abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 27 april 2019 @ 12:44:05 #101
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186456702
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 12:24 schreef Za het volgende:

[..]

Hoe vaak treden mannen die ooit ten prooi waren aan een pedofiel nu feitelijk in de openbaarheid, of is er ruim beeldmateriaal van daders die hand in hand lopen met hun 7-jarige slachtoffers?
Juist de openheid die MJ daarin had geeft aan dat hij er niet geheimzinnig over deed. Niet echt het typische stiekeme pedo gedrag.

Normaal? Nee.
Maar daarom een pedo? Nee,dat is echt belachelijk.

Je vind dat een basisschool meester ook niet met een kind hand in hand mag lopen?


En het is de laatste tijd juist gebleken, bij Weinstein en Cosby, dat er juist heel veel naar voren komen zodra er één over de brug is.

Waarom bij Jackson niet?

Omdat ze er niet zijn.

quote:
In geval van MJ zijn er meerderen, plus, er vanuit gaande dat velen MJ innocent roepen om zichzelf buiten beeld te houden van de Neverland obsceniteiten, denk ik dat het imperium misschien wel 1 van de grootste was gerund door 1 individu.
Nee nee, de claim van Robson is niet dat het gerund wordt door één individu, maar dat Jackson een netwerk om zich had en dat zijn bedrijven hierin een actieve rol hadden.

Wie en waar zijn die zieke mensen in dat netwerk?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zaterdag 27 april 2019 @ 13:39:07 #102
16715 Mylene
*schatje*
pi_186457841
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 03:34 schreef bingoman het volgende:

[..]

Dat had ik al gedaan. Er worden meerdere argumenten gegeven. Ten eerste natuurlijk de timing. Bewijs dien je in voordat een rechtszaak begint zodat iedereen ruim de tijd heeft om zich voor te bereiden. Dat doe je niet in de laatste weken als beide partijen al klaar zijn en de jury al aan het overleggen is. Hij geeft de verdediging geen tijd om een verzoek tot inzage van het bewijs in te dienen. Zulke dingen kosten allemaal tijd.

Verzoek ingediend op 25 mei 2005
Afgekeurd 26 mei
Einde rechtszaak 13 juni

Verder gebruikt hij geen deskundigen, hij dekt zichzelf in door alleen maar zijn eigen mening te geven, en noemt niet eens de mensen die de foto's kunnen verifiëren. Hij noemt ook geen Dworin. Hij heeft geen Jordan Chandler en wist daardoor natuurlijk al lang dat het niks zou worden.

De lange titel van zijn verzoek maakt het wel duidelijk dat dit alleen maar een publiciteitsstunt was: “Plaintiff’s Motion to admit evidence that Jordan Chandler had knowledge and accurately described defendant’s distinctively-blemished lower torso and penis in 1994”. Dat staat leuk in de krantenberichten.
https://vindicatemj.wordp(...)s-at-the-2005-trial/
Ik heb de documenten van de rechtszaak nog een keer gelezen. Ik lees niet terug in de uitspraak van de rechter dat het bewijs niet werd toegelaten omdat de jury al aan het overleggen was, dat beide partijen al klaar waren, het een publiciteitsstunt was, het eigenlijk geen bewijs was. Hij gaf duidelijk zijn motivatie weer om het bewijs niet toe te laten. Hij zei wel dat de verdediging Jordan Chandler niet aan een kruisverhoor had kunnen onderwerpen. De rechter noemde het bewijs overigens geen hearsay.

Michael Jackson fan Helena van VMJ :') maakt er een hele theorie van, niet gebaseerd op de feiten. Het komt uiteindelijk hier op neer, nog maar een keer posten.

quote:
Towards the end of Jackson’s 2005 Molestation trial, the prosecution attempted to enter the photographs and Jordan’s description into evidence, this time using the word of Thomas Sneddon and the law enforcement officers that Jordan gave his description to for corroboration. The defense successfully argued that under Californian law it is not allowed by either side to bring in sensational evidence at the end of a trial so it was not allowed.
bron

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 27-04-2019 20:05:05 ]
  Moderator zaterdag 27 april 2019 @ 22:24:10 #103
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186467714
Over David Geffen zijn ook wat rumors.
Singer en Geffen investeerden in DEN.
Je kan Geffen wel linken aan Bryan Singer en Michael Jackson. Misschien zoeken ze elkaar op?
A child is born with no state of mind.
pi_186468418
https://www.stereogum.com(...)up-for-auction/news/


Kurt Cobain was ook dol op David Geffen.
  Moderator zaterdag 27 april 2019 @ 23:12:21 #105
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186468772
A child is born with no state of mind.
  zondag 28 april 2019 @ 10:38:59 #106
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186473265
Ah conspiracy's met Geffen!

De lopende conspiracy die ik wel eens tegenkom vanuit de MJ Fans is:

Weinstein en Oprah zijn dikke buddy's:


Op 10 januari kwam er belabberd nieuws over Weinstein, bekende actrices schaarden zich achter de beschuldigingen:


Dezelfde dag nog, deze aankondiging:


Wat ging er nog meer in première er nog meer op Sundance? "Untouchable: The Harvey Weinstein Story"


Dan de rol van Geffen:
Oprah vierde haar verjaardag begin dit jaar op het jacht van David Geffen, daar bekeek ze Leaving Neverland (want dat is een leuke verjaardagsactiviteit).


Toen ze van boord kwam plande ze haar interview met Wade en Jimmy.

Daarnaast loopt er nog een rechtszaak van MJ Estate tegen AEG. AEG is de concertorganisatie achter de 'This is it' reeks uit 2009. En de vrouw van de advocaat van AEG is de directrice van Sundance.


Ik snap het ook niet precies, maar daarvoor is het een conspiracy!
In ieder geval wordt Oprah door veel fans als Pure Evil gezien tegenwoordig.



Laat ik even duidelijk zijn, ik zag jullie posten over Geffen en dacht hey daar heb ik ook iets over gelezen. Vandaar deze post, niet dat dit mijn mening is.

bron: https://tiffanyfitzhenry.(...)d-leaving-neverland/
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 10:49:10 #107
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186473379
Maar wat heeft dit met Geffen te maken?
Oprah ligt op een jacht van Geffen naar Leaving Neverland te kijken? :D
A child is born with no state of mind.
  zondag 28 april 2019 @ 10:52:07 #108
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_186473419
quote:
7s.gif Op zondag 28 april 2019 10:49 schreef SuperHartje het volgende:
Maar wat heeft dit met Geffen te maken?
Oprah vierde haar verjaardag begin dit jaar op het jacht van David Geffen :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_186473424
Sorry hoor, maar ik noem even een voorbeeldje.
John de Mol is ook invloedrijk..
Maar maakt die artiesten het leven zuur?
pi_186473443
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 10:52 schreef matthijst het volgende:

[..]

Oprah vierde haar verjaardag begin dit jaar op het jacht van David Geffen :)
Jaa en dan gezellig onder het eten van een stukje verjaardagstaart leaving neverland kijken.

Denk je nou echt dat ze dat deden?
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 10:56:03 #111
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186473461
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 10:52 schreef matthijst het volgende:

[..]

Oprah vierde haar verjaardag begin dit jaar op het jacht van David Geffen :)
Net geedit :D

Ja maar verder bedoel ik. Is er meer?
A child is born with no state of mind.
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 10:58:16 #112
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186473483
Ik bedoelde dat er beweerd wordt dat Geffen ook een pedo is he. Niet over dat kapotmaken van MJ.
A child is born with no state of mind.
  zondag 28 april 2019 @ 11:01:36 #113
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_186473514
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 10:52 schreef quirina het volgende:
Sorry hoor, maar ik noem even een voorbeeldje.
John de Mol is ook invloedrijk..
Maar maakt die artiesten het leven zuur?
Als John de Mol door 50 vrouwen beschuldigd werd van aanranding en hij kon op hetzelfde festival waar een docu over hem werd gemaakt zorgen voor een docu over Joop van den Ende zou iet het vast doen :D
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 28 april 2019 @ 11:02:35 #114
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_186473523
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 10:54 schreef quirina het volgende:

[..]

Jaa en dan gezellig onder het eten van een stukje verjaardagstaart leaving neverland kijken.

Denk je nou echt dat ze dat deden?
Klinkt vaag maar volgens mij stond 't ergens op Oprah's insta oid.
Zou ook geen 4 uur naar die kut film gaan kijken. Laat staan op je verjaardag.
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 11:04:21 #115
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186473541
Nou vind het ongeloofwaardig dat het een PR stunt was tegen Weinstien.
Waarom dat nou weer :D
A child is born with no state of mind.
  zondag 28 april 2019 @ 11:04:33 #116
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186473544
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 10:54 schreef quirina het volgende:

[..]

Jaa en dan gezellig onder het eten van een stukje verjaardagstaart leaving neverland kijken.

Denk je nou echt dat ze dat deden?
Ze was daar o.a. met Gayle King:

quote:
King later raved about Leaving Neverland, which details how Michael Jackson allegedly raped two young boys for years.

'Just watched ALL FOUR hours of Leaving Neverland.. powerful, compelling & a game changer for those who have been afraid to speak up of child sex abuse,' wrote King.
En dat was dus ook op 30 jan:
GayleKing twitterde op woensdag 30-01-2019 om 06:12:56 Just watched ALL FOUR hours of Leaving Neverland.. powerful, compelling & a game changer for those who have been afraid to speak up of child sex abuse . My heart goes out to Wade Robson &... https://t.co/qka0cmWvPg reageer retweet
Geffen en Jackson waren volgens dit artikel ook niet meer best buddies:
quote:
Geffen and Jackson were at times the best of friends, while there was also a period during which the singer was said to have placed curses on the billionaire.

This was reportedly over Jackson's desire to be a silent partner in Dreamworks with Geffen and Steven Spielberg, a plan that reportedly did not work out in the end because of the pop star's demands.
https://www.dailymail.co.(...)aving-Neverland.html
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zondag 28 april 2019 @ 11:05:21 #117
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_186473553
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 28 april 2019 @ 11:14:21 #118
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186473678
"I'll do it" zegt Oprah "What's in it for me?"

Apple presenteert samen met Steven Spielberg en Oprah de langverwachte videostreamingsdienst Apple TV+


Spielberg en Geffen zijn ook buddies.

[/conspiracy]
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 11:15:03 #119
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186473692
quote:
Beetje triest :{

Maar is er meer? Wat hebben ze verder met de docu te maken? :)
A child is born with no state of mind.
pi_186474862
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 12:44 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Juist de openheid die MJ daarin had geeft aan dat hij er niet geheimzinnig over deed. Niet echt het typische stiekeme pedo gedrag.
Michael Jackson had juist het imago van de excentrieke creatieveling. Dat hij met kinderen liep hoorde daar gewoon bij. Wacko Jacko, wel gek, niet gevaarlijk. Aldus de beeldvorming.

quote:
Normaal? Nee.
Maar daarom een pedo? Nee,dat is echt belachelijk.
Pedoseksualiteit komt ook voor, ik zie niet in waarom dat belachelijk is.

quote:
Je vind dat een basisschool meester ook niet met een kind hand in hand mag lopen?
Dat is een andere discussie. Daarbij had Michael Jackson geen doel met het hand in hand lopen (bijvoorbeeld een kind beschermen voor het verkeer). Hij deed het omdat hij het leuk vond.

quote:
En het is de laatste tijd juist gebleken, bij Weinstein en Cosby, dat er juist heel veel naar voren komen zodra er één over de brug is.

Waarom bij Jackson niet?

Omdat ze er niet zijn.
Terry George, Jordan Chandler, Gavin Arvizo, Wade Robson en James Safechuck zijn er niet?

Daarbij is er ook nog wel een verschil tussen Jackson aan de ene kant en Weinstein en Cosby aan de andere kant. Zij vielen op meerderjarigen, een meerderjarige kan gemakkelijker uit de kast komen en vertellen wat er is gebeurd. Een kind is makkelijker te manipuleren.

Ook moet je je afvragen wat het je oplevert om uit de kast te komen. Safechuck en Robson hebben beiden een hoop agressie over zich heen gekregen, terwijl ze nog geen cent schadevergoeding hebben gekregen.
  zondag 28 april 2019 @ 13:15:45 #121
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186475518
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 12:34 schreef luxerobots het volgende:

Michael Jackson had juist het imago van de excentrieke creatieveling. Dat hij met kinderen liep hoorde daar gewoon bij. Wacko Jacko, wel gek, niet gevaarlijk. Aldus de beeldvorming.

Pedoseksualiteit komt ook voor, ik zie niet in waarom dat belachelijk is.
Zeg ik dan dat dat niet voorkomt? Wat een onzin weer.

quote:
Dat is een andere discussie. Daarbij had Michael Jackson geen doel met het hand in hand lopen (bijvoorbeeld een kind beschermen voor het verkeer). Hij deed het omdat hij het leuk vond.
En dat weet je.. hoe precies?

quote:
Terry George, Jordan Chandler, Gavin Arvizo, Wade Robson en James Safechuck zijn er niet?

Daarbij is er ook nog wel een verschil tussen Jackson aan de ene kant en Weinstein en Cosby aan de andere kant. Zij vielen op meerderjarigen, een meerderjarige kan gemakkelijker uit de kast komen en vertellen wat er is gebeurd. Een kind is makkelijker te manipuleren.

Ook moet je je afvragen wat het je oplevert om uit de kast te komen. Safechuck en Robson hebben beiden een hoop agressie over zich heen gekregen, terwijl ze nog geen cent schadevergoeding hebben gekregen.
Staat wel een beetje in schril contrast met de aantallen Weinstein, Cosby en ook Spacey hè? En dat terwijl MJ nog wel een hele child-abuse organisatie runde..

En hey je mist Jason Francia en Michael Jacobshagen!

Oh, en Daniel Kapon, en Joseph Bartucci.

En dat Canadese jochie.

Just because you read it in a magazine
Or see it on the TV screen
Don't make it factual


Tabloid Junkie

If you show me the cash
Then I will take it
If you tell me to cry
Then I will fake it
If you give me a hand
Then I will shake it
You do anything for money


Money

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zondag 28 april 2019 @ 13:43:44 #122
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186475951
Dit was Neverland echt:

“He really did build Neverland for kids, the children of the world. There’s just no way that all the children of the world could experience Neverland, but I will say, and this is something I get very…almost passionate about…I have seen it first hand, when Michael did have kids there, you know, sick kids, Make-a-wish kids, Neverland stood on its own two feet in terms of that.

This was an amazing place, but on top of that, Michael gave his time, and he would be out there giving the tour. He’d be driving the golf cart and telling jokes with the kids. He would be in the middle of a water balloon fight. He would be on the rides, you know, telling the operator to go faster and faster.

It’s one thing to build something and then say, ‘Okay, everyone, come and enjoy it. I’m too busy.’ But, it’s another to roll up your sleeves and be out there in the midst of it and that’s really what I saw. I mean I would be there, and you know, I have four daughters, I have four beautiful, healthy, awesome daughters. I can’t imagine the pain that a parent must feel when their child is sick and there’s nothing that anybody can do about it, but, Michael…how do I put this…that’s a difficult place to go.

It’s easy for us to pull back and go, ‘Yeah, that’s too bad there are sick kids in the hospital and I’m going to be over here doing my thing.’ But, Michael would go to those kids and Michael would open up his home and I was just heartbroken…I mean I see little girls and little boys in wheelchairs being lifted into rides by their parents and by Michael.

Michael had a chariot built into the carousel for kids that weren’t strong enough to sit on a horse or on one of the animals, so you could just put them on a bench and they could be on the ride, but not quite as vigorous as to hold onto a horse.

That’s the stuff that…that’s real, that’s real life. That little girl that’s on the ride in front of me is probably not going to be with us in 3 or 4 weeks and this is her final wish…to be at Neverland with Michael. That’s a lot of weight to carry around and that’s the kind of stuff that…and…

I’ve worked with plenty of people that have a lot of money, blowing it up their nose, blowing it on parties. And, Michael…to experience Neverland for what it really was and see his dream come to life and to see the impact that it had on kids and families. I will always have an enormous respect for Michael, and I’m extremely proud to be part of the team that helped bring that thing to reality. It was like no place else on earth.”


Brad Sundberg

En tijdens zijn tours bezocht hij bij vrijwel elke stad die hij aandeed ook een ziekenhuis. Ook in Nederland.


Maar dat was eigenlijk gewoon groomen natuurlijk.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zondag 28 april 2019 @ 14:38:46 #123
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_186477054
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 12:34 schreef luxerobots het volgende:
Safechuck en Robson hebben beiden een hoop agressie over zich heen gekregen.
agressie?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_186479750
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 14:38 schreef matthijst het volgende:

[..]

agressie?
Verbale agressie.
pi_186480113
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 13:15 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Zeg ik dan dat dat niet voorkomt? Wat een onzin weer.
[..]

En dat weet je.. hoe precies?
Michael Jackson werd door iemand gedwongen om met kinderen hand in hand te lopen?

Lijkt me erg bijzonder, als hij dat deed, zonder dat hij het leuk vond.

quote:
Staat wel een beetje in schril contrast met de aantallen Weinstein, Cosby en ook Spacey hè? En dat terwijl MJ nog wel een hele child-abuse organisatie runde..
Wat wil je hiermee zeggen? Dat Michael Jackson slechts een kleine vis was? Of dat iets pas waar is als heel veel slachtoffers naar buiten treden?

quote:
En hey je mist Jason Francia en Michael Jacobshagen!

Oh, en Daniel Kapon, en Joseph Bartucci.

En dat Canadese jochie.
Jason Francia vind ik ook wel een interessante.

Waarom gaf Michael Jackson zijn moeder, Blanca Francia, $2 miljoen? Dat doe je toch niet als je onschuldig bent en deze mensen dus leugens over je verkondigen? https://heavy.com/enterta(...)on-maid-wade-robson/

quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 13:43 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Dit was Neverland echt:

Brad Sundberg

Wat een fansite zeg...

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 28-04-2019 16:52:23 ]
  zondag 28 april 2019 @ 17:47:30 #126
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_186481367
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 16:28 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Verbale agressie.
Want jij hebt ze gesproken? Of ergens gelezen dat iemand ze uitgescholden heeft?

Gasten lijken ondergedoken
Haters everywhere but I don't really care.
pi_186481512
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 17:47 schreef matthijst het volgende:

[..]

Want jij hebt ze gesproken? Of ergens gelezen dat iemand ze uitgescholden heeft?

Gasten lijken ondergedoken
Robson zei bij Oprah dat hij doodsbedreigingen had ontvangen.

Dan Reed heeft doodsbedreigingen ontvangen. https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US

En zelfs iemand als Matt Lucas heeft doodsbedreigingen ontvangen nadat hij Michael Jackson een pedo noemde. https://www.thesun.co.uk/(...)paedo-death-threats/
pi_186481836
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 16:44 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Michael Jackson werd door iemand gedwongen om met kinderen hand in hand te lopen?

Lijkt me erg bijzonder, als hij dat deed, zonder dat hij het leuk vond.
[..]

Wat wil je hiermee zeggen? Dat Michael Jackson slechts een kleine vis was? Of dat iets pas waar is als heel veel slachtoffers naar buiten treden?
[..]

Jason Francia vind ik ook wel een interessante.

Waarom gaf Michael Jackson zijn moeder, Blanca Francia, $2 miljoen? Dat doe je toch niet als je onschuldig bent en deze mensen dus leugens over je verkondigen? https://heavy.com/enterta(...)on-maid-wade-robson/
[..]

Wat een fansite zeg...
Ja die fan site is van de Michael Jackson profeten he.Dat zijn fans die Michael Jackson tot een God verheven hebben.
Zijn ook een beetje enge typetjes..
pi_186481862
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 17:47 schreef matthijst het volgende:

[..]

Want jij hebt ze gesproken? Of ergens gelezen dat iemand ze uitgescholden heeft?

Gasten lijken ondergedoken
Wade Robson zit gewoon lekker met z’n kont op Hawaï hoor.
Beetje cashen met zijn goede doel. Genieten van het mooie weer... je weet toch.
  zondag 28 april 2019 @ 19:28:16 #130
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_186482990
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 18:20 schreef quirina het volgende:

[..]

Wade Robson zit gewoon lekker met z’n kont op Hawaï hoor.
Beetje cashen met zijn goede doel. Genieten van het mooie weer... je weet toch.
Precies.
Doodsbedreigingen zijn zoooooo 1998.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_186483046
https://edition.cnn.com/2(...)l-jackson/index.html


Corey Feldman ook een slachtoffer van grooming.
pi_186483115
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:52 schreef matthijst het volgende:
De paus runt de grootste pedo operatie :)
https://i.pinimg.com/orig(...)20866076b42c1240.gif

Kijk... :N
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 19:52:06 #133
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186483427
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 19:32 schreef quirina het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)l-jackson/index.html


Corey Feldman ook een slachtoffer van grooming.
Als je het boeiend vindt is dit topic misschien wel wat voor je. Bijdragen zijn welkom :)
BNW / Internationaal kinderhandel en pedofielennetwerk #3
A child is born with no state of mind.
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 19:55:09 #134
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186483491
A child is born with no state of mind.
  zondag 28 april 2019 @ 19:58:52 #135
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_186483576
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 19:32 schreef quirina het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)l-jackson/index.html


Corey Feldman ook een slachtoffer van grooming.
Hij geeft precies aan wat het probleem is:

"Everything was similar [to what happened to me] up until the sexual part," Feldman said. "Everything. He bought me gifts, a Watchman TV, a gold watch from Disneyland."

"So was he grooming me and I just never ended up being his pick? Or was that just who he was? That's the f***ing thing. We'll never know. But I would have been exactly his type. I was cute, short and blond. You know?"
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 28 april 2019 @ 20:24:52 #136
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186484283
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 16:44 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Michael Jackson werd door iemand gedwongen om met kinderen hand in hand te lopen?

Lijkt me erg bijzonder, als hij dat deed, zonder dat hij het leuk vond.
Kan natuurlijk ook dat het kind zijn hand pakt?

quote:
Wat wil je hiermee zeggen? Dat Michael Jackson slechts een kleine vis was? Of dat iets pas waar is als heel veel slachtoffers naar buiten treden?
Dat de zaak van MJ niet overeenkomt met recente vergelijkbare situaties. Er komt misbruik uit van een grote bekendheid, en de regel lijkt te zijn dat er daarna veel nieuwe slachtoffers zich melden.

quote:
Jason Francia vind ik ook wel een interessante.
Verbaasd me niks, lekker cherrypicken en de rest negeren.

quote:
Waarom gaf Michael Jackson zijn moeder, Blanca Francia, $2 miljoen? Dat doe je toch niet als je onschuldig bent en deze mensen dus leugens over je verkondigen? https://heavy.com/enterta(...)on-maid-wade-robson/
Net als bij Chandler is het Jason nooit verboden om te getuigen in een criminal case. En dat heeft hij in 2005, onder Sneddon, alsnog gedaan. De jury vond hem niet geloofwaardig.

Dus ja, waarom afgekocht? Zal een financiële afweging zijn geweest. Jackson verdiende goud geld in die tijd. Een paar maand niet kunnen werken vanwege zo'n rechtszaak kostte hem waarschijnlijk veel meer.

Dan puur uit principe om je naam te zuiveren? Tja, is dat met de uitspraak van 2005 gebeurd?

De andere namen die ik je gaf geven een beeld dat ook werkelijkheid is.
Aasgieren die alles aangrijpen om geld van Jackson af te troggelen. Of ontken je die mogelijkheid?

quote:
Wat een fansite zeg...
Ja, als je veel bijzondere en goede dingen doet, dan wordt daar over geschreven en krijg je fans.

Gaat me ook niet zozeer om die site, maar om de man die die uitspraken doet Brad Sundberg over Neverland. Iemand die bijna 20 jaar met MJ heeft doorgebracht. Die kan daar een goed beeld over schetsen.

Een langer interview met hem hier: http://www.mjjcommunity.c(...)a-with-brad-sundberg
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_186484612
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 20:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Kan natuurlijk ook dat het kind zijn hand pakt?
Als volwassene kun je zelf wat afstand bewaren tot kinderen. Ergens moet je een grens trekken, dat had Michael Jackson moeten doen bij het hand in hand lopen. Vooral na dat eerste juridische gedoe met de Chandlers.

quote:
Dat de zaak van MJ niet overeenkomt met recente vergelijkbare situaties. Er komt misbruik uit van een grote bekendheid, en de regel lijkt te zijn dat er daarna veel nieuwe slachtoffers zich melden.
Die andere vergelijkbare gevallen waren ook geen pedofielen.

quote:
Verbaasd me niks, lekker cherrypicken en de rest negeren.
Kijk naar jezelf, de fansites wel betrouwbaar vinden maar Leaving Neverland niet.

quote:
Net als bij Chandler is het Jason nooit verboden om te getuigen in een criminal case. En dat heeft hij in 2005, onder Sneddon, alsnog gedaan. De jury vond hem niet geloofwaardig.
Dat vetgedrukte is een leugen trouwens.

quote:
Dus ja, waarom afgekocht? Zal een financiële afweging zijn geweest. Jackson verdiende goud geld in die tijd. Een paar maand niet kunnen werken vanwege zo'n rechtszaak kostte hem waarschijnlijk veel meer.

Dan puur uit principe om je naam te zuiveren? Tja, is dat met de uitspraak van 2005 gebeurd?

De andere namen die ik je gaf geven een beeld dat ook werkelijkheid is.
Aasgieren die alles aangrijpen om geld van Jackson af te troggelen. Of ontken je die mogelijkheid?
Je moet je eigen (incomplete) verstand maar eens gebruiken. Zou jij geld betalen aan mensen die vuile leugens over je verspreiden?

Al helemaal als je toch het geld hebt voor rechtszaken en als je notabene onschuldig bent.

quote:
Ja, als je veel bijzondere en goede dingen doet, dan wordt daar over geschreven en krijg je fans.
Maar stel, hij misbruikte kinderen, als je hersentjes dat kunnen bevatten.

Maakt dat het dan ongedaan? Kun je dat tegen elkaar wegstrepen? Hij deed goede dingen, en hij misbruikte kinderen. Dus hij blijft goed bezig?

quote:
Gaat me ook niet zozeer om die site, maar om de man die die uitspraken doet Brad Sundberg over Neverland. Iemand die bijna 20 jaar met MJ heeft doorgebracht. Die kan daar een goed beeld over schetsen.

Een langer interview met hem hier: http://www.mjjcommunity.c(...)a-with-brad-sundberg
Michael Jackson Community. The Fan Club Exclusive.
Die zullen vast de regels wat betreft objectieve journalistiek keihard naleven.
  zondag 28 april 2019 @ 20:57:07 #138
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186485027
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 20:38 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als volwassene kun je zelf wat afstand bewaren tot kinderen. Ergens moet je een grens trekken, dat had Michael Jackson moeten doen bij het hand in hand lopen.
Ik heb wel met je te doen. Wat leef jij in een angstige wereld.

quote:
Die andere vergelijkbare gevallen waren ook geen pedofielen.
Zitten ook (destijds) minderjarigen bij degenen die naar voren komen. Zou ook niet weten trouwens dat dat allemaal zoveel uit zou maken. Heb je een link naar iets waaruit dat blijkt?

quote:
Kijk naar jezelf, de fansites wel betrouwbaar vinden maar Leaving Neverland niet.
Veralgemeniseer het maar weer. Het gaat om achterliggende bronnen en geloofwaardigheid.

quote:
Dat vetgedrukte is een leugen trouwens.
Nou, laat maar zien.

quote:
Je moet je eigen (incomplete) verstand maar eens gebruiken.
[..]
Maar stel, hij misbruikte kinderen, als je hersentjes dat kunnen bevatten.
Nou nou

quote:
Maakt dat het dan ongedaan? Kun je dat tegen elkaar wegstrepen? Hij deed goede dingen, en hij misbruikte kinderen. Dus hij blijft goed bezig?
Hij deed goede dingen, en is vrijgesproken van de aanklachten.

quote:
Michael Jackson Community. The Fan Club Exclusive.
Die zullen vast de regels wat betreft objectieve journalistiek keihard naleven.
Wat lul je nu over objectieve journalistiek, dit is gewoon een interview met iemand die Jackson goed kende.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_186485256
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 20:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Ik heb wel met je te doen. Wat leef jij in een angstige wereld.
Als je een rechtszaak vanwege pedofilie hebt weten te voorkomen, verschijn je daarna toch niet weer hand in hand met minderjarige jongens?

Ik vraag me af hoeveel kritische mensen Michael Jackson nog om zich heen had, want die mensen zullen echt met de handen in het haar hebben moeten zitten.

quote:
Zitten ook (destijds) minderjarigen bij degenen die naar voren komen. Zou ook niet weten trouwens dat dat allemaal zoveel uit zou maken. Heb je een link naar iets waaruit dat blijkt?
Het duurt ook vaak jaren voordat kinderen die slachtoffer worden van seksueel misbruik dit openbaar maken. Sowieso is het een onzinnige claim dat er niet zoveel slachtoffers van Michael Jackson zijn als van Weinstein. Al misbruikte Michael Jackson één kind, dan nog is dat vreselijk.

quote:
Nou, laat maar zien.
Nee. Jij doet een claim, dat de jury (die ik overigens helemaal niet zo interessant vind) het verhaal van Jordy Chandler ongeloofwaardig vond.

Wie stelt, bewijst.
pi_186485456
Zou Brave_Sir_Robin hier gestaan hebben?

  zondag 28 april 2019 @ 21:15:27 #141
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186485479
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 21:05 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als je een rechtszaak vanwege pedofilie hebt weten te voorkomen, verschijn je daarna toch niet weer hand in hand met minderjarige jongens?
Wat is er nu zo erg aan hand in hand lopen?

quote:
Het duurt ook vaak jaren voordat kinderen die slachtoffer worden van seksueel misbruik dit openbaar maken. Sowieso is het een onzinnige claim dat er niet zoveel slachtoffers van Michael Jackson zijn als van Weinstein. Al misbruikte Michael Jackson één kind, dan nog is dat vreselijk.
Geen onderbouwing dus?

Het is helemaal niet onzinnig om deze zaken te vergelijken. Robson beweert immers dat Jackson waarschijnlijk vele slachtoffers heeft gemaakt. Die zijn inmiddels allemaal volwassen.

quote:
Nee. Jij doet een claim, dat de jury (die ik overigens helemaal niet zo interessant vind) het verhaal van Jordy Chandler ongeloofwaardig vond.

Wie stelt, bewijst.
Ah, je hebt de zin niet begrepen. Lees het nog maar eens.

En natuurlijk vind je de jury niet interessant. Had je zeker ook niet gevonden als ze hem schuldig hadden verklaard?

En je negeert nog wat anders:
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 20:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

De andere namen die ik je gaf geven een beeld dat ook werkelijkheid is.
Aasgieren die alles aangrijpen om geld van Jackson af te troggelen. Of ontken je die mogelijkheid?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zondag 28 april 2019 @ 21:16:45 #142
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186485503
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 21:14 schreef luxerobots het volgende:
Zou Brave_Sir_Robin hier gestaan hebben?

Hé dat ben ik!
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_186485566
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 21:15 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ah, je hebt de zin niet begrepen. Lees het nog maar eens.
Oké.

quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 20:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Net als bij Chandler is het Jason nooit verboden om te getuigen in een criminal case. En dat heeft hij in 2005, onder Sneddon, alsnog gedaan. De jury vond hem niet geloofwaardig.
Dat moet toch aan te tonen zijn. Dat de jury Chandler ongeloofwaardig vond.

Doe je best.
  zondag 28 april 2019 @ 21:25:02 #144
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186485694
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 21:19 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Oké.
[..]

Dat moet toch aan te tonen zijn. Dat de jury Chandler ongeloofwaardig vond.

Doe je best.
Blijkbaar zijn twee namen in één zin wat lastig voor je?
En context was ook lastig voor je, dat wist ik al.

Dus vooruit:
quote:
Net als bij Chandler is het Jason nooit verboden om te getuigen in een criminal case. En dat heeft hij (Jason dus) in 2005, onder Sneddon, alsnog gedaan. De jury vond hem niet geloofwaardig.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_186485747
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 21:25 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn twee namen in één zin wat lastig voor je?
En context was ook lastig voor je, dat wist ik al.

Dus vooruit:
[..]

Het is sowieso een warrig stukje tekst van je. Want Chandler is juist geld betaald om zijn muil te houden.
  zondag 28 april 2019 @ 21:29:30 #146
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186485831
Klopt, het was een erg lastige zin.

Sorry daarvoor.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zondag 28 april 2019 @ 21:44:49 #147
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_186486227
Publieke opinie is zo fel nog niet tegen Jackson.

Michael Jackson’s name to remain on L.A. school auditorium despite sex abuse claims



quote:
A Los Angeles elementary school that briefly counted pop star Michael Jackson as a student before he skyrocketed to fame has voted to keep his name on the auditorium in a decision that generated worldwide interest.

"A majority of those who participated voted to maintain the current name as the Michael Jackson Auditorium"

[..]

“Quite honestly, there should be a world holiday celebrating this man,” said Dea, referring to Jackson’s charitable work. “What are we going to do? Dig up the body of a dead innocent black man and try him? This is a slippery slope that we dare not go down as a society. What lessons do our kids learn from this?”
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zondag 28 april 2019 @ 21:52:03 #148
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_186486410
quote:
De échte molester staat rechtsonder op de foto met dat rokje aan
Wat een gluiperig ventje. Denkt natuurlijk dat die meisjes niet door hebben dat het een jongen is, in z'n rok.
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 22:07:02 #149
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186486770
Er waren vroeger katholieke scholen in Europa waar het vereist was dat jongens rokken droegen.
A child is born with no state of mind.
pi_186487110
Als Leaving Neverland bomvol leugens zit, en dat kan niet anders als Michael Jackson geen kinderen misbruikt heeft. Waar zitten al die leugens dan?

Ja, Safechuck heeft het over een treinstation dat nog niet bestond. Maar dat bewijst alleen dat het tijdspad niet klopt, want het treinstation is geen plek die niet bestaat, het is later gebouwd.

Overigens, in de documentaire van ongeveer vier uur klopt zeer veel wel.
- Je ziet Safechuck op het podium dansen met Michael Jackson.
- Je ziet Safechuck off-stage samen met Michael Jackson langs allemaal fans lopen.
- De moeder van Safechuck en James zelf ontmoeten bekendheden, en je ziet een foto van hen met Harisson Ford.
- Je ziet Safechuck in een bus met Michael Jackson.
- Je ziet Safechuck en Michael Jackson uit een vliegtuig stappen.
- Je ziet Safechuck en Michael Jackson een hotel in stappen.

Goed, allemaal waar.

En dan wordt er dus verteld over het misbruik. Waarbij Michael Jackson met een kop warm water het geslachtsdeel van Safechuck stijf probeert te krijgen. Dat komt erg waarheidsgetrouw op mij over. Juist omdat er nog zo weinig seks in zo'n kind zit. Daarbij was de gelegenheid er ook.

Echter, mocht het dus niet waar zijn. Dan vertellen zowel de moeder van James als hijzelf een heel vuile leugen. Maar hoe zit dat dan precies?

Want de moeder vertelt eigenlijk ook dat zij gefaald heeft als opvoedster. Liegt James dus en gelooft zijn moeder hem? Dan zet hij zijn moeder onterecht voor het grote publiek neer als iemand die hem verwaarloosd heeft. Of is het een leugen die ze samen vertellen?

En waarom eigenlijk? Allemaal voor wat extra poen? Dat waarschijnlijk niet eens komt (want de schade verhalen op een man die al 10 jaar dood is, is niet bepaald makkelijk).

En wat Wade Robson betreft, voor hem geldt precies hetzelfde.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 28-04-2019 22:25:45 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')