Ik was not amused dat ik er weer 1 moest openen.. Dus had het maar gedaan..quote:Op zondag 28 april 2019 00:00 schreef Bluezz het volgende:
shut was net te laat om je af te troefen Whis
Vraag het aan Fietsie. Die kwam er mee aanzettenquote:Op zondag 28 april 2019 00:01 schreef golfer het volgende:
Is zo'n egel zonder stekels op een bepaalde manier wel lakker om te bereiden en te eten?
Als ze maar niet te oud zijn, waarom niet.quote:Op zondag 28 april 2019 00:01 schreef golfer het volgende:
Is zo'n egel zonder stekels op een bepaalde manier wel lekker om te bereiden en te eten?
Ik doe het ookquote:Op zondag 28 april 2019 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Rare gewoonte hoor om in alles wat leeft iets eetbaars te zien
Hoezo, waarom zou dat alleen voorbehouden moeten zijn aan koeien, lammetjes, varkens en paarden. Gelijkheidquote:Op zondag 28 april 2019 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Ben je aan het wandelen met iemand. Zie je lammetjes.quote:
Dus je vraagt je af hoe olifant, tijger en chimpansee smaakt?quote:
Ja. Ik vind ze ook wel cute natuurlijk en wil ze niet ter plekke neerknuppelen ofzo.quote:Op zondag 28 april 2019 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je aan het wandelen met iemand. Zie je lammetjes.
Ik denk: oooh, wat lief! Lammetjes![]()
Je wandelmaatje: Oh, lekker, lammetjes!
Jij bent die tweede dus?
Uhm ja, dat heb ik de laatste weken regelmatig gedacht. Ja, ook leuk om te zien, dat jonge grut maar krijg er ook honger van.quote:Op zondag 28 april 2019 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je aan het wandelen met iemand. Zie je lammetjes.
Ik denk: oooh, wat lief! Lammetjes![]()
Je wandelmaatje: Oh, lekker, lammetjes!
Jij bent die tweede dus?
Bruutquote:Op zondag 28 april 2019 00:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uhm ja, dat heb ik de laatste weken regelmatig gedacht. Ja, ook leuk om te zien, dat jonge grut maar krijg er ook honger van.
Nee ter plekke moet je dat ook niet doen. Krijg je gezeur meequote:Op zondag 28 april 2019 00:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Ik vind ze ook wel cute natuurlijk en wil ze niet ter plekke neerknuppelen ofzo.
In de dierentuin heb ik het niet zo bij apen of olifanten maar wel erg bij gnoes, antilopen en dat soort beesten. En vissen ook erg.
quote:Op zondag 28 april 2019 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Het geeft ook zo'n rommel. Voor echte noodgevallen heb ik weln sultana ofzo in mijn tas.quote:Op zondag 28 april 2019 00:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee ter plekke moet je dat ook niet doen. Krijg je gezeur mee
Ik heb nu een MI dat je dan gaat blaffen ofzoquote:Op zondag 28 april 2019 00:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het geeft ook zo'n rommel. Voor echte noodgevallen heb ik weln sultana ofzo in mijn tas.
Maar ik reageer echt altijd op eten, niet alleen op vlees. Vandaag sloeg ik ook aan bij een veld rabarber.
Waarom?quote:Op zondag 28 april 2019 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik schaam me kapot dat ik lam uberlekker vind
Hoe eerder dood hoe beter toch voor die beesten? Als ik varken zou zijn, zou ik liever speenvarken zijn dan zo'n fokzeug. Als het dan toch moet.quote:Op zondag 28 april 2019 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik schaam me er niet voor. Het zijn niet die kleine huppel lammetjes die je eet, daar zit ook amper vlees aan natuurlijk. Wel een keer dat een vriendin echt helemaal gechoqueerd reageerde toen ik zei dat ik lam aan het klaarmaken was. Ik had er nog nooit bij stil gestaan dat dat blijkbaar voor sommige mensen iets onethisch is. Ze was verder ook geen vegetariër of zo.quote:Op zondag 28 april 2019 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2019 00:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb nu een MI dat je dan gaat blaffen ofzo
Omdat babiesquote:Op zondag 28 april 2019 00:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom?
Lamsvlees is vooral erg duur geworden
Als student kocht ik het bij de Turkse slager mede omdat goedkoop was, als ik de prijzen nu zie is het een delicatesse
Nou...quote:Op zondag 28 april 2019 00:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe eerder dood hoe beter toch voor die beesten? Als ik varken zou zijn, zou ik liever speenvarken zijn dan zo'n fokzeug. Als het dan toch moet.
Geen last van. Ik snap ook niet waarom bij een scheepsramp ofzo de kinderen eerst in veiligheid gebracht moeten worden. Alsof die meer waard zijn.quote:
Omdat die zelfredzaamheid van een fruitvlieg hebbenquote:Op zondag 28 april 2019 00:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen last van. Ik snap ook niet waarom bij een scheepsramp ofzo de kinderen eerst in veiligheid gebracht moeten worden. Alsof die meer waard zijn.
Mja. Dat zal wel de reden zijn dan, je hebt er verstand van.quote:Op zondag 28 april 2019 00:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Omdat die zelfredzaamheid van een fruitvlieg hebben
Oh, bij rabarber zal dat niet zo snel gebeuren bij mijquote:Op zondag 28 april 2019 00:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het geeft ook zo'n rommel. Voor echte noodgevallen heb ik weln sultana ofzo in mijn tas.
Maar ik reageer echt altijd op eten, niet alleen op vlees. Vandaag sloeg ik ook aan bij een veld rabarber.
Omdat die nog lekker lang geld kunnen opleveren voor de staat.quote:Op zondag 28 april 2019 00:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen last van. Ik snap ook niet waarom bij een scheepsramp ofzo de kinderen eerst in veiligheid gebracht moeten worden. Alsof die meer waard zijn.
Ik ging ooit met iemand naar de dierentuin die werkt met proefdieren.quote:
We zijn geduldigquote:Op zondag 28 april 2019 01:53 schreef Uhmmpie het volgende:
Diegene van het telnr... dat is vooral een leuk verhaal
Hoho, boter maken is ook tha bombquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou het dat ik een oude man wordt? Ik haal tegenwoordig veel plezier uit mijn tomatenplanten ompotten, zelf boter maken en dit soort zaken.
Helemaal mee eens hoor! Altijd al gevonden. Sinds enige tijd wel met uitzondering van specifiek één koter natuurlijk.quote:Op zondag 28 april 2019 00:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat sowieso.quote:Op zondag 28 april 2019 08:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Je mooie nieuwe plant aaien dan maar!
geloof ik?quote:Op zondag 28 april 2019 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Beetje computeren. Ik heb geloof ik een nieuwe gekregen
Toch maar weer 3 dagen Berlijn.quote:Op zondag 28 april 2019 08:56 schreef minilot het volgende:
Oeeee, mezen bij de nestkast!
@:Lonaa Waar ga je heen?
Heh! Het Lonaaequivalent van een vaste camping in Frankrijk.quote:
Geen echte kenner, maar her en der wel eens wat meegepaktquote:
Ja dat is hier altijd een beetje vaag. Dan komt hij ineens thuis met een afdankertje van klanten dat dan mijn nieuwe laptop gaat worden maar voor je het weet is zo'n laptop weer verdwenen. Ik weet ook niet precies hoe dat werkt eigenlijk. Ik wacht maar geduldig af.quote:Op zondag 28 april 2019 08:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
geloof ik?
Hier iig even beetje shit opruimen, de helft van de vakantie boeken en weekmenu maken.
Ja, wel een beetje.quote:Op zondag 28 april 2019 09:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Heh! Het Lonaaequivalent van een vaste camping in Frankrijk.
quote:Op zondag 28 april 2019 09:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Heh! Het Lonaaequivalent van een vaste camping in Frankrijk.
quote:Op zondag 28 april 2019 09:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja dat is hier altijd een beetje vaag. Dan komt hij ineens thuis met een afdankertje van klanten dat dan mijn nieuwe laptop gaat worden maar voor je het weet is zo'n laptop weer verdwenen. Ik weet ook niet precies hoe dat werkt eigenlijk. Ik wacht maar geduldig af.
Maar er lijkt hoop te zijn nu en het is nog een hartstikke goede snelle fancy laptop ook.
Ik ook voor mezelf. Ik heb een aantal toetsen die dienst weigeren en dat is toch onhandig.quote:
Hier ook zoquote:Op zondag 28 april 2019 09:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Geen echte kenner, maar her en der wel eens wat meegepakt.
Het is hier nu juist beter weerquote:Op zondag 28 april 2019 09:06 schreef Uhmmpie het volgende:
Hm als ik zo naar buiten kijk.... mogen we blij zijn dat koningsdag gisteren was.
Ondanks dat ik het gister ook niet echt lekker weer vond.
Had je maar niet zoveel foto's moeten makenquote:Op zondag 28 april 2019 09:21 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk lees goeie plannen voor vandaag
Ik ga zelf maar weer photoshoppen
Ik wacht met spanning afquote:Op zondag 28 april 2019 08:25 schreef minilot het volgende:
Heh, @:Borisz aan de anime!
@:Cat-astrophe Jup, volgt vrij letterlijk het boek. Ik laat wel weten hoe goed/matig de serie zich verhoudt tot het boek als ik klaar ben met kijken..en als ik klaar ben met fappen op Emily Browning erin..
inkoppertje: zoiets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
*plop*quote:Op zondag 28 april 2019 08:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat sowieso.![]()
En de rest water geven en lieve dingen zeggen.
Hmm hier al heel de ochtend regen eigenlijkquote:Op zondag 28 april 2019 09:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het is hier nu juist beter weerHoewel gister vanaf 16u was het hier ook geen verkeerd weer.
Das het probleem. Het zijn er niet zoveel maar er moet nog wel wat opgepoetst en weggewerkt worden :’)quote:Op zondag 28 april 2019 09:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Had je maar niet zoveel foto's moeten maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zondag 28 april 2019 10:36 schreef borisz het volgende:
Voor het eerst dat ik de Staatsloterij-pot op mijn werk organiseer, heb ik er meer uitgehaald dan de inleg kostHa ik ook meer dan de inlegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 euro
Wij gaan zo even 't paard verzorgen en dan helemaal niks.
Je woont een klein beetje ver weg om snel even mee uit eten te gaan.quote:
JA, JA en ja.quote:Op zondag 28 april 2019 00:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus je vraagt je af hoe olifant, tijger en chimpansee smaakt?
Kan ik alleen niet zien. Geen lfix hier.quote:Op zondag 28 april 2019 00:14 schreef golfer het volgende:
Tip voor @:z80: Street Food (TV Series 2019– ) - IMDb gaat vooral over Aziatische steetfood via Netflix.
En schaap? Vind ik persoonlijk lekkerder. Zit een meer scherpe smaak aan.quote:Op zondag 28 april 2019 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2019 09:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
inkoppertje: zoiets?Kitten gate kussentjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ik vond de serie echt storend kitscherig.quote:
Hoe was de proeverij? Die was toch gisteren?quote:Op zondag 28 april 2019 11:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik doe de hele tijd de TT.. hmmppfff
Lekkerquote:Op zondag 28 april 2019 11:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe was de proeverij? Die was toch gisteren?
Truequote:Op zondag 28 april 2019 11:04 schreef z80 het volgende:
[..]
Je woont een klein beetje ver weg om snel even mee uit eten te gaan.
En ik was om dat tijdstip reeds gevoed en offline.
Dat heb ik nooit op. Wel gehoord/gelezen dat het sterker smaakt dan lam.quote:Op zondag 28 april 2019 11:07 schreef z80 het volgende:
[..]
En schaap? Vind ik persoonlijk lekkerder. Zit een meer scherpe smaak aan.
Af en toe doet het weer raar. Vrijdag is er weer een update geweest, denk dat ze weer overuren aan het maken zijn op de afdeling tijdlijnquote:Op zondag 28 april 2019 11:56 schreef Bluezz het volgende:
De mensen met facebook, ik heb sinds gisteravond weer geen tijdlijn... 2 nieuwe posts van mensen verder niks, ook geen oude berichten. Mijn groep doet het wel normaal.
Nou heb ik een piepklein facebookje met nog maar 29 vrienden en doe er niet veel meer mee, maar toch, dit is raar.
Stagiares tijdlijnquote:Op zondag 28 april 2019 12:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Af en toe doet het weer raar. Vrijdag is er weer een update geweest, denk dat ze weer overuren aan het maken zijn op de afdeling tijdlijn
Ik heb hier een 11-jarige die geen vogels eet want vogels.quote:Op zondag 28 april 2019 11:51 schreef Bluezz het volgende:
w.m.b. is een dier eten een dier eten, wat voor dier dan ook.
Behalve als het een echt bedreigde diersoort is.
quote:Op zondag 28 april 2019 12:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik heb hier een 11-jarige die geen vogels eet want vogels.
Maar wel kip.
Kennelijk is dat geen vogel.
Zit je daar op dinsdagavond met je duif en kwartelquote:Op zondag 28 april 2019 12:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik heb hier een 11-jarige die geen vogels eet want vogels.
Maar wel kip.
Kennelijk is dat geen vogel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |