Wat kon die ballen, oh oh oh.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En Zlata1234 en ene @:johannes_vermeer, mooi was die tijd.
Doe weer een keer mee dan, je hebt toch niks beters te doen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Weerzinwekkend dat er dergelijke verhalen uit een ver verleden naar boven worden gehaald en de legendarische en tevens allerbeste speler die ooit voet heeft gezet op een Haxball-veld onbesproken blijft. Geert den Ouden, door niets of niemand te stoppen. 2 tegen 10? Geen probleem.
Wat weet jij daar nou van?quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe weer een keer mee dan, je hebt toch niks beters te doen.
Je hebt ook tijd voor het NK tijdrijden voor Colombiaanse oorlogsveteranen met één been dus een potje haxball moet vast ook lukken.quote:
Mwah, profiel is niet echt serieus ingevuld. Moet 1978 zijn.quote:
https://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/quote:Op zaterdag 27 april 2019 01:37 schreef -J-D- het volgende:
Iemand een idee hoe ik mijn fragment van de Veronica Inside site kan downloaden?
Tja, de heren aan tafel bepaalden hetquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Was nog leuker geweest als je bij Sylvana Simons uit was gekomen
De Mol en het aantrekken van al die mensen die al faalde bij RTL.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
‘Er heerst een angstcultuur bij Talpa’
Maar hoe deed je die truc nou? Was die dobbelsteen niet echt? Leg uit.quote:
Puur geluk gehad! Anders ging ik af als een gieter!quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:03 schreef Nober het volgende:
[..]
De Mol en het aantrekken van al die mensen die al faalde bij RTL.
[..]
Maar hoe deed je die truc nou? Was die dobbelsteen niet echt? Leg uit.
Dat was wel mooi Cooperesque geweest.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Puur geluk gehad! Anders ging ik af als een gieter!
GOD!quote:
"ik kan mij niet voorstellen dat Schalke bij dortmund wint"quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Stevens: Als je in Dortmund wint, kun je alleen maar blij zijn
Huub Stevens maakte de spelers van Schalke 04 een groot compliment na de zege (2-4) bij titelkandidaat Borussia Dortmund. ,,Maar eerlijk gezegd had ik het een klein beetje zien aankomen’', aldus de Nederlandse trainer. ,,De afgelopen dagen zag ik dat iedereen zeer geconcentreerd en gemotiveerd was.’
https://www.ad.nl/buitenl(...)-blij-zijn~a2eee8b9/
Zo dat is weer scoren bij de Toto
Deze hebben ze iig allemaal fout
vanaf min 0.30![]()
![]()
Staan kostelijke filmpjes op die site :quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:20 schreef Bolasie het volgende:
http://www.johan-derksen.com/fan/index.php/lidworden2
Daar kom je nu pas achter?quote:Op zondag 28 april 2019 09:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Aan de reactie van Genee kan je zien dat hij eigenlijk een paardenlul is.
Ik denk dat kleine Wilfred vroeger de grootste pestkop van de school was.quote:Op zondag 28 april 2019 09:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik hou van dat soort figurenquote:Op zondag 28 april 2019 09:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Hij is goed in wat hij doet maar ik vind het ook een enorme schijnheil die meestal wel zorgt dat hij zelf buiten schot blijft. De manier waarop hij even heel geniepig leuk wil zijn ten koste van de goochelact laat precies zien hoe deze kerel is. Heb respect voor je gasten, domme klootzak..denk ik dan. Wie denk je wel dat je bent..omhooggevallen gladjakker.quote:Op zondag 28 april 2019 10:15 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik denk dat kleine Wilfred vroeger de grootste pestkop van de school was.
quote:Op zondag 28 april 2019 09:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Tja, hij geeft zichzelf zo'n rol. Echt matig, maar ja.quote:Op zondag 28 april 2019 10:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij is goed in wat hij doet maar ik vind het ook een enorme schijnheil die meestal wel zorgt dat hij zelf buiten schot blijft. De manier waarop hij even heel geniepig leuk wil zijn ten koste van de goochelact laat precies zien hoe deze kerel is. Heb respect voor je gasten, domme klootzak..denk ik dan. Wie denk je wel dat je bent..omhooggevallen gladjakker.
Jammer idd. Juist dat dit soort dingen 'spontaan' mogelijk zijn maakt het programma zo bijzonder. Al is het maar 1x per jaar. Laatste tijd heeft Wilfred vaker van dit soort acties...quote:Op zondag 28 april 2019 10:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
[..]
Tja, hij geeft zichzelf zo'n rol. Echt matig, maar ja.
De opmerking dat het voor de laatste keer was, past precies bij hem. Zowel de vorige keer als deze keer hoor ik van veel mensen dat hij zo vervelend reageert. Tja, sneu voor hem. Als hij dat nodig heeft...
Die is zowaar vermakelijk hahaquote:Op zondag 28 april 2019 09:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Staan kostelijke filmpjes op die site :
Deze reclame was ik alweer bijna vergeten :
quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:20 schreef -J-D- het volgende:
Puur geluk gehad! Anders ging ik af als een gieter!
Genee vindt het altijd heerlijk om naar beneden te trappen. Het blijft een pedante lul.quote:Op zondag 28 april 2019 10:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
[..]
De opmerking dat het voor de laatste keer was, past precies bij hem. Zowel de vorige keer als deze keer hoor ik van veel mensen dat hij zo vervelend reageert. Tja, sneu voor hem. Als hij dat nodig heeft...
Klopt..de vorige keer deed hij het ook. Je deed het leuk..niks mis mee. Maar kennelijk vindt hij goochelen niet leuk en moet hij dat even laten merken. Nee hij dan, met zijn kutboekje over radijsjes. Hele vervelende kwal.quote:Op zondag 28 april 2019 10:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 28 april 2019 11:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt..de vorige keer deed hij het ook. Je deed het leuk..niks mis mee. Maar kennelijk vindt hij goochelen niet leuk en moet hij dat even laten merken. Nee hij dan, met zijn kutboekje over radijsjes. Hele vervelende kwal.
quote:Op zondag 28 april 2019 11:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Minimaal gooien ze 4 x 1 =4
Maximaal goooien ze 4 x 6 = 24
Gemiddeld dus 28/2= 14
Ga weg met je vrouwenvoetbal nieuws in het Veronica Inside topic.quote:Op maandag 29 april 2019 09:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Spelersvakbond gaat mist in met bokaal Miedema
[ afbeelding ]
De Engelse spelersvakbond PFA (Professional Footballers’ Association) is de mist in gegaan met de bokaal voor Speelster van het Jaar Vivianne Miedema. De naam van de spits van Arsenal en de Oranje Leeuwinnen wordt daarop verkeerd gespeld: niet Vivianne, maar Vivienne.
https://www.ad.nl/offside(...)al-miedema~a94763ad/
![]()
Je diende hem wel scherp van repliek tijdens je verhaal. Hij was meteen af. Maar ja na afloop had ie natuurlijk weer alle ruimte om een sneer uit te delen zonder tegenwoord.quote:Op zondag 28 april 2019 10:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
[..]
"Als ze hem drie keer naar dezelfde kleur kunnen spelen, ga ik misschien een keer kijken "quote:Op maandag 29 april 2019 10:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Johan zal vanavond nog wel een mooie sneer uitdelen aan meisje Miedema denk ik.
"Die vader zal wel zo trots zijn als een hond met zeven staarten, maar het stelt nog steeds geen ene reet voor".quote:Op maandag 29 april 2019 10:20 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
"Als ze hem drie keer naar dezelfde kleur kunnen spelen, ga ik misschien een keer kijken "
Ja, ben wel blij dat ik kon reageren. Ach ja, die sneer aan het einde.... dat is zijn probleem. Goedkoop scoren noem ik het.quote:Op maandag 29 april 2019 10:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je diende hem wel scherp van repliek tijdens je verhaal. Hij was meteen af. Maar ja na afloop had ie natuurlijk weer alle ruimte om een sneer uit te delen zonder tegenwoord.
Nu.nl combineert het.quote:Op maandag 29 april 2019 09:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ga weg met je vrouwenvoetbal nieuws in het Veronica Inside topic.
Eerder Van der Vaart, Davids, Mido, Gascoigne, Gary Lineker, Heurelho Gomes...quote:Op maandag 29 april 2019 15:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wilfred Genee: Radiomaken over Ajax vanuit de Arena
Als het aan presentator Wilfred Genee ligt, wordt de radio-uitzending van Veronica Inside volgende week woensdag langer én vanuit de Arena gemaakt. Op die dag speelt Ajax de thuiswedstrijd tegen Tottenham Hotspur in de halve finale van de Champions League. Morgenavond staat in Londen de heenwedstrijd op het programma.
,,Dit is zo uniek, dat maken we de komende tien jaar niet meer mee”, stelt Genee. ,,Televisie maken op locatie geeft een bepaalde magie, zeker nu Ajax zo ver is gekomen in de Champions League”, vervolgt hij. ,,Ik denk dat hetzelfde geldt voor radio. Het zou mooi zijn als we dan een radiouitzending kunnen maken van vier uur tot half acht, waarna de televisie het van de radio overneemt. We zijn nu aan het kijken of dat haalbaar is.”
Veronica kocht vorige zomer opnieuw de uitzendrechten van de Champions League en is dit seizoen spekkoper. Zowel Ajax als PSV bereikte het hoofdtoernooi, waarna de Amsterdammers vriend en vijand verrasten. De ploeg van trainer Erik ten Hag schakelde Real Madrid en Juventus uit en is doorgedrongen tot de halve finale. Het eerste halvefinaleduel tussen Tottenham Hotspur en Ajax wordt morgenavond bij Veronica en Ziggo Sport (voor abonnees) uitgezonden. De samenvatting is kort na de wedstrijd op deze site te zien.
https://www.ad.nl/show/wi(...)t-de-arena~a46fcaff/
En dan Jan Boskamp vragen of hij langskomt
quote:Op maandag 29 april 2019 16:01 schreef Nober het volgende:
Eerder Van der Vaart, Davids, Mido, Gascoigne, Gary Lineker, Heurelho Gomes...
Die was gewoon in het stadion in Turijn en genoot met volle teugen. Die komt echt wel met alle liefde naar de Arenaquote:Op maandag 29 april 2019 15:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
En dan Jan Boskamp vragen of hij langskomt
lekker dollen met Sjakie Swart. Die schijnt ook voor Ajax te zijnquote:Op maandag 29 april 2019 18:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die was gewoon in het stadion in Turijn en genoot met volle teugen. Die komt echt wel met alle liefde naar de Arena
Neem je het toch gewoon opquote:Op maandag 29 april 2019 19:35 schreef fetX het volgende:
Godverdomme. Moet vanavond helaas een rondje overslaan
skklquote:Op maandag 29 april 2019 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kan ook niet meekijken vanavond boys
Nee.quote:Op maandag 29 april 2019 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WEJOOOOOOOOO HAAGS PIK JE DIT????
Hommooooooquote:
Lekker man, Alexia!quote:Op maandag 29 april 2019 20:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee maar uit de grond van mijn hart ouwe pik.
Paar jaartjes wachten Hansie, lekker man.quote:Op maandag 29 april 2019 20:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Dolle duikavondje? Of is ze nog te jong? Whahahahahaha
Als Feijenoord volgend jaar in de halve finale CL staat maken ze ook vast een mooie compilatie voor jequote:
quote:Op maandag 29 april 2019 20:41 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als Feijenoord volgend jaar in de halve finale CL staat maken ze ook vast een mooie compilatie voor je
Gras.quote:Op maandag 29 april 2019 20:45 schreef luxerobots het volgende:
Hansie maakt een grap -knip- niemand lacht.
quote:
Nou ja, zonder Kane en Son is het echt niet veelquote:Op maandag 29 april 2019 20:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Haha wat een Jinx, alsof Ajax morgen tegen een G team speelt
quote:Op maandag 29 april 2019 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit gelul doet me denken aan het Nederlands Elftal op het EK van 2008 na de poulefase .
https://www.dumpert.nl/me(...)_van_boulahrouz.htmlquote:Op maandag 29 april 2019 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit gelul doet me denken aan het Nederlands op het EK van 2008 na de poulefase .
Ja, precies dat.quote:Op maandag 29 april 2019 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit gelul doet me denken aan het Nederlands Elftal op het EK van 2008 na de poulefase .
Oh ja, dat werd toen volledig daarop gegooid. (lol)quote:Op maandag 29 april 2019 20:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)_van_boulahrouz.html
Opportunismequote:Op maandag 29 april 2019 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, precies dat.
Diezelfde mensen die ons geen kans gaven tegen Juve en Real blazen nu hoog van de toren.
Ik vind dat niet zo leuk.
Bedankt Sjonquote:Op maandag 29 april 2019 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Met hangen en wurgen naar het einde vandaag.
Wat een debiel. Frenkie speelt bij Barcelona altijd rondom 16, zou hij zomaar meer kunnen scoren dan nu.quote:Op maandag 29 april 2019 21:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Van de Beek naar Barca want scorend vermogen. Oké Johan.
4 touchdowns in a single gamequote:Op maandag 29 april 2019 21:09 schreef Drekkoning het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)dy_op_zijn_best.html slechte kopie
Zal ik weer eens meedoen?quote:Op maandag 29 april 2019 21:11 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
https://www.haxball.com/play?c=OcnC9zDRoUw
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
Niet gekliktquote:Op maandag 29 april 2019 21:11 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
Lekker op de golfbaan staan, bij Harry aanschuiven, niks mis mee.quote:Op maandag 29 april 2019 21:20 schreef Caland het volgende:
Dat moet je toch helemaal niet willen Willem zijnde.
moet jij wetenquote:Op maandag 29 april 2019 21:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet geklikt
Niet geklikt
Niet geklikt
Hij was deze keer wel beter zonder de balquote:Op maandag 29 april 2019 21:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
3 potjes:
3 keer bij ZwevendToetsenbord (die er nog steeds NIETS van kan).
3 keer gewonnen.
gefeliciteerdquote:Op maandag 29 april 2019 21:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
3 potjes:
3 keer bij ZwevendToetsenbord (die er nog steeds NIETS van kan).
3 keer gewonnen.
Klopt. Ik moet ook niet zo gemeen zijn. Hij doet wel zijn best.quote:Op maandag 29 april 2019 21:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij was deze keer wel beter zonder de bal
Hele kleine stapjesquote:Op maandag 29 april 2019 21:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij was deze keer wel beter zonder de bal
Nee maar serieus. Normaal vlieg je altijd langs elke bal, alsof je met de muis speelt. Dat was deze keer niet het gevalquote:
Dat jullie dat niet zienquote:Op maandag 29 april 2019 21:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik dacht al wanneer gaat Messi zeuren over lag.
Ik heb zelf af en toe spraakgebrek, lekker man.quote:Op maandag 29 april 2019 21:26 schreef Coco. het volgende:
mensen uitlachen om een spraakgebrek is niet zo leuk
Dat vertaalt zich ook geregeld naar je geschreven posts.quote:Op maandag 29 april 2019 21:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb zelf af en toe spraakgebrek, lekker man.
Jij schreef ooit 'aleen' in skribble.quote:Op maandag 29 april 2019 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat vertaalt zich ook geregeld naar je geschreven posts.
Dan zouden we elkaar hier voortdurend uitlachen!quote:Op maandag 29 april 2019 21:26 schreef Coco. het volgende:
mensen uitlachen om een spraakgebrek is niet zo leuk
Nee, wel met een typgebrek. Spreken heb ik hier nog nooit gehoord. Behalve mani's wielercommentaarquote:Op maandag 29 april 2019 21:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan zouden we elkaar hier voortdurend uitlachen!
HAHAHA
Sow, instant trouw-materiaal.quote:
Ik denk dat ze het koud heeft.quote:Op maandag 29 april 2019 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je goed kijkt valt het op dat ze stijve tepels heeft.
quote:Op maandag 29 april 2019 21:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waar is dit van? Zijn tijd bij Roda?
[..]
quote:Op maandag 29 april 2019 21:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoe spreek je dat uit Schalke![]()
Vraag van ene Jan uit België
[..]
Roda op Sport1. Jaja.quote:Op maandag 29 april 2019 21:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Paokquote:Op maandag 29 april 2019 21:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gompiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |