Heel simpel vandaag. Krieltjes met champignons en een hamburger.quote:
Ik weet t nog niet...quote:Op zondag 28 april 2019 18:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heel simpel vandaag. Krieltjes met champignons en een hamburger.
En jij?
Gnocchi lekker bakken ipv kokenquote:Op zondag 28 april 2019 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gnocchi met courgette en paprika.
Ik bak ze altijd opquote:Op zondag 28 april 2019 18:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gnocchi lekker bakken ipv koken![]()
Ik had net salade met falafel en zelfgemaakte zoetzure komkommer
Dit is letterlijk het meest fatsoenlijke wat ik je ooit heb zien posten.quote:Op zondag 28 april 2019 18:29 schreef MCH het volgende:
Zoete aardappelpuree, groene asperges met knoflook, victoriabaarsfilet
Ja ik eet het overal bijquote:Op zondag 28 april 2019 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bak ze altijd op
Falafel wil ik ook weer eens halen maar weet nooit zo goed wat ik ermee kan. Behalve in een wrap frotten.
quote:Op zondag 28 april 2019 18:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dit is letterlijk het meest fatsoenlijke wat ik je ooit heb zien posten.
Misschien heeft zijn moeder een goede bui.quote:Op zondag 28 april 2019 18:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk ooit vrijwillig in IJmuiden gaan wonen?quote:Op zondag 28 april 2019 18:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien heeft zijn moeder een goede bui.
quote:Op zondag 28 april 2019 18:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Geboren in beverwijk. Dat is erger.quote:Op zondag 28 april 2019 18:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk ooit vrijwillig in IJmuiden gaan wonen?
Had het niks met die gele bandjes te maken?quote:Op zondag 28 april 2019 18:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo heeft Lance Armstrong z'n kanker overwonnen, door velden broccoli op te eten.
Die Chinese rommel is juist kankerverwekkend denk ik.quote:Op zondag 28 april 2019 18:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Had het niks met die gele bandjes te maken?
Niet te hard van stapel lopen nu.quote:Op zondag 28 april 2019 18:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Binnenkort Nimma toch, beetje de bourgondische versie van Groningen
Ja, waarschijnlijk is ie uitgeput.quote:Op zondag 28 april 2019 18:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vanmiddag op m'n balkon een bij uit een plasje water gered en in de zon laten drogen, maar hij ligt nog steeds op dezelfde plek. Hij leeft wel. Moet ik hem water met suiker geven ofzo?
Hebben wij ooit gezoend op koninginnen dag in Amsterdam nadat ik je ‘poederdoos’ noemde? Waarna jij zei, ja maar vind je me niet knap dan?quote:
Alsof jij als klein mannetje met haar gezoend hebt, je kan niet eens bij haar komenquote:Op zondag 28 april 2019 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben wij ooit gezoend op koninginnen dag in Amsterdam nadat ik je ‘poederdoos’ noemde? Waarna jij zei, ja maar vind je me niet knap dan?
Viesmadquote:Op zondag 28 april 2019 18:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof jij als klein mannetje met haar gezoend hebt, je kan niet eens bij haar komen
quote:Op zondag 28 april 2019 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben wij ooit gezoend op koninginnen dag in Amsterdam nadat ik je ‘poederdoos’ noemde? Waarna jij zei, ja maar vind je me niet knap dan?
The game, ken je dat boek?quote:Op zondag 28 april 2019 19:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Je word echt steeds meer sad man
Laten we het er maar op houden dat je huwelijkscrisis je vast nogal of je game heeft
quote:Op zondag 28 april 2019 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
The game, ken je dat boek?
https://www.bol.com/nl/f/the-game/30441829/
Zo'n link na je post vannacht..?quote:Op zondag 28 april 2019 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
The game, ken je dat boek?
https://www.bol.com/nl/f/the-game/30441829/
Nee ik doe geen leuke dingen met koninginnendagquote:Op zondag 28 april 2019 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ach, wie weet kom je op die manier van die vervelende buurman afquote:Op zondag 28 april 2019 19:21 schreef gcjoel het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tpartij-in-i-jmuiden
Toch heerlijk om te wonen.
Ja misschien even kijken of ik iets kan regelen via het dark web.quote:Op zondag 28 april 2019 19:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ach, wie weet kom je op die manier van die vervelende buurman af
Wel uitkijken want zometeen huurt MCH dat huis dan.quote:Op zondag 28 april 2019 19:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ach, wie weet kom je op die manier van die vervelende buurman af
Jij kijkt echt teveel horror films.quote:Op zondag 28 april 2019 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel uitkijken want zometeen huurt MCH dat huis dan.
quote:Op zondag 28 april 2019 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij drinkt er nu van. Ben benieuwd.
Dat is wel van de regen in de drup danquote:Op zondag 28 april 2019 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk als wij buren zijn,quote:Op zondag 28 april 2019 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat het een heel stil mannetje is. Dat scheelt wel.quote:Op zondag 28 april 2019 19:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is wel van de regen in de drup dan
Was hij dat hier maar.quote:Op zondag 28 april 2019 19:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik denk dat het een heel stil mannetje is. Dat scheelt wel.
Alsof ik luister naar een snoepautomatenvuller.quote:Op zondag 28 april 2019 19:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien moet jij hem het goede voorbeeld geven.
quote:Op zondag 28 april 2019 19:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien moet jij hem het goede voorbeeld geven.
Snap ik. Groenvoorziening ligt toch net een stukje hoger in aanzien.quote:Op zondag 28 april 2019 19:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof ik luister naar een snoepautomatenvuller.
Nee, maar ze heeft wel in één van mijn slaapzakken geslapenquote:Op zondag 28 april 2019 19:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hey dien! Al een slaapzak gedeeld met je meisje?
Dat is toch niet helemaal hetzelfde. Mag ze nog niet bij je in bed?quote:Op zondag 28 april 2019 19:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft wel in één van mijn slaapzakken geslapen
Kan toch niet met z'n 2en in een mummyslaapzak, joel.quote:Op zondag 28 april 2019 19:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is toch niet helemaal hetzelfde. Mag ze nog niet bij je in bed?
Dat mag nog niet van z'n moeder.quote:Op zondag 28 april 2019 19:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is toch niet helemaal hetzelfde. Mag ze nog niet bij je in bed?
Ze had diabetesquote:
Ja dat zegt niks. Ik heb met M-M in een tent gelegen en in de bedden van Q en Air/Miss.quote:Op zondag 28 april 2019 19:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft wel in één van mijn slaapzakken geslapen
Ok dus je hebt nu een slaapzak met gat erin voor haar?quote:Op zondag 28 april 2019 19:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan toch niet met z'n 2en in een mummyslaapzak, joel.
Jij weet toch hoe zuinig Dien is op zn slaapzakken?quote:Op zondag 28 april 2019 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat zegt niks. Ik heb met M-M in een tent gelegen en in de bedden van Q en Air/Miss.
Beetje gevoeld onder de dekens?quote:Op zondag 28 april 2019 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat zegt niks. Ik heb met M-M in een tent gelegen en in de bedden van Q en Air/Miss.
Meghan Markle?quote:Op zondag 28 april 2019 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee lekker in een koepeltentje en dan vijf dagen niet douchen.quote:Op zondag 28 april 2019 20:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je met MM in één bed had gelegen.
Tegenvaller.
Geen douchedoekjes?quote:Op zondag 28 april 2019 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee lekker in een koepeltentje en dan vijf dagen niet douchen.
quote:Op zondag 28 april 2019 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
overal kaasquote:Op zondag 28 april 2019 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna Dino-waardig. Al eens in de sneeuw gepoept?quote:Op zondag 28 april 2019 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Gewoon keihard niet douchen. Snap nu ook niet meer hoe ik dat volhield.
Douche wel vaker 5 dagen niet.quote:Op zondag 28 april 2019 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Indien festival zou ik het zo kunnen.quote:Op zondag 28 april 2019 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Gewoon keihard niet douchen. Snap nu ook niet meer hoe ik dat volhield.
Ik vond dat gemeenschappelijke niet zo'n succes. Maar de jaren erop heb ik m'n trots opzij gezet en heb ik wel gedoucht.quote:Op zondag 28 april 2019 20:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Indien festival zou ik het zo kunnen.
Laatste keer had ik geluk want net op tijd wakker vlak voor de douches open gingen. Daarna hele tijd dikke rij. Ga niet in de rij voor een douche.
Gemeenschappelijk? Geen hokjes?quote:Op zondag 28 april 2019 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond dat gemeenschappelijke niet zo'n succes. Maar de jaren erop heb ik m'n trots opzij gezet en heb ik wel gedoucht.
Op Duitse festivals doen ze dit ook altijd en dan vrolijk de pruim ff ontharen en altijd 1 meidje die ff bij de guys komt douchen in haar bikiniquote:Op zondag 28 april 2019 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond dat gemeenschappelijke niet zo'n succes. Maar de jaren erop heb ik m'n trots opzij gezet en heb ik wel gedoucht.
Die hoopt natuurlijk op een goede gangbangquote:Op zondag 28 april 2019 20:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Op Duitse festivals doen ze dit ook altijd en dan vrolijk de pruim ff ontharen en altijd 1 meidje die ff bij de guys komt douchen in haar bikini
Oh zo. Deed ik in het hokje hoor.quote:Op zondag 28 april 2019 20:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wel hokjes, maar omkleden was open ruimte.
Ik ga niet naar de sauna.quote:Op zondag 28 april 2019 20:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga je ook met badpak naar de sauna?
Zo leuk om in de sauna tegenover dat soort schuchtere vrouwen te gaan zitten en dan je benen uit elkaar zodat je FOK!pener in vol ornaat zichtbaar is.quote:Op zondag 28 april 2019 20:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga je ook met badpak naar de sauna?
Heb jij van die hele enge schaamlippen dan ofzo, iedereen ziet er toch ongeveer hetzelfde uit?!quote:Op zondag 28 april 2019 20:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de sauna.
Iedereen kleedde zich gewoon om in dat hokje daar hoor.
Maar ben sowieso geen naaktlopen dus zou het altijd zo doen
Minstens 2 ons rosbief.quote:Op zondag 28 april 2019 20:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb jij van die hele enge schaamlippen dan ofzo, iedereen ziet er toch ongeveer hetzelfde uit?!
Die zien ze toch al als hij de grond raakt bij het zitten?quote:Op zondag 28 april 2019 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo leuk om in de sauna tegenover dat soort schuchtere vrouwen te gaan zitten en dan je benen uit elkaar zodat je FOK!pener in vol ornaat zichtbaar is.
Dat kopje onder de badjas uit als je voorbij loopt.quote:Op zondag 28 april 2019 20:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die zien ze toch al als hij de grond raakt bij het zitten?
The OA?quote:Op zondag 28 april 2019 20:06 schreef Belsezar het volgende:
Net aflevering 1 van seizoen 2 van The OA gekeken.
Ik snap er helemaal niks van
quote:Op zondag 28 april 2019 20:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Op Duitse festivals doen ze dit ook altijd en dan vrolijk de pruim ff ontharen en altijd 1 meidje die ff bij de guys komt douchen in haar bikini![]()
Dat vinf ik niet hygiënisch. Krijg je al die tenenkaas aan je eikel.quote:Op zondag 28 april 2019 20:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die zien ze toch al als hij de grond raakt bij het zitten?
quote:Op zondag 28 april 2019 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo leuk om in de sauna tegenover dat soort schuchtere vrouwen te gaan zitten en dan je benen uit elkaar zodat je FOK!pener in vol ornaat zichtbaar is.
Ik zou hier nooit liegen. Mensen die mij kennen weten dat.quote:Op zondag 28 april 2019 20:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Ughh, dit moet wel waar zijn als je ze separaat kan wegen
Idd!!!!quote:Op zondag 28 april 2019 20:14 schreef MCH het volgende:
[..]
MOEST EEN MAN EENS PROBEREN BIJ DE VROUWENABTEILUNG!!!
Voetwratjes op je kop.quote:Op zondag 28 april 2019 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vinf ik niet hygiënisch. Krijg je al die tenenkaas aan je eikel.
Zou dat extra stimulatie geven bij penetratie?quote:
Omdat mannen zwijnen zijn welke minder of sneller douchen dus die lijn is korter, de lijn bij de vrouwenplee is toch ook altijd minstens 450x langer (behalve op bierfestivals)quote:Op zondag 28 april 2019 20:15 schreef Samzz het volgende:
Is wel. Waarom zou je bij de mannen gaan douchen?
Ook zo inderdaadquote:Op zondag 28 april 2019 20:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat kopje onder de badjas uit als je voorbij loopt.
Ja vage serie op netflix, seizoen 1 was nog redelijk te volgen maar nu 2, pfff...quote:
quote:Op zondag 28 april 2019 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vinf ik niet hygiënisch. Krijg je al die tenenkaas aan je eikel.
Geen rij en bij de vrouwen wel. Zo vaak meegemaakt op festivals.quote:Op zondag 28 april 2019 20:15 schreef Samzz het volgende:
Denken dat die mannen daar ook op zitten te wachten. Hihi.quote:Op zondag 28 april 2019 20:15 schreef Samzz het volgende:
Daarom een echte gemeenschappelijke doucheruimte.quote:Op zondag 28 april 2019 20:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat mannen zwijnen zijn welke minder of sneller douchen dus die lijn is korter, de lijn bij de vrouwenplee is toch ook altijd minstens 450x langer (behalve op bierfestivals)
Dat hebben ze bij korfbal toch?quote:Op zondag 28 april 2019 20:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Daarom een echte gemeenschappelijke doucheruimte.
Ja dat snap ik. Dat komt omdat vrouwen langer nodig hebben op t toilet dan mannen en er in verhouding te weinig vrouwentoiletten zijn.quote:Op zondag 28 april 2019 20:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat mannen zwijnen zijn welke minder of sneller douchen dus die lijn is korter, de lijn bij de vrouwenplee is toch ook altijd minstens 450x langer (behalve op bierfestivals)
Voetwratjes op je baarmoeder!quote:Op zondag 28 april 2019 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou dat extra stimulatie geven bij penetratie?
Kuthoerenquote:Op zondag 28 april 2019 20:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Denken dat die mannen daar ook op zitten te wachten. Hihi.
En idd gewoon dezelfde gedachtegang als pervs die ook denken dat een tik tegen de billen stiekem gewaardeerd wordt.
Oh ja, hihi.quote:Op zondag 28 april 2019 20:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Denken dat die mannen daar ook op zitten te wachten. Hihi.
En idd gewoon dezelfde gedachtegang als pervs die ook denken dat een tik tegen de billen stiekem gewaardeerd wordt.
quote:
Haha jij zou dat wel doen toch?quote:Op zondag 28 april 2019 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, hihi.
Maar goed, ik zou dat niet doen iig.
Eerder gescheiden toiletten.quote:Op zondag 28 april 2019 20:19 schreef MCH het volgende:
Zou door die hele transgenderhype ook de gescheiden kleedkamer verdwijnen?
Je kan je ook laten bekijken door mensen die daar vrijwillig voor kiezenquote:Op zondag 28 april 2019 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha jij zou dat wel doen toch?
Liefst naakt. Tenminste ik denk dat je je graag laat bekijken.
Ik zeg net dat ik dat niet zou doen.quote:Op zondag 28 april 2019 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha jij zou dat wel doen toch?
Liefst naakt. Tenminste ik denk dat je je graag laat bekijken.
O ja, jij weet dit inderdaad preciesquote:Op zondag 28 april 2019 20:21 schreef Samzz het volgende:
Op t naaktstrand doen ze ook niet aan zoiets triviaals als geslacht.
Je zit er wel vaker naastquote:Op zondag 28 april 2019 20:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat jij een korfbal type was.
Bedoel gewoon 1 toiletruimte voor iedereen hè.quote:Op zondag 28 april 2019 20:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat hebben ze al op een aantal plekken in Nederland en veel meer in Scandinavië?!
Oja, dat hebben ze in de publieke schijthuizen in China welquote:Op zondag 28 april 2019 20:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Bedoel gewoon 1 toiletruimte voor iedereen hè.
Chinaquote:Op zondag 28 april 2019 20:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Oja, dat hebben ze in de publieke schijthuizen in China wel
ZOiets?quote:Op zondag 28 april 2019 20:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Bedoel gewoon 1 toiletruimte voor iedereen hè.
Laatst was ik wel ergens waar een pisbak en gewoon toilet in dezelfde ruimte waren en die je af kon sluiten. Zag daar het nut niet echt van aangezien die nooit samen gebruikt gaan worden.quote:
Jaja, boefjequote:Op zondag 28 april 2019 20:28 schreef CherryLips het volgende:
Was vorig jaar zomer per ongeluk naar het mannentoilet geweest op Zandvoort
Bonen goed afspoelen voordat je ze door het eten doet.quote:
quote:Op zondag 28 april 2019 20:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik vanavond omdat ik courgette en paprika op heb
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 april 2019 20:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik vanavond omdat ik courgette en paprika op heb
[ afbeelding ]
Ga je mee naar de sauna of hoor jij bij #teampreuts?quote:
Sauna is niets voor mij. Je kapot zweten in zo'n houten hokquote:Op zondag 28 april 2019 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je mee naar de sauna of hoor jij bij #teampreuts?
Lekker joh, daarna even in de sneeuw rollen.quote:Op zondag 28 april 2019 20:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sauna is niets voor mij. Je kapot zweten in zo'n houten hok
Welkom in team preuts.quote:Op zondag 28 april 2019 20:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sauna is niets voor mij. Je kapot zweten in zo'n houten hok
Brrrr, net als dat koude plensbad in sommige zwembaden. No way dat je mij daarin krijgt.quote:Op zondag 28 april 2019 20:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker joh, daarna even in de sneeuw rollen.
Precies. Wel opletten of jij niet in de buurt bent zodat je niet plots door de poep rolt.quote:Op zondag 28 april 2019 20:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker joh, daarna even in de sneeuw rollen.
Zou even terug gaan naar de afslag die je verkeerd genomen hebt.quote:Op zondag 28 april 2019 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben verdwaald op Google en kwam dit tegen
[ afbeelding ]
Jezus waar zwerf jij naartoe.quote:Op zondag 28 april 2019 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Nee, KoChi wil niet.quote:
quote:Op zondag 28 april 2019 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. Wel opletten of jij niet in de buurt bent zodat je niet plots door de poep rolt.
Ik herken de naam van de makerquote:Op zondag 28 april 2019 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet hoe enthousiast jouw darmen worden zodra ze sneeuw zien.quote:Op zondag 28 april 2019 20:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..], voorspelbaar maar moest wel even grinniken.
#teamviezeoudemannen.quote:Op zondag 28 april 2019 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je mee naar de sauna of hoor jij bij #teampreuts?
quote:Op zondag 28 april 2019 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou misschien wel meerdere keren.
#faxie smiley
Dat lezen was zeker al genoeg werk.quote:Op zondag 28 april 2019 20:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Jezus, eens gezien wat er gelezen moet worden voor de cursussen die ik wil volgen. Nu al geen zin meer.
Dat ja.quote:Op zondag 28 april 2019 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat lezen was zeker al genoeg werk.
quote:Op zondag 28 april 2019 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou misschien wel meerdere keren.
#faxie smiley
Schuchtere vrouw gespot om te intimideren met FOK!penerquote:Op zondag 28 april 2019 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoef jullie echt niet naakt te zien.
Deze opmerking doet me hieraan denken:quote:Op zondag 28 april 2019 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schuchtere vrouw gespot om te intimideren met FOK!pener
Ik heb al toegang tot KPDquote:Op zondag 28 april 2019 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die truc gaat je vast nooit vervelen.quote:Op zondag 28 april 2019 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, altijd wel weer een sukkel die er op reageert met een stompzinnig gifje.quote:Op zondag 28 april 2019 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die truc gaat je vast nooit vervelen.
Viesmadquote:Op zondag 28 april 2019 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, altijd wel weer een sukkel die er op reageert met een stompzinnig gifje.
Vast om mensen uit te lachen om wat ze allemaal in hun vagijn stoppen. Paaseitjes met Pasen enzo.quote:
jampotjesquote:Op zondag 28 april 2019 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vast om mensen uit te lachen om wat ze allemaal in hun vagijn stoppen. Paaseitjes met Pasen enzo.
Je moet wat als je geen speculum of glazen dildo kan betalen.quote:
Ik bij uitstek.quote:Op zondag 28 april 2019 21:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Beetje vreemd omdat dan met je internetvrienden te doen
Wanneer gaan wij weer eens naar de sauna?quote:
Dan maar meeten bij Tool met kleding aan?quote:Op zondag 28 april 2019 21:26 schreef Halimede het volgende:
Ik mag niet naar de saunaal die dingen die ik niet mag omdat ik anders dood ga
![]()
Binnenkort een keertje alles snuiven/slikken/drinken en dan naar de sauna gaanwel even afscheidsbriefje schrijven
Ja wel eerst naar Tool voordat ik zelfmoord pleegquote:Op zondag 28 april 2019 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan maar meeten bij Tool met kleding aan?
en de housewarming danquote:Op zondag 28 april 2019 21:24 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb alleen internetvijanden. Daar ga ik soberzo niet mee op stap.
Verstandig. Na het laatste nummer ofzo. Wil evt. je keel wel dichtknijpen als verstikking tot de opties behoort.quote:Op zondag 28 april 2019 21:28 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja wel eerst naar Tool voordat ik zelfmoord pleeg
Geef gewoon een ander adres op.quote:
Nee, dat is zo saai vergeleken met mijn plan, ik wil wel in stijl gaan.quote:Op zondag 28 april 2019 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verstandig. Na het laatste nummer ofzo. Wil evt. je keel wel dichtknijpen als verstikking tot de opties behoort.
Smooth.quote:Op zondag 28 april 2019 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan maar meeten bij Tool met kleding aan?
Niet bij Cali en Twist hoor.quote:
Als je dan toch moet gaan...quote:Op zondag 28 april 2019 21:31 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee, dat is zo saai vergeleken met mijn plan, ik wil wel in stijl gaan.
Kan ze nog een biertje krijgen ook. Zonder tegenprestatie.quote:
Net nog zitten kijken. Blijft leuk.quote:
Bij wildvreemden die de politie op je af gaan sturen?quote:Op zondag 28 april 2019 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang ik maar een uitnodiging krijg vind ik het best.
Omdat ik een confettikanon afschiet in de gang? Zal wel meevallen.quote:Op zondag 28 april 2019 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij wildvreemden die de politie op je af gaan sturen?
Zit een beetje het cursus materiaal richting AWS Architect certificatie door te nemen. Dat is genoeg om het komende half jaar mee zoet te zijn.quote:Op zondag 28 april 2019 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang ik maar een uitnodiging krijg vind ik het best.
Gelukkig ben ik maar een simpele project manager en hoef niets te kunnen.quote:Op zondag 28 april 2019 21:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zit een beetje het cursus materiaal richting AWS Architect certificatie door te nemen. Dat is genoeg om het komende half jaar mee zoet te zijn.
Gelukkig is er hier tenminste nog een met het volle verstand.quote:Op zondag 28 april 2019 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik maar een simpele project manager en hoef niets te kunnen.
Na mijn vakantiequote:Op zondag 28 april 2019 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer eens naar de sauna?
Geen haastquote:
Dan toch liever half verstand en een volle bankrekeningquote:Op zondag 28 april 2019 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelukkig is er hier tenminste nog een met het volle verstand.
Maar het lijkt me wel echt leuk weer eens te meetenquote:
Air in de sauna:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Vertel mij wat. Heb iemand aangenomen om het uit te geven.quote:Op zondag 28 april 2019 21:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan toch liever half verstand en een volle bankrekening
Dan gaan we dat maar eens organiseren na je vakantie.quote:Op zondag 28 april 2019 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar het lijkt me wel echt leuk weer eens te meeten.
Tofquote:Op zondag 28 april 2019 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan gaan we dat maar eens organiseren na je vakantie.
Naar watte?quote:Op zondag 28 april 2019 21:51 schreef Samzz het volgende:
Ik kreeg net een linkje naar ttotm reddit en nu wilde ik dat ik nooit geklikt had
quote:Op zondag 28 april 2019 21:51 schreef Samzz het volgende:
Ik kreeg net een linkje naar ttotm reddit en nu wilde ik dat ik nooit geklikt had
That time of the month. 18 plus. Dan weet je t wel. En toch klikkenquote:
Oh neequote:Op zondag 28 april 2019 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
That time of the month. 18 plus. Dan weet je t wel. En toch klikken.
Bedankt sammzquote:Op zondag 28 april 2019 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 28 april 2019 22:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh neeposten ze daar wat ik denk dat ze posten?
You had me at helloquote:Op zondag 28 april 2019 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt hequote:Op zondag 28 april 2019 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer waar vrouwen toe in staat zijn
Geld verdienen schijnbaar hiermeequote:Op zondag 28 april 2019 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer waar vrouwen toe in staat zijn
Heb ook weer 2 potten thee opquote:Op zondag 28 april 2019 23:21 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik waarschijnlijk de halve nacht pissen.
quote:Op zondag 28 april 2019 23:55 schreef CherryLips het volgende:
Lig wel onder m'n schone nieuwe dekbedje
Dekbedovertrekkenfetisj
quote:Op maandag 29 april 2019 00:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is wel geruststellend om te zien dat andere vrouwen ook bruine klontjes hebben he?
Heb je ook een mening of de mensen die reageren op de berichten daarquote:Op maandag 29 april 2019 00:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is wel geruststellend om te zien dat andere vrouwen ook bruine klontjes hebben he?
Zo diep huehue ben ik niet gegaan . Ik zag 2 foto's en vond het wel weer mooiquote:Op maandag 29 april 2019 00:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook een mening of de mensen die reageren op de berichten daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |