Dat is ongeveer net zo verrassend als dat de zon elke dag opkomtquote:
Het valt allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:05 schreef Bluurgh het volgende:
Maar eens kijken met commentaar van Olav, of het echt zo slecht is.
Komt zo nog wel een keer een crash bij Strollquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
Shit. Ik was net wat te drinken pakken
Jij hebt toch altijd 4 streams die ieder wat verder achterlopenquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
Tukkersquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
Niet meer sinds ik "legit" kijk. F1TVPro heeft geen pauze optiequote:Op zaterdag 27 april 2019 15:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij hebt toch altijd 4 streams die ieder wat verder achterlopen
Well done, Baku.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:08 schreef Kyran het volgende:
Volgens mij gaat het een chaos worden morgen.
Aan de putdeksels zal het niet gaan liggenquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:08 schreef Kyran het volgende:
Volgens mij gaat het een chaos worden morgen.
Die zit vast, niks meer aan doenquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Aan de putdeksels zal het niet gaan liggen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Aan de putdeksels zal het niet gaan liggen
[ afbeelding ]
En dan de vleugel niet vervangen onder de noemer 'Had je er maar voorzichtiger mee moeten zijn'quote:
Jawel, zowel in de kwalificatie als in de race. Op het einde waren Vettel's banden op door de slechte strategie, dus dat Leclerc er dan niet zomaar voorbij mocht was zeer logisch.quote:
Ze denken vast ook "maakt toch geen kut uit".quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En dan de vleugel niet vervangen onder de noemer 'Had je er maar voorzichtiger mee moeten zijn'
Heeft hij die niet sowieso al, als hij uit de pit moet starten?quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:12 schreef CrashO het volgende:
Zal me benieuwen of RB Gasly laat meerijden tot aan Q1 om Max een tow te geven. Of dat ze eerder opgeven om hem een vrije bandenkeuze te geven.
Goed puntquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heeft hij die niet sowieso al, als hij uit de pit moet starten?
Gasly heeft niet zoveel aan de partymode in deze kwalificatie natuurlijkquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:13 schreef Sjemmert het volgende:
Gasly al in party mode of track evolutie ?
Ik denk andersom.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:12 schreef CrashO het volgende:
Zal me benieuwen of RB Gasly laat meerijden tot aan Q1 om Max een tow te geven. Of dat ze eerder opgeven om hem een vrije bandenkeuze te geven.
Gasly gaat voor de pole.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:12 schreef CrashO het volgende:
Wel een goede keuze geweest dat braaf legaal kijken he.quote:
No shit...quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:15 schreef Kyran het volgende:
Gasly staat daar alleen maar door die dikke vette tow hoor
Uiteraard, maar dat scheelt 3 tienden, werd gezegd toch? Zou hij er nog altijd heel dichtbij staanquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:15 schreef Kyran het volgende:
Uitstekende coureur. Ik heb het altijd al gezegd.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:15 schreef Kyran het volgende:
Verstappen is van een eerdere lichting.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:14 schreef Mansjester het volgende:
Gasly
Wel mooi die nieuwe lichting met Gasly,Leclerc,Ocon en Max
Ja, sommigen hebben dat gemist volgens mij aan de reacties te zienquote:
Lul niet. Het is de 20 10 5 PKquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:15 schreef Kyran het volgende:
Absoluut. Ben blij dat ik een zak geld aan liberty heb geschonken voor deze top service.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een goede keuze geweest dat braaf legaal kijken he.
Hmm, Horner zegt nu ook dat ze dan wel op die banden moeten starten.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:15 schreef Kyran het volgende:
Gasly mag in Q1 Max een tow gaan gevenquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:15 schreef Kyran het volgende:
Opnieuw inloggen wil wel eens helpen kijk zelf via tv nu.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:16 schreef CrashO het volgende:
[..]
Absoluut. Ben blij dat ik een zak geld aan liberty heb geschonken voor deze top service.
[ afbeelding ]
Q1 is voorbijquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gasly mag in Q1 Max een tow gaan geven
Dit was ECHT geen 75 G.quote:
Tow lijkt me eerder 2 a 3.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:19 schreef Kyran het volgende:
Alsnog lekker rondje van Gasly. Tow 3 tot 4 tiende winst dus eigenlijk gelijke rondetijd met Max, dikke prima na de afgelopen weken.
Zou leuk zijn als die mee kan doen in Q3 en misschien even Max een tow kan geven.
Net daarvoor ja.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:20 schreef franklop het volgende:
Zette Ric zijn tijd voordat code rood was?
Dat denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:19 schreef Breekfast het volgende:
Weer een auto kaduuk bij Williams![]()
Die gaan morgen met 1 auto starten.
Putdeksel?quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:20 schreef hjansen82 het volgende:
Williams krijgt wel de deksel op de neus dit seizoen.
quote:
Ricciardo gaat voor WK! Niet zo lullig doen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:21 schreef pmponer het volgende:
Wat is Renault aan het doen dan? Lijkt toch nergens op
Hahahha ja laten we het hele weekend grapjes maken over putdeksels, misschien heeft CrashO nog wel een leuk gifje.quote:
Dan gebeurt tenminste iets in Monacoquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:19 schreef pmponer het volgende:
Dat gaat een succes worden in Monaco voor Kubica
quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het was meer een max-monacootje
quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:22 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Hahahha ja laten we het hele weekend grapjes maken over putdeksels, misschien heeft CrashO nog wel een leuk gifje.
Ongesteldquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:22 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Hahahha ja laten we het hele weekend grapjes maken over putdeksels, misschien heeft CrashO nog wel een leuk gifje.
Zou flauw zijn, maar wel binnen 'de mazen van de regels'.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:23 schreef Peterselieman het volgende:
Zou in de strijd om pole bij de topteams gewerkt gaan worden met tows?
Lijkt me wel, omdat dit in de laatste sector veel gaat schelen
Worden Doornbos zijn grappen minder stroef vanquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:25 schreef Embraer89 het volgende:
Waarom staat er een busje WD40 in de studio?
Lijkt technischquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:25 schreef Embraer89 het volgende:
Om de uitzending soepel te laten verlopen natuurlijkquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:25 schreef Embraer89 het volgende:
Dat is de nieuwe update van Renault en die wil Robert zo even toelichtenquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:25 schreef Embraer89 het volgende:
Zodat Kamphues zijn koppie lekker kan glimmen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:25 schreef Embraer89 het volgende:
Die doet het niet meer hydrauliek is kapotquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:27 schreef S95Sedan het volgende:
Ze durven die oplegger met kraan eraan niet meer te gebruiken
Die staat nog in de garage.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:27 schreef S95Sedan het volgende:
Ze durven die oplegger met kraan eraan niet meer te gebruiken
Nee joh jij noemt je vrienden toch ook niet bij de achternaamquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:28 schreef franklop het volgende:
Kunnen ze hem niet gewoon Verstappen noemen ipv Max Max Max
Max bekt lekkerderquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:28 schreef franklop het volgende:
Snap nu de WD40quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Stop je vuist er nog verder in Kamphuus.
Claire zei gisteren dat ze nu zeker niet wil verkopen omdat het niks oplevertquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:27 schreef pmponer het volgende:
Mocht je nog een f1 team willen komen kan je denk ik binnenkort goedkoop je slag slaan
Volgens mij mag dat gewoon als je het veilig doet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:29 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoorde iets over Hamilton die achteruit de baan op kwam?
Een deel welquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:29 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee joh jij noemt je vrienden toch ook niet bij de achternaam
Maar waarom was hij daartoe genoodzaakt?quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:30 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat gewoon als je het veilig doet.
Waar staat Seb na q1?quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:28 schreef franklop het volgende:
En Olav zegt ook "de Nederlander Max Verstappen", bij geen enkele andere coureur noemt hij de nationaliteit er ook bij..quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:28 schreef franklop het volgende:
Dat heb ik gemist denk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar waarom was hij daartoe genoodzaakt?
Was dat in het begin van Q1? want Ham ging rechtdoor en heeft de auto netjes tot stilstand gebracht ,en is toen rustig weer achteruit gereden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:29 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoorde iets over Hamilton die achteruit de baan op kwam?
Zelfde hier. Maar niet de onboard camera's en andere dingen hebben is toch wel een gemis.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:30 schreef CrashO het volgende:
Hello ace my old friend![]()
F1TV
[ afbeelding ]
Voor de mensen die net kijken?quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En Olav zegt ook "de Nederlander Max Verstappen", bij geen enkele andere coureur noemt hij de nationaliteit er ook bij..
Dat doet hij wel.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En Olav zegt ook "de Nederlander Max Verstappen", bij geen enkele andere coureur noemt hij de nationaliteit er ook bij..
Alleen als ze ook ophouden met dat walgelijke "Lewis"quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:28 schreef franklop het volgende:
Een Frans stokbrood zou dat tegenspreken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vreselijke tekst ook ja.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:32 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Een Frans stokbrood zou dat tegenspreken.
Jawel hoor de in Zwitserland geboren Fransman Grosjean en de Monegask Sjarl Leclerc.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hoor net zeggen dat er mss een Williams-chassis wordt ingevlogen uit Engelandquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:33 schreef pmponer het volgende:
[..]
Williams, ik ben benieuwd of ze morgen aan de start staan
2 Maar?quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:34 schreef franske19 het volgende:
Ik verwacht 2 safety cars morgen. Stroll en Hulk.
Prachtig! Zeker een nieuwe GSM voor zijn verjaardag gekregenquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:34 schreef pmponer het volgende:
Helmut laat even een nieuwe meme aan de nederlander Max Verstappen zien
En dan maar hopen dat hij heel blijft.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:35 schreef opreis het volgende:
Je zal maar bij williams straks bijna al het geld dat je nog hebt moeten gebruiken om een auto in alle haast naast baku moeten vliegen om vervolgens voor spek en bonen mee te rijden
quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:34 schreef franske19 het volgende:
Ik verwacht 2 safety cars morgen. Stroll en Hulk.
Sinds het begin der tijd.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:36 schreef hjansen82 het volgende:
Sinds wanneer zit er een achteruit op een F1 wagen?
Sinds Baku, anders was het donker voor alles klaar was.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:36 schreef hjansen82 het volgende:
Ish verpliktquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:36 schreef hjansen82 het volgende:
Zoals die eerste marshall zojuist linksachter de wagen van Kubica kwam staan, in een blinde bocht...quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:35 schreef Justevo het volgende:
Het niveau van de organisatie in Baku is echt zó droevig laag. De marshalls zijn ook allemaal van die ongeleide projectielen. Ze doen gewoon maar wat lijkt het.
zorgde iig voor afleiding bij Vettelquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:37 schreef Sjemmert het volgende:
Moment met Hamilton kwam net langs op Ziggo leek toch Vettel wel te hinderen bij het achteruit rijden terug de baan op.
Zeker sinds de jaren 80, is verplicht.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:36 schreef hjansen82 het volgende:
Is dat zo? Ik dacht dat F1 coureurs altijd zo een hendig sjieke slip deden om te keren.quote:
Zal een sponsor wel goed voor hebben betaald.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:37 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Goedkoop ding van eurootje of 600 waarschijnlijk
Precies dat dacht ik ook. Waarschijnlijk krijgen ze binnenkort ook park assist.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat F1 coureurs altijd zo een hendig sjieke slip deden om te keren.
Misschien nog wel lane controlquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:38 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Precies dat dacht ik ook. Waarschijnlijk krijgen ze binnenkort ook park assist.
https://www.f1technical.net/articles/66quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat F1 coureurs altijd zo een hendig sjieke slip deden om te keren.
quote:F1 cars have a reverse gear, but these are designed to satisfy the regulations rather than being of much practical use. Most teams build avery small and flimsy reverse gear on the outside of the gearbox to help keep the weight of the gearbox down, as reverse gear is seldom used (apart from the odd trip down an escape road at Monaco...)
Die achteruit is verplicht, maar zo licht mogelijk gemaakt omdat je hem toch niet wil gebruiken. Dus eigenlijk te zwak om te gebruiken, dus dan maar een rondje maken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vosss ben jij dat? Compassie?quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:39 schreef vosss het volgende:
Ik heb toch wel een bietje compassie met Claire nu
Wil je haar troosten?quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:39 schreef vosss het volgende:
Ga jij maar gewoon nootjes eten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:39 schreef vosss het volgende:
jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:39 schreef VacaLoca het volgende:
Mogen ze tussen de qualies nog dingen aanpassen?
Ik ga een Rokit flipfoon kopen om Claire te steunenquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:39 schreef vosss het volgende:
En dan vooral een Kubica die 100% rijdt terwijl er nooit een plek gewonnen kon worden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:35 schreef opreis het volgende:
Je zal maar bij williams straks bijna al het geld dat je nog hebt moeten gebruiken om een auto in alle haast naast baku moeten vliegen om vervolgens voor spek en bonen mee te rijden
Denk je dat ze een beetje in de put zit?quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:39 schreef vosss het volgende:
komt door Sjekquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:41 schreef VacaLoca het volgende:
Hulkenberg zijn Nederlands wordt steeds slechter
Niet zo vreemd toch.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:41 schreef VacaLoca het volgende:
Valt mee, zo praten ze in Emmenquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:41 schreef VacaLoca het volgende:
Sjek zijn Engels ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:41 schreef VacaLoca het volgende:
Die gaat gewoon net zo lang door met slecht praten tot die niet meer met Sjek hoeft te praten natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:41 schreef VacaLoca het volgende:
Williams docu op Netflix gezien? Onsympathiek mens van een onsympathiek team.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:39 schreef vosss het volgende:
Dubbele nationaliteit dus claimen. Anders is het dadelijk ineens weer een Belg.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met de humorgenen van Frankquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:42 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Williams docu op Netflix gezien? Onsympathiek mens van een onsympathiek team.
...
Niet zo snel afschrijven...quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:43 schreef Snowsquall het volgende:
Leuk hoor F1tv abbo, je kunt dus gewoon niet inloggen![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ga ik dus ook weer opzeggen...prutsers
Lang niet zo erg als Abiteboulquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:42 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Williams docu op Netflix gezien? Onsympathiek mens van een onsympathiek team.
In mijn ogen.
Daar is ie nu eenmaal geboren en daar kun je niks meer aan veranderen. Belg dus.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:43 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dubbele nationaliteit dus claimen. Anders is het dadelijk ineens weer een Belg.
Die kekke slip: slecht voor de bandjes... En die zijn schaars de laatste jaren volgens de regelsquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Keihard in haar kont troostenquote:
Maar verder is Sky altijd super want niet-Ziggo. De tattoo van Lewis is inderdaad wel superinteressant gelukkig.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:42 schreef Bluurgh het volgende:
Wil ik een keer Olav horen, kan het niet omdat F1TV plat ligt. Zet ik Sky aan en dan hebben ze het over de nieuwe tattoo van Lewis. Nee dat is boeiend.
Dit is al de 3e race/weekend dat ik niet halverwege kan inloggen!quote:
Ik verzin het niet zelf he. Ik ga af op het statement van Ferrari. Die overigens ook nog aangaf dat Vettel moeite had met zijn mediums.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jawel, zowel in de kwalificatie als in de race. Op het einde waren Vettel's banden op door de slechte strategie, dus dat Leclerc er dan niet zomaar voorbij mocht was zeer logisch.
Een pull zou Max best helpen op deze baan, dus denk dat RB hem wel naar Q3 wilt hebben.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:48 schreef potjecreme het volgende:
Ben benieuwd of Gasly een tijd gaat zetten.
Vettel zijn partymodequote:
Ik ga voor 6quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:49 schreef Sally het volgende:
Goed.
Asfalt kouder, zon weer laagstaand.. hoeveel gaan er nu in de muur of die schampen, of een rechtdoortje?
F1TV doet het weer dus ik kan weer lekker naar Olav luisterenquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar verder is Sky altijd super want niet-Ziggo. De tattoo van Lewis is inderdaad wel superinteressant gelukkig.
Q1 is voorbijquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:48 schreef CrashO het volgende:
[..]
Een pull zou Max best helpen op deze baan, dus denk dat RB hem wel naar Q1 wilt hebben.
Ja Q3 ligt die er pas weer uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |