Dat zullen ze ook zeggen als je hulp zoekt, valt ook nog te proberen he?quote:Op zondag 28 april 2019 21:36 schreef phoenyx het volgende:
Iemand in de zij slaan die get lost tegen je zegt is niet heel raar vind ik maar goed.
quote:Alles komt uiteindelijk voort uit het feit dat ik erg gefrustreerd ben. Mijn leven loopt niet zoals ik wil, mensen om mij heen bereiken dingen die ik zelf wil bereiken maar wat nog niet echt lukt.
Denk dat hij meer doelt op het burgerlijke dat velen in Nederland hebben, huis, boompje beestje: vrouw en kinderen. Niet zozeer het rijk zijn, een bloedmooi iemand en een topfuctie.quote:Op zondag 28 april 2019 22:23 schreef Jardis het volgende:
Bedoel je hun, of staar jij je alleen maar blind op mensen die het nog 'beter hebben'.
Jij wilt zeker rijk zijn, een lekker wijf hebben en een top functie hebben zonder dat je stress hebt?
Goedemorgen, dat gaat niet gebeuren.
Dat zijn idd goede tips. Wees blij met wat je hebt aan bezittingen en gezondheid, sommige mensen hebben (bijna) niks.quote:Op zondag 28 april 2019 22:23 schreef Jardis het volgende:
Geniet gewoon van wat je hebt en wees vriendelijk naar iedereen. Ga vrijwilligerswerk doen en voel je de koning als jij een oude man koffie brengt omdat ie zelf niet meer kan lopen.
Als toeristen een foto willen maken en en klagen, bied aan dat jij de foto maakt en loop weg als een baas.
Wat leer je dan meteen af? Op GL stemmen?quote:Op zondag 28 april 2019 23:08 schreef Linkse_krijger het volgende:
Kwestie van een keer de verkeerde treffen. Dan leer je het meteen af.
Jij vindt het normaal om "get lost" als toerist tegen iemand die op een OPENBARE weg loopt te roepen?quote:Op zondag 28 april 2019 23:31 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor achterlijke vraag?
Je kijkt naar andere mensen. Kijk eens naar jezelf en ga na wat je zelf met je leven wilt.quote:Op zondag 28 april 2019 20:31 schreef Bogatell het volgende:
mensen om mij heen bereiken dingen die ik zelf wil bereiken maar wat nog niet echt lukt.
Hij schrijft zelf dat hij zichzelf al vergelijkt met mensen die het minder hebben, maar dat dit hem niet helpt bij dit probleem. Daarnaast, beetje moeilijk om jou te zien als gerechtvaardigd terechtwijzer op het gebied van onbaatzuchtigheid als er geen bewijs is dat je dat verdiend hebt. Wat zijn allemaal jou goede daden? Wat bezit jij zelf? Hoe dicht bij de nul ligt jouw persoonlijke frustratie en de uiting daarvan?quote:Op zondag 28 april 2019 22:23 schreef Jardis het volgende:
[ afbeelding ]
Bedoel je hun, of staar jij je alleen maar blind op mensen die het nog 'beter hebben'.
Jij wilt zeker rijk zijn, een lekker wijf hebben en een top functie hebben zonder dat je stress hebt?
Goedemorgen, dat gaat niet gebeuren.
Geniet gewoon van wat je hebt en wees vriendelijk naar iedereen. Ga vrijwilligerswerk doen en voel je de koning als jij een oude man koffie brengt omdat ie zelf niet meer kan lopen.
Als toeristen een foto willen maken en en klagen, bied aan dat jij de foto maakt en loop weg als een baas.
Ja, kom op zeg. TS zit al maanden te mijmeren over dit onderwerp in meerdere topics. Het is niet dat ik hem niet begrijp. Maar op een gegeven moment is het klaar met de schouderklopjes en beginnen de kontschoppen. Zo veel users die zich comfortabel in hun ellende voelen en zichzelf ermee identificeren, waardoor ze er niets anders mee kunnen dan erover praten. Geldt ook voor gi1235: zo veel issues, maar alleen maar gezeik en woede in R&P. Log uit en ga aan de slag met je leven. Voor ja-knikkers die je onzekerheden bevestigen ga je maar naar een safe space of een subassertieve psycholoog.quote:Op maandag 29 april 2019 10:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Geeninspiratie1235 heeft hier de verkeerde getroffen.
Er is wel iets meer mogelijk dan alleen cbt natuurlijk. Zeker als ts een goede baan en een koophuis erop na kan houden, bestaat er een aardige kans dat hij niet alleen afhankelijk is van het aanbod dat vergoed wordt vanuit de basisverzekering.quote:Op zondag 28 april 2019 21:31 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ze zeggen dat je hulp moet zoeken, maar hulp bestaat vaak vooral uit cbt. Dat is letterlijk de rationele argumenten bedenken die jij allang bedacht hebt en als dat niet werkt omdat jij je er alsnog niet anders door voelt dan kunnen ze met cbt niets betekenen. En andere therapieen krijg je vaak alleen in bijzondere omstandigheden, zoals zware trauma's.
Ik heb last van hetzelfde probleem, vaak frustreert alles me en irriteert bijna iedereen die ik niet (goed) ken me, ik voel de boosheid in mijn lichaam, ik denk dezelfde dingen als jij, ik let op m'n ademhaling maar het werkt allemaal niet. Ik heb 0 stress in mijn leven en zelfs dan verbetert mijn gevoel niet. Het verminderd met 8 uur of meer slaap per nacht, gezond eten, beweging. Maar meer valt er, in mijn ervaring, niet aan te doen. Dit probleem is je eigen schuld vanwege je denkwijze volgens bijna alle mensen en hulpverleners, dus succes met denken dat je niet gefrustreerd bent.
Alsof wij 24/7 op fok zitten en daarnaast niet aan de slag zijn met het werken aan onze doelen. Makkelijk gedacht van je maar is niet zo dus je commandeergedrag is onnodig; log zelf uit en ga aan de slag met je eigen frustratie die maakt dat je telkens anderen een schop onder hun kont meent te moeten geven.quote:Op maandag 29 april 2019 10:52 schreef Gary_Oak het volgende:
Ja, kom op zeg. TS zit al maanden te mijmeren over dit onderwerp in meerdere topics. Het is niet dat ik hem niet begrijp. Maar op een gegeven moment is het klaar met de schouderklopjes en beginnen de kontschoppen. Zo veel users die zich comfortabel in hun ellende voelen en zichzelf ermee identificeren, waardoor ze er niets anders mee kunnen dan erover praten. Geldt ook voor gi1235: zo veel issues, maar alleen maar gezeik en woede in R&P. Log uit en ga aan de slag met je leven. Voor ja-knikkers die je onzekerheden bevestigen ga je maar naar een safe space of een subassertieve psycholoog.
Je bent anders wel een behoorlijke regular in R&P. En tyf zelf maar op met je commandeergedrag. Iemand met een waslijst aan issues hoeft mij niet te vertellen hoe ik moet leven.quote:Op maandag 29 april 2019 19:17 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Alsof wij 24/7 op fok zitten en daarnaast niet aan de slag zijn met het werken aan onze doelen. Makkelijk gedacht van je maar is niet zo dus je commandeergedrag is onnodig; log zelf uit en ga aan de slag met je eigen frustratie die maakt dat je telkens anderen een schop onder hun kont meent te moeten geven.
quote:Op maandag 29 april 2019 19:17 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Alsof wij 24/7 op fok zitten en daarnaast niet aan de slag zijn met het werken aan onze doelen. Makkelijk gedacht van je maar is niet zo dus je commandeergedrag is onnodig; log zelf uit en ga aan de slag met je eigen frustratie die maakt dat je telkens anderen een schop onder hun kont meent te moeten geven.
Doe 'ns even normaal tegen elkaar johquote:Op maandag 29 april 2019 20:45 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je bent anders wel een behoorlijke regular in R&P. En tyf zelf maar op met je commandeergedrag. Iemand met een waslijst aan issues hoeft mij niet te vertellen hoe ik moet leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |