Hoorde Franny zeggen: ik baal ervan dat ze bij hem slaapt, o.i.d. Dus ik dacht even aan Gerrit. Zal wel een hele grote grap zijnquote:
Tranny en Myleentje willen niet dat de nieuwen bij Gerrit gaan slapenquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:53 schreef yaello het volgende:
[..]
Hoorde Franny zeggen: ik baal ervan dat ze bij hem slaapt, o.i.d. Dus ik dacht even aan Gerrit. Zal wel een hele grote grap zijn
Ondertussen is mama Myl even Jensie z'n neusje aan het schoonmaken
Kijk maar naar die kop, geen goed nieuwsquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:55 schreef MacDeMarco het volgende:
De ene brief wel hardop voorlezen en de andere niet
Ah oke, ik dacht al.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tranny en Myleentje willen niet dat de nieuwen bij Gerrit gaan slapen
Wat een slappe zak die Dylan. "Komt goed", "sorry"quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kijk maar naar die kop, geen goed nieuws
Dat zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:58 schreef Soury het volgende:
En constant dat wijf moeten troosten. Ze heeft net post gehad en ze is verdrietig. Jank mokkel. Ik hoop dat ze blijft en dat Dylan Shelly aan stukken scheurt voor haar ogen
Die moeten eerst los geweekt worden van elkaarquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:58 schreef Soury het volgende:
En constant dat wijf moeten troosten. Ze heeft net post gehad en ze is verdrietig. Jank mokkel. Ik hoop dat ze blijft en dat Dylan Shelly aan stukken scheurt voor haar ogen
Daar is Merel wel goed inquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:59 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Die moeten eerst los geweekt worden van elkaar
Ze wordt er niet echt knapper en liever vanquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:02 schreef puzziepie het volgende:
Mylene over Moeder Theresa Chris
Die vette bek van Mylene wordt met de minuut erger
Ik denk ook niet dat Dyl dat echt denktquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:05 schreef Mjelleke het volgende:
Dylan durft denk ik niet uit te spreken dat het mss wel beter is dat Kaylee gaat.
Hij zit ook met zijn smoel op camera. Ik denk idd niet dat hij durft. Plus een tegenwoord is pik straf en een nachtje niet slapenquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:05 schreef Mjelleke het volgende:
Dylan durft denk ik niet uit te spreken dat het mss wel beter is dat Kaylee gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |