Zinloos, want was aan jou gericht, zelfs dat begrijp je niet, jammer voor deze SC.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is een pracht smiley
Hoiquote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 00:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik jou lekker wel.
Scheelt een hoop aids aan mijn ogen. Hihi
Voor aids moet je sex hebben, dat lijkt mij in jou geval niet makkelijkquote:Op donderdag 25 april 2019 00:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik jou lekker wel.
Scheelt een hoop aids aan mijn ogen. Hihi
Oelala ik zie een uitdaging. Chicka 😍😋😉quote:Op donderdag 25 april 2019 00:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Voor aids moet je sex hebben, dat lijkt mij in jou geval niet makkelijk
En een FA.quote:
Weet je, blijf lekker obliviouse (of hoe je dat ook schrijft.)quote:Op donderdag 25 april 2019 00:25 schreef sacha het volgende:
[..]
je hebt geen feiten gepost skat, juist niet
Gelukkig.quote:
Ohja dat songfestival komt er ook weer aanquote:Op donderdag 25 april 2019 00:30 schreef sacha het volgende:
[..]
das weer eens wat anders dan een liedje
Hey Brother.....ik voel een liedje aankomen.....quote:
ik ga een Louis van Gaaltje doen en nee, ik bedoel niet JUICHENquote:Op donderdag 25 april 2019 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet je, blijf lekker obliviouse (of hoe je dat ook schrijft.)
De karatetrapquote:Op donderdag 25 april 2019 00:31 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga een Louis van Gaaltje doen en nee, ik bedoel niet JUICHEN
Ga je me een karate kid kick geven??quote:Op donderdag 25 april 2019 00:31 schreef sacha het volgende:
[..]
Met dank aanTilly B.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hey Brother.....ik voel een liedje aankomen.....
quote:
Weenie, moet nog wel douchenquote:Op donderdag 25 april 2019 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe later op de avond, hoe schoner het volk.
quote:Op donderdag 25 april 2019 00:31 schreef sacha het volgende:
[..]
Truus beffen?quote:Op donderdag 25 april 2019 00:31 schreef sacha het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op donderdag 25 april 2019 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, dat is goed om te horen. Ben je ook weer wat mobieler of moet je nog steeds rusten?
Man man, je haalt alles door elkaar. Wat heeft dat met mijn handen te maken. Maar het is altijd wel wat, dat kloptquote:Op donderdag 25 april 2019 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je was toch over je hond gestruikeld?
Ik weet niet of je zoveel jaar na dato nog echt een fijnproever kan zijn...quote:Op donderdag 25 april 2019 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Betekend niet dat je haar niet meer kan beffen....
Dat is hier ook, dat klopt.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:39 schreef Petzi het volgende:
[..]
Man man, je haalt alles door elkaar. Wat heeft dat met mijn handen te maken. Maar het is altijd wel wat, dat klopt
Ik vroeg dan ook naar je mobiliteit en ging er daarbij vanuit dat je niet op je handen loopt. Met je handen ging het weer goed, zei je al.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:39 schreef Petzi het volgende:
[..]
Man man, je haalt alles door elkaar. Wat heeft dat met mijn handen te maken. Maar het is altijd wel wat, dat klopt
Dat is weer een ander verhaal....quote:Op donderdag 25 april 2019 00:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je zoveel jaar na dato nog echt een fijnproever kan zijn...
quote:Op donderdag 25 april 2019 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vroeg dan ook naar je mobiliteit en ging er daarbij vanuit dat je niet op je handen loopt. Met je handen ging het weer goed, zei je al.
Brrrquote:Op donderdag 25 april 2019 00:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is weer een ander verhaal....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |