Dit is echt zeiken om het zeiken.quote:Op zondag 28 april 2019 17:50 schreef Nattekat het volgende:
En het was toch wel even lekker, race om 14u. Vanaf Spanje weer dat belachelijke uur erbij
Ja dus? Ze hebben vergelijkbare stints gehad op medium en soft. Alleen de hoeveelheden benzine lagen anders. Het was ook precies wat hij wilde, op mediums starten, daarom reed hij in Q2. Dat doen ze heus niet als ze denk dat dat minder is. En er stonden maar 3 auto's tussen hem en Max en die reden allemaal in een auto die ongeveer een seconde per ronde langzamer was.quote:
Madquote:Op zondag 28 april 2019 17:50 schreef Nattekat het volgende:
En het was toch wel even lekker, race om 14u. Vanaf Spanje weer dat belachelijke uur erbij
Ja dus? Jij kwam met het argument dat hij op betere banden startte.quote:Op zondag 28 april 2019 18:09 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja dus? Ze hebben vergelijkbare stints gehad op medium en soft. Alleen de hoeveelheden benzine lagen anders. Het was ook precies wat hij wilde, op mediums starten, daarom reed hij in Q2. Dat doen ze heus niet als ze denk dat dat minder is. En er stonden maar 3 auto's tussen hem en Max en die reden allemaal in een auto die ongeveer een seconde per ronde langzamer was.
Meid tochquote:Op zondag 28 april 2019 17:50 schreef Nattekat het volgende:
Ja, hij startte ook op betere banden, die softs waren kut en hadden al een kwali run gedaan dus het beste was er ook al weer af.quote:Op zondag 28 april 2019 18:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dus? Jij kwam met het argument dat hij op betere banden startte.
Zelfs in vrije lucht had hij de eerste ronden tijd verloren, dankzij verkeer werd dat 20 seconden. Voor de VSC was het 22 seconden. Zit iedereen niet zo af te zeiken joh.
Mediums hebben een aantal ronden nodig om op temperatuur te komen, dat weet jij hopelijk ook wel.quote:Op zondag 28 april 2019 18:19 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja, hij startte ook op betere banden, die softs waren kut en hadden al een kwali run gedaan dus het beste was er ook al weer af.
Waar haal je dat verkeer vandaan? Dat viel best wel mee, hij heeft een tijd op kop gereden en ook een stuk in niemands land. 22 seconde is enorm. Als iemand niet goed rijdt benoem ik dat, moet gewoon kunnen. Voorlopig is Leclerc meer hype dan dat hij het echt waar maakt.
Och hype. Het is meer dat het verhaaltje al klaar lag op basis van de VT. Jawel, de VT waar tot voor kort niemand naar keek en waar nooit enige waarde aan gehecht werd. Maar het was zo'n goed verhaal dat menigeen er maar geen afscheid van kan nemen.quote:Op zondag 28 april 2019 18:19 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja, hij startte ook op betere banden, die softs waren kut en hadden al een kwali run gedaan dus het beste was er ook al weer af.
Waar haal je dat verkeer vandaan? Dat viel best wel mee, hij heeft een tijd op kop gereden en ook een stuk in niemands land. 22 seconde is enorm. Als iemand niet goed rijdt benoem ik dat, moet gewoon kunnen. Voorlopig is Leclerc meer hype dan dat hij het echt waar maakt.
Nee, laat maar zien dat dat zo is, ik leer graag bij. En tevens hebben de toppers daar dan ook last van gehad toen die naar mediums wisselden, dus snap ook niet waarom dat relevant zou zijnquote:Op zondag 28 april 2019 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mediums hebben een aantal ronden nodig om op temperatuur te komen, dat weet jij hopelijk ook wel.
Leer Nattekrant kennenquote:
Dat klopt. Zij zaten alleen niet in druk verkeer tijdens de start.quote:Op zondag 28 april 2019 18:52 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee, laat maar zien dat dat zo is, ik leer graag bij. En tevens hebben de toppers daar dan ook last van gehad toen die naar mediums wisselden, dus snap ook niet waarom dat relevant zou zijn
ook al ben ik het niet helemaal met de stelling eens.quote:Op zondag 28 april 2019 18:52 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee, laat maar zien dat dat zo is, ik leer graag bij. En tevens hebben de toppers daar dan ook last van gehad toen die naar mediums wisselden, dus snap ook niet waarom dat relevant zou zijn
Druk verkeer :’) Nieuwe term ofzo?quote:Op zondag 28 april 2019 18:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat klopt. Zij zaten alleen niet in druk verkeer tijdens de start.
Leclerc heeft gewoon gedaan wat ie kon doen wegens gebrek aan SC, en als er niks meer te winnen valt ga je niet keihard stampen om de opreisen van deze wereld tevreden te houden.
Verstappen eindigde vlak achter Vettel, en jij hebt de illusie dat de verder naar achteren gestartte Leclerc wel even voor Verstappen kon finishen?quote:Op zondag 28 april 2019 19:04 schreef opreis het volgende:
[..]
Druk verkeer :’) Nieuwe term ofzo?
Hij hoeft mij niet tevreden te houden. Maar dit resultaat is gewoon niet goed als je eerst denkt voor pole te gaan en je achter een mindere auto finished.
Max of Vettel kunnen altijd een foutje maken, ergens rechtdoor schieten, er had een SC kunnen komen. Als je daarvan wil profiteren moet je wel in de buurt zitten en dat zat hij gewoon niet. Dit zijn echt kulsmoesjes.quote:Op zondag 28 april 2019 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verstappen eindigde vlak achter Vettel, en jij hebt de illusie dat de verder naar achteren gestartte Leclerc wel even voor Verstappen kon finishen?
Wederom: 5e was maximaal gezien de omstandigheden.
Dus Leclerc reed een slechte race omdat hij niet dichterbij Vettel in een identieke auto die aan het einde van de race ook volgas ging is gefinisht. Vettel is dus een slechte coureur en het is een schande dat Leclerc niet in de buurt kon komen.quote:Op zondag 28 april 2019 19:18 schreef opreis het volgende:
[..]
Max of Vettel kunnen altijd een foutje maken, ergens rechtdoor schieten, er had een SC kunnen komen. Als je daarvan wil profiteren moet je wel in de buurt zitten en dat zat hij gewoon niet. Dit zijn echt kulsmoesjes.
En ik acht het niet waarschijnlijk dat hij voor Verstappen zou finishen, maar laat maar zien dat je alles hebt gegeven dan nadat je je kans op pole in de muur hebt gereden.
Dus ja, 5e was gezien zijn fout in de kwalificatie het maximaal haalbare, maar de manier waarop was niet goed.
Dat is hetzelfde als zeggen dat Gasly in China een goede kwalificatie reed omdat hij 6de startte, net achter Max, het maximaal haalbare. Maar als je dan ziet dat hij 8tienden achter Max staat zeg je ook niet dat hij het goed heeft gedaan ondanks dat hij een maximaal resultaat haalde.
Ze gingen er niet vanuit dat hij zou starten op medium en finishen op soft. Denk dat de auto in de trainingen nooit is afgesteld op deze situatie. Dat zou verklaren, dat hij zo traag was of soft.quote:Op zondag 28 april 2019 18:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik had hem 5de verwacht zonder SC. Maar om te zeggen dat hij goed had gereden had hij niet op een halve minuut gezet moeten worden door Max in een mindere auto, of op 40 seconde door Vettel in dezelfde race. En verkeer viel best mee. hij startte 8ste, en hij had verse banden
quote:Op zondag 28 april 2019 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus Leclerc reed een slechte race omdat hij niet dichterbij Vettel in een identieke auto die aan het einde van de race ook volgas ging is gefinisht. Vettel is dus een slechte coureur en het is een schande dat Leclerc niet in de buurt kon komen.
Sorry maar ik snap je logica hier totaal niet. Waar komt het statement dat Vettel DUS een slechte coureur is dan vandaan? Een schande zou ik het niet willen noemen hoor, alleen Leclerc heeft gewoon geen sterke race gereden vandaag.quote:Op zondag 28 april 2019 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus Leclerc reed een slechte race omdat hij niet dichterbij Vettel in een identieke auto die aan het einde van de race ook volgas ging is gefinisht. Vettel is dus een slechte coureur en het is een schande dat Leclerc niet in de buurt kon komen.
Als ze er niet van uitgingen dat hij op mediums zou starten en finishen op softs, waarom gingen ze dan in Q2 zowel met Vettel als Leclerc een poging doen om te kwalificeren op mediums?quote:Op zondag 28 april 2019 19:22 schreef Fer het volgende:
[..]
Ze gingen er niet vanuit dat hij zou starten op medium en finishen op soft. Denk dat de auto in de trainingen nooit is afgesteld op deze situatie. Dat zou verklaren, dat hij zo traag was of soft.
Jij verwacht van Leclerc dat ie met twee vingers in de neus met een slechtere strategie en gestart van een lage startplaats vlak achter Vettel finisht. Ergo: Vettel is niet goed, want hij kan itt Leclerc niet het maximale eruit halen.quote:Op zondag 28 april 2019 19:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Sorry maar ik snap je logica hier totaal niet. Waar komt het statement dat Vettel DUS een slechte coureur is dan vandaan? Een schande zou ik het niet willen noemen hoor, alleen Leclerc heeft gewoon geen sterke race gereden vandaag.
En Toto ook nog elke keer jammeren dat ze achterlopen op Ferrariquote:Op zondag 28 april 2019 18:47 schreef hjansen82 het volgende:
Volgens mij was het weer een perfect opgevoerd toneelstukje van de Mercedes F1GP. Het is jammer dat de gokquotering zo laag is, maar dat is ook het enige plezier wat je hier aan kunt beleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |