Ik vind het niet zo gek, we hebben het immers over Feyenoord. Overigens is er wel doorgeselecteerd, dat is alleen niet zo goed gegaan. Haps en Boėtius werden als directe vervangers gehaald voor Kongolo en Elia, maar Haps is gewoon extreem blessuregevoelig en Boėtius klikte niet met Gio. Nieuwkoop moest Karsdorp vervangen maar zijn ontwikkeling is schrikbarend verlopen, dat kan ik Feyenoord minder verwijten. StJuste en Amrabat moesten op termijn Botteghin en Ahmadi vervangen (waarbij Amrabat een kutspeler bleek te zijn, dat was gewoon jammer). Waarom vdHeijden geen concurrent keeeg, blijft mij verbazen. Alleen Larsson kwam gewoon omdat het een koopje was.quote:Op maandag 29 april 2019 09:29 schreef fetX het volgende:
Vind het vooral bijzonder dat er dus bijna niemand binnen Feyenoord dit aan zag komen. Veel te laat doorgeselecteerd.
Leuk verhaal en klopt grotendeels, maar vorig jaar is er amper doorgeselecteerd terwijl het seizoen ervoor duidelijk uitwees dat dat flink nodig was.quote:Op maandag 29 april 2019 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek, we hebben het immers over Feyenoord. Overigens is er wel doorgeselecteerd, dat is alleen niet zo goed gegaan. Haps en Boėtius werden als directe vervangers gehaald voor Kongolo en Elia, maar Haps is gewoon extreem blessuregevoelig en Boėtius klikte niet met Gio. Nieuwkoop moest Karsdorp vervangen maar zijn ontwikkeling is schrikbarend verlopen, dat kan ik Feyenoord minder verwijten. StJuste en Amrabat moesten op termijn Botteghin en Ahmadi vervangen (waarbij Amrabat een kutspeler bleek te zijn, dat was gewoon jammer). Waarom vdHeijden geen concurrent keeeg, blijft mij verbazen. Alleen Larsson kwam gewoon omdat het een koopje was.
Hier heeft Gio overigens een hoop aangekloot want hij bleef angstig vasthouden aan het kampioenselftal terwijl renovaties noodzakelijk werden na de langdurige blessures van Botteghin en vdHeijden en de problematiek rondom Diks/Nieuwkoop. De paar weken voor de winterstop vorig seizoen stond de ploeg echt even prima te spelen, alleen na de winterstop kwam een zoals vanouds angstige flutploeg terug. De verkeerde gok rond Jųrgensen en de wissel van Tapia voor vdHeijden, die ook geen bal goed meer raakte nadien, vielen erg slecht uit, mede door het tegenvallende WK. Als Peru gewoon van Denemarken had gewonnen, zoals verdiend was geweest, had het er allemaal een stuk leuker uitgezien. De bedoeling is dat beide spelers nog wat waarde konden genereren, in plaats daarvan kregen we twee mentaal en fysiek gebroken spelers terug.
Het is een mix geweest van pech en onkunde.
Sommige velden krijg je nooit goed. Deze gaat er ook in z’n geheel uit.quote:Op maandag 29 april 2019 17:33 schreef Oldground het volgende:
Maar heeft Erwin Beltman een stadionverbod voor Varkenoord?
Hou toch op. BeltmanGod maakt van een oorlogsgebied nog een biljartlaken.quote:Op maandag 29 april 2019 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Sommige velden krijg je nooit goed. Deze gaat er ook in z’n geheel uit.
quote:Op maandag 29 april 2019 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
Als dit u19 de talentjes zijn die Feyenoord moeten gaan redden dan zie ik het bijzonder somber in daar in Rotterdam.
Leuk zo'n crosspost ja. Ik mag hopen dat je, vooral bij de jeugd, verder kijkt dan resultaat. Maar 2e helft is prima hoor.quote:
Ja natuurlijk. Maar ik volg de jeugd toch al een tijdje en ik vermoed dat jouw mening was gebaseerd op de eerste helft.quote:Op maandag 29 april 2019 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk zo'n crosspost ja. Ik mag hopen dat je, vooral bij de jeugd, verder kijkt dan resultaat. Maar 2e helft is prima hoor.
Het was ook een 'grapje' in de slowchat. Maar inderdaad, de meesten zie ik alleen tegen Ajax spelen. Burger heb ik vaker gezien (vind ik niks) Kokcu is een fijn spelertje. Edit: prima verder hoor haha.quote:Op maandag 29 april 2019 17:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar ik volg de jeugd toch al een tijdje en ik vermoed dat jouw mening was gebaseerd op de eerste helft.
quote:Op maandag 29 april 2019 17:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was ook een 'grapje' in de slowchat. Maar inderdaad, de meesten zie ik alleen tegen Ajax spelen. Burger heb ik vaker gezien (vind ik niks) Kokcu is een fijn spelertje. Edit: prima verder hoor haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |