abonnement Unibet Coolblue
pi_184265693
Beste Fokkers.

Afgelopen jaren heb ik enorm in een dip gezeten. Ik heb voorheen wel eens eerder geplaatst [op ander account] op
Fok, voornamelijk over berichten waarin ik mij altijd wel eenzaam of droevig voelde.

Ik weet niet of het een ding is van in de 30 jaar zijn, want ik lees wel meer over dipjes.
Wat ik ook de laatste tijd heel veel op Fok lees, en in mijzelf herken, zijn alle struggles in het Datingtopic continu.

Ik heb afgelopen tijd enorm veel via Tinder dates gehad, en had elke keer de volle hoop dat het dan iets ging worden, maar na een date had ik blijkbaar de signalen verkeerd geïnterpreteerd?
Elke keer ben ik afgewezen. Typetjes: Borderline, energie zuigend, alleen willen chatten, of achteraf niet serieus of niet over ex heen zijn, ontmoet ik daar alleen maar. Ik was gaan twijfelen aan de app Tinder, omdat ik volop veel negativiteit ook om mij heen daarin zag.

Uiteindelijk was ik gaan denken dat het niet aan de app lag maar ECHT aan mezelf. [hersenspoelende app?!]
Vervolgens heb ik jaren lang gedacht en geloofd dat het aan MIJ lag dat het daten zo kut verliep en dat het nooit iets werd..

Andere betaalde dating alternatieven had ik zelf nooit echt over nagedacht. Ik wilde niet zo duur dating abbonement zoals Lexa ofzo.

Tot ik 2 weken geleden voor het eerst in mijn leven naar een ander Datingevent ben geweest.
Dit date event was niet duur, en ik heb daar 12 andere vrouwelijke singles ontmoet. Na het date event heb ik een mailtje gehad waarin je kon zien hoeveel mensen jou ''leuk'' vonden en een ''vervolgdate'' met jou wilden. En het gekke is: 9 van de 12 vrouwen wilde mij terugzien!

Ik heb na dit date event, enorm veel vervolgdates lopen en contact met deze vrouwen. Ze zijn nog super leuk ook. Ik snap er in godsnaam helemaal niks van. Wat mij in ieder geval op viel was dat dit heel ander publiek aantrekt dan Tinder. In ieder geval, echt leuke vrouwen, die ook echt interesse in mij tonen.


Eerder nu een probleem dat teveel mij leuk vinden. Wat ik voorheen nooit ervaren heb!


De vraag aan jullie is dan: is Tinder dan nu echt gewoon zo shit app?! In mijn ogen na jaren , wel.
pi_184265801
Ik dacht : je hebt resultaat (=een vriendin) maar zover is het dus nog niet?
Somebody that I used to know
pi_184265820
ik heb nu keuze uit meerdere volgens mij :D
pi_184265832
Deze kunnen toch ook nog niet over de ex zijn, raar zijn, je toch als vriend zien etc?

Niet om je bubbel te bursten of zo

Ik denk wel dat je zoiets alleen gaat doen als je echt heel graag wil dus dan liggen je kansen al anders natuurlijk
Dat is toch zo gek niet?
pi_184265853
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 19:17 schreef Naregenkomtzon het volgende:
ik heb nu keuze uit meerdere volgens mij :D
Kies de leukste :Y (en hoop dat zij ook wil :@ )
Somebody that I used to know
pi_184265941
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 19:10 schreef Naregenkomtzon het volgende:

De vraag aan jullie is dan: is Tinder dan nu echt gewoon zo shit app?! In mijn ogen na jaren , wel.
Ja.
  maandag 7 januari 2019 @ 21:30:51 #7
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184269099
Ieder medium heeft zn eigen slag volk dus kan best dat de vrouwen bij die avond beter bij je passen
pi_184269333
Was je naar een speeddateavond geweest?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  maandag 7 januari 2019 @ 23:33:24 #9
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
  maandag 7 januari 2019 @ 23:48:19 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184272127
Online daten, tinder enzo, werk blijkbaar minder goed voor ej, dan real life.
Je bent blijkbaar leuk om in gesprek mee te gaa en te zien, bleek wel uit je speeddate avond. Maar miss kom je er op foto's of in gesprekken online, minder goed uit de verf.

Opzich niet heel raar,
pi_184274829
Superleuk voor je! Hopelijk komt er iets moois uit :-)
Tinder = een shit app ja. Heb er een aantal leuke gesprekken / dates door gehad. Naar mijn beleving is het gros v/d mannen op tinder niet over hun ex heen. Hoe dat met de vrouwen er op zit weet ik niet.
pi_184274939
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 19:10 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Beste Fokkers.

Afgelopen jaren heb ik enorm in een dip gezeten. Ik heb voorheen wel eens eerder geplaatst [op ander account] op
Fok, voornamelijk over berichten waarin ik mij altijd wel eenzaam of droevig voelde.

Ik weet niet of het een ding is van in de 30 jaar zijn, want ik lees wel meer over dipjes.
Wat ik ook de laatste tijd heel veel op Fok lees, en in mijzelf herken, zijn alle struggles in het Datingtopic continu.

Ik heb afgelopen tijd enorm veel via Tinder dates gehad, en had elke keer de volle hoop dat het dan iets ging worden, maar na een date had ik blijkbaar de signalen verkeerd geïnterpreteerd?
Elke keer ben ik afgewezen. Typetjes: Borderline, energie zuigend, alleen willen chatten, of achteraf niet serieus of niet over ex heen zijn, ontmoet ik daar alleen maar. Ik was gaan twijfelen aan de app Tinder, omdat ik volop veel negativiteit ook om mij heen daarin zag.

Uiteindelijk was ik gaan denken dat het niet aan de app lag maar ECHT aan mezelf. [hersenspoelende app?!]
Vervolgens heb ik jaren lang gedacht en geloofd dat het aan MIJ lag dat het daten zo kut verliep en dat het nooit iets werd..

Andere betaalde dating alternatieven had ik zelf nooit echt over nagedacht. Ik wilde niet zo duur dating abbonement zoals Lexa ofzo.

Tot ik 2 weken geleden voor het eerst in mijn leven naar een ander Datingevent ben geweest.
Dit date event was niet duur, en ik heb daar 12 andere vrouwelijke singles ontmoet. Na het date event heb ik een mailtje gehad waarin je kon zien hoeveel mensen jou ''leuk'' vonden en een ''vervolgdate'' met jou wilden. En het gekke is: 9 van de 12 vrouwen wilde mij terugzien!

Ik heb na dit date event, enorm veel vervolgdates lopen en contact met deze vrouwen. Ze zijn nog super leuk ook. Ik snap er in godsnaam helemaal niks van. Wat mij in ieder geval op viel was dat dit heel ander publiek aantrekt dan Tinder. In ieder geval, echt leuke vrouwen, die ook echt interesse in mij tonen.


Eerder nu een probleem dat teveel mij leuk vinden. Wat ik voorheen nooit ervaren heb!


De vraag aan jullie is dan: is Tinder dan nu echt gewoon zo shit app?! In mijn ogen na jaren , wel.
Tinder is gewoon niet voor iedereen een goede app. Genoeg mensen waar Tinder heel goed voor werkt en voor jou niet. En nu heb jij gevonden wat voor jou werkt. Prima toch?
pi_184274946
Dankje! Ik houd jullie op de hoogte. Ik weet wel dat ik vaker mij ga opgeven voor speeddate avonden of andere leuke uitjes. Zo hebben zo ook bijv bowlen zag ik met een groep singles. Veel minder geforceerd
  dinsdag 8 januari 2019 @ 09:51:54 #14
286575 Roces18
Chef de party
pi_184274981
Zodra mensen moeten betalen voor datingapps/websites/events dan tref je veel meer serieuzere mensen aan die op zoek zijn, vandaar de hogere kansen.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_184275133
Tinder is een gratis app waar heel veel mensen op zitten als tijdverdrijf of om iets te neuken te vinden. Ja, er komen ook mensen die iets serieus zoeken, maar ook heel veel die dat niet doen. En wat Roces18 zegt, als je moet betalen zorgt dat vaak voor mensen die opzoek zijn naar iets serieus.
pi_184275878
het verschil is natuurlijk dat je dames nu in het echt ontmoet hebt, datingsites en app's zijn gewoon niet leuk.
pi_184276547
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 10:59 schreef Noudanzeg het volgende:
het verschil is natuurlijk dat je dames nu in het echt ontmoet hebt, datingsites en app's zijn gewoon niet leuk.
Ik neem aan dat hij zijn tinderdates ook irl heeft ontmoet. ;)
pi_184276670
Tinder :')
pi_184277625
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij zijn tinderdates ook irl heeft ontmoet. ;)
dat hoop ik ook :D, maar er zit natuurlijk een verschil tussen een 1 op 1 date of een event waar mensen wat meer ongedwongen samen zijn.
pi_184278508
Tinder is vooral voor sex lijkt me. Maar heb er ook al veel leuke mensen op leren kennen. Ben er niet zo tegen. Je moet gewoon de mensen hun echte bedoelingen leren inschatten, want dat houden ze vaak verborgen.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 16:27:51 #21
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_184281403
Tinder heeft echt niets met relaties of liefde te maken :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_184281643
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 13:23 schreef anoniemV het volgende:
Tinder is vooral voor sex lijkt me. Maar heb er ook al veel leuke mensen op leren kennen. Ben er niet zo tegen. Je moet gewoon de mensen hun echte bedoelingen leren inschatten, want dat houden ze vaak verborgen.
Kun je niet gewoon beter in je profiel je bedoelingen zetten op tinder?

Bijvoorbeeld:
User: Zoekt geen relatie, maar staat open voor nieuwe avonturen of wat extra spanning in z'n leven.

Of wordt dat eigenlijk als een 'no-go' ervaren? Heb geen idee hoe vrouwen (in mijn geval) of mannen dit ervaren. Of lezen die ook geen inhoud op tinder.. :')
pi_184281860
Misschien ben je niet fotogeniek oid. In ieder geval zal je over kwaliteiten beschikken die niet in je tinder profiel en fotos naar voren kwamen.
pi_184282214
Als dit geen neuken wordt _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ go ts
Ik zwaai naar dieren.
pi_184282391
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:42 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon beter in je profiel je bedoelingen zetten op tinder?

Bijvoorbeeld:
User: Zoekt geen relatie, maar staat open voor nieuwe avonturen of wat extra spanning in z'n leven.

Of wordt dat eigenlijk als een 'no-go' ervaren? Heb geen idee hoe vrouwen (in mijn geval) of mannen dit ervaren. Of lezen die ook geen inhoud op tinder.. :')
Tja dat is het hem net. Mannen zeggen niet "ik wil gewoon zo snel mogelijk mijn zak legen". Dat is wel wat de meesten hun bedoeling is. Niet iedereen maar wel de meesten. Vind ik ook niet erg hoor, that's nature. Maar moesten ze dat erbij zetten zouden we erop afknappen. Als vrouw krijg ik sowieso al veel te snel opmerkingen over mijn borsten of billen of zelfs een dickpic toegestuurd, dus ga ik ook niet op mijn profiel zetten "ik wil gewoon neuken" al kan dat soms wel mijn bedoeling zijn. Eerlijk werkt niet meer aangezien je dan situaties krijgt als bij de oermensen. Kan je je wel voorstellen toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')