Site is weer normaal.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup.
Als je naar hun site gaat krijg je heel groot BOYCOT EUROVISION.
Wanneer ze zover zouden zijn gegaan om een stand-in te gebruiken, zou dat tekenend zijn over hoe grondig ze alles overdenken en organiseren, en kunnen wij in dat opzicht de staging straks met vertrouwen tegemoet zien, er wordt niets aan het toeval overgelaten.quote:
Bedankt, maar ik heb er verder geen belang bij.quote:En ik kan je verzekeren dat dit zijn lichaam verder is. Joe
Die gifquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:24 schreef Mandy040986 het volgende:
Morgen is het mei. Eurovisionmaand.![]()
[ afbeelding ]
Ware woorden!quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:54 schreef yorrick69 het volgende:
De eerste keer luisteren boeide Arcade me niet zo. Maar inmiddels ben ik vol voor Arcade, Duncan en zijn billen gevallen. Leuk en bijzonder dat Nederland favoriet is. There will always be haters die bij de eerste onzekere noot al lopen te gillen. Onmogelijk dat iedereen op hem zal stemmen. Hoeft ook niet. Er zijn toch overduidelijk veel meer mensen die hem steunen en zien dat Duncan een hoog daar-kun-je-niet-omheen gehalte heeft.
Het optreden van Duncan hoeft niet eens perfect te zijn. Hij moet laten en horen zien dat hij geen hype is. En daar heeft hij heel veel troefkaarten voor in handen.
Ik heb dit echt exact hetzelfde van geen zenuwen en veel vertrouwen. Lekker gevoel he.quote:Zenuwachtig ben ik niet. Ik heb vrede met elke uitkomst. En heel veel vertrouwen.
Nou dat wordt wat hier en de rest van Europaquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:22 schreef yorrick69 het volgende:
Dat zou wat zijn. Dat hij de finale niet haalt. De mindfuck van de eeuw.
twitter:ESF_FOK twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 22:14:24What a BEAUTIFUL reaction from @TunefulTV to Arcade by @dunclaurence. Thank you Natalia, Dutch ESC fans always watch ALL of your video's on our Eurovisionforum and we were looking forward to your reaction to the Netherlands. ❤️#songfestival #TeamDuncan https://t.co/Jb5O0LMF4j reageer retweet
Donequote:Op dinsdag 30 april 2019 22:15 schreef Greys het volgende:
Als dank aan Natalia even liken ajb!twitter:ESF_FOK twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 22:14:24What a BEAUTIFUL reaction from @:TunefulTV to Arcade by @:dunclaurence. Thank you Natalia, Dutch ESC fans always watch ALL of your video's on our Eurovisionforum and we were looking forward to your reaction to the Netherlands. ❤️#songfestival #TeamDuncan https://t.co/Jb5O0LMF4j reageer retweet
Ik weet het ook niet precies wat wat is en we jubelen wel maar weten bv heel goed dat sommige lijstjes maar door één persoon per land worden gestemd etc hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:24 schreef Japepk het volgende:
Right guys, ik ben een ESF n00b dus ik vraag me misschien iets heel stoms/simpels af: waar staan al die polls nou voor? Bijvoorbeeld die Eurojury (dat zijn die met maar 1 jurylid in sommige landen toch?) en OGAE. Bij die laatste werden we 3e, maar 1e staan bij de bookmakers zegt toch veel meer? Die analyseren toch objectief welk nummer waarschijnlijk op basis van X factoren de meeste punten/stemmen gaat krijgen?
Nu wil ik het niet 'jynxen' ofzo, maar ik vroeg me gewoon af wat al die lijstjes waard zijn omdat jullie er hier behoorlijk hard op lijken te gaan.
Ik zie het altijd zo: het zegt zeker niet alles, maar het zegt ook niet niets. Het is beter om er wel hoog in te staan dan helemaal geen punten te krijgen. Als je bij de Eurojury bijvoorbeeld niet ergens bovenin staat of erg weinig punten krijgt, dan ga je ook niet winnen. Wat wel kan is dat je hoog staat en alsnog verliestquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:24 schreef Japepk het volgende:
Right guys, ik ben een ESF n00b dus ik vraag me misschien iets heel stoms/simpels af: waar staan al die polls nou voor? Bijvoorbeeld die Eurojury (dat zijn die met maar 1 jurylid in sommige landen toch?) en OGAE. Bij die laatste werden we 3e, maar 1e staan bij de bookmakers zegt toch veel meer? Die analyseren toch objectief welk nummer waarschijnlijk op basis van X factoren de meeste punten/stemmen gaat krijgen?
Nu wil ik het niet 'jynxen' ofzo, maar ik vroeg me gewoon af wat al die lijstjes waard zijn omdat jullie er hier behoorlijk hard op lijken te gaan.
!quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:24 schreef Japepk het volgende:
Bij de bookies (verschillende weddenschappen en kantoren in Engeland) wordt op gewedt, daar staan wij eerste al zo'6 weken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:24 schreef Japepk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |