Ze begon om 15.00 maar was er al een half uur eerder. Ligt in haar aard.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe laat je begonnen bent.
Zeik nietquote:Op donderdag 25 april 2019 00:18 schreef chufi het volgende:
Als mod door het slotje heen posten en LaPo claimen .....
Zielig wel.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:18 schreef chufi het volgende:
Als mod door het slotje heen posten en LaPo claimen .....
quote:
Ben jij familie van Danny of zo? dat ze dit idiote gedoe toestaanquote:Op donderdag 25 april 2019 00:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SCHANDE!!!!!!!!!!!! OMG ZET HET IN DE KRANT!!!!!!!!
lol
Ik had echt zo'n goede TTquote:Op donderdag 25 april 2019 00:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja moest die TT hunter even snel af zijn
Jeetje.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ben jij familie van Danny of zo? dat ze dit idiote gedoe toestaan
Je zet jezelf lekker neer, zal ik maar zeggen................quote:Op donderdag 25 april 2019 00:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SCHANDE!!!!!!!!!!!! OMG ZET HET IN DE KRANT!!!!!!!!
lol
Het is maar net waar men zich druk om maakt.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je zet jezelf lekker neer, zal ik maar zeggen................
Laat ik dan net op de goede plek zitten hier.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Broodmongolen zitten meestal onder de users
Ik zie tegenwoordig mieren in mijn balkonbakken... en ja ik heb al mieren lok doosjes aangeschaft. Ik heb geen zin in een mieren nest op mijn balkon!quote:Op donderdag 25 april 2019 00:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
De beste tijd om ze te verdrijven, is vanaf het eerste moment dat je een mier in je huis vindt! Zodra de mieren een ware plaag geworden zijn, is verdrijven niet meer genoeg. Dan zit er niets anders op dan de mieren te bestrijden.
Denk dat het wel een plaag is als ze all over de keuken zitten, tot in de vaatwasser en koelkast aan toe. En ik ben al weken met van dat mierenspul bezig geweest toen het er één of twee bij de deur waren, maar daar komen ze gewoon doorheen. Tsja jammer dan, RIP mieren!
Waar doel je op? Ik heb meerdere feiten gepost in 1 post. Deze reactie kan ik niks mee....quote:
Ik constateer iets. Niet meer niet minder. Namaakgod.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is maar net waar men zich druk om maakt.
Hmquote:Op donderdag 25 april 2019 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In dit geval had je weer als wederom moeten opvatten.
HUTS 👊quote:Op donderdag 25 april 2019 00:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik constateer iets. Niet meer niet minder. Namaakgod.
Het is de toon die de muziek maakt.quote:
Gaan we vechten?quote:
Verbaal wel.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ben niet zo van het geweld.
dagbestedingquote:Op donderdag 25 april 2019 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik maak mij er niet druk om, misschien ben je geestelijk gehandicapt, en is dit een project?
je hebt geen feiten gepost skat, juist nietquote:Op donderdag 25 april 2019 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
Waar doel je op? Ik heb meerdere feiten gepost in 1 post. Deze reactie kan ik niks mee....
jij zingt valsquote:Op donderdag 25 april 2019 00:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is de toon die de muziek maakt.
Zonder wrijving geen glans!
KOEKOEK
Of iets anders dan.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Verzin eens wat anders als die kut airco's
Zinloos, want was aan jou gericht, zelfs dat begrijp je niet, jammer voor deze SC.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is een pracht smiley
Hoiquote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 00:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik jou lekker wel.
Scheelt een hoop aids aan mijn ogen. Hihi
Voor aids moet je sex hebben, dat lijkt mij in jou geval niet makkelijkquote:Op donderdag 25 april 2019 00:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik jou lekker wel.
Scheelt een hoop aids aan mijn ogen. Hihi
Oelala ik zie een uitdaging. Chicka 😍😋😉quote:Op donderdag 25 april 2019 00:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Voor aids moet je sex hebben, dat lijkt mij in jou geval niet makkelijk
En een FA.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |