Het is een enge. Zo'n grote zwarte agressieve. Ik heb een plan. Er staat een trapje, een hoge tupperware beker, een papiertje en voor noodgevallen de elektrische vliegenmepper. Zodra ik me er over deze aanstelleritis kan zetten, gaat de beker over de spin, papiertje tussen beker en plafond, omdraaien en op de vloer. Dan mag hij in eenzame opsluiting wachten tot J vanavond thuiskomt en de indringer verwijderd.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:47 schreef AnneX het volgende:
Vooruit...omdat het aspergetijd is, kan de foto wel blijven.
Aan Lucky vroeg ik of ze echt iets aan een spin moest doen?
Of dat het een “enge spin” was?
Buitenwonen brengt beestjes met zich mee.
Karton is te dik. Bij het omdraaien komt er hoe dan ook lucht en dus ontsnappingsruimte tussen beker en papier.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:24 schreef mjan het volgende:
Wat lukt er niet? Karton ipv papier nemen?
Kunststof placemats in huis? Die dunne stevige?quote:Op donderdag 25 april 2019 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Karton is te dik. Bij het omdraaien komt er hoe dan ook lucht en dus ontsnappingsruimte tussen beker en papier.
Misschien moet ik hem toch maar gewoon hardcore doodvermoorden met de vliegenmepper en/of mijn slipper.
Held!quote:Op donderdag 25 april 2019 11:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kunststof placemats in huis? Die dunne stevige?
Filmpje? Heb ik belangrijk nieuws gemist?quote:Op donderdag 25 april 2019 11:43 schreef derLudolf het volgende:
Er is in Westerwolde door oa PvdA een motie ingediend om het contract met COA op te zeggen
Filmpje van gister zal wel een rol hebben gespeeld...
F5F5 ...licht toe s.v.p.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:43 schreef derLudolf het volgende:
Er is in Westerwolde door oa PvdA een motie ingediend om het contract met COA op te zeggen
Filmpje van gister zal wel een rol hebben gespeeld...
quote:Op donderdag 25 april 2019 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb de strijd overleefd. De indringer is buiten, waar hij hoort.
Wie weet.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
PrettyKom je op onze barbecuemeet en neem je dan stekjes mee?
26 is geen zaterdag.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Data voor de bbq meet, allen zaterdagen:
22 juni: LS, J,
26 juni: LS, J,
6 juli: LS, J,
13 juli: LS, J,
Alles! Nee, geen idee eigenlijk. Ik wil meer planten en ik mag van mezelf niet te veel rondkijken naar wat ik wil want ik kan mijn geld maar een keer uitgeven. Ik heb liever gordijnen of plinten of zeil of nog meer plinten of een schilder of nog meer gordijnen dan planten.quote:
Ter Apel, aanmeldcentrum van de COA, waar toch wel enigszins wat overlast is van mensen die zich lastig weten te gedragenquote:Op donderdag 25 april 2019 12:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
F5F5 ...licht toe s.v.p.
Lokale politiek?
Inmiddels van FB verdwenen, maar situatie die buschauffeurs toch enkele keren per week meemaken...quote:Op donderdag 25 april 2019 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Filmpje? Heb ik belangrijk nieuws gemist?
In diverse media stonden filmpjes met duidelijk herkenbaar wangedrag in een bus.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:25 schreef Lonaa het volgende:
Godverdomme Ludolf, doe eens niet zo cryptisch.
Asielzoekers uit veilige landen om precies te zijn.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:38 schreef derLudolf het volgende:
Asielzoekers die geen goed buskaartje hebben en derhalve niet mee mogen. Daar waren ze het niet mee eens zeg maar.
https://www.dumpert.nl/mediabase/7669665/2f3b9253
bron.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:25 schreef Lonaa het volgende:
Godverdomme Ludolf, doe eens niet zo cryptisch.
quote:Op donderdag 25 april 2019 12:23 schreef Lonaa het volgende:
Data voor de bbq meet, allen zaterdagen:
22 juni: LS, J, Lonaa ovb, z80
29 juni: LS, J, Lonaa ovb, z80
6 juli: LS, J, Lonaa ovb, z80
13 juli: LS, J, z80
Dat nam ik ook aan, maar ben voorzichtig met dergelijke uitspraken hier want ik ben een blanke witte manquote:Op donderdag 25 april 2019 12:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Asielzoekers uit veilige landen om precies te zijn.
Je zou denken dat de herkimst niet uitmaakt... maar het buskaartje het verschil zou moeten makenquote:Op donderdag 25 april 2019 12:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat nam ik ook aan, maar ben voorzichtig met dergelijke uitspraken hier want ik ben een blanke witte man
Dat ze uit een veilig land komen maakt mij niet uit, misdragen en je nieuwe huisadres wordt Ter Apelervenen 10 ipv 5
Dat lijkt me nou ook weer niet de bedoeling eigenlijk.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:50 schreef golfer het volgende:
En sinds de post van Krea is Frantic verdwenen?
Gezellie. Leuk.quote:
In dit geval vind ik het wel relevant dat het gaat om asielzoekers die per definitie al kansloos waren hier. Niet om de vraag of het wel of niet kan wat hier gebeurt, wel omdat het in de shitstorm die er overheen komt ook direct over de mensen gaat die wel op de vlucht zijn uit oorlogsgebieden.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Je zou denken dat de herkimst niet uitmaakt... maar het buskaartje het verschil zou moeten maken
Dit was ook mijn gedachte.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:57 schreef TAV74 het volgende:
In dit geval vind ik het wel relevant dat het gaat om asielzoekers die per definitie al kansloos waren hier. Niet om de vraag of het wel of niet kan wat hier gebeurt, wel omdat het in de shitstorm die er overheen komt ook direct over de mensen gaat die wel op de vlucht zijn uit oorlogsgebieden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 25 april 2019 13:03 schreef golfer het volgende:
Naar aanleiding van het gedoe gisteren met de slimme meters en de monteur die uit z'n dak ging had ik een klacht ingediend bij het bedrijf dat in opdracht van Liander die werkzaamheden uitvoert.
Intussen gebeld door de monteur zelf, die zijn excuses aanbood en daarna gebeld door iemand van het hoofdkantoor van dat bedrijf die ook zich verontschuldigde voor het onbetamelijke gedrag van hun monteur. En of ik daarmee genoegen nam en dat de klacht daarmee was afgehandeld. Ja dus.Ik had niet meegekregen dat het gemopper zo erg was dat er een klacht over ingediend moest wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zulke aannemers zijn in grote mate afhankelijk van de Lianders van dit land ja.Spoilers!
quote:Op donderdag 25 april 2019 13:03 schreef golfer het volgende:
Naar aanleiding van het gedoe gisteren met de slimme meters en de monteur die uit z'n dak ging had ik een klacht ingediend bij het bedrijf dat in opdracht van Liander die werkzaamheden uitvoert.
Intussen gebeld door de monteur zelf, die zijn excuses aanbood en daarna gebeld door iemand van het hoofdkantoor van dat bedrijf die ook zich verontschuldigde voor het onbetamelijke gedrag van hun monteur. En of ik daarmee genoegen nam en dat de klacht daarmee was afgehandeld. Ja dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op weg naar Amsterdam trouwens. Tot 17 uur afspraak daar, dus daarna maar de stad in met twee collega's om even iets te eten."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Er is vast wel een geschikte eetgelegenheid te vinden in dat stadje.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:07 schreef TAV74 het volgende:
Op weg naar Amsterdam trouwens. Tot 17 uur afspraak daar, dus daarna maar even de stad in met twee collega's om even iets te eten.
Als je eenmaal over de hoofden van alle toeristen gelopen bent welquote:Op donderdag 25 april 2019 13:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Er is vast wel een geschikte eetgelegenheid te vinden in dat stadje.
Ik moet voor die tijd wel een alternatief voor die ribjes bedenkenquote:
Daarom, deugdelijk, strikt en duidelijk beleid opstellen en het dan ook handhaven.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:04 schreef Kaatje1 het volgende:
En dit gaat hier om asielshoppers uit veilige landen, niet persé fijne landen (zeker niet als je uit de Rif in Marokko komt, want dan ben je vaak in de rest van Marokko ook niet veilig). Deze figuren zouden gewoon linea recta terug moeten. Houden plekken vast voor mensen die wel asiel nodig hebben, geven de mensen die het wel nodig hebben een slechte naam (asielzoeker is dan per definitie fout terwijl over alle andere mensen in Nederland wel genuanceerd gedacht moet worden).
nee nee nee, nergens voor nodig. Perfectioneren hoeft ook niet, ze waren al perfect. Misschien wat meerquote:Op donderdag 25 april 2019 13:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet voor die tijd wel een alternatief voor die ribjes bedenken
Moet Marokko (en de andere landen) de mensen wel terugnemen. Maar dat doen ze niet (dus moeten wij/europa met harde maatregelen komen)quote:Op donderdag 25 april 2019 13:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daarom, deugdelijk, strikt en duidelijk beleid opstellen en het dan ook handhaven.
Ik ook. 3 uur OV (en ook 18 min lopen) is wat overdreven. Hoe gezellig en lekker het ook allemaal is.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, BBQ-meet...![]()
Ik wil graag op alle data ovb (ik kan het staatje van Kaatje niet aanpassen door de opmerking over brood).
Ik heb dan overigens wel vervoer nodig v.a. Den Haag danwel het dichtst bij L_S & J liggende station (en terug). Maar dat valt tegen die tijd vast wel te regelen toch?
Quote weggehaaldquote:Op donderdag 25 april 2019 13:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, BBQ-meet...![]()
Ik wil graag op alle data ovb (ik kan het staatje van Kaatje niet aanpassen door de opmerking over brood).
Ik heb dan overigens wel vervoer nodig v.a. Den Haag danwel het dichtst bij L_S & J liggende station (en terug). Maar dat valt tegen die tijd vast wel te regelen toch?
Toetquote:Op donderdag 25 april 2019 13:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil wel een toet maken/meenemen dan?
Vind ik altijd leuk om te maken.. verzoeknummers zijn welkom
Thanks!quote:Op donderdag 25 april 2019 13:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
22 juni: LS, J, Lonaa ovb, z80, derLudolf?, borisz, golfer & Bluezz, fietsie ovb Kaatje ovb, Whiskers ovb
29 juni: LS, J, Lonaa ovb, z80 derLudolf, golfer & Bluezz, fietsie ovb Kaatje, Whiskers ovb
6 juli: LS, J, Lonaa ovb, z80, derLudolf, borisz, golfer & Bluezz Kaatje, Whiskers ovb
13 juli: LS, J, z80, derLudolf, borisz, golfer & Bluezz, fietsie Kaatje, Whiskers ovb
*zwaai*quote:Op donderdag 25 april 2019 13:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je eenmaal over de hoofden van alle toeristen gelopen bent wel
Collega is geboren en getogen Amsterdammer, die had al iets in zijn hoofd geloof ik.
quote:Op donderdag 25 april 2019 13:26 schreef Uhmmpie het volgende:
Zo.. met dochterlief samen in Pebbles, het kattencafe.
Nu blijkt al snel dat dochterlief echt verwend is qua katten.
Deze willen namelijk niet spelen maar liggen heerlijk te maffen.
Die van ons zijn inmiddels 2... maar vliegen nog stelselmatig laag door de kamer met speeltjes en elkaar.
Ook de oude dame van 15... wil best nog af en toe eens wat pluche door de kamer slaan.
Correctquote:Op donderdag 25 april 2019 13:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Moet Marokko (en de andere landen) de mensen wel terugnemen. Maar dat doen ze niet (dus moeten wij/europa met harde maatregelen komen)
Oh, maar dan moeten we elkaar wel zeker tegenkomen lijkt mequote:Op donderdag 25 april 2019 13:20 schreef borisz het volgende:
[..]
*zwaai*
Ik heb eind vd dag een afspraak in het centrum en dan ergens borrelen. Met een oud-collega van ons.
En elkaar negeren uiteraard. Internet is eng.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh, maar dan moeten we elkaar wel zeker tegenkomen lijkt me
Daar wil ik wel een stekje van.quote:Op donderdag 25 april 2019 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit oude foto's uit te zoeken. Ik kom net de foto's van de bezichtiging van ons vorige huis tegen. En die van onze wietplant
Ik was liever thuis geweestquote:
Ohquote:Op donderdag 25 april 2019 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hij is al 10 jaar geleden opgerookt
Uiteraard. Meld hier morgen wel dat ik praktisch naast hem zat.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En elkaar negeren uiteraard. Internet is eng.
Ja. Dat zeker.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En elkaar negeren uiteraard. Internet is eng.
Prima, maak ik een paar tartetatintaartjesquote:Op donderdag 25 april 2019 13:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
ToetKan een tarte tatin van te voren gemaakt worden en makkelijk vervoerd worden? Geen idee hoor, ik heb het dus nog nooit op.
Vroegah zag er een tibetaans restaurant vlakbij cs.quote:Op donderdag 25 april 2019 14:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Dat zeker.![]()
Mijn oud-collega kennende komen we bij een niet-toeristische plek uit in het Centrum. Wellicht dat ik ook weer eens een recensie tik.![]()
Handig jaquote:Op donderdag 25 april 2019 15:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
weekend
![]()
Bedenken dat het handig is om licht te hebben als je in de nacht op de koningsmarkt gaat zitten met je zooi. Dus net maar even bouwlampen gehaald. Als ik er zuinig op ben kunnen ze volgende week weer terug
Goede verkoop!quote:Op donderdag 25 april 2019 15:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Handig ja
Ik zat ooit met alle babyspullen toen de jongens wat groter waren in Utreg in een piepklein maar strategisch doorgaand straatje.. was er om 20 uur gaan zitten 's avonds voor koninginnedag en om 23 uur was ik los![]()
Nee hoor. Als hij issues met mij heeft neemt ie maar een abonnement. Overigens ook niet teruggelezen.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:50 schreef golfer het volgende:
En sinds de post van Krea is Frantic verdwenen?
Wat voor een? Wil er zelf ook een kopen. Jammer dat er in Europa niet echt iets is als die Peloton bike die ze in de US hebben. Al heeft die wel een hoog gadget gehalte.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:30 schreef golfer het volgende:
De TT van deze SC deed mij er aan denken om een wens van mij in vervulling te laten gaan. Zojuist besteld: een nieuwe spinningfiets.
Gewoon een simpele en goedkope: een vidaXL spinningfiets.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:50 schreef FranticDJ het volgende:
Wat voor een? Wil er zelf ook een kopen. Jammer dat er in Europa niet echt iets is als die Peloton bike die ze in de US hebben. Al heeft die wel een hoog gadget gehalte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 25 april 2019 16:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zoek de vier kittensIk zie een hele en een kont. Geen vierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op donderdag 25 april 2019 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon een simpele en goedkope: een vidaXL spinningfiets.Ah Nice. Vidaxl heeft wel leuke dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze staan er echt alle vier opquote:Op donderdag 25 april 2019 16:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zie een hele en een kont. Geen vier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |