Ik kan niet w a c h t e nquote:Maar dan moet de podiumpresentatie wel kloppen. Nederland viel de afgelopen jaren vooral in de smaak bij de jury’s en in minder mate bij de tv-kijkers. „Daar hebben we dit jaar extra aandacht aan gegeven”, zegt Maas.
Kloptquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:29 schreef Greys het volgende:
Er zit bij mij ook tien kilo en tien jaar verschil tussen mij op straat tegenkomen en een heel goed genomen schuin rechts van boven gefilterde selfie hoor jongens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Dat is toch interessante informatie die we meenemen uit dit topic.quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:31 schreef Momo... het volgende:
[..]
En voor een kont heb je superveel posities waardoor je kont plat kan lijken of superrond.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is toch interessante informatie die we meenemen uit dit topic.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:25 schreef Greys het volgende:
Even afwachten of het überhaupt oneerlijkheid betreft dan maar.
Denk zelf van niet. Gewoon goede camera angles gok ik.
Eensquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:40 schreef Greys het volgende:
Het wordt duidelijk tijd dat de repetities gaan beginnen.
Ik hoop eigenlijk op deze haarstyling. Net wat frisser dan die vetkuif van nu.quote:
Aaah nog een weekquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:31 schreef grazz het volgende:
Uit dat telegraaf stuk:
[..]
Ik kan niet w a c h t e nIk voel in één keer de zenuwen toch wel opkomen na het lezen van dit stukje
![]()
Het gaat helemaal goed komen!
Ja sorry maar dit zegt mij niks hoor. Geen idee hoeveel tijd er bijvoorbeeld tussen die twee beelden zit, hoeveel ie getraind heeft etc.quote:
Goede jury wel! EliZe, daar hebben we al lang niks meer van gehoord. En ik hoop dat Sabrina Starke nog eens een goed lied inzendt voor het ESF.quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:52 schreef Em31 het volgende:
Jury is bekend
https://eurovision.tv/story/exclusive-eurovision-2019-juries
[ afbeelding ]
Willen we dit soort dingen wel weten? Voor je het weet belandt het op wiwi en heb je een nieuw jurylid. Dankjewelquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:01 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er juryleden gespot die al iets hebben gezegd over Duncan in het recente verleden?
Ze kunnen zich ook negatief hebben uitgelaten hequote:Op dinsdag 30 april 2019 13:04 schreef grazz het volgende:
[..]
Willen we dit soort dingen wel weten? Voor je het weet belandt het op wiwi en heb je een nieuw jurylid. Dankjewel
Mag ik zeggen dat juries over het algemeen best oud zijn?quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:52 schreef Em31 het volgende:
Jury is bekend
https://eurovision.tv/story/exclusive-eurovision-2019-juries
[ afbeelding ]
Over Arcade? Dat bestaat nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze kunnen zich ook negatief hebben uitgelaten he
Dat valt me ook op ja. Vorig jaar vond ik onze jury ook al best oud gemiddeld.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:06 schreef Momo... het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat juries over het algemeen best oud zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |