Superleuk, hahaquote:Op zondag 28 april 2019 12:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
GoededagEn en en hoe was je date?
quote:Op zondag 28 april 2019 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan gewoon zien dat je me niet geliked hebt op Tinder
quote:
Iddquote:
Ja gezien. Nou zo iemand heeft toch hulp nodig. Toch verschrikkelijk voor zijn omgeving dit.quote:Op zondag 28 april 2019 12:36 schreef Chia het volgende: [..] Interessante docu hierover vanuit het perspectief van de overlastgever: https://www.2doc.nl/docum(...)9/maart/verward.html
Klinkt goed, dus er zit wel een vervolgdate in zo te horen?quote:Op zondag 28 april 2019 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd.
Hele middag/avond in t paviljoen zitten kletsen, lachen. Echt heel leuk. Lang geleden dat ik met iemand zo'n klik had.
Ik dacht dat ik nieuwschierig wasquote:Op zondag 28 april 2019 12:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt goed, dus er zit wel een vervolgdate in zo te horen?Is het een local trouwens?
Ja dat denk ik welquote:Op zondag 28 april 2019 12:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt goed, dus er zit wel een vervolgdate in zo te horen?Is het een local trouwens?
Leuk!quote:Op zondag 28 april 2019 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd.
Hele middag/avond in t paviljoen zitten kletsen, lachen. Echt heel leuk. Lang geleden dat ik met iemand zo'n klik had.
Wel zo handig in het hoogseizoen als iemand dichtbij woontquote:Op zondag 28 april 2019 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel.
En nee, geen Zeeuw.
Sowieso handigquote:Op zondag 28 april 2019 12:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wel zo handig in het hoogseizoen als iemand dichtbij woont
Nope zon hierquote:
Even voor en na pics maken dan.quote:Op zondag 28 april 2019 12:48 schreef Belsezar het volgende:
Zit er over te denken om mijn baard af te scheren.
Zo even nutteloze info tussendoor
Nee, hele dag al droog. Wel bewolkt nu.quote:
Hebben jullie een leuke Koningsdag gehad?quote:Op zondag 28 april 2019 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, hele dag al droog. Wel bewolkt nu.
De voorfotos zijn er al maar ik zal indien nodig een na foto makenquote:Op zondag 28 april 2019 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even voor en na pics maken dan.
Netflix was briljant, nieuw seizoen van Sabrina kunnen kijkenquote:Op zondag 28 april 2019 12:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hebben jullie een leuke Koningsdag gehad?
Valt best wel meequote:Op zondag 28 april 2019 13:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De voorfotos zijn er al maar ik zal indien nodig een na foto maken
Ik zie wel op tegen elke dag weer scheren
Is je gezicht kaal.quote:Op zondag 28 april 2019 13:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, maar niet vanwege Koningsdag. Niks specifiek mee gedaan. En jij?quote:Op zondag 28 april 2019 12:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hebben jullie een leuke Koningsdag gehad?
Beste gezichtquote:
Ik heb mij al drie dagen niet geschoren en nog nauwelijks wat te zien.quote:Op zondag 28 april 2019 13:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is dat nou gebaseerd op Sabrinaserie met die twee tantes en Salem the cat?quote:Op zondag 28 april 2019 13:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Netflix was briljant, nieuw seizoen van Sabrina kunnen kijken
Heb je ook nog een kippenborstje?quote:Op zondag 28 april 2019 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mij al drie dagen niet geschoren en nog nauwelijks wat te zien.
De reactie die je wist die zou komen. Jij baardliefhebber.quote:
Hier ook niet haha. Wilde nog wel bandjes gaan kijken, maar toen ging het regenen en werd het ook maar Netflixquote:Op zondag 28 april 2019 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, maar niet vanwege Koningsdag. Niks specifiek mee gedaan. En jij?
quote:
Niks mis mee. Wat heb je gekeken?quote:Op zondag 28 april 2019 13:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hier ook niet haha. Wilde nog wel bandjes gaan kijken, maar toen ging het regenen en werd het ook maar Netflix
quote:Op zondag 28 april 2019 13:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is dat nou gebaseerd op Sabrinaserie met die twee tantes en Salem the cat?
Kan er niets aan doenquote:Op zondag 28 april 2019 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De reactie die je wist die zou komen. Jij baardliefhebber.
David Bowie documentaire en Kantaro. Die eerste had trouwens een slecht geluid zeg, heel irritant.quote:
Het is nu superkort, 3 mm.Ik laat het even zo.quote:
Ja ja jij baardmeisje.quote:
Na 3 dagen zie ik er al uit als een zwaar bebaarde manquote:Op zondag 28 april 2019 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mij al drie dagen niet geschoren en nog nauwelijks wat te zien.
Ja maar dan leukerquote:Op zondag 28 april 2019 13:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is dat nou gebaseerd op Sabrinaserie met die twee tantes en Salem the cat?
Oh, dat wist ik niet dat het op een stripboek gebaseerd was. Grappig. Kantaro is dacht ik ook op een strip gebaseerd.quote:Op zondag 28 april 2019 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of nou ja, beide series zijn gebaseerd op dat personage. Was volgens mij een stripboek ofzo?
Archie comics geloof ik.quote:Op zondag 28 april 2019 13:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet dat het op een stripboek gebaseerd was. Grappig. Kantaro is dacht ik ook op een strip gebaseerd.
Die stoppels kunnen er zo mooi uitzien, maar mijn kin ziet er beduidend minder mooi uit als het als schuurpapier fungeert bij het zoenenquote:Op zondag 28 april 2019 13:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hou ook wel van baarden.
Maar niet van stoppeltjes, brr. Dan beter of een dikke baard of helemaal glad.
Natuurlijk wel, iets zeggen als; als je óók nog een baard zou hebben dan zou je echt dé perfecte man zijn.quote:
De moeite waard om te kijken?quote:Op zondag 28 april 2019 13:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
David Bowie documentaire en Kantaro. Die eerste had trouwens een slecht geluid zeg, heel irritant.
Geen comedy, donker, volwassener, wat meer richting Supernatural.quote:
Maand is bijna voorbijquote:Op zondag 28 april 2019 13:10 schreef Allures het volgende:
Ik krijg zin om te naaien van RuPaul
Of shoppen
Maar ik kan even niet verder met mijn naaiproject en ging even weer een maand niet shoppen... Ik probeer nu om en om te doen
al aan je vrouw opgebiecht?quote:Op zondag 28 april 2019 13:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is ook oneerlijk verdeeld.
Ik ben ontzettend slecht relatiemateriaal maar iedereen wil me.
Heb je je misstap thuis al opgebiecht?quote:Op zondag 28 april 2019 13:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee net begonnenquote:
quote:Op zondag 28 april 2019 13:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Als iedereen hem wil dan zijn er vat wel enkele vriendinnen van haar die op hem hitten, dus dat weet ze in ieder geval al wel.quote:
Die had ook geen baardquote:
Als je van Bowie houdt ja, sowieso lijkt me. En Kantaro is een beetje apart, maar ook zonder drugs best vermakelijk. Het helpt wel als je ook een beetje van eten houd denk ik.quote:
In een dronken bui op zijn bek gepakt door een dronken, net gescheiden vrouw van 51 en hij denkt dat hij Gods gift aan alle vrouwen is.quote:
Oh geen onschuldige '90's shizzle dus.. Supernatural heb ik niet gezien.quote:Op zondag 28 april 2019 13:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen comedy, donker, volwassener, wat meer richting Supernatural.
Niet:quote:
Vrouwen zonder make up vind ik gewoon mooier.quote:
Niet mijn favoriete artiest maar ook niet verkeerd. Zal m op de kijklijst zetten. Waar gaat Kantaro over?quote:Op zondag 28 april 2019 13:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als je van Bowie houdt ja, sowieso lijkt me. En Kantaro is een beetje apart, maar ook zonder drugs best vermakelijk. Het helpt wel als je ook een beetje van eten houd denk ik.
quote:Op zondag 28 april 2019 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In een dronken bui op zijn bek gepakt door een dronken, net gescheiden vrouw van 51
Waarom swipe je naar rechts met zo'n krijskind op de foto?quote:Op zondag 28 april 2019 13:23 schreef Gruj0 het volgende:
Heb Tinder weer reinstalled. x1000![]()
Iemand vroeg of mensen die te knap voor je zijn, naar links worden geswiped. Ik doe dat best vaak.
Door onze Kluun kan ik ook gelijk een goed voorbeeld overleggen van wie ik wel en wie ik niet naar rechts zou swipen.
Wel:
[..]
Niet:
[..]
Vrouwen zonder make up vind ik gewoon mooier.
Die eerste is zou ook te goed voor mij zijn. Belachelijk eigenlijk, want het is dezelfde persoon.![]()
Val sowieso meer op vrouwen die bijna geen make up dragen. Wat gewicht mag ook wel, ben zelf ook niet de dunste.
Dames die er als model uit zien, zo'n figuur hebben waar je ogen van uitvallen, zich model wanen, 600 insta foto's van zichzelf hebben, alleen fotos van luxe resorts, kasten van huizen, of al die kwart van de wereld hebben gezien like ik ook al niet. Ik vind mij zeker niet fantastisch, en ben ook niet arrogant, maar zo iemand past toch het beste bij een zo knap mogelijk iemand en je moet zelf samen ook nog wat van de wereld te zien hebben.
Nee, maar wil niet zeggen dat ik mannen zonder baard automatisch niet knap vindquote:
quote:Op zondag 28 april 2019 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In een dronken bui op zijn bek gepakt door een dronken, net gescheiden vrouw van 51 en hij denkt dat hij Gods gift aan alle vrouwen is.
Japanse zoetigheid en de liefde daarvoorquote:Op zondag 28 april 2019 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet mijn favoriete artiest maar ook niet verkeerd. Zal m op de kijklijst zetten. Waar gaat Kantaro over?
tongen is wel wat meer dan dat tochquote:Op zondag 28 april 2019 13:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Als iedereen hem wil dan zijn er vat wel enkele vriendinnen van haar die op hem hitten, dus dat weet ze in ieder geval al wel.
Die is wel een beetje eng.quote:Op zondag 28 april 2019 13:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, maar wil niet zeggen dat ik mannen zonder baard automatisch niet knap vindBedoel, kijk naar Cillian Murphy. Wat een snack is dat
Shop zequote:Op zondag 28 april 2019 13:23 schreef Belsezar het volgende:
Tijd om boodschapjes te doen, dag lieve vriendjes
Nou, vooruit dan maar.quote:Op zondag 28 april 2019 13:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, maar wil niet zeggen dat ik mannen zonder baard automatisch niet knap vindBedoel, kijk naar Cillian Murphy. Wat een snack is dat
Foto's zonder kind bedoel ik dan.quote:Op zondag 28 april 2019 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom swipe je naar rechts met zo'n krijskind op de foto?
Klinkt meer als iets voor CL.quote:Op zondag 28 april 2019 13:25 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Japanse zoetigheid en de liefde daarvoor
Heb ook wel eens een zwak moment.quote:Op zondag 28 april 2019 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op basis van een paar foto's weet je toch niet hoe vaak iemand irl make-up draagt?quote:Op zondag 28 april 2019 13:23 schreef Gruj0 het volgende:
Heb Tinder weer reinstalled. x1000![]()
Iemand vroeg of mensen die te knap voor je zijn, naar links worden geswiped. Ik doe dat best vaak.
Door onze Kluun kan ik ook gelijk een goed voorbeeld overleggen van wie ik wel en wie ik niet naar rechts zou swipen.
Wel (EDIT: foto's zonder kind hehe Vinnie):
[..]
Niet:
[..]
Vrouwen zonder make up vind ik gewoon mooier.
Die eerste zou ook te goed voor mij zijn. Belachelijk eigenlijk, want het is dezelfde persoon.![]()
Val sowieso meer op vrouwen die bijna geen make up dragen. Wat gewicht mag ook wel, ben zelf ook niet de dunste.
Dames die er als model uit zien, zo'n figuur hebben waar je ogen van uitvallen, zich model wanen, 600 insta foto's van zichzelf hebben, alleen fotos van luxe resorts, kasten van huizen, of die al een kwart van de wereld hebben gezien like ik ook al niet. Ik vind mij zeker niet fantastisch en ben ook niet arrogant, maar zo iemand past toch het beste bij een zo knap mogelijk iemand en je moet zelf samen ook nog wat van de wereld te zien hebben.
Niet naar het kind kijken maar wel naar die gretige open mond.quote:Op zondag 28 april 2019 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goede kop maar manlet.quote:Op zondag 28 april 2019 13:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan nog zou ze naar links gaan bij mijquote:
quote:Op zondag 28 april 2019 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook wel eens een zwak moment.
Echt? Vind deze vrouw zo op foto 1 mooier dan helemaal opgedirkt op foto 2.quote:
Klopt, maar je moet het met die paar foto's doen.quote:Op zondag 28 april 2019 13:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Op basis van een paar foto's weet je toch niet hoe vaak iemand irl make-up draagt?
Jij maakt van elke foto iets seksueels hé ?quote:Op zondag 28 april 2019 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet naar het kind kijken maar wel naar die gretige open mond.
Dacht dat Miss iets meer into Japan was, maar CL en andere foodies hier vinden het misschien ook wel leuk. Het wordt wel geinig in beeld gebracht, terwijl je ook iets leert over hoe het gemaakt wordt en hoe het smaakt enzo.quote:
Ze hebben hem niet voor niets bij het opgraven geilosaurus genoemd.quote:Op zondag 28 april 2019 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij maakt van elke foto iets seksueels hé ?
Hier wel.quote:Op zondag 28 april 2019 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij maakt van elke foto iets seksueels hé ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |