abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_186523784
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 16:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Jup.

Als je naar hun site gaat krijg je heel groot BOYCOT EUROVISION. :')
Site is weer normaal.
pi_186524309
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 17:38 schreef eurovisiefan93 het volgende:

Lekker belangrijk allemaal.
Wanneer ze zover zouden zijn gegaan om een stand-in te gebruiken, zou dat tekenend zijn over hoe grondig ze alles overdenken en organiseren, en kunnen wij in dat opzicht de staging straks met vertrouwen tegemoet zien, er wordt niets aan het toeval overgelaten.
In dat opzicht is het dus zeker lekker belangrijk.

quote:
En ik kan je verzekeren dat dit zijn lichaam verder is. Joe
Bedankt, maar ik heb er verder geen belang bij.
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:45:45 #229
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_186524973
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:24 schreef Mandy040986 het volgende:
Morgen is het mei. Eurovisionmaand. *O*

[ afbeelding ]
Die gif ;)
You’re so gifted *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:54:22 #230
401368 yorrick69
Here hung those lips...
pi_186525234
De eerste keer luisteren boeide Arcade me niet zo. Maar inmiddels ben ik vol voor Arcade, Duncan en zijn billen gevallen. Leuk en bijzonder dat Nederland favoriet is. There will always be haters die bij de eerste onzekere noot al lopen te gillen. Onmogelijk dat iedereen op hem zal stemmen. Hoeft ook niet. Er zijn toch overduidelijk veel meer mensen die hem steunen en zien dat Duncan een hoog daar-kun-je-niet-omheen gehalte heeft.

Het optreden van Duncan hoeft niet eens perfect te zijn. Hij moet laten en horen zien dat hij geen hype is. En daar heeft hij heel veel troefkaarten voor in handen. Zenuwachtig ben ik niet. Ik heb vrede met elke uitkomst. En heel veel vertrouwen. w/
We’re dancing with my dolls on the motha-bucka beat!
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator dinsdag 30 april 2019 @ 21:17:05 #231
163650 crew  Greys
Nee.
pi_186525960
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:54 schreef yorrick69 het volgende:
De eerste keer luisteren boeide Arcade me niet zo. Maar inmiddels ben ik vol voor Arcade, Duncan en zijn billen gevallen. Leuk en bijzonder dat Nederland favoriet is. There will always be haters die bij de eerste onzekere noot al lopen te gillen. Onmogelijk dat iedereen op hem zal stemmen. Hoeft ook niet. Er zijn toch overduidelijk veel meer mensen die hem steunen en zien dat Duncan een hoog daar-kun-je-niet-omheen gehalte heeft.

Het optreden van Duncan hoeft niet eens perfect te zijn. Hij moet laten en horen zien dat hij geen hype is. En daar heeft hij heel veel troefkaarten voor in handen.
Ware woorden!

quote:
Zenuwachtig ben ik niet. Ik heb vrede met elke uitkomst. En heel veel vertrouwen. w/
Ik heb dit echt exact hetzelfde van geen zenuwen en veel vertrouwen. Lekker gevoel he. :D

Zou niet met lke uitkomst vrede hebben (finale niet halen zou ik toch echt niet goed kunnen uitstaan haha) maar omdat veel vertrouwen ben ik voor dat scenario niet bang. *O*
Koutist in opleiding.
  dinsdag 30 april 2019 @ 21:22:09 #232
401368 yorrick69
Here hung those lips...
pi_186526210
Dat zou wat zijn. Dat hij de finale niet haalt. De mindfuck van de eeuw.
  dinsdag 30 april 2019 @ 21:26:10 #233
401368 yorrick69
Here hung those lips...
pi_186526327
En ja! Heerlijk gevoel. ^O^
  dinsdag 30 april 2019 @ 21:53:57 #234
484759 Mlita
Esc teamduncan
pi_186527682
Oh zo ff kijken, na ajax :@
pi_186527713
Geweldige reactie! O+ _O_
pi_186527724
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 21:22 schreef yorrick69 het volgende:
Dat zou wat zijn. Dat hij de finale niet haalt. De mindfuck van de eeuw.
Nou dat wordt wat hier en de rest van Europa -O-
Life can be a bitch, so like it..
pi_186527742
Ja zeker leuke reactie ^O^
pi_186527820
quote:
Wat ben ik toch verliefd op haar!
pi_186527964
Ja ze is wat mij betreft wel echt de leukste en beste reviewer w/ naast die 'Groot' jongen.
pi_186528049
Van de dames vind ik haar de leukste, verder Sloth, Matt..
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator dinsdag 30 april 2019 @ 22:15:32 #243
163650 crew  Greys
Nee.
pi_186528066
Als dank aan Natalia even liken ajb! O+

ESF_FOK twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 22:14:24 What a BEAUTIFUL reaction from @TunefulTV to Arcade by @dunclaurence. Thank you Natalia, Dutch ESC fans always watch ALL of your video's on our Eurovisionforum and we were looking forward to your reaction to the Netherlands. ❤️#songfestival #TeamDuncan https://t.co/Jb5O0LMF4j reageer retweet
Koutist in opleiding.
  dinsdag 30 april 2019 @ 22:17:08 #244
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_186528106
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 22:15 schreef Greys het volgende:
Als dank aan Natalia even liken ajb! O+

ESF_FOK twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 22:14:24 What a BEAUTIFUL reaction from @:TunefulTV to Arcade by @:dunclaurence. Thank you Natalia, Dutch ESC fans always watch ALL of your video's on our Eurovisionforum and we were looking forward to your reaction to the Netherlands. ❤️#songfestival #TeamDuncan https://t.co/Jb5O0LMF4j reageer retweet
Done :)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 30 april 2019 @ 22:24:20 #245
436222 Japepk
Padvinder
pi_186528345
Right guys, ik ben een ESF n00b dus ik vraag me misschien iets heel stoms/simpels af: waar staan al die polls nou voor? Bijvoorbeeld die Eurojury (dat zijn die met maar 1 jurylid in sommige landen toch?) en OGAE. Bij die laatste werden we 3e, maar 1e staan bij de bookmakers zegt toch veel meer? Die analyseren toch objectief welk nummer waarschijnlijk op basis van X factoren de meeste punten/stemmen gaat krijgen?

Nu wil ik het niet 'jynxen' ofzo, maar ik vroeg me gewoon af wat al die lijstjes waard zijn omdat jullie er hier behoorlijk hard op lijken te gaan.
't Echte en 't ware!
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator dinsdag 30 april 2019 @ 22:29:35 #246
163650 crew  Greys
Nee.
pi_186528507
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 22:24 schreef Japepk het volgende:
Right guys, ik ben een ESF n00b dus ik vraag me misschien iets heel stoms/simpels af: waar staan al die polls nou voor? Bijvoorbeeld die Eurojury (dat zijn die met maar 1 jurylid in sommige landen toch?) en OGAE. Bij die laatste werden we 3e, maar 1e staan bij de bookmakers zegt toch veel meer? Die analyseren toch objectief welk nummer waarschijnlijk op basis van X factoren de meeste punten/stemmen gaat krijgen?

Nu wil ik het niet 'jynxen' ofzo, maar ik vroeg me gewoon af wat al die lijstjes waard zijn omdat jullie er hier behoorlijk hard op lijken te gaan.
Ik weet het ook niet precies wat wat is en we jubelen wel maar weten bv heel goed dat sommige lijstjes maar door n persoon per land worden gestemd etc hoor. ;)
Maar punten krijgen is altijd leuk, van wie dan ook. We moeten wt, tot aan het echte werk, om de tijd te vullen. :P
Koutist in opleiding.
pi_186528604
http://www.escstats.com/

En weer staat Arcade bovenaan een jurylijstje!
pi_186528750
quote:

Ik zie het altijd zo: het zegt zeker niet alles, maar het zegt ook niet niets. Het is beter om er wel hoog in te staan dan helemaal geen punten te krijgen. Als je bij de Eurojury bijvoorbeeld niet ergens bovenin staat of erg weinig punten krijgt, dan ga je ook niet winnen. Wat wel kan is dat je hoog staat en alsnog verliest :P
pi_186528757
quote:

!

En zo’n lijstje zegt op zich niet veel. Maar naarmate er meer van dat soort lijstjes zijn waarin Nederland met Arcade bij de top 3 of zelfs bovenaan staat, is dat toch wel een indicatie dat het nummer bij heel veel mensen goed valt. De wedstrijd is natuurlijk pas echt in Tel Aviv, en we moeten ons niet rijk rekenen. Maar hopen mag natuurlijk altijd en dan zijn al die leuke lijstjes toch een prettig steuntje in de rug.
pi_186528832
quote:

Bij de bookies (verschillende weddenschappen en kantoren in Engeland) wordt op gewedt, daar staan wij eerste al zo'6 weken.
Verder zijn het vooral die hard fan clubs die hun favoriete liedjes punten geven uit verschillende landen. OGAE is de bekendste, scoren wij derde plaats.
Verder is er een nieuwe intenationale poll bij gekomen INFE. Scoren wij eerste.
Verder hebben internationale ESF websites zoals Eurovoix die fans vragen om punten te geven, scoorden wij eerste.
Het zijn vooral de bookies die het soms goed hebben en soms niet.
Het wordt vooral spannend volgende week als de repetities beginnen (eerste indruk van liveperfomance) dan zitten de bookies dichtbij. Ik zou die in de gaten houden, bookies ofwel odds.

[ Bericht 4% gewijzigd door ato op 30-04-2019 22:47:10 ]
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')