Godverdomme Sebbe... oprotten...quote:
Dat met technische hulp vragen was altijd ideaal toen ik nog mijn studie deed. Flink gebruik van gemaakt die tactiek.quote:Op maandag 22 april 2019 11:32 schreef Lunatiek het volgende:
E-reader, fiets, bbq meenemen, in elk geval iets technisch dat vrouwen stereotyp niet snappen. "Meneer kunt u helpen, hij doet het niet... ooooh, u heeft magische handen nu doet ie het opeens wel!"
Denk niet dat er veel mannen in de park zijn die een chickie willen fixen met de kids erbij en het vrouwtje op het picknickkleed. Of je moet zeggen welk park zodat de incels dat kunnen checken.
Die gesettelde mannen zitten vaker in hun eigen achtertuin. Zoek je wel goed door naar het park te gaan?quote:Op maandag 22 april 2019 11:38 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Het is een park waar veel studenten komen. Maar ik wil een ouder iemand die allang student af is, en op zichzelf woont en het liefst in deze stad ook gesetteled opzichzelf heeft, en een vaste baan heeft. Dus niet meer zoekende is naar zijn ideale leven , het al heeft gevonden, en wel nog leuk vind om een partner ernaast te hebben.
Ik heb namelijk mijzelf gesetteld hier, krijg vaste baan hier, heb mijn huisje, huisdieren, woon op mezelf en ben klaar voor wat op te bouwen met iemand.
Maar wel kans dat er ook technische lui zijn die hier werken in de buurt, want veel technische bedrijven hier.
Vorige zomer ben ik vaak in mijn eentje naar het strand gegaan, en heb ik random bedrijfsfeestjes gejoint. Had daar leuke knapen ontmoet van ministerie van defensie. Maar kleinere kans dat hun leventje hier is waar ik woon omdat het strand wat verder weg is van hier.
R&P / Eindelijk lukte het daten?! Hoe kan dit?quote:Op maandag 22 april 2019 11:19 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Situatie, me:
Chick eind 20, gaat naar park, is single en zoekt man. Want ervaring dat Tinder niet werkt. Jup ik dacht net een leuke relatie te hebben met iemand via Tinder (en ja ik ben kritisch dus ik dacht yes eindelijk vind ik iemand wel leuk), maar hij had plots weer het plan naar Japan te verhuizen en dat hij toch niet genoeg voor mij voelde, en zo kom ik elke keer mensen tegen op Tinder die de draad kwijt zijn wat ze met hun leven willen. (Gister werd ik vrij depri van alle happy families op het strand. Ik wil dat ook!)
Zal zo druk in park zijn. Ik wil mannen benaderen zo in dat park want ik zoek leuke en normale man. (ik denk wel een goede gelegenheid: want zon, alcohol , happy mensen, dus mensen staan meer open voor spontane ontmoetingen en hebben er zin in denk ik zo)
Via vrienden vind ik ze niet want ik zoek oudere man en hun zijn nog niet in de huisje boompje beestje fase zoals ik dus snappen mij nog niet. Alleen mijn zus heeft een oudere man van juiste levensfase, maar al zijn vrienden die vrijgezel zijn zijn allen psycho/ of nog enorm klein kind gedrag volgens mijn zus.
In mijn eentje kan ik niet voetballen en perongeluk bal naar hun toe laten rollen. In mijn eentje kan ik wel om een bieropener vragen, maar ik vind het triest en sneu overkomen om in mijn eentje een biertje te gaan drinken. (Alhoewel de smoes dat ik op iemand wacht, maar die persoon plots niet komt opdagen altijd goed werkt) Ik heb wel wat goede mannelijke vrienden, maar dan denkt men dat ik bezet en niet benaderbaar ben.
Jullie nog leuke tips die ik zo als excuus kan uitvoeren om nieuwe mannen te ontmoeten in dat park?
Dus zo weer leuke kleertjes aan en dan ga ik ernaartoe! Mijn jacht instinct komt maar weer eens omhoog, terwijl ik er als een braaf klein blond meisje uitzie😂 Maargoed, ik wil avonds in de armen belanden van een geweldige man waarbij ik mij veilig en happy mee voel!
Ik hou jullie updated.
Ik zou het heel leuk vinden als ik in een park ben met een groep vrienden of op mezelf, en dat ik dan sjans heb met een leuk meisje. Zou ook wel een vervolgdate willen.quote:Op maandag 22 april 2019 11:32 schreef Lunatiek het volgende:
E-reader, fiets, bbq meenemen, in elk geval iets technisch dat vrouwen stereotyp niet snappen. "Meneer kunt u helpen, hij doet het niet... ooooh, u heeft magische handen nu doet ie het opeens wel!"
Denk niet dat er veel mannen in de park zijn die een chickie willen fixen met de kids erbij en het vrouwtje op het picknickkleed. Of je moet zeggen welk park zodat de incels dat kunnen checken.
Negeer de beta’s hier. Je kan prima zo’n man vinden, ook in het park. Tenminste, ik heb een afgemaakte studie en een baan, en woon zelfstandig. En ik ga ook af en toe naar parkjes om te chillen, ook in mijn eentje. Niet perse om een date te regelen, maar als ik sjans heb is dat natuurlijk mooi meegenomen.quote:Op maandag 22 april 2019 11:38 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Het is een park waar veel studenten komen. Maar ik wil een ouder iemand die allang student af is, en op zichzelf woont en het liefst in deze stad ook gesetteled opzichzelf heeft, en een vaste baan heeft. Dus niet meer zoekende is naar zijn ideale leven , het al heeft gevonden, en wel nog leuk vind om een partner ernaast te hebben.
Ik heb namelijk mijzelf gesetteld hier, krijg vaste baan hier, heb mijn huisje, huisdieren, woon op mezelf en ben klaar voor wat op te bouwen met iemand.
Maar wel kans dat er ook technische lui zijn die hier werken in de buurt, want veel technische bedrijven hier.
Vorige zomer ben ik vaak in mijn eentje naar het strand gegaan, en heb ik random bedrijfsfeestjes gejoint. Had daar leuke knapen ontmoet van ministerie van defensie. Maar kleinere kans dat hun leventje hier is waar ik woon omdat het strand wat verder weg is van hier.
Nou, ik denk dat er genoeg single mannen zijn met baan en eigen woning, die nog openstaan voor een vriendin toch?quote:Op maandag 22 april 2019 12:00 schreef Pharkus het volgende:
Wat jij nu wilt hebben is iets wat je eerst samen moet hebben opgebouwd. Kortom je wil een aantal stappen over slaan, dat gaat waarschijnlijk niet werken.
TS wil een specifiek type. In het park zie je niet zomaar wat voor type het is. Voordat je al ziet of iemand een trouwring om heeft... over gesettled zie je niks, leeftijd kan ook lastig zijn, of iemand een relatie wil onmogelijk.quote:Op maandag 22 april 2019 11:57 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik zou het heel leuk vinden als ik in een park ben met een groep vrienden of op mezelf, en dat ik dan sjans heb met een leuk meisje. Zou ook wel een vervolgdate willen.
Nou ik denk dat het prima kan. Mits ze leuk en aantrekkelijk genoeg is, en ook emotioneel stabiel.quote:Op maandag 22 april 2019 12:07 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
TS wil een specifiek type. In het park zie je niet zomaar wat voor type het is. Voordat je al ziet of iemand een trouwring om heeft... over gesettled zie je niks, leeftijd kan ook lastig zijn, of iemand een relatie wil onmogelijk.
Als je gewoon een ONS wilt is het geen probleem.
Ssttt, straks komt ze weer terugquote:Op maandag 22 april 2019 12:06 schreef Elpis het volgende:
Vraag BoTheParakeet mee. Die zit in hetzelfde schuitje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |