https://www.avrotros.nl/e(...)al-2019-in-tel-aviv/quote:Singer-songwriter Duncan Laurence gaat Nederland vertegenwoordigen op de 64ste editie van het Eurovisie Songfestival 2019 in Tel Aviv.
De Nederlandse inzending van het Songfestival heeft de afgelopen jaren een absolute kwaliteitsslag gemaakt. Met Duncan Laurence zet AVROTROS deze lijn voort. Algemeen directeur AVROTROS en lid van de selectiecommissie Eric van Stade: “We werden van onze stoel geblazen door deze song. Het is zo krachtig dat we unaniem hebben besloten dat Duncan onze man is.”
Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.
Duncan Laurence: “De afgelopen jaren deden voor Nederland A-artiesten mee met grote naamsbekendheid. Voor mij geldt dat laatste niet maar dat is juist ook mooi: er zijn heel veel jonge muzikale talenten in Nederland. Mijn deelname bewijst dat je zomaar de kans kunt krijgen om op zo’n groot platform te laten zien wat je waard bent. Ik ben heel trots dat ik Nederland ga vertegenwoordigen en ik ga alles geven.”
Ilse DeLange – die de selectiecommissie wees op deze inzending: “Duncan is heel bijzonder. Wat hij schrijft is heel erg internationaal. Het is authentiek. Het raakt in alles vind ik. Verder heeft hij ook de persoonlijkheid die bij zo’n groot avontuur hoort. Zijn prioriteiten liggen altijd bij de muziek.”
Alle details rondom de Nederlandse inzending worden op donderdag 7 maart bekend gemaakt. Duncan zal zich tot die tijd in alle rust volledig focussen en voorbereiden op zijn inzending.
Social media van Ducan:twitter:dunclaurence twitterde op woensdag 27-03-2019 om 21:30:43Can somebody pinch me... ? #4million 😱 #Spotify #arcade @Eurovision https://t.co/LRp5SYIHfO reageer retweet
quote:Duncan Laurence kan aandacht vanuit buitenland bijna niet aan
Wat betreft buitenlandse aandacht heeft Duncan Laurence niets te klagen. Vanuit heel Europa komen interviewaanvragen voor Neerlands songfestivalhoop binnen. Allemaal willen ze de topfavoriet aan de tand voelen.
,,De mailboxen lopen echt vol", zegt een woordvoerder van AVROTROS, die Duncan richting het songfestival begeleidt. ,,We hebben aanvragen uit Frankrijk, Italië, Groot-Brittannië, Finland, het gaat maar door. Van grote Morning Shows tot de BBC."
Dat is ook nieuw voor AVROTROS, de omroep die al ruim tien jaar de Nederlandse inzending verzorgt. De aandacht voor een Nederlandse act was nog niet eerder zo groot.
Minder tijd
De Nederlandse pers moet daar straks in Tel Aviv zelfs rekening mee houden. Zij krijgen minder tijd met Duncan, maar allemaal voor het goede doel: ,,Internationale aandacht is zeer belangrijk. Zeker vanwege het feit dat we ook dit jaar zo hoog mogelijk proberen te eindigen en niet op ons eigen land mogen stemmen."
Duncan Laurence wordt al sinds begin maart tot de favorieten voor de overwinning gerekend. Bij de bookmakers staat de Nederlander al die tijd bovenaan. Duncan kan voor de eerste Nederlandse overwinning sinds 1975 zorgen. Toen won Teach-In met Ding-a-dong. De pupil van Ilse DeLange strijdt op 16 mei in de tweede halve finale voor een plek in de finale, die twee dagen later plaatsvindt.
https://www.ad.nl/show/du(...)a-niet-aan~a67a9e8d/
quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:00 schreef Em31 het volgende:
Bedankt wiwi
Wie schrijft dit dan? Wie schrijft het Engelse gedeelte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds echt niet erg, maar wel tikkie jammer ja om op die manier in de Zweedse krant te komen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
naast de russische trollen worden ook de zweedse actiefquote:Op dinsdag 30 april 2019 08:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie schrijft dit dan? Wie schrijft het Engelse gedeelte?
Nog steeds echt niet erg, maar wel tikkie jammer ja om op die manier in de Zweedse krant te komen.
Een Zweed hier: http://www.escforum.net/f(...)rence-Arcade/page202quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog steeds echt niet erg, maar wel tikkie jammer ja om op die manier in de Zweedse krant te komen.
Maar vorig jaar werd er over Netta toch ook van alles geschreven? Ook in Nederland? En niet alles positief hoor. De topfavoriet krijgt nou eenmaal de aandacht. Ook de negatieve. Dat is niet per se trollen, dat is de krantjes willen vullen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:57 schreef Giggio het volgende:
[..]
naast de russische trollen worden ook de zweedse actief
en maar bashen![]()
![]()
wachten op zwitserland en italië?
Beter geeft de EBU een klein statement op twitter ofzo. Dan zijn we van dat gezeik af tenminste.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een Zweed hier: http://www.escforum.net/f(...)rence-Arcade/page202
Zag op Twitter ook dat er staat dat ‘John Lundvik zijn grootste concurrent onderzocht wordt door de EBU’ (wat ook helemaal niet zo is). Geen ramp maar wel een beetje jammer ja.
Ha! Dan neem je aan de grote baas Jon Ola Sand iets van ballen heeft. Gaat nie gebeuren nie.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:08 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Beter geeft de EBU een klein statement op twitter ofzo. Dan zijn we van dat gezeik af tenminste.
Die hebben dit helemaal niet in de gaten denk ik.. Want ze investigaten niks.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:08 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Beter geeft de EBU een klein statement op twitter ofzo. Dan zijn we van dat gezeik af tenminste.
Dit soort 'relletjes' gaat vaak helemaal nergens over, nu is Nederland lijdend voorwerp en realiseren we ons wat een bullshit er allemaal wordt verspreid door de copy-paste media van nu. Hulde aan de troll die deze video heeft opgedoken, zijn actie is zeer succesvol gebleken... overigens stond die video al een paar maanden geleden op dit forum, geen Azerbeidzjaanse haan die ernaar kraaidequote:Op dinsdag 30 april 2019 09:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar vorig jaar werd er over Netta toch ook van alles geschreven? Ook in Nederland? En niet alles positief hoor. De topfavoriet krijgt nou eenmaal de aandacht. Ook de negatieve. Dat is niet per se trollen, dat is de krantjes willen vullen.
Nee dan maken ze het juist veel groter dan het is, dus liever helemaal nietsquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:08 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Het wordt nu weleens tijd. Het heeft voor mijn gevoel nog nooit zo lang geduurdquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:14 schreef Mandy040986 het volgende:
Nog twee weken tot de eerste semi.![]()
![]()
![]()
Nog een week en dan weten we meer over Duncans act.![]()
![]()
![]()
da's trollen voor mijquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar vorig jaar werd er over Netta toch ook van alles geschreven? Ook in Nederland? En niet alles positief hoor. De topfavoriet krijgt nou eenmaal de aandacht. Ook de negatieve. Dat is niet per se trollen, dat is de krantjes willen vullen.
Jup. En de video stond toen ook al op dat buitenlandse escforum waar ze het er nu over hebben. Eigen schuld aan degenen die gingen graven naar mogelijke nummers.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit soort 'relletjes' gaat vaak helemaal nergens over, nu is Nederland lijdend voorwerp en realiseren we ons wat een bullshit er allemaal wordt verspreid door de copy-paste media van nu. Hulde aan de troll die deze video heeft opgedoken, zijn actie is zeer succesvol gebleken... overigens stond die video al een paar maanden geleden op dit forum, geen Azerbeidzjaanse haan die ernaar kraaide
Ja precies.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee dan maken ze het juist veel groter dan het is, dus liever helemaal nietsvan niemand niet.
Netta kreeg zelfs tijdens de repetities vrij veel negatieve aandacht vanwege dat hele culturele Japanse gedoe om de act heen en dat heeft uiteindelijk geen gevolgen gehad.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup. En de video stond toen ook al op dat buitenlandse escforum waar ze het er nu over hebben. Eigen schuld aan degenen die gingen graven naar mogelijke nummers.
Dat Wiwi erover geschreven heeft heeft het een zetje gegeven maar Wiwi's gonna Wiwi dus geen verrassing daar.
Ach, ik heb vorig jaar ergens een 'artikel' gelezen dat Netta in het leger zou hebben gezeten en verantwoordelijk was voor de dood van kinderen. Dan valt dit wat er over Duncan wordt 'geschreven' nogal mee.
Wtfquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, ik heb vorig jaar ergens een 'artikel' gelezen dat Netta in het leger zou hebben gezeten en verantwoordelijk was voor de dood van kinderen. Dan valt dit wat er over Duncan wordt 'geschreven' nogal mee.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:35 schreef Greys het volgende:
[..]Wow bizar gewoon. SmakeloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan valt dit alles nog heel erg mee ja.
En daaronder stond dan wel iets van ja nee het was niet écht zo want.. maar de toon en kop is dan al gezet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wow bizar gewoon. Smakeloosdan valt dit alles nog heel erg mee ja.
Oh leuk! Met z'n eigen geld dan ofzo? Want ik las in dat songfestival magazine dat ze op de delegatie hadden bezuinigdquote:Op dinsdag 30 april 2019 10:22 schreef Greys het volgende:
Cornald vertrekt maandag naar Tel Aviv lees ik net in Telegraaf.
Stukje uit dat artikel:quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:39 schreef Amarinthe het volgende:
[..]
Oh leuk! Met z'n eigen geld dan ofzo? Want ik las in dat songfestival magazine dat ze op de delegatie hadden bezuinigd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele stuk hier:
https://www.telegraaf.nl/(...)l-ligt-heel-dichtbij
Wat stond er over bezuinigen in het magazine? Moet hem nog kopen, hebben hem niet in m'n durp.
[ Bericht 9% gewijzigd door Greys op 30-04-2019 11:44:22 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]In een interview met Cornald uit het magazine:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat klinkt alsof ie zelf ook maandag gaat iig.
Hele stuk hier:
https://www.telegraaf.nl/(...)l-ligt-heel-dichtbij
Wat stond er over bezuinigen in het magazine? Dat Cornald daaronder viel?Moet hem nog kopen, hebben hem niet in m'n durp.
'Er is flink bezuinigd op de Nederlandse delegatie. Die is nu piepklein. Ik vlieg ook pas later naar Israël, op woensdag 8 mei. Daardoor mis ik de eerste repetities. Er zijn ontzettend strakke schema's gemaakt. Eric van Stade (CEO van AVROTROS, red) vliegt pas een dag voor de halve finale waarin Duncan te zien is, in. Maar het zijn niet alleen bezuinigingen, we willen ook duidelijk maken dat de focus op de artiest en het liedje ligt. Daar gaat het om, niet om de entourage. Ook als later nog de voorzitter van de Raad van Toezicht en de directie van de NPO komen, zal dat niet van invloed zijn op Duncan. Vroeger rolde je van het ene feestje naar het andere feestje bij het Songfestival. Dat is al lang niet meer zo. Als Nederland naar de finale gaat, dan zal er een klein feestje zijn, maar Duncan zal dan ongetwijfeld een half uur later al naar zijn kamer gaan.'Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Dat wordt wat alsssss AvroTros het mag organiseren.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:09 schreef Em31 het volgende:
Zouden ze dan bezuinigd hebben zodat het geld in de act gestoken kan worden, of iets wat gewoon moest?
Jaquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wordt wat alsssss AvroTros het mag organiseren.
Denk het laatste. Elk jaar krijgt de NPO weer iets minder te besteden.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:09 schreef Em31 het volgende:
Zouden ze dan bezuinigd hebben zodat het geld in de act gestoken kan worden, of iets wat gewoon moest?
Het is vooral zo klein denken. Wat zou het schelen, tweehonderdvijftig euro? Hoop dat ze Jantje Smit te voet op pad sturen. Na vijf meiquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar als je ziet dat Ilse en Waylon toen al zelf dat filter moesten betalen (daar nog besloten), terwijl die act ook niet veel gekost heeft lijkt me. Dus stel ze willen ook maar iets extra'squote:Op dinsdag 30 april 2019 11:21 schreef Momo... het volgende:
Ik denk dat de act van Duncan ook niet heel veel extra geld nodig heeft?
LED-scherm en lichten zijn er al van de organisatie.
Dansers/props heeft hij niet nodig neem ik aan?
Hahaha ik dacht gisteren precies hetzelfdequote:Op dinsdag 30 april 2019 11:25 schreef Jason22 het volgende:
Stel nou jongens dat we winnen en dat Formule 1 hier ook nog eens naar toekomt, als de geruchten kloppen (10 mei wordt genoemd), dan mag ik toch hopen dat ze dat niet in hetzelfde weekend doen.
Ik geloof dat de NPO wel wat centjes op reserve heeft staan voor onverwachte uitgaven.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom is het niet echt erg?quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:53 schreef Greys het volgende:
Nee dat is geen voorwaarde.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:34 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom is het niet echt erg?
Ik heb Duncan horen zeggen dat Ilse het nummer van hem kende, en heeft voorgesteld dat nummer in te zenden. Hij had dat nummer dus al jaren, heeft het al eens online gezet in 2017, dan is het niet speciaal geschreven voor het Songfestival, als dat de voorwaarde is (is dat de voorwaarde?).
Misschien heb je Duncan dan ook horen zeggen dat hij 2 jaar aan dit nummer heeft gewerkt. Hij heeft die video ook niet zelf online gezet, het is een of ander klein optreden met tot vorige week enige tientallen views.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:34 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom is het niet echt erg?
Ik heb Duncan horen zeggen dat Ilse het nummer van hem kende, en heeft voorgesteld dat nummer in te zenden. Hij had dat nummer dus al jaren, heeft het al eens online gezet in 2017, dan is het niet speciaal geschreven voor het Songfestival, als dat de voorwaarde is (is dat de voorwaarde?).
Thanksquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:38 schreef Greys het volgende:
Nee dat is geen voorwaarde.![]()
Het mag alleen niet commercieel zijn uitgebracht eerder.
Na het lezen van dit stukje heb ik het gevoel dat er hier misschien wel eens ten onrechte is geklaagd over de rol van Jan Smit (mijzelf inbegrepen). Dat hij weinig interesse heeft in het Songfestival, omdat hij een dag voor de halve finales nog wordt ingevlogen, terwijl Cornald dan al een week aanwezig is. Om vervolgens mooi de aantekeningen waar Cornald zorgvuldig een week aan heeft gewerkt op te lezen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In een interview met Cornald uit het magazine:
'Er is flink bezuinigd op de Nederlandse delegatie. Die is nu piepklein. Ik vlieg ook pas later naar Israël, op woensdag 8 mei. Daardoor mis ik de eerste repetities. Er zijn ontzettend strakke schema's gemaakt. Eric van Stade (CEO van AVROTROS, red) vliegt pas een dag voor de halve finale waarin Duncan te zien is, in. Maar het zijn niet alleen bezuinigingen, we willen ook duidelijk maken dat de focus op de artiest en het liedje ligt. Daar gaat het om, niet om de entourage. Ook als later nog de voorzitter van de Raad van Toezicht en de directie van de NPO komen, zal dat niet van invloed zijn op Duncan. Vroeger rolde je van het ene feestje naar het andere feestje bij het Songfestival. Dat is al lang niet meer zo. Als Nederland naar de finale gaat, dan zal er een klein feestje zijn, maar Duncan zal dan ongetwijfeld een half uur later al naar zijn kamer gaan.'
Oh leuk!quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:31 schreef Greys het volgende:
Aan Cornald gevraagd.
Hij gaat op 8 mei naar Tel Aviv.
Maar hij is 6 mei bij Pauw voor een voorbeschouwing.
Jammer voor hem, maar hij kan gelukkig gezellig meelezen in het rehearsal topicquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:31 schreef Greys het volgende:
Aan Cornald gevraagd.
Hij gaat op 8 mei naar Tel Aviv.
Maar hij is 6 mei bij Pauw voor een voorbeschouwing.
Dat is tamelijk lang.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:40 schreef blackswangreen het volgende:
Misschien heb je Duncan dan ook horen zeggen dat hij 2 jaar aan dit nummer heeft gewerkt.
Je vraagt iemand een nummer te schrijven speciaal voor het ESF, mochten er dan beelden of audio opduiken van het nummer van een paar jaar terug dan is daar niet aan voldaan, en weet elke deelnemer waar hij aan begint.quote:En uiteraard hoeft het niet speciaal voor het songfestival geschreven te zijn, hoe wil je dat in vredesnaam controleren?
Dat laatste is dus niet zo. Het mag zelfs wel 10 jaar geleden geschreven zijn, als het maar niet commercieel is uitgebracht.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:45 schreef Za het volgende:
[..]
Dat is tamelijk lang.
[..]
Je vraagt iemand een nummer te schrijven speciaal voor het ESF, mochten er dan beelden of audio opduiken van het nummer van een paar jaar terug dan is daar niet aan voldaan, en weet elke deelnemer waar hij aan begint.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben ja. Nu ben ik zeker geen fan van Jan Smit op het ESF, maar het klopt dat het niet persé zijn eigen keuze hoeft te zijn. Wat dat betreft is dit stukje uit hetzelfde interview met Cornald ook wel interessant:quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:44 schreef libranl het volgende:
[..]
Na het lezen van dit stukje heb ik het gevoel dat er hier misschien wel eens ten onrechte is geklaagd over de rol van Jan Smit (mijzelf inbegrepen). Dat hij weinig interesse heeft in het Songfestival, omdat hij een dag voor de halve finales nog wordt ingevlogen, terwijl Cornald dan al een week aanwezig is. Om vervolgens mooi de aantekeningen waar Cornald zorgvuldig een week aan heeft gewerkt op te lezen.
Nou kan het best zo zijn dat Jan Smit als delegatielid van de AVROTROS pas een dag van tevoren aanwezig wordt geacht. Dat qua rolverdeling Cornald eerder aanwezig kon zijn en zijn hele verblijf etc werd vergoed. Van Jan Smit was dat misschien allemaal niet geregeld. Het blijkt namelijk maar weer dat ook Cornald nu mogelijk door bezuinigingen later ter plaatse is en dan dus ook later aanwezig is. Zou wel één en ander kunnen verklaren waarom Jan altijd een dag van tevoren wordt ingevlogen.
Dat kan idd goed. Maar dat gevoel dat we af en toe hebben komt natuurlijk niet alleen daardoor, hij tweet ook al maanden amper/niet over Duncan en het songfestival bijvoorbeeld. En riep in januari nog dat ie een DJ wil. En dacht dat de 3Js gingen winnen. Etc.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:44 schreef libranl het volgende:
[..]
Na het lezen van dit stukje heb ik het gevoel dat er hier misschien wel eens ten onrechte is geklaagd over de rol van Jan Smit (mijzelf inbegrepen). Dat hij weinig interesse heeft in het Songfestival, omdat hij een dag voor de halve finales nog wordt ingevlogen
Hij staat in deze OP nu!quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:37 schreef GeorgeM het volgende:
@:Greys mag het rehearsalschema vastgezet worden op de eerste pagina ergens? Sorry, ik weet niet hoe het heet
Gracias!quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij staat in deze OP nu!
ESF / [2019] Rehearsals
Yesquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gracias!![]()
Wat betekent ‘OP’ eigenlijk? Opening Post?
Een heerlijk lange foreplayquote:Op dinsdag 30 april 2019 09:15 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Het wordt nu weleens tijd. Het heeft voor mijn gevoel nog nooit zo lang geduurd
In de video is imo op meerdere momenten gebruik gemaakt van een stand-in. Duncan is een ectomorf, uitermate tenger.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:14 schreef Momo... het volgende:
Gewoon over laten waaien deze onzin. Duncan heeft nooit zn nummer commercieel uitgebracht eerder. En die kont, so what? Ze kunnen hem helemaal niks
Heb je hem weleens naakt gezien dan?quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:12 schreef Za het volgende:
[..]
In de video is imo op meerdere momenten gebruik gemaakt van een stand-in. Duncan is een ectomorf, uitermate tenger.
En al is dat zo, boeiendquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:12 schreef Za het volgende:
[..]
In de video is imo op meerdere momenten gebruik gemaakt van een stand-in. Duncan is een ectomorf, uitermate tenger.
Ja in die video. Zijn botten en wervels steken door zijn rug, en even later zwemt er iemand met een redelijk gespierd figuur voorbij.quote:
Ik vraag het me af, maar de video zelf laat genoeg zien, aangezien er beelden zijn van Duncan, en beelden van een wat meer gespierd iemand waarbij het gezicht dan steeds niet in beeld is.quote:We zullen het vast zien in de making of the video aanstaande zaterdag op tv.
Het gebeurd heel vaak zo uiteraard.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:19 schreef Za het volgende:
[..]
Ja in die video. Zijn botten en wervels steken door zijn rug, en even later zwemt er iemand met een redelijk gespierd figuur voorbij.
[..]
Ik vraag het me af, maar de video zelf laat genoeg zien, aangezien er beelden zijn van Duncan, en beelden van een wat meer gespierd iemand waarbij het gezicht dan steeds niet in beeld is.
We zullen het vast wel zien/horen zaterdagquote:In de ochtendshow van Jan-Willem Roodbeen en Jeroen Kijk in de Vegte op NPO Radio 2 reageert Duncan lachend op berichten: “Ja, het zijn echt mijn billen.” Hoe hij deze billen zo mooi in shape weet te houden, wilde hij niet vertellen.
Mij ook niet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:22 schreef Greys het volgende:
We zullen het vast wel zien/horen zaterdagEn mij maakt het persoonlijk geen kont uit.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:00 schreef Em31 het volgende:
Bedankt wiwi
Ik denk dat de gemiddelde kijker hier zich echt niet druk om maakt hoor. Dit zijn vooral: van die fans die standaard afgeven op de favoriet, iets tegen NL hebben, het lied tig keer niks vinden of idd de trollen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit artikel zorgt er alleen maar voor dat meer mensen het nummer alvast horen. Kan helemaal geen kwaad
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Even afwachten of het überhaupt oneerlijkheid betreft dan maar.quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:24 schreef Za het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Oneerlijkheid over futiliteiten vind ik wel een issue.
Op zichzelfstaand zou het niet zo boeiend zijn inderdaad, maar hij zegt zelf dat het zijn billen zijn, dus dan zou hij liegen.quote:
Nou vind ik Duncan betrouwbaarder dan één van z'n exen die Albert wat influistert hoor.quote:De billen van Duncan Laurence in de clip van zijn lied Arcade zijn écht. De zanger, die Nederland vertegenwoordigt bij het Eurovisie Songfestival, heeft voor het filmpje geen bodydouble gebruikt.
Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)-van-duncan-laurence
Klopt, uiteraard zijn er nog wel wat aanmerkingen mogelijk op Jan. Het ging mij inderdaad specifiek om de kritiek dat hij één dag van tevoren wordt ingevlogen uit desinteresse en de rol die hij daar ter plaatse invult. En dat dat misschien niet een vrije keuze is van hem, maar zo is bepaald door AVROTROS.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan idd goed. Maar dat gevoel dat we af en toe hebben komt natuurlijk niet alleen daardoor, hij tweet ook al maanden amper/niet over Duncan en het songfestival bijvoorbeeld. En riep in januari nog dat ie een DJ wil. En dacht dat de 3Js gingen winnen. Etc.
Er zijn meer dingen bedoel ik.
Maar je hebt gelijk, dat ie later invliegt zal vast niet uit desinteresse zijn.![]()
En voor een kont heb je superveel posities waardoor je kont plat kan lijken of superrond.quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:29 schreef Greys het volgende:
Er zit bij mij ook tien kilo en tien jaar verschil tussen mij op straat tegenkomen en een heel goed genomen schuin rechts van boven gefilterde selfie hoor jongens.
Kom op. Als je op zo'n manier naakt in beeld komt zorg je dat het er goed uitziet, uit de juiste hoek, juiste licht, filter etc.
Ik kan niet w a c h t e nquote:Maar dan moet de podiumpresentatie wel kloppen. Nederland viel de afgelopen jaren vooral in de smaak bij de jury’s en in minder mate bij de tv-kijkers. „Daar hebben we dit jaar extra aandacht aan gegeven”, zegt Maas.
Kloptquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:29 schreef Greys het volgende:
Er zit bij mij ook tien kilo en tien jaar verschil tussen mij op straat tegenkomen en een heel goed genomen schuin rechts van boven gefilterde selfie hoor jongens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Dat is toch interessante informatie die we meenemen uit dit topic.quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:31 schreef Momo... het volgende:
[..]
En voor een kont heb je superveel posities waardoor je kont plat kan lijken of superrond.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is toch interessante informatie die we meenemen uit dit topic.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:25 schreef Greys het volgende:
Even afwachten of het überhaupt oneerlijkheid betreft dan maar.
Denk zelf van niet. Gewoon goede camera angles gok ik.
Eensquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:40 schreef Greys het volgende:
Het wordt duidelijk tijd dat de repetities gaan beginnen.
Ik hoop eigenlijk op deze haarstyling. Net wat frisser dan die vetkuif van nu.quote:
Aaah nog een weekquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:31 schreef grazz het volgende:
Uit dat telegraaf stuk:
[..]
Ik kan niet w a c h t e nIk voel in één keer de zenuwen toch wel opkomen na het lezen van dit stukje
![]()
Het gaat helemaal goed komen!
Ja sorry maar dit zegt mij niks hoor. Geen idee hoeveel tijd er bijvoorbeeld tussen die twee beelden zit, hoeveel ie getraind heeft etc.quote:
Goede jury wel! EliZe, daar hebben we al lang niks meer van gehoord. En ik hoop dat Sabrina Starke nog eens een goed lied inzendt voor het ESF.quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:52 schreef Em31 het volgende:
Jury is bekend
https://eurovision.tv/story/exclusive-eurovision-2019-juries
[ afbeelding ]
Willen we dit soort dingen wel weten? Voor je het weet belandt het op wiwi en heb je een nieuw jurylid. Dankjewelquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:01 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er juryleden gespot die al iets hebben gezegd over Duncan in het recente verleden?
Ze kunnen zich ook negatief hebben uitgelaten hequote:Op dinsdag 30 april 2019 13:04 schreef grazz het volgende:
[..]
Willen we dit soort dingen wel weten? Voor je het weet belandt het op wiwi en heb je een nieuw jurylid. Dankjewel
Mag ik zeggen dat juries over het algemeen best oud zijn?quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:52 schreef Em31 het volgende:
Jury is bekend
https://eurovision.tv/story/exclusive-eurovision-2019-juries
[ afbeelding ]
Over Arcade? Dat bestaat nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze kunnen zich ook negatief hebben uitgelaten he
Dat valt me ook op ja. Vorig jaar vond ik onze jury ook al best oud gemiddeld.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:06 schreef Momo... het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat juries over het algemeen best oud zijn?
Die houden vast niet van de Zwitserse en Italiaanse inzendingen, veel te jeugdig voor ze. En wat te denken van IJsland? We gaan dus winnenquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:06 schreef Momo... het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat juries over het algemeen best oud zijn?
quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat valt me ook op ja. Vorig jaar vond ik onze jury ook al best oud gemiddeld.
Ja denk wel in ons voordeelquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:09 schreef grazz het volgende:
[..]
Die houden vast niet van de Zwitserse en Italiaanse inzendingen, veel te jeugdig voor ze. En wat te denken van IJsland? We gaan dus winnen
Ik ben die discussie niet begonnen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:01 schreef summer52 het volgende:
Waar gaat het nu eigenlijk over.... zijn billen? echt meen je dit?
Ik denk trouwens dat dat ook goed is voor Zweden en Rusland helaaschquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:09 schreef grazz het volgende:
[..]
Die houden vast niet van de Zwitserse en Italiaanse inzendingen, veel te jeugdig voor ze. En wat te denken van IJsland? We gaan dus winnen
Haha, dacht hetzelfde. Voor 10.000 euro p.p. zou ik er nog wel over nadenken. Op voorwaarde dat het lied wel in mijn eigen top hoog staat.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:13 schreef grazz het volgende:
Malta zal intussen wel druk bezig zijn om met hun vodafone abonnementen alle juryleden af te bellen
Dank!quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yes
Mogelijk kom je ook de volgende afkortingen weleens tegen:
FIPO - First Post
LAPO - Last Post
TS - Topic starter
OP - Opening post
Ach misschien kun je een vergelijkend warenonderzoek voorstellen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:11 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ben die discussie niet begonnen.
Het gaat over het algeheel gebruik van een stand-in.
Bovenbenen en kuiten zijn enorm zwaar om te trainen, vergelijk de twee foto's, dat is niet dezelfde man.
Of het er iets toe doet is een tweede, maar zegt wel veel over het raffinement waarmee eea in elkaar is gezet.
Dat voorspelt veel goeds voor de staging.
euhhhhhhhh???quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:15 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat dat ook goed is voor Zweden en Rusland helaasch![]()
[ afbeelding ]
Al die 60 plussers als IJsland optreed
Dit soort verbanden zoek ik dus, volgens mij mag dit dus nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Kati Wolf zat toch ook in Eurojury? Van Hongarije kregen we daar niks.
Jep. Zweden stond daar wel in de top 3...quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Kati Wolf zat toch ook in Eurojury? Van Hongarije kregen we daar niks.
Kennelijk mag dit allemaal gewoon, hoe raar ook, want de lijst is officieel bekend gemaakt. Toch?quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit soort verbanden zoek ik dus, volgens mij mag dit dus niet
Kregen we ook geen punten vantwitter:SoniaMunSigra twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 13:28:25Julija Ritčik• singer & songwriter• lead singer of 4Fun (🇱🇹 2007)• she & her husband had a project named Bambalam• was also one of the many 🇱🇹'19 NF jurors• voted as 🇱🇹 juror for Eurojury 2019 which is a bit cheating cuz she musta been the only 4Fun member 2 vote there https://t.co/8ZfJxUDJbV reageer retweet
We moeten in opstand!quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit soort verbanden zoek ik dus, volgens mij mag dit dus niet
Vorig jaar werd het ook rond deze tijd bekend gemaakt, maar was de finale ook eerder. Misschien komt het omdat de jury van Israël daar bekend was gemaakt in de media en die van Australië kwam ik vanochtend ook al tegen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:33 schreef Momo... het volgende:
Het is allemaal een complot![]()
Maar even serieus, in mijn herinnering werd dit meestal toch pas bekend vlak voor de finale?
Oh ok, dacht dat het echt vlak voor finale was, maar dat ligt misschien ook aan mij.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vorig jaar werd het ook rond deze tijd bekend gemaakt, maar was de finale ook eerder. Misschien komt het omdat de jury van Israël daar bekend was gemaakt in de media en die van Australië kwam ik vanochtend ook al tegen.
Hmm, maar toch wel een beetje. Als je het lied nu met clip niks vond vraag ik me af of je er straks ineens wel veel punten voor zou geven. Denk toch dat je mening dan al gevormd is.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:35 schreef Amarinthe het volgende:
Niet dat ik de comments hier helemaal serieus neem hoor maar ook even voor mezelf; Het zijn alsnog 5 juryleden en die stemmen pas bij een jury rehearsal dus mét live zang/staging. Dus dat ze hiervoor geen punten gaven zegt niet zo veel
True hoor, maar bijvoorbeeld van mezelf;quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmm, maar toch wel een beetje. Als je het lied nu met clip niks vond vraag ik me af of je er straks ineens wel veel punten voor zou geven. Denk toch dat je mening dan al gevormd is.
Maar tis er idd maar één van de vijf. Dat wel.
twitter:songfestivalNL twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 13:29:14Twitter introduceert vandaag een speciale emoji ter ere van het Eurovisie Songfestival #jointheeurovisionparty reageer retweet
Nou fijn dat zijn er al 3quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:09 schreef Amarinthe het volgende:
Een lid van de jury van Croatië is een werknemer van de broadcaster (dat mag al niet) maar ook:
Several weeks ago Roko and Jacques were guests in his show, and he (Turkalj) said "Oh I like "Arcade" in the studio version, but after I heard Duncan singing it live, I realized it's not so good". Basically he already reviewed several ESC songs in that show (Arcade, Soldi, Scream).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soldi staat 4e in de top meest gegeven puntenquote:
Jammer dat ze alle drie van een ander land zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:30 schreef Jason22 het volgende:
3 van de 200 juryleden vinden het dus al niets. Hopelijk gaat dat niet in dit tempo door.
Misschien veranderen ze van gedachte als ze de staging zien.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:30 schreef Jason22 het volgende:
3 van de 200 juryleden vinden het dus al niets. Hopelijk gaat dat niet in dit tempo door.
Je kunt er wel grappen over blijven maken, maar je gelooft toch niet dat deze beelden spontaan en ondoordacht in de clip terecht gekomen zijn?quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:20 schreef summer52 het volgende:
Ach misschien kun je een vergelijkend warenonderzoek voorstellen?
Is jouw hobby spijkers op laag water zoeken? Vind je het een goed nummer en een mooie clip, goed. Vind je dat niet, ook goed. Maar om nou steeds over randzaken van randzaken te beginnen...quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:33 schreef Za het volgende:
[..]
Je kunt er wel grappen over blijven maken, maar je gelooft toch niet dat deze beelden spontaan en ondoordacht in de clip terecht gekomen zijn?
Het is uiterst geraffineerd om iemand op een festival als dit zo te presenteren, en slim.
Indien het dan (mogelijk) niet de persoon zelf betreft is dat gewoon onderdeel van de discussie.
Wie schreef dat? Waar stond dit?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:09 schreef Amarinthe het volgende:
Een lid van de jury van Croatië is een werknemer van de broadcaster (dat mag al niet) maar ook:
Several weeks ago Roko and Jacques were guests in his show, and he (Turkalj) said "Oh I like "Arcade" in the studio version, but after I heard Duncan singing it live, I realized it's not so good". Basically he already reviewed several ESC songs in that show (Arcade, Soldi, Scream).
Ik neem alles terug wat ik ooit over Wiwi heb gezegd, en ik wil dat Wiwi de jury-beoordeling doet in de finale.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:21 schreef Em31 het volgende:
https://wiwibloggs.com/20(...)-with-arcade/234394/
Alleen Euphoria kreeg ooit hoger van wiwi
quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik neem alles terug wat ik ooit over Wiwi heb gezegd, en ik wil dat Wiwi de jury-beoordeling doet in de finale.
Zo simpel ben ik dan ook wel weer.
Het is goed zo, ik heb hier helemaal geen zin in.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:33 schreef Za het volgende:
[..]
Je kunt er wel grappen over blijven maken, maar je gelooft toch niet dat deze beelden spontaan en ondoordacht in de clip terecht gekomen zijn?
Het is uiterst geraffineerd om iemand op een festival als dit zo te presenteren, en slim.
Indien het dan (mogelijk) niet de persoon zelf betreft is dat gewoon onderdeel van de discussie.
ja jaquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik neem alles terug wat ik ooit over Wiwi heb gezegd, en ik wil dat Wiwi de jury-beoordeling doet in de finale.
Hoi Duncans ex.quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:12 schreef Za het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:21 schreef Em31 het volgende:
Indien we ons dienen te beperken tot goed nummer en mooie clip, waar hebben we het dan 73 threads lang over?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:39 schreef blackswangreen het volgende:
Is jouw hobby spijkers op laag water zoeken? Vind je het een goed nummer en een mooie clip, goed. Vind je dat niet, ook goed. Maar om nou steeds over randzaken van randzaken te beginnen...
quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan vrij cynisch zijn, maar jij lijkt het allemaal serieus te menen... kan het je echt wat schelen dat het nummer 2 jaar geleden al bestond, of dat er misschien stand-in billen zijn gebruikt in de video? Wat maakt dat uit voor jouw ervaring van het lied?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:54 schreef Za het volgende:
[..]
Indien we ons dienen te beperken tot goed nummer en mooie clip, waar hebben we het dan 73 threads lang over?
Klinkt raar, maar liever 3e dan 2e, want anders heb ik het gevoel dat we die hadden kunnen winnen als dat ene land niet meedeed.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:09 schreef Em31 het volgende:
We zijn derde geworden bij de OGAE poll
https://ogaeinternational(...)9-ogae-poll-results/
Italy - 411
Switzerland - 406
Netherlands - 401
Wat een kleine verschillen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:09 schreef Em31 het volgende:
Italy - 411
Switzerland - 406
Netherlands - 401
Even ter vergelijking: we hebben 401 punten meer dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:09 schreef Em31 het volgende:
Italy - 411
Switzerland - 406
Netherlands - 401
quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Even ter vergelijking: we hebben 401 punten meer dan vorig jaar.
Ik vroeg me serieus af of het een probleem was dat het nummer in 2017 al ergens op YouTube stond. Een gewone vraag.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:11 schreef blackswangreen het volgende:
Nou ja, ik kan vrij cynisch zijn, maar jij lijkt het allemaal serieus te menen... kan het je echt wat schelen dat het nummer 2 jaar geleden al bestond, of dat er misschien stand-in billen zijn gebruikt in de video? Wat maakt dat uit voor jouw ervaring van het lied?
Als ik het goede lijstje voor me heb kreeg Israel toen 456 punten (en de nummer 2, Frankrijk, 352 punten). Dan waren de verschillen toen een stukje groterquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Even ter vergelijking: we hebben 401 punten meer dan vorig jaar.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:21 schreef Cee het volgende:
Wiwi jury is binnen![]()
![]()
Jammer dat we niet boven Euphoria staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar verder
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Netjesquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:09 schreef Em31 het volgende:
Italy - 411
Switzerland - 406
Netherlands - 401
quote:
Wauw, dat is serieus echt tof. Al is het maar een Wiwi pollquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:21 schreef Em31 het volgende:
twitter:ESF_FOK twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 16:02:33Congrats @Mahmood_Music! 👏🏼👏🏼🇮🇹 #OGAE #Soldi #Eurovision https://t.co/WDUi4rUCCm reageer retweet
Greysquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:03 schreef Greys het volgende:
Even liken jongens!
Omdat wij heel sportief zijn en niet arrogant!
twitter:ESF_FOK twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 16:02:33Congrats @:Mahmood_Music! 👏🏼👏🏼🇮🇹 #OGAE #Soldi #Eurovision https://t.co/WDUi4rUCCm reageer retweet
Dat hou je elk jaar wel denk ik.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:13 schreef ato het volgende:
Ps lees ik het goed bij de tweets dat er een jurylid Is bij Zweden die niets heeft met Nederland? Heeft zij dit uitgesproken? Lekker dan.
Nee 4 juryleden waar wij al niets van krijgenquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hou je elk jaar wel denk ik.
Ach het zijn er drie van de tweehonderd ofzo. En volgens mij telt het laagste en hoogste cijfer van elk setje van vijf juryleden niet mee? Of zoiets.
Waar lees je dat van die Zweedse?quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:21 schreef ato het volgende:
[..]
Nee 4 juryleden waar wij al niets van krijgen
Dat weten we niet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:21 schreef ato het volgende:
[..]
Nee 4 juryleden waar wij al niets van krijgen
ik las dat toen ik de tweets opende ergens.quote:
joh ik zit te stangen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weten we niet.
En volgens mij schrappen ze de laagste en de hoogste per land. Of zoiets. Dus één iemand kan niet heel veel invloed hebben zeg maar.
Neequote:Op dinsdag 30 april 2019 16:03 schreef Greys het volgende:
Even liken jongens!
Omdat wij heel sportief zijn en niet arrogant!
twitter:ESF_FOK twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 16:02:33Congrats @:Mahmood_Music! 👏🏼👏🏼🇮🇹 #OGAE #Soldi #Eurovision https://t.co/WDUi4rUCCm reageer retweet
Lekker belangrijk allemaal. Ik ga ervan uit dat hij er niet over liegt. En ik kan je verzekeren dat dit zijn lichaam verder is. Joequote:Op dinsdag 30 april 2019 13:11 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ben die discussie niet begonnen.
Het gaat over het algeheel gebruik van een stand-in.
Bovenbenen en kuiten zijn enorm zwaar om te trainen, vergelijk de twee foto's, dat is niet dezelfde man.
Of het er iets toe doet is een tweede, maar zegt wel veel over het raffinement waarmee eea in elkaar is gezet.
Dat voorspelt veel goeds voor de staging.
Dit soort dingen kan je beter niet zeggen want dan vervangen ze hem of haar straks.quote:
Haha ze weten niet wie ik ben en ik noem ook geen naam. Ik had er ook bij gezet grapje. Ik denk ook dat deze persoon wel onafhankelijk gaat beoordelen en dat hij of zij ook de 12 wel aan Italië gaat geven.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit soort dingen kan je beter niet zeggen want dan vervangen ze hem of haar straks.
Okéquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:44 schreef eurovisiefan93 het volgende:
[..]
Haha ze weten niet wie ik ben en ik noem ook geen naam. Ik had er ook bij gezet grapje. Ik denk ook dat deze persoon wel onafhankelijk gaat beoordelen en dat hij of zij ook de 12 wel aan Italië gaat geven.
Dat is bij het skispringen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weten we niet.
En volgens mij schrappen ze de laagste en de hoogste per land. Of zoiets. Dus één iemand kan niet heel veel invloed hebben zeg maar.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup.
Als je naar hun site gaat krijg je heel groot BOYCOT EUROVISION.
Jah, ik hoop maar op zoiets als de ESCunited mannen die hoofdschuddend zitten luisteren als er eentje een drie tegenover hun tienen zet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:02 schreef Em31 het volgende:
De mensen in zo’n jury kunnen elkaar wel beïnvloeden natuurlijkaangezien ze samen zitten te kijken. Maar goed zal vast allemaal wel wat meevallen.
twitter:DreamerTresc twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 15:45:492019 Melfest finalist Lina Hedlund, one of Sweden's #eurovision jurors, said she didn't like the Netherlands in SVT's panel and liked moving songs except Norway.According to the Eurovision rules, the juries are not allowed to announce their views until the final night is over. https://t.co/zdkU6vVwAl reageer retweet
DISKWALIFICEER HAAR!!!1!1!quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:08 schreef Em31 het volgende:
Oh ik zie ‘m nu ook van Zweden, lekker hoortwitter:DreamerTresc twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 15:45:492019 Melfest finalist Lina Hedlund, one of Sweden's #eurovision jurors, said she didn't like the Netherlands in SVT's panel and liked moving songs except Norway.According to the Eurovision rules, the juries are not allowed to announce their views until the final night is over. https://t.co/zdkU6vVwAl reageer retweet
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit gaat om de OGAE poll.
Dat gun je hem toch wel?
Als maar genoeg landen je goed vinden win je dan gewoon alsnog. Vorig jaar won de favoriet van de bookies toch ook.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:28 schreef libranl het volgende:
Ik vraag me sowieso af of sommige juryleden van corrupte landen niet instructies krijgen om Nederland onopvallend wat lager/ middenmoot te plaatsen. Iedereen weet nu dat Nederland de grote favoriet is en om eigen kansen te vergroten is het natuurlijk mogelijk dat ze NL net even iets lager beoordelen.
Ja tuurlijk blijft het (heel) gek. Maar ik zag al dat her en der Eurovision werd getagd op Twitter (gelukkig niet door Nederlandersquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:30 schreef Fred_B het volgende:
Toch blijft het vreemd dat juryleden gaan stemmen die hun voorkeuren al hebben uitgesproken. Alsof je een scheidsrechter in een Ajax-shirt laat fluiten.
quote:Also, a little expose. Franka is following Mahmood on Instagram, and IIRC, she posted some months ago on Instastory how she is singing "Soldi".
Ik heb nu liever dat we 10% dalen in de odds, in plaats van dat we dit allemaal weten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:42 schreef Em31 het volgende:
Franka (jury Kroatië)
[..]![]()
Ik kan me herinneren dat er altijd wel iets bekend was (zoals Wiktoria toen idd), maar zo veel
Ja die bedoel ik.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:08 schreef Em31 het volgende:
Oh ik zie ‘m nu ook van Zweden, lekker hoortwitter:DreamerTresc twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 15:45:492019 Melfest finalist Lina Hedlund, one of Sweden's #eurovision jurors, said she didn't like the Netherlands in SVT's panel and liked moving songs except Norway.According to the Eurovision rules, the juries are not allowed to announce their views until the final night is over. https://t.co/zdkU6vVwAl reageer retweet
quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:42 schreef Em31 het volgende:
Franka (jury Kroatië)
[..]![]()
Ik kan me herinneren dat er altijd wel iets bekend was (zoals Wiktoria toen idd), maar zo veel
Natuurlijk kan hij dan nog wel winnen, is alleen wel kwalijk als corrupte landen jury's laten manipuleren.... Maar ja, bewijs het maar eens.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Als maar genoeg landen je goed vinden win je dan gewoon alsnog. Vorig jaar won de favoriet van de bookies toch ook.
Ik vind deze serieus best wel raar. Weet niet hoelang van tevoren ze weten dat ze jury zijn maar als je een artiest van een land volgt ben je toch wel een fan er van eigenlijk, dus dan ben je toch al niet meer objectief?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:42 schreef Em31 het volgende:
Franka (jury Kroatië)
[..]![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:24 schreef Mandy040986 het volgende:
Morgen is het mei. Eurovisionmaand.![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat de meesten al lang naar alles hebben geluisterd en ook gewoon voorkeuren hebben vóór het ESF begint. Zou ik ook hebben als ik in de jury zat. Logisch ook wel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:26 schreef Amarinthe het volgende:
[..]
Ik vind deze serieus best wel raar. Weet niet hoelang van tevoren ze weten dat ze jury zijn maar als je een artiest van een land volgt ben je toch wel een fan er van eigenlijk, dus dan ben je toch al niet meer objectief?
Of denk ik dan te ver?
Blijf ik ook raar vinden.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind dit toch op het eerste gezicht wel echt raar hoor. Zoveel juryleden die eigenlijk niet meer objectief kunnen zijn, en sowieso vond ik het altijd een stuk beter wanneer de juryleden pas vlak voor de finale bekend werden (ja ik weet dat het vorig jaar ook niet zo was)
Helemaal mee eens. Dit is ook eigenlijk te gevoelige informatie die corruptie in de hand werkt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind dit toch op het eerste gezicht wel echt raar hoor. Zoveel juryleden die eigenlijk niet meer objectief kunnen zijn, en sowieso vond ik het altijd een stuk beter wanneer de juryleden pas vlak voor de finale bekend werden (ja ik weet dat het vorig jaar ook niet zo was)
Jennie Lenaquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten al lang naar alles hebben geluisterd en ook gewoon voorkeuren hebben vóór het ESF begint. Zou ik ook hebben als ik in de jury zat. Logisch ook wel.
(Nou ja niet allemaal, want wij hadden in NL ooit een jurylid dat op de avond zelf pas snapte wat ze nou kwam doen. Hoe heet ze ook alweer, die aan The Voice meedeed..)
Jenny Lenaquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten al lang naar alles hebben geluisterd en ook gewoon voorkeuren hebben vóór het ESF begint. Zou ik ook hebben als ik in de jury zat. Logisch ook wel.
(Nou ja niet allemaal, want wij hadden in NL ooit een jurylid dat op de avond zelf pas snapte wat ze nou kwam doen. Hoe heet ze ook alweer, die aan The Voice meedeed..)
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:24 schreef Mandy040986 het volgende:
[ afbeelding ]
Site is weer normaal.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup.
Als je naar hun site gaat krijg je heel groot BOYCOT EUROVISION.
Wanneer ze zover zouden zijn gegaan om een stand-in te gebruiken, zou dat tekenend zijn over hoe grondig ze alles overdenken en organiseren, en kunnen wij in dat opzicht de staging straks met vertrouwen tegemoet zien, er wordt niets aan het toeval overgelaten.quote:
Bedankt, maar ik heb er verder geen belang bij.quote:En ik kan je verzekeren dat dit zijn lichaam verder is. Joe
Die gifquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:24 schreef Mandy040986 het volgende:
[ afbeelding ]
Ware woorden!quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:54 schreef yorrick69 het volgende:
De eerste keer luisteren boeide Arcade me niet zo. Maar inmiddels ben ik vol voor Arcade, Duncan en zijn billen gevallen. Leuk en bijzonder dat Nederland favoriet is. There will always be haters die bij de eerste onzekere noot al lopen te gillen. Onmogelijk dat iedereen op hem zal stemmen. Hoeft ook niet. Er zijn toch overduidelijk veel meer mensen die hem steunen en zien dat Duncan een hoog daar-kun-je-niet-omheen gehalte heeft.
Het optreden van Duncan hoeft niet eens perfect te zijn. Hij moet laten en horen zien dat hij geen hype is. En daar heeft hij heel veel troefkaarten voor in handen.
Ik heb dit echt exact hetzelfde van geen zenuwen en veel vertrouwen. Lekker gevoel he.quote:Zenuwachtig ben ik niet. Ik heb vrede met elke uitkomst. En heel veel vertrouwen.
Nou dat wordt wat hier en de rest van Europaquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:22 schreef yorrick69 het volgende:
Dat zou wat zijn. Dat hij de finale niet haalt. De mindfuck van de eeuw.
twitter:ESF_FOK twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 22:14:24What a BEAUTIFUL reaction from @TunefulTV to Arcade by @dunclaurence. Thank you Natalia, Dutch ESC fans always watch ALL of your video's on our Eurovisionforum and we were looking forward to your reaction to the Netherlands. ❤️#songfestival #TeamDuncan https://t.co/Jb5O0LMF4j reageer retweet
Donequote:Op dinsdag 30 april 2019 22:15 schreef Greys het volgende:
Als dank aan Natalia even liken ajb!twitter:ESF_FOK twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 22:14:24What a BEAUTIFUL reaction from @:TunefulTV to Arcade by @:dunclaurence. Thank you Natalia, Dutch ESC fans always watch ALL of your video's on our Eurovisionforum and we were looking forward to your reaction to the Netherlands. ❤️#songfestival #TeamDuncan https://t.co/Jb5O0LMF4j reageer retweet
Ik weet het ook niet precies wat wat is en we jubelen wel maar weten bv heel goed dat sommige lijstjes maar door één persoon per land worden gestemd etc hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:24 schreef Japepk het volgende:
Right guys, ik ben een ESF n00b dus ik vraag me misschien iets heel stoms/simpels af: waar staan al die polls nou voor? Bijvoorbeeld die Eurojury (dat zijn die met maar 1 jurylid in sommige landen toch?) en OGAE. Bij die laatste werden we 3e, maar 1e staan bij de bookmakers zegt toch veel meer? Die analyseren toch objectief welk nummer waarschijnlijk op basis van X factoren de meeste punten/stemmen gaat krijgen?
Nu wil ik het niet 'jynxen' ofzo, maar ik vroeg me gewoon af wat al die lijstjes waard zijn omdat jullie er hier behoorlijk hard op lijken te gaan.
Ik zie het altijd zo: het zegt zeker niet alles, maar het zegt ook niet niets. Het is beter om er wel hoog in te staan dan helemaal geen punten te krijgen. Als je bij de Eurojury bijvoorbeeld niet ergens bovenin staat of erg weinig punten krijgt, dan ga je ook niet winnen. Wat wel kan is dat je hoog staat en alsnog verliestquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:24 schreef Japepk het volgende:
Right guys, ik ben een ESF n00b dus ik vraag me misschien iets heel stoms/simpels af: waar staan al die polls nou voor? Bijvoorbeeld die Eurojury (dat zijn die met maar 1 jurylid in sommige landen toch?) en OGAE. Bij die laatste werden we 3e, maar 1e staan bij de bookmakers zegt toch veel meer? Die analyseren toch objectief welk nummer waarschijnlijk op basis van X factoren de meeste punten/stemmen gaat krijgen?
Nu wil ik het niet 'jynxen' ofzo, maar ik vroeg me gewoon af wat al die lijstjes waard zijn omdat jullie er hier behoorlijk hard op lijken te gaan.
!quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:24 schreef Japepk het volgende:
Bij de bookies (verschillende weddenschappen en kantoren in Engeland) wordt op gewedt, daar staan wij eerste al zo'6 weken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:24 schreef Japepk het volgende:
Er wordt hier ook niet veel waarde aan gehecht, wat betreft onze verwachtingen over wat de einduitslag gaat zijn. Vorig jaar scoorde Waylon 0 punten in de OGAE poll en alsnog waren er genoeg users hier die daarna nog in een top 10 plek geloofden.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:24 schreef Japepk het volgende:
Eurojury is een poll, gedaan onder voormalige ESF deelnemers en mensen uit de muziekindustrie uit alle deelnemende landen en deze simuleert dus in feite het jurysysteem. Grote verschil met het ESF (4 juryleden per land) is dat de jury hier soms uit 1 of 2 personen bestaan en de hoogste en laagste score niet worden weggehaald.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:24 schreef Japepk het volgende:
Heb 'm nog een keer beter gekeken (zonder ook half naar Ajax te kijkenquote:
Precies dit haha. Ik hoop dat ik niet vervelend over kom met mijn vraag! Ik volg elk jaar eigenlijk alleen de Nederlandse inzending zo'n beetje en pas sinds (eind) vorig seizoen/jaar deze topics. Het verschil en de waarde van de verschillende polls is me nu duidelijk. Overigens geniet ik van jullie commentaren hier (heb ik al eerder gezegd, maar bij dezen nogmaals). Ze geven een heel duidelijk beeld van alles en jullie weten echt veel! En ik houd van onderbouwde meningen, haha.quote:
Helemaal niet vervelend!quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:21 schreef Japepk het volgende:
[..]
Precies dit haha. Ik hoop dat ik niet vervelend over kom met mijn vraag! Ik volg elk jaar eigenlijk alleen de Nederlandse inzending zo'n beetje en pas sinds (eind) vorig seizoen/jaar deze topics. Het verschil en de waarde van de verschillende polls is me nu duidelijk. Overigens geniet ik van jullie commentaren hier (heb ik al eerder gezegd, maar bij dezen nogmaals). Ze geven een heel duidelijk beeld van alles en jullie weten echt veel! En ik houd van onderbouwde meningen, haha.
Thumbs up and fingers crossed, dus!![]()
quote:
In die polls zie je terug welke inzendingen favoriet zijn onder de fans. Het zegt zeker niet alles. Er is/zijn elk jaar één of meerdere fanfavorieten die vroegtijdig sneuvelen. Maar gezegd kan wel worden dat de uiteindelijke winnaar vaak in de top 10 staan van al die polls, dus je kan vaak al wel voorspellen welke landen het goed lijken te gaan doen. Maar er zijn elk jaar verrassingen en dat maakt het ook een stuk spannender en leuker om naar te kijken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:24 schreef Japepk het volgende:
Jaaaaaquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:26 schreef grazz het volgende:
[..]![]()
Ik heb de hele video zo zitten kijken
[ afbeelding ]
Van iedereen geloof ik. De geluiden die ze maakt, de gezichten die ze trekt, haar lach. Die is gewoon zichzelfquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaa
Ik ook. Natalia is een beetje m'n girl crush.
Fantastisch mens.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb 'm nog een keer beter gekeken (zonder ook half naar Ajax te kijken) einde (van het nummer) ook zo leuk: 'You're absolutely mad. You're actually mad, someone is insane.'
![]()
Kunnen we avrotros niet vragen haar in te huren in case, in het geval, als als als ...?!quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:38 schreef grazz het volgende:
[..]
Van iedereen geloof ik. De geluiden die ze maakt, de gezichten die ze trekt, haar lach. Die is gewoon zichzelf
Ze mag Jantje tijdens de live uitzendingen over twee weken wel vervangenquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:43 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Kunnen we avrotros niet vragen haar in te huren in case, in het geval, als als als ...?!
Je komt zeker niet vervelend over!quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:21 schreef Japepk het volgende:
[..]
Precies dit haha. Ik hoop dat ik niet vervelend over kom met mijn vraag! Ik volg elk jaar eigenlijk alleen de Nederlandse inzending zo'n beetje en pas sinds (eind) vorig seizoen/jaar deze topics. Het verschil en de waarde van de verschillende polls is me nu duidelijk. Overigens geniet ik van jullie commentaren hier (heb ik al eerder gezegd, maar bij dezen nogmaals). Ze geven een heel duidelijk beeld van alles en jullie weten echt veel! En ik houd van onderbouwde meningen, haha.
Thumbs up and fingers crossed, dus!![]()
Ja thank you! ik ga idd vanavond en ik ben best excited!quote:Op woensdag 1 mei 2019 07:29 schreef Cee het volgende:
Vanavond zijn eerste echte eigen concert, op insta had hij al een repetitie gepost met strijkers, zo mooi.Volgens mij gaat zonnetjeinhuis toch? Veel plezier alvast!
Wiwi post meestal wel wat, meen ik me te herinneren.quote:Op woensdag 1 mei 2019 08:51 schreef Dave het volgende:
Maar eerste rehearsal is dus vaak zonder eckte beelden, maar evt. alleen 10 seconden via via opgenomen beeld?
Klein filmpje op het officiële kanaal ook. Gewoon vanuit de zaal niet van de echte beelden nog.quote:Op woensdag 1 mei 2019 08:51 schreef Dave het volgende:
Maar eerste rehearsal is dus vaak zonder eckte beelden, maar evt. alleen 10 seconden via via opgenomen beeld?
Dus nog meer trotsquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:19 schreef blackswangreen het volgende:
Er werd hier trouwens gezegd dat Duncan het hoogste Wiwi-cijfer ooit had na Euphoria (een 9.25). Dat klopt wel, maar bij Euphoria was het een gemiddelde van 4 juryleden en bij Arcade van een stuk of 30... het is dus wel wat moeilijker om dan boven de 9 uit te komen.
Oeh spannend, je ziet echt wel goed hoe de staging er straks uit komt te zien met zo’n filmpje..quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Klein filmpje op het officiële kanaal ook. Gewoon vanuit de zaal niet van de echte beelden nog.
Ik wil die filmpjes eigenlijk nog helemaal niet zienquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Klein filmpje op het officiële kanaal ook. Gewoon vanuit de zaal niet van de echte beelden nog.
Dacht ik de vorige jaren ook, maar dan uiteindelijk toch alles gewoon weer kijkenquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik wil die filmpjes eigenlijk nog helemaal niet zien
Ik zie de titel van het filmpje en die clickbait zin erboven en ik denk ook maar dat ik dit wijselijk aan me voorbij laat gaanquote:
Jan Uriot heeft een reet als gezicht. Daar liegt hij ook over.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie de titel van het filmpje en die clickbait zin erboven en ik denk ook maar dat ik dit wijselijk aan me voorbij laat gaan
quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Jan Uriot heeft een reet als gezicht. Daar liegt hij ook over.
Het viel mee hoor, en dat filmpje is met Richard, niet Jan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie de titel van het filmpje en die clickbait zin erboven en ik denk ook maar dat ik dit wijselijk aan me voorbij laat gaan
It’s happening.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:17 schreef grazz het volgende:
Het is eurovisie maandGaat het na F^&$%& 44 jaar eindelijk lukken?
Ik voel dat het gaat gebeuren [ afbeelding ]
AAAquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:33 schreef Amarinthe het volgende:
[ afbeelding ]
AAAA
En nog maar 3 dagen tot de rehearsals en 6 tot die van nederland
Eugentquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:33 schreef Amarinthe het volgende:
[ afbeelding ]
AAAA
En nog maar 3 dagen tot de rehearsals en 6 tot die van nederland
Voorbereidingen treffen voor de rehearsal week, zo herkenbaarquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:47 schreef grazz het volgende:
[..]
AAA![]()
Ik kijk er enorm naar uit.![]()
Net terug van het postkantoor trouwens. Heb weer kaartjes op de post gedaan waarin ik iedereen in m'n omgeving heb laten weten dat ik twee weken weg ben en ze dus niet spontaan kunnen langskomen. Tevens heb ik nieuwe gordijnen. Ik had van die doorzichtige, maar als ik dan beneden was en iemand belde toevallig aan, dan was de kans behoorlijk groot dat ze me achter een bank zagen wegduiken. Dat probleem is nu ook opgelost.
Maar echtquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voorbereidingen treffen voor de rehearsal week, zo herkenbaar![]()
Jaaa ik heb dat ook met dat naar de wc gaan, dat ik daarvoor eigenlijk al niet bij het scherm weg wilquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:58 schreef grazz het volgende:
[..]
Maar echt![]()
![]()
Ik heb al een planning gemaakt. In de breaks gauw boodschappen halen. Grote jerrycan gekocht om met water te vullen. Zelfs het toilet is in deze weken trouwens veel te ver om naar toe te lopenal is het eerder kruipen, omdat ik het dan zo lang mogelijk probeer op te houden waardoor ik nauwelijks nog kan lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |