Of misschien omdat je nog moet douchen vandaag.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg jeuk van de ontbrekende spatie in de TT.
Wat naar voor jouquote:Op donderdag 25 april 2019 08:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg jeuk van de ontbrekende spatie in de TT.
Ik heb wel goed geveegd vanmorgen.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:22 schreef rival het volgende:
[..]
Of misschien omdat je nog moet douchen vandaag.
Is er niet een kleine verrassing nagekomen?quote:Op donderdag 25 april 2019 08:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel goed geveegd vanmorgen.
quote:Op donderdag 25 april 2019 08:14 schreef Debsterr het volgende:
Maar 2 jaar leeftijdsverschil noem ik niet echt cougar. Heb ze jonger gehad
Misschien vanmiddag.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is er niet een kleine verrassing nagekomen?
Haha je bent oudquote:Op donderdag 25 april 2019 08:14 schreef Debsterr het volgende:
Maar 2 jaar leeftijdsverschil noem ik niet echt cougar. Heb ze jonger gehad
Ditquote:Op donderdag 25 april 2019 08:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vrouwen mogen niet jonger daten. Algemene regel.
Doe het toch. Puh.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vrouwen mogen niet jonger daten. Algemene regel.
Ik ben wel flink afgetakeld sinds ik weer single ben iddquote:Op donderdag 25 april 2019 08:40 schreef Allures het volgende:
Mijn vent is ook jonger
Blijf je fit van
quote:Op donderdag 25 april 2019 08:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben wel flink afgetakeld sinds ik weer single ben idd
Iewwquote:Op donderdag 25 april 2019 08:40 schreef Allures het volgende:
Mijn vent is ook jonger
Blijf je fit van
Zoveel zelfkennis ook.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:42 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben het product van een oudere vrouw/jongere man. Zoveel briljantheid heeft dat opgeleverd
Kan zomaar de rest van je leven durenquote:
Dolle mina's all over. Nog even en we verbranden onze bh'squote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 08:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet zo negatief meis! Je mag er zijn!
Gewoon even genieten van piemel.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]gewoon realistisch. Als je op de lange termijn andere dingen wil, gaat het ooit spaak lopen.
Dan loopt het nu al spaak.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]gewoon realistisch. Als je op de lange termijn andere dingen wil, gaat het ooit spaak lopen.
Al die mensen tegenwoordig die om het minste of geringste uit elkaar gaanquote:Op donderdag 25 april 2019 08:47 schreef TaMieke het volgende:
Dit wel jaquote:Op donderdag 25 april 2019 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je kan wel merken dar het weer lente is.
Omdat er een paar users een date hebben? Of omdat die users toevallig vrouw zijn?quote:
Wel of geen kinderen is nogal een dingetjequote:Op donderdag 25 april 2019 08:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Al die mensen tegenwoordig die om het minste of geringste uit elkaar gaan
Ja want die staan anders de hele winter droog.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat er een paar users een date hebben? Of omdat die users toevallig vrouw zijn?
Kom op hoor.
Is toch makkelijk.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wel of geen kinderen is nogal een dingetje
Ook zo'n modernetijddilemma.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Arme wijquote:Op donderdag 25 april 2019 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want die staan anders de hele winter droog.
Werpen, kreng. En anders komt de pastor langs die zich afvraagt waarom er nog steeds van die menstruatielompen aan het droogrek hangen.quote:
Dus dat is het geval? Lastig.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:47 schreef TaMieke het volgende:
quote:Op donderdag 25 april 2019 08:59 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)utiful_thing_to_the/
Nostalgiequote:Op donderdag 25 april 2019 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Werpen, kreng. En anders komt de pastor langs die zich afvraagt waarom er nog steeds van die menstruatielompen aan het droogrek hangen.
Ik heb geen dilemma hoor.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:59 schreef MissMSX het volgende:
Geen keuze is soms prettiger dan een dilemma.
Wel als je stapelverliefd bent op iemand die dolgraag kinderen wil.quote:
Maar jij wilde toch eerst wel kinderen?quote:Op donderdag 25 april 2019 08:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ook dan niet. Want dan hebben we geen toekomst. Hoe kut ook.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel als je stapelverliefd bent op iemand die dolgraag kinderen wil.
Ja daarom. Ben zelf eens verkeerd aangesproken en dat is niet zo grappigquote:Op donderdag 25 april 2019 09:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dan ga je namen door elkaar halen inderdaad.
Tijdens de daad?quote:Op donderdag 25 april 2019 09:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja daarom. Ben zelf eens verkeerd aangesproken en dat is niet zo grappig.
Vooral omdat mn ex het wilde. Nu lijkt het me gewoon niet verstandig. En ook nog niemand tegen gekomen waarmee ik het wel zou willen.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar jij wilde toch eerst wel kinderen?
Ik doelde niet per se op hierquote:Op donderdag 25 april 2019 08:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat er een paar users een date hebben? Of omdat die users toevallig vrouw zijn?
Kom op hoor.
Nee joh, gewoon alsnog een kind krijgen, omdat hij dat wil.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook dan niet. Want dan hebben we geen toekomst. Hoe kut ook.
Kan nog prima op je veertigste.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:07 schreef Samzz het volgende:
Anywho, nog een paar jaar en dan ben ik toch te oud voor kinderen.
Dat levert wel even ruzie op.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hier nog nietquote:Op donderdag 25 april 2019 09:14 schreef Allures het volgende:
[..]
ook niet op buiten want de zon is weg
Daarom geen namen gebruikenquote:Op donderdag 25 april 2019 09:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja. Drat.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon alsnog een kind krijgen, omdat hij dat wil.
het heefteen hoog hihi grapje vibe vinniequote:
En daarom hebben we ook fora met ouders die spijt hebben van hun kind, als je stoned bent van de verliefdheidshormonen maak je niet de beste keuzesquote:Op donderdag 25 april 2019 09:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel als je stapelverliefd bent op iemand die dolgraag kinderen wil.
Kind de zee in douwen en weg laten drijven.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
En daarom hebben we ook fora met ouders die spijt hebben van hun kind, als je stoned bent van de verliefdheidshormonen maak je niet de beste keuzes
Veel belangrijker dan een kind.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Twijfel tussen een duo monitor setup of een enkele curved monitor van 37 "neer te zetten.
Curvedquote:Op donderdag 25 april 2019 09:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Twijfel tussen een duo monitor setup of een enkele curved monitor van 37 "neer te zetten.
Curved, zoveel beterquote:Op donderdag 25 april 2019 09:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Dan hoor je niet op het nieuws dat er veel kwallen zijn aan de kust, maar mandjes met huilende baby'squote:Op donderdag 25 april 2019 09:19 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Kind de zee in douwen en weg laten drijven.
Je ziet dingen die er niet zijn. Ik hoop dat Samzz een leuke date gaat hebben.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:17 schreef Allures het volgende:
[..]
het heefteen hoog hihi grapje vibe vinnie
Je komt echt sinds gisteren avond al zuur over over samzz dr date
Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet ik alleen wel weer een nieuwe PC kopen zodat ik ook 4k zonder werklaptop heb.
Bij mijn overgrootouders was de pastoor een keertje aan de deur gekomen omdat moeders al zo lang geen baby had gehad (ze hadden al 13 kinderen), en stelde voor een handje te helpenquote:Op donderdag 25 april 2019 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Werpen, kreng. En anders komt de pastor langs die zich afvraagt waarom er nog steeds van die menstruatielompen aan het droogrek hangen.
quote:Op donderdag 25 april 2019 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Curved is altijd beter met alles.
Duo, als er eentje kapot gaat zit je niet direct zonder monitorquote:Op donderdag 25 april 2019 09:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Hoevaak gaat een monitor stuk?quote:Op donderdag 25 april 2019 09:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Duo, als er eentje kapot gaat zit je niet direct zonder monitor
Bij mij is het al wel eens voorgekomenquote:Op donderdag 25 april 2019 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoevaak gaat een monitor stuk?
Bij mij nog niet.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Bij mij is het al wel eens voorgekomen
quote:Op donderdag 25 april 2019 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Curved is altijd beter met alles.
Dino heeft geld zat die koopt meteen een nieuwe.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Haha ja, mij ook. Mooie tijden. Maar ik had de symptomen van een stervende monitor ook te lang genegeerd.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dat ook wel ja.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dino heeft geld zat die koopt meteen een nieuwe.
Jezus. 13 kinderen. Arme vrouw.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:31 schreef Halimede het volgende:
[..]
Bij mijn overgrootouders was de pastoor een keertje aan de deur gekomen omdat moeders al zo lang geen baby had gehad (ze hadden al 13 kinderen), en stelde voor een handje te helpen![]()
Toen kreeg hij klappen van vadersschijnt een coole vent geweest te zijn overigens, had een rood geverfde gevorkte baard.
Bij mij was het plotseling in 1 keer, helaasch. Niet dat het een enorm probleem was of zo, maar wel vervelend.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha ja, mij ook. Mooie tijden. Maar ik had de symptomen van een stervende monitor ook te lang genegeerd.
Heb ik ook gedaan, MM zit om de hoek, nergens in verdiept, gewoon grote monitor gepakt en aangesloten.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dino heeft geld zat die koopt meteen een nieuwe.
Volgens mij is 13 voor die tijd ook al veel hoorquote:Op donderdag 25 april 2019 09:39 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dat was in die tijd normaal he, gelukkig tegenwoordig niet meermoet er niet aan denken
13 kinderen die volwassen worden wel ja, qua geboortes zaten ze bij mijn grootouders ook wel rond dat nummer.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is 13 voor die tijd ook al veel hoor.
Dat was alleen maar normaal toen de helft stierf voor dat ze konden lopen omdat roofdieren ze in de nacht meenamen.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is 13 voor die tijd ook al veel hoor.
Ik las t als 13 kinderen die normaal zijn opgegroeid. Maar dan nog, 13 geboortes. Christus.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
13 kinderen die volwassen worden wel ja, qua geboortes zaten ze bij mijn grootouders ook wel rond dat nummer.
Bizar genoeg zijn ze allemaal volwassen geworden, de meeste zijn zelfs 90+ geworden.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
13 kinderen die volwassen worden wel ja, qua geboortes zaten ze bij mijn grootouders ook wel rond dat nummer.
quote:Op donderdag 25 april 2019 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat was alleen maar normaal toen de helft stierf voor dat ze konden lopen omdat roofdieren ze in de nacht meenamen.
Ze waren echt heel erg arm, maar inderdaad alle 13 zijn groot geworden.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las t als 13 kinderen die normaal zijn opgegroeid. Maar dan nog, 13 geboortes. Christus.
En hoe betaal je in godsnaam het onderhoud van 13 kinderen.
Redelijke armoe aan de verhalen te horen. Ook bij m'n vader thuis met 9 kinderen die rond moesten komen van het salaris van een kleine tuinder.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las t als 13 kinderen die normaal zijn opgegroeid. Maar dan nog, 13 geboortes. Christus.
En hoe betaal je in godsnaam het onderhoud van 13 kinderen.
Eerst dacht ik, laat ik het maar negeren. Toen toch niet, nog een paar weken gedate maar werd toch niets om diverse redenen. Hij had wel geluk dat ik niet beet.quote:
Pffff. Waarom kies je voor zoveel kinderen.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:44 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ze waren echt heel erg arm, maar inderdaad alle 13 zijn groot geworden.
Je hebt nu een relatie?quote:Op donderdag 25 april 2019 09:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Eerst dacht ik, laat ik het maar negeren. Toen toch niet, nog een paar weken gedate maar werd toch niets om diverse redenen. Hij had wel geluk dat ik niet beet.
Waarom zou je dan zoveel kinderen nemen. Ik snap het niet.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Redelijke armoe aan de verhalen te horen. Ook bij m'n vader thuis met 9 kinderen die rond moesten komen van het salaris van een kleine tuinder.
Je vergist je nogal in hoe anders het leven toen was.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je dan zoveel kinderen nemen. Ik snap het niet.
Ja misschien. Ik snap t gewoon niet. Geen geld en legio kinderen.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je vergist je nogal in hoe anders het leven toen was.
Geloof, slechte anticonceptie, omdat het zo hoort enz enzquote:Op donderdag 25 april 2019 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je dan zoveel kinderen nemen. Ik snap het niet.
Dat was niet echt een keus he, het zegt al genoeg dat er een pastoor aan de deur kwam die aanbood moeders te doen omdat 13 kinderen niet genoeg wasquote:Op donderdag 25 april 2019 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pffff. Waarom kies je voor zoveel kinderen.
Uiteraard niet.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja. Niet met die flapdrol uiteraard.
Ook vroeger konden ze bedenken dat een dubbeltje met 10 kinderen niet ineens een kwartje wordt hoop ik.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Zie hier dus het resultaat van jaren aan echte feministische strijd.
Ongeluksgetal he.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:48 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dat was niet echt een keus he, het zegt al genoeg dat er een pastoor aan de deur kwam die aanbood moeders te doen omdat 13 kinderen niet genoeg was
God hielp mee, het kwam altijd weer goed, de kerk hielp mee.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook vroeger konden ze bedenken dat een dubbeltje met 10 kinderen niet ineens een kwartje wordt hoop ik.
Dan hadden ze bij 7 kunnen stoppenquote:
Nee, want die manier van denken was toen niet normaal. Wil van god ditdatalles.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook vroeger konden ze bedenken dat een dubbeltje met 10 kinderen niet ineens een kwartje wordt hoop ik.
Toch minder heftig dan 13. Tenzij gebouwen in de VS twee keer een 7de verdieping hebben.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan hadden ze bij 7 kunnen stoppen. Geluksgetal.
Oh ja, die kerk waar ook nog geld heen moestquote:Op donderdag 25 april 2019 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God hielp mee, het kwam altijd weer goed, de kerk hielp mee.
Ja, zoals ik zei begrijp ik t wel.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, want die manier van denken was toen niet normaal. Wil van god ditdatalles.
Ja Jezus wat koud.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kunnen we weer gaan klagen over het weer in plaats van het hebben over kinderen?
quote:Op donderdag 25 april 2019 10:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon niet de goede mensen om hun heen.
quote:De depressie van iemand uit uw omgeving kan besmettelijk zijn.
Nou, als je constant met iemand zit die negative Nancy is, dan word je t zelf ookquote:
Ik zit alleenquote:Op donderdag 25 april 2019 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, als je constant met iemand zit die negative Nancy is, dan word je t zelf ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Dus zal dat andersom ook wel werkenquote:Op donderdag 25 april 2019 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, als je constant met iemand zit die negative Nancy is, dan word je t zelf ook.
quote:Op donderdag 25 april 2019 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
Fiets van een collega, ook mooi.
Hey, wij zijn collega'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 april 2019 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker fietsje heb je.
Voelt dat nou lekker die stang in je poeperd?
Ik kom met het specialen vervoerquote:Op donderdag 25 april 2019 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker fietsje heb je.
Voelt dat nou lekker die stang in je poeperd?
Ja datquote:Op donderdag 25 april 2019 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het stormt ook nog niet eens; zo kan ik niet gaan vliegeren
Dus het is je poeperd? Echt?quote:Op donderdag 25 april 2019 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
poeperd
poe·perd
zelfstandig naamwoord; de (m)
Ik vind t er niet uitzien, maar ok. I stand correctedquote:
1. scheldnaam voor een persoonvormvariant: poeper▼2. (volkstaal) aarsopening, achterstevormvariant: poeper •het kind is op zijn poeper gevallen •iem. een poepertje geveneen kontje geven •zijn poeperd dichtknijpensynoniem: doodgaan •men kan wel een ei in zijn poeperd gaar krijgen of kokenzie bij ei1 (2) •last van zijn poeper krijgenerg in angst zitten •(spreekwoord) je moet zowel voor de poeper als voor de roeper zorgenzorgen dat je goed eet, maar ook goed naar de wc gaat •gaat het door de roeper, het komt ook door de poeperzie bij roeper 3. (gewestelijk) lichaamvormvariant: poeperquote:
Zo?quote:Op donderdag 25 april 2019 11:18 schreef Samzz het volgende:
Ik zit nu iig wel met een MI van MCH met een fiets in zijn reet.
Ik val overal over.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
Best anaal om daar over te vallen.
Fijn dat je over mij droomtquote:Op donderdag 25 april 2019 11:18 schreef Samzz het volgende:
Ik zit nu iig wel met een MI van MCH met een fiets in zijn reet.
Zo erg is het gelukkig niet. Ben het bijna weer kwijt.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Een MI is iets wat op je netvlies gebrand staat waardoor je je ogen moet spoelen met chloor om er vanaf te komen.
Snap ik wel. Brrr.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Mag van mij, ik krijg het Spaans benauwd ervan
Waarom moet iedereen dat weer weten danquote:
Werd even jaloers, sorryquote:Op donderdag 25 april 2019 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen dat weer weten dan.
Als je een dm van een andere FOK!ker krijgt gaat ie ze hacken? ;'(quote:
Dat zou kut zijn, ik krijg nogal veel DM'squote:Op donderdag 25 april 2019 11:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je een dm van een andere FOK!ker krijgt gaat ie ze hacken? ;'(
Popi Jopiquote:Op donderdag 25 april 2019 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kut zijn, ik krijg nogal veel DM's.
Zo ben ik niet.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:37 schreef Samzz het volgende:
Hij zal m'n account wel gehackt hebben.
Tijd om je volgende vakantie te plannen dusquote:Op donderdag 25 april 2019 11:49 schreef ElDinosaur het volgende:
Tijd geleden dat ik met deze incompetente bende heb moeten werken, en ik heb het niet gemist
quote:Op donderdag 25 april 2019 11:49 schreef ElDinosaur het volgende:
Tijd geleden dat ik met deze incompetente bende heb moeten werken, en ik heb het niet gemist
Beetje vergelijkbare situatie als wanneer jouw collega's ineens over willen gaan op een handpers, omdat er wat minder gedrukt moet worden.quote:
Bij je eigen werkgever of bij een detachering?quote:Op donderdag 25 april 2019 11:49 schreef ElDinosaur het volgende:
Daar hebben ze tegenwoordig andere oplossingen voor.... 'multi inzetbaar over afdelingen'quote:Op donderdag 25 april 2019 11:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbare situatie als wanneer jouw collega's ineens over willen gaan op een handpers, omdat er wat minder gedrukt moet worden.
Ja, maar stel je dan de situatie voor dat er een paar collegas toch stiekem ergens een handpers neerzetten en dan aan jou gaan vragen waarom het niet werkt met het geautomatiseerde proces.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar hebben ze tegenwoordig andere oplossingen voor.... 'multi inzetbaar over afdelingen'
quote:Op donderdag 25 april 2019 11:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, maar stel je dan de situatie voor dat er een paar collegas toch stiekem ergens een handpers neerzetten en dan aan jou gaan vragen waarom het niet werkt met het geautomatiseerde proces.
Eigen werkgeverquote:Op donderdag 25 april 2019 11:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Bij je eigen werkgever of bij een detachering?
Dan vraag ik 'en waarom denken jullie dat ik goed met de hand ben hmmmm?quote:Op donderdag 25 april 2019 11:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, maar stel je dan de situatie voor dat er een paar collegas toch stiekem ergens een handpers neerzetten en dan aan jou gaan vragen waarom het niet werkt met het geautomatiseerde proces.
Linkjes?quote:Op donderdag 25 april 2019 12:05 schreef Harmankardon het volgende:
Wel weer een paar heerlijke topics in RP zo![]()
quote:
quote:
Nopequote:
Mooi is dat als je aan de zijlijn staat met een bakje popcorn.quote:Op donderdag 25 april 2019 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier begint het uit de pan uit te escaleren en ik ben aan het genieten.
Het is zelfs beter omdat ik er middenin zit. Managers terugroepen van vakantie nu om lekker te gaan bellen.quote:Op donderdag 25 april 2019 14:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mooi is dat als je aan de zijlijn staat met een bakje popcorn.
quote:Op donderdag 25 april 2019 15:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is zelfs beter omdat ik er middenin zit. Managers terugroepen van vakantie nu om lekker te gaan bellen.
niks mis meequote:Op donderdag 25 april 2019 15:23 schreef Halimede het volgende:
Spierpijn in mijn billen van het squadten
daar is dan wel weer wat mis meequote:Op donderdag 25 april 2019 15:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Maar wel verkeerd gelegen en heel erg nek en hoofdpijn#oud
Billahquote:Op donderdag 25 april 2019 15:23 schreef Halimede het volgende:
squadten?quote:Op donderdag 25 april 2019 15:23 schreef Halimede het volgende:
Billen of billetjes?quote:Op donderdag 25 april 2019 15:23 schreef Halimede het volgende:
gelukkig zie je er nog jong uitquote:
Ik ben je vriend nietquote:Op donderdag 25 april 2019 15:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Billen of billetjes?
Vraag dit voor een vriend.
ik lig in de bosjes voor je huisquote:
Of je bent net als ik een zak hooi, met de conditie van een nat vloetje.quote:
Of je sekst niet hard genoeg.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:25 schreef Lokasenna het volgende:
Daar krijg je toch alleen maar spierpijn van als je de rest van de dag zit te vegeteren?
Hangt er vanaf wat je doet he. Als je intensieve atletische standjes lang aan houdt kun je echt wel spierpijn krijgen.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:25 schreef Lokasenna het volgende:
Daar krijg je toch alleen maar spierpijn van als je de rest van de dag zit te vegeteren?
Maar wie doet dat dan ookquote:Op donderdag 25 april 2019 16:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je doet he. Als je intensieve atletische standjes lang aan houdt kun je echt wel spierpijn krijgen.
https://www.mensjournal.c(...)cow-dhenuka-w206580/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |