Volgens mij luister je niet eens naar wat Doornbos zegt? Hij zegt letterlijk dat het een briljant rondje van Bottas was.quote:Op zondag 28 april 2019 13:42 schreef Weltschmerz het volgende: Doornbos is weer aan het vertellen hoe briljant Hamiltons rondje wel niet was, met meer tow en toch langzamer dan Bottas.
Al lange tijd motorsportfan. En als (ex)premier zal hij vast ook op de nodige short-lists staanquote:Op zondag 28 april 2019 13:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eens.
Maar hoezo heeft hij (regelmatig) contact met Jos Verstappen? Vind ik best een beetje gek
Vorig jaar was er zo een race die 2 uur voor quali was, kom ik thuis was het al overquote:Op zondag 28 april 2019 13:50 schreef Embraer89 het volgende:
Ah, wel 14:10 dus, ik hield rekening met 15:10 omdat de kwali en vrije training vrijdag ook op die tijd was.
Lekker handig. Zal vast niet de enige zijn.
Ik gok tussen de 0 en 20quote:Op zondag 28 april 2019 13:50 schreef het_synergy_effect het volgende:
Wat denken jullie...
Hoeveel wagens gaan er finishen vandaag?
Ik gok zelf tussen de 12 en 15.
tussen de 14 en 18quote:Op zondag 28 april 2019 13:50 schreef het_synergy_effect het volgende:
Wat denken jullie...
11quote:Op zondag 28 april 2019 13:50 schreef het_synergy_effect het volgende:
Wat denken jullie...
Het zijn gewoon hoeren. Hier is wel wat meer voor geschoven dan alleen maar een goeie snackplatter bij een of ander Mercedes event.quote:Op zondag 28 april 2019 13:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mol is voorzitter van de Hamilton fanclub en Doornbos penningmeester. De rest daar is erelid.
Dat moet haast wel.
haha echt he. Ik zit met schaamte te kijken..quote:
Starten om 15:10, dan is het met wat oponthoud donker aan het einde van de race.quote:Op zondag 28 april 2019 13:50 schreef Embraer89 het volgende:
Ah, wel 14:10 dus, ik hield rekening met 15:10 omdat de kwali en vrije training vrijdag ook op die tijd was.
Lekker handig. Zal vast niet de enige zijn.
3quote:Op zondag 28 april 2019 13:50 schreef het_synergy_effect het volgende:
Wat denken jullie...
20. Gister alle spektakel gehad, dit wordt een optocht zoals 2016quote:Op zondag 28 april 2019 13:50 schreef het_synergy_effect het volgende:
Wat denken jullie...
Hij was gewoon fan van die band vroegerquote:Op zondag 28 april 2019 13:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
K-otic
Jack Plooij en zn steenkolen Engels
Ook niet echt te vergelijkenquote:Op zondag 28 april 2019 13:52 schreef Max23 het volgende:
Dit zal je bij voetbal nooit zien, deelnemers die vlak voor de wedstrijd geīnterviewd worden
Zou Sita rakenquote:Op zondag 28 april 2019 13:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij was gewoon fan van die band vroeger
Ja dat is ook zo, maar had de kwali dan ook gewoon om 14:00 gedaan.quote:Op zondag 28 april 2019 13:52 schreef maan_man het volgende:
[..]
Starten om 15:10, dan is het met wat oponthoud donker aan het einde van de race.
die man moet gewoon weg, het is gewoon vriendjespolitiek van Mol, maar allesbehalve professioneelquote:
Ach, de FIA is één grote hoerenzooi, met Ferrari als pooier, dus wat is je punt eigenlijk?quote:Op zondag 28 april 2019 13:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zijn gewoon hoeren. Hier is wel wat meer voor geschoven dan alleen maar een goeie snackplatter bij een of ander Mercedes event.
20 is wat veel, er moet minstens 1 Renault motor uitvallen natuurlijk.quote:Op zondag 28 april 2019 13:52 schreef Mano_ het volgende:
[..]
20. Gister alle spektakel gehad, dit wordt een optocht zoals 2016
is dit spam?quote:Op zondag 28 april 2019 13:54 schreef Embraer89 het volgende:
Ziggo Racing is trouwens wel een uitkomst, zit nu weer naar de kwali te kijken en niet naar die kwal van een Kamphues
Dit. Plooij is een fanboy die na al die jaren nog steeds geen fatsoenlijke vraag kan stellen.quote:Op zondag 28 april 2019 13:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die man moet gewoon weg, het is gewoon vriendjespolitiek van Mol, maar allesbehalve professioneel
Oh ja, dat was een beetje naīef van mequote:Op zondag 28 april 2019 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
20 is wat veel, er moet minstens 1 Renault motor uitvallen natuurlijk.
Natalie?quote:Op zondag 28 april 2019 13:56 schreef THEFXR het volgende:
elke x als ik die britse milf zie wil ik haar ongenadig .....
We kunnen wel onaardig doen over vrouwen, maar dat mag ook al niet.quote:Op zondag 28 april 2019 13:56 schreef KillerBee4ever het volgende:
Tjeez, kunnen jullie niet een 'het grote Ziggo haat-topic' starten alsjeblieft? Dit gaat totaal niet meer over de GP![]()
jawel, voorbeschouwing is een onderdeel van de gpquote:Op zondag 28 april 2019 13:56 schreef KillerBee4ever het volgende:
Tjeez, kunnen jullie niet een 'het grote Ziggo haat-topic' starten alsjeblieft? Dit gaat totaal niet meer over de GP![]()
Die ook nog niet begonnenquote:Op zondag 28 april 2019 13:56 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ga ergens anders janken.quote:Op zondag 28 april 2019 13:56 schreef KillerBee4ever het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2019 13:56 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
We kunnen wel onaardig doen over vrouwen, maar dat mag ook al niet.
Bestaat alquote:Op zondag 28 april 2019 13:56 schreef KillerBee4ever het volgende:
MaxiGod. Jij ook hierquote:Op zondag 28 april 2019 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou ook weinig toevoegen eerlijk gezegd.
Uh okéquote:Op zondag 28 april 2019 13:56 schreef raptorix het volgende:
Roep nu naar mijn vriend: BOX BOX BOX voor broodje ei
Nog even 10 minuutjes geduld en dan kunnen we weer met zijn alle over de FIA ga zeikenquote:Op zondag 28 april 2019 13:56 schreef KillerBee4ever het volgende:
Strollquote:Op zondag 28 april 2019 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even 10 minuutjes geduld en dan kunnen we weer met zijn alle over de FIA ga zeiken
Ziggo maakte daar reclame over.quote:Op zondag 28 april 2019 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het gaat hier over F1. Niet over sport. Je zit verkeerd.
JPB racet beter dan doornbosquote:Op zondag 28 april 2019 14:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfff zou Doornbos dood gaan als ‘ie een keer iemand een zin af laat maken? Wat is ‘ie irritant aanwezig. Zit te wachten tot JPB zijn geduld verliest en hem een klap op zijn hoofd geeft
Crash in turn 1 en de hele top 4 erafquote:Op zondag 28 april 2019 14:02 schreef Gezicht het volgende:
Ik durf me hier niet aan een voorspelling te wagen.
Haha bedankt. Nu stoor ik me er ook meteen aanquote:Op zondag 28 april 2019 14:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfff zou Doornbos dood gaan als ‘ie een keer iemand een zin af laat maken? Wat is ‘ie irritant aanwezig. Zit te wachten tot JPB zijn geduld verliest en hem een klap op zijn hoofd geeft
Volgens mij is het toch echt Hamilton die door het gras mag afsteken, met te lage bandenspanning mag rijden, anderen hun snelle rondje mag verstieren etc, om na elke kwalificatie en race excuses voor hem verzonnen te krijgen door DiResta en Coulthard etc.quote:Op zondag 28 april 2019 13:53 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ach, de FIA is één grote hoerenzooi, met Ferrari als pooier, dus wat is je punt eigenlijk?
Tipje:quote:Op zondag 28 april 2019 14:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch echt Hamilton die door het gras mag afsteken, met te lage bandenspanning mag rijden, anderen hun snelle rondje mag verstieren etc, om na elke kwalificatie en race excuses voor hem verzonnen te krijgen door DiResta en Coulthard etc.
En de rest van de race ook niet.quote:Op zondag 28 april 2019 14:06 schreef franklop het volgende:
Ik denk dat er eerste ronde niks spectaculairs gebeurd
Hahaquote:Op zondag 28 april 2019 14:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tipje:
https://www.formel1.de/forum/
Laten we het hopenquote:Op zondag 28 april 2019 14:08 schreef nils7 het volgende:
Fijne Race iedereen, Max zal wel uitvallen gok ik.
Het Nederlands race geluk is vast gisteren al helemaal verbruikt dit weekend!
Welk geluk?quote:Op zondag 28 april 2019 14:08 schreef nils7 het volgende:
Fijne Race iedereen, Max zal wel uitvallen gok ik.
Het Nederlands race geluk is vast gisteren al helemaal verbruikt dit weekend!
En dan twee rondes voor het einde een motorplof.quote:
Mis je niets, FE is qua racen leuk, maar om te kijken is het verschrikkelijkquote:
Je weet gewoon dat er weer een Renault met motorpech gaat uitvallen.quote:Op zondag 28 april 2019 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan twee rondes voor het einde een motorplof.
Ach, tenminste geklasseerd danquote:Op zondag 28 april 2019 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan twee rondes voor het einde een motorplof.
Hij zal op straffe van stokslagen wel moetenquote:Op zondag 28 april 2019 14:13 schreef Crazy-M het volgende:
Benieuwd wat Gasly nu laat zien, kijken of hij ook kan inhalen
Zometeen komt de DRS trein, die willen ze voor zijn natuurlijkquote:Op zondag 28 april 2019 14:15 schreef LTVDK het volgende:
Brave start zonder brokken en de Mercs liggen al weer een teringeind voor
Je steekt wel veel energie in Hamilton.quote:Op zondag 28 april 2019 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton moet een technisch probleem hebben.
lolwutquote:Op zondag 28 april 2019 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton moet een technisch probleem hebben.
quote:Op zondag 28 april 2019 14:18 schreef Sally het volgende:
Max startte binnenkant, zelfde plek als Hamilton:
Vuilere baan
Dus mi : goed heel gehouden door Max en Ham. Geen risico's.
Ham houdt zijn positie, Max verliest een plek.quote:Op zondag 28 april 2019 14:18 schreef Sally het volgende:
Max startte binnenkant, zelfde plek als Hamilton:
Vuilere baan
Precies.quote:Op zondag 28 april 2019 14:18 schreef Sally het volgende:
In ieder geval lang niet zo erg als die dronken stagiaires bij China.quote:Op zondag 28 april 2019 14:19 schreef Peterselieman het volgende:
Lekkere regie hoor. Laat de herhaling van de start zien op het moment dat de inhaalacties beginnen
En dat is een belangrijk onderdeel van mechanische sportenquote:Op zondag 28 april 2019 14:19 schreef shiznuts het volgende:
Komt nog wel safetycar en dan winnen op onsportieve pure taktiek
Kwaliteitsstreampje wel datquote:
Waarom? Zigno is toch niet zo slecht.quote:Op zondag 28 april 2019 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had het allang aangeschaft als het niet zo slecht was
Nee van saftey afhalenquote:Op zondag 28 april 2019 14:20 schreef Crazy-M het volgende:
Motor issue voor max, aangezien andere enigine mode moet kiezen ?
Tegen de tijd dat hij Perez voorbij is zijn Mercedes en Vettel aan de horizon verdwenenquote:Op zondag 28 april 2019 14:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
Precies.
Perez komt hij toch wel voorbij, dus gewoon netjes blijven rijden totdat Vettel de boel weer eens verneukt.
Nee, vast achter PER, dus beter de boel een beetje sparen denk ikquote:Op zondag 28 april 2019 14:20 schreef Crazy-M het volgende:
Eerder meer vermogen om in te halen en meters te makenquote:Op zondag 28 april 2019 14:20 schreef Crazy-M het volgende:
Lijkt het wel op, loopt verder terugquote:
Jij bent zeker ook zo iemand die haat op Maldonado?quote:Op zondag 28 april 2019 14:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Stroll 0 skill, gewoon dikke Mercedes motor onder de reet.
F1TV welquote:Op zondag 28 april 2019 14:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom? Zigno is toch niet zo slecht.
Racing Point, whatever.quote:
Nee johquote:Op zondag 28 april 2019 14:23 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is wel met afstand de slechtste GP op de kalender.
Ff bewaren deze quotequote:Op zondag 28 april 2019 14:23 schreef Pedroso het volgende:
Nou, dat was het dan. Top 4 plekken zijn bekend.
Die Red Bull is echt heel goed in de middensector.quote:Op zondag 28 april 2019 14:24 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een gat trekt Max meteen nadat die er voorbij is.
Mag 1x de lijn verdedigen. Maar niet meer weavenquote:
Daar betaal ik ook niet meer voor.quote:Op zondag 28 april 2019 14:24 schreef zoem het volgende:
LT laat nog steeds Max op P5 zien, werkt weer lekker.
Ziggo Europees te bekijken... Of VPN of Oostenrijks: ORF of Zwitsers SRFquote:Op zondag 28 april 2019 14:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Nadeel van op vakantie zijn. Rtl heeft reclame zonder FIF
klopt, was ook niet negatief bedoeld Perez wist ook wel dat hij hem niet kon tegenhoudenquote:Op zondag 28 april 2019 14:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Mag 1x de lijn verdedigen. Maar niet meer weaven
En dat deed PER dan ook niet, maar maakte gewoon ruimte voor de bocht - voor Max
Banden he.quote:Op zondag 28 april 2019 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
Leclerc is lekker bezig. Ik vraag me af hoe het kan dat Vettel zo traag is
Stroll heeft gewoon een stoeltje omdat zijn papa miljardair is.quote:Op zondag 28 april 2019 14:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo iemand die haat op Maldonado?
Is de schuld van Hamilton natuurlijk.quote:Op zondag 28 april 2019 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
Leclerc is lekker bezig. Ik vraag me af hoe het kan dat Vettel zo traag is
quote:Op zondag 28 april 2019 14:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt, was ook niet negatief bedoeld Perez wist ook wel dat hij hem niet kon tegenhouden
Ik heb hier niet echt een stabiele internet verbinding. Dus ik heb niks aan mijn ziggo bereikbaarheid.quote:Op zondag 28 april 2019 14:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ziggo Europees te bekijken... Of VPN of Oostenrijks: ORF of Zwitsers SRF
Monzaquote:Op zondag 28 april 2019 14:23 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is wel met afstand de slechtste GP op de kalender.
Er zijn wereldwijd ongeveer 28000 biljonairs, kortom aangezien er ongeveer 10 paid drivers zijn, is hij als alle miljonairs zoons een paid driverd konden zijn alsnog een topper.quote:Op zondag 28 april 2019 14:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Stroll heeft gewoon een stoeltje omdat zijn papa miljardair is.
Mercedes 1,2 en Ferrari 3,4quote:Op zondag 28 april 2019 14:23 schreef Pedroso het volgende:
Wie is VES?quote:Op zondag 28 april 2019 14:27 schreef Embraer89 het volgende:
VES lijkt dichterbij VET komen, LEC weer dichterbij VES.
Dat zal het wel worden ja. Top 5 al bekend dus.quote:
Waarom blijf je zo vast houden aan VES ipv gewoon VER, Vergne is er al sinds 2015 niet meer.quote:Op zondag 28 april 2019 14:27 schreef Embraer89 het volgende:
VES lijkt dichterbij VET komen, LEC weer dichterbij VES.
Gewoon voorbij laten gaan, dan kan het nog leuk worden tussen VET en LECquote:
In een RB de komende 19 jaar niet.quote:Op zondag 28 april 2019 14:28 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Verstappen zou toch wereldkampioen worden dit jaar?
Volgens wie?quote:Op zondag 28 april 2019 14:28 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Tijd dat er iemand de muur in vliegt?quote:
Als je Ferrari en Mercedes buiten beschouwing laat dan maakt ie een goede kans.quote:Op zondag 28 april 2019 14:28 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Hij kan nog terug komen.quote:Op zondag 28 april 2019 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom blijf je zo vast houden aan VES ipv gewoon VER, Vergne is er al sinds 2015 niet meer.
Idd, Leclerc blaast er op de hardere band straks voorbij op het rechte stuk.quote:
Ik zag gister een boot varen met 20PK, die kon ik op mijn driewieler nog bijhouden.quote:Op zondag 28 april 2019 14:29 schreef pmponer het volgende:
Maar RB heeft echt enorme stappen gemaakt 20 pk extra dit dat
Door een te grote brandstoftoevoer te gebruiken zeker, en die mag nu niet meer.quote:Op zondag 28 april 2019 14:29 schreef pmponer het volgende:
Maar RB heeft echt enorme stappen gemaakt 20 pk extra dit dat
quote:Op zondag 28 april 2019 14:23 schreef Pedroso het volgende:
Had je hem op haasje staan zekerquote:Op zondag 28 april 2019 14:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zag gister een boot varen met 20PK, die kon ik op mijn driewieler nog bijhouden.
Engine braking.quote:Op zondag 28 april 2019 14:30 schreef Greys het volgende:
Meh.
Wat zei hij nou over radio? Remproblemen?
Da's altijd makkelijk, met het beste materiaalquote:
quote:Op zondag 28 april 2019 14:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Door een te grote brandstoftoevoer te gebruiken zeker, en die mag nu niet meer.
Ja iets met niet werkenquote:Op zondag 28 april 2019 14:30 schreef Greys het volgende:
Meh.
Whahahahaquote:Op zondag 28 april 2019 14:30 schreef trein2000 het volgende:
En nu kijken of lec Vettel voorbij mag van Ferrari
Jaquote:Op zondag 28 april 2019 14:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tijd dat er iemand de muur in vliegt?
Motorrem doet niet altijd wat het moet doen blijkbaar.quote:Op zondag 28 april 2019 14:30 schreef Greys het volgende:
Meh.
quote:Op zondag 28 april 2019 14:23 schreef Pedroso het volgende:
Stomme regel, beter geven ze racers 3 keer per race een turbo boost, volgens mij deden ze dat in die vage F1 kloon.quote:
Waarschijnlijk niet waarna er frustratie komt en de Ferrari's elkaar van de baan aftikken.quote:Op zondag 28 april 2019 14:30 schreef trein2000 het volgende:
En nu kijken of lec Vettel voorbij mag van Ferrari
Lol. Alsof hij het in zich heeft om wereldkampioen te worden. Het is al knap dat ie bij RB zit.quote:Op zondag 28 april 2019 14:30 schreef Pedroso het volgende:
Als Max ooit wereldkampioen wil worden dan moet ie snel wegwezen bij Red Bull.
Ik vrees er ook voor ja.quote:Op zondag 28 april 2019 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Whahahaha
Tuurlijk niet, gekke trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |