Jawel hoor.quote:
Heen en weer vliegen om naar Port Aventura te gaan is wel iets te veel van het goede. Doet je man dat niet voor jou?quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Ik zoek nog steeds iemand die met mij naar port Aventura wil
Moet vandaag nog wel wat dingetjes regelen, maar komt goedquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Heen en weer vliegen om naar Port Aventura te gaan is wel iets te veel van het goede. Doet je man dat niet voor jou?
[..]
Moet vandaag nog wel wat dingetjes regelen, maar komt goed
Die geeft niks om pretparken. Dus die heeft liever dat ik met iemand anders ga die wel mee wil in alle attractiesquote:Op vrijdag 26 april 2019 08:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Heen en weer vliegen om naar Port Aventura te gaan is wel iets te veel van het goede. Doet je man dat niet voor jou?
[..]
Moet vandaag nog wel wat dingetjes regelen, maar komt goed
Prachtvent!quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die geeft niks om pretparken. Dus die heeft liever dat ik met iemand anders ga die wel mee wil in alle attracties
Ja, dat is makkelijk gezegd als je in Spanje zitquote:Op vrijdag 26 april 2019 08:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die geeft niks om pretparken. Dus die heeft liever dat ik met iemand anders ga die wel mee wil in alle attracties
Ja issie zeker.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja issie zeker.
Hij gaat alleen mee als ik niemand anders kan vinden.
Vorig jaar ging hij mee naar ferrariland. Heeft hij wel even mooi gefilmd dat ik in die achtbaan zat daar.
Maar hij wilde wel snel naar huis
Nee we zijn in december tien dagen in benidorm geweest en nu 10 dagen in la Pineda.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je bent wel vroeg in Spanje, ga je van de zomer niet weg?
Okayquote:Op vrijdag 26 april 2019 08:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee we zijn in december tien dagen in benidorm geweest en nu 10 dagen in la Pineda.
De zomer gaan we naar de zwarte cross vermoedelijk (op uitnodiging in de zijspan klasse) en anders naar de veteranencross.
Hey Naatje hoe staat het leven?quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:09 schreef naatje_1 het volgende:
Flipsebips, lichtpunt van mijn brakke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |