Ik vind het niet zo gek, we hebben het immers over Feyenoord. Overigens is er wel doorgeselecteerd, dat is alleen niet zo goed gegaan. Haps en Boėtius werden als directe vervangers gehaald voor Kongolo en Elia, maar Haps is gewoon extreem blessuregevoelig en Boėtius klikte niet met Gio. Nieuwkoop moest Karsdorp vervangen maar zijn ontwikkeling is schrikbarend verlopen, dat kan ik Feyenoord minder verwijten. StJuste en Amrabat moesten op termijn Botteghin en Ahmadi vervangen (waarbij Amrabat een kutspeler bleek te zijn, dat was gewoon jammer). Waarom vdHeijden geen concurrent keeeg, blijft mij verbazen. Alleen Larsson kwam gewoon omdat het een koopje was.quote:Op maandag 29 april 2019 09:29 schreef fetX het volgende:
Vind het vooral bijzonder dat er dus bijna niemand binnen Feyenoord dit aan zag komen. Veel te laat doorgeselecteerd.
Leuk verhaal en klopt grotendeels, maar vorig jaar is er amper doorgeselecteerd terwijl het seizoen ervoor duidelijk uitwees dat dat flink nodig was.quote:Op maandag 29 april 2019 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek, we hebben het immers over Feyenoord. Overigens is er wel doorgeselecteerd, dat is alleen niet zo goed gegaan. Haps en Boėtius werden als directe vervangers gehaald voor Kongolo en Elia, maar Haps is gewoon extreem blessuregevoelig en Boėtius klikte niet met Gio. Nieuwkoop moest Karsdorp vervangen maar zijn ontwikkeling is schrikbarend verlopen, dat kan ik Feyenoord minder verwijten. StJuste en Amrabat moesten op termijn Botteghin en Ahmadi vervangen (waarbij Amrabat een kutspeler bleek te zijn, dat was gewoon jammer). Waarom vdHeijden geen concurrent keeeg, blijft mij verbazen. Alleen Larsson kwam gewoon omdat het een koopje was.
Hier heeft Gio overigens een hoop aangekloot want hij bleef angstig vasthouden aan het kampioenselftal terwijl renovaties noodzakelijk werden na de langdurige blessures van Botteghin en vdHeijden en de problematiek rondom Diks/Nieuwkoop. De paar weken voor de winterstop vorig seizoen stond de ploeg echt even prima te spelen, alleen na de winterstop kwam een zoals vanouds angstige flutploeg terug. De verkeerde gok rond Jųrgensen en de wissel van Tapia voor vdHeijden, die ook geen bal goed meer raakte nadien, vielen erg slecht uit, mede door het tegenvallende WK. Als Peru gewoon van Denemarken had gewonnen, zoals verdiend was geweest, had het er allemaal een stuk leuker uitgezien. De bedoeling is dat beide spelers nog wat waarde konden genereren, in plaats daarvan kregen we twee mentaal en fysiek gebroken spelers terug.
Het is een mix geweest van pech en onkunde.
Sommige velden krijg je nooit goed. Deze gaat er ook in z’n geheel uit.quote:Op maandag 29 april 2019 17:33 schreef Oldground het volgende:
Maar heeft Erwin Beltman een stadionverbod voor Varkenoord?
Hou toch op. BeltmanGod maakt van een oorlogsgebied nog een biljartlaken.quote:Op maandag 29 april 2019 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Sommige velden krijg je nooit goed. Deze gaat er ook in z’n geheel uit.
quote:Op maandag 29 april 2019 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
Als dit u19 de talentjes zijn die Feyenoord moeten gaan redden dan zie ik het bijzonder somber in daar in Rotterdam.
Leuk zo'n crosspost ja. Ik mag hopen dat je, vooral bij de jeugd, verder kijkt dan resultaat. Maar 2e helft is prima hoor.quote:
Ja natuurlijk. Maar ik volg de jeugd toch al een tijdje en ik vermoed dat jouw mening was gebaseerd op de eerste helft.quote:Op maandag 29 april 2019 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk zo'n crosspost ja. Ik mag hopen dat je, vooral bij de jeugd, verder kijkt dan resultaat. Maar 2e helft is prima hoor.
Het was ook een 'grapje' in de slowchat. Maar inderdaad, de meesten zie ik alleen tegen Ajax spelen. Burger heb ik vaker gezien (vind ik niks) Kokcu is een fijn spelertje. Edit: prima verder hoor haha.quote:Op maandag 29 april 2019 17:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar ik volg de jeugd toch al een tijdje en ik vermoed dat jouw mening was gebaseerd op de eerste helft.
quote:Op maandag 29 april 2019 17:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was ook een 'grapje' in de slowchat. Maar inderdaad, de meesten zie ik alleen tegen Ajax spelen. Burger heb ik vaker gezien (vind ik niks) Kokcu is een fijn spelertje. Edit: prima verder hoor haha.
Alle middelen om mee door te selecteren waren al uitgeput natuurlijk. De verkoop van Jųrgensen, Tapia en Vilhena had vermoedelijk zo’n 35 tot 40 miljoen bij elkaar moeten opleveren, daar is niks van gekomen.quote:Op maandag 29 april 2019 17:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk verhaal en klopt grotendeels, maar vorig jaar is er amper doorgeselecteerd terwijl het seizoen ervoor duidelijk uitwees dat dat flink nodig was.
quote:Op maandag 29 april 2019 17:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waardeloze kutmentaliteit. Je doet jezelf tekort.
Ja en bij ajax had je ook de uefa regels, iets met aantal uren rust tussen de wedstrijden. Welke regel is er voor feyenoord om eigen falen te verdoezelen?quote:Op maandag 29 april 2019 18:56 schreef satecl het volgende:
De KNVB verandert van alles in het programma voor Ajax omdat het goed zou zijn voor het Nederlands voetbal. Prima. Maar dan mag de KNVB ook wel even een uitzondering maken voor Feyenoord en de fout de meneer van Geel gemaakt heeft goed maken. Oftewel: Jong Feyenoord volgend seizoen per direct die Jupiler League in. Dat is toch ook goed voor het Nederlands voetbal?
Jongens als El batchaoui, Summerville, Azarkan, Bannis, Burger, Geertruida en Hendriks moeten gewoon elk weekend op JL niveau spelen. Dat zal Feyenoord ook sterker maken.
Nog even los van het feit dat van Geel een achterlijke dorpsmongool is door Jong Feyenoord niet in te laten stromen, het is toch eigenlijk best bizar dat die hele voetbalpiramide maar op één moment open ging voor belofteteams en direct daarna definitief weer dicht? Alle teams die om wat voor reden toen niet zijn ingestroomd zijn gewoon de lul en hebben geen enkele mogelijkheid meer om dat recht te zetten. Helemaal eerlijk is het ook allemaal niet..quote:Op maandag 29 april 2019 18:56 schreef satecl het volgende:
De KNVB verandert van alles in het programma voor Ajax omdat het goed zou zijn voor het Nederlands voetbal. Prima. Maar dan mag de KNVB ook wel even een uitzondering maken voor Feyenoord en de fout de meneer van Geel gemaakt heeft goed maken. Oftewel: Jong Feyenoord volgend seizoen per direct die Jupiler League in. Dat is toch ook goed voor het Nederlands voetbal?
Jongens als El batchaoui, Summerville, Azarkan, Bannis, Burger, Geertruida en Hendriks moeten gewoon elk weekend op JL niveau spelen. Dat zal Feyenoord ook sterker maken.
De talenten van Feyenoord zijn niet minder dan die van AJax. Er kunnen er echt wel 1 of 2 minimaal de stap maken. Slechter dan wat er nu loopt in het eerste kan het bijna niet zijn. Het is alleen een kwestie van ervaring en fysiek.quote:Kuijt klopt Heitinga in spectaculaire mini-Klassieker
Feyenoord Onder-19 heeft maandag de mini-Klassieker gewonnen van de leeftijdsgenoten van Ajax: 5-3. De ploeg van trainer Dirk Kuijt ligt daardoor op koers voor het kampioenschap.
Kuijt maakt een succesvol eerste seizoen door als coach van Feyenoord Onder-19, maar kreeg maandagmiddag de koploper op bezoek. De mini-Klassieker werd op Varkenoord zo een belangrijke wedstrijd in de titelrace. De thuisploeg opende al vroeg de score via verdediger Ramon Hendriks, maar daarna namen de bezoekers het initiatief over.
Naci Ünüvar was al dicht bij de gelijkmaker en even later was Sontje Hansen wel trefzeker, hij krulde de 1-1 binnen. Kort voor rust maakte Kenneth Taylor er 1-2 van door een voorzet van Jurriėn Timber binnen te werken. Trainer John Heitinga leek voormalig ploeggenoot Kuijt zo een gevoelige tik uit te delen, maar na rust namen de Rotterdammers revanche.
Achraf el Bouchataoui trok de stand gelijk, waarna Naoufal Bannis achter zijn standbeen langs de 3-2 op het scorebord liet aantekenen. El Bouchataoui maakte er daarna 4-2 van, waarmee de punten binnen waren voor de thuisploeg. Quilindschy Hartman zorgde met een schitterende vrije trap voor de 5-2, het slotakkoord was voor Neraysho Kasanwirjo.
Feyenoord Onder-19 wipt zo over de grote rivaal heen en heeft bovendien nog een wedstrijd tegoed. Kuijt ligt zodoende op schema voor zijn tweede prijs. In augustus won hij met Feyenoord Onder-19 de Super Cup van de leeftijdsgenoten van PSV.
Klopt. Slaat helemaal nergens op.quote:Op maandag 29 april 2019 19:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nog even los van het feit dat van Geel een achterlijke dorpsmongool is door Jong Feyenoord niet in te laten stromen, het is toch eigenlijk best bizar dat die hele voetbalpiramide maar op één moment open ging voor belofteteams en direct daarna definitief weer dicht? Alle teams die om wat voor reden toen niet zijn ingestroomd zijn gewoon de lul en hebben geen enkele mogelijkheid meer om dat recht te zetten. Helemaal eerlijk is het ook allemaal niet..
quote:Op maandag 29 april 2019 17:10 schreef Caland het volgende:
Ik vind hamassen, nouriliedjes en pyro (als in knalvuurwerk) over het algemeen al wat treurigs hebben. Laat staan bij een jeugdpotje.
Er is Feyenoord jaar in jaar uit de kans gegeven om in te stromen in derde divisie. Komend seizoen weer. Als ze dat nou gewoon even doen, desnoods koop je lekker een hele bende spelers die voor promotie moeten zorgen... Nu zit je op maandagavonden tegen Jong ADO te spelen of zo. Dat schiet ook niet op.quote:Op maandag 29 april 2019 19:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nog even los van het feit dat van Geel een achterlijke dorpsmongool is door Jong Feyenoord niet in te laten stromen, het is toch eigenlijk best bizar dat die hele voetbalpiramide maar op één moment open ging voor belofteteams en direct daarna definitief weer dicht? Alle teams die om wat voor reden toen niet zijn ingestroomd zijn gewoon de lul en hebben geen enkele mogelijkheid meer om dat recht te zetten. Helemaal eerlijk is het ook allemaal niet..
Wacht wat, volgens mij heb ik iets gemist maar Feyenoord kan volgend seizoen gewoon instromen in de derde visie?quote:Op maandag 29 april 2019 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er is Feyenoord jaar in jaar uit de kans gegeven om in te stromen in derde divisie. Komend seizoen weer. Als ze dat nou gewoon even doen, desnoods koop je lekker een hele bende spelers die voor promotie moeten zorgen... Nu zit je op maandagavonden tegen Jong ADO te spelen of zo. Dat schiet ook niet op.
Hier klopt precies niks van.quote:Op maandag 29 april 2019 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er is Feyenoord jaar in jaar uit de kans gegeven om in te stromen in derde divisie.
Je zegt ‘jaar in jaar uit’ en komt vervolgens met 2 artikels van dit jaar (2019). Ok.quote:Op maandag 29 april 2019 19:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)-voor-jong-feyenoord Nieuw constructie om erin te komen
https://www.voetbal247.nl(...)d-haar-licentie-aan/ Buitenkansje laten lopen
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=303397 Niet gebeurd
Er waren wel degelijk hier en daar kansen voor Feyenoord om erin te springen. Als ze het echt wilden had er heus wel wat geregeld kunnen worden.
Nee, die waren er niet.quote:Op maandag 29 april 2019 19:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)-voor-jong-feyenoord Nieuw constructie om erin te komen
https://www.voetbal247.nl(...)d-haar-licentie-aan/ Buitenkansje laten lopen
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=303397 Niet gebeurd
Er waren wel degelijk hier en daar kansen voor Feyenoord om erin te springen. Als ze het echt wilden had er heus wel wat geregeld kunnen worden.
Ik weet niet beter dan dat die regel 48 uur is. Tussen zondagmiddag einde wedstrijd om 16:30 en dinsdagavond begin wedstrijd 20:45 zit meer.quote:Op maandag 29 april 2019 18:59 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja en bij ajax had je ook de uefa regels, iets met aantal uren rust tussen de wedstrijden. Welke regel is er voor feyenoord om eigen falen te verdoezelen?
Twee volledige rustdagen verwarren mensen nog wel eens met 48 uur.quote:Op maandag 29 april 2019 19:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat die regel 48 uur is. Tussen zondagmiddag einde wedstrijd om 16:30 en dinsdagavond begin wedstrijd 20:45 zit meer.
Wat niet wegneemt dat het overdreven zou zijn om deze uitzondering voor ons te maken, al zou ik het wel erg prettig vinden.
Twee etmalen is de regel.quote:Op maandag 29 april 2019 19:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat die regel 48 uur is. Tussen zondagmiddag einde wedstrijd om 16:30 en dinsdagavond begin wedstrijd 20:45 zit meer.
Wat niet wegneemt dat het overdreven zou zijn om deze uitzondering voor ons te maken, al zou ik het wel erg prettig vinden.
voor zover ik het weet is dat UEFA 48 uur voorschrijft, maar dat de KNVB (andere bonden mogelijk ook) met de clubs zijn overeengekomen dat 2 dagen het minimum is.quote:Op maandag 29 april 2019 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee volledige rustdagen verwarren mensen nog wel eens met 48 uur.
Correct, Feyenoord heeft de kans gehad in 2013 en 2015 om in te stromen in de Jupiler League. In 2013 is dit om logische redenen niet doorgegaan (Feyenoord had nog steeds zware schulden en een te kleine selectie), in 2015 heeft vGeel opzichtig geblunderd door het uit principe niet te willen. Dit seizoen is er voor het eerst een potentiėle mogelijkheid om in de derde divisie in te stromen maar dan moet Jong Feyenoord de beloften Eredivisie winnen en dat lijkt inmiddels uitgesloten.quote:
Woutergodtwitter:Feyenoord twitterde op maandag 29-04-2019 om 19:13:39Legioen: 🗣 ‘Wouter moet een liedje zingen..!’ 🙏Wouter: 🗣 ‘Ze schijnen daar...’ 🎵#FeyenoordO19 https://t.co/EY36md00Y5 reageer retweet
Ik gok dat er al het 1 en ander rond is maar pas na het afscheid van Gio en Persie bekend gemaakt gaat worden.quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:47 schreef fetX het volgende:
Een nieuwe week, een nieuwe kans voor een nieuwe td.![]()
#schieteensop
Zal wel weer zo'n "veilige" en conservatieve keuze worden als Henk van Stee ofzo.quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik gok dat er al het 1 en ander rond is maar pas na het afscheid van Gio en Persie bekend gemaakt gaat worden.
Ja, dat zou zomaar kunnen. Heeft Eenhoorn trouwens iets van zich laten horen in de media na die geruchten rondom zijn persoon?quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik gok dat er al het 1 en ander rond is maar pas na het afscheid van Gio en Persie bekend gemaakt gaat worden.
Inderdaad, terwijl er nu ook geruchten gaan dat Gio naar Club Brugge zou gaan wellicht.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:16 schreef Caland het volgende:
Van Geel slaat wél spijkers met koppen, die werd al juichend op de tribune bij Brugge gezien.
Het Rijnmond artikel.quote:Voormalig Feyenoorder Joris Mathijsen wordt niet de nieuwe technisch directeur bij Feyenoord. De huidige technische man van Willem II heeft de Rotterdamse club laten weten niet in te gaan op een aanbieding.
Mathijsen was de voornaamste kandidaat om Martin van Geel op te volgen bij Feyenoord. De voormalig verdediger is sinds 2016 de technische man bij Willem II. De club uit Tilburg presteert dit jaar geweldig. Willem II staat komende zondag in de bekerfinale in de Kuip tegen Ajax en kan zich ook via de competitie nog plaatsen voor de play-offs voor Europees voetbal.
Mathijsen heeft volgens bronnen rond de Kuip gesproken met Feyenoord en aangegeven op dit moment de stap naar de Kuip nog niet te willen maken.
Een woordvoerder van Feyenoord laat weten dat zoals gebruikelijk er niet gereageerd wordt op geruchten en Joris Mathijsen laat via een woordvoerder van Willem II weten geen behoefte te hebben om te reageren.
leven Feyenoord 2 daar.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:16 schreef Caland het volgende:
Van Geel slaat wél spijkers met koppen, die werd al juichend op de tribune bij Brugge gezien.
Ik denk dat Jan de Jong wel met Martin gaat overleggen ja.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:00 schreef PIETR het volgende:
Mathijsen is trouwens wel een vriend van Van Geel. Zal toch zeker niet zo zijn dat hij de nieuwe td gaat zoeken?
Tscheu la Ling al gebeld?quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:04 schreef fetX het volgende:
Maar goed, de td’s van Utrecht en Willem II willen niet. Dat biedt perspectief
Nee, maar ik ben benieuwd op wie ze nu gaan inzetten. In de Eredivisie blijven er in ieder geval weinig geschikte kandidaten over (en dat is toch de vijver waar ze in vissen).quote:
als die de Jong ballen had gehad was hij voor dat ontslag gaan liggen, dit kan natuurlijk niet iemand met zo'n functie ontslaan zonder dat je alternatieven klaar hebtquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben benieuwd op wie ze nu gaan inzetten. In de Eredivisie blijven er in ieder geval weinig geschikte kandidaten over (en dat is toch de vijver waar ze in vissen).
Iemand die groot is en er stoer uitziet. Zodat er wel iemand binnen komt zeg maar.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben benieuwd op wie ze nu gaan inzetten.
Ik zou gaan voor Stuart Webber, nu TD bij Norwich City.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben benieuwd op wie ze nu gaan inzetten. In de Eredivisie blijven er in ieder geval weinig geschikte kandidaten over (en dat is toch de vijver waar ze in vissen).
Klopt. Ergens hoop ik dat het scenario met Eenhoorn doorgaat en dat de VvF de portemonnee daarvoor trekt. Aan de andere kant; is dat de oplossing of zorgt dat voor een grotere teringbende?quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
als die de Jong ballen had gehad was hij voor dat ontslag gaan liggen, dit kan natuurlijk niet iemand met zo'n functie ontslaan zonder dat je alternatieven klaar hebt
Een club als AZ is door Toon Gerbrands gestructureerd dus die zullen wat organisatie betreft op PSV lijken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Ergens hoop ik dat het scenario met Eenhoorn doorgaat en dat de VvF de portemonnee daarvoor trekt. Aan de andere kant; is dat de oplossing of zorgt dat voor een grotere teringbende?
Daarom zou volledig schoon schip maken in de directie (en dus J de Jong weg of alleen stadiondossier) helemaal geen gekke optie zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een club als AZ is door Toon Gerbrands gestructureerd dus die zullen wat organisatie betreft op PSV lijken.
Bij Feyenoord lijkt het dat er teveel mensen zijn die wat te zeggen willen hebben, als er dan geen sterke directie is krijg je de besluitenloosheid zoals nu.
Ik zou het ook niet willen..TD bij Feyenoord. Te hoge druk en te weinig financiėle mogelijkheden. Valt geen eer te behalen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Haha Jordy Zuidam en Joris Mathijsen hebben bedankt voor de eer. Laat dit een les zijn voor die verhuisdoos tokkies. Als ik FR12 mag geloven moet o.a. een Vilhena ook oprotten. Net alsof we beter kunnen krijgen. Een deel van de Feyenoord achterban heeft alle contact met de realiteit verloren.
Ze hebben groot gelijk. Martin van Geel heeft met beperkte middelen de club weer naar de top gebracht en vijf prijzen in de wacht gesleept, maar de man wordt nog net niet met de dood bedreigt. Complete waanzin. Als technisch directeur van Feyenoord kan je alleen maar afgaan als een gieter.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet willen..TD bij Feyenoord. Te hoge druk en te weinig financiėle mogelijkheden. Valt geen eer te behalen.
Ligt er aan hoe ver men eindelijk eens bereid is te gaan hervormen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Ergens hoop ik dat het scenario met Eenhoorn doorgaat en dat de VvF de portemonnee daarvoor trekt. Aan de andere kant; is dat de oplossing of zorgt dat voor een grotere teringbende?
Na het kampioenschap heeft Van Geel het niet meer zo goed gedaan. Van Geel mist de gave van het herkennen van talent in een vroeg stadium, als je dat kan hoef je niet altijd de hoofdprijs te betalen. Ik hoopte dat Sinistierra een uitzondering zou worden, maar ik heb geen idee wat Van Geel bezielde toen hij besloot Sinistierra te willen hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ze hebben groot gelijk. Martin van Geel heeft met beperkte middelen de club weer naar de top gebracht en vijf prijzen in de wacht gesleept, maar de man wordt nog net niet met de dood bedreigt. Complete waanzin. Als technisch directeur van Feyenoord kan je alleen maar afgaan als een gieter.
Onzin. Echt complete onzin. Voor het kampioenschap: prima gedaan. Na het kampioenschap: zwaar onvoldoende.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ze hebben groot gelijk. Martin van Geel heeft met beperkte middelen de club weer naar de top gebracht en vijf prijzen in de wacht gesleept, maar de man wordt nog net niet met de dood bedreigt. Complete waanzin. Als technisch directeur van Feyenoord kan je alleen maar afgaan als een gieter.
Ik vind de kritiek op Van Geel echt zwaar overdreven man. Als Jorgensen, Van Persie, Haps, St Juste, Botteghin niet constant ziek, zwak of misselijk waren dan ziet de wereld er al heel anders uit. De derde keeper heeft zelfs onder de lat gestaan op een gegeven moment. Tel daar een vormcrisis van Berghuis, Clasie, Larsson bij op en je moet niet raar opkijken dat je derde wordt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Onzin. Echt complete onzin. Voor het kampioenschap: prima gedaan. Na het kampioenschap: zwaar onvoldoende.
Overdrijf niet zo man. Van Geel verlaat helemaal niet de Kuip met pek en veren, gewoon met wat gemengde gevoelens. Niet onterecht want hij heeft drie seizoenen goed ingekocht, waarvan twee gelijk zijn eerste seizoenen waren.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik vind de kritiek op Van Geel echt zwaar overdreven man. Als Jorgensen, Van Persie, Haps, St Juste, Botteghin niet constant ziek, zwak of misselijk waren dan ziet de wereld er al heel anders uit. De derde keeper heeft zelfs onder de lat gestaan op een gegeven moment. Tel daar een vormcrisis van Berghuis, Clasie, Larsson bij op en je moet niet raar opkijken dat je derde wordt.
Maar goed iedereen mag zijn eigen mening hebben. Ik vind het wel oprecht een schande dat Van Geel via de achterdeur met pek en veren Feyenoord moet verlaten. In dit kader vind ik het wel grappig dat nobuddies als Jordy Zuidam en Joris Mathijsen al te hoog gegrepen blijken te zijn voor Feyenoord. Misschien eerst eens nadenken over de gevolgen voortaan.
Eens.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Onzin. Echt complete onzin. Voor het kampioenschap: prima gedaan. Na het kampioenschap: zwaar onvoldoende.
Toen Van Geel aangaf Feyenoord te zullen verlaten werden de tokkies weer rustig ja. Ik denk niet dat hij op de middenstip uitgezwaaid zal worden. Maar goed ik ben reuze benieuwd welke koekenbakker er uiteindelijk uit de hoge hoed getoverd zal worden. De nieuwe TD moet nog steeds in dezelfde eredivisie/ obscure Colombianen vijver vissen dus tegen de kerst zal die ook wel weer op moeten rotten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo man. Van Geel verlaat helemaal niet de Kuip met pek en veren, gewoon met wat gemengde gevoelens. Niet onterecht want hij heeft drie seizoenen goed ingekocht, waarvan twee gelijk zijn eerste seizoenen waren.
En hou op wat betreft de blessures, op Botteghin na hebben al die jongens een flink verleden met blessuregevoeligheid bij hun vorige clubs (met name vPersie en Jųrgensen, die hebben al heel lang geen seizoen blessurevrij uitgespeeld). Das geen pech, maar matige scouting/onvoldoende rekening houden met blessuregevoeligheid. Clasie was al in vormcrisis toen hij gehaald werd en Larsson vond ik dit seizoen een stuk beter dan vorig seizoen, dus ik denk niet dat we over een ‘vormcrisis’ mogen spreken.
Precies dit inderdaad. Bovendien ontkent niemand dat vGeel Feyenoord enorm heeft geholpen en zeker in zijn eerste jaren heel goed werk heeft verricht. Aan de andere kant moet je ook eerlijk zijn en mag je best uiting geven aan het feit dat hij na het kampioenschap het niet best heeft gedaan. En dan hebben we het nog niet eens over het falen door niet in de voetbalpiramide te gaan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo man. Van Geel verlaat helemaal niet de Kuip met pek en veren, gewoon met wat gemengde gevoelens. Niet onterecht want hij heeft drie seizoenen goed ingekocht, waarvan twee gelijk zijn eerste seizoenen waren.
En hou op wat betreft de blessures, op Botteghin na hebben al die jongens een flink verleden met blessuregevoeligheid bij hun vorige clubs (met name vPersie en Jųrgensen, die hebben al heel lang geen seizoen blessurevrij uitgespeeld). Das geen pech, maar matige scouting/onvoldoende rekening houden met blessuregevoeligheid. Clasie was al in vormcrisis toen hij gehaald werd en Larsson vond ik dit seizoen een stuk beter dan vorig seizoen, dus ik denk niet dat we over een ‘vormcrisis’ mogen spreken.
Dankzij de beroerde aankopen van Van Geel ja...quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Toen Van Geel aangaf Feyenoord te zullen verlaten werden de tokkies weer rustig ja. Ik denk niet dat hij op de middenstip uitgezwaaid zal worden. Maar goed ik ben reuze benieuwd welke koekenbakker er uiteindelijk uit de hoge hoed getoverd zal worden. De nieuwe TD moet nog steeds in dezelfde eredivisie/ obscure Colombianen vijver vissen dus tegen de kerst zal die ook wel weer op moeten rotten.
Ook een nieuwe TD zal inderdaad met een - relatief - laag budget moeten functioneren inderdaad. Daarom denk ik ook dat de komende TD in pakweg december alweer zal moeten oprotten helaas volgens een deel van het legioen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Toen Van Geel aangaf Feyenoord te zullen verlaten werden de tokkies weer rustig ja. Ik denk niet dat hij op de middenstip uitgezwaaid zal worden. Maar goed ik ben reuze benieuwd welke koekenbakker er uiteindelijk uit de hoge hoed getoverd zal worden. De nieuwe TD moet nog steeds in dezelfde eredivisie/ obscure Colombianen vijver vissen dus tegen de kerst zal die ook wel weer op moeten rotten.
Groot gelijk heeft Mathijsen. Hij heeft het perfect voor elkaar na lange tijd bij Willem II.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Haha Jordy Zuidam en Joris Mathijsen hebben bedankt voor de eer. Laat dit een les zijn voor die verhuisdoos tokkies. Als ik FR12 mag geloven moet o.a. een Vilhena ook oprotten. Net alsof we beter kunnen krijgen. Een deel van de Feyenoord achterban heeft alle contact met de realiteit verloren.
Treurigquote:Ongeregeldheden rondom mini-klassieker
Gisteren werd de mini-Klassieker gespeeld op Varkenoord. Feyenoord Onder 19 en Ajax Onder 19 speelden een belangrijke wedstrijd in strijd om het kampioenschap. De Rotterdammers wonnen uiteindelijk met 5-3. Ongeveer 3000 supporters waren aanwezig bij het duel.
Bij de Klassieker in de ArenA en in De Kuip zijn geen uitsupporters welkom vanwege ongeredelheden in het verleden. Volgens De Telegraaf was het ook gisteren weer raak en toont het aan dat beide supportersgroepen er nog niet klaar voor zijn.
De coach van Ajax onder 19 John Heitinga moest het ongeleden. ''Heitinga heeft zelf aan den lijve ondervonden waarom de directies van beide clubs nooit meer moeten willen dat supporters van beide clubs tijdens een Klassieker worden toegelaten.''
''De verwensingen aan het adres van Heitinga, vuurwerk dat zelfs een keer ontplofte achter de dug-outs en een steen tegen de spelersbus van (nog maar) opgeschoten pubers toonden dat aan. Over en weer zal de haat en nijd tussen Ajax en Feyenoord altijd blijven,'' schrijft de krant.
Ik lees ook wel dat je geen gekkie bent maar je nuanceert vGeel zijn matige aankopen teveel de andere kant op. Daarnaast heeft vGeel de afgelopen 8 jaar niks negatiefs over zichzelf gezegd. Dat ergert ook. Een grote reden dat ik Gio meer waardeer is dat hij kritisch naar zichzelf is, Martin daar tegenover schiet gelijk de verdediging in (met excuusjes die de gemiddelde 2MAVO’er nog kan bedenken...).quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, dat werd ook wel redelijk duidelijk als je de livestream aan had.quote:
Bij Burger betwijfel ik dat ten zeerste.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:39 schreef RexTremenday het volgende:
Burger en Kokcu zijn minimaal gelijkwaardig aan de beste talenten van Ajax. Moeten wel gaan spelen
Soort kruising tussen Lex Immers en Dirk Kuyt. Kan me ook niet voorstellen dat deze motorisch ietwat ongepolijste speler gaat doorbreken bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:15 schreef Haringkop het volgende:
Burger doet mij altijd sterk denken aan Lex Immers.
Tot aan het kampioenschap hebben zijn aankopen gewoon overwegend goed uitgepakt (op een enkele misser na zoals Kazim Richards).quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:33 schreef macca728 het volgende:
Van Geel heeft het niet gewoon goed gedaan maar relatief slecht.
Hij heeft prima verkocht maar inkopen waren heel matig en dan ook nog heel voorspelbaar.
daarbij mag je hem nog verwijten dat de scouting of niet functioneert of dat hij niet heeft geluisterd en heeft hij niet ingegrepen of bijgestuurd bij het falen van de technische staf of zichzelf tegen het licht heeft gehouden.
En ja ook het verhaal van de voetbalpiramide komt daarbij.
En er was geen 12 miljoen maar 26 miljoen te besteden. Wat krijg je daarvoor terug ?
Tomatenboer is de helft van die aankopen vergeten, die Noor, Armenteros, Te Vrede, verhoek, Boularouz.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overwegend goed? vGeel heeft écht veel shitzooi gehaald en nauwelijks winst geboekt op zijn aankopen, dat mag je best eerlijk zeggen. Pelle en Janmaat hebben knaken opgeleverd, maar verder is zijn balans dik negatief gebleken. Zijn beste aankopen zijn verder vooral huurspelers en oudere spelers geweest die eigenijk al in de herfst van hun carričre zaten en weinig hebben gekost.
Feyenoord heeft al sinds het WK 2014 niet meer dan twee miljoen winst gemaakt op een aankoop... (en die aankoop was Boėtius)
Kokcu is een talent maar Burger kan er echt niks van.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:39 schreef RexTremenday het volgende:
Burger en Kokcu zijn minimaal gelijkwaardig aan de beste talenten van Ajax. Moeten wel gaan spelen
Zei je van de week niet dat je nauwelijks iets van Jong Feyenoord had gezien?quote:Op woensdag 1 mei 2019 01:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kokcu is een talent maar Burger kan er echt niks van.
WANBELEID.quote:Op woensdag 1 mei 2019 08:51 schreef fetX het volgende:
Wel godverdomme. Vroegboekkorting niet gekregen, terwijl ik 31 maart al heb verlengd
Die hele administratieve afdeling mag ook wel opdonderen. Wat een teringzooi bij ons.quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WANBELEID.
#EXITGIO
#VANGEELOUT
#ALLESWEG
quote:Op woensdag 1 mei 2019 08:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zei je van de week niet dat je nauwelijks iets van Jong Feyenoord had gezien?
Jammer Scrummie.quote:Op maandag 29 april 2019 17:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was ook een 'grapje' in de slowchat. Maar inderdaad, de meesten zie ik alleen tegen Ajax spelen. Burger heb ik vaker gezien (vind ik niks) Kokcu is een fijn spelertje. Edit: prima verder hoor haha.
Dan heb je er gewoon geen kijk op, kan ookquote:
Jij bent wel een beetje fan van de voetballer Burger toch? Eerlijk gezegd zie ik het ook niet zo in hem zitten, maar vanwege welke kwaliteiten ben je van hem gecharmeerd?quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dan heb je er gewoon geen kijk op, kan ook.
De ontdekker van Hazard is er lyrisch over in elk geval. Het zou je sieren zijn kennis wel op waarde te schatten.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dan heb je er gewoon geen kijk op, kan ook.
De ontdekker van Hazard is er lyrisch over in elk geval. Het zou je sieren zijn kennis wel op waarde te schatten.
Zeker. Ik vind hem technisch redelijk, maar vooral positioneel aardig 'tussen de linies'. Prima pass ook, overzicht, fysiek aardig. Ik ben erg benieuwd of hij volgend jaar kan aanhaken. Geen opvallende speler als een Kokcu natuurlijk.quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje fan van de voetballer Burger toch? Eerlijk gezegd zie ik het ook niet zo in hem zitten, maar vanwege welke kwaliteiten ben je van hem gecharmeerd?
Zou leuk zijn als Burger die stap kan maken. Grappig natuurlijk zo'n echte Feyenoorder in het team. Hoop alleen dat dit hem niet juist in de weg gaat zitten.quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zeker. Ik vind hem technisch redelijk, maar vooral positioneel aardig 'tussen de linies'. Prima pass ook, overzicht, fysiek aardig. Ik ben erg benieuwd of hij volgend jaar kan aanhaken. Geen opvallende speler als een Kokcu natuurlijk.
Burger op de plek van Clasie volgend seizoen. Genot.
Burger is toch geen speler voor op 6? Meer een 8? A la Vilhena?quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zeker. Ik vind hem technisch redelijk, maar vooral positioneel aardig 'tussen de linies'. Prima pass ook, overzicht, fysiek aardig. Ik ben erg benieuwd of hij volgend jaar kan aanhaken. Geen opvallende speler als een Kokcu natuurlijk.
Burger op de plek van Clasie volgend seizoen. Genot.
6.. 8.. veel meters maken in elk geval. Geen aanvallende middenvelder zoals Kokcu in elk geval.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Burger is toch geen speler voor op 6? Meer een 8? A la Vilhena?
Van Geel is indirect ook verantwoordelijk voor het vertoonde spel van Feyenoord. Dat is onder Gio gewoon slecht geweest zonder uitzicht op beter en zonder duidelijke visie. Ik denk dat dat onbewust de irritatie is bij veel supporters, dat er al die tijd gedaan werd of er niks aan de hand is terwijl iedereen ziet dat het huis in brand staat.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik vind de kritiek op Van Geel echt zwaar overdreven man. Als Jorgensen, Van Persie, Haps, St Juste, Botteghin niet constant ziek, zwak of misselijk waren dan ziet de wereld er al heel anders uit. De derde keeper heeft zelfs onder de lat gestaan op een gegeven moment. Tel daar een vormcrisis van Berghuis, Clasie, Larsson bij op en je moet niet raar opkijken dat je derde wordt.
Maar goed iedereen mag zijn eigen mening hebben. Ik vind het wel oprecht een schande dat Van Geel via de achterdeur met pek en veren Feyenoord moet verlaten. In dit kader vind ik het wel grappig dat nobuddies als Jordy Zuidam en Joris Mathijsen al te hoog gegrepen blijken te zijn voor Feyenoord. Misschien eerst eens nadenken over de gevolgen voortaan.
twitter:RijnmondSport twitterde op woensdag 01-05-2019 om 13:13:44Excelsior komt via Mounir El Hamdaoui op voorsprong in de besloten oefenwedstrijd tegen Feyenoord. reageer retweet
0-2 | Mounir El Hamdaouiquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:20 schreef Caland het volgende:
twitter:RijnmondSport twitterde op woensdag 01-05-2019 om 13:13:44Excelsior komt via Mounir El Hamdaoui op voorsprong in de besloten oefenwedstrijd tegen Feyenoord. reageer retweet
Niet de beste 11, maar kom op zeg. Man man manquote:Opstelling Feyenoord
Vermeer, Nieuwkoop, St. Juste, Van der Heijden, Verdonk, Clasie, Jųrgensen, Toornstra, Berghuis, Vente, Sinisterra.
Nou, inderdaad. Ook met dat team moet je 3 0 winnen ipv verliezen. Triest.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Niet de beste 11, maar kom op zeg. Man man man
Op papier prima elftalletje hoor. Alleen is het heilige vuur geblust, sterker nog de waakvlam is zelfs uit.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Niet de beste 11, maar kom op zeg. Man man man
Waarom spelen ze uberhaupt zo’n oefenpotje. Het is al een tijdje zomerstop.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:07 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Op papier prima elftalletje hoor. Alleen is het heilige vuur geblust, sterker nog de waakvlam is zelfs uit.
Welk seizoen? Hebben we gevoetbald dan?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:12 schreef Adelante het volgende:
Seizoen 2018-2019 heel snel vergeten en door.
Zelfs een daadwerkelijk besloten wedstrijd organiseren is kennelijk bijzonder lastig. Topclub hoor.twitter:RijnmondSport twitterde op woensdag 01-05-2019 om 14:15:33De wedstrijd Feyenoord -Excelsior is besloten maar toch niet helemaal.... https://t.co/mOuSwY75Bh reageer retweet
Triest dat de 3e keuze pas toehapt. Bij zowel de nieuwe trainer als de nieuwe td ..quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:55 schreef fetX het volgende:
Echt heel triest. Blij dat het seizoen er bijna op zit. Maak me alleen wel een beetje zorgen om de kwestie rondom de nieuwe td.
Zegt dat niet meer over de kandidaten dan over Feyenoord?quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:42 schreef PIETR het volgende:
[..]
Triest dat de 3e keuze pas toehapt. Bij zowel de nieuwe trainer als de nieuwe td ..
Lukt Jan de Jong dus niet echt om kandidaten warm te maken voor Feyenoord ..
Wel bijna 6 euro aan bijkomende verzendkosten online. Lekker man.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:20 schreef hhh38 het volgende:
Kutjaar, maar toch mooi een officieel uitshirtje voor ¤27 op de kop getikt gisteren. Was een mooie dit seizoen
quote:Younes Namli gaat PEC Zwolle deze zomer zo goed als zeker verlaten. De middenvelder staat in de belangstelling van diverse clubs uit Nederland. Ook Feyenoord heeft interesse in de 24-jarige Deen. Jaap Stam hoopt Namli, die nog een contract heeft tot 2020, mee te nemen naar De Kuip.
''Op dit moment zijn er meerdere clubs die zich hebben gemeld voor Younes", vertelt zaakwaarnemer Daan Kramp in gesprek met Voetbal International. "Ook hebben een aantal clubs al een concreet bod neergelegd bij PEC Zwolle of mij. Ik ben ook in gesprek met de Nederlandse top over hem. Younes is heel kritisch waar hij z'n carričre een vervolg wil geven. De volgende stap moet dan ook een logische zijn.''
quote:Het is nog niet helemaal zeker, maar de kans is groot dat er vanaf het seizoen 2020/2021 een nieuwe competitie wordt opgezet, namelijk de Onder-21-competitie. Met het opzetten van deze competitie zou in feite de jeugdopleiding worden verlengd, en dat zou voor veel debutanten een perfecte tussenstap zijn.
'De meeste debutanten in het betaald voetbal zitten qua voetbal rond de negentien ą twintig jaar', vertelt Art Langeler, directeur voetbalontwikkeling bij de KNVB, tegen Voetbal International. 'In de huidige structuur vallen deze spelers dan ook vaak tussen wal en schip.'
Inmiddels hebben alle clubs een bezoek gehad van de KNVB en zijn ze hierover geļnformeerd. Volgens Langeler is de animo groot. 'In juni hopen we het één en ander te formaliseren.'
Een goed voorbeeld hiervan is PEC Zwolle. De club was resoluut om de beloftencompetitie dit seizoen te winnen en via die weg een mogelijke plek in de voetbalpiramide te krijgen. Hoe anders is dat nu? De interesse in de voetbalpiramide is afgenomen. Waarom? Er komt, mogelijk, een Onder-21-competitie.
Lol, iedereen wist dat van Gaal een long shot is en Advocaat had al zo goed als ja gezegd tot onze intellectueel meest uitgedaagden dat teniet deden. Wat een teringdebiel die de Jong inderdaadquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:42 schreef PIETR het volgende:
[..]
Triest dat de 3e keuze pas toehapt. Bij zowel de nieuwe trainer als de nieuwe td ..
Lukt Jan de Jong dus niet echt om kandidaten warm te maken voor Feyenoord ..
Mooi verwoord. Deze groep mensen heeft ongetwijfeld het beste voor met hun club, maar maken veel meer stuk dan goed is. De afzeggers Mathijssen en die knaap van Utrecht zullen dit ongetwijfeld mee hebben genomen in hun overwegingen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
tot onze intellectueel meest uitgedaagden dat teniet deden.
Dat Excelsior zit met onze kloten te spelen, of wa.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:42 schreef Wereldgozer het volgende:
Excelsior is de club van Rotterdam
@:Zipportal
Dat wil ik niet zeggen, maar wat hij toevoegt aan Feyenoord is mij nog steeds een raadsel. Deze zoektocht naar een nieuwe td duurt toch ook alweer veels te lang?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lol, iedereen wist dat van Gaal een long shot is en Advocaat had al zo goed als ja gezegd tot onze intellectueel meest uitgedaagden dat teniet deden. Wat een teringdebiel die de Jong inderdaad
Dat is een heel andere discussie en niet wat je zei.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen, maar wat hij toevoegt aan Feyenoord is mij nog steeds een raadsel. Deze zoektocht naar een nieuwe td duurt toch ook alweer veels te lang?
Die kans wordt steeds groter ja...quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:46 schreef Maastoren het volgende:
Duurt lang voor dat Ferry de Haan wordt gepresenteerd.
De onderhandelingen met Wouter Gudde lopen nog schijnt..wordt een duopresentatie. Krijgen we binnenkort de Van Dongen & de Roo Kuip. Toch weer extra inkomsten.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:46 schreef Maastoren het volgende:
Duurt lang voor dat Ferry de Haan wordt gepresenteerd.
Haha! #elanhumorquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De onderhandelingen met Wouter Gudde lopen nog schijnt..wordt een duopresentatie. Krijgen we binnenkort de Van Dongen & de Roo Kuip. Toch weer extra inkomsten.
Jullie zouden een fatalistisch breiclubje moeten beginnen.quote:
Goed idee..beter fatalistisch dan nazistisch 👍quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jullie zouden een fatalistisch breiclubje moeten beginnen.
👍🏿quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Goed idee..beter fatalistisch dan nazistisch 👍
Jij vindt jezelf heel wat he.. dat mag hoor. Het is toch maar een forumpje op internet met een hoop semi autistische mongolen bij elkaar. Valt me bij wel meer op hier..dat ze zich beter voelen dan andere users in het Feyenoordtopic.. geen probleem mee..het gaat gvd niet over het belangrijkste op aarde. Ik heb de oude FMB nog meegemaakt..daar was het nog erger.quote:
Hoezo is dat een andere discussie? Onder andere deze zoektocht naar een nieuwe td geeft aan waarom Jan de Jong niet geschikt is als algemeen directeur.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is een heel andere discussie en niet wat je zei.
Ik vraag me vooral af in hoeverre hij daarbij betrokken is.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:52 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hoezo is dat een andere discussie? Onder andere deze zoektocht naar een nieuwe td geeft aan waarom Jan de Jong niet geschikt is als algemeen directeur.
Wie zou dat anders moeten doen dan?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af in hoeverre hij daarbij betrokken is.
FMBquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf heel wat he.. dat mag hoor. Het is toch maar een forumpje op internet met een hoop semi autistische mongolen bij elkaar. Valt me bij wel meer op hier..dat ze zich beter voelen dan andere users in het Feyenoordtopic.. geen probleem mee..het gaat gvd niet over het belangrijkste op aarde. Ik heb de oude FMB nog meegemaakt..daar was het nog erger.
Dat is dan dus niet Jan de Jong lijkt me. Tenminste, dat was meer de messenger.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik gok de persoon die Van Geel ook eruit heeft gezet.
Die punkrocker?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik gok de persoon die Van Geel ook eruit heeft gezet.
Ik denk vooral dat ze gewoon te weinig perspectief zien.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:46 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Mooi verwoord. Deze groep mensen heeft ongetwijfeld het beste voor met hun club, maar maken veel meer stuk dan goed is. De afzeggers Mathijssen en die knaap van Utrecht zullen dit ongetwijfeld mee hebben genomen in hun overwegingen.
Het is al besloten, bouw moet eind dit jaar/begin volgend jaar beginnen, zomer 2024 oplevering.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:18 schreef damsco het volgende:
Wat is nu de status van wel/niet een nieuw stadion? Nog niks besloten toch?
Strik erom en opsturen met DHL.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:11 schreef Irritatie100 het volgende:
AC Milan en Sampdoria schijnen interesse te hebben in St Juste.
Italiaantjes betalen nietquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Is de financiering al rond ja?quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:17 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Het is al besloten, bouw moet eind dit jaar/begin volgend jaar beginnen, zomer 2024 oplevering.
Als ze daadwerkelijk rond de 10 miljoen willen neerleggen, meteen doen. Prima back, maar niet meer dan dat en bovendien vaak geblesseerd.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:11 schreef Irritatie100 het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 02-05-2019 om 11:31:10Welke hoofdrolspeler uit de mini-Klassieker tekent hier? 🤔 ______________✍ #VarkenoordView #Feyenoord https://t.co/zDu8RJvQDS reageer retweet
Youri gaat er met gestrekt been in.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:42 schreef Caland het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 02-05-2019 om 11:31:10Welke hoofdrolspeler uit de mini-Klassieker tekent hier? 🤔 ______________✍ #VarkenoordView #Feyenoord https://t.co/zDu8RJvQDS reageer retweet
Welke functie? De nieuwe begeleider voor de Kameraadjes?quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:42 schreef Caland het volgende:
Jazeker.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:48 schreef fetX het volgende:
Is dat El Bouchataoui? Vind dat Feyenoord wel prima bezig is om de jeugdspelers langdurig vast te leggen. Zelfs al komen ze niet helemaal uit de verf kun je ze alsnog voor een paar miljoen verkopen.
twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 02-05-2019 om 11:56:15👤 Achraf El Bouchataoui it is! 👀 📑✍️ 2️⃣0️⃣2️⃣2️⃣Gefeliciteerd, Achraf! 🤝#VarkenoordView #Feyenoord https://t.co/aJcEZ7HR4k reageer retweet
Mooi. Die heeft ook wel potentie. In dit opzicht goed bezig bij Feyenoord.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker.twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 02-05-2019 om 11:56:15👤 Achraf El Bouchataoui it is! 👀 📑✍️ 2️⃣0️⃣2️⃣2️⃣Gefeliciteerd, Achraf! 🤝#VarkenoordView #Feyenoord https://t.co/aJcEZ7HR4k reageer retweet
Ja en ook wel weer lekker opportunistisch nu ze eigenlijk ook geen andere keuze meer hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:48 schreef fetX het volgende:
Is dat El Bouchataoui? Vind dat Feyenoord wel prima bezig is om de jeugdspelers langdurig vast te leggen. Zelfs al komen ze niet helemaal uit de verf kun je ze alsnog voor een paar miljoen verkopen.
Mooi dat ie mee mag trainen in de voorbereiding.quote:Technisch directeur Martin van Geel geeft aan dat El Bouchataoui goede stappen heeft gemaakt in zijn ontwikkeling: ‘Achraf heeft een goed spelinzicht en een sterke traptechniek. We willen hem de kans geven om hier bij Feyenoord, wat zijn club is sinds de F-jes, door te breken en het eerste elftal te bereiken. Hij zal dan ook in de voorbereiding op het seizoen 2019-2020 mee gaan trainen op 1908 om zich zo te kunnen bewijzen.’
Wat is er precies opportunistisch aan? Het is aangekondigd beleid.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja en ook wel weer lekker opportunistisch nu ze eigenlijk ook geen andere keuze meer hebben.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja en ook wel weer lekker opportunistisch nu ze eigenlijk ook geen andere keuze meer hebben.
Dit is gewoon zoals je het behoort te doen. En de talenten die verlengen hebben echt wel perspectief.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo enorm zuur ditquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wordt ook wel een beetje zuur van dat amateuristische gedoe daar in Zuid. Al vaker gezegd dat het een loser-mentaliteit is die daar lijkt te heersen en waar eigenlijk de complete club van doorspekt is.quote:
Dat was m'n punt dus ook.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is gewoon zoals je het behoort te doen. En de talenten die verlengen hebben echt wel perspectief.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wordt ook wel een beetje zuur van dat amateuristische gedoe daar in Zuid. Al vaker gezegd dat het een loser-mentaliteit is die daar lijkt te heersen en waar eigenlijk de complete club van doorspekt is.
Ik vind het een beetje alsof je iemand gaat loven die z'n eigen shit aan het opruimen is. Het is gewoon niet meer dan normaal dat je je veelbelovende jeugdspelers vastlegt.
Dit zal wel gelijk een van de eerste voorwaarden van Brard geweest zijn waaronder hij is willen komen werken. Wat heeft die opleiding anders voor zin. Je moet wel een beetje zekerheid creėren voor de toptalenten om te komen om ook te blijven bij een bod uit het buitenland.
Dat het volstrekt normaal is om dit te doen. Dat hele kijk ons goed bezig zijn talenten vastleggen vind ik onzin. Het is niet meer dan normaal, maar nu is het ineens aangekondigd 'beleid', terwijl dat het al altijd had moeten zijn. Nu kunnen ze niet anders, omdat het eerste elftal geen kut waard is en er geen noemenswaardig budget beschikbaar is om te kopen. Daarom vind ik het opportunistisch van Feyenoord om het te presenteren als een of andere verstandige keuze die ze maken, terwijl ze gewoon met de rug tegen de muur staan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat is er precies opportunistisch aan? Het is aangekondigd beleid.
Als alleen jij niet meer post ben ik ook al tevreden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jongens, om kapi tevreden te stellen zullen we hier niet meer posten als er een jeugdspeler zijn contract heeft getekend.
Wat loop je te zaniken? Het is toch godverdorie gewoon nieuws? We zitten hier op een forum, erg vreemd dat een contractverlenging even voorbij komt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat het volstrekt normaal is om dit te doen. Dat hele kijk ons goed bezig zijn talenten vastleggen vind ik onzin. Het is niet meer dan normaal, maar nu is het ineens aangekondigd 'beleid', terwijl dat het al altijd had moeten zijn. Nu kunnen ze niet anders, omdat het eerste elftal geen kut waard is en er geen noemenswaardig budget beschikbaar is om te kopen. Daarom vind ik het opportunistisch van Feyenoord om dat als 'beleid' te voeren en te presenteren als een of andere verstandige keuze die ze maken, terwijl ze gewoon met de rug tegen de muur staan.
Ja, het is ook nieuws. Ik ga toch in op waarom ik het opportunistisch gedoe vind om te zeggen dat ze 'goed bezig ' zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat loop je te zaniken? Het is toch godverdorie gewoon nieuws? We zitten hier op een forum, erg vreemd dat een contractverlenging even voorbij komt.
Je vindt dus dat het is zoals het zou moeten gaan, maar tegelijkertijd vind je het opportunistischquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wordt ook wel een beetje zuur van dat amateuristische gedoe daar in Zuid. Al vaker gezegd dat het een loser-mentaliteit is die daar lijkt te heersen en waar eigenlijk de complete club van doorspekt is.
Ik vind het een beetje alsof je iemand gaat loven die z'n eigen shit aan het opruimen is. Het is gewoon niet meer dan normaal dat je je veelbelovende jeugdspelers vastlegt.
Dit zal wel gelijk een van de eerste voorwaarden van Brard geweest zijn waaronder hij is willen komen werken. Wat heeft die opleiding anders voor zin. Je moet wel een beetje zekerheid creėren voor de toptalenten om te komen om ook te blijven bij een bod uit het buitenland.
Zijn ze dan slecht bezig?quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, het is ook nieuws. Ik ga toch in op waarom ik het opportunistisch gedoe vind om te zeggen dat ze 'goed bezig ' zijn.
Ik vind het goed dat het zo gedaan wordt. Ik vind het alleen als mosterd na de maaltijd, ze kunnen nu niet anders. Daarom ga ik ook niet lopen juichen en vind ik het zelfs neigen naar opportunisme ja. De keuze wordt voor Feyenoord gemaakt op het moment door de omstandigheden. Het is allemaal veel te laat en daarom vind ik het neigen naar opportunisme dat Feyenoord die talenten laat tekenen en met een bepaalde borstklopperij presenteert. Het zou altijd al standaardbeleid geweest moeten zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Je vindt dus dat het is zoals het zou moeten gaan, maar tegelijkertijd vind je het opportunistisch![]()
En waar slaat het op dat iemand zijn eigen shit aan het opruimen zou moeten zijn, heeft Van Geel in het verleden niet meer dan genoeg jeugdspelers een contract aangeboden? Je loopt te zeiken om te zeiken man.
Dus de afgelopen 15 jaar is er nooit een contract aan een jeugdspeler aangeboden? Of wat wil je nou eigenlijk zeggen dan?quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat het zo gedaan wordt. Ik vind het alleen als mosterd na de maaltijd, ze kunnen nu niet anders. Daarom ga ik ook niet lopen juichen en vind ik het zelfs neigen naar opportunisme ja. De keuze wordt voor Feyenoord gemaakt op het moment door de omstandigheden. Het is allemaal veel te laat en daarom vind ik het neigen naar opportunisme dat Feyenoord die talenten laat tekenen en met een bepaalde borstklopperij presenteert. Het zou altijd al standaardbeleid geweest moeten zijn.
Van Geel moet over de gehele jeugdopleiding zijn mond houden nu er niet in de KKD meegespeeld wordt. Letterlijk elke jonge speler die tegen het eerste aanschurkt heeft er de afgelopen periode over geklaagd dat ze te weinig wedstrijden spelen.
ik meen dat er een limiet op staat, dus 3 is het maximalequote:Op donderdag 2 mei 2019 12:48 schreef Elan het volgende:
Valt me trouwens wel op dat jeugdspelers bij Feyenoord vaak relatief korte contracten krijgen. Nu ook weer: 2022, stel dat hij volgend jaar door zou breken bij het eerste dan moet je alweer op gaan schieten met verlenging en als dat niet lukt gaat het een eventuele transfersom alweer drukken het seizoen daarop.
Dat geldt alleen voor 16 jarige dacht ik.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik meen dat er een limiet op staat, dus 3 is het maximale
Welke speler heeft Van Geel gedurende zijn regeerperiode dan niet gecontracteerd uit de jeugdafdeling die volgens jou wel absoluut een kans had moeten krijgen?quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat het zo gedaan wordt. Ik vind het alleen als mosterd na de maaltijd, ze kunnen nu niet anders. Daarom ga ik ook niet lopen juichen en vind ik het zelfs neigen naar opportunisme ja. De keuze wordt voor Feyenoord gemaakt op het moment door de omstandigheden. Het is allemaal veel te laat en daarom vind ik het neigen naar opportunisme dat Feyenoord die talenten laat tekenen en met een bepaalde borstklopperij presenteert. Het zou altijd al standaardbeleid geweest moeten zijn.
Van Geel moet over de gehele jeugdopleiding zijn mond houden nu er niet in de KKD meegespeeld wordt. Letterlijk elke jonge speler die tegen het eerste aanschurkt heeft er de afgelopen periode over geklaagd dat ze te weinig wedstrijden spelen.
Deze jongen is 19 kan toch gewoon fullprofcontract tekenen van 5 jaar?quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik meen dat er een limiet op staat, dus 3 is het maximale
Feyenoord moet gewoon van onder tot boven opgefrist worden. Je moet beleid krijgen dat vertrouwen wekt en een trainer moet dat beleid tot op zekere hoogtequote:Op donderdag 2 mei 2019 12:48 schreef Elan het volgende:
Valt me trouwens wel op dat jeugdspelers bij Feyenoord vaak relatief korte contracten krijgen. Nu ook weer: 2022, stel dat hij volgend jaar door zou breken bij het eerste dan moet je alweer op gaan schieten met verlenging en als dat niet lukt gaat het een eventuele transfersom alweer drukken het seizoen daarop.
Dat het me irriteert dat het zo gepresenteerd wordt als een verdienste van het uitgezette jeugdbeleid, terwijl ze gewoonweg geen keuze hebben door de omstandigheden dan jeugdspelers contracten aan te bieden en hopen dat er eentje bij zit die doorstroomt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dus de afgelopen 15 jaar is er nooit een contract aan een jeugdspeler aangeboden? Of wat wil je nou eigenlijk zeggen dan?
Ik begrijp nog steeds niet waarom het opportunistisch zou zijn.
Dat is al jaren aan de gang, niet opeens nieuw beleid.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord moet gewoon van onder tot boven opgefrist worden. Je moet beleid krijgen dat vertrouwen wekt en een trainer moet dat beleid tot op zekere hoogte
[..]
Dat het me irriteert dat het zo gepresenteerd wordt als een verdienste van het uitgezette jeugdbeleid, terwijl ze gewoonweg geen keuze hebben door de omstandigheden dan jeugdspelers contracten aan te bieden en hopen dat er eentje bij zit die doorstroomt.
Je bent gewoon een wijf wat zanikniveau betreft dus. Primaquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord moet gewoon van onder tot boven opgefrist worden. Je moet beleid krijgen dat vertrouwen wekt en een trainer moet dat beleid tot op zekere hoogte
[..]
Dat het me irriteert dat het zo gepresenteerd wordt als een verdienste van het uitgezette jeugdbeleid, terwijl ze gewoonweg geen keuze hebben door de omstandigheden dan jeugdspelers contracten aan te bieden en hopen dat er eentje bij zit die doorstroomt.
Dat opportunisme komt meer voort uit de irritatie dat het allemaal veel te laat is, waardoor het nu eigenlijk geen keuze uit kracht is geworden maar een enige houvast. Dat het dan in zekere zin door mensen (en Feyenoord) gepresenteerd wordt als hosanna verhaal irriteert mij.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:50 schreef fetX het volgende:
Kapi heeft ergens wel een punt. Dit moet standaard beleid zijn bij Feyenoord, maar goed ze legden jeugdspelers wel vaker vast. Snap alleen het woord ‘opportunistisch’ in deze context niet zo.
Wat is er te laat dan?quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat opportunisme komt meer voort uit de irritatie dat het allemaal veel te laat is, waardoor het nu eigenlijk geen keuze uit kracht is geworden maar een enige houvast. Dat het dan in zekere zin door mensen (en Feyenoord) gepresenteerd wordt als hosanna verhaal irriteert mij.
Ik suggereer dat de focus die nu op de jeugd is komen te liggen als mosterd na de maaltijd is. Dat gaat wat mij betreft om de complete begeleiding van zo'n speler vanaf een bepaalde leeftijd met als eindproduct een contract en succesvolle instroom in het eerste elftal.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke speler heeft Van Geel gedurende zijn regeerperiode dan niet gecontracteerd uit de jeugdafdeling die volgens jou wel absoluut een kans had moeten krijgen?
Je suggereert dat hij dat in het verleden na gelaten zou hebben (jeugdspelers vastleggen)
Ik heb enorme vraagtekens bij de kwaliteit van begeleiding van deze talenten. Als je ziet hoeveel jonge spelers er bij Feyenoord gedesillusioneerd raken, zowel extern aangetrokken als exponenten van de jeugdopleiding.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is al jaren aan de gang, niet opeens nieuw beleid.
Hoeveel dan?quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel jonge spelers er bij Feyenoord gedesillusioneerd raken, zowel extern
aangetrokken als exponenten van de jeugdopleiding.
Dat is me duidelijk maar kom dan eens met concrete voorbeelden... Zo'n Schuurman is bij Dordt een hartstikke nuttig spelertje maar kwam toch gewoon ernstig niveau tekort voor Feyenoord 1? En dan de schuld neerleggen bij Van Geel of de slechte omstandigheden bij Jongquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik suggereer dat de focus die nu op de jeugd is komen te liggen als mosterd na de maaltijd is. Dat gaat wat mij betreft om de complete begeleiding van zo'n speler vanaf een bepaalde leeftijd met als eindproduct een contract en succesvolle instroom in het eerste elftal.
Oh, een jeugdspeler tekent een contract en we moeten het over het kapitaal op het veld hebben?quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie jij kapitaal op het veld staan?
Gezien de uitgaande transfers praktisch elke jeugdspeler of aangetrokken jonge speler de laatste 6-7 jaar op Kongolo en Karsdorp na.quote:
Concrete namen graag.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gezien de uitgaande transfers praktisch elke jeugdspeler of aangetrokken jonge speler de laatste 6-7 jaar op Kongolo en Karsdorp na.
Je kunt zeggen: Er zitten geen goede spelers in onze jeugdopleiding. We hebben pech gehad.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is me duidelijk maar kom dan eens met concrete voorbeelden... Zo'n Schuurman is bij Dordt een hartstikke nuttig spelertje maar kwam toch gewoon ernstig niveau tekort voor Feyenoord 1? En dan de schuld neerleggen bij Van Geel of de slechte omstandigheden bij Jong.
Het zijn altijd de spelers die het net niet redden die lopen te klagen, zo'n Kökcü of Malacia hoor je alleen maar positieve verhalen van terwijl ze exact hetzelfde pad hebben bewandeld.
Dat is meestal zo als blijkt dat je niet goed genoeg bent.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb enorme vraagtekens bij de kwaliteit van begeleiding van deze talenten. Als je ziet hoeveel jonge spelers er bij Feyenoord gedesillusioneerd raken, zowel extern aangetrokken als exponenten van de jeugdopleiding.
Wat heeft dat er mee te maken dan?quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie zijn er volgens jou wél geslaagd dan? Dat lijkt me qua tijd wat efficienter.
Dat is altijd het argument: Ze zijn gewoon niet goed genoeg. En dat is dan voor velen het einde van het verhaal.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is meestal zo als blijkt dat je niet goed genoeg bent.
Naar: Scrummie, laat even zien welke jeugdspelers er geslaagd zijn.quote:Als je ziet hoeveel jonge spelers er bij Feyenoord gedesillusioneerd raken, zowel extern
Jij betwist mijn stelling. Jij moet met argumenten komen waarom het niet waar is. Noem een paar geslaagde jeugdspelers of jong aangetrokken spelers en je bent er vanaf. Ik kan er amper noemen dus dat bewijst mijn punt. Je vraagt mij namen te noemen die er niet zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dus, we gaan van:
[..]
Naar: Scrummie, laat even zien welke jeugdspelers er geslaagd zijn.
Hoe is dat in godsnaam relevant voor hetgeen wat jij daar roept.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij betwist mijn stelling. Jij moet met argumenten komen waarom het niet waar is.
Hoe kan ik iets noemen wat er niet is. Kijk op wikipedia, de lijst met gefaalde spelers kun je een week je kont mee afvegen zonder papier dubbel te hoeven vouwen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik betwist niets. Ik vraag je je stelling kracht bij te zetten met argumenten/voorbeelden. Lijkt me niet heel raar.
Ja en daarom heeft men o.a. Brard aangesteld en behoorlijke investeringen gedaan in kwaliteitsverbetering van het jeugdcomplex. Al zal dat volgens jou ook allemaal wel weer opportunistisch geneuzel zijn en mosterd na de maaltijd.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt zeggen: Er zitten geen goede spelers in onze jeugdopleiding. We hebben pech gehad.
Je kunt ook zeggen: Hoe kunnen we betere spelers in onze jeugdopleiding krijgen?
Dat is een verschil tussen loser en winnaar.
Dus:quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe kan ik iets noemen wat er niet is. Kijk op wikipedia, de lijst met gefaalde spelers kun je een week je kont mee afvegen zonder papier dubbel te hoeven vouwen.
Echter, ze zijn er niet. Aha Kapi.quote:Als je ziet hoeveel jonge spelers er bij Feyenoord gedesillusioneerd raken, zowel extern
maar dat is niet alleen bij Feyenoord zo, in het algemeen komt er 1 speler per lichting door, dat jaar dat er een stuk of 5? spelers van 1 lichting het 1e haalden is echt een uitzondering.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe kan ik iets noemen wat er niet is. Kijk op wikipedia, de lijst met gefaalde spelers kun je een week je kont mee afvegen zonder papier dubbel te hoeven vouwen.
Is het mosterd vóór de maaltijd dan?quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en daarom heeft men o.a. Brard aangesteld en behoorlijke investeringen gedaan in kwaliteitsverbetering van het jeugdcomplex. Al zal dat volgens jou ook allemaal wel weer opportunistisch geneuzel zijn en mosterd na de maaltijd.
https://www.transfermarkt(...)transfers/verein/234quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dus:
[..]
Echter, ze zijn er niet. Aha Kapi.
Ik heb het ook over jonge spelers die men aantrekt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat is niet alleen bij Feyenoord zo, in het algemeen komt er 1 speler per lichting door, dat jaar dat er een stuk of 5? spelers van 1 lichting het 1e haalden is echt een uitzondering.
Een langlopend probleem op korte termijn oplossen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:17 schreef fetX het volgende:
Het is alleen bestuurlijk een grote teringzooi. Dat is met name iets wat op korte termijn zo snel mogelijk moet worden opgelost.
Dat is ook een goede zaak.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:17 schreef fetX het volgende:
Het is toch gewoon een goede zaak dat jeugdspelers voor wat langere tijd worden vastgelegd? Waar zeuren we over? Er komt nu eindelijk weer een lichting aan waar ongetwijfeld een paar van gaan doorbreken en ons (flink) wat geld gaan opleveren. En daar onder komt ook weer e.e.a. aan, dus wat dat betreft ziet het er de komende jaren redelijk goed uit voor Feyenoord. Moeten we wel een trainer hebben die er in ieder geval voor open staat om ze de kans te geven, maar ik denk dat Feyenoord daar bij Stam wel op heeft aangedrongen.
Het is alleen bestuurlijk een grote teringzooi. Dat is met name iets wat op korte termijn zo snel mogelijk moet worden opgelost.
Je begrijpt vast wat ik bedoel.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:19 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Een langlopend probleem op korte termijn oplossen.
GG.
We hadden een redelijke jeugdopleiding, dat is op een gegeven moment gestagneerd en daar zijn vervolgens stappen in gezet omdat weer op poten te krijgen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is het mosterd vóór de maaltijd dan?
Er zal bij Feyenoord echt wel veel te verbeteren zijn, het niet meedoen van jong in een serieuze competitie is ook een grote fout, voeg er aan toe dat mobiliteit geen enkel probleem meer is dus gaan spelers uit de regio net zo makkelijk naar een AZ, maar ook daar zal het gemiddelde van spelers die doorbreken niet veel hoger liggenquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het ook over jonge spelers die men aantrekt.
Maargoed, als alles zo logisch en verklaarbaar is waar lullen we dan over.
Bestuurlijk en scouting zijn twee grote verbeterpunten waar veel aandacht aan zal moeten worden besteed. Pluspunt van de afgelopen jaren is wel het hypermoderne jeugdcomplex wat uit de grond wordt gestampt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zal bij Feyenoord echt wel veel te verbeteren zijn, het niet meedoen van jong in een serieuze competitie is ook een grote fout, voeg er aan toe dat mobiliteit geen enkel probleem meer is dus gaan spelers uit de regio net zo makkelijk naar een AZ, maar ook daar zal het gemiddelde van spelers die doorbreken niet veel hoger liggen
Daar is niks prima aan, dat is gewoon kut en wat er nu gedaan wordt is volstrekt logisch en had altijd al prioriteit moeten zijn. Ik ga dan ook niet lopen klappen zoals jij doet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
We hadden een redelijke jeugdopleiding, dat is op een gegeven moment gestagneerd en daar zijn vervolgens stappen in gezet omdat weer op poten te krijgen.
Prima toch?
Zo, eindelijk een bron voor je stelling. Het duurde evenquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)transfers/verein/234
Ajax werkt samen met Sparta in de regio dus daar ga je in de toekomst ook wellicht last van hebben. Die pakken logischerwijs toch wel de toptalenten op.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zal bij Feyenoord echt wel veel te verbeteren zijn, het niet meedoen van jong in een serieuze competitie is ook een grote fout, voeg er aan toe dat mobiliteit geen enkel probleem meer is dus gaan spelers uit de regio net zo makkelijk naar een AZ, maar ook daar zal het gemiddelde van spelers die doorbreken niet veel hoger liggen
Er schijnt nu weer een Onder 21 competitie te komen (aangekondigd door de KNVB) dus dan is een team in de KK Divisie misschien toch weer niet zo essentieel.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:14 schreef Elan het volgende:
Een team in de KKD is wel essentieel, maar zoals iemand hier terecht opmerkte zou het omdat je laag moet instromen. zo kunnen zijn dat tegen de tijd dat je een elftal zover hebt de regels aangaande toetreding weer aangepast zijn door de KNVB.
In die zin is die samenwerking met Dordt wel heel puik, al is dat ook niet optimaal omdat als je spelers eenmaal verhuurd heb je daar rest van het seizoen (of in elk geval tot de winterstop) niet meer over kan beschikken bij het eerste.
Eens wel, maar aan de andere kant zijn ze de afgelopen jaren toch bezig geweest om te investeren in de jeugdopleiding? Zoals het jeugdcomplex en nu het aanstellen van Brard. Dus we kunnen niet zeggen dat het geen prioriteit is geweest.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar is niks prima aan, dat is gewoon kut en wat er nu gedaan wordt is volstrekt logisch en had altijd al prioriteit moeten zijn.
Moet daar wel geld voor beschikbaar zijn hé.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar is niks prima aan, dat is gewoon kut en wat er nu gedaan wordt is volstrekt logisch en had altijd al prioriteit moeten zijn. Ik ga dan ook niet lopen klappen zoals jij doet.
Gaat niet alleen om de spelers die doorbreken, ook hoe ze vervolgens zichzelf verder ontwikkelen. Feyenoord heeft eigenlijk vrij veel spelers gehad die tegen het niveau aantikken maar dan stagneren. Is dat alleen gebrek aan kwaliteit of zou er met de juiste begeleiding nog net wat extra's uit zeg 20% van die spelers gehaald kunnen worden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
wtf is defaitismequote:Op donderdag 2 mei 2019 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is ook een goede zaak.
Bestuurlijk moeten er nog de juiste poppetjes komen.
Ik irriteer me gewoon enorm aan het defaitisme wat velen hier tentoonspreiden. Alsof niks te beļnvloeden valt en elke keuze die nu gemaakt is een logisch verklaarbaar gevolg van een eerdere tegenslag is.
Ok, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens wel, maar aan de andere kant zijn ze de afgelopen jaren toch bezig geweest om te investeren in de jeugdopleiding? Zoals het jeugdcomplex en nu het aanstellen van Brard. Dus we kunnen niet zeggen dat het geen prioriteit is geweest.
Welke spelers doel je hierop? Welke spelers zouden volgens jou toch het niveau van het eerste kunnen aantikken met extra begeleiding?quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord heeft eigenlijk vrij veel spelers gehad die tegen het niveau aantikken maar dan stagneren. Is dat alleen gebrek aan kwaliteit of zou er met de juiste begeleiding nog net wat extra's uit zeg 20% van die spelers gehaald kunnen worden.
Krijg geen zure kut van dat contract, maar ik ga er niet weer opnieuw over beginnen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet daar wel geld voor beschikbaar zijn hé.
Na het kampioenschap is een gedeelte van die inkomsten direct weer in het jeugdcomplex gestoken.
Natuurlijk valt er nog voldoende winst te behalen maar bij jou is het glas wel heel erg half leeg als je zelfs een zure kut krijgt als er een jeugdspeler een contractje krijgt aangeboden.
Ook dan moet je nog wel een flink onderscheid maken tussen jeugdscouting en de scouting voor het eerste.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Bestuurlijk en scouting zijn twee grote verbeterpunten waar veel aandacht aan zal moeten worden besteed. Pluspunt van de afgelopen jaren is wel het hypermoderne jeugdcomplex wat uit de grond wordt gestampt.
de strijd opgeven, is een Frans woord he.quote:
DP spreekt alleen taal van de straat ah niffoquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
de strijd opgeven, is een Frans woord he.
Onzin zeg.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om de spelers die doorbreken, ook hoe ze vervolgens zichzelf verder ontwikkelen. Feyenoord heeft eigenlijk vrij veel spelers gehad die tegen het niveau aantikken maar dan stagneren. Is dat alleen gebrek aan kwaliteit of zou er met de juiste begeleiding nog net wat extra's uit zeg 20% van die spelers gehaald kunnen worden.
Dus er valt niks te verbeteren?quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Onzin zeg.
Alsof pak hem beet Kökcü compleet andere begeleiding zou krijgen dan een Schuurman of een Hamer..
Het is gewoon verdomde lastig om die 20% die van een matige speler een aardige speler maken. Daar lopen ze bij Ajax en PSV ook echt wel tegenaan hoor.
Absoluut waar. Dat is ook precise waar ik op doelde. Ik heb zelf niet echt een idee hoe de scouting nu is georganiseerd bij Feyenoord. Daarnaast weet ik niet of de scouting alleen maar belabberde spelers voordragen of dat er gewoon niet wordt geluisterd zoals Boskamp ooit beweerde.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook dan moet je nog wel een flink onderscheid maken tussen jeugdscouting en de scouting voor het eerste.
Het laatste grote raadsel in dat opzicht is die Sinisterra.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Absoluut waar. Dat is ook precise waar ik op doelde. Ik heb zelf niet echt een idee hoe de scouting nu is georganiseerd bij Feyenoord. Daarnaast weet ik niet of de scouting alleen maar belabberde spelers voordragen of dat er gewoon niet wordt geluisterd zoals Boskamp ooit beweerde.
Qua persoonlijke begeleiding denk ik dat wel inderdaad, maar dat is in elke organisatie zo.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Onzin zeg.
Alsof pak hem beet Kökcü compleet andere begeleiding zou krijgen dan een Schuurman of een Hamer..
Dat leek meer een 'kijk ons eens even tropisch zijn' aankoop.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het laatste grote raadsel in dat opzicht is die Sinisterra.
Dat zegt niemand. Anderzijds is de weg die men de laatste jaren heeft ingeslagen op zich prima.quote:
Bedanktquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
de strijd opgeven, is een Frans woord he.
Echt hoe kun je dit zeggen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Anderzijds is de weg die men de laatste jaren heeft ingeslagen op zich prima.
Heeft natuurlijk wel tijd nodig om zichzelf uit te betalen.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt hoe kun je dit zeggen.
De investeringen in het jeugdcomplex en het beginnen vastleggen van jeugdspelers: Ja.
Wat is er verder prima gegaan op technisch vlak?
We moeten niet naar 'prima' streven, we moeten naar kampioenschap streven. Prima wordt gemiddeld zodra mensen wat verslappen.
retiradequote:Op donderdag 2 mei 2019 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
We hadden het over het jeugdbeleid Hans.
Wil je de discussie clubbreed trekken? Ja dan weet ik er nog wel een paar voor je. Kanker ik gezellig met je mee
Wellicht kun je hier wat inspiratie op doen, of desnoods je retirade voortzetten: VBL / Feyenoord is een parodie op een voetbalclub
@GGMM @onlogischquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Wil je de discussie clubbreed trekken? Ja dan weet ik er nog wel een paar voor je. Kanker ik gezellig met je mee
Wellicht kun je hier wat inspiratie op doen, of desnoods je retirade voortzetten: VBL / Feyenoord is een parodie op een voetbalclub
Ik trek de hele discussie van begin af aan toch al clubbreed door te zeggen dat Feyenoord geen keuze meer heeft dan op de jeugd te gooien door eigen faalbeleid op andere deelgebieden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Je kan geen talentvolle jeugdspelers met een 3d printer fabriceren beste kerel. Als ze er niet lopen kun je er geen beroep op doen en moet je dingen anders organiseren en tot die tijd spelers kopen, simpel.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik trek de hele discussie van begin af aan toch al clubbreed door te zeggen dat Feyenoord geen keuze meer heeft dan op de jeugd te gooien door eigen faalbeleid op andere deelgebieden.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Elan verzoekt kapiteintje om zijn openbaar toilet in het Parodie topic voort te zetten.
Ach, ze hadden de wedstrijd van gisteren tegen Excelsior nog in de benen. Daarom nog best redelijk resultaat.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Vandaag hebben 11 spelers tegen 120 kinderen een wedstrijd moeten spelen.
Uitslag 2-2. #wanbeleid.
Ik hoop dat die kinderen allemaal degraderen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Uitslag 2-2. #wanbeleid.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop dat die kinderen allemaal degraderen.
Bij welk team deed Clasie mee?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Uitslag 2-2. #wanbeleid.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Uitslag 2-2. #wanbeleid.
Mooi mantwitter:Feyenoord twitterde op donderdag 02-05-2019 om 16:35:45🎞️ Highlightssss ✨120 kids 🤝 11 Feyenoorders 🥰#Feyenoord https://t.co/jHaIla0kPL reageer retweet
Je doet gelijk zo lullig, maar hij had een paar prachtige fysieke duels op het middenveld.quote:
Dat zou wel moeten, elk talent heeft andere verbeterpunten op zowel technisch, mentaal als fysiek vlak.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Onzin zeg.
Ja je gaat een keeper geen spitsentraining geven. Maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten, elk talent heeft andere verbeterpunten op zowel technisch, mentaal als fysiek vlak.
Ja maar ik bedoel ook dat twee verschillende middenvelders andere begeleiding kunnen krijgenquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja je gaat een keeper geen spitsentraining geven. Maar je snapt wat ik bedoel.
Dat de ene het wel redt komt niet omdat hij intern betere begeleiding heeft gekregen dan de ander. Dat heeft puur met individuele kwaliteit te maken.
Ja dat zeg ik, inhoudelijk zal het vanzelfsprekend verschillen. Maar het is niet zo dat een Schuurman het niet gered heeft omdat hij slecht begeleid zou zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2019 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel ook dat twee verschillende middenvelders andere begeleiding kunnen krijgen
En verschillende karakters kunnen zich ook wel anders ontwikkelen natuurlijk, dus een andere begeleiding kan dan wel helpen.
Muah bij Ajax klagen ze dan altijd dat de club zo kil isquote:Op donderdag 2 mei 2019 22:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, inhoudelijk zal het vanzelfsprekend verschillen. Maar het is niet zo dat een Schuurman het niet gered heeft omdat hij slecht begeleid zou zijn.
Dat bedoelde ik met dezelfde (vorm van) begeleiding en kansen voor elke speler.
Het zijn ook bijna altijd spelers die het niet redden die klagen over de structuur en gebrek aan begeleiding binnen een club. Dat zal bij Ajax niet anders zijn.
Je wint alleen met 6 2 van ajax omdat ajax erin ging alsof ze tegen fc bal op het dak speelden. Had niets met feyenoord te makenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan geen talentvolle jeugdspelers met een 3d printer fabriceren beste kerel. Als ze er niet lopen kun je er geen beroep op doen en moet je dingen anders organiseren en tot die tijd spelers kopen, simpel.
Dat Van Geel daar (in elk geval ten dele) in gefaald heeft ben ik natuurlijk helemaal met je eens.
Toch stond er ook dit jaar best weer een behoorlijk elftal. Het feit dat we van de top 4 in onderlinge duels de meeste punten gepakt hebben tegen onze concurrenten zegt ook wel wat. Het valt amper te bevatten dat je de ene week Ajax met 6-2 van de mat speelt om vervolgens weer kansloos onderuit te gaan in Groningen. Lijkt me voor een trainer ook extreem frustrerend.
Dat je derde wordt is geen schande, de manier waarop wel en is ook volkomen onnodig. Ik zou met liefde de slechte organisatie of Van Geel de schuld geven maar vind het maar lastig te bevatten en te verklaren allemaal die extreme wisselvalligheid.
Het kan wel dat de ene speler begeleiding beter oppakt dan een andere speler. Gebrek aan maatwerk kan echt wel een probleem zijn. Of het te vroeg afschrijven van jeugd met een gebrekkige mentaliteit of fysiek.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja je gaat een keeper geen spitsentraining geven. Maar je snapt wat ik bedoel.
Dat de ene het wel redt komt niet omdat hij intern betere begeleiding heeft gekregen dan de ander. Dat heeft puur met individuele kwaliteit te maken.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 23:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je wint alleen met 6 2 van ajax omdat ajax erin ging alsof ze tegen fc bal op het dak speelden. Had niets met feyenoord te maken
volkomen onnodigquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan geen talentvolle jeugdspelers met een 3d printer fabriceren beste kerel. Als ze er niet lopen kun je er geen beroep op doen en moet je dingen anders organiseren en tot die tijd spelers kopen, simpel.
Dat Van Geel daar (in elk geval ten dele) in gefaald heeft ben ik natuurlijk helemaal met je eens.
Toch stond er ook dit jaar best weer een behoorlijk elftal. Het feit dat we van de top 4 in onderlinge duels de meeste punten gepakt hebben tegen onze concurrenten zegt ook wel wat. Het valt amper te bevatten dat je de ene week Ajax met 6-2 van de mat speelt om vervolgens weer kansloos onderuit te gaan in Groningen. Lijkt me voor een trainer ook extreem frustrerend.
Dat je derde wordt is geen schande, de manier waarop wel en is ook volkomen onnodig. Ik zou met liefde de slechte organisatie of Van Geel de schuld geven maar vind het maar lastig te bevatten en te verklaren allemaal die extreme wisselvalligheid.
Daarom staat Feyenoord bovenaan in het top 4 klassement inderdaad. Gewoon een motivatieprobleem.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:31 schreef Adames het volgende:
[..]
volkomen onnodig. feyenoord kan er gewoon niet zo veel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |