Dat is ongeveer net zo verrassend als dat de zon elke dag opkomtquote:
Het valt allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:05 schreef Bluurgh het volgende:
Maar eens kijken met commentaar van Olav, of het echt zo slecht is.
Komt zo nog wel een keer een crash bij Strollquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
Shit. Ik was net wat te drinken pakken
Jij hebt toch altijd 4 streams die ieder wat verder achterlopenquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
Tukkersquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
Niet meer sinds ik "legit" kijk. F1TVPro heeft geen pauze optiequote:Op zaterdag 27 april 2019 15:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij hebt toch altijd 4 streams die ieder wat verder achterlopen
Well done, Baku.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:08 schreef Kyran het volgende:
Volgens mij gaat het een chaos worden morgen.
Aan de putdeksels zal het niet gaan liggenquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:08 schreef Kyran het volgende:
Volgens mij gaat het een chaos worden morgen.
Die zit vast, niks meer aan doenquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Aan de putdeksels zal het niet gaan liggen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Aan de putdeksels zal het niet gaan liggen
[ afbeelding ]
En dan de vleugel niet vervangen onder de noemer 'Had je er maar voorzichtiger mee moeten zijn'quote:
Jawel, zowel in de kwalificatie als in de race. Op het einde waren Vettel's banden op door de slechte strategie, dus dat Leclerc er dan niet zomaar voorbij mocht was zeer logisch.quote:
Ze denken vast ook "maakt toch geen kut uit".quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En dan de vleugel niet vervangen onder de noemer 'Had je er maar voorzichtiger mee moeten zijn'
Heeft hij die niet sowieso al, als hij uit de pit moet starten?quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:12 schreef CrashO het volgende:
Zal me benieuwen of RB Gasly laat meerijden tot aan Q1 om Max een tow te geven. Of dat ze eerder opgeven om hem een vrije bandenkeuze te geven.
Goed puntquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heeft hij die niet sowieso al, als hij uit de pit moet starten?
Gasly heeft niet zoveel aan de partymode in deze kwalificatie natuurlijkquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:13 schreef Sjemmert het volgende:
Gasly al in party mode of track evolutie ?
Ik denk andersom.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:12 schreef CrashO het volgende:
Zal me benieuwen of RB Gasly laat meerijden tot aan Q1 om Max een tow te geven. Of dat ze eerder opgeven om hem een vrije bandenkeuze te geven.
Gasly gaat voor de pole.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:12 schreef CrashO het volgende:
Wel een goede keuze geweest dat braaf legaal kijken he.quote:
No shit...quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:15 schreef Kyran het volgende:
Gasly staat daar alleen maar door die dikke vette tow hoor
Uiteraard, maar dat scheelt 3 tienden, werd gezegd toch? Zou hij er nog altijd heel dichtbij staanquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:15 schreef Kyran het volgende:
Uitstekende coureur. Ik heb het altijd al gezegd.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:15 schreef Kyran het volgende:
Verstappen is van een eerdere lichting.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:14 schreef Mansjester het volgende:
Gasly
Wel mooi die nieuwe lichting met Gasly,Leclerc,Ocon en Max
Ja, sommigen hebben dat gemist volgens mij aan de reacties te zienquote:
Lul niet. Het is de 20 10 5 PKquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:15 schreef Kyran het volgende:
Absoluut. Ben blij dat ik een zak geld aan liberty heb geschonken voor deze top service.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een goede keuze geweest dat braaf legaal kijken he.
Hmm, Horner zegt nu ook dat ze dan wel op die banden moeten starten.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:15 schreef Kyran het volgende:
Gasly mag in Q1 Max een tow gaan gevenquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:15 schreef Kyran het volgende:
Opnieuw inloggen wil wel eens helpen kijk zelf via tv nu.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:16 schreef CrashO het volgende:
[..]
Absoluut. Ben blij dat ik een zak geld aan liberty heb geschonken voor deze top service.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |