abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186449220
:{

of je nou wil of niet om de grote wereld van de Vlogsterbaggers kan je gewoon niet heen :') Je wil wat reisinfo over Dubai en bekijkt wat youtube videos, kom je bij die fatty Mascha terecht, je zoekt op Japanse sushi en je komt bij die anorexia figuur Nooshin terecht, je wil graag samenvatting van wedstrijd terugkijken en je komt bij die mislukte Geuze terecht....het probleem is ook echt dat ze met zoveel zijn. En die vlogsters bedonderen de boel...ik bedoel je hebt een site genaamd Beautylaboratorium....dan zie je er zo uit:

maar omdat je voortdurend die fokking camera in je hand hebt....krijgen we ook de echte lelijkerd te zien

Plaatst alles behoorlijk in perspectief. Als ik dus collega heb die vet is en nooit make up opdoe...ik wijs haar af....loop ik dus meisje mis die met make up en paar kilo's minder lekker is?

Maar goed dit is slechts een greep uit de duizenden vlogsters, waar tieners de hele dag naar staren (ipv zelf een interessant leven op te bouwen ;( ) echter man man man wat ik zojuist tegenkwam slaat alles....

Lelijk, smerige uitstraling, praat als een bouwvakker met bierbuik, gewoon een vies wijf! De achternaam Plas zegt meer dan genoeg. En dit heeft 257k abonnees :') :') :') en het neemt dagelijks toe! Bovendien heeft ze een vriend! HOE DAN? Een kind! HOE DAN?

:r

Kluun begrijpt er geen draad van!
Niet doen
pi_186449321
TL;DR, wie is Nienke?
pi_186449860
Maarja Nienke heeft een boobjob gehad itt tot jou Kluun
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_186449993
Wat is er mis met de vrouwen uit de OP?

Foto 1 en 2 zijn dezelfde vrouw, maar zoals ze eruit ziet op foto 2, zonder make up, is ze zelfs veel leuker. _O_

Met de vrouw van foto 3 is ook niks mis. Ze heeft nu al meer bereikt dan jij en is zelfs 1 jaar jonger. :D Je zeurt gewoon teveel.
  zaterdag 27 april 2019 @ 00:48:15 #5
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_186450201
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 00:00 schreef Kluun1985 het volgende:
Bovendien heeft ze een vriend! HOE DAN? Een kind! HOE DAN?

Rot toch op met dat irritante "HOE DAN?" :')

1. Iemand vindt haar leuk genoeg voor een relatie.
2. Neuken, zwanger worden, kind baren.
pi_186450276
Kluuntopic, niet gelezen en ogen uitgestoken.
  Forum Admin zaterdag 27 april 2019 @ 08:31:31 #7
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_186452307
Ik kom dat soort troep alleen hier in klaagtopics tegen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_186452330
Goed topic weer Kluun
  zaterdag 27 april 2019 @ 08:38:19 #9
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_186452357
Kluun die iemand zou afwijzen :')
Derhalve verzonnen topic
  zaterdag 27 april 2019 @ 09:04:46 #10
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_186452562
Kluun ga je me vertellen dat je Monica niet zou doen terwijl je nog wanhopiger als ik ben
pi_186452574
Kop een trein Kluun
pi_186452715
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 09:04 schreef jigggy het volgende:
Kluun ga je me vertellen dat je Monica niet zou doen terwijl je nog wanhopiger als ik ben
Kennelijk abnormale standaarden. Vraag mij af of Kluun een man is of een vrouw en of deze persoon zelf een dikke 10 is met zulke eisen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 09:06 schreef pferdfahrer het volgende:
Neem een trein naar Pakistan Kluun
Hoe gaat het met je Daihatsu?
  zaterdag 27 april 2019 @ 09:43:53 #13
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_186452953
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 09:06 schreef pferdfahrer het volgende:
Kop een trein Kluun
Of start een vlog.
pi_186454006
Matig incel topic.
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
pi_186454528
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 00:00 schreef Kluun1985 het volgende:
:{

of je nou wil of niet om de grote wereld van de Vlogsterbaggers kan je gewoon niet heen :') Je wil wat reisinfo over Dubai en bekijkt wat youtube videos, kom je bij die fatty Mascha terecht, je zoekt op Japanse sushi en je komt bij die anorexia figuur Nooshin terecht, je wil graag samenvatting van wedstrijd terugkijken en je komt bij die mislukte Geuze terecht....het probleem is ook echt dat ze met zoveel zijn. En die vlogsters bedonderen de boel...ik bedoel je hebt een site genaamd Beautylaboratorium....dan zie je er zo uit:

[ afbeelding ]

maar omdat je voortdurend die fokking camera in je hand hebt....krijgen we ook de echte lelijkerd te zien

[ afbeelding ]

Plaatst alles behoorlijk in perspectief. Als ik dus collega heb die vet is en nooit make up opdoe...ik wijs haar af....loop ik dus meisje mis die met make up en paar kilo's minder lekker is?

Maar goed dit is slechts een greep uit de duizenden vlogsters, waar tieners de hele dag naar staren (ipv zelf een interessant leven op te bouwen ;( ) echter man man man wat ik zojuist tegenkwam slaat alles....

Lelijk, smerige uitstraling, praat als een bouwvakker met bierbuik, gewoon een vies wijf! De achternaam Plas zegt meer dan genoeg. En dit heeft 257k abonnees :') :') :') en het neemt dagelijks toe! Bovendien heeft ze een vriend! HOE DAN? Een kind! HOE DAN?

[ afbeelding ]

:r

Deels akkoord met de klacht. Vooral vrouwen die met hun bek open op een foto staan hebben een gezichtsuitdrukking waarvan je al kan zien dat ze uit hun bek stinken.

En wat betreft die bouwvakker. Man man man...je moet maar van dat soort types houden.

Maar ze hebben het wel voor elkaar gekregen om een man aan de haak te slaan die ze ook nog een kind heeft gegeven die ze konden baren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')