Heel simpel vandaag. Krieltjes met champignons en een hamburger.quote:
Ik weet t nog niet...quote:Op zondag 28 april 2019 18:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heel simpel vandaag. Krieltjes met champignons en een hamburger.
En jij?
Gnocchi lekker bakken ipv kokenquote:Op zondag 28 april 2019 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gnocchi met courgette en paprika.
Ik bak ze altijd opquote:Op zondag 28 april 2019 18:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gnocchi lekker bakken ipv koken![]()
Ik had net salade met falafel en zelfgemaakte zoetzure komkommer
Dit is letterlijk het meest fatsoenlijke wat ik je ooit heb zien posten.quote:Op zondag 28 april 2019 18:29 schreef MCH het volgende:
Zoete aardappelpuree, groene asperges met knoflook, victoriabaarsfilet
Ja ik eet het overal bijquote:Op zondag 28 april 2019 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bak ze altijd op
Falafel wil ik ook weer eens halen maar weet nooit zo goed wat ik ermee kan. Behalve in een wrap frotten.
quote:Op zondag 28 april 2019 18:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dit is letterlijk het meest fatsoenlijke wat ik je ooit heb zien posten.
Misschien heeft zijn moeder een goede bui.quote:Op zondag 28 april 2019 18:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk ooit vrijwillig in IJmuiden gaan wonen?quote:Op zondag 28 april 2019 18:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien heeft zijn moeder een goede bui.
quote:Op zondag 28 april 2019 18:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Geboren in beverwijk. Dat is erger.quote:Op zondag 28 april 2019 18:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk ooit vrijwillig in IJmuiden gaan wonen?
Had het niks met die gele bandjes te maken?quote:Op zondag 28 april 2019 18:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo heeft Lance Armstrong z'n kanker overwonnen, door velden broccoli op te eten.
Die Chinese rommel is juist kankerverwekkend denk ik.quote:Op zondag 28 april 2019 18:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Had het niks met die gele bandjes te maken?
Niet te hard van stapel lopen nu.quote:Op zondag 28 april 2019 18:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Binnenkort Nimma toch, beetje de bourgondische versie van Groningen
Ja, waarschijnlijk is ie uitgeput.quote:Op zondag 28 april 2019 18:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vanmiddag op m'n balkon een bij uit een plasje water gered en in de zon laten drogen, maar hij ligt nog steeds op dezelfde plek. Hij leeft wel. Moet ik hem water met suiker geven ofzo?
Hebben wij ooit gezoend op koninginnen dag in Amsterdam nadat ik je ‘poederdoos’ noemde? Waarna jij zei, ja maar vind je me niet knap dan?quote:
Alsof jij als klein mannetje met haar gezoend hebt, je kan niet eens bij haar komenquote:Op zondag 28 april 2019 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben wij ooit gezoend op koninginnen dag in Amsterdam nadat ik je ‘poederdoos’ noemde? Waarna jij zei, ja maar vind je me niet knap dan?
Viesmadquote:Op zondag 28 april 2019 18:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof jij als klein mannetje met haar gezoend hebt, je kan niet eens bij haar komen
quote:Op zondag 28 april 2019 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben wij ooit gezoend op koninginnen dag in Amsterdam nadat ik je ‘poederdoos’ noemde? Waarna jij zei, ja maar vind je me niet knap dan?
The game, ken je dat boek?quote:Op zondag 28 april 2019 19:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Je word echt steeds meer sad man
Laten we het er maar op houden dat je huwelijkscrisis je vast nogal of je game heeft
quote:Op zondag 28 april 2019 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
The game, ken je dat boek?
https://www.bol.com/nl/f/the-game/30441829/
Zo'n link na je post vannacht..?quote:Op zondag 28 april 2019 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
The game, ken je dat boek?
https://www.bol.com/nl/f/the-game/30441829/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |