abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 april 2019 @ 23:55:44 #91
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_186449109
Hij zocht speciaal kankerpatiëntjes omdat die lekker gladde kontjes hadden.
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator zaterdag 27 april 2019 @ 00:11:46 #92
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186449512
Culkin heeft volgens mij zelf geen kinderen en is zelfs godfather van MJ’s kinderen.
Wie verwacht dat, als er al iets is gebeurd, hij er ooit voor uit zou komen?
A child is born with no state of mind.
pi_186452388
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 23:48 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Blijf je je nu verschuilen achter advocaten?
Robson vind dat, en de advocaten die hij inhuurt brengen die boodschap.

(...)

Wat een 'slachtoffer' zegt is dus niet jouw standpunt.. Goed om te weten, cherrypicker.
Voel je jezelf nu heel slim?

Je brengt een claim in van een advocaat, vraagt mij om te reageren en stelt vervolgens dat ik het slachtoffer niet geloof.

Nee, ik gebruik mijn eigen verstand, en als een advocaat stelt dat Michael Jackson waarschijnlijk de grootste pedo-operatie ter wereld leidde, dan kan ik dat niet beamen. Simpelweg omdat ik niet weet wat andere pedofielen nog meer hebben uitgevroten.
pi_186452470
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 23:48 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

Deels voor zichzelf en deels voor zieke kinderen:

"(I created it) for myself and the children. Every three weeks we have terminally ill children that come to the house, from charitable organizations such as Make A Wish Foundation, Dream Street, Starlight etc.

And these are sick children, children with cancer. And I entertain them. And they come here to enjoy themselves. […] It brings out the child that lives in everybody. […] I love rides and things like that and I share it with the children. […]

And we'll have like a hundred bald-headed children, they all have cancer, and they're all running around. And they are enjoying themselves and it makes me cry happy tears that I was able to do this for them, you know. (It) makes me so pleased inside.

We have children that come who are fed intravenously...they are very sick, bedridden. They can't sit up and these beds [in the movietheater], they are hospital beds, you push a button, you go up or you go down and they are able to watch.

Michael Jackson in interview with Oprah Winfrey, 1993

Volgens jou zat hij al die doodzieke kinderen en hun families dus te groomen..

Heb jij daar beelden van? Heel neverland vol met kale kankerpatiëntjes? Michael Jackson heeft wat afgelogen in zijn leven (het ontkennen van plastische chirurgie, het liegen over de afkomst van zijn kinderen). Het zal me niets verbazen dat dit nooit plaatsgevonden heeft.

Maar goed, wat Michael Jackson wel deed was groomen. Waarbij hij omging met tal van kinderen, waarbij hij dan weer een band smeedde met de families en kinderen waar dit makkelijk bij ging.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 27-04-2019 09:27:32 ]
  zaterdag 27 april 2019 @ 09:35:25 #95
28167 matthijst
pi_186452862
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 08:42 schreef luxerobots het volgende:
Nee, ik gebruik mijn eigen verstand, en als een advocaat stelt dat Michael Jackson waarschijnlijk de grootste pedo-operatie ter wereld leidde, dan kan ik dat niet beamen. Simpelweg omdat ik niet weet wat andere pedofielen nog meer hebben uitgevroten.
Naja. Hij was wel groot, maar sowieso niet groter dan de katholieke kerk..
  zaterdag 27 april 2019 @ 10:50:20 #96
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186453886
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 08:42 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Voel je jezelf nu heel slim?

Je brengt een claim in van een advocaat, vraagt mij om te reageren en stelt vervolgens dat ik het slachtoffer niet geloof.

Hou nou op met je advocaat dit en dat.

Robson claimt het. Hij huurt advocaten in die zijn boodschap overbrengen.

Snap dat dit deel van de aantijging van Robson niet in je straatje ligt. Het is nogal overdreven. Een heel netwerk om Jackson heen voor werving en selectie van jonge jongetjes.

Zou wellicht een moment zijn om zijn andere claims ook eens tegen het daglicht te houden.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zaterdag 27 april 2019 @ 10:57:30 #97
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186454018
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 08:51 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Heb jij daar beelden van? Heel neverland vol met kale kankerpatiëntjes? Michael Jackson heeft wat afgelogen in zijn leven (het ontkennen van plastische chirurgie, het liegen over de afkomst van zijn kinderen). Het zal me niets verbazen dat dit nooit plaatsgevonden heeft.
Alles maar in twijfel trekken van MJ. Maar als het gaat om Robson en Safechuck dan wring je je graag in bochten om het kloppend te krijgen.

Als er anderen zijn die dit ook in twijfel trekken, dan zal ik eens wat bewijs daarvoor bij elkaar scharrelen. Voor jou alleen ga ik die moeite niet meer doen. Ik weet nu je antwoord al.

quote:
Maar goed, wat Michael Jackson wel deed was groomen. Waarbij hij omging met tal van kinderen, waarbij hij dan weer een band smeedde met de families en kinderen waar dit makkelijk bij ging.
Hij gaf aan velen grote cadeaus, jong en oud, man en vrouw.

Chris Tucker verklaarde dat hij eens tegen Michael zei 'dat is een mooie tv' en Michael zei 'it's yours, you can have it'.

Ook grooming?
pi_186455642
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 10:50 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Hou nou op met je advocaat dit en dat.

Robson claimt het. Hij huurt advocaten in die zijn boodschap overbrengen.
Advocaten helpen je met het bepalen van een succesvolle strategie en kijken of er juridisch iets te halen valt.

Ik zou zelf ook nog wel een goede documentaire willen zien over de rechtszaak, die jij vaak als bron aanhaalt.

De advocaten van Michael Jackson hebben natuurlijk alles gedaan om Jackson te laten winnen. De Arvizo's hadden duidelijk geen kaas gegeven van zo'n juridisch proces. Wat een stelletje amateurs. Maar dat neemt niet weg, dat het zeer goed mogelijk is dat Michael Jackson, Gavin Arvizo misbruikt heeft. Waarom zou Michael Jackson anders zijn bed gedeeld hebben met die jongen?

quote:
Snap dat dit deel van de aantijging van Robson niet in je straatje ligt. Het is nogal overdreven. Een heel netwerk om Jackson heen voor werving en selectie van jonge jongetjes.
Werken voor Michael Jackson was niet als werken voor een gewone baas. Medewerkers hebben natuurlijk gewoon een oogje toegeknepen of zelfs geholpen in het grooming proces. Niet voor niets moesten medewerkers zwijgcontracten tekenen.
  zaterdag 27 april 2019 @ 12:16:34 #99
28167 matthijst
pi_186455994
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 12:01 schreef luxerobots het volgende:
Maar dat neemt niet weg, dat het zeer goed mogelijk is dat Michael Jackson, Gavin Arvizo misbruikt heeft. Waarom zou Michael Jackson anders zijn bed gedeeld hebben met die jongen?
Je kan ook in een bed liggen zonder te neuken heh :O
pi_186456204
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 23:29 schreef luxerobots het volgende:

Ik weet niet hoe groot het was in vergelijking met andere pedofielen op andere plekken op de wereld.
Hoe vaak treden mannen die ooit ten prooi waren aan een pedofiel nu feitelijk in de openbaarheid, of is er ruim beeldmateriaal van daders die hand in hand lopen met hun 7-jarige slachtoffers?

In geval van MJ zijn er meerderen, plus, er vanuit gaande dat velen MJ innocent roepen om zichzelf buiten beeld te houden van de Neverland obsceniteiten, denk ik dat het imperium misschien wel 1 van de grootste was gerund door 1 individu.
  zaterdag 27 april 2019 @ 12:44:05 #101
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186456702
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 12:24 schreef Za het volgende:

[..]

Hoe vaak treden mannen die ooit ten prooi waren aan een pedofiel nu feitelijk in de openbaarheid, of is er ruim beeldmateriaal van daders die hand in hand lopen met hun 7-jarige slachtoffers?
Juist de openheid die MJ daarin had geeft aan dat hij er niet geheimzinnig over deed. Niet echt het typische stiekeme pedo gedrag.

Normaal? Nee.
Maar daarom een pedo? Nee,dat is echt belachelijk.

Je vind dat een basisschool meester ook niet met een kind hand in hand mag lopen?

En het is de laatste tijd juist gebleken, bij Weinstein en Cosby, dat er juist heel veel naar voren komen zodra er één over de brug is.

Waarom bij Jackson niet?

Omdat ze er niet zijn.

quote:
In geval van MJ zijn er meerderen, plus, er vanuit gaande dat velen MJ innocent roepen om zichzelf buiten beeld te houden van de Neverland obsceniteiten, denk ik dat het imperium misschien wel 1 van de grootste was gerund door 1 individu.
Nee nee, de claim van Robson is niet dat het gerund wordt door één individu, maar dat Jackson een netwerk om zich had en dat zijn bedrijven hierin een actieve rol hadden.

Wie en waar zijn die zieke mensen in dat netwerk?
  zaterdag 27 april 2019 @ 13:39:07 #102
16715 Mylene
*schatje*
pi_186457841
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 03:34 schreef bingoman het volgende:

[..]

Dat had ik al gedaan. Er worden meerdere argumenten gegeven. Ten eerste natuurlijk de timing. Bewijs dien je in voordat een rechtszaak begint zodat iedereen ruim de tijd heeft om zich voor te bereiden. Dat doe je niet in de laatste weken als beide partijen al klaar zijn en de jury al aan het overleggen is. Hij geeft de verdediging geen tijd om een verzoek tot inzage van het bewijs in te dienen. Zulke dingen kosten allemaal tijd.

Verzoek ingediend op 25 mei 2005
Afgekeurd 26 mei
Einde rechtszaak 13 juni

Verder gebruikt hij geen deskundigen, hij dekt zichzelf in door alleen maar zijn eigen mening te geven, en noemt niet eens de mensen die de foto's kunnen verifiëren. Hij noemt ook geen Dworin. Hij heeft geen Jordan Chandler en wist daardoor natuurlijk al lang dat het niks zou worden.

De lange titel van zijn verzoek maakt het wel duidelijk dat dit alleen maar een publiciteitsstunt was: “Plaintiff’s Motion to admit evidence that Jordan Chandler had knowledge and accurately described defendant’s distinctively-blemished lower torso and penis in 1994”. Dat staat leuk in de krantenberichten.
https://vindicatemj.wordp(...)s-at-the-2005-trial/
Ik heb de documenten van de rechtszaak nog een keer gelezen. Ik lees niet terug in de uitspraak van de rechter dat het bewijs niet werd toegelaten omdat de jury al aan het overleggen was, dat beide partijen al klaar waren, het een publiciteitsstunt was, het eigenlijk geen bewijs was. Hij gaf duidelijk zijn motivatie weer om het bewijs niet toe te laten. Hij zei wel dat de verdediging Jordan Chandler niet aan een kruisverhoor had kunnen onderwerpen. De rechter noemde het bewijs overigens geen hearsay.

Michael Jackson fan Helena van VMJ :') maakt er een hele theorie van, niet gebaseerd op de feiten. Het komt uiteindelijk hier op neer, nog maar een keer posten.

quote:
Towards the end of Jackson’s 2005 Molestation trial, the prosecution attempted to enter the photographs and Jordan’s description into evidence, this time using the word of Thomas Sneddon and the law enforcement officers that Jordan gave his description to for corroboration. The defense successfully argued that under Californian law it is not allowed by either side to bring in sensational evidence at the end of a trial so it was not allowed.
bron

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 27-04-2019 20:05:05 ]
  Moderator zaterdag 27 april 2019 @ 22:24:10 #103
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186467714
Over David Geffen zijn ook wat rumors.
Singer en Geffen investeerden in DEN.
Je kan Geffen wel linken aan Bryan Singer en Michael Jackson. Misschien zoeken ze elkaar op?
pi_186468418
https://www.stereogum.com(...)up-for-auction/news/

Kurt Cobain was ook dol op David Geffen.
  Moderator zaterdag 27 april 2019 @ 23:12:21 #105
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186468772
  zondag 28 april 2019 @ 10:38:59 #106
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186473265
Ah conspiracy's met Geffen!

De lopende conspiracy die ik wel eens tegenkom vanuit de MJ Fans is:

Weinstein en Oprah zijn dikke buddy's:

Op 10 januari kwam er belabberd nieuws over Weinstein, bekende actrices schaarden zich achter de beschuldigingen:

Dezelfde dag nog, deze aankondiging:

Wat ging er nog meer in première er nog meer op Sundance? "Untouchable: The Harvey Weinstein Story"

Dan de rol van Geffen:
Oprah vierde haar verjaardag begin dit jaar op het jacht van David Geffen, daar bekeek ze Leaving Neverland (want dat is een leuke verjaardagsactiviteit).

Toen ze van boord kwam plande ze haar interview met Wade en Jimmy.

Daarnaast loopt er nog een rechtszaak van MJ Estate tegen AEG. AEG is de concertorganisatie achter de 'This is it' reeks uit 2009. En de vrouw van de advocaat van AEG is de directrice van Sundance.

Ik snap het ook niet precies, maar daarvoor is het een conspiracy!
In ieder geval wordt Oprah door veel fans als Pure Evil gezien tegenwoordig.

Laat ik even duidelijk zijn, ik zag jullie posten over Geffen en dacht hey daar heb ik ook iets over gelezen. Vandaar deze post, niet dat dit mijn mening is.

bron: https://tiffanyfitzhenry.(...)d-leaving-neverland/
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 10:49:10 #107
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186473379
Maar wat heeft dit met Geffen te maken?
Oprah ligt op een jacht van Geffen naar Leaving Neverland te kijken? :D
  zondag 28 april 2019 @ 10:52:07 #108
28167 matthijst
pi_186473419
quote:
7s.gif Op zondag 28 april 2019 10:49 schreef SuperHartje het volgende:
Maar wat heeft dit met Geffen te maken?
Oprah vierde haar verjaardag begin dit jaar op het jacht van David Geffen :)
pi_186473424
Sorry hoor, maar ik noem even een voorbeeldje.
John de Mol is ook invloedrijk..
Maar maakt die artiesten het leven zuur?
pi_186473443
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 10:52 schreef matthijst het volgende:

[..]

Jaa en dan gezellig onder het eten van een stukje verjaardagstaart leaving neverland kijken.

Denk je nou echt dat ze dat deden?
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 10:56:03 #111
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186473461
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 10:52 schreef matthijst het volgende:

[..]

Net geedit :D

Ja maar verder bedoel ik. Is er meer?
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 10:58:16 #112
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186473483
Ik bedoelde dat er beweerd wordt dat Geffen ook een pedo is he. Niet over dat kapotmaken van MJ.
  zondag 28 april 2019 @ 11:01:36 #113
28167 matthijst
pi_186473514
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 10:52 schreef quirina het volgende:
Sorry hoor, maar ik noem even een voorbeeldje.
John de Mol is ook invloedrijk..
Maar maakt die artiesten het leven zuur?
Als John de Mol door 50 vrouwen beschuldigd werd van aanranding en hij kon op hetzelfde festival waar een docu over hem werd gemaakt zorgen voor een docu over Joop van den Ende zou iet het vast doen :D
  zondag 28 april 2019 @ 11:02:35 #114
28167 matthijst
pi_186473523
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 10:54 schreef quirina het volgende:

[..]

Jaa en dan gezellig onder het eten van een stukje verjaardagstaart leaving neverland kijken.

Klinkt vaag maar volgens mij stond 't ergens op Oprah's insta oid.
Zou ook geen 4 uur naar die kut film gaan kijken. Laat staan op je verjaardag.
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 11:04:21 #115
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186473541
Nou vind het ongeloofwaardig dat het een PR stunt was tegen Weinstien.
Waarom dat nou weer :D
  zondag 28 april 2019 @ 11:04:33 #116
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186473544
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 10:54 schreef quirina het volgende:

[..]

Ze was daar o.a. met Gayle King:

quote:
King later raved about Leaving Neverland, which details how Michael Jackson allegedly raped two young boys for years.

'Just watched ALL FOUR hours of Leaving Neverland.. powerful, compelling & a game changer for those who have been afraid to speak up of child sex abuse,' wrote King.
En dat was dus ook op 30 jan:
GayleKing twitterde op woensdag 30-01-2019 om 06:12:56 Just watched ALL FOUR hours of Leaving Neverland.. powerful, compelling & a game changer for those who have been afraid to speak up of child sex abuse . My heart goes out to Wade Robson &... https://t.co/qka0cmWvPg reageer retweet
Geffen en Jackson waren volgens dit artikel ook niet meer best buddies:
quote:
Geffen and Jackson were at times the best of friends, while there was also a period during which the singer was said to have placed curses on the billionaire.

This was reportedly over Jackson's desire to be a silent partner in Dreamworks with Geffen and Steven Spielberg, a plan that reportedly did not work out in the end because of the pop star's demands.
https://www.dailymail.co.(...)aving-Neverland.html
  zondag 28 april 2019 @ 11:05:21 #117
28167 matthijst
pi_186473553
  zondag 28 april 2019 @ 11:14:21 #118
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186473678
"I'll do it" zegt Oprah "What's in it for me?"

Apple presenteert samen met Steven Spielberg en Oprah de langverwachte videostreamingsdienst Apple TV+

Spielberg en Geffen zijn ook buddies.

[/conspiracy]
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 11:15:03 #119
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186473692
quote:
Beetje triest :{

Maar is er meer? Wat hebben ze verder met de docu te maken? :)
pi_186474862
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 12:44 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Juist de openheid die MJ daarin had geeft aan dat hij er niet geheimzinnig over deed. Niet echt het typische stiekeme pedo gedrag.
Michael Jackson had juist het imago van de excentrieke creatieveling. Dat hij met kinderen liep hoorde daar gewoon bij. Wacko Jacko, wel gek, niet gevaarlijk. Aldus de beeldvorming.

quote:
Normaal? Nee.
Maar daarom een pedo? Nee,dat is echt belachelijk.
Pedoseksualiteit komt ook voor, ik zie niet in waarom dat belachelijk is.

quote:
Je vind dat een basisschool meester ook niet met een kind hand in hand mag lopen?
Dat is een andere discussie. Daarbij had Michael Jackson geen doel met het hand in hand lopen (bijvoorbeeld een kind beschermen voor het verkeer). Hij deed het omdat hij het leuk vond.

quote:
En het is de laatste tijd juist gebleken, bij Weinstein en Cosby, dat er juist heel veel naar voren komen zodra er één over de brug is.

Waarom bij Jackson niet?

Omdat ze er niet zijn.
Terry George, Jordan Chandler, Gavin Arvizo, Wade Robson en James Safechuck zijn er niet?

Daarbij is er ook nog wel een verschil tussen Jackson aan de ene kant en Weinstein en Cosby aan de andere kant. Zij vielen op meerderjarigen, een meerderjarige kan gemakkelijker uit de kast komen en vertellen wat er is gebeurd. Een kind is makkelijker te manipuleren.

Ook moet je je afvragen wat het je oplevert om uit de kast te komen. Safechuck en Robson hebben beiden een hoop agressie over zich heen gekregen, terwijl ze nog geen cent schadevergoeding hebben gekregen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')