Superleuk, hahaquote:Op zondag 28 april 2019 12:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
GoededagEn en en hoe was je date?
quote:Op zondag 28 april 2019 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan gewoon zien dat je me niet geliked hebt op Tinder
quote:
Iddquote:
Ja gezien. Nou zo iemand heeft toch hulp nodig. Toch verschrikkelijk voor zijn omgeving dit.quote:Op zondag 28 april 2019 12:36 schreef Chia het volgende: [..] Interessante docu hierover vanuit het perspectief van de overlastgever: https://www.2doc.nl/docum(...)9/maart/verward.html
Klinkt goed, dus er zit wel een vervolgdate in zo te horen?quote:Op zondag 28 april 2019 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd.
Hele middag/avond in t paviljoen zitten kletsen, lachen. Echt heel leuk. Lang geleden dat ik met iemand zo'n klik had.
Ik dacht dat ik nieuwschierig wasquote:Op zondag 28 april 2019 12:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt goed, dus er zit wel een vervolgdate in zo te horen?Is het een local trouwens?
Ja dat denk ik welquote:Op zondag 28 april 2019 12:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt goed, dus er zit wel een vervolgdate in zo te horen?Is het een local trouwens?
Leuk!quote:Op zondag 28 april 2019 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd.
Hele middag/avond in t paviljoen zitten kletsen, lachen. Echt heel leuk. Lang geleden dat ik met iemand zo'n klik had.
Wel zo handig in het hoogseizoen als iemand dichtbij woontquote:Op zondag 28 april 2019 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel.
En nee, geen Zeeuw.
Sowieso handigquote:Op zondag 28 april 2019 12:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wel zo handig in het hoogseizoen als iemand dichtbij woont
Nope zon hierquote:
Even voor en na pics maken dan.quote:Op zondag 28 april 2019 12:48 schreef Belsezar het volgende:
Zit er over te denken om mijn baard af te scheren.
Zo even nutteloze info tussendoor
Nee, hele dag al droog. Wel bewolkt nu.quote:
Hebben jullie een leuke Koningsdag gehad?quote:Op zondag 28 april 2019 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, hele dag al droog. Wel bewolkt nu.
De voorfotos zijn er al maar ik zal indien nodig een na foto makenquote:Op zondag 28 april 2019 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even voor en na pics maken dan.
Netflix was briljant, nieuw seizoen van Sabrina kunnen kijkenquote:Op zondag 28 april 2019 12:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hebben jullie een leuke Koningsdag gehad?
Valt best wel meequote:Op zondag 28 april 2019 13:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De voorfotos zijn er al maar ik zal indien nodig een na foto maken
Ik zie wel op tegen elke dag weer scheren
Is je gezicht kaal.quote:Op zondag 28 april 2019 13:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, maar niet vanwege Koningsdag. Niks specifiek mee gedaan. En jij?quote:Op zondag 28 april 2019 12:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hebben jullie een leuke Koningsdag gehad?
Beste gezichtquote:
Ik heb mij al drie dagen niet geschoren en nog nauwelijks wat te zien.quote:Op zondag 28 april 2019 13:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is dat nou gebaseerd op Sabrinaserie met die twee tantes en Salem the cat?quote:Op zondag 28 april 2019 13:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Netflix was briljant, nieuw seizoen van Sabrina kunnen kijken
Heb je ook nog een kippenborstje?quote:Op zondag 28 april 2019 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mij al drie dagen niet geschoren en nog nauwelijks wat te zien.
De reactie die je wist die zou komen. Jij baardliefhebber.quote:
Hier ook niet haha. Wilde nog wel bandjes gaan kijken, maar toen ging het regenen en werd het ook maar Netflixquote:Op zondag 28 april 2019 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, maar niet vanwege Koningsdag. Niks specifiek mee gedaan. En jij?
quote:
Niks mis mee. Wat heb je gekeken?quote:Op zondag 28 april 2019 13:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hier ook niet haha. Wilde nog wel bandjes gaan kijken, maar toen ging het regenen en werd het ook maar Netflix
quote:Op zondag 28 april 2019 13:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is dat nou gebaseerd op Sabrinaserie met die twee tantes en Salem the cat?
Kan er niets aan doenquote:Op zondag 28 april 2019 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De reactie die je wist die zou komen. Jij baardliefhebber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |