gefeliciteerdquote:Op maandag 29 april 2019 21:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
3 potjes:
3 keer bij ZwevendToetsenbord (die er nog steeds NIETS van kan).
3 keer gewonnen.
Klopt. Ik moet ook niet zo gemeen zijn. Hij doet wel zijn best.quote:Op maandag 29 april 2019 21:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij was deze keer wel beter zonder de bal
Hele kleine stapjesquote:Op maandag 29 april 2019 21:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij was deze keer wel beter zonder de bal
Nee maar serieus. Normaal vlieg je altijd langs elke bal, alsof je met de muis speelt. Dat was deze keer niet het gevalquote:
Dat jullie dat niet zienquote:Op maandag 29 april 2019 21:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik dacht al wanneer gaat Messi zeuren over lag.
Ik heb zelf af en toe spraakgebrek, lekker man.quote:Op maandag 29 april 2019 21:26 schreef Coco. het volgende:
mensen uitlachen om een spraakgebrek is niet zo leuk
Dat vertaalt zich ook geregeld naar je geschreven posts.quote:Op maandag 29 april 2019 21:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb zelf af en toe spraakgebrek, lekker man.
Jij schreef ooit 'aleen' in skribble.quote:Op maandag 29 april 2019 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat vertaalt zich ook geregeld naar je geschreven posts.
Dan zouden we elkaar hier voortdurend uitlachen!quote:Op maandag 29 april 2019 21:26 schreef Coco. het volgende:
mensen uitlachen om een spraakgebrek is niet zo leuk
Nee, wel met een typgebrek. Spreken heb ik hier nog nooit gehoord. Behalve mani's wielercommentaarquote:Op maandag 29 april 2019 21:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan zouden we elkaar hier voortdurend uitlachen!
HAHAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |