of je nou wil of niet om de grote wereld van de Vlogsterbaggers kan je gewoon niet heen

Je wil wat reisinfo over Dubai en bekijkt wat youtube videos, kom je bij die fatty Mascha terecht, je zoekt op Japanse sushi en je komt bij die anorexia figuur Nooshin terecht, je wil graag samenvatting van wedstrijd terugkijken en je komt bij die mislukte Geuze terecht....het probleem is ook echt dat ze met zoveel zijn. En die vlogsters bedonderen de boel...ik bedoel je hebt een site genaamd Beautylaboratorium....dan zie je er zo uit:
![x8WId_q4_400x400.jpg]()
maar omdat je voortdurend die fokking camera in je hand hebt....krijgen we ook de echte lelijkerd te zien
![DSyLijkXkAEnk0E.jpg]()
Plaatst alles behoorlijk in perspectief. Als ik dus collega heb die vet is en nooit make up opdoe...ik wijs haar af....loop ik dus meisje mis die met make up en paar kilo's minder lekker is?
Maar goed dit is slechts een greep uit de duizenden vlogsters, waar tieners de hele dag naar staren (ipv zelf een interessant leven op te bouwen

) echter man man man wat ik zojuist tegenkwam slaat alles....
Lelijk, smerige uitstraling, praat als een bouwvakker met bierbuik, gewoon een vies wijf! De achternaam Plas zegt meer dan genoeg. En dit heeft 257k abonnees

en het neemt dagelijks toe! Bovendien heeft ze een vriend! HOE DAN? Een kind! HOE DAN?
Kluun begrijpt er geen draad van!