Ze begon om 15.00 maar was er al een half uur eerder. Ligt in haar aard.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe laat je begonnen bent.
Zeik nietquote:Op donderdag 25 april 2019 00:18 schreef chufi het volgende:
Als mod door het slotje heen posten en LaPo claimen .....
Zielig wel.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:18 schreef chufi het volgende:
Als mod door het slotje heen posten en LaPo claimen .....
quote:
Ben jij familie van Danny of zo? dat ze dit idiote gedoe toestaanquote:Op donderdag 25 april 2019 00:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SCHANDE!!!!!!!!!!!! OMG ZET HET IN DE KRANT!!!!!!!!
lol
Ik had echt zo'n goede TTquote:Op donderdag 25 april 2019 00:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja moest die TT hunter even snel af zijn
Jeetje.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ben jij familie van Danny of zo? dat ze dit idiote gedoe toestaan
Je zet jezelf lekker neer, zal ik maar zeggen................quote:Op donderdag 25 april 2019 00:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SCHANDE!!!!!!!!!!!! OMG ZET HET IN DE KRANT!!!!!!!!
lol
Het is maar net waar men zich druk om maakt.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je zet jezelf lekker neer, zal ik maar zeggen................
Laat ik dan net op de goede plek zitten hier.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Broodmongolen zitten meestal onder de users
Ik zie tegenwoordig mieren in mijn balkonbakken... en ja ik heb al mieren lok doosjes aangeschaft. Ik heb geen zin in een mieren nest op mijn balkon!quote:Op donderdag 25 april 2019 00:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
De beste tijd om ze te verdrijven, is vanaf het eerste moment dat je een mier in je huis vindt! Zodra de mieren een ware plaag geworden zijn, is verdrijven niet meer genoeg. Dan zit er niets anders op dan de mieren te bestrijden.
Denk dat het wel een plaag is als ze all over de keuken zitten, tot in de vaatwasser en koelkast aan toe. En ik ben al weken met van dat mierenspul bezig geweest toen het er één of twee bij de deur waren, maar daar komen ze gewoon doorheen. Tsja jammer dan, RIP mieren!
Waar doel je op? Ik heb meerdere feiten gepost in 1 post. Deze reactie kan ik niks mee....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |