Het is een enge. Zo'n grote zwarte agressieve. Ik heb een plan. Er staat een trapje, een hoge tupperware beker, een papiertje en voor noodgevallen de elektrische vliegenmepper. Zodra ik me er over deze aanstelleritis kan zetten, gaat de beker over de spin, papiertje tussen beker en plafond, omdraaien en op de vloer. Dan mag hij in eenzame opsluiting wachten tot J vanavond thuiskomt en de indringer verwijderd.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:47 schreef AnneX het volgende:
Vooruit...omdat het aspergetijd is, kan de foto wel blijven.
Aan Lucky vroeg ik of ze echt iets aan een spin moest doen?
Of dat het een “enge spin” was?
Buitenwonen brengt beestjes met zich mee.
Karton is te dik. Bij het omdraaien komt er hoe dan ook lucht en dus ontsnappingsruimte tussen beker en papier.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:24 schreef mjan het volgende:
Wat lukt er niet? Karton ipv papier nemen?
Kunststof placemats in huis? Die dunne stevige?quote:Op donderdag 25 april 2019 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Karton is te dik. Bij het omdraaien komt er hoe dan ook lucht en dus ontsnappingsruimte tussen beker en papier.
Misschien moet ik hem toch maar gewoon hardcore doodvermoorden met de vliegenmepper en/of mijn slipper.
Held!quote:Op donderdag 25 april 2019 11:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kunststof placemats in huis? Die dunne stevige?
Filmpje? Heb ik belangrijk nieuws gemist?quote:Op donderdag 25 april 2019 11:43 schreef derLudolf het volgende:
Er is in Westerwolde door oa PvdA een motie ingediend om het contract met COA op te zeggen
Filmpje van gister zal wel een rol hebben gespeeld...
F5F5 ...licht toe s.v.p.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:43 schreef derLudolf het volgende:
Er is in Westerwolde door oa PvdA een motie ingediend om het contract met COA op te zeggen
Filmpje van gister zal wel een rol hebben gespeeld...
quote:Op donderdag 25 april 2019 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb de strijd overleefd. De indringer is buiten, waar hij hoort.
Wie weet.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
PrettyKom je op onze barbecuemeet en neem je dan stekjes mee?
26 is geen zaterdag.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Data voor de bbq meet, allen zaterdagen:
22 juni: LS, J,
26 juni: LS, J,
6 juli: LS, J,
13 juli: LS, J,
Alles! Nee, geen idee eigenlijk. Ik wil meer planten en ik mag van mezelf niet te veel rondkijken naar wat ik wil want ik kan mijn geld maar een keer uitgeven. Ik heb liever gordijnen of plinten of zeil of nog meer plinten of een schilder of nog meer gordijnen dan planten.quote:
Ter Apel, aanmeldcentrum van de COA, waar toch wel enigszins wat overlast is van mensen die zich lastig weten te gedragenquote:Op donderdag 25 april 2019 12:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
F5F5 ...licht toe s.v.p.
Lokale politiek?
Inmiddels van FB verdwenen, maar situatie die buschauffeurs toch enkele keren per week meemaken...quote:Op donderdag 25 april 2019 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Filmpje? Heb ik belangrijk nieuws gemist?
In diverse media stonden filmpjes met duidelijk herkenbaar wangedrag in een bus.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:25 schreef Lonaa het volgende:
Godverdomme Ludolf, doe eens niet zo cryptisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |