Ik kan prima lezen. Jij mist gewoon wat inzicht in de sport. Als Leclerc niet de opdracht had gekregen om Vettel langs te laten, was Vettel er op eigen kracht nooit voorbij gekomen. Punt.quote:
Deed die dat niet goed dan?quote:Op zondag 28 april 2019 17:32 schreef opreis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien moet Leclerc beter zn banden leren managen
Dit geldt in nóg meerdere mate voor Gasley, van wie ik het eigenlijk knapper vind, hoe snel hij naar voren is gekomen.quote:Op zondag 28 april 2019 17:36 schreef Nattekat het volgende:
Iedereen hier lijkt te zijn vergeten dat Leclerc als 8e gestart is en een flinke achterstand heeft goedgemaakt voor de rest naar binnen ging.
Klopt, maar er was al besloten op basis van de VT's dat hij de pole ging pakken en daarna dat hij van plek 11 ging winnen. En als dat dan niet lukt ligt het aan Ferrari want hij zou supersnel geweest zijn, ondanks dat hij geen snelheid heeft laten zien op een moment dat het ertoe deed. Dat gaat wel erg ver voor jongen in zijn 4e race bij een topteam.quote:Op zondag 28 april 2019 17:08 schreef opreis het volgende:
[..]
Er was niks mis met de strategie van Ferrari voor Leclerc. De gele medium banden waren vandaag gewoon de betere race band dan de rode softs. Hij startte daarop (met mazzel gloed nieuwe) in tegenstelling tot de rest van de top teams. Volgens mij heeft hij uiteindelijk een vergelijkbaar aantal rondes op medium gereden als de rest.
Hij was gewoon niet zo goed dit weekend.
Nee jij kan gewoon niet begrijpend lezen. En zoiets kan je niet 100% stellen. Punt.quote:Op zondag 28 april 2019 17:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen. Jij mist gewoon wat inzicht in de sport. Als Leclerc niet de opdracht had gekregen om Vettel langs te laten, was Vettel er op eigen kracht nooit voorbij gekomen. Punt.
quote:
Hij was nog niet gestopt hè.quote:Op zondag 28 april 2019 17:38 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Dit geldt in nóg meerdere mate voor Gasley, van wie ik het eigenlijk knapper vind, hoe snel hij naar voren is gekomen.
Ja door die nieuwe medium banden terwijl iedereen voor hem op gebruikte softs reed.quote:Op zondag 28 april 2019 17:36 schreef Nattekat het volgende:
Iedereen hier lijkt te zijn vergeten dat Leclerc als 8e gestart is en een flinke achterstand heeft goedgemaakt voor de rest naar binnen ging.
En hoe groot? Precies de achterstand die hij had, zelfs iets minder. Daarna verloor hij heel veel tijd door de slechte timing van de VSC, maar doen alsof hij nergens was slaat helemaal nergens op.quote:Op zondag 28 april 2019 17:41 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja door die nieuwe medium banden terwijl iedereen voor hem op gebruikte softs reed.
Toen de rest op mediums ging rijden werd die achterstand weer flink veel groter.
Ik volg je wiskunde niet helemaal. Zou je het ff met cijfers kunnen zeggen wat je bedoelt? Die timing van de VSC was voor iedereen hetzelfde. Niemand van de topteams heeft daar voordeel uit gehaald.quote:Op zondag 28 april 2019 17:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En hoe groot? Precies de achterstand die hij had, zelfs iets minder. Daarna verloor hij heel veel tijd door de slechte timing van de VSC, maar doen alsof hij nergens was slaat helemaal nergens op.
Het gat voor de VSC was 22 seconden, het gat erna 30.quote:Op zondag 28 april 2019 17:50 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik volg je wiskunde niet helemaal. Zou je het ff met cijfers kunnen zeggen wat je bedoelt? Die timing van de VSC was voor iedereen hetzelfde. Niemand van de topteams heeft daar voordeel uit gehaald.
Hij heeft een extra stop (+/-20 seconde) extra gemaakt, 3x op verse banden gereden (waar de top 1x op verse banden reed) het verschil met Max was 52 seconde (32 dus zonder die laatste pitstop, waarmee hij dus ook nog weer een paar extra snelle rondjes kon rijden op verse banden die het verschil dus kleiner zouden moeten maken).
Ongeveer 40 seconde achter op zn team genoot. En laten we aub niet doen alsof het hem niet mee zat. Crashen in Q2, toch nog 8ste starten, en op verse banden mogen starten.
Misschien dat dat aan de live timing lag ofzo? In principe zouden die gaten hetzelfde moeten blijven omdat ze op een delta moeten rijden. Of misschien dat de VSC eindigde toen hij halverwege het rechte stuk was ofzo. En daar mee verloren.quote:Op zondag 28 april 2019 17:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gat voor de VSC was 22 seconden, het gat erna 30.
Ik begrijp niet zo goed wat hij volgens jou verkeerd deedquote:Op zondag 28 april 2019 17:42 schreef opreis het volgende:
[..]
Of hij kon ze niet goed managen, of zn pace was gewoon niet goed. Kies maar
Hij reed in Q2 zn auto in de muur en hij was niet snel genoeg tijdens de race.quote:Op zondag 28 april 2019 17:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat hij volgens jou verkeerd deed
Ja, was bij mij ook van korte duur.quote:Op zondag 28 april 2019 17:56 schreef Snowsquall het volgende:
Zo, F1 pro weer opgezegd, ben wel klaar met dat gekloot; Niet in kunnen loggen, geen beeld.....
Ook de beperking dat je alleen via je thuis wifi iets kunt kijken op je app/laptop vind ik waardeloos.
Als het werkt is het 100% maar alle vier de races was het geklungel dus weg ermee.
Zag wel dat ze bezig zijn met de capaciteit en blabla refund blabla. Voorlopig ff niet(na 25mei)
idd, maar niet voor een halve minuut maar tot einde race bij mij en niet alleen tijdens de race maar ook kwali. De app was helemaal drama, via url was enige mogelijkheid...quote:Op zondag 28 april 2019 17:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, was bij mij ook van korte duur.
Op papier was het leuk maar als ik het nodig heb werkt het niet.
En bij het terugkijken van races vallen de audiostreams van het commentaar vaak een halve minuut weg.
Wat verwacht je dan? Dat hij zonder SC wel even de top 4 binnen ging wandelen na vroeg in de race op een flinke achterstand te zijn gezet in verkeer?quote:Op zondag 28 april 2019 17:55 schreef opreis het volgende:
[..]
Misschien dat dat aan de live timing lag ofzo? In principe zouden die gaten hetzelfde moeten blijven omdat ze op een delta moeten rijden. Of misschien dat de VSC eindigde toen hij halverwege het rechte stuk was ofzo. En daar mee verloren.
Hoe dan ook, het was nog steeds een behoorlijk gat zonder die 8 seconde extra.
Echt heftig iddquote:Op zondag 28 april 2019 17:50 schreef Nattekat het volgende:
En het was toch wel even lekker, race om 14u. Vanaf Spanje weer dat belachelijke uur erbij
Ik had hem 5de verwacht zonder SC. Maar om te zeggen dat hij goed had gereden had hij niet op een halve minuut gezet moeten worden door Max in een mindere auto, of op 40 seconde door Vettel in dezelfde race. En verkeer viel best mee. hij startte 8ste, en hij had verse bandenquote:Op zondag 28 april 2019 18:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan? Dat hij zonder SC wel even de top 4 binnen ging wandelen na vroeg in de race op een flinke achterstand te zijn gezet in verkeer?
De rest reed op soft.quote:Op zondag 28 april 2019 18:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik had hem 5de verwacht zonder SC. Maar om te zeggen dat hij goed had gereden had hij niet op een halve minuut gezet moeten worden door Max in een mindere auto, of op 40 seconde door Vettel in dezelfde race. En verkeer viel best mee. hij startte 8ste, en hij had verse banden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |