abonnement Unibet Coolblue
pi_186519864
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we posts over concrete date ervaringen/aanstaande dates.

Voor onderwerpen zoals dating apps, hoe iemand te versieren en dingen als 'welke aftershave moet ik kopen als ik eventueel een keer een date zou hebben 'mag je een apart topic aanmaken.
Voor slowchat hebben we de SC topics.
pi_186519942
@Halimede
Ik had ooit een jongen gedate die waarmee ik pas voor het eerst zoende op date nummer 3.

Hij had al een lelijke mond (echt gelijk aan Sylvana simons) met gele scheve tanden. Om die reden had ik zoenen pas uitgesteld tot date 3.

Nou het zoenen was ranzig! En stank uit zijn bek er ook nog bij. Echt gadverdamme. Ik had nog vlak na het zoenen gevraagd wat hij die avond gegeten had om te peilen of hij niks aan die stank kon doen, maar nee hij had normaal gegeten niet met knoflook of salami erin. Waardoor de kans groot was dat hij altijd zo uit z'n bek zou stinken. En zijn lichaam rook ook niet top.

Ik heb hem later op die avond gestuurd nadat hij mij enthousiaste berichtjes stuurde dat de klik met het zoenen ontbrak en dat het verder echt een aardige leuke kerel is en echt wel iemand vind. Maar dat ik de klik met zoenen wel van belang vind.

Toen ging hij vervolgens sturen dat hij 'zijn dag niet had' met zoenen. En dat hij wilde bewijzen dat hij beter kon zoenen en ik hem die kans moest geven.

Ik ben hier niet op in gegaan, want gadverdamme ik kreeg echt een kotsneiging van die vent. (Maar ok ik vond zijn karakter nou ook niet zoooo ultra geweldig als compensatie; het was een arabier die volgens mij alleen leuk vond omdat ik blond was en maar overdreven complimenten zat te geven; blergh ik haat dat neppe geslijm. En dan zeiken waarom ik niet elke seconde een compliment terug gaf. )

Als de mond er al niet betrouwbaar of uitnodigend uitziet, denk dan goed na voordat je zoent.

Ook tijdje terug (mijn ex) zoende ook ontiegelijk slecht in het begin toen ik hem nog datete, ik had hem dit ook vermeld, en dat ik alleen vrienden met hem wilde blijven maar hij wilde ook werken aan zijn zoenskills. (was nooit echt beter geworden, maar het speelde wel mee dat ik uiteindelijk alsnog op hem verliefd werd en hem als persoon als geheel geweldig vond. Ook was hij in bed niet echt goed, hij had ook een hele kleine waarvan ik nauwelijks iets voelde (en sex is heel belangrijk voor mij!), maar alsnog had ik vreemdgenoeg daar geen probleem meer mee in de relatie omdat ik enorm verliefd op hem was, en vond ik het bij hem passen wie hij was). Hierdoor is mijn mening wel veranderd dat je alsnog op dat vlak een goede relatie kan hebben ook al begint het seksueel niet super of is het je type niet. Mijn mening was enorm veranderd erin tijdens de relatie, omdat ik om hem gaf en het hem weer uniek maakte gek genoeg. En ik niet van hem af te slaan was en hem als aantrekkelijkste, geilste en knapste man ter wereld toen zelfs ging beschouwen. Raar he haha. (En nee ik had het niet uitgemaakt)

Advies: als jij zegt dat je de klik met zoenen niet ervaart , grote kans dat hij gaat zeggen dat hij wel goed kan zoenen, of hoe hij kan verbeteren

Als jij van hem af wilt zijn alleen zeggen dat je de klik niet ervaart. Hem geen verdere uitleg geven. Als jij dat wel doet, open kaarten spelen, kan hij hier slim op inspelen (als hij dan echt voor jou gaat) en dan ga jij hem meer waarderen en hierdoor aantrekkelijker vinden. En dan wie weet lukt het hem om je nog een keer te zien, als de mentale klik sterk genoeg was.
Het is aan jou of je dat wilt.

Bedenk ook: is hij verder fysiek aantrekkelijk? Niet te dun/ dik, Ruikt hij wel lekker? Denk dat dat ook erg belangrijk is?

[ Bericht 6% gewijzigd door Naregenkomtzon op 30-04-2019 17:12:52 ]
pi_186520168
Hmm je dag niet hebben met zoenen....
volgens mij is zoenen niet alleen een acquired skill maar ook bijzonder afhankelijk van met wie je zoent.
pi_186520228
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 17:02 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm je dag niet hebben met zoenen....
volgens mij is zoenen niet alleen een acquired skill maar ook bijzonder afhankelijk van met wie je zoent.
Ja dat is inderdaad echt enorme onzin 'je dag niet hebben'.

Wel kan ik het mij alsnog moeilijk voorstellen dat andere mensen 'slechte zoeners in mijn ogen/mond' wel goed vinden kunnen zoenen.

Want naar mijn idee waren die 'slechte zoeners' ook meestal nog erg groen/ een groentje.
  dinsdag 30 april 2019 @ 17:10:57 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186520295
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 17:06 schreef Naregenkomtzon het volgende:


Wel kan ik het mij alsnog moeilijk voorstellen dat andere mensen 'slechte zoeners in mijn ogen/mond' wel goed vinden kunnen zoenen.

Hoezo zou dat niet kunnen?
Als je een happer en een wasmachine bij elkaar zet vinden ze wss dat de ander een slechte zoener is.

Zet je dan die wasmachine bij een andere wasmachine kunnen de vonken er vanaf springen ineens
pi_186520338
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 17:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoezo zou dat niet kunnen?
Als je een happer en een wasmachine bij elkaar zet vinden ze wss dat de ander een slechte zoener is.

Zet je dan die wasmachine bij een andere wasmachine kunnen de vonken er vanaf springen ineens
Haha.

Ben jij eerder een happer of wasmachine?

Ik ben eerder een happer dan een wasmachine als ik tussen die 2 moet kiezen.

Maar zoenen gaat goed als je niet hoeft na te denken en het vanzelf gaat. De jongen die ik nu date gaat alles vanzelf en nadenken is 0 nodig. Dat ik zelf soms vergeet of ik hem net gezoend had.

Als je stress ervaart omdat je weet dat je iemand moet zoenen weer , of omdat je moet nadenken tijdens het zoenen, en diep moet concentreren erop, je ongemakkelijk voelt tijdens het zoenen is het echt slechte bende. En naar mijn ervaring zijn heel veel mannen slechte bende in zoenen. Ik vind 75procent van de mannen die ik zoen ranzig en onervaren zoenen.
  dinsdag 30 april 2019 @ 17:14:30 #7
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186520351
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 17:13 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Haha.

Ben jij eerder een happer of wasmachine?

Ik ben eerder een happer dan een wasmachine als ik tussen die 2 moet kiezen.
Het boeit voor dit topic niet wat ik ben.

M'n huidige date lijkt in ieder geval niet ontevreden
pi_186520471
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 17:06 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Ja dat is inderdaad echt enorme onzin 'je dag niet hebben'.

Wel kan ik het mij alsnog moeilijk voorstellen dat andere mensen 'slechte zoeners in mijn ogen/mond' wel goed vinden kunnen zoenen.

Want naar mijn idee waren die 'slechte zoeners' ook meestal nog erg groen/ een groentje.
Mja dat groene komt (als het goed is...) vanzelf een keer goed.

Maar ik ben geen 16... dus als ik een vent tref die niet kan zoenen.. verwacht ik weinig verbetering eigenlijk.
Als je na meer dan 20 jaar potentiele zoenervaring het nog niet kunt... das nie best :)
pi_186520703
@Naregenkomtzon

Ik acht de kans klein dat ik verliefd op die jongen kan worden, ik ontwikkel zeer zelden gevoelens voor iemand en ik denk dat gevoelens van walging door zijn zoen skills daar niet bevordelijk voor zijn. Hij was wel heel aardig en ook grappig, maar qua uiterlijk ook niet iemand waar ik echt warm van wordt. Verder hadden we ook weinig gemeen, en nou hoef je niet alle interesses te delen, ik denk dat hij niet tegen mijn chaotische manier van zijn zou kunnen op lange termijn. Dus voor mij hoeft er verder niks meer te gebeuren. Klinkt allemaal wel heel negatief zo, maar als de lichamelijke klik er is dan kijk je daar wat makkelijker overheen denk ik.

Afijn, vrijdag een date met een Ier waar ik wel wat gemeen mee lijk te hebben :) we gaan vieze koffie in een kringloop winkel bij mij in de buurt drinken en naar stinkspulletjes kijken _O-
meest originele date in lange tijd. Hij is wel een beetje aan de jonge kant, maar dat hoeft niet per se erg te zijn, hij lijkt me verder wel vrij volwassen :Y
pi_186520935
@Halimede: hetis in ieder geval weer eens wat anders :)

Dat vind ik sowieso al een pluspuntje
pi_186522726
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 17:39 schreef Uhmmpie het volgende:
@:halimede: hetis in ieder geval weer eens wat anders :)

Dat vind ik sowieso al een pluspuntje
Inderdaad! En hij kwam er zelf mee, zoals normaliter "wat zullen we doen dan? " :D
pi_186522835
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:11 schreef Halimede het volgende:

[..]

Inderdaad! En hij kwam er zelf mee, zoals normaliter "wat zullen we doen dan? " :D
Met mijn huidige date heb ik onlangs gepicknickt in een parkje. Was ook mijn initiatief (zoals alle dates tot nu toe). Maar volgens mij vindt ze dat ontzettend leuk en fijn :) (vrouwen vinden dat over het algemeen wel fijn dat mannen de leiding en initiatief tonen heb ik gemerkt).

En picknicken is echt een super date-activiteit. Je leert elkaar zo beter kennen.
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:21:27 #13
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_186522935
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 16:51 schreef Naregenkomtzon het volgende:
@:halimede
Ik had ooit een jongen gedate die waarmee ik pas voor het eerst zoende op date nummer 3.

Hij had al een lelijke mond (echt gelijk aan Sylvana simons) met gele scheve tanden. Om die reden had ik zoenen pas uitgesteld tot date 3.

Ik snap sowieso niet waarom je met zo iemand 3 dates hebt?
Na de eerste date zie je elkaar dan toch nooit meer als het je zo tegenstaat dat je zoenen er voor uitstelt.
pi_186522937
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:16 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Met mijn huidige date heb ik onlangs gepicknickt in een parkje. Was ook mijn initiatief (zoals alle dates tot nu toe). Maar volgens mij vindt ze dat ontzettend leuk en fijn :) (vrouwen vinden dat over het algemeen wel fijn dat mannen de leiding en initiatief tonen heb ik gemerkt).

En picknicken is echt een super date-activiteit. Je leert elkaar zo beter kennen.
Picknicken is inderdaad een leuke activiteit om te doen! Meestal moet ik kiezen, dus het is inderdaad heel fijn om een keertje een vent te daten met wat meer initiatief. Eigenlijk zijn de meest gedenkwaardige dates die ik heb gehad, afspraakjes waar ik het initiatief niet hoefde te nemen en waar iemand bijvoorbeeld zijn favoriete plekjes in de stad liet zien. Dus bijvoorbeeld toen ik in Parijs woonde, dat ik naar de Notre Dame meegenomen werd, of naar een van de vele leuke verstopte parkjes :Y
pi_186523000
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:21 schreef Halimede het volgende:

[..]

Picknicken is inderdaad een leuke activiteit om te doen! Meestal moet ik kiezen, dus het is inderdaad heel fijn om een keertje een vent te daten met wat meer initiatief. Eigenlijk zijn de meest gedenkwaardige dates die ik heb gehad, afspraakjes waar ik het initiatief niet hoefde te nemen en waar iemand bijvoorbeeld zijn favoriete plekjes in de stad liet zien. Dus bijvoorbeeld toen ik in Parijs woonde, dat ik naar de Notre Dame meegenomen werd, of naar een van de vele leuke verstopte parkjes :Y
Bevestigt mijn ervaringen :Y
pi_186525347
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:21 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet waarom je met zo iemand 3 dates hebt?
Na de eerste date zie je elkaar dan toch nooit meer als het je zo tegenstaat dat je zoenen er voor uitstelt.
Omdat ik haast anders echt 0 mannen zowat aantrekkelijk vind, probeer ik sommige nog een kans te geven.

[ Bericht 5% gewijzigd door Naregenkomtzon op 30-04-2019 21:12:38 ]
  dinsdag 30 april 2019 @ 23:05:10 #17
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_186529721
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:57 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Omdat ik haast anders echt 0 mannen zowat aantrekkelijk vind, probeer ik sommige nog een kans te geven.
Dat geeft me de indruk dat je ook niet echt de meest aantrekkelijke matches krijgt dan?
pi_186531540
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 23:05 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Dat geeft me de indruk dat je ook niet echt de meest aantrekkelijke matches krijgt dan?
Nee ik vind oprecht heel veel mannen gewoon niet aantrekkelijk. Ook niet in real life. Ik irriteer mij gewoon te snel aan zo'n man, aan alle mini dingen.
  woensdag 1 mei 2019 @ 00:29:13 #19
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_186531646
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2019 00:22 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Nee ik vind oprecht heel veel mannen gewoon niet aantrekkelijk. Ook niet in real life. Ik irriteer mij gewoon te snel aan zo'n man, aan alle mini dingen.
En dan geef je een arabier met een lelijke mond en gele scheve tanden maar een kans. Logischhhh
pi_186533586
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2019 00:22 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Nee ik vind oprecht heel veel mannen gewoon niet aantrekkelijk. Ook niet in real life. Ik irriteer mij gewoon te snel aan zo'n man, aan alle mini dingen.
Hehe herenbaar hoor.
Ik heb sowieso even nodig om daadwerkelijk iemand ECHT leuk te vinden.
Wat @SugeLucky al zei... er is meer nodig dan een leuk koppie.

Ben wel, wat iemand anders al opmerkte, een sucker voor ogen en de juiste uitstraling.
pi_186535069
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 00:29 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

En dan geef je een arabier met een lelijke mond en gele scheve tanden maar een kans. Logischhhh
Die was zelfs nog knapper als geheel plaatje dan wat ik van de gemiddelde man vind.
pi_186550849
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 09:52 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Die was zelfs nog knapper als geheel plaatje dan wat ik van de gemiddelde man vind.
Wat vind je allemaal lelijk aan de gemiddelde man?

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 17:13 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Haha.

Ben jij eerder een happer of wasmachine?

Ik ben eerder een happer dan een wasmachine als ik tussen die 2 moet kiezen.

Maar zoenen gaat goed als je niet hoeft na te denken en het vanzelf gaat. De jongen die ik nu date gaat alles vanzelf en nadenken is 0 nodig. Dat ik zelf soms vergeet of ik hem net gezoend had.

Als je stress ervaart omdat je weet dat je iemand moet zoenen weer , of omdat je moet nadenken tijdens het zoenen, en diep moet concentreren erop, je ongemakkelijk voelt tijdens het zoenen is het echt slechte bende. En naar mijn ervaring zijn heel veel mannen slechte bende in zoenen. Ik vind 75procent van de mannen die ik zoen ranzig en onervaren zoenen.
Ik kan me uberhaupt niet voorstellen dat mensen zoenen niet ranzig vinden. Behalve als iemand daarvoor zijn tanden heeft gepoetst, 2 uur lang niets meer heeft gegeten en alleen nog maar op cb12 heeft gekauwd.

[ Bericht 55% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 01-05-2019 22:13:23 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  donderdag 2 mei 2019 @ 00:10:01 #23
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186555062
Zoenen ranzig?

:?
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_186557410
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 00:10 schreef Kleurplaatje het volgende:
Zoenen ranzig?

:?
Duurde hier ook even voor ik ontdekte dat goed zoenen wel echt heel goed is :)

Misschien moet het nog komen bij @geeninspiratie1235
  donderdag 2 mei 2019 @ 08:03:00 #25
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_186557703
Als zoenen al ranzig is, zal seks wel helemaal taboe zijn.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_186557709
:B

[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2019 08:09:43 (Verkeerd gelezen ) ]
pi_186558819
En dan raar vinden dat ze vrijgezel zijn als ze een beetje zoenen al ranzig vinden _O-
Zeker van die typetjes die seks ook alleen maar in het weekend doen, 1 keer per maand. "Omdat het er bij hoort". _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_186558839
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:40 schreef HostiMeister het volgende:
En dan raar vinden dat ze vrijgezel zijn als ze een beetje zoenen al ranzig vinden _O-
Zeker van die typetjes die seks ook alleen maar in het weekend doen, 1 keer per maand. "Omdat het er bij hoort". _O-
Of nooit masturberen :')
pi_186558973
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:41 schreef Halimede het volgende:

[..]

Of nooit masturberen :')
Is ranzig joh.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_186559242
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2019 22:08 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Ik kan me uberhaupt niet voorstellen dat mensen zoenen niet ranzig vinden.
En hoe denk je over orale seks?
  donderdag 2 mei 2019 @ 10:32:39 #31
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_186559647
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 10:07 schreef rival het volgende:

[..]

En hoe denk je over orale seks?
Piemel wassen 2 uur van te voren, niet meer plassen en met mondwater er overheen :+
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 2 mei 2019 @ 10:41:34 #32
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_186559801
Kan het weer wat meer on topic hier?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 2 mei 2019 @ 12:40:35 #33
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_186562081
Om de topicpointer nog maar even te quoten: Zie de vernieuwde OP, graag alleen posts over concrete (aanstaande) dates.

Er zijn weer wat posts weg.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_186571324
---

[ Bericht 99% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 02-05-2019 19:56:11 (Off topic antwoord) ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_186588454
Net de kringloop date gehad, het was gezellig en een hele leuke jongen, maar ik voel (nog) geen klik. Ik zit de laatste dagen niet heel goed in mijn vel en was nogal low energy dus daar kan het misschien ook wel aan liggen, maar ik wil hem nog wel een keertje zien.

Ook niks raars gebeurt dus dat is wel weer fijn _O-
pi_186588632
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:41 schreef Halimede het volgende:

[..]

Of nooit masturberen :')
Hmmm hoeveel mannen zouden dat NOOIT doen. En waarom? :)
pi_186588650
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 17:25 schreef Halimede het volgende:
Net de kringloop date gehad, het was gezellig en een hele leuke jongen, maar ik voel (nog) geen klik. Ik zit de laatste dagen niet heel goed in mijn vel en was nogal low energy dus daar kan het misschien ook wel aan liggen, maar ik wil hem nog wel een keertje zien.

Ook niks raars gebeurt dus dat is wel weer fijn _O-
Ach je had in ieder geval een leuke middag :)
Ook wat waard. En wellicht meer leuke gezellige middagen in het verschiet :)

Nog wat van hem gehoord verder?
pi_186588816
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 17:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ach je had in ieder geval een leuke middag :)
Ook wat waard. En wellicht meer leuke gezellige middagen in het verschiet :)

Nog wat van hem gehoord verder?
Hij is geloof ik nog niet thuis, maar hij gaf van te voren al aan graag nog een keertje af te willen spreken dus dat komt vast wel goed :)
  vrijdag 3 mei 2019 @ 18:54:36 #39
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186590017
Nog altijd gaat het goed met m'n date :o wie had dat gedacht :')

Wss brengen we dit weekend grotendeels met elkaar door :)
pi_186592013
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 18:54 schreef Cue_ het volgende:
Nog altijd gaat het goed met m'n date :o wie had dat gedacht :')

Wss brengen we dit weekend grotendeels met elkaar door :)
Dan willen we je hier niet zien :D
pi_186592037
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 20:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dan willen we je hier niet zien :D
Nee, op naar het klefbekken topic :P
  zaterdag 4 mei 2019 @ 00:15:28 #42
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186597846
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 20:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dan willen we je hier niet zien :D
Het is nog zeker geen relatie..heeft wel wat meer tijd plus gesprekken enzo nodig.
pi_186598668
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 00:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het is nog zeker geen relatie..heeft wel wat meer tijd plus gesprekken enzo nodig.
Als je het hele weekend samen wil doorbrengrn... is fok verboden terrein :p

Juist als het nog geen relatie is :)
pi_186623824
Ik heb vandaag weer een tinderdate (date nr1) maar hij lijkt mij niet zo aantrekkelijk. :'( (zijn neus lijkt op een afzuigkap, ziet er uit of ik over hem heen wals, niet echt brede kaken, word kalend en een erg kleine mond)

Maar volgens mensen moet ik stoppen met mijn obsessie over bepaalde uiterlijke kenmerken (ben er te heftig op gefixeerd.. dingen als dat ik al niet een man met grote neus bijv wil daten :/ want ik irriteer mij dan er te snel aan) die ik bij een man zoek, dan andere innerlijke eisen zwaarder laten wegen(wat veel belangrijker zou moeten zijn,maarja ik moet er toch in bed mee liggen en tegen het hoofd aankijken..:/).

Ik geef het een kans. Maar ik verwacht dat ik na de date alsnog zeg, noppus niet mijn type.

De andere jongen(die wel echt mijn type is) waarover ik zat te malen met selfie topic etc is sinds eergister officieel klaar:'(, dus we gaan gewoon lekker verder. :d Leven is te kort om te gaan janken, en heb ik gisteren al gedaan.

Alle mannen die mijn type zijn vinden mij nooit leuk :'(. Ik verwacht dat date van vanavond mij wel ziet zitten, want hij is mijn type niet, en die vinden mij altijd leuk als ze mijn type niet zijn .. :/

[ Bericht 6% gewijzigd door Naregenkomtzon op 05-05-2019 11:40:24 ]
  zondag 5 mei 2019 @ 11:38:00 #45
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_186624004
Bij mij is het alweer tijdje angstvallig stil. In december 3 dates gehad waaruit er 2 uitliepen op een ONS (met allen nog vriendschappelijk contact trouwens). Daarna wat gedated en gescharreld in buitenland (februari). Sindsdien 1 date gehad via tinder, totaal niet mijn type. Echt een typische hoogmoederig engnekje die meid. Sindsdien date- moe.

De zwoele zomer komt er aan, dus ga weer zin krijgen.
pi_186624048
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:28 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Ik heb vandaag weer een tinderdate (date nr1) maar hij lijkt mij niet zo aantrekkelijk. :'( (zijn neus lijkt op een afzuigkap, ziet er uit of ik over hem heen wals, niet echt brede kaken, word kalend en een erg kleine mond)

Maar volgens mensen moet ik stoppen met mijn obsessie over bepaalde uiterlijke kenmerken (ben er te heftig op gefixeerd.. dingen als dat ik al niet een man met grote neus bijv wil daten :/) die ik bij een man zoek, dan andere innerlijke eisen zwaarder laten wegen(wat veel belangrijker zou moeten zijn,maarja ik moet er toch in bed mee liggen en tegen het hoofd aankijken..:/).

Ik geef het een kans. Maar ik verwacht dat ik na de date alsnog zeg, noppus niet mijn type.

De andere jongen(die wel echt mijn type is) waarover ik zat te malen met selfie topic etc is sinds eergister officieel klaar:'(, dus we gaan gewoon lekker verder. :d Leven is te kort om te gaan janken, en heb ik gisteren al gedaan.

Alle mannen die mijn type zijn vinden mij nooit leuk :'(. Ik verwacht dat date van vanavond mij wel ziet zitten, want hij is mijn type niet, en die vinden mij altijd leuk als ze mijn type niet zijn .. :/
Ik zou helemaal moe van jou worden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 5 mei 2019 @ 11:40:31 #47
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186624053
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:38 schreef Ciclon het volgende:
Bij mij is het alweer tijdje angstvallig stil. In december 3 dates gehad waaruit er 2 uitliepen op een ONS (met allen nog vriendschappelijk contact trouwens). Daarna wat gedated en gescharreld in buitenland (februari). Sindsdien 1 date gehad via tinder, totaal niet mijn type. Echt een typische hoogmoederig engnekje die meid. Sindsdien date- moe.

De zwoele zomer komt er aan, dus ga weer zin krijgen.
Moest even lachen, sorry :')

Maar wat ik mij serieus afvraag, waarom contact houden met one night stands?
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186625325
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:28 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Ik heb vandaag weer een tinderdate (date nr1) maar hij lijkt mij niet zo aantrekkelijk. :'( (zijn neus lijkt op een afzuigkap, ziet er uit of ik over hem heen wals, niet echt brede kaken, word kalend en een erg kleine mond)

Maar volgens mensen moet ik stoppen met mijn obsessie over bepaalde uiterlijke kenmerken (ben er te heftig op gefixeerd.. dingen als dat ik al niet een man met grote neus bijv wil daten :/ want ik irriteer mij dan er te snel aan) die ik bij een man zoek, dan andere innerlijke eisen zwaarder laten wegen(wat veel belangrijker zou moeten zijn,maarja ik moet er toch in bed mee liggen en tegen het hoofd aankijken..:/).

Ik geef het een kans. Maar ik verwacht dat ik na de date alsnog zeg, noppus niet mijn type.

De andere jongen(die wel echt mijn type is) waarover ik zat te malen met selfie topic etc is sinds eergister officieel klaar:'(, dus we gaan gewoon lekker verder. :d Leven is te kort om te gaan janken, en heb ik gisteren al gedaan.

Alle mannen die mijn type zijn vinden mij nooit leuk :'(. Ik verwacht dat date van vanavond mij wel ziet zitten, want hij is mijn type niet, en die vinden mij altijd leuk als ze mijn type niet zijn .. :/
Kan intelligentie, sociale vaardigheden en een stabiel leven een naar jouw mening mindere uiterlijk niet enigszins compenseren? :')

Succes met je alleenstaande moederschap als je alleen die knappe fuckboys wil :')
pi_186628441
[quote]0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:45 schreef black-soldier het volgende:

[..]
pi_186629303
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zou helemaal moe van jou worden.
L
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zou helemaal moe van jou worden.
hmm ik neem niet aan dat tijdens de ate alle minder gewaardeerde uiterlijke kenmerken opgesomd worden :)

Snap het wel.. ik val helemaal niet zo op specifieke lichamelijke kenmerken.
Maar heb er weldegelijk een aantal die ik echt niet kan waarderen.. en daar date ik dus ook echt niet mee.

Gebeurd niet zo vaak gelukkig...
en het is ook niet dat diegene perse lelijk is ofzo... maar het roept bij mij een zeker onprettig gevoel op en ervaring leert dat dat dan in de praktijk doorgaans niet anders is.
Dus ik begin er niet meer aan.
Althans.. niet via datingssites in ieder geval.
Als ik zo iemand gewoon in het cafe tegenkom ga ik er niet accuut met mn rug naar toe staan :)
(Maar tot nu toe kwam er ook nooit een relatie uit voert dus)
pi_186631133
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 16:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

L
[..]

hmm ik neem niet aan dat tijdens de ate alle minder gewaardeerde uiterlijke kenmerken opgesomd worden :)

Snap het wel.. ik val helemaal niet zo op specifieke lichamelijke kenmerken.
Maar heb er weldegelijk een aantal die ik echt niet kan waarderen.. en daar date ik dus ook echt niet mee.

Gebeurd niet zo vaak gelukkig...
en het is ook niet dat diegene perse lelijk is ofzo... maar het roept bij mij een zeker onprettig gevoel op en ervaring leert dat dat dan in de praktijk doorgaans niet anders is.
Dus ik begin er niet meer aan.
Althans.. niet via datingssites in ieder geval.
Als ik zo iemand gewoon in het cafe tegenkom ga ik er niet accuut met mn rug naar toe staan :)
(Maar tot nu toe kwam er ook nooit een relatie uit voert dus)
Ik ben nu wel benieuwd naar wat jij niet kan waarderen.
pi_186634234
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 17:21 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Ik ben nu wel benieuwd naar wat jij niet kan waarderen.
Hmm mja.. :)
  zondag 5 mei 2019 @ 19:24:10 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186634351
Gister goede gesprekken gehad en oa kwam daaruit naar voren dat we er allebei wel serieus inzitten. Het in de toekomst voorstellen aan ouders en einde van de maand aan al z'n vrienden.

En dat ik dan toch wel vond dat ik hem dan m'n vriend mocht noemen. Dat was dan ook goed. Dus volgens mij ben ik ben ik klaar hier :+
pi_186634688
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 19:24 schreef Cue_ het volgende:
Gister goede gesprekken gehad en oa kwam daaruit naar voren dat we er allebei wel serieus inzitten. Het in de toekomst voorstellen aan ouders en einde van de maand aan al z'n vrienden.

En dat ik dan toch wel vond dat ik hem dan m'n vriend mocht noemen. Dat was dan ook goed. Dus volgens mij ben ik ben ik klaar hier :+
Hoelang hebben jullie gedate?

En super leuk!
pi_186634789
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 19:24 schreef Cue_ het volgende:
Gister goede gesprekken gehad en oa kwam daaruit naar voren dat we er allebei wel serieus inzitten. Het in de toekomst voorstellen aan ouders en einde van de maand aan al z'n vrienden.

En dat ik dan toch wel vond dat ik hem dan m'n vriend mocht noemen. Dat was dan ook goed. Dus volgens mij ben ik ben ik klaar hier :+
*O* gefeliciteerd
  zondag 5 mei 2019 @ 19:43:55 #56
442280 Prisha
Moonshine!
pi_186635048
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 19:24 schreef Cue_ het volgende:
Gister goede gesprekken gehad en oa kwam daaruit naar voren dat we er allebei wel serieus inzitten. Het in de toekomst voorstellen aan ouders en einde van de maand aan al z'n vrienden.

En dat ik dan toch wel vond dat ik hem dan m'n vriend mocht noemen. Dat was dan ook goed. Dus volgens mij ben ik ben ik klaar hier :+
yes!!!! dat ik dat mee mag maken na al die jaren Dating topic *O* *O* *O*
Blij voor je Cue B:)B
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_186635847
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:28 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Ik heb vandaag weer een tinderdate (date nr1) maar hij lijkt mij niet zo aantrekkelijk. :'( (zijn neus lijkt op een afzuigkap, ziet er uit of ik over hem heen wals, niet echt brede kaken, word kalend en een erg kleine mond)

Maar volgens mensen moet ik stoppen met mijn obsessie over bepaalde uiterlijke kenmerken (ben er te heftig op gefixeerd.. dingen als dat ik al niet een man met grote neus bijv wil daten :/ want ik irriteer mij dan er te snel aan) die ik bij een man zoek, dan andere innerlijke eisen zwaarder laten wegen(wat veel belangrijker zou moeten zijn,maarja ik moet er toch in bed mee liggen en tegen het hoofd aankijken..:/).

Ik geef het een kans. Maar ik verwacht dat ik na de date alsnog zeg, noppus niet mijn type.

De andere jongen(die wel echt mijn type is) waarover ik zat te malen met selfie topic etc is sinds eergister officieel klaar:'(, dus we gaan gewoon lekker verder. :d Leven is te kort om te gaan janken, en heb ik gisteren al gedaan.

Alle mannen die mijn type zijn vinden mij nooit leuk :'(. Ik verwacht dat date van vanavond mij wel ziet zitten, want hij is mijn type niet, en die vinden mij altijd leuk als ze mijn type niet zijn .. :/
Waarom ga je dan?
  zondag 5 mei 2019 @ 20:20:58 #58
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186636020
Na twee dagen te hebben getinderd (toch maar eens kijken of het allemaal zo vunzig en vulgair is...) zaterdag a.s. een date.

En hoe... Allemaal superlief over en weer geappt. Dit voelt allemaal leuk *; Week in de knietjes! O+
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_186636026
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:28 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Ik heb vandaag weer een tinderdate (date nr1) maar hij lijkt mij niet zo aantrekkelijk. :'( (zijn neus lijkt op een afzuigkap, ziet er uit of ik over hem heen wals, niet echt brede kaken, word kalend en een erg kleine mond)

Maar volgens mensen moet ik stoppen met mijn obsessie over bepaalde uiterlijke kenmerken (ben er te heftig op gefixeerd.. dingen als dat ik al niet een man met grote neus bijv wil daten :/ want ik irriteer mij dan er te snel aan) die ik bij een man zoek, dan andere innerlijke eisen zwaarder laten wegen(wat veel belangrijker zou moeten zijn,maarja ik moet er toch in bed mee liggen en tegen het hoofd aankijken..:/).

Ik geef het een kans. Maar ik verwacht dat ik na de date alsnog zeg, noppus niet mijn type.

De andere jongen(die wel echt mijn type is) waarover ik zat te malen met selfie topic etc is sinds eergister officieel klaar:'(, dus we gaan gewoon lekker verder. :d Leven is te kort om te gaan janken, en heb ik gisteren al gedaan.

Alle mannen die mijn type zijn vinden mij nooit leuk :'(. Ik verwacht dat date van vanavond mij wel ziet zitten, want hij is mijn type niet, en die vinden mij altijd leuk als ze mijn type niet zijn .. :/
Blijkbaar is dit het beste wat je kan krijgen.
pi_186636259
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 19:24 schreef Cue_ het volgende:
Gister goede gesprekken gehad en oa kwam daaruit naar voren dat we er allebei wel serieus inzitten. Het in de toekomst voorstellen aan ouders en einde van de maand aan al z'n vrienden.

En dat ik dan toch wel vond dat ik hem dan m'n vriend mocht noemen. Dat was dan ook goed. Dus volgens mij ben ik ben ik klaar hier :+
Wat leuk! Gefeliciteerd :D
  zondag 5 mei 2019 @ 20:50:41 #61
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_186636579
Jeetje. Beroepsvrijgezel Cue_ van de markt. Wow!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_186636914
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:28 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Ik heb vandaag weer een tinderdate (date nr1) maar hij lijkt mij niet zo aantrekkelijk. :'( (zijn neus lijkt op een afzuigkap, ziet er uit of ik over hem heen wals, niet echt brede kaken, word kalend en een erg kleine mond)

Maar volgens mensen moet ik stoppen met mijn obsessie over bepaalde uiterlijke kenmerken (ben er te heftig op gefixeerd.. dingen als dat ik al niet een man met grote neus bijv wil daten :/ want ik irriteer mij dan er te snel aan) die ik bij een man zoek, dan andere innerlijke eisen zwaarder laten wegen(wat veel belangrijker zou moeten zijn,maarja ik moet er toch in bed mee liggen en tegen het hoofd aankijken..:/).

Ik geef het een kans. Maar ik verwacht dat ik na de date alsnog zeg, noppus niet mijn type.

De andere jongen(die wel echt mijn type is) waarover ik zat te malen met selfie topic etc is sinds eergister officieel klaar:'(, dus we gaan gewoon lekker verder. :d Leven is te kort om te gaan janken, en heb ik gisteren al gedaan.

Alle mannen die mijn type zijn vinden mij nooit leuk :'(. Ik verwacht dat date van vanavond mij wel ziet zitten, want hij is mijn type niet, en die vinden mij altijd leuk als ze mijn type niet zijn .. :/
Waarom ga je met iemand op date die je helemaal niet aantrekkelijk vindt?

Je straalt een bepaalde wanhopigheid uit.
  zondag 5 mei 2019 @ 22:39:38 #63
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186639030
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 19:33 schreef black-soldier het volgende:

Hoelang hebben jullie gedate?

En super leuk!
30 maart ontmoet en gezoend week erop eerste date gehad. Daarna is 't allemaal best snel gegaan :+
  zondag 5 mei 2019 @ 22:39:58 #64
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186639034
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 20:50 schreef Detroit het volgende:
Jeetje. Beroepsvrijgezel Cue_ van de markt. Wow!
Echt he! :o
  zondag 5 mei 2019 @ 22:40:31 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186639047
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 19:43 schreef Prisha het volgende:

[..]

yes!!!! dat ik dat mee mag maken na al die jaren Dating topic *O* *O* *O*
Blij voor je Cue B:)B
Dank je! En de rest ook :*
  zondag 5 mei 2019 @ 22:44:57 #66
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186639129
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 21:05 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Waarom ga je met iemand op date die je helemaal niet aantrekkelijk vindt?

Je straalt een bepaalde wanhopigheid uit.
Dit inderdaad. Why iemand daten die je niet eens aantrekkelijk vind?

En je lijkt me nogal een vrouw die veel te eisen heeft maar weinig te bieden. Zo iemand die meer praat dan dat ze daadwerkelijk iets zegt. No offence verder.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_186639164
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 16:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

L
[..]

hmm ik neem niet aan dat tijdens de ate alle minder gewaardeerde uiterlijke kenmerken opgesomd worden :)

Snap het wel.. ik val helemaal niet zo op specifieke lichamelijke kenmerken.
Maar heb er weldegelijk een aantal die ik echt niet kan waarderen.. en daar date ik dus ook echt niet mee.

Gebeurd niet zo vaak gelukkig...
en het is ook niet dat diegene perse lelijk is ofzo... maar het roept bij mij een zeker onprettig gevoel op en ervaring leert dat dat dan in de praktijk doorgaans niet anders is.
Dus ik begin er niet meer aan.
Althans.. niet via datingssites in ieder geval.
Als ik zo iemand gewoon in het cafe tegenkom ga ik er niet accuut met mn rug naar toe staan :)
(Maar tot nu toe kwam er ook nooit een relatie uit voert dus)
Tjah, heb 1 relatie gehad, dat ergens geen relatie uit is gekomen zegt niks.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_186640082
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 22:44 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Why iemand daten die je niet eens aantrekkelijk vind?

En je lijkt me nogal een vrouw die veel te eisen heeft maar weinig te bieden. Zo iemand die meer praat dan dat ze daadwerkelijk iets zegt. No offence verder.
Ik heb uit die tekst helemaal niet gehaald hoeveel ze te bieden heeft. Dus jullie vast ook niet. Dat zegt niet automatisch dat er niks is
pi_186640508
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 20:11 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Waarom ga je dan?
Omdat mensen om mij heen zeggen dat ik eens andere een kans moet geven
Juist omdat ik altijd op de foute mannen val ik juist eens andere aanpak moest proberen en anders moest proberen te kijken
En ervoor moest openstaan
Ipv mijn lange starre eisenlijst.

Ik heb het geprobeerd maar zoals voorspeld voelde ik het vanavond niet
Wel een vriendschappelijke klik, maar geen romantisch klik
pi_186640527
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 20:21 schreef MCH het volgende:

[..]

Blijkbaar is dit het beste wat je kan krijgen.
Wat een gemene reactie dit
Ik weet dat ik echt een super leuke jongen kan krijgen en zoiets verdien. Ik heb veel te bieden. Ik hou van mezelf en nu ook een leuke jongen vinden die dat ook doet
pi_186640550
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 21:05 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Waarom ga je met iemand op date die je helemaal niet aantrekkelijk vindt?

Je straalt een bepaalde wanhopigheid uit.
Ik probeer gewoon eens wijs ook naar dichte mensen om mij heen te luisteren als ze elke keer zien dat ik blijkbaar op de foute man val

Ik heb het op z'n minst eens een kans gegeven en het bevestigde dat ik toch echt achteraan moet gaan in wat ik zoek. Maar liever geprobeerd hebben en naar mensen die heel dicht bij mij staan ook eens te hebben geluisterd.

Wanhopig ben ik niet want ik ben weer degene die een man nu moet afwijzen.
pi_186640565
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 22:44 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Why iemand daten die je niet eens aantrekkelijk vind?

En je lijkt me nogal een vrouw die veel te eisen heeft maar weinig te bieden. Zo iemand die meer praat dan dat ze daadwerkelijk iets zegt. No offence verder.
Waarom heb ik weinig te bieden? Wat een gemene lui hier op fok. Ik heb heel veel te bieden.
pi_186642221
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 00:22 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Ik probeer gewoon eens wijs ook naar dichte mensen om mij heen te luisteren als ze elke keer zien dat ik blijkbaar op de foute man val

Ik heb het op z'n minst eens een kans gegeven en het bevestigde dat ik toch echt achteraan moet gaan in wat ik zoek. Maar liever geprobeerd hebben en naar mensen die heel dicht bij mij staan ook eens te hebben geluisterd.

Wanhopig ben ik niet want ik ben weer degene die een man nu moet afwijzen.
Vriendin van mij had dstzelfde gevoel en die ging toen minimaal 1 date per week doen.
Dan moet je dus wel verder kijken dan datingsites en de mensen om je heen vinden dat ook wel interessant en dan ga je ineens met heel andere mensen daten. Je moet wel.. anders haal je de 1x per week niet.

Uiteindelijk stelde iemand voor dat ze zou daten met een goede vriend van diegene.
En toen ze heel rap gestopt met dr 1x per week.... en vandeweek heeft ie dr ten huwelijk gevraagd <3

Misschien een idee als je bang bent dat je omgeving gelijk heeft dat je te kieskeurig bent.
pi_186642226
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 00:23 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Waarom heb ik weinig te bieden? Wat een gemene lui hier op fok. Ik heb heel veel te bieden.
Gelukkig zijn ze zelf ook vrijgezel... misschien spiegelen ze te veel.
pi_186642387
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 00:23 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Waarom heb ik weinig te bieden? Wat een gemene lui hier op fok. Ik heb heel veel te bieden.
Zo komt het hier anders niet over, dus blijkbaar zit er innerlijk wel wat mis.
pi_186642453
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 07:42 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zo komt het hier anders niet over, dus blijkbaar zit er innerlijk wel wat mis.
Dat kun je toch helemaal niet concluderen naar aanleiding van wat typwerk?

Lijkt me eerder dat er wat mis is als je denkt dat je iemand heel goed kent na wat kletsen op fok.
pi_186642463
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 07:53 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat kun je toch helemaal niet concluderen naar aanleiding van wat typwerk?

Lijkt me eerder dat er wat mis is als je denkt dat je iemand heel goed kent na wat kletsen op fok.
Gezien de hoeveelheid posts van TS over haar “date” perikelen kan er wel een redelijk beeld gevormd worden.
pi_186642507
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 07:55 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gezien de hoeveelheid posts van TS over haar “date” perikelen kan er wel een redelijk beeld gevormd worden.
Dan nog is dat een heel beperkt beeld :)

En sowieso niet het idee dat mensen zich hier altijd van hun beste realistische kant laten zien. _O-

Zie mensen hier de meest grote onzin verkondigen en eisen stellen en dergelijke... en puntje bij paaltje in real life... hebben ze ineens niet meer zo’n grote mond en zijn ze gelukkig met nog niet eens de helft van wat ze beweerden minimaal te vinden.
pi_186645001
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 07:59 schreef Uhmmpie het volgende:

Dan nog is dat een heel beperkt beeld :)

En sowieso niet het idee dat mensen zich hier altijd van hun beste realistische kant laten zien. _O-

Zie mensen hier de meest grote onzin verkondigen en eisen stellen en dergelijke... en puntje bij paaltje in real life... hebben ze ineens niet meer zo’n grote mond en zijn ze gelukkig met nog niet eens de helft van wat ze beweerden minimaal te vinden.
Klopt, gemakzuchtig als je mensen zogenaamd denkt te kennen na posts op Fok, misschien was alles wel verzonnen of heeft iemand diverse alter ego's.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 6 mei 2019 @ 11:47:24 #80
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_186645744
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2019 11:05 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Klopt, gemakzuchtig als je mensen zogenaamd denkt te kennen na posts op Fok, misschien was alles wel verzonnen of heeft iemand diverse alter ego's.
Denk dat het probleem eerder is dat de persoon in kwestie nogal een merkwaardige posthistorie op nahoudt, en redelijk wat overeenkomsten met eerdere trollerige fantasie-accounts. '

bv R&P / Op mannenjacht in park (rond 30jr)eef mij leuke smooth tips!

en dan deze: R&P / Eindelijk lukte het daten?! Hoe kan dit?

ik lees er inmiddels wel overheen, maar goed...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_186647057
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 11:47 schreef LuNaTiC het volgende:

Denk dat het probleem eerder is dat de persoon in kwestie nogal een merkwaardige posthistorie op nahoudt, en redelijk wat overeenkomsten met eerdere trollerige fantasie-accounts. '

bv R&P / Op mannenjacht in park (rond 30jr)eef mij leuke smooth tips!

en dan deze: R&P / Eindelijk lukte het daten?! Hoe kan dit?

ik lees er inmiddels wel overheen, maar goed...
Is het hebben van fantasie geen leuke eigenschap dan? Maakt het op internet uit of iemand een verhaal over daten heeft verzonnen of daadwerkelijk beleefd? Ook al is het echt gebeurd dan geloven mensen het soms nog niet.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_186647839
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:28 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Ik heb vandaag weer een tinderdate (date nr1) maar hij lijkt mij niet zo aantrekkelijk. :'( (zijn neus lijkt op een afzuigkap, ziet er uit of ik over hem heen wals, niet echt brede kaken, word kalend en een erg kleine mond)

Maar volgens mensen moet ik stoppen met mijn obsessie over bepaalde uiterlijke kenmerken (ben er te heftig op gefixeerd.. dingen als dat ik al niet een man met grote neus bijv wil daten :/ want ik irriteer mij dan er te snel aan) die ik bij een man zoek, dan andere innerlijke eisen zwaarder laten wegen(wat veel belangrijker zou moeten zijn,maarja ik moet er toch in bed mee liggen en tegen het hoofd aankijken..:/).

Ik geef het een kans. Maar ik verwacht dat ik na de date alsnog zeg, noppus niet mijn type.

De andere jongen(die wel echt mijn type is) waarover ik zat te malen met selfie topic etc is sinds eergister officieel klaar:'(, dus we gaan gewoon lekker verder. :d Leven is te kort om te gaan janken, en heb ik gisteren al gedaan.

Alle mannen die mijn type zijn vinden mij nooit leuk :'(. Ik verwacht dat date van vanavond mij wel ziet zitten, want hij is mijn type niet, en die vinden mij altijd leuk als ze mijn type niet zijn .. :/
Vanaf de eerste seconde moet je al weten of het relatie/sex materiaal is, zo ben je als mens nou eenmaal geprogrammeerd. En als je iets niet leuk vindt qua uiterlijk dan is het toch wel gedoemd om te mislukken.
  maandag 6 mei 2019 @ 13:18:37 #83
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_186647892
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2019 12:39 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Is het hebben van fantasie geen leuke eigenschap dan? Maakt het op internet uit of iemand een verhaal over daten heeft verzonnen of daadwerkelijk beleefd? Ook al is het echt gebeurd dan geloven mensen het soms nog niet.
ach, je weet het idd nooit wie iemand echt is, en of de verhalen die langskomen echt zijn. Heb over het algemeen niet veel redenen om aan te nemen dat mensen er hier op los fantaseren. Als je wat langer op fora rondhangt krijg je wel een beetje een radar voor. Bij sommigen valt het alleen wel op, en als ik sterke aanwijzingen/het vermoeden heb dat iemand alles uit zn dikke duim zuigt, voel ik er echter minder voor om in een andermans toneelstukje mee te spelen ofzo. Steek ik mn tijd en energie liever ergens anders in.

Om een linkje met het onderwerp te leggen, zo werk het in dating ook. Zou je op zijn minst toch zonde van je tijd en moeite vinden als je al die tijd en energie zou steken in een catfish.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_186649883
NRKZ moet niet zo stellig blijven vasthouden aan het vinden van een leuke vriend via Tinder.

Er vergeten best veel mensen dat de echt knappe mannen op Tinder in dezelfde positie zitten als de meeste vrouwen daar: veel matches en dus veel keus. Tinder is veelal oppervlakkig dus je beoordeelt iemand op basis van wat foto's, meer niet.

De echt knappe mannen zullen daarom altijd voor de meest mooie vrouw gaan die ze kunnen vinden op Tinder. Dat er ietsje minder mooie vrouwen zijn die een heel prettig karakter hebben en misschien wel leuker relatiemateriaal zijn, nemen ze dan maar voor lief.

Het beste is gewoon naar een leuke vriend of vriendin op zoek te gaan door gewoon te stappen. Als allerlei mensen die verschillende dingen moeten compenseren (bvb adhd, autisme, stotteren, enz) gewoon onder het stappen een leuk iemand kunnen vinden, waarom een flink aantal Fok!kers dan (kennelijk) niet? Waarom vasthouden aan apps die meer vleeskeuring zijn en tools voor iets snel en eenmaligs?

Trouwens NRZK, ik heb niks tegen je. Maar het is wel zo dat jij je ook erg gemeen tegen anderen hebt uitgelaten op dit forum. :{

[ Bericht 1% gewijzigd door Gruj0 op 06-05-2019 15:14:57 ]
pi_186650220
Donderdag date 2 met de Ier *O* hij gaat voor me koken
pi_186650396
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 15:24 schreef Halimede het volgende:
Donderdag date 2 met de Ier *O* hij gaat voor me koken
Oe! Ben wel benieuwd.
pi_186652469
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 15:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oe! Ben wel benieuwd.
Ik ook, merk uit onze gesprekken dat hij toch iets minder verlegen begint te worden :) maar moet nog even aankijken hoe het zal gaan vanuit mij. Heb in ieder geval geen zin om weken te daten als er geen klik is :N
pi_186661799
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 19:24 schreef Cue_ het volgende:
Gister goede gesprekken gehad en oa kwam daaruit naar voren dat we er allebei wel serieus inzitten. Het in de toekomst voorstellen aan ouders en einde van de maand aan al z'n vrienden.

En dat ik dan toch wel vond dat ik hem dan m'n vriend mocht noemen. Dat was dan ook goed. Dus volgens mij ben ik ben ik klaar hier :+
Deze lurker (shoot me), juicht voor je! *O* :*
  maandag 6 mei 2019 @ 23:47:55 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186662006
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2019 23:36 schreef vencodark het volgende:


Deze lurker (shoot me), juicht voor je! *O* :*
Hey meis!! Dank je!
Wie had dat ooit gedacht hé ;)
pi_186662020
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 23:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hey meis!! Dank je!
Wie had dat ooit gedacht hé ;)
Ooit wel hoor, want je hebt genoeg te bieden. Je moet alleen zelf ook willen. :+
Veel geluk dan maar!
pi_186664320
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 17:12 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik ook, merk uit onze gesprekken dat hij toch iets minder verlegen begint te worden :) maar moet nog even aankijken hoe het zal gaan vanuit mij. Heb in ieder geval geen zin om weken te daten als er geen klik is :N
Ach.. je hebt niks te verliezen.. in ergste geval had je het in ieder geval naar je zin.

En wie weet... :D
pi_186664332
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 23:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hey meis!! Dank je!
Wie had dat ooit gedacht hé ;)
Tuurlijk wel :)

Veel plezier!
pi_186665000
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 07:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ach.. je hebt niks te verliezen.. in ergste geval had je het in ieder geval naar je zin.

En wie weet... :D
Ja dat klopt, ik denk dat we wel heel cliché vrienden kunnen zijn als het niks wordt :) we hebben namelijk wel echt veel gemeen :Y we zullen het zien!
pi_186665037
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 08:57 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ja dat klopt, ik denk dat we wel heel cliché vrienden kunnen zijn als het niks wordt :) we hebben namelijk wel echt veel gemeen :Y we zullen het zien!
Hehe cliché of niet.. heb best vrienden over gehouden aan het daten.
Was ik niet naar op zoek... maar het is wel leuk en gezellig.

Met als hoogtepunt nog een date die echt zo bizar slecht was dat we allebei nog voor het eten wel naar huis wilden.
Maar maanden later spreken we elkaar nog steeds dagelijks.
Heb alleen niet meer af durven spreken _O-
pi_186665053
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 08:57 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ja dat klopt, ik denk dat we wel heel cliché vrienden kunnen zijn als het niks wordt :) we hebben namelijk wel echt veel gemeen :Y we zullen het zien!
Overigens klinkt het een beetje als “ik ben er eigenlijk wel een beetje uit maar gun het nog even tijd..”
pi_186665146
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 09:01 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Overigens klinkt het een beetje als “ik ben er eigenlijk wel een beetje uit maar gun het nog even tijd..”
Oh nee, dat is het nog niet. Ik heb alleen nog geen romantische/fysieke klik met hem en ik ga niet al mijn hoop er op vestigen dat die ook gaat komen.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 19:39:00 #97
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186678436
Laat de hoop los en laat het je overkomen.

Misschien zit die romantische klik wel in het pepertje dat ie door zijn kooksel gooit. Of in zijn Guinness voor de stoofpot (ervan uitgaande dat ie naar zijn roots kookt).

De meeste kliks komen door iets ogenschijnlijks futiels. Daarvoor openstaan maakt het leven leuk.

Anyhow, succes en eet smakelijk alvast.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_186736757
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 19:24 schreef Cue_ het volgende:
Gister goede gesprekken gehad en oa kwam daaruit naar voren dat we er allebei wel serieus inzitten. Het in de toekomst voorstellen aan ouders en einde van de maand aan al z'n vrienden.

En dat ik dan toch wel vond dat ik hem dan m'n vriend mocht noemen. Dat was dan ook goed. Dus volgens mij ben ik ben ik klaar hier :+
*O*
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 10 mei 2019 @ 11:07:38 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_186740547
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 01:43 schreef Godshand het volgende:
*O*
Gister idd voor het eerst als m'n vriend voorgesteld aan vrienden van me, woei *O*
pi_186740623
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 19:24 schreef Cue_ het volgende:
Gister goede gesprekken gehad en oa kwam daaruit naar voren dat we er allebei wel serieus inzitten. Het in de toekomst voorstellen aan ouders en einde van de maand aan al z'n vrienden.

En dat ik dan toch wel vond dat ik hem dan m'n vriend mocht noemen. Dat was dan ook goed. Dus volgens mij ben ik ben ik klaar hier :+
Leuk Cue_! Veel plezier en geluk *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')