Of misschien omdat je nog moet douchen vandaag.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg jeuk van de ontbrekende spatie in de TT.
Wat naar voor jouquote:Op donderdag 25 april 2019 08:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg jeuk van de ontbrekende spatie in de TT.
Ik heb wel goed geveegd vanmorgen.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:22 schreef rival het volgende:
[..]
Of misschien omdat je nog moet douchen vandaag.
Is er niet een kleine verrassing nagekomen?quote:Op donderdag 25 april 2019 08:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel goed geveegd vanmorgen.
quote:Op donderdag 25 april 2019 08:14 schreef Debsterr het volgende:
Maar 2 jaar leeftijdsverschil noem ik niet echt cougar. Heb ze jonger gehad
Misschien vanmiddag.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is er niet een kleine verrassing nagekomen?
Haha je bent oudquote:Op donderdag 25 april 2019 08:14 schreef Debsterr het volgende:
Maar 2 jaar leeftijdsverschil noem ik niet echt cougar. Heb ze jonger gehad
Ditquote:Op donderdag 25 april 2019 08:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vrouwen mogen niet jonger daten. Algemene regel.
Doe het toch. Puh.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vrouwen mogen niet jonger daten. Algemene regel.
Ik ben wel flink afgetakeld sinds ik weer single ben iddquote:Op donderdag 25 april 2019 08:40 schreef Allures het volgende:
Mijn vent is ook jonger
Blijf je fit van
quote:Op donderdag 25 april 2019 08:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben wel flink afgetakeld sinds ik weer single ben idd
Iewwquote:Op donderdag 25 april 2019 08:40 schreef Allures het volgende:
Mijn vent is ook jonger
Blijf je fit van
Zoveel zelfkennis ook.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:42 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben het product van een oudere vrouw/jongere man. Zoveel briljantheid heeft dat opgeleverd
Kan zomaar de rest van je leven durenquote:
Dolle mina's all over. Nog even en we verbranden onze bh'squote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 08:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet zo negatief meis! Je mag er zijn!
Gewoon even genieten van piemel.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]gewoon realistisch. Als je op de lange termijn andere dingen wil, gaat het ooit spaak lopen.
Dan loopt het nu al spaak.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]gewoon realistisch. Als je op de lange termijn andere dingen wil, gaat het ooit spaak lopen.
Al die mensen tegenwoordig die om het minste of geringste uit elkaar gaanquote:Op donderdag 25 april 2019 08:47 schreef TaMieke het volgende:
Dit wel jaquote:Op donderdag 25 april 2019 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je kan wel merken dar het weer lente is.
Omdat er een paar users een date hebben? Of omdat die users toevallig vrouw zijn?quote:
Wel of geen kinderen is nogal een dingetjequote:Op donderdag 25 april 2019 08:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Al die mensen tegenwoordig die om het minste of geringste uit elkaar gaan
Ja want die staan anders de hele winter droog.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat er een paar users een date hebben? Of omdat die users toevallig vrouw zijn?
Kom op hoor.
Is toch makkelijk.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wel of geen kinderen is nogal een dingetje
Ook zo'n modernetijddilemma.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Arme wijquote:Op donderdag 25 april 2019 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want die staan anders de hele winter droog.
Werpen, kreng. En anders komt de pastor langs die zich afvraagt waarom er nog steeds van die menstruatielompen aan het droogrek hangen.quote:
Dus dat is het geval? Lastig.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:47 schreef TaMieke het volgende:
quote:Op donderdag 25 april 2019 08:59 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)utiful_thing_to_the/
Nostalgiequote:Op donderdag 25 april 2019 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Werpen, kreng. En anders komt de pastor langs die zich afvraagt waarom er nog steeds van die menstruatielompen aan het droogrek hangen.
Ik heb geen dilemma hoor.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:59 schreef MissMSX het volgende:
Geen keuze is soms prettiger dan een dilemma.
Wel als je stapelverliefd bent op iemand die dolgraag kinderen wil.quote:
Maar jij wilde toch eerst wel kinderen?quote:Op donderdag 25 april 2019 08:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ook dan niet. Want dan hebben we geen toekomst. Hoe kut ook.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel als je stapelverliefd bent op iemand die dolgraag kinderen wil.
Ja daarom. Ben zelf eens verkeerd aangesproken en dat is niet zo grappigquote:Op donderdag 25 april 2019 09:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dan ga je namen door elkaar halen inderdaad.
Tijdens de daad?quote:Op donderdag 25 april 2019 09:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja daarom. Ben zelf eens verkeerd aangesproken en dat is niet zo grappig.
Vooral omdat mn ex het wilde. Nu lijkt het me gewoon niet verstandig. En ook nog niemand tegen gekomen waarmee ik het wel zou willen.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar jij wilde toch eerst wel kinderen?
Ik doelde niet per se op hierquote:Op donderdag 25 april 2019 08:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat er een paar users een date hebben? Of omdat die users toevallig vrouw zijn?
Kom op hoor.
Nee joh, gewoon alsnog een kind krijgen, omdat hij dat wil.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook dan niet. Want dan hebben we geen toekomst. Hoe kut ook.
Kan nog prima op je veertigste.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:07 schreef Samzz het volgende:
Anywho, nog een paar jaar en dan ben ik toch te oud voor kinderen.
Dat levert wel even ruzie op.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hier nog nietquote:Op donderdag 25 april 2019 09:14 schreef Allures het volgende:
[..]
ook niet op buiten want de zon is weg
Daarom geen namen gebruikenquote:Op donderdag 25 april 2019 09:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja. Drat.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon alsnog een kind krijgen, omdat hij dat wil.
het heefteen hoog hihi grapje vibe vinniequote:
En daarom hebben we ook fora met ouders die spijt hebben van hun kind, als je stoned bent van de verliefdheidshormonen maak je niet de beste keuzesquote:Op donderdag 25 april 2019 09:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel als je stapelverliefd bent op iemand die dolgraag kinderen wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |