Het is een enge. Zo'n grote zwarte agressieve. Ik heb een plan. Er staat een trapje, een hoge tupperware beker, een papiertje en voor noodgevallen de elektrische vliegenmepper. Zodra ik me er over deze aanstelleritis kan zetten, gaat de beker over de spin, papiertje tussen beker en plafond, omdraaien en op de vloer. Dan mag hij in eenzame opsluiting wachten tot J vanavond thuiskomt en de indringer verwijderd.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:47 schreef AnneX het volgende:
Vooruit...omdat het aspergetijd is, kan de foto wel blijven.
Aan Lucky vroeg ik of ze echt iets aan een spin moest doen?
Of dat het een “enge spin” was?
Buitenwonen brengt beestjes met zich mee.
Karton is te dik. Bij het omdraaien komt er hoe dan ook lucht en dus ontsnappingsruimte tussen beker en papier.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:24 schreef mjan het volgende:
Wat lukt er niet? Karton ipv papier nemen?
Kunststof placemats in huis? Die dunne stevige?quote:Op donderdag 25 april 2019 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Karton is te dik. Bij het omdraaien komt er hoe dan ook lucht en dus ontsnappingsruimte tussen beker en papier.
Misschien moet ik hem toch maar gewoon hardcore doodvermoorden met de vliegenmepper en/of mijn slipper.
Held!quote:Op donderdag 25 april 2019 11:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kunststof placemats in huis? Die dunne stevige?
Filmpje? Heb ik belangrijk nieuws gemist?quote:Op donderdag 25 april 2019 11:43 schreef derLudolf het volgende:
Er is in Westerwolde door oa PvdA een motie ingediend om het contract met COA op te zeggen
Filmpje van gister zal wel een rol hebben gespeeld...
F5F5 ...licht toe s.v.p.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:43 schreef derLudolf het volgende:
Er is in Westerwolde door oa PvdA een motie ingediend om het contract met COA op te zeggen
Filmpje van gister zal wel een rol hebben gespeeld...
quote:Op donderdag 25 april 2019 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb de strijd overleefd. De indringer is buiten, waar hij hoort.
Wie weet.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
PrettyKom je op onze barbecuemeet en neem je dan stekjes mee?
26 is geen zaterdag.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Data voor de bbq meet, allen zaterdagen:
22 juni: LS, J,
26 juni: LS, J,
6 juli: LS, J,
13 juli: LS, J,
Alles! Nee, geen idee eigenlijk. Ik wil meer planten en ik mag van mezelf niet te veel rondkijken naar wat ik wil want ik kan mijn geld maar een keer uitgeven. Ik heb liever gordijnen of plinten of zeil of nog meer plinten of een schilder of nog meer gordijnen dan planten.quote:
Ter Apel, aanmeldcentrum van de COA, waar toch wel enigszins wat overlast is van mensen die zich lastig weten te gedragenquote:Op donderdag 25 april 2019 12:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
F5F5 ...licht toe s.v.p.
Lokale politiek?
Inmiddels van FB verdwenen, maar situatie die buschauffeurs toch enkele keren per week meemaken...quote:Op donderdag 25 april 2019 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Filmpje? Heb ik belangrijk nieuws gemist?
In diverse media stonden filmpjes met duidelijk herkenbaar wangedrag in een bus.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:25 schreef Lonaa het volgende:
Godverdomme Ludolf, doe eens niet zo cryptisch.
Asielzoekers uit veilige landen om precies te zijn.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:38 schreef derLudolf het volgende:
Asielzoekers die geen goed buskaartje hebben en derhalve niet mee mogen. Daar waren ze het niet mee eens zeg maar.
https://www.dumpert.nl/mediabase/7669665/2f3b9253
bron.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:25 schreef Lonaa het volgende:
Godverdomme Ludolf, doe eens niet zo cryptisch.
quote:Op donderdag 25 april 2019 12:23 schreef Lonaa het volgende:
Data voor de bbq meet, allen zaterdagen:
22 juni: LS, J, Lonaa ovb, z80
29 juni: LS, J, Lonaa ovb, z80
6 juli: LS, J, Lonaa ovb, z80
13 juli: LS, J, z80
Dat nam ik ook aan, maar ben voorzichtig met dergelijke uitspraken hier want ik ben een blanke witte manquote:Op donderdag 25 april 2019 12:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Asielzoekers uit veilige landen om precies te zijn.
Je zou denken dat de herkimst niet uitmaakt... maar het buskaartje het verschil zou moeten makenquote:Op donderdag 25 april 2019 12:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat nam ik ook aan, maar ben voorzichtig met dergelijke uitspraken hier want ik ben een blanke witte man
Dat ze uit een veilig land komen maakt mij niet uit, misdragen en je nieuwe huisadres wordt Ter Apelervenen 10 ipv 5
Dat lijkt me nou ook weer niet de bedoeling eigenlijk.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:50 schreef golfer het volgende:
En sinds de post van Krea is Frantic verdwenen?
Gezellie. Leuk.quote:
In dit geval vind ik het wel relevant dat het gaat om asielzoekers die per definitie al kansloos waren hier. Niet om de vraag of het wel of niet kan wat hier gebeurt, wel omdat het in de shitstorm die er overheen komt ook direct over de mensen gaat die wel op de vlucht zijn uit oorlogsgebieden.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Je zou denken dat de herkimst niet uitmaakt... maar het buskaartje het verschil zou moeten maken
Dit was ook mijn gedachte.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:57 schreef TAV74 het volgende:
In dit geval vind ik het wel relevant dat het gaat om asielzoekers die per definitie al kansloos waren hier. Niet om de vraag of het wel of niet kan wat hier gebeurt, wel omdat het in de shitstorm die er overheen komt ook direct over de mensen gaat die wel op de vlucht zijn uit oorlogsgebieden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 25 april 2019 13:03 schreef golfer het volgende:
Naar aanleiding van het gedoe gisteren met de slimme meters en de monteur die uit z'n dak ging had ik een klacht ingediend bij het bedrijf dat in opdracht van Liander die werkzaamheden uitvoert.
Intussen gebeld door de monteur zelf, die zijn excuses aanbood en daarna gebeld door iemand van het hoofdkantoor van dat bedrijf die ook zich verontschuldigde voor het onbetamelijke gedrag van hun monteur. En of ik daarmee genoegen nam en dat de klacht daarmee was afgehandeld. Ja dus.Ik had niet meegekregen dat het gemopper zo erg was dat er een klacht over ingediend moest wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zulke aannemers zijn in grote mate afhankelijk van de Lianders van dit land ja.Spoilers!
quote:Op donderdag 25 april 2019 13:03 schreef golfer het volgende:
Naar aanleiding van het gedoe gisteren met de slimme meters en de monteur die uit z'n dak ging had ik een klacht ingediend bij het bedrijf dat in opdracht van Liander die werkzaamheden uitvoert.
Intussen gebeld door de monteur zelf, die zijn excuses aanbood en daarna gebeld door iemand van het hoofdkantoor van dat bedrijf die ook zich verontschuldigde voor het onbetamelijke gedrag van hun monteur. En of ik daarmee genoegen nam en dat de klacht daarmee was afgehandeld. Ja dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op weg naar Amsterdam trouwens. Tot 17 uur afspraak daar, dus daarna maar de stad in met twee collega's om even iets te eten."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Er is vast wel een geschikte eetgelegenheid te vinden in dat stadje.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:07 schreef TAV74 het volgende:
Op weg naar Amsterdam trouwens. Tot 17 uur afspraak daar, dus daarna maar even de stad in met twee collega's om even iets te eten.
Als je eenmaal over de hoofden van alle toeristen gelopen bent welquote:Op donderdag 25 april 2019 13:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Er is vast wel een geschikte eetgelegenheid te vinden in dat stadje.
Ik moet voor die tijd wel een alternatief voor die ribjes bedenkenquote:
Daarom, deugdelijk, strikt en duidelijk beleid opstellen en het dan ook handhaven.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:04 schreef Kaatje1 het volgende:
En dit gaat hier om asielshoppers uit veilige landen, niet persé fijne landen (zeker niet als je uit de Rif in Marokko komt, want dan ben je vaak in de rest van Marokko ook niet veilig). Deze figuren zouden gewoon linea recta terug moeten. Houden plekken vast voor mensen die wel asiel nodig hebben, geven de mensen die het wel nodig hebben een slechte naam (asielzoeker is dan per definitie fout terwijl over alle andere mensen in Nederland wel genuanceerd gedacht moet worden).
nee nee nee, nergens voor nodig. Perfectioneren hoeft ook niet, ze waren al perfect. Misschien wat meerquote:Op donderdag 25 april 2019 13:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet voor die tijd wel een alternatief voor die ribjes bedenken
Moet Marokko (en de andere landen) de mensen wel terugnemen. Maar dat doen ze niet (dus moeten wij/europa met harde maatregelen komen)quote:Op donderdag 25 april 2019 13:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daarom, deugdelijk, strikt en duidelijk beleid opstellen en het dan ook handhaven.
Ik ook. 3 uur OV (en ook 18 min lopen) is wat overdreven. Hoe gezellig en lekker het ook allemaal is.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, BBQ-meet...![]()
Ik wil graag op alle data ovb (ik kan het staatje van Kaatje niet aanpassen door de opmerking over brood).
Ik heb dan overigens wel vervoer nodig v.a. Den Haag danwel het dichtst bij L_S & J liggende station (en terug). Maar dat valt tegen die tijd vast wel te regelen toch?
Quote weggehaaldquote:Op donderdag 25 april 2019 13:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, BBQ-meet...![]()
Ik wil graag op alle data ovb (ik kan het staatje van Kaatje niet aanpassen door de opmerking over brood).
Ik heb dan overigens wel vervoer nodig v.a. Den Haag danwel het dichtst bij L_S & J liggende station (en terug). Maar dat valt tegen die tijd vast wel te regelen toch?
Toetquote:Op donderdag 25 april 2019 13:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil wel een toet maken/meenemen dan?
Vind ik altijd leuk om te maken.. verzoeknummers zijn welkom
Thanks!quote:Op donderdag 25 april 2019 13:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
22 juni: LS, J, Lonaa ovb, z80, derLudolf?, borisz, golfer & Bluezz, fietsie ovb Kaatje ovb, Whiskers ovb
29 juni: LS, J, Lonaa ovb, z80 derLudolf, golfer & Bluezz, fietsie ovb Kaatje, Whiskers ovb
6 juli: LS, J, Lonaa ovb, z80, derLudolf, borisz, golfer & Bluezz Kaatje, Whiskers ovb
13 juli: LS, J, z80, derLudolf, borisz, golfer & Bluezz, fietsie Kaatje, Whiskers ovb
*zwaai*quote:Op donderdag 25 april 2019 13:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je eenmaal over de hoofden van alle toeristen gelopen bent wel
Collega is geboren en getogen Amsterdammer, die had al iets in zijn hoofd geloof ik.
quote:Op donderdag 25 april 2019 13:26 schreef Uhmmpie het volgende:
Zo.. met dochterlief samen in Pebbles, het kattencafe.
Nu blijkt al snel dat dochterlief echt verwend is qua katten.
Deze willen namelijk niet spelen maar liggen heerlijk te maffen.
Die van ons zijn inmiddels 2... maar vliegen nog stelselmatig laag door de kamer met speeltjes en elkaar.
Ook de oude dame van 15... wil best nog af en toe eens wat pluche door de kamer slaan.
Correctquote:Op donderdag 25 april 2019 13:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Moet Marokko (en de andere landen) de mensen wel terugnemen. Maar dat doen ze niet (dus moeten wij/europa met harde maatregelen komen)
Oh, maar dan moeten we elkaar wel zeker tegenkomen lijkt mequote:Op donderdag 25 april 2019 13:20 schreef borisz het volgende:
[..]
*zwaai*
Ik heb eind vd dag een afspraak in het centrum en dan ergens borrelen. Met een oud-collega van ons.
En elkaar negeren uiteraard. Internet is eng.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh, maar dan moeten we elkaar wel zeker tegenkomen lijkt me
Daar wil ik wel een stekje van.quote:Op donderdag 25 april 2019 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit oude foto's uit te zoeken. Ik kom net de foto's van de bezichtiging van ons vorige huis tegen. En die van onze wietplant
Ik was liever thuis geweestquote:
Ohquote:Op donderdag 25 april 2019 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hij is al 10 jaar geleden opgerookt
Uiteraard. Meld hier morgen wel dat ik praktisch naast hem zat.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En elkaar negeren uiteraard. Internet is eng.
Ja. Dat zeker.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En elkaar negeren uiteraard. Internet is eng.
Prima, maak ik een paar tartetatintaartjesquote:Op donderdag 25 april 2019 13:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
ToetKan een tarte tatin van te voren gemaakt worden en makkelijk vervoerd worden? Geen idee hoor, ik heb het dus nog nooit op.
Vroegah zag er een tibetaans restaurant vlakbij cs.quote:Op donderdag 25 april 2019 14:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Dat zeker.![]()
Mijn oud-collega kennende komen we bij een niet-toeristische plek uit in het Centrum. Wellicht dat ik ook weer eens een recensie tik.![]()
Handig jaquote:Op donderdag 25 april 2019 15:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
weekend
![]()
Bedenken dat het handig is om licht te hebben als je in de nacht op de koningsmarkt gaat zitten met je zooi. Dus net maar even bouwlampen gehaald. Als ik er zuinig op ben kunnen ze volgende week weer terug
Goede verkoop!quote:Op donderdag 25 april 2019 15:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Handig ja
Ik zat ooit met alle babyspullen toen de jongens wat groter waren in Utreg in een piepklein maar strategisch doorgaand straatje.. was er om 20 uur gaan zitten 's avonds voor koninginnedag en om 23 uur was ik los![]()
Nee hoor. Als hij issues met mij heeft neemt ie maar een abonnement. Overigens ook niet teruggelezen.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:50 schreef golfer het volgende:
En sinds de post van Krea is Frantic verdwenen?
Wat voor een? Wil er zelf ook een kopen. Jammer dat er in Europa niet echt iets is als die Peloton bike die ze in de US hebben. Al heeft die wel een hoog gadget gehalte.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:30 schreef golfer het volgende:
De TT van deze SC deed mij er aan denken om een wens van mij in vervulling te laten gaan. Zojuist besteld: een nieuwe spinningfiets.
Gewoon een simpele en goedkope: een vidaXL spinningfiets.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:50 schreef FranticDJ het volgende:
Wat voor een? Wil er zelf ook een kopen. Jammer dat er in Europa niet echt iets is als die Peloton bike die ze in de US hebben. Al heeft die wel een hoog gadget gehalte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 25 april 2019 16:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zoek de vier kittensIk zie een hele en een kont. Geen vierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op donderdag 25 april 2019 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon een simpele en goedkope: een vidaXL spinningfiets.Ah Nice. Vidaxl heeft wel leuke dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze staan er echt alle vier opquote:Op donderdag 25 april 2019 16:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zie een hele en een kont. Geen vier
Oh, moeders gebruikt een rode en een zwarte als kussen? Of niet?quote:Op donderdag 25 april 2019 16:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze staan er echt alle vier op
quote:Op donderdag 25 april 2019 16:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh, moeders gebruikt een rode en een zwarte als kussen? Of niet?
quote:Op donderdag 25 april 2019 16:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zoek de vier kittensIk heb ze alle 4 gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heb ik nu gewonnen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Een glitterstickerquote:Op donderdag 25 april 2019 16:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 4 gevonden.![]()
Wat heb ik nu gewonnen?
Plus roodwitte. Check het rode oortje.quote:
2 van de 4 kittensquote:Op donderdag 25 april 2019 16:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heb ik nu gewonnen?
NEEHEEE!quote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 16:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil ook lief slapende kittens.
* Lonaa is naar een jengelende bengaal aan het luisteren.
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
NEEHEEE!![]()
Na Xena komt er geen dier meer in ons huis.
als ik je op whatsapp had gehad had ik je een geluidsfragment gestuurd.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Maar vergis je niet, ik heb er minimaal één jengelend trutje bijGelukkig kan ze nog niet zo hard
[..]
[..]
https://www.vocaroo.comquote:Op donderdag 25 april 2019 16:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
als ik je op whatsapp had gehad had ik je een geluidsfragment gestuurd.
Hoewel (niet te hard JUICHEN), ze ligt nu op een kussentje in de vensterbank, te soezen.
Oh hell no dat ik haar ga wakker makenquote:Op donderdag 25 april 2019 16:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
https://www.vocaroo.com
Je hoeft haar er niet voor wakker te maken
quote:Op donderdag 25 april 2019 16:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh hell no dat ik haar ga wakker maken
Gerookte zalm vind ik te overheersend, gewone zalm zou kunnen. Eitje valt er dan weer wat in weg.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:37 schreef Lonaa het volgende:
Hmm. Ik eet vanavond aspergesoep. Er zitten wel wat asperges in maar zouden jullie er nog iets als zalm of ei in doen? Of een broodje bij eten?
gadverdamme.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:40 schreef fietsie het volgende:
Alle asperges op bij de 2 winkels op mijn rechtsteekse route naar huis![]()
Nu maar bleekselderijschotel gemaakt.
Daar mn ouders maar mee voederen![]()
Deze kwam ook uit de vriezert.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gerookte zalm vind ik te overheersend, gewone zalm zou kunnen. Eitje valt er dan weer wat in weg.
Dus ik denk dat ik alleen broodje zou doen.
Aspergesoep![]()
![]()
![]()
Laatste dagen te druk gehad, geen kook inspiratie dus ik leef op K&K en uit de vriezer. DoodzondeVolgende week weer asperges!
Zou eiersteek maken. Je mengt ei en room in gelijke delen, zout, peper en nootmuskaat erdoor. Dit in een vorm gieten en in een waterbad in de oven of beter nog, in een stomer garenquote:Op donderdag 25 april 2019 16:37 schreef Lonaa het volgende:
Hmm. Ik eet vanavond aspergesoep. Er zitten wel wat asperges in maar zouden jullie er nog iets als zalm of ei in doen? Of een broodje bij eten?
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 16:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Dan flikker er maar doorheen wat je wil
Asperge-prijs?quote:Op donderdag 25 april 2019 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Hier gaan de asperge-prijs de kelder in.
Of geef het aan die gillende bengaal van jequote:
Er gaat slagroom in, so she prolly eats it.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Of geef het aan die gillende bengaal van je
Uiteraardquote:Op donderdag 25 april 2019 16:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er gaat slagroom in, so she prolly eats it.
De prijs van aspergesquote:
It's awake.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Uiteraard
Opvangpoes is nu zes dagen in huis.
Van bibberend in een hoekje is het nu ge-evolueerd naar kuieren naar het bordje voor het natvoer als ik binnen kom, gevolgd door een blik van diepe teleurstelling als daar een keer geen vers aanbod op ligt.
quote:Op donderdag 25 april 2019 16:55 schreef Lonaa het volgende:
It's awake.
https://vocaroo.com/i/s0wuwiyl3g8r
Ahahaha! Ik dacht dat je weer een mij onbekend recept uit de hoge hoed toverde.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 16:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
It's awake.
Klopt.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:02 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm ik leerde ooit van iemand dat poezen “praten” omdat wij tegen ze praten.
Puur aangeleerd gedrag van huiskatten.
Omdat wij er op reageren.
(Verklaard wel waarom ik 3 van die kwekdozen heb... ik praat de halve dag tegen ze)
Wilde katten mauwen helemaal niet
Dus eh... jullie hebben het jezelf aan gedaan 😂
(Abessijnen hebben niet zo’n flink volume.. dat scheelt een berg)
No probquote:Op donderdag 25 april 2019 17:03 schreef Uhmmpie het volgende:
Overigens.. is al dat gepraat over eten... nu wel de reden dat we bij de surinaamse toko aan de saoto zitten ipv braaf thuis met tomatensoep.
Bedankt he
Nee is echt hartstikke lekkerquote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 17:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een herplaatser dus ze kende dit trucje al heeft ervaring met het aanleren van dit trucje bij andere blikopeners
KVV voerdersquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 25 april 2019 17:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
KVV voerders![]()
Al zit ik voor pleegpoes weer aan de brokken en rare blikjes, met stinkende drollen
Lekkerquote:Op donderdag 25 april 2019 17:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik had laatst risotto met bleekselder en mozzarella
Mijn kat was ook gealarmeerd door zichzelf.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lekker
Piep was enorm gealarmeerd door Lonaas kat.
Ik heb je bengaalvandaal even getest op mijn andere kat: maar liefst één oor ging een stukje omhoog.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn kat was ook gealarmeerd door zichzelf.
Ze kan ook best lief zijn.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb je bengaalvandaal even getest op mijn andere kat: maar liefst één oor ging een stukje omhoog.
Kende je deze al?quote:Op donderdag 25 april 2019 17:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ahahaha! Ik dacht dat je weer een mij onbekend recept uit de hoge hoed toverde.
Ze zijn inderdaad in geen jaren zo goedkoop geweest.
Vorig jaar begonnen ze zelfs ontzettend duur, toen heb ik een paar weken gewacht tot wat meer normale prijzen.
Hmm zooplus heeft graanvrije blikken en brokken... die voeder ik naast de kvvquote:Op donderdag 25 april 2019 17:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
KVV voerders![]()
Al zit ik voor pleegpoes weer aan de brokken en rare blikjes, met stinkende drollen
Gelukkig maar.quote:
Nee, had ik nog niet. Hoe eet je die dan? Bijgerecht?quote:Op donderdag 25 april 2019 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kende je deze al?
Geconcentreerd aspergefond (het ingekookte kookwater van schillen en asperges) met wat room, snufje suiker en zout, wat lichte soyasaus op smaak brengen, gelatine er in oplossen en in een pudding vormpje storten, op laten stijven
Heb je een hartig asperge pudding
Erg lekker
Doe als ik! Koop er een vriezer bij!quote:Op donderdag 25 april 2019 17:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm zooplus heeft graanvrije blikken en brokken... die voeder ik naast de kvv
Ik heb namelijk niet zo’n grote vriezer
Ja, klein hapje tussendoor, amuse, groet uit de keukenquote:Op donderdag 25 april 2019 17:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, had ik nog niet. Hoe eet je die dan? Bijgerecht?
Ik heb wel ooit aspergepudding gemaakt, maar dat was een beetje een rare mix tussen koude soep en toetje en niet echt een succes.
Oh leuk zeg, veel plezier.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:34 schreef AnneX het volgende:
Vanavond uiteten en aansluitend naar het theater.
Mn.X verzaakt zelfs de toeter repetitie en is fan van drs.P. en doet het nu met Erik van Muiswinkel dan maar.
Mja kabouterkeuken...quote:Op donderdag 25 april 2019 17:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Doe als ik! Koop er een vriezer bij!
Ik vind je stom.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:32 schreef Molo het volgende:
Geen schokkende dingen hier hoor. Had alleen geen zin meer om te volgen en te reageren, gewoon niet mijn interesse momenteel wat er speelt en zulks qua bespreekpunten en mensen.
Dus daarom uit myat gemikt![]()
Wie weet later weer eens![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2019 17:32 schreef Molo het volgende:
Geen schokkende dingen hier hoor. Had alleen geen zin meer om te volgen en te reageren, gewoon niet mijn interesse momenteel wat er speelt en zulks qua bespreekpunten en mensen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goedquote:Op donderdag 25 april 2019 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, klein hapje tussendoor, amuse, groet uit de keuken
Klinkt leuk en gezellig!quote:Op donderdag 25 april 2019 17:34 schreef AnneX het volgende:
Vanavond uiteten en aansluitend naar het theater.![]()
Mn.X verzaakt zelfs de toeter repetitie en is fan van drs.P.en doet het nu met Erik van Muiswinkel dan maar.
Er springen 2 katten op me afquote:Op donderdag 25 april 2019 16:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
It's awake.
Dat is bij de diva’s niet zo gegaan, maar kittenmiauwtjes zijn wel enorme triggersquote:Op donderdag 25 april 2019 18:38 schreef Lonaa het volgende:
Wat ik wel heel zielig vond altijd was dat de andere bengaal die ik en m'n ex hadden, Liza, als fokpoes gebruikt was en te vroeg gescheidde van haar kittens. Als je dan een filmpje afspeelde met mieuwende kittens dan ging ze roepen en zoeken.
Is dat grasveld naast jullie huis tegen die tijd begaanbaar LS? Volle bakquote:Op donderdag 25 april 2019 18:38 schreef Isabeau het volgende:
22 juni: LS, J, Lonaa ovb, z80, derLudolf?, borisz, golfer & Bluezz, fietsie ovb Kaatje ovb, Whiskers ovb, PdeHoog
29 juni: LS, J, Lonaa ovb, z80 derLudolf, golfer & Bluezz, fietsie ovb Kaatje, Whiskers ovb, PdeHoog
6 juli: LS, J, Lonaa ovb, z80, derLudolf, borisz, golfer & Bluezz Kaatje, Whiskers ovb, PdeHoog, Isabeau
13 juli: LS, J, z80, derLudolf, borisz, golfer & Bluezz, fietsie Kaatje, Whiskers ovb, PdeHoog, Isabeau
quote:Op donderdag 25 april 2019 18:38 schreef Lonaa het volgende:
Wat ik wel heel zielig vond altijd was dat de andere bengaal die ik en m'n ex hadden, Liza, als fokpoes gebruikt was en te vroeg gescheidde van haar kittens. Als je dan een filmpje afspeelde met mieuwende kittens dan ging ze roepen en zoeken.
Je vraagt je dan af welke verschillende boodschappen dan gegeven worden he?quote:Op donderdag 25 april 2019 18:37 schreef Lonaa het volgende:
Het wisselt ook heel erg hier als ik bijv. op youtube kijk. Sommige katten gaat nog niet eens een oog open, en bij anderen is het grommen en HOLY SHIT HOLY SHIT WHERE IS IT.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je vraagt je dan af welke verschillende boodschappen dan gegeven worden he?
Een blik babi Pangangquote:Op donderdag 25 april 2019 16:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heb ik nu gewonnen?
Dat is fijn molo. Tot gauwquote:Op donderdag 25 april 2019 17:32 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar de caravan is weg dus er is meer ruimtequote:Op donderdag 25 april 2019 18:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat grasveld naast jullie huis tegen die tijd begaanbaar LS? Volle bak
SPOILER: Mn moeders recept voor bleekselderijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Beter. Moet wel de 13e, want dan kant fietsie komen met z'n BBQquote:Op donderdag 25 april 2019 19:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, maar de caravan is weg dus er is meer ruimte
Er wordt inmiddels onderhandeld (hier thuis) over de andere drie datums; als we de 6e blijven zitten tot na 0:00 kunnen we gelijk mn verjaardag vierenquote:Op donderdag 25 april 2019 19:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Beter. Moet wel de 13e, want dan kant fietsie komen met z'n BBQ
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:28 schreef fietsie het volgende:
Voor allepiepers, en mensen die denken: "Een proberen"
Ik ga binnenkort testen of ik bleekselderij kan verdragen. Indien dat kan, ga ik dit gerecht een keer proberen. Gewoon omdat het kan.SPOILER: Mn moeders recept voor bleekselderijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Sjampies dan wel weglaten; zoveel extra voegen die dan niet toe gezien jouw intolerantie ervoor.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort testen of ik bleekselderij kan verdragen. Indien dat kan, ga ik dit gerecht een keer proberen. Gewoon omdat het kan.
Hm ik ben de 13e jarigquote:Op donderdag 25 april 2019 19:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er wordt inmiddels onderhandeld (hier thuis) over de andere drie datums; als we de 6e blijven zitten tot na 0:00 kunnen we gelijk mn verjaardag vieren
Die vallen in dezelfde groep als bleekselderij. Ik heb inmiddels wat twijfels over of ik het inderdaad niet kan verdragen dus het moet nog maar eens worden getest.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjampies dan wel weglaten; zoveel extra voegen die dan niet toe gezien jouw intolerantie ervoor.
Mijn vader, die van de "eet met mate" is, heeft daarnet 3 borden ervan weggewerktquote:Op donderdag 25 april 2019 19:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die vallen in dezelfde groep als bleekselderij. Ik heb inmiddels wat twijfels over of ik het inderdaad niet kan verdragen dus het moet nog maar eens worden getest.
Ik zeg niet dat het verrukkelijk klinkt maar het verdient wel een kansquote:Op donderdag 25 april 2019 19:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn vader, die van de "eet met mate" is, heeft daarnet 3 borden ervan weggewerkt
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:28 schreef fietsie het volgende:
Voor allepiepers, en mensen die denken: "Een proberen"
10 Minuten koken van de bleekselder? Ga je dit met een rietje naar binnen werken?SPOILER: Mn moeders recept voor bleekselderijOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Eten maken danquote:
Zou het niet meer zijn dat het lastiger is een trein te laten ontploffen en dat op een ongeluk te laten lijken?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:00 schreef derLudolf het volgende:
Vind het wel gaaf trouwens dat ie overal met de trein heen gaat.
Zelf geeft NK aan dat het is omdat zijn vader en opa dat ook deden, maar het is waarschijnlijker dat de presidentiële vliegtuig Il62 nergens meer mag komen ivm lawaai en discutabel onderhoud
Of dat hij poepen op de rails veel te leuk vindt?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou het niet meer zijn dat het lastiger is een trein te laten ontploffen en dat op een ongeluk te laten lijken?
NK mag enkel met een paar toestellen internationaal vliegen. Indien gewenst ook in Europa. Maar de II62 valt daar niet onder.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou het niet meer zijn dat het lastiger is een trein te laten ontploffen en dat op een ongeluk te laten lijken?
Aan een bankschroef heb je genoegquote:Op donderdag 25 april 2019 20:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aan een bankschroef heb je genoeg
Hoewel, het spoor zal wel 1043 keer geïnspecteerd worden voordat Kim's treintje er over raast hobbelt.
Sorry, ook na google geen enkele vlaag van potentiele herkenningquote:Op donderdag 25 april 2019 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kent iemand hier Garth Marenghi's Dark Place of moet ik weer in mijn eentje jompelen om deze geweldige tv serie?
@:minilot?
Het doet me aan Kung Fury denken maar dat is ook vast weer te obscuur.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sorry, ook na google geen enkele vlaag van potentiele herkenning
Z'n bodyguards moeten wel mee kunnen sprintenquote:Op donderdag 25 april 2019 22:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oja, dat ding ging nog geen 60 km/u geloof ik.
Ben ik al als ik aan hem denk, die ADHD-er.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:49 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond een leuke avond bij Bert Visscher gehad.
Nu wel helemaal kapot
Xena reageerde ookquote:Op donderdag 25 april 2019 16:55 schreef Lonaa het volgende:
It's awake.
Ik hou er wel vanquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben ik al als ik aan hem denk, die ADHD-er.
Veel plezier. Ben benieuwd wat je ervan vindquote:
Oe, dat zou zomaar wel mijn jam kunnen wezen, dank voor de tip - ik ga het proberenquote:Op donderdag 25 april 2019 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kent iemand hier Garth Marenghi's Dark Place of moet ik weer in mijn eentje jompelen om deze geweldige tv serie?
@:minilot?
Je bent welkom om langs te komen met minimens. Katten zijn de shitquote:Op vrijdag 26 april 2019 08:05 schreef minilot het volgende:
En damn, had ik nou maar een kat om het mee uit te proberen!
Zelfs geen klein kind beschikbaar om het op te testen, want die is heel fanatiek aan het uitslapen zodat -ie niet naar afscheidsles dreumesyoga hoeft.
Heh, liefquote:Op vrijdag 26 april 2019 08:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je bent welkom om langs te komen met minimens. Katten zijn de shit
Ziva blijft wel uit de buurtquote:Op vrijdag 26 april 2019 08:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Heh, liefMoet ik wel eerst dat staarteten bij elke buitenkat die we tegenkomen afleren.
Wat heb je voor 70's-iets vanavond?
Zo simpel, zo tof!quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:16 schreef minilot het volgende:
Heh, liefMoet ik wel eerst dat staarteten bij elke buitenkat die we tegenkomen afleren.
Mijn maag draaide hier een beetje van om.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:22 schreef Myraela het volgende:
Lidl heeft trouwens weer Hollandse weken. Ook de snert-kroket. Volgens mij vond ik die vorig jaar kei lekker.
Het klinkt echt kei viesquote:Op vrijdag 26 april 2019 08:22 schreef Myraela het volgende:
Lidl heeft trouwens weer Hollandse weken. Ook de snert-kroket. Volgens mij vond ik die vorig jaar kei lekker.
Snertkroketten.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vanwege ochtend of gewoon sowieso geen snertkroketten voor jou?
^^quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:28 schreef Myraela het volgende:
Hoe kan dat nou vies klinken. Erwtensoep.Kroketten.
Krokante laagjes.
Erwtensoep.
Ja zeg...aanpakken..hop eruit en een kadootje voor de juf.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:05 schreef minilot het volgende:
En damn, had ik nou maar een kat om het mee uit te proberen!
Zelfs geen klein kind beschikbaar om het op te testen, want die is heel fanatiek aan het uitslapen zodat -ie niet naar afscheidsles dreumesyoga hoeft.
Handig hoor een touch id. Scheelt heel veel ww onthouden en genereert sterke-niet-te-onthouden ww. 👍quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:13 schreef Myraela het volgende:
Ik vergeet elke keer het wachtwoord van m'n werkmail op m'n telefoon. Zo irritant.
Jammer.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:23 schreef borisz het volgende:
THuiswerkdagje... Gisteren weer *zwik*. Beetje terug bij af.
Ik heb ook touch-id, maar hij wil na een paar uur niet inloggen altijd weer het wachtwoord echt hebben.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:32 schreef AnneX het volgende:
Handig hoor een touch id. Scheelt heel veel ww onthouden en genereert sterke-niet-te-onthouden ww. 👍
OK.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook touch-id, maar hij wil na een paar uur niet inloggen altijd weer het wachtwoord echt hebben.
Eens!quote:Op donderdag 25 april 2019 17:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jij hebt wel een leuke stem trouwens.
Snotver, geen stiekeme glorieuze rel?quote:Op donderdag 25 april 2019 17:32 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kat gaat gewoon lekker door met melken en kijkt nog niet op. Maar misschien was tijdens het melken ook niet het beste moment, dan is hij in een soort trance.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:51 schreef Lot_1 het volgende:
Poes reageerde hier op het gemauw door een iets alertere blik. Geen boosheid of actie verder.
Ik ook.quote:Op vrijdag 26 april 2019 06:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Veel plezier. Ben benieuwd wat je ervan vind
Dat klinkt bijkans net zo seventies als Lonaas voorgenomen pakje!quote:Op donderdag 25 april 2019 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kende je deze al?
Geconcentreerd aspergefond (het ingekookte kookwater van schillen en asperges) met wat room, snufje suiker en zout, wat lichte soyasaus op smaak brengen, gelatine er in oplossen en in een pudding vormpje storten, op laten stijven
Heb je een hartig asperge pudding
Erg lekker
Begrijpelijke reactie hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Begrijpelijke reactie hoorIk gooi het even in een spoiler i.v.m. mogelijke herkenbaarheid:
HeftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel goed hoe je er mee omgaat
Ga er binnenkort met het broertje van J. heen, want beloofd. Ik ben nog niet echt over mijn toeren van zin erin..quote:
[..]
Begrijpelijke reactie hoorIk gooi het even in een spoiler i.v.m. mogelijke herkenbaarheid:
Dat zet je post in een heel ander perspectief, ik zat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap je gevoel, zou het zelf ook zo hebben en wat ‘mooi’ dat je dit nu als reminder hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat zet je post in een heel ander perspectief, ik zat ook
Ik snap je gevoel, zou het zelf ook zo hebben en wat ‘mooi’ dat je dit nu als reminder hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks eruit, lekker laten slapen. Kadootje voor de juf was al aan meebetaald, dus prima.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja zeg...aanpakken..hop eruit en een kadootje voor de juf.
Hoe ziet zo’n les eruit? Luisteren de dreumessen?
Is hij toe aan spelen met anderen zoals op een psz?
[..]
Nja, dat is ook een beetje het leuke aan tryouts en je betaalt er natuurlijk ook minder voorquote:Op vrijdag 26 april 2019 08:38 schreef AnneX het volgende:
Gisteravond met de pont naar de overkant naar het theater.
Altijd leuk als je naar een voorstelling over drs.P. gaat.
Bleek de eerste try out te zijn en nog niet compleet.
Met de lappen virtuoze taalvondsten en teksten is het lastig om tekstvast te zijn, net als drs.P. himself.
Al met al een charmante voorstelling in een uitverkocht klein theater in de provincie.
Slakkenquote:Op vrijdag 26 april 2019 08:58 schreef Sarabi het volgende:
Toen we vannacht thuis kwamen zaten er trouwens tientallen slakken in mijn moestuin
Snap nu wel waarom alles daar zo langzaam groeit.
Ook de zonnebloemen vonden ze volgens mij wel smakelijk.
Günther doet dat ook, zo met die pootjes.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn kat gaat gewoon lekker door met melken en kijkt nog niet op. Maar misschien was tijdens het melken ook niet het beste moment, dan is hij in een soort trance.
Ja op zich wil ik alles gewoon lekker laten leven in onze tuin.quote:
[..]
Och, je spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke, dikke aanwinst voor de SC. Mooi zeg!Let me see you stripped down to the bone
Twee zomers geleden een naaktslak in pantoffel.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja op zich wil ik alles gewoon lekker laten leven in onze tuin.
Meerdere insectenhotels, allerlei bloemen gezaaid voor bijen, vlinders en lieveheersbeestjes.
Maar hier toch niet echt heel blij mee.
Ja, het ontroerde mij ook een beetje.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Och, je spoiler!
Dikke, dikke aanwinst voor de SC. Mooi zeg!
Elke slak kan zich elk jaar theoretisch een paar duizend keer vermenigvuldigen geloof ik dus ik vind dat laten leven in dit geval niet zo'n briljant planquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Meerdere insectenhotels, allerlei bloemen gezaaid voor bijen, vlinders en lieveheersbeestjes.
Ja! Goede mensenquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Och, je spoiler!
Drukke jongens....quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Elke slak kan zich elk jaar theoretisch een paar duizend keer vermenigvuldigen geloof ik dus ik vind dat laten leven in dit geval niet zo'n briljant plan
Arme paardebloemenquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:22 schreef Myraela het volgende:
Wat vooral niet mag leven in de tuin zijn paardebloemen. Was m'n tuintje net netjes, schieten die dingen ineens weer hoog overal tussenuit.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Live fotage voor Candaasje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Och, je spoiler!
[ afbeelding ]
Nope, maar ik schrijf m op.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:56 schreef mjan het volgende:
Mooi verhaal, Candaasje. Ben benieuwd wat voor dierenarts je wordt
@:lonaa: Museum Vrolik, iets dichter bij huis, ook al eens bezocht?
Oh dat is een hele grote collectie ja!quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:47 schreef Lonaa het volgende:
https://www.atlasobscura.(...)nhistorisches-museum
Ik ookquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:56 schreef mjan het volgende:
Mooi verhaal, Candaasje. Ben benieuwd wat voor dierenarts je wordt
@:lonaa: Museum Vrolik, iets dichter bij huis, ook al eens bezocht?
Ja ,het is echt heel groot! We hebben er geloof ik echt wel een paar uur rondgelopen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh dat is een hele grote collectie ja!
In Utrecht heb je op de faculteit diergeneeskunde ook wel de studie-ruimte die helemaal vol staat met preparaten en dieren/'onderdelen' op sterk water. De herkomst is denk ik ook niet altijd even euh, ' moreel verantwoord' , maar ze hebben het verder wel heel mooi opgezet. (dat is hier in A' werpen toch een beetje karig)
Bakje met bier in de tuin heb ik wel eens gehoord, of is dat zonde van jullie zelfgemaakte bieren?quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:06 schreef Sarabi het volgende:
https://www.ecostyle.nl/tuin/producten/escar-go
Dit straks maar eens gaan halen
Soberso zonde van het bier. Tenzij Heineken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bakje met bier in de tuin heb ik wel eens gehoord, of is dat zonde van jullie zelfgemaakte bieren?
Een egel regelen helpt; hoekje met bladeren laten liggen enz.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat kwam ik ook tegen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bakje met bier in de tuin heb ik wel eens gehoord, of is dat zonde van jullie zelfgemaakte bieren?
We hebben maar 1x een egeltje heel even in onze tuin gehadquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een egel regelen helpt; hoekje met bladeren laten liggen enz.
Met slijmerige naaktslakken ja?quote:
Ik zou naar de dokter gaan.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met slijmerige naaktslakken ja?
Overigens hier pro-WOG gedrag. Geen zin. Nul.
Als ik naar de dokter ging was het ook geen WOGgen meer, maar werk.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zou naar de dokter gaan.
Om de tuit dus, niet het WOGgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |