Ik was not amused dat ik er weer 1 moest openen.. Dus had het maar gedaan..quote:Op zondag 28 april 2019 00:00 schreef Bluezz het volgende:
shut was net te laat om je af te troefen Whis
Vraag het aan Fietsie. Die kwam er mee aanzettenquote:Op zondag 28 april 2019 00:01 schreef golfer het volgende:
Is zo'n egel zonder stekels op een bepaalde manier wel lakker om te bereiden en te eten?
Als ze maar niet te oud zijn, waarom niet.quote:Op zondag 28 april 2019 00:01 schreef golfer het volgende:
Is zo'n egel zonder stekels op een bepaalde manier wel lekker om te bereiden en te eten?
Ik doe het ookquote:Op zondag 28 april 2019 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Rare gewoonte hoor om in alles wat leeft iets eetbaars te zien
Hoezo, waarom zou dat alleen voorbehouden moeten zijn aan koeien, lammetjes, varkens en paarden. Gelijkheidquote:Op zondag 28 april 2019 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Ben je aan het wandelen met iemand. Zie je lammetjes.quote:
Dus je vraagt je af hoe olifant, tijger en chimpansee smaakt?quote:
Ja. Ik vind ze ook wel cute natuurlijk en wil ze niet ter plekke neerknuppelen ofzo.quote:Op zondag 28 april 2019 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je aan het wandelen met iemand. Zie je lammetjes.
Ik denk: oooh, wat lief! Lammetjes![]()
Je wandelmaatje: Oh, lekker, lammetjes!
Jij bent die tweede dus?
Uhm ja, dat heb ik de laatste weken regelmatig gedacht. Ja, ook leuk om te zien, dat jonge grut maar krijg er ook honger van.quote:Op zondag 28 april 2019 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je aan het wandelen met iemand. Zie je lammetjes.
Ik denk: oooh, wat lief! Lammetjes![]()
Je wandelmaatje: Oh, lekker, lammetjes!
Jij bent die tweede dus?
Bruutquote:Op zondag 28 april 2019 00:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uhm ja, dat heb ik de laatste weken regelmatig gedacht. Ja, ook leuk om te zien, dat jonge grut maar krijg er ook honger van.
Nee ter plekke moet je dat ook niet doen. Krijg je gezeur meequote:Op zondag 28 april 2019 00:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Ik vind ze ook wel cute natuurlijk en wil ze niet ter plekke neerknuppelen ofzo.
In de dierentuin heb ik het niet zo bij apen of olifanten maar wel erg bij gnoes, antilopen en dat soort beesten. En vissen ook erg.
quote:Op zondag 28 april 2019 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Het geeft ook zo'n rommel. Voor echte noodgevallen heb ik weln sultana ofzo in mijn tas.quote:Op zondag 28 april 2019 00:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee ter plekke moet je dat ook niet doen. Krijg je gezeur mee
Ik heb nu een MI dat je dan gaat blaffen ofzoquote:Op zondag 28 april 2019 00:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het geeft ook zo'n rommel. Voor echte noodgevallen heb ik weln sultana ofzo in mijn tas.
Maar ik reageer echt altijd op eten, niet alleen op vlees. Vandaag sloeg ik ook aan bij een veld rabarber.
Waarom?quote:Op zondag 28 april 2019 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik schaam me kapot dat ik lam uberlekker vind
Hoe eerder dood hoe beter toch voor die beesten? Als ik varken zou zijn, zou ik liever speenvarken zijn dan zo'n fokzeug. Als het dan toch moet.quote:Op zondag 28 april 2019 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik schaam me er niet voor. Het zijn niet die kleine huppel lammetjes die je eet, daar zit ook amper vlees aan natuurlijk. Wel een keer dat een vriendin echt helemaal gechoqueerd reageerde toen ik zei dat ik lam aan het klaarmaken was. Ik had er nog nooit bij stil gestaan dat dat blijkbaar voor sommige mensen iets onethisch is. Ze was verder ook geen vegetariër of zo.quote:Op zondag 28 april 2019 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2019 00:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb nu een MI dat je dan gaat blaffen ofzo
Omdat babiesquote:Op zondag 28 april 2019 00:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom?
Lamsvlees is vooral erg duur geworden
Als student kocht ik het bij de Turkse slager mede omdat goedkoop was, als ik de prijzen nu zie is het een delicatesse
Nou...quote:Op zondag 28 april 2019 00:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe eerder dood hoe beter toch voor die beesten? Als ik varken zou zijn, zou ik liever speenvarken zijn dan zo'n fokzeug. Als het dan toch moet.
Geen last van. Ik snap ook niet waarom bij een scheepsramp ofzo de kinderen eerst in veiligheid gebracht moeten worden. Alsof die meer waard zijn.quote:
Omdat die zelfredzaamheid van een fruitvlieg hebbenquote:Op zondag 28 april 2019 00:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen last van. Ik snap ook niet waarom bij een scheepsramp ofzo de kinderen eerst in veiligheid gebracht moeten worden. Alsof die meer waard zijn.
Mja. Dat zal wel de reden zijn dan, je hebt er verstand van.quote:Op zondag 28 april 2019 00:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Omdat die zelfredzaamheid van een fruitvlieg hebben
Oh, bij rabarber zal dat niet zo snel gebeuren bij mijquote:Op zondag 28 april 2019 00:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het geeft ook zo'n rommel. Voor echte noodgevallen heb ik weln sultana ofzo in mijn tas.
Maar ik reageer echt altijd op eten, niet alleen op vlees. Vandaag sloeg ik ook aan bij een veld rabarber.
Omdat die nog lekker lang geld kunnen opleveren voor de staat.quote:Op zondag 28 april 2019 00:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen last van. Ik snap ook niet waarom bij een scheepsramp ofzo de kinderen eerst in veiligheid gebracht moeten worden. Alsof die meer waard zijn.
Ik ging ooit met iemand naar de dierentuin die werkt met proefdieren.quote:
We zijn geduldigquote:Op zondag 28 april 2019 01:53 schreef Uhmmpie het volgende:
Diegene van het telnr... dat is vooral een leuk verhaal
Hoho, boter maken is ook tha bombquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou het dat ik een oude man wordt? Ik haal tegenwoordig veel plezier uit mijn tomatenplanten ompotten, zelf boter maken en dit soort zaken.
Helemaal mee eens hoor! Altijd al gevonden. Sinds enige tijd wel met uitzondering van specifiek één koter natuurlijk.quote:Op zondag 28 april 2019 00:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat sowieso.quote:Op zondag 28 april 2019 08:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Je mooie nieuwe plant aaien dan maar!
geloof ik?quote:Op zondag 28 april 2019 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Beetje computeren. Ik heb geloof ik een nieuwe gekregen
Toch maar weer 3 dagen Berlijn.quote:Op zondag 28 april 2019 08:56 schreef minilot het volgende:
Oeeee, mezen bij de nestkast!
@:Lonaa Waar ga je heen?
Heh! Het Lonaaequivalent van een vaste camping in Frankrijk.quote:
Geen echte kenner, maar her en der wel eens wat meegepaktquote:
Ja dat is hier altijd een beetje vaag. Dan komt hij ineens thuis met een afdankertje van klanten dat dan mijn nieuwe laptop gaat worden maar voor je het weet is zo'n laptop weer verdwenen. Ik weet ook niet precies hoe dat werkt eigenlijk. Ik wacht maar geduldig af.quote:Op zondag 28 april 2019 08:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
geloof ik?
Hier iig even beetje shit opruimen, de helft van de vakantie boeken en weekmenu maken.
Ja, wel een beetje.quote:Op zondag 28 april 2019 09:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Heh! Het Lonaaequivalent van een vaste camping in Frankrijk.
quote:Op zondag 28 april 2019 09:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Heh! Het Lonaaequivalent van een vaste camping in Frankrijk.
quote:Op zondag 28 april 2019 09:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja dat is hier altijd een beetje vaag. Dan komt hij ineens thuis met een afdankertje van klanten dat dan mijn nieuwe laptop gaat worden maar voor je het weet is zo'n laptop weer verdwenen. Ik weet ook niet precies hoe dat werkt eigenlijk. Ik wacht maar geduldig af.
Maar er lijkt hoop te zijn nu en het is nog een hartstikke goede snelle fancy laptop ook.
Ik ook voor mezelf. Ik heb een aantal toetsen die dienst weigeren en dat is toch onhandig.quote:
Hier ook zoquote:Op zondag 28 april 2019 09:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Geen echte kenner, maar her en der wel eens wat meegepakt.
Het is hier nu juist beter weerquote:Op zondag 28 april 2019 09:06 schreef Uhmmpie het volgende:
Hm als ik zo naar buiten kijk.... mogen we blij zijn dat koningsdag gisteren was.
Ondanks dat ik het gister ook niet echt lekker weer vond.
Had je maar niet zoveel foto's moeten makenquote:Op zondag 28 april 2019 09:21 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk lees goeie plannen voor vandaag
Ik ga zelf maar weer photoshoppen
Ik wacht met spanning afquote:Op zondag 28 april 2019 08:25 schreef minilot het volgende:
Heh, @:Borisz aan de anime!
@:Cat-astrophe Jup, volgt vrij letterlijk het boek. Ik laat wel weten hoe goed/matig de serie zich verhoudt tot het boek als ik klaar ben met kijken..en als ik klaar ben met fappen op Emily Browning erin..
inkoppertje: zoiets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
*plop*quote:Op zondag 28 april 2019 08:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat sowieso.![]()
En de rest water geven en lieve dingen zeggen.
Hmm hier al heel de ochtend regen eigenlijkquote:Op zondag 28 april 2019 09:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het is hier nu juist beter weerHoewel gister vanaf 16u was het hier ook geen verkeerd weer.
Das het probleem. Het zijn er niet zoveel maar er moet nog wel wat opgepoetst en weggewerkt worden :’)quote:Op zondag 28 april 2019 09:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Had je maar niet zoveel foto's moeten maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zondag 28 april 2019 10:36 schreef borisz het volgende:
Voor het eerst dat ik de Staatsloterij-pot op mijn werk organiseer, heb ik er meer uitgehaald dan de inleg kostHa ik ook meer dan de inlegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 euro
Wij gaan zo even 't paard verzorgen en dan helemaal niks.
Je woont een klein beetje ver weg om snel even mee uit eten te gaan.quote:
JA, JA en ja.quote:Op zondag 28 april 2019 00:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus je vraagt je af hoe olifant, tijger en chimpansee smaakt?
Kan ik alleen niet zien. Geen lfix hier.quote:Op zondag 28 april 2019 00:14 schreef golfer het volgende:
Tip voor @:z80: Street Food (TV Series 2019– ) - IMDb gaat vooral over Aziatische steetfood via Netflix.
En schaap? Vind ik persoonlijk lekkerder. Zit een meer scherpe smaak aan.quote:Op zondag 28 april 2019 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2019 09:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
inkoppertje: zoiets?Kitten gate kussentjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ik vond de serie echt storend kitscherig.quote:
Hoe was de proeverij? Die was toch gisteren?quote:Op zondag 28 april 2019 11:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik doe de hele tijd de TT.. hmmppfff
Lekkerquote:Op zondag 28 april 2019 11:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe was de proeverij? Die was toch gisteren?
Truequote:Op zondag 28 april 2019 11:04 schreef z80 het volgende:
[..]
Je woont een klein beetje ver weg om snel even mee uit eten te gaan.
En ik was om dat tijdstip reeds gevoed en offline.
Dat heb ik nooit op. Wel gehoord/gelezen dat het sterker smaakt dan lam.quote:Op zondag 28 april 2019 11:07 schreef z80 het volgende:
[..]
En schaap? Vind ik persoonlijk lekkerder. Zit een meer scherpe smaak aan.
Af en toe doet het weer raar. Vrijdag is er weer een update geweest, denk dat ze weer overuren aan het maken zijn op de afdeling tijdlijnquote:Op zondag 28 april 2019 11:56 schreef Bluezz het volgende:
De mensen met facebook, ik heb sinds gisteravond weer geen tijdlijn... 2 nieuwe posts van mensen verder niks, ook geen oude berichten. Mijn groep doet het wel normaal.
Nou heb ik een piepklein facebookje met nog maar 29 vrienden en doe er niet veel meer mee, maar toch, dit is raar.
Stagiares tijdlijnquote:Op zondag 28 april 2019 12:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Af en toe doet het weer raar. Vrijdag is er weer een update geweest, denk dat ze weer overuren aan het maken zijn op de afdeling tijdlijn
Ik heb hier een 11-jarige die geen vogels eet want vogels.quote:Op zondag 28 april 2019 11:51 schreef Bluezz het volgende:
w.m.b. is een dier eten een dier eten, wat voor dier dan ook.
Behalve als het een echt bedreigde diersoort is.
quote:Op zondag 28 april 2019 12:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik heb hier een 11-jarige die geen vogels eet want vogels.
Maar wel kip.
Kennelijk is dat geen vogel.
Zit je daar op dinsdagavond met je duif en kwartelquote:Op zondag 28 april 2019 12:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik heb hier een 11-jarige die geen vogels eet want vogels.
Maar wel kip.
Kennelijk is dat geen vogel.
Oh, het ligt dus niet aan mij.quote:Op zondag 28 april 2019 11:56 schreef Bluezz het volgende:
De mensen met facebook, ik heb sinds gisteravond weer geen tijdlijn... 2 nieuwe posts van mensen verder niks, ook geen oude berichten. Mijn groep doet het wel normaal.
Nou heb ik een piepklein facebookje met nog maar 29 vrienden en doe er niet veel meer mee, maar toch, dit is raar.
Ik heb de indruk dat het mobiel wel een probleem is, op de laptop (net even getest) heb ik er (nog) geen last van.quote:
Ja dat gevoel krijg ik ook.quote:Op zondag 28 april 2019 13:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat het mobiel wel een probleem is, op de laptop (net even getest) heb ik er (nog) geen last van.
Dit is iets van de laatste dagen.quote:Op zondag 28 april 2019 13:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat gevoel krijg ik ook.
Kom daarom ook nog maar weinig op FB.
Ik heb al maanden dat ik vooral oude berichten zie, in de app.quote:
En dan bedoel ik dus een stuk of 3 en verder niets.quote:Op zondag 28 april 2019 13:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb al maanden dat ik vooral oude berichten zie, in de app.
Meestal van 1 dag geleden maar ook vaak nog wat ouder.
Zag jij dan net ook die Ajax/GoT reclame voorbij komen?quote:Op zondag 28 april 2019 13:40 schreef fietsie het volgende:
-gaap- Mooi op tijd wakkergeworden en koffie-infuus gehad om de F1 te kunnen zien
Je bedoelt een aantal GoT animatie dingen in een reclame? Ik heb zegmaar -1000 interesse in voetbal dus dat het om Ajax ging ontging me, wel zat ik wat dingen uit de GoT games in een reclame zitten....quote:Op zondag 28 april 2019 13:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zag jij dan net ook die Ajax/GoT reclame voorbij komen?wat slecht
Yep diequote:Op zondag 28 april 2019 13:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bedoelt een aantal GoT animatie dingen in een reclame? Ik heb zegmaar -1000 interesse in voetbal dus dat het om Ajax ging ontging me, wel zat ik wat dingen uit de GoT games in een reclame zitten....
Maar dat draait dan neem ik aan om de Game? Of zou Ziggo denken dat ze voor nog 5 afleveringen ofzo nog nieuwe abbo's kunnen verkopen?quote:
Ik weet niet wat ze er mee wilde proberen.....quote:Op zondag 28 april 2019 13:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar dat draait dan neem ik aan om de Game? Of zou Ziggo denken dat ze voor nog 5 afleveringen ofzo nog nieuwe abbo's kunnen verkopen?
Lieeeeequote:Op zondag 28 april 2019 13:52 schreef liedetector het volgende:
Zo.... middag! eens kijken of ik vandaag de tijd vind eens bij te lezen *jullie gemist heeft!
Heeft niks te maken met wel of niet lusten... je eet gewoon geen vogels vindt ze.quote:Op zondag 28 april 2019 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]Leuk is dat.
Net als kinderen die geen spruitjes lusten maar wel kooltjes stamppot. Of geen krootjes maar wel bietjes
Scheelt weer delenquote:Op zondag 28 april 2019 13:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zit je daar op dinsdagavond met je duif en kwartel
Ah op die manier. Ze weet wel dat lammetjes en zo ook gegeten worden? Ik vind het wel heel lief, "je eet geen vogels"quote:Op zondag 28 april 2019 13:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met wel of niet lusten... je eet gewoon geen vogels vindt ze.
Dus toen ze in archeon een stukje eend mocht proeven heb ik daar natuurlijk vakkundig een stokje voor gestoken.
Want ik vind eenden ook heel leuk... maar OOK heel erg lekker.
En dochterlief stond het maar al te gewillig af
Vlees van de grill.quote:Op zondag 28 april 2019 14:09 schreef fietsie het volgende:
OK. Vanavond braaf restjes uit de koelkast, of een mooi stuk vlees van de grill?
Oh ja hoor. En ze wil van alles wat ze weet ook precies weten wat het is.quote:Op zondag 28 april 2019 14:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ze weet wel dat lammetjes en zo ook gegeten worden? Ik vind het wel heel lief, "je eet geen vogels"
Ja 't zijn mooie dingen maar de kosten... en ergens zit zo'n duiveltje in mn achterhoofd wat roept dat de productiekosten daar vast niet echt mee in lijn zijn....quote:Op zondag 28 april 2019 14:12 schreef liedetector het volgende:
gisteren de hele dag kamado's zitten kijken en nu weet ik het nog niet.... irritant, maar niet bereid 1k Eu uit te geven dat weet ik nu wel zeker
Ik ben toch wel blij dat mijn uk dergelijke principes niet heeftquote:Op zondag 28 april 2019 14:14 schreef Uhmmpie het volgende:
Oh en afgelopen kerst logeerden we bij vrienden.. mega pan hertemstoofvlees.
Nou dat eet je dus kennelijk ook niet.
Madam heeft stug niks anders gegeten dan aardappelsalade.
En ik ga dr niet dwingsn ook als ze dat perse niet wil. Ze lust alles en eet bijna alles... dan mag ze best een beetje principes hebben van mij.
volledig vegetarier wacht ze nog maar even mee... maar dit is prima zo.
De deal is wel... dat ik wel gewoon mag eten wat ik wil eten. Ik zeur niet dat ze het niet eet. En zij zeurt niet dat ik het wel eet.
En er over praten mag natuurlijk wel.
ftfyquote:Op zondag 28 april 2019 14:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben toch wel blij dat mijn uk dergelijke principes NOG niet heeft
Moet ze wel een enorme omslag maken; laatst heeft ze bij de boer nog uitleg gevraagd over waar nu de ossenhaas zit, en van wel stuk varken de ham kwam. (Met school dagje naar de boer)quote:Op zondag 28 april 2019 14:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
ftfy
Hoor nog een vriendin in wanhoop uitroepen "nou is er een idioot bij goede tijden slechte tijden vegetarier geworden, en heeft mijn dochter besloten dat ook te worden.
Ik heb App op auto-update staan, maar krijg op het moment niet meer dan een stuk of 10 posts geladen en dan volgt een grijs niemandsland..quote:Op zondag 28 april 2019 14:27 schreef kwakz0r het volgende:
Zeg, mensen met mobiele FB problemen, heb je de app geupdatet (of juist een oude versie)? Dat wil het ook nog wel eens zijn...
Jouw dochterquote:Op zondag 28 april 2019 14:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh ja hoor. En ze wil van alles wat ze weet ook precies weten wat het is.
Met kerst al eens oma dr eetlust om zeep geholpen omdat ze tot in de details wilde weten hoe een zalm eruit zag. Tot aan zn ogen aan toe zegmaar. Toen was oma wel klaar mer dr zalm ineens 😂
En dochterlief heeft het gewoon helemaal opgegeten.
Na de één na laatste update ging het fout (paar weken geleden, en hadden er veel mensen last van) toen snel een update en was alles weer ok, Afgelopen vrijdag weer een update en foute boel weer. Denk dat ze iets willen implementeren wat steeds niet goed gaat.quote:Op zondag 28 april 2019 14:27 schreef kwakz0r het volgende:
Zeg, mensen met mobiele FB problemen, heb je de app geupdatet (of juist een oude versie)? Dat wil het ook nog wel eens zijn...
Ik zorg gewoon voor een steady stream niet te versmaden lekkers en met lekkers gevulde tv momentjesquote:Op zondag 28 april 2019 14:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Vind ik ook
Sorry fiets... en ik zou maar niet te vroeg juichen 😂
Je miste zeker mijn post mbt het kerstdiner waar ik tot in alle details heb zitten beschrijven hoe een zalm eruit zietquote:Op zondag 28 april 2019 14:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon voor een steady stream niet te versmaden lekkers en met lekkers gevulde tv momentjes
Laatst hebben we nog gebiologeerd zitten kijken naar het uitgebreide bereidingsproces van een specifiek chinees gerecht met ganzevlees
Onze opvoeding sluit niet aan op de modeverschijnselen in het onderwijs hequote:Op zondag 28 april 2019 14:40 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Je miste zeker mijn post mbt het kerstdiner waar ik tot in alle details heb zitten beschrijven hoe een zalm eruit ziet
Not to mention dat ukken in de pubertijd zich graag gaan afzetten tegen ouders.
Vegetarier zou een heel effectieve zijn bij jou 😱
daar twijfel ik niet aan hoor kaatquote:Op zondag 28 april 2019 14:25 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Lucky_Strike en J hebben toch een Kamado? Dan moet je ook naar de BBQ meet gaan, kan je 'm in werking zien.
J kan er ook vlammen van 2 meter mee makenquote:Op zondag 28 april 2019 14:45 schreef liedetector het volgende:
[..]
daar twijfel ik niet aan hoor kaat
moet toch ook! je kan fucking wokken op die dingenquote:Op zondag 28 april 2019 14:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
J kan er ook vlammen van 2 meter mee maken
😂😂quote:Op zondag 28 april 2019 14:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Onze opvoeding sluit niet aan op de modeverschijnselen in het onderwijs he![]()
Overleg, inspraak, eigen mening, beargumenteerde regels en afspraken: geen optie![]()
![]()
Qat een leukerdsquote:Op zondag 28 april 2019 15:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Kijk nou toch! Vanochtend was het heibel tussen de dames en nu
[ afbeelding ]
Ja, klopt dat fb de tijdlijn verre van chronologisch weergeeft. Vind ik ook vrij irritant.quote:Op zondag 28 april 2019 13:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb al maanden dat ik vooral oude berichten zie, in de app.
Meestal van 1 dag geleden maar ook vaak nog wat ouder.
Dit van de laatste dag is dat de tijdlijn steeds weer lijkt te worden geleegd. Dan zie je je 5, hooguit 10 berichtjes en dan niks meer. Er valt dus niks te scrollen.quote:Op zondag 28 april 2019 13:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En dan bedoel ik dus een stuk of 3 en verder niets.
Dus Instagram heeft bij mij de plek van FB ingenomen.
Nu wel (heb net even alle plukken haar opgezogen). De voorste (Elin) is degene die om 6 uur 's morgens eten wenstquote:
Dat doet FB steeds automatisch.quote:Op zondag 28 april 2019 14:27 schreef kwakz0r het volgende:
Wat kijken ze toch vriendelijk en zachtaardigquote:Op zondag 28 april 2019 15:21 schreef Uhmmpie het volgende:
Eens zien of ik zo ook mijn harig tuig kan showen.
https://i.imgur.com/WzYI1T0.jpg
Mobiel werkt ie prima, het is op mn laptop.quote:Op zondag 28 april 2019 14:27 schreef kwakz0r het volgende:
Mja tijd voor ontbijt vonden ze 😂quote:Op zondag 28 april 2019 15:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat kijken ze toch vriendelijk en zachtaardig
Insta heb ik wel ooit geinstalleerd en soms wat fotootjes opgezet, maar vind er niks aan eigenlijk, dus gebruik het nooit.quote:Op zondag 28 april 2019 15:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, klopt dat fb de tijdlijn verre van chronologisch weergeeft. Vind ik ook vrij irritant.
[..]
Dit van de laatste dag is dat de tijdlijn steeds weer lijkt te worden geleegd. Dan zie je je 5, hooguit 10 berichtjes en dan niks meer. Er valt dus niks te scrollen.
Met Instagram kan ik dus niks. Ik snap het kennelijk niet.![]()
Daarmee kwalificeer je voor een gratis aluhoedje. Want updates in die app zijn er om je extra te kunnen bespioneren. Aldus de aluhoedjesbrigade.quote:Op zondag 28 april 2019 15:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar schiet ik daar iets mee op, dan?
Ohhhh wat een mooierdsquote:Op zondag 28 april 2019 15:21 schreef Uhmmpie het volgende:
Eens zien of ik zo ook mijn harig tuig kan showen.
[ afbeelding ]
Ik moest even opzoeken wat een kamado eigenlijk isquote:Op zondag 28 april 2019 15:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kaatje, wij hebben inderdaad een kamado. Het was een productiefoutje dus hij kostte maar 400 euro destijds. Ik zou nooit een merkkamado kopen denk ik. De modellen van Van Cranenbroek of Makro e.d. zijn ook prima en zijn veel beter te betalen.
Mobiel Android, soms?quote:Op zondag 28 april 2019 15:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mobiel werkt ie prima, het is op mn laptop.
Een keramische barbecue zoals Big Green Egg of Bastardquote:Op zondag 28 april 2019 15:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wat een kamado eigenlijk is
hangt er vanaf @Bluezz, ze leven nog steeds wonderbaarlijk.... en mijn liefie kan asta niet tillen, dus dan kan ik niet zo veel (en nog niet terug gelezen, maar wanneer issie weer?)quote:Op zondag 28 april 2019 15:25 schreef Bluezz het volgende:
Mooierds die katten van kaat en Uhm.
Hier zit ze weer in het luchtledige te staren en af en toe een mauw als je d'r aankijkt
Kom je ook naar de BBQmeet, lie?
ik dacht aan de takumi omdat alles erbij wat je weer dik 200 scheelt aan accessoiresquote:Op zondag 28 april 2019 15:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kaatje, wij hebben inderdaad een kamado. Het was een productiefoutje dus hij kostte maar 400 euro destijds. Ik zou nooit een merkkamado kopen denk ik. De modellen van Van Cranenbroek of Makro e.d. zijn ook prima en zijn veel beter te betalen.
En de bastard is geen merk..? Daar had je er twee van toch?quote:Op zondag 28 april 2019 15:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
De grote is inderdaad een Bastard. Maar dat was in het eerste jaar dat ze begonnen en dus voor het nog hipster en duur moest worden. We hebben die van ons opgehaald in een loodsje in Hoofddorp via Marktplaats.quote:Op zondag 28 april 2019 15:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En de bastard is geen merk..? Daar had je er twee van toch?
Het is een keramische barbecue en die kan niet alleen heel warm worden maar het ook vasthouden en op temperatuur blijven. Je kunt met gemak je apparaat 12 uur lang aan laten staan en nog zonder bijvullen van kolen ook.quote:Op zondag 28 april 2019 15:43 schreef minilot het volgende:
![]()
Het kostte verrekt veel moeite om onder het dekentje op de bank vandaan te komen, maar nu dan toch festivalwaarts.
Wat is er zo handig aan een kamado?
Als je je tong of wang open haalt aan de scherpe rand wil je wel.quote:Op zondag 28 april 2019 15:47 schreef fietsie het volgende:
Brak stuk kies af. En ik heb -zo'n- haat aan tandartsen.
IPV een bbq rond zitten kijken voor een hout gestokte pizzaoven van rvs. Maar die krengen zijn me ook een partijtje achterlijk duur.quote:Op zondag 28 april 2019 15:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is een keramische barbecue en die kan niet alleen heel warm worden maar het ook vasthouden en op temperatuur blijven. Je kunt met gemak je apparaat 12 uur lang aan laten staan en nog zonder bijvullen van kolen ook.
Festival ze![]()
(nog) niet het geval...quote:Op zondag 28 april 2019 15:50 schreef z80 het volgende:
[..]
Als je je tong of wang open haalt aan de scherpe rand wil je wel.
Tip van iemand die er 1 heeft: geen "portugese" nemen met de pijp bovenin de dome.quote:Op zondag 28 april 2019 15:52 schreef z80 het volgende:
[..]
IPV een bbq rond zitten kijken voor een hout gestokte pizzaoven van rvs. Maar die krengen zijn me ook een partijtje achterlijk duur.
pizza kan prima op een kamado dus!quote:Op zondag 28 april 2019 15:52 schreef z80 het volgende:
[..]
IPV een bbq rond zitten kijken voor een hout gestokte pizzaoven van rvs. Maar die krengen zijn me ook een partijtje achterlijk duur.
Een Uuni wellicht? Pellet gestookt.quote:Op zondag 28 april 2019 15:52 schreef z80 het volgende:
[..]
Alleen die opstoken duurt langer. Is duurder en ik ga niet geregeld buiten staan voor een bbq.quote:Op zondag 28 april 2019 15:55 schreef liedetector het volgende:
[..]
pizza kan prima op een kamado dus!
ahh ja, opzich logisch, maar wel veelzijdigquote:Op zondag 28 april 2019 15:57 schreef z80 het volgende:
[..]
Alleen die opstoken duurt langer. Is duurder en ik ga niet geregeld buiten staan voor een bbq.
kan ook wel, maar ik vind het niet echt lekker werken trouwensquote:Op zondag 28 april 2019 16:00 schreef Sarabi het volgende:
Meestal maken we trouwens onze pizza's op een goedkope bbq + pizzasteen.
App ontwikkelaars kunnen (gedeeltelijk) vanaf hun kant een update uitrollen geloof ik.. Zonder dat daar een update uit een app store voor nodig is.quote:
Snapt jouw kat vingerwijzen?quote:Op zondag 28 april 2019 16:50 schreef borisz het volgende:
Gisteren ook weer proberen foto's te maken van poes. Het ging niet echt lekker.
Deze met een beetje vingerwijzen nog wel kunnen schieten
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rendang staat op t vuurzin in!
quote:Op zondag 28 april 2019 17:20 schreef Aure het volgende:
Wat een mooie beestjes hebben jullie![]()
Wij hebben een simpele zwarte poes. Ik krijg haar helaas nooit zo goed op de foto
Wat een leuke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
gewoon doorgaan en leuke mensen aan de haakslaan jij! xquote:Op zondag 28 april 2019 17:24 schreef minilot het volgende:
Altijd fijn, wanneer je vanaf het toilet niet bepalen kunt of er al wat begonnen is of dat ze nog aan het soundchecken zijn.
Een kwartier of drie gedanst, kleine tenen het nu al beu. Niks meer gewend.Meer bier dan maar, wellicht wordt het een Barreltje vanavond.
Festivalgroet! -x-
Günther is momenteel hier op visite en blaast kushandjes naar hoogst ongure figuren. Hij neigt er wel steeds naar om z'n gehoorbescherming eraf te gooien, dus die gaat zodadelijk weer met papa huiswaarts. Die trommelvliesjes moeten nog langer meequote:Op zondag 28 april 2019 17:42 schreef Aure het volgende:
Meer bier is altijd een goed idee minihoe vindt/vond Günther het daar?
quote:Op zondag 28 april 2019 17:20 schreef Aure het volgende:
Wat een mooie beestjes hebben jullie![]()
Wij hebben een simpele zwarte poes. Ik krijg haar helaas nooit zo goed op de foto
Kijk eens aan, een foto van mijn kat, maar dan wat jonger/kleiner. Ik vind altijd alle foto's van zwarte katten gewoon op mijn kat lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rendang staat op t vuurzin in!
Zwarte katten werden geloof ik vaker in het asiel gedumpt omdat de huidige generatie schattige poezenfoto's op instagram wil en een zwarte kat is daar niet heel geschikt voorIk vond dit soort berichtjes veel: https://www.telegraph.co.(...)t-look-good-selfies/
Lekker, rendang
Vannacht ook FB issues trouwens. En toen probeerde ik 'nieuwste' berichten. En kreeg er 4. En daarna niks meerIk snap nooit iets van die tijdlijn, al maanden niet meer. Het is echt waardeloos zoveel als je niet krijgt te zien omdat FB heeft besloten dat het niet belangrijk is voor je (terwijl ik toch echt 100+ fb pagina's volg naast al mijn vrienden en dergelijke). Berichten van sommige (betalende?) fb pagina's zie ik elke keer, dagenlang en dan plots zie ik een leuk berichtje van een familielid van 5 dagen geleden waar ik 5 dagen geleden wel op had willen reageren
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
herkenbaar en idd al tijddn aan de gang! gek word ik er van, maakt wel dat iksteeds minder kijk, vast ook gunstig en elke reclame druk ik op irrelevant en ignorequote:Op zondag 28 april 2019 18:51 schreef Isabeau het volgende:
Vannacht ook FB issues trouwens. En toen probeerde ik 'nieuwste' berichten. En kreeg er 4. En daarna niks meerIk snap nooit iets van die tijdlijn, al maanden niet meer. Het is echt waardeloos zoveel als je niet krijgt te zien omdat FB heeft besloten dat het niet belangrijk is voor je (terwijl ik toch echt 100+ fb pagina's volg naast al mijn vrienden en dergelijke). Berichten van sommige (betalende?) fb pagina's zie ik elke keer, dagenlang en dan plots zie ik een leuk berichtje van een familielid van 5 dagen geleden waar ik 5 dagen geleden wel op had willen reageren
Ik was lid geworden van FB om met Jross te kunnen chatten 's nachts. Messenger was er mee gestopt en ik kan niets downloaden en installeren op het werk, dus FB bracht uitkomst.quote:Op zondag 28 april 2019 19:02 schreef liedetector het volgende:
herkenbaar en idd al tijddn aan de gang! gek word ik er van, maakt wel dat iksteeds minder kijk, vast ook gunstig en elke reclame druk ik op irrelevant en ignore
Is dat met Drag Queens? Tijdje terug een mega interessant stuk gelezen over beroemde die er hun beroep van hadden gemaakt en hoe duur dat wasquote:Op zondag 28 april 2019 19:21 schreef Lonaa het volgende:
Turkse pizza gemaakt, schoonouders op bezoek gehad en wat rond geprutst in huis. Vooral heel veel gekeken.Wij zijn fan.
Jup. En jup.quote:Op zondag 28 april 2019 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat met Drag Queens? Tijdje terug een mega interessant stuk gelezen over beroemde die er hun beroep van hadden gemaakt en hoe duur dat wasDie gaven zo 5000 per maand uit aan kleding en make-up.
dat suckt nog 10x harder, herkenbaar @ messenger die stopte, nog een tijd volgehouden door trillian dat de servers nog in de lucht waren, maar dat hield ook op jaquote:
Ik snap dat moeder's wereld vooral om hun kinderen draaitquote:Op zondag 28 april 2019 19:23 schreef Aure het volgende:
Wel tof dat ie ff mee is hoor @:minilot !
@:Isabeau alle zwarten katten zijn gewoon familie van elkaardie van ons komt ook uit een asiel. Ze was een op straat gedumpte tienermoeder en werd met haar kittens geplaatst bij vrienden van ons die dat vaker nestjes opvangen (zoals Cat!). Toen hebben wij haar uiteindelijk geadopteerd
![]()
Facebook.. Ik scroll er af en toe een beetje door heen. Maar instagram is nu meer mijn ding. Alleen bestaat mijn insta tegenwoordig bijna alleen nog maar uit Jip gerelateerde dingenJa ja ik ben zo'n moeder
Super fascinerend wereldjequote:Op zondag 28 april 2019 19:24 schreef Lonaa het volgende:
Jup. En jup.Goede drag is heel duur. Veel (goede) make-up, goede pruiken kosten een fortuin en hoge hakken in grote maten ook.
Oh ja, wij ookquote:Op zondag 28 april 2019 19:21 schreef Lonaa het volgende:
Turkse pizza gemaakt, schoonouders op bezoek gehad en wat rond geprutst in huis. Vooral heel veel RuPauls Drag Race gekeken.Wij zijn fan.
Wat een maatschappelijke armoede zegquote:Op zondag 28 april 2019 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zwarte katten werden geloof ik vaker in het asiel gedumpt omdat de huidige generatie schattige poezenfoto's op instagram wil en een zwarte kat is daar niet heel geschikt voorIk vond dit soort berichtjes veel: https://www.telegraph.co.(...)t-look-good-selfies/
Vroeger kreeg ik ook meldingen als mensen jarig waren... Nu niet meerquote:Op zondag 28 april 2019 18:51 schreef Isabeau het volgende:
Berichten van sommige (betalende?) fb pagina's zie ik elke keer, dagenlang en dan plots zie ik een leuk berichtje van een familielid van 5 dagen geleden waar ik 5 dagen geleden wel op had willen reageren
krijg ik wel en zit ik totaal niet op te wachtenquote:Op zondag 28 april 2019 19:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vroeger kreeg ik ook meldingen als mensen jarig waren... Nu niet meer
klopt is gewoon een soort "oude" overlevering die blijkbaar heerst..... zwarte kat die je pad kruist enzoquote:Op zondag 28 april 2019 19:42 schreef kwakz0r het volgende:
Zwarte katten waren ook in het pre-selfietijdperk al de minst “populaire” katten/meest te vinden in het asiel. Lijkt me weinig aan elkaar gerelateerd.
werkt ook slecht en refresh je kan je weer opnieuw beginnen...ze hebben echt een raar algoritme bedachtquote:Op zondag 28 april 2019 19:43 schreef kwakz0r het volgende:
Je kan op je pc/desktop gewon kiezen voor “meest recente berichten”.
Mensen kunnen gewoon geen fatsoenlijke foto's nemenquote:
Ah. Treurig wel voor de beestjes in een zwart velletje.quote:Op zondag 28 april 2019 19:42 schreef kwakz0r het volgende:
Zwarte katten waren ook in het pre-selfietijdperk al de minst “populaire” katten/meest te vinden in het asiel. Lijkt me weinig aan elkaar gerelateerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thanks voor de tip! Even vanaf t begin aangezetquote:Op zondag 28 april 2019 19:39 schreef borisz het volgende:
DIe verneukte tijdlijn zorgt er iig voor dat ik nog maar een paar keer in de week op FB kijk.
Nu Mahler 8 op NL2 extra. [222 bij Ziggy].
alle mannen met blond haar zijn ook hetzelfde, dat is wel zo.... uhhhhquote:Op zondag 28 april 2019 19:59 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook geen zwarte kat meer, maar dat is dus vooral omdat ze vaak zo op elkaar lijken. Ik heb al een zwarte kat gehad, m'n jeugdkat.En ik wil geen kat die daar op lijkt, want dan ga ik het vergelijken.
Net begonnen aan seizoen 3quote:Op zondag 28 april 2019 19:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh ja, wij ookTien seizoenen om te bingen
Mannen met blond haar kunnen zich iets makkelijker met andere kenmerken onderscheiden. Wij gingen onze zwarte kat een keer ophalen uit het kattenpension na een vakantie. Daar zat hij tussen 14 andere zwarte katten, heel handig. Daar herkende we onze eigen kat echt niet tussen.quote:Op zondag 28 april 2019 20:01 schreef liedetector het volgende:
alle mannen met blond haar zijn ook hetzelfde, dat is wel zo.... uhhhh
Wij hebben 2 en 3 overgeslagen, ik las dat 4-6 de beste seizoenen zijn. Vanavond 4 afkijken.quote:
Mijn vader is in Praagquote:Op zondag 28 april 2019 20:08 schreef Lonaa het volgende:
De Airbnb in Berlijn is ook geboekt. Van de week maar eens in Praag duiken.
Mijn allereerste kat was ook zwart met een paar witte haren net als dezequote:Op zondag 28 april 2019 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen met blond haar kunnen zich iets makkelijker met andere kenmerken onderscheiden. Wij gingen onze zwarte kat een keer ophalen uit het kattenpension na een vakantie. Daar zat hij tussen 14 andere zwarte katten, heel handig. Daar herkende we onze eigen kat echt niet tussen.Hij ons gelukkig wel.
Dit was mijn zwarte kat.Jeugdkatten zijn nooit te vervangen.
[ afbeelding ]
kind van jou is echt een reus!quote:Op zondag 28 april 2019 20:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Op mijn schouders
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu lekker bedwaarts. Hij althans
Lol ja.quote:Op zondag 28 april 2019 20:37 schreef Aure het volgende:
Güntherkijk m nou es
Creepy guy wel op de achtergrond
Mijne is ook bruinzwart. Je hebt bruinzwart en blauwzwart volgens mijquote:Op zondag 28 april 2019 20:38 schreef Sarabi het volgende:
Zwarte kattendaar heb ik er al veel van gehad
Die we nu hebben lijkt als ie in de zon licht eerder bruin dan zwart.
Ah nog nooit eerder gezien. Die anderen waren dan blauwzwartquote:Op zondag 28 april 2019 20:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijne is ook bruinzwart. Je hebt bruinzwart en blauwzwart volgens mij
Dat van dat roze is wel echt tequote:Op zondag 28 april 2019 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Weer thuis. Geknuffeld door 2 snotterige kinderen van 4 en 1,5. En een “mooie” plant gekregen als bedankje voor het maken van 2 jurkjes....roze...waarom waarom (voor de nieuweren hier, ik heb een hekel aan roze en ik krijg altijd roze bloemen en planten).
Wij hadden vroeger 2 lapjes katten, Joepie 1 en Joepie 2, beiden 9 maanden geworden (drukke weg in de buurt), daarna kwam zwarte kater Moortje. Mijn eigen katten (voor deze twee) waren cypers.
Waar houden jullie van en hoe goed ter been is je moeder?quote:Op zondag 28 april 2019 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hmm, over een week ben ik al weer jarig en geen idee wat te gaan doen. Vieren ga ik het niet. Nou ja, wel met mijn moeder (van bijna 80). Maar niet als in een feest geven.
Iemand nog suggesties iets te gaan doen die dag (met mijn moeder dus)? Het is wel Bevrijdingsdag, dus geen idee of alles open is dan...
Prima ter been nog gelukkig (maar we moeten niet gaan bergbeklimmen ofzo).quote:Op zondag 28 april 2019 21:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Waar houden jullie van en hoe goed ter been is je moeder?
Neem haar mee naar Los Argentinos.quote:Op zondag 28 april 2019 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prima ter been nog gelukkig (maar we moeten niet gaan bergbeklimmen ofzo).
En waar houden we van? Logische vraag, maar pffff.. Eerder musea dan kermissen zeg maar..
Dank voor de suggestiequote:Op zondag 28 april 2019 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Neem haar mee naar Los Argentinos.
Is er niet een mooi concert of toneelstuk? Vooraf een hapje etenquote:Op zondag 28 april 2019 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prima ter been nog gelukkig (maar we moeten niet gaan bergbeklimmen ofzo).
En waar houden we van? Logische vraag, maar pffff.. Eerder musea dan kermissen zeg maar..
Dat is nvwa'er eigen toch?quote:Op zondag 28 april 2019 20:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
AaaaarghEr zitten zulke enorm stomme mensen bij Twee voor Twaalf. Niet te doen werkelijk.
Dingesconcert of hoe het heet in Amsterdam (ok, op tv) wil ik sowieso zien. Met We'll meet again als traditionele afsluiterquote:Op zondag 28 april 2019 21:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is er niet een mooi concert of toneelstuk? Vooraf een hapje eten
Echt waar? Wat leuk!quote:Op zondag 28 april 2019 21:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha, volgende week wordt mijn jongste 1, jullie delen de verjaardag whiskers!
Hoog tijd om een cadeautje te gaan scoren.
Zo, ik heb vandaag in 4 landen geweest in web tijdspanne van twee uur. En nu weer heerlijk thuis na een weekend weg met vrienden. 6 volwassen en 7 kinderen onder de 6 is best intensief!
Lol.quote:
Maar nog steeds op de dag des Heeres, godverdommequote:Op zondag 28 april 2019 22:41 schreef minilot het volgende:
Christelijke tijd thuis, ruim voor middernacht.
Ja braafjes heurquote:Op zondag 28 april 2019 22:41 schreef minilot het volgende:
Christelijke tijd thuis, ruim voor middernacht.
Museum Meermanno?quote:Op zondag 28 april 2019 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank voor de suggestie
Maar dat is al vaste prik
Al werd ze vorige keer erg ziek (van iets wat ze eerder at overigens), dus of ze daar nu zin in heeft...
Nog een voordeel van Spanje:ze hebben geen slappe hap als D66.quote:Op zondag 28 april 2019 23:29 schreef borisz het volgende:
Toch wel weer interessant om naar de Spaanse verkiezingsuitslagen te kijken.
De PSOE wint, maar het wordt nog leuk om een coalitie te vormen. Alleen met Prodemos erbij ben je er nog niet. Dan kom je bij klein Baskisch of klein Catalaans uit.... En Spanje en coalitievorming ... Dat zijn ze niet gewend.
En ook een les voor de Christendemocraten is opnieuw (hopelijk leest Buma mee) ga niet dom rechts nadoen. Daar trek je geen stemmen mee.
I wish...quote:Op maandag 29 april 2019 00:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nah ik dacht ergens begin 30, don't ask
Kleine kinderen in de meerderheid!quote:Op zondag 28 april 2019 21:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha, volgende week wordt mijn jongste 1, jullie delen de verjaardag whiskers!
Hoog tijd om een cadeautje te gaan scoren.
Zo, ik heb vandaag in 4 landen geweest in web tijdspanne van twee uur. En nu weer heerlijk thuis na een weekend weg met vrienden. 6 volwassen en 7 kinderen onder de 6 is best intensief!
Ja, jij ookquote:Op maandag 29 april 2019 06:16 schreef minilot het volgende:
Kleine kinderen in de meerderheid!Hoe ging dat en wat was de gelegenheid?
En één al, hoe dan? Jij bent pas net bevallen!
Ja, maar dat zat -ie voor het eerst al toen -ie een half jaar oud was (The Cure in Londen) dus telt nietquote:Op maandag 29 april 2019 06:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, jij ookEn jouw nageslacht zit al op schouders bij een concert met een koptelefoon op.
Het was heel erg hectisch! En luid. Een beetje teveel voor mij, zeker met het slechte weer waren de kinderen veel binnen. Buiten was het sheets geweest...quote:Op maandag 29 april 2019 06:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Kleine kinderen in de meerderheid!Hoe ging dat en wat was de gelegenheid?
En één al, hoe dan? Jij bent pas net bevallen!
quote:Op maandag 29 april 2019 08:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het was heel erg hectisch! En luid. Een beetje teveel voor mij, zeker met het slechte weer waren de kinderen veel binnen. Buiten was het sheets geweest...
En ja, 1 alweer. Zo vreemd! Hij vond lasagne laatst zo lekker:[ afbeelding ]
geweldig!!!!quote:Op maandag 29 april 2019 08:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het was heel erg hectisch! En luid. Een beetje teveel voor mij, zeker met het slechte weer waren de kinderen veel binnen. Buiten was het sheets geweest...
Ja, deze en voorgaande show van hem gezien in theater. Erg goed.quote:Op maandag 29 april 2019 00:43 schreef Bluezz het volgende:
Theatershow (op TV dan) gezien van Tim Fransen, de filosofie en de psychologie verweven met zijn onnavolgbare twists. Leuke gast en goeie show!
quote:Op maandag 29 april 2019 08:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Haha oh my... wij gaan dat eind juni doen. Met inderdaad meer kinderen dan volwassenen. Leeftijd varieert dan van 2 tot 15.quote:Op maandag 29 april 2019 08:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ineens weet ik weer waarom ik mijn rabo en ING rekening heb opgezegdquote:Op maandag 29 april 2019 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, belastingdienst zegt het volgende: de Rabobank accepteert geen periodieke betalingen naar ons maar andere banken wel. Ik regel dit dus wel via de rekening van J, ook goed.
En op de vraag waarom de Belastingdienst toch brieven blijft sturen terwijl ik aangeef dat ik alles digitaal wil had de klantenservice geen antwoord helaas.
Omdat er geen 'mensen' meer zitten die afwijkende automatiseringsopdrachten kunnen geven?quote:Op maandag 29 april 2019 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, belastingdienst zegt het volgende: de Rabobank accepteert geen periodieke betalingen naar ons maar andere banken wel. Ik regel dit dus wel via de rekening van J, ook goed.
En op de vraag waarom de Belastingdienst toch brieven blijft sturen terwijl ik aangeef dat ik alles digitaal wil had de klantenservice geen antwoord helaas.
Waar zit jij nu bij dan?quote:Op maandag 29 april 2019 12:16 schreef liedetector het volgende:
[..]
ineens weet ik weer waarom ik mijn rabo en ING rekening heb opgezegd
Ik vind het zo raar. Eerst vragen ze of je alle post digitaal wilt ontvangen. Uiteraard, graag, ja! Je krijgt met twee bedrijven namelijk bergen post uit Apeldoorn. En dan luisteren ze gewoon niet. Ik snap wel dat de papieren weg toegankelijk moet blijven voor veel mensen maar ik geef uitdrukkelijk aan dat ik dat niet wil. Maar ja, het zal. In 2025 zullen ze misschien ook wel bij de tijd zijn.quote:Op maandag 29 april 2019 12:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat er geen 'mensen' meer zitten die afwijkende automatiseringsopdrachten kunnen geven?
ASN idd en zakelijke rekening was lastigste (alles aanpassen qua briefpapier en rekeningen naar klanten enzo) ((en niet te vergeten de belastingdienst ook nog))quote:Op maandag 29 april 2019 12:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar zit jij nu bij dan?
Voor de kleinkinderen hebben wij als grootouders toen ze geboren werden voor allebei een rekening met een inleg geopend bij de ASNbank en storten daar elke maand een vast bedragje op.
Soms zit ik er wel eens aan te denken om zelf over te stappen naar de asn. Ik zie alleen zo op tegen al het gedoe. (we hebben nu rabo)
Heb je het bij hun aangegeven (telefonisch of website) of moet dat ergens anders? mijnoverheid.nl of zoiets bij berichten?quote:Op maandag 29 april 2019 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar. Eerst vragen ze of je alle post digitaal wilt ontvangen. Uiteraard, graag, ja! Je krijgt met twee bedrijven namelijk bergen post uit Apeldoorn. En dan luisteren ze gewoon niet. Ik snap wel dat de papieren weg toegankelijk moet blijven voor veel mensen maar ik geef uitdrukkelijk aan dat ik dat niet wil. Maar ja, het zal. In 2025 zullen ze misschien ook wel bij de tijd zijn.
Ik kreeg een jaar of 5 geleden een brief met de vraag of ik digitale post wilde ontvangen via mijnoverheid. Ik heb direct een account aangemaakt en aangegeven dat ik alles digitaal wil krijgen.quote:Op maandag 29 april 2019 12:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je het bij hun aangegeven (telefonisch of website) of moet dat ergens anders? mijnoverheid.nl of zoiets bij berichten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |