Hoorde Franny zeggen: ik baal ervan dat ze bij hem slaapt, o.i.d. Dus ik dacht even aan Gerrit. Zal wel een hele grote grap zijnquote:
Tranny en Myleentje willen niet dat de nieuwen bij Gerrit gaan slapenquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:53 schreef yaello het volgende:
[..]
Hoorde Franny zeggen: ik baal ervan dat ze bij hem slaapt, o.i.d. Dus ik dacht even aan Gerrit. Zal wel een hele grote grap zijn
Ondertussen is mama Myl even Jensie z'n neusje aan het schoonmaken
Kijk maar naar die kop, geen goed nieuwsquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:55 schreef MacDeMarco het volgende:
De ene brief wel hardop voorlezen en de andere niet
Ah oke, ik dacht al.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tranny en Myleentje willen niet dat de nieuwen bij Gerrit gaan slapen
Wat een slappe zak die Dylan. "Komt goed", "sorry"quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kijk maar naar die kop, geen goed nieuws
Dat zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:58 schreef Soury het volgende:
En constant dat wijf moeten troosten. Ze heeft net post gehad en ze is verdrietig. Jank mokkel. Ik hoop dat ze blijft en dat Dylan Shelly aan stukken scheurt voor haar ogen
Die moeten eerst los geweekt worden van elkaarquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:58 schreef Soury het volgende:
En constant dat wijf moeten troosten. Ze heeft net post gehad en ze is verdrietig. Jank mokkel. Ik hoop dat ze blijft en dat Dylan Shelly aan stukken scheurt voor haar ogen
Daar is Merel wel goed inquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:59 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Die moeten eerst los geweekt worden van elkaar
Ze wordt er niet echt knapper en liever vanquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:02 schreef puzziepie het volgende:
Mylene over Moeder Theresa Chris
Die vette bek van Mylene wordt met de minuut erger
Ik denk ook niet dat Dyl dat echt denktquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:05 schreef Mjelleke het volgende:
Dylan durft denk ik niet uit te spreken dat het mss wel beter is dat Kaylee gaat.
Hij zit ook met zijn smoel op camera. Ik denk idd niet dat hij durft. Plus een tegenwoord is pik straf en een nachtje niet slapenquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:05 schreef Mjelleke het volgende:
Dylan durft denk ik niet uit te spreken dat het mss wel beter is dat Kaylee gaat.
Dat sorry elke keer Godverdomme zegquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:08 schreef DKUp het volgende:
Keesje: Ga maar naar buiten, je hoeft niet bij mij te blijven, ik ga nog even lezen.
Dil: Sorry.
Ow my god, mag hopen dat die Dylan dit ooit eens terugziet. Wat een droeftoeterquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:08 schreef DKUp het volgende:
Keesje: Ga maar naar buiten, je hoeft niet bij mij te blijven, ik ga nog even lezen.
Hoezo terug zien? Hij zit er zelf bij de lul hannesquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:09 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ow my god, mag hopen dat die Dylan dit ooit eens terugziet. Wat een droeftoeter
Zit het er nog?quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:09 schreef DKUp het volgende:
Keesje krabben op haar kop.
Keesje Beestje GENOT
Als Jessie echt wat voor Merel zou voelen was er allang iets gebeurd tussen hun.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:09 schreef Setje72 het volgende:
Wat zijn Jess en Merel plakkerig vandaag zeg
Die hatelijke preek van haar was kennelijk niet genoeg. Had ze met Christel moeten bespreken en niet bij de stemmingen. Stemmingmakerij is het alleen maar.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:07 schreef krabje het volgende:
andrea nu nog aan het spuien over chris,akelig kind is het.
Als die gozer nog 1x sorry durft te zeggen dan...………….dan...…………..quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:08 schreef DKUp het volgende:
Soms is een beetje afstand nodig om te zien waar je mee bezig bent tochquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo terug zien? Hij zit er zelf bij de lul hannes
Nou ik weet het niet hoor ?quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Soms is een beetje afstand nodig om te zien waar je mee bezig bent toch
Ik vind het onterecht dat Chris die stemmen kreeg,quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die hatelijke preek van haar was kennelijk niet genoeg. Had ze met Christel moeten bespreken en niet bij de stemmingen. Stemmingmakerij is het alleen maar.
Beter iddquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Soms is een beetje afstand nodig om te zien waar je mee bezig bent toch
Ondanks dat Merel af en toe zgn. tekeer gaat tegen hem en hem een kwal noemt naar anderen toe lijkt het er verdomde veel op dat ze hem maar blijft inpalmen om haar plekje daar hoog te houden. En dat zegt tegen een andere vrouw dat ze niet sterk genoeg is?quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:09 schreef Setje72 het volgende:
Wat zijn Jess en Merel plakkerig vandaag zeg
Hij heeft zelfs al eens gezegd dat als Mylene eruit wordt gestemd hij niet zeker weet of hij dan nog wel wil blijven daar. Er is dus echt wel liefde in het spel neem ik aan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:14 schreef puzziepie het volgende:
Jens is dus echt vliefd op Mylene zegt Merel
Waarom geloof ik Jens niet?
Ik wil Jens niet geloven.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:14 schreef puzziepie het volgende:
Dat was het ook. Helemaal niet nodig om iemand bij de stemmingen tot de enkels af te branden.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het onterecht dat Chris die stemmen kreeg,
niet dat ik haar nou geweldig vind maar dit was gewoon een naai streek
Een uur geleden zei hij dat hij het niet zo slecht vindt om weer thuis te zijn en dat hij het voor Mylene heel goed zou vinden dat zij binnen de veiligheid van daar kan 'opbloeien'quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs al eens gezegd dat als Mylene eruit wordt gestemd hij niet zeker weet of hij dan nog wel wil blijven daar. Er is dus echt wel liefde in het spel neem ik aan.
Ik geloof al geen woord van wat er uit de mond van Jens komt sinds dag 1quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:14 schreef puzziepie het volgende:
Liefde durf ik niet te zeggen, zeker een hechte vriendschap.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs al eens gezegd dat als Mylene eruit wordt gestemd hij niet zeker weet of hij dan nog wel wil blijven daar. Er is dus echt wel liefde in het spel neem ik aan.
Geen zgn. diva meer a.u.b.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:18 schreef Ranah het volgende:
hiske verwacht een diva, een wat oudere vrouw van eind 20
Wat is liefde hè? Ze voelen wel méér voor elkaar dan alleen maar vriendschap hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:19 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Liefde durf ik niet te zeggen, zeker een hechte vriendschap.
Die gaat zeker een heel ondergronds paleis ontdekken onder het terrein van Utopia...quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:20 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat een betweterig archeoloog of zo binnen gaat komen
Allemaal gouden muntenquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gaat zeker een heel ondergronds paleis ontdekken onder het terrein van Utopia...
Vriendschap is ook een soort houden van.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat is liefde hè? Ze voelen wel méér voor elkaar dan alleen maar vriendschap hoor.
Het zal wel een bouwer wordenquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gaat zeker een heel ondergronds paleis ontdekken onder het terrein van Utopia...
Dat zou goed kunnenquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:20 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat een betweterig archeoloog of zo binnen gaat komen
Ik denk eerder dat het meer een moetje is om bij elkaar te zijn omdat ze niemand anders hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat is liefde hè? Ze voelen wel méér voor elkaar dan alleen maar vriendschap hoor.
Ze hebben allebei een geheim.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:22 schreef Poezewoes het volgende:
De nieuwe komen binnen met een verhaal, wat ze helemaal niet zijn
Heb jij iets tegen modellen of alleen maar tegen Mylene als model?quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:22 schreef DKUp het volgende:
Een zogenaamd model wat alles beter weet, oh komt me heel erg bekend voor.
Ben wél benieuwd naar het volgende CV.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:22 schreef Poezewoes het volgende:
De nieuwe komen binnen met een verhaal, wat ze helemaal niet zijn
Das ook weer waar.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:23 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vriendschap is ook een soort houden van.
Mylène als model. Eigenlijk Mylène over het algemeen, maar dat zal vast niet opvallenquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen modellen of alleen maar tegen Mylene als model?
In ieder geval iets van vriendschap.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die met de opgravingen ontdekt dat bitcoins, al eeuwen geleden zijn uitgevonden.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:25 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nee de archeoloog met een voorkeur voor een goed bos hout voor de deur.
Zou zomaar kunnen dat dat zo werkt in een opgesloten groep mensen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:24 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het meer een moetje is om bij elkaar te zijn omdat ze niemand anders hebben.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mylène als model. Eigenlijk Mylène over het algemeen, maar dat zal vast niet opvallen
Valt helemaal niet op inderdaad.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mylène als model. Eigenlijk Mylène over het algemeen, maar dat zal vast niet opvallen
Ik begreep dat ze 10 kg was aangekomen sinds haar binnenkomst?quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die kan ook heel wat wegwerken hoor en dan zo slank blijven.
Was post voor zijn meisje en zij moest steeds huilen en lachen en ze kreeg het advies om Dylan wat vrijer te laten.quote:
Dat kan nooit haar vader zijn anders had ze dat wel eerder geweten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:31 schreef Dotteke het volgende:
Ik schrijf je omdat18 april onze vader is overleden geen idee van wie
Vlotte post!quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:31 schreef Dotteke het volgende:
WTF ... wat is dit voor show geworden ...quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:31 schreef pollewop77 het volgende:
Jeetje na 12 dagen krijg je te horen dat je vader dood is
Nee lijkt me ookquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan nooit haar vader zijn anders had ze dat wel eerder geweten.
Toch wel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Rouwkaarten hebben ALTIJD voorrang.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:31 schreef pollewop77 het volgende:
Ik snap het ook niet helemaal wie of haar vader, of de vader van een vriendin, of de vader van haar kinderenquote:
Nou ik weet niet wie maar die is inmiddels al in rook op gegaanquote:
Behalve als de relatie niet goed was.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesusquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal wie of haar vader, of de vader van een vriendin, of de vader van haar kinderen
Ik heb geen idee, tik wat ze zegt, kan er ook niet echt niets van makenquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Erg triestquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:32 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]Wat ontzettend verdrietig dit![]()
[ afbeelding ]
Man is in besloten kring begraven of gecremeerd, maar mij nog niet duidelijk wie nuquote:
Ja maar dat lijkt me sterkquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, tik wat ze zegt, kan er ook niet echt niets van maken
Is in besloten kring begraven of gecremeerd
Het blijft vaag wie
Zus van Chris schreef dat hun vader is overleden.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, tik wat ze zegt, kan er ook niet echt niets van maken
Is in besloten kring begraven of gecremeerd
Het blijft vaag wie
Had ik ook gelezen maar dat lijkt mij toch wel sterk hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze 10 kg was aangekomen sinds haar binnenkomst?
Ik heb je zo nodig nu staat er in de postquote:
Zou ook kunnen, kan me niet voorstellen dat het haar eigen vader is? Uberhaupt had ze dit wel eerder mogen weten?quote:
Dan staat er: uit aller naam.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:34 schreef yaello het volgende:
Ze hadden dus niet zo'n goede band met pa. Ze staan niet op de rouwkaart.
nee denk het niet,er was dus amper contact begrijp ik dus.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:35 schreef freaky40 het volgende:
Dit gaat een makkie worden dus voor de nieuwe...dag Christel, het was een mooi jaar....
Volgens mij vertelde ze dat zelfquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Had ik ook gelezen maar dat lijkt mij toch wel sterk hoor.
Lullig voor Christel zeg.
Vader van Christel neem ik aan?quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:31 schreef Dotteke het volgende:
Ze komt niet meer bijquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:34 schreef sjampoeh het volgende:
je kinderen er niet op en wel je vriendje?
hoe kan dat nou?
rare shizzle
lijkt wel of ze lacht
Kan wel de druppel zijn, zo van 'laat mij maar gaan'.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:35 schreef krabje het volgende:
[..]
nee denk het niet,er was dus amper contact begrijp ik dus.
ja maar dit wist talpa dus ook niet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep die conclusie trok ik ook.
Schandalig dat ze het zo laat te horen krijgt.
Chris haar moeder heeft zelf de rouwbrief pas gekregen nadat alles al in besloten kring 'geregeld' was begreep ik er uitquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep die conclusie trok ik ook.
Schandalig dat ze het zo laat te horen krijgt.
Nee hoor dat mokkel denkt alleen aan zichzelf..quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:37 schreef pollewop77 het volgende:
Mag hopen dat ze zelf opstapt en haar kinderen gaat steunen, die hebben het er moeilijk mee
Vader had een 2de leg en zijn kinderen, Christel enzo, staan er niet eens bij. Waarschijnlijk afstand in de loop der jaren.quote:
Ja, vaag verhaal, niet alle kinderen stonden op de rouwkaartquote:
Klopt, haar jongens hadden wel een goede band met hun opa.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:37 schreef pollewop77 het volgende:
Mag hopen dat ze zelf opstapt en haar kinderen gaat steunen, die hebben het er moeilijk mee
Ze had het over haar half-zusjes dus gaat over haar vader.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal wie of haar vader, of de vader van een vriendin, of de vader van haar kinderen
Dan moet ze als moeder nu naar huis voor haar kinderenquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:37 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Klopt, haar jongens hadden wel een goede band met hun opa.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Of ze wilden haar er niet bij hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:34 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, kan me niet voorstellen dat het haar eigen vader is? Uberhaupt had ze dit wel eerder mogen weten?
Het lijkt me sterk, dat Christel zich er iets van aan zal trekken..Ze is al bijna een jaar weg en gaat na Utopia naar Indonesië..Die jongens zoeken het maar uitquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:37 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Klopt, haar jongens hadden wel een goede band met hun opa.
Klopt.quote:
4 personen? hoe dan?quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:38 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Kweilie, Jens, Mylene en Christel.
what the fuck manquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:31 schreef pollewop77 het volgende:
Hoop dat ze maandag een schop onder de hol krijgt en lekker naar haar kids mag gaan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:39 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk, dat Christel zich er iets van aan zal trekken..Ze is al bijna een jaar weg en gaat na Utopia naar Indonesië..Die jongens zoeken het maar uit
Dat zal wel een reden hebben dan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:39 schreef Mumbojumbo het volgende:
Nieuwe familie van pa heeft ze gewoon buitengesloten van de crematie
Het is minimaal 3quote:
Christel zei dat de dochters er niet opstonden. Van de 1ste leg dus niet denk ik.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:34 schreef Bestweldonker het volgende:
Ze staat niet eens op de rouwkaart.....?
Dat is het risico van in Utopia zitten, daar kies je zelf voorquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:41 schreef Chanel5 het volgende:
Heel apart dit.
Weet niet hoe de situ was mar je hebt zelfs geen gelegenheid gekregen, zelfs niet om nee liever niet te zeggen of toch, ondanks alles, afscheid te nemen.
Niet mooi dit.
t blijft toch je pa idd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:41 schreef Chanel5 het volgende:
Heel apart dit.
Weet niet hoe de situ was mar je hebt zelfs geen gelegenheid gekregen, zelfs niet om nee liever niet te zeggen of toch, ondanks alles, afscheid te nemen.
Niet mooi dit.
Dat is in dit geval dus totaal niet waar.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het risico van in Utopia zitten, daar kies je zelf voor
Wat een onzin... haar zus heeft het ook pas net gehoordquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
Kan. Maar ken ook genoeg klerelijers die gewoon schijt hebben aan kinderen van een andere leg.quote:
Daar heeft het niet mee te maken. Die nieuwe familie van haar vader heeft de kinderen van zijn eerste vrouw niet uitgenodigd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk dat de relatie dermate verneukt is dat ze niet gewenst is. Dit is niet voor niets dat het zo laat is verstuurd. Niet iedereen is close met ouders door wat voor reden dan ook.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:41 schreef Chanel5 het volgende:
Heel apart dit.
Niet mooi dit.
Ze had het ook over een half-zus dus of die vriend al kids had of dat die vader toch een 2de vrouw had.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:35 schreef Zeyina het volgende:
Volgens mij wel de vader van Chris.
Die was niet meer bij haar moeder maar had volgens mij een vriend
Chris staat zelf niet op de rouwkaart. Dat doet haar ook veel pijn
Niet eens je eigen dochter er op
Wat weet jij daar dan van? Ik niet.quote:
Dat wéét je niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Dr halfzusje heeft het ook pas net gehoord.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:44 schreef magnaal het volgende:
Toch wel netjes, dat iemand na een dag of tien, zich nog geroepen voelde, de gebrouilleerde familie op de hoogte te stellen...Anders had Chris nog van niets geweten..
Als iemand in besloten kring wordt begraven/gecremeerd, worden de rouwbrieven pas verstuurd na de begrafenis.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:44 schreef yaello het volgende:
D'r halfzusje heeft dus vandaag of gisteren pas de rouwkaart gekregen, zovan oja trouwens, je pa is overleden.
Slaat ook helemaal nergens op ditquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:43 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Wat een onzin... haar zus heeft het ook pas net gehoord
quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat wéét je niet.
Ik herken het.Bij voorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Maar je laat je eigen kinderen toch weten dat je vader overleden isquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Als iemand in besloten kring wordt begraven/gecremeerd, worden de rouwbrieven pas verstuurd na de begrafenis.
Alleen als kennisgeving
Ja, klopt. Hoe bizar ditquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik ook.
En vanmiddag had ze het net nog over haar vader
Je kan toch niet voor de dochter van iemand beslissen dat ze niet op de begrafenis mag komen en er zelfs pas na 2 weken achter moet komen. Blijkbaar heeft ze niemand vermoord, verkracht o.i.d., anders zal ze niet in Utopia zitten. Ik vind het vrij onmenselijk.quote:
Jesus, moet er erg veel haat zitten daar zeg!quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Chris haar moeder heeft zelf de rouwbrief pas gekregen nadat alles al in besloten kring 'geregeld' was begreep ik er uit
Precies ja,quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:43 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Kan. Maar ken ook genoeg klerelijers die gewoon schijt hebben aan kinderen van een andere leg.
Misschien nog wat poen te verdelen ook..kan allemaal.
Nieuwe vriend van vaders vond het dus niet meer nodig om zijn kinderen te noemen en is in besloten kring begraven/cremeren......waarschijnlijk rouwkaart nadat alles achter de rug was.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Chris haar moeder heeft zelf de rouwbrief pas gekregen nadat alles al in besloten kring 'geregeld' was begreep ik er uit
Maar hoe kan je dochters niet bij besloten kring laten horen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Als iemand in besloten kring wordt begraven/gecremeerd, worden de rouwbrieven pas verstuurd na de begrafenis.
Alleen als kennisgeving
quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nieuwe vriend van vaders vond het dus niet meer nodig om zijn kinderen te noemen en is in besloten kring begraven/cremeren......waarschijnlijk rouwkaart nadat alles achter de rug was.
LOL ik denk dat pa daar geen kans meer voor hadquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:45 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Maar je laat je eigen kinderen toch weten dat je vader overleden is
Daar komen we nooit achterquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:46 schreef yaello het volgende:
[..]
Maar hoe kan je dochters niet bij besloten kring laten horen?
Doe even normaalquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:46 schreef yaello het volgende:
[..]
Je kan toch niet voor de dochter van iemand beslissen dat ze niet op de begrafenis mag komen en er zelfs pas na 2 weken achter moet komen. Blijkbaar heeft ze niemand vermoord, verkracht o.i.d., anders zal ze niet in Utopia zitten. Ik vind het vrij onmenselijk.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:47 schreef Soury het volgende:
[..]
LOL ik denk dat pa daar geen kans meer voor had
Het ligt eraan of haar vader het zo gewild heeft.......quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:46 schreef yaello het volgende:
[..]
Je kan toch niet voor de dochter van iemand beslissen dat ze niet op de begrafenis mag komen en er zelfs pas na 2 weken achter moet komen. Blijkbaar heeft ze niemand vermoord, verkracht o.i.d., anders zal ze niet in Utopia zitten. Ik vind het vrij onmenselijk.
En die band was blijkbaar kapot.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:47 schreef pollewop77 het volgende:
[..]![]()
Nou ja,uhm ik bedoel die stiefmoeder of zoiets
Nee, die wisten het ook nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:48 schreef freaky40 het volgende:
Het is wel bespottelijk dat de Febo dit zolang achter heeft gehouden alleen voor het TV momentje...
Contact was erg slecht maar dan alsnog.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, vaag verhaal, niet alle kinderen stonden op de rouwkaart
Ik ben toch echt geboren zegt Chris
Denk dat ze geen contact met haar pa had maar dat vul ik zelf in,
Nogmaals. Het ligt niet aan de Febo maar aan de (nieuwe) familie van Chris' vaderquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:48 schreef freaky40 het volgende:
Het is wel bespottelijk dat de Febo dit zolang achter heeft gehouden alleen voor het TV momentje...
quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:48 schreef freaky40 het volgende:
Jawel want het is al 12 dagen geleden mind you!quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nogmaals. Het ligt niet aan de Febo maar aan de familie van Chris' vader
Ze las toch voor dat haar zus het ook pas vandaag of zo gehoord heeftquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jawel want het is al 12 dagen geleden mind you!
Febo zal dit ook pas vandaag hebben binnen gekregen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jawel want het is al 12 dagen geleden mind you!
Vreemd verhaal.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze las toch voor dat haar zus het ook pas vandaag of zo gehoord heeft
Lees even terug dan. Dan weet je hoe het zit i.p.v. direct maar wat roepenquote:
Alsnog wat? Ik snap het probleem niet zo. Zo gaat dat wel vaker. Dat je familie bent wil niet zeggen dat je van elkaar moet houden. Contact was er niet meer en pa of stiefma heeft waarschijnlijk een reden gehad om het zo af te handelen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Contact was erg slecht maar dan alsnog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |