Wat snap je niet aan "we moeten wel de feiten als uitgangspunt blijven nemen"?quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:02 schreef Justevo het volgende:
[..]
Het vuur aan de schenen legt? Vettel ziet alleen de kuiten van LeClerc. Nu al.
Het gaat niet eens om over 10 jaar, juist dan zal terugkijkend de ongekende suprematie van Mercedes opvallen. We zien nu live geschiedvervalsing gebeuren.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:05 schreef Fer het volgende:
[..]
Over 10 jaar zijn al zijn gestuntel en gepiep vergeten en staat hij in het rijtje naast Fangio, Senna en Schumacher.
7x wdc en bijna in zijn rookie jaar.
dan ga je er wel vanuit dat er auto's kapot gaan uit de top 4quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Podium is gewoon haalbaar met de Ferrari vanaf P10.
Niet als hij er met 3 autobreedtes voorbij vliegt in OT-modequote:Op zaterdag 27 april 2019 18:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
die komt echt nog wel in de buurt van Max
was het maar vervalsingquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "we moeten wel de feiten als uitgangspunt blijven nemen"?
[..]
Het gaat niet eens om over 10 jaar, juist dan zal terugkijkend de ongekende suprematie van Mercedes opvallen. We zien nu live geschiedvervalsing gebeuren.
Hij kwam de pit in met nog ongeveer 2 minuten op de klok. Ik weet niet waar jij 5 minuten vandaan haalt?quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ronde tijden stijgen vaak na mate je verder in de kwalificatie komt, dat weet ik. Verstappen kan immers ook een perfecte ronde rijden in de laatste seconden van een kwalificatie. Dat zien we vrijwel altijd van Verstappen en elke andere topper, nu miste ik dat bij verstappen, het is niet slecht, maar ik vind het wel opmerkelijk van Verstappen en RBR, dat je 5 minuten voor tijd de pitstraat induikt en niet meer terugkomt. Meestal denk ik dan dat er iets is. iets technisch ofzo.
Het is Baku, er gaat echt wel wat gebeuren morgen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan ga je er wel vanuit dat er auto's kapot gaan uit de top 4
5 Minuten kan ook nooit.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:12 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hij kwam de pit in met nog ongeveer 2 minuten op de klok. Ik weet niet waar jij 5 minuten vandaan haalt?
vanaf P10 heb je meer risico's om erbij betrokken te raken dan vanaf P4, maar verrassingen zijn zeker niet uitgeslotenquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het is Baku, er gaat echt wel wat gebeuren morgen.
Dikke kans dat Leclerc het nu van een afstandje kan gadeslaan.
Ik verwacht iets in de top 4 in de eerste ronde morgen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
vanaf P10 heb je meer risico's om erbij betrokken te raken dan vanaf P4, maar verrassingen zijn zeker niet uitgesloten
DE BEIDE MERCEDESSEN TETSEN ERAF!quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik verwacht iets in de top 4 in de eerste ronde morgen.
Dat is het wel. Hij heeft ook wel zijn weekenden dat hij heel goed presteert. Maar als hij weer eens een overwinning in de schoot geworpen krijgt dan lopen Mol en Doornbos na de finishvlag al te blaten dat hij foutloos heeft gereden, terwijl er kort daarvoor verschillende fouten van hem in beeld zijn geweest. Zie bijvoorbeeld Baku vorig jaar. Of dat hij vorig jaar het hele seizoen ijzersterk en foutloos zou zijn geweest, terwijl hij gewoon in de touwen hing en heel matig presteerde tot het geluk zijn kant op kwam.quote:
valt alweer meetwitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 27-04-2019 om 18:03:27Williams: "We are working to fix the front end of Robert’s car. We will replace both front corners, brakes and steering column following the accident, but we have replacement parts available for all of this." reageer retweet
En de rest van het veld klapt erop bij het kasteel en Gasly wint.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
DE BEIDE MERCEDESSEN TETSEN ERAF!
Zoiets?
Bijv.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
DE BEIDE MERCEDESSEN TETSEN ERAF!
Zoiets?
Een grote opstapeling bij het kasteel zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:19 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
En de rest van het veld klapt erop bij het kasteel en Gasly wint.
Leclerc met DRS, dan is Max een sitting duck.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:19 schreef Fir3fly het volgende:
Ik voorzie nog wel een mooi gevecht tussen Max en Leclerc morgen halverwege de race.
Wellicht, maar Max kent nog wel wat trucjesquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Leclerc met DRS, dan is Max een sitting duck.
ik vind Schumacher tot nu toe de beste ooit, daar zal Hamilton met WK's tot 2021 geen verandering in brengen maar mediocre is hij natuurlijk ook weer nietquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is het wel. Hij heeft ook wel zijn weekenden dat hij heel goed presteert. Maar als hij weer eens een overwinning in de schoot geworpen krijgt dan lopen Mol en Doornbos na de finishvlag al te blaten dat hij foutloos heeft gereden, terwijl er kort daarvoor verschillende fouten van hem in beeld zijn geweest. Zie bijvoorbeeld Baku vorig jaar. Of dat hij vorig jaar het hele seizoen ijzersterk en foutloos zou zijn geweest, terwijl hij gewoon in de touwen hing en heel matig presteerde tot het geluk zijn kant op kwam.
Ik zie liever Bottas winnen en dat #44 wat meters circuit tekort komt ergensquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bijv.
Of Vettel en Bottas en dan Hamilton die de zege heel makkelijk binnenhengelt.
Er is een heel lang recht stuk. Doordat de achtervleugel breder is geworden werkt drs dit seizoen nog beter. Als hij de start goed doorkomt denk ik dat hij in binnen een paar ronden 5e ligt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:07 schreef MakkieR het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met het inhalen van dit circuit, kun je hier een beetje inhalen, heeft Leclerc hier nog een kans om naar voren te komen? Straten zien er namelijk wel verraderlijk smal uit.
Dat heeft ook mijn voorkeur.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zie liever Bottas winnen en dat #44 wat meters circuit tekort komt ergens
Allemaal capabele teammaten waarvan 3 ook wereldkampioen waren. De Ferrari die in 17-18 gewoon een goede wagen was. Het zijn feiten die niemand hem meer afneemt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
[..]
Het gaat niet eens om over 10 jaar, juist dan zal terugkijkend de ongekende suprematie van Mercedes opvallen. We zien nu live geschiedvervalsing gebeuren.
De "Daniel" van vorig jaar was niet echt succesvolquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wellicht, maar Max kent nog wel wat trucjes.
Eens, vandaag ook weer. Meneertje Ham reed volgens hen een fantastische ronde, uniek, wat een talent. Vervolgens pakt eem Bottas hem gewoon even, en dan hoor je daar verder niks over. Wat een mega talent moet Bottas dan wel niet zijn?quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is het wel. Hij heeft ook wel zijn weekenden dat hij heel goed presteert. Maar als hij weer eens een overwinning in de schoot geworpen krijgt dan lopen Mol en Doornbos na de finishvlag al te blaten dat hij foutloos heeft gereden, terwijl er kort daarvoor verschillende fouten van hem in beeld zijn geweest. Zie bijvoorbeeld Baku vorig jaar. Of dat hij vorig jaar het hele seizoen ijzersterk en foutloos zou zijn geweest, terwijl hij gewoon in de touwen hing en heel matig presteerde tot het geluk zijn kant op kwam.
Ik vond eigenlijk van wel, het werd eens tijd dat die super late moves van Ricciardo een keer afgestraft werden. Eindelijk trapte iemand er een keer niet in.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:23 schreef franklop het volgende:
[..]
De "Daniel" van vorig jaar was niet echt succesvol
Die had ook gewoon de beste auto.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind Schumacher tot nu toe de beste ooit, daar zal Hamilton met WK's tot 2021 geen verandering in brengen maar mediocre is hij natuurlijk ook weer niet
Das waar, maar Max racet verstandiger dan 1-2 jaar terug. Heb hem dit seizoen nog geen gekke of desperate dingen zien doen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wellicht, maar Max kent nog wel wat trucjes.
Zo kan je het ook bekijken, maar effectief verloren ze er beidequote:Op zaterdag 27 april 2019 18:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk van wel, het werd eens tijd dat die super late moves van Ricciardo een keer afgestraft werden. Eindelijk trapte iemand er een keer niet in.
Ricciardo voelde zich belazerd door het team omdat hij top dog wilde zijn, dus uiteindelijk heeft Max met die actie toch mooi Ricciardo het team uitgewerktquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken, maar effectief verloren ze er beide
Schumacher ja, was ook een kei in het beter maken van de auto.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind Schumacher tot nu toe de beste ooit, daar zal Hamilton met WK's tot 2021 geen verandering in brengen maar mediocre is hij natuurlijk ook weer niet
Als er SC komen dan is die kans er wel. Maar meestal is het verschil tijdens de race tussen merc/ferrari en red bull een stuk kleiner.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:19 schreef Fir3fly het volgende:
Ik voorzie nog wel een mooi gevecht tussen Max en Leclerc morgen halverwege de race.
Per rondje ja, maar over een raceafstand loopt dat alsnog flink op. Als Leclerc er zonder al te veel problemen voorbij komt zal hij gewoon aan de horizon verdwijnen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:33 schreef opreis het volgende:
[..]
Als er SC komen dan is die kans er wel. Maar meestal is het verschil tijdens de race tussen merc/ferrari en red bull een stuk kleiner.
Het talent bij mercedes zit vooral in de auto. En dan bedoel ik niet de coureurs.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:23 schreef mikieu het volgende:
[..]
Eens, vandaag ook weer. Meneertje Ham reed volgens hen een fantastische ronde, uniek, wat een talent. Vervolgens pakt eem Bottas hem gewoon even, en dan hoor je daar verder niks over. Wat een mega talent moet Bottas dan wel niet zijn?
Als hij morgen posities wint bij de start, dan kan hij die waarschijnlijk toch niet behouden op de Mercs en Ferrari’s met dit lange rechte stuk en DRS.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:45 schreef Breekfast het volgende:
Hopen dat Max nu wel een goede start heeft, tot nu toe vallen die nog tegen dit seizoen.
Ricciardo kwam er niet voorbij.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als hij morgen posities wint bij de start, dan kan hij die waarschijnlijk toch niet behouden op de Mercs en Ferrari’s met dit lange rechte stuk en DRS.
Dat is dan wederzijds.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als hij morgen posities wint bij de start, dan kan hij die waarschijnlijk toch niet behouden op de Mercs en Ferrari’s met dit lange rechte stuk en DRS.
Ik vond juist een schoolvoorbeeld waarom je dus maar 1 defensive move mag maken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk van wel, het werd eens tijd dat die super late moves van Ricciardo een keer afgestraft werden. Eindelijk trapte iemand er een keer niet in.
En dat is dus ook wat Max deed.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:52 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik vond juist een schoolvoorbeeld waarom je dus maar 1 defensive move mag maken.
Op het rechte stuk nietquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik schat de Ferrari en Mercedes hoger in dan de RBR.
Jij niet?
Ik geloof dat niet meer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
De RBR heeft minder vermogen, dus heeft minder baat bij dat lange rechte stuk.
Dit. Grosjean was het zelf schuld!!!quote:
Daar heeft Max het vandaag op verloren.quote:
Hij had geen tow.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daar heeft Max het vandaag op verloren.
Nu zal dat morgen niet zo extreem zijn, maar de RBR komt echt nog wel topsnelheid te kort.
De baan was flink af aan het koelen, wat juist nadelig kan zijn voor de tijden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ronde tijden stijgen vaak na mate je verder in de kwalificatie komt, dat weet ik. Verstappen kan immers ook een perfecte ronde rijden in de laatste seconden van een kwalificatie. Dat zien we vrijwel altijd van Verstappen en elke andere topper, nu miste ik dat bij verstappen, het is niet slecht, maar ik vind het wel opmerkelijk van Verstappen en RBR, dat je 5 minuten voor tijd de pitstraat induikt en niet meer terugkomt. Meestal denk ik dan dat er iets is. iets technisch ofzo.
Boeiend dat je dat niet wilt geloven, maar het is gewoon een feit. De Honda heeft minder vermogen.quote:
Want jij bent Mr. Objectivo? Haha.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
[..]
Klopt, als we even een mild zijn over zijn mentaal zwakke jaren bij absoluut topteam en favoriet McLaren dan zou ik hem in historisch perspectief klasseren als een typische tweevoudig wereldkampioen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Capabel is het juiste woord ja, en een daarvan werd wereldkampioen door hem in dezelfde auto te verslaan, terwijl dat geen coureur was waarvan werd beweerd dat het een toekomstig wereldkampioen zou zijn. Hij zou geen kans maken tegen Hamilton was de verwachting vooraf. Button was typisch zo'n neus in de boter kampioen, daar moet je ook capabel voor zijn maar het was geen absolute topper en hij versloeg Hamilton wel.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:22 schreef Fer het volgende:
[..]
Allemaal capabele teammaten waarvan 3 ook wereldkampioen waren. De Ferrari die in 17-18 gewoon een goede wagen was. Het zijn feiten die niemand hem meer afneemt.
Daar zit zo'n enorme marketingmachine rond Mercedes en Hamilton achter, terwijl Doornbos c.s. het begrip journalistieke integriteit niet kennen. Dan krijg je dus dat soort verkooppraatjes, een paar tienden smokkelen hier, een paar excuses verzinnen daar, het is continue manipulatie.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:23 schreef mikieu het volgende:
[..]
Eens, vandaag ook weer. Meneertje Ham reed volgens hen een fantastische ronde, uniek, wat een talent. Vervolgens pakt eem Bottas hem gewoon even, en dan hoor je daar verder niks over. Wat een mega talent moet Bottas dan wel niet zijn?
2 tienden per rondje is ongeveer 10 seconde over een race afstand. En leclerc gaat hoe dan ook tijd verliezen achter auto'squote:Op zaterdag 27 april 2019 18:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Per rondje ja, maar over een raceafstand loopt dat alsnog flink op. Als Leclerc er zonder al te veel problemen voorbij komt zal hij gewoon aan de horizon verdwijnen.
Het is dan ook wel wat meer dan dat. In China was het alweer 28 seconden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:10 schreef opreis het volgende:
[..]
2 tienden per rondje is ongeveer 10 seconde over een race afstand.
Tijdens de kwali wel, maar tijdens een race ben ik van mening dat het verschil niet zo groot is.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is dan ook wel wat meer dan dat.
Leclerc gaat 9de starten omdat giovinazzi een straf heeftquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:03 schreef Tarado het volgende:
wordt sowieso wel leuk morgen verwacht ik, een snelle auto vanaf plek 10 en eentje vanuit de pits dus
[ afbeelding ]
De races tot nu toe zeggen toch echt iets andersquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:13 schreef opreis het volgende:
[..]
Tijdens de kwali wel, maar tijdens een race ben ik van mening dat het verschil niet zo groot is.
OK heb ik gemist, waarvoor?quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:14 schreef opreis het volgende:
[..]
Leclerc gaat 9de starten omdat giovinazzi een straf heeft
28 seconde met de mercedes van lewis hamilton ja.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is dan ook wel wat meer dan dat. In China was het alweer 28 seconden.
En 14 seconden op Vettel, dus ook alweer meer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:16 schreef opreis het volgende:
[..]
28 seconde met de mercedes van lewis hamilton ja.
ja, 3 tienden in china dan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En 14 seconden op Vettel, dus ook alweer meer.
Van Verstappen zelf:quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tow scheelt in de Q niet 0,3 of 0,4 sec.
Echt niet.
Vettel ook niet.quote:
Zeker wel. Precies dat.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tow scheelt in de Q niet 0,3 of 0,4 sec.
Echt niet.
Op YouTube ergens in de comments gezien:quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:12 schreef DeeBee het volgende:
Het volkomen lachwekkende Mercedes.
Vooral het hier genoemde calimerogedrag wat ze nonstop laten zien, maakt dat er echt een oprechte haat richting dat team is ja, walgelijk.
quote:Roses are red
Violets are blue
"Ferrari are fastest"
Mercedes 1-2
Het is echt te hopen dat Mercedes snel punten gaat verliezen t.o.v concurrentie, want dit seizoen stevent af op een fiasco als de competitie op deze manier blijft door kwakkelen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Op YouTube ergens in de comments gezien:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |