Je bent me voor.quote:
Of gewoon samen dansen in de dancing waarbij al je contact toch bestaat uit fysiek contact en je elkaar verder niet kunt verstaan. Uiteindelijk ben je dan toch meer fysiek georiënteerd dan kennis maken met een kopje thee.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:19 schreef Fascination het volgende: [..] Drink je ook geen alcohol dan? Want alcohol brengt de boel wel op gang bij mij.
Lekker samen zwetenquote:Op woensdag 24 april 2019 20:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Of gewoon samen dansen in de dancing waarbij al je contact toch bestaat uit fysiek contact en je elkaar verder niet kunt verstaan. Uiteindelijk ben je dan toch meer fysiek georiënteerd dan kennis maken met een kopje thee.
Samzz, maak dat topic weer eens openquote:
Ja dat mis ik.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Of gewoon samen dansen in de dancing waarbij al je contact toch bestaat uit fysiek contact en je elkaar verder niet kunt verstaan. Uiteindelijk ben je dan toch meer fysiek georiënteerd dan kennis maken met een kopje thee.
Ik heb nog nooit iemand uit een kroeg of dancing meegenomen na een avondje dansen. Dát dan weer nietquote:Op woensdag 24 april 2019 20:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Ook met dikkertjes?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Lekker samen zweten![]()
Zwemmen is ook leuk als date
Ja maar jij had ook 450 maanden een relasiequote:Op woensdag 24 april 2019 20:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand uit een kroeg of dancing meegenomen na een avondje dansen. Dát dan weer niet
Ja hoe is dat nou afgelopen?quote:
Ben jij zo'n twee erwtjes op een plankje figuur?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een dikkertje gedate
Hoiquote:Op woensdag 24 april 2019 20:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
Slank maar wel wat rondingen hoorquote:Op woensdag 24 april 2019 20:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben jij zo'n twee erwtjes op een plankje figuur?
Wat vetfobisch van je.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
als je ons maar niet de rest van de week lastigvalt met welke bloemenjurk je nu aanmoetquote:Op woensdag 24 april 2019 20:26 schreef Samzz het volgende:
Verdorie ik heb zaterdag een date. Hoe dan.
Je hebt er zin in, zie ik.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ook niet. Maar kan me het wel voorstellen.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand uit een kroeg of dancing meegenomen na een avondje dansen. Dát dan weer niet
voor de rest, veel plezierquote:Op woensdag 24 april 2019 20:27 schreef MCH het volgende:
[..]
als je ons maar niet de rest van de week lastigvalt met welke bloemenjurk je nu aanmoet
Oh goed dat je t zegt. Wat moet ik in godsnaam aanquote:Op woensdag 24 april 2019 20:27 schreef MCH het volgende:
[..]
als je ons maar niet de rest van de week lastigvalt met welke bloemenjurk je nu aanmoet
Gewoon naakt, altijd succesquote:Op woensdag 24 april 2019 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh goed dat je t zegt. Wat moet ik in godsnaam aan.
Chanel no. 5 toch?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh goed dat je t zegt. Wat moet ik in godsnaam aan.
quote:
Met die lieve dierenarts?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:26 schreef Samzz het volgende:
De date is niet in bed. Geloof ik. Kan er wel eindigen.quote:
Wie is het?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ja, best wel. Ik snap alleen nog steeds niet hoe dat nu gebeurd is
. Anywho. Yay. En het wordt kutweer geloof ik
.
Fort bouwen van dekens en kussens danquote:Op woensdag 24 april 2019 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..].
.
Ik had wel meerdere relaties gehad zelfsquote:Op woensdag 24 april 2019 20:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja maar jij had ook 450 maanden een relasie
Was t maarquote:
Lekker handig, op Koningsdagquote:Op woensdag 24 april 2019 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..].
.
Die vakantiehuisjes hebben toch altijd van die dunne wandjesquote:Op woensdag 24 april 2019 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
De date is niet in bed. Geloof ik. Kan er wel eindigen.
Kan ook een Belg zijn.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:29 schreef MCH het volgende:
Het is koningsdag, straks komt ie met een megakater aankakken
Alles kan kapot.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was t maar. Die is getrouwd en heeft vijf kinderen geloof ik.
Mijn poesje is niet racistisch, wel fatphobicquote:Op woensdag 24 april 2019 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet genoeg, ik zal je niet lastig vallen.
Iemand die ik een poosje terug heb ontmoet, maar verder niks achter zocht of bij voelde. Maar nu stiekem wel nieuwsgierig naar ben.quote:
Hoe kom je dan nu ineens aan het daten?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand die ik een poosje terug heb ontmoet, maar verder niks achter zocht of bij voelde. Maar nu stiekem wel nieuwsgierig naar ben.
Het oosten kwam toch goed weg?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:31 schreef DrMarten het volgende:
Oke, aardige wolkbreuk hier. Maar eens boven kijken of ik al last heb van lekkage en kijken hoelang het duurt voor de plee begint te borrelen
Echte grunneger ben je ook hequote:Op woensdag 24 april 2019 20:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Misschien als je je pokkel eens in zou trekken
Als je leuk genoeg bent, komt het je gewoon aanwaaien.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kom je dan nu ineens aan het daten?
Knetterdruk en overal dronken mensen.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft Koningsdag ermee te maken.
Oh...quote:Op woensdag 24 april 2019 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je leuk genoeg bent, komt het je gewoon aanwaaien.
Ik weet niet wat ik hierop moet zeggenquote:Op woensdag 24 april 2019 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja goede vraag. Aan het af en toe kletsen gebleven, interval van t kletsen werd verhoogd en van t een kwam t anderquote:Op woensdag 24 april 2019 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kom je dan nu ineens aan het daten?
Leuk!!quote:Op woensdag 24 april 2019 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja goede vraag. Aan het af en toe kletsen gebleven, interval van t kletsen werd verhoogd en van t een kwam t ander.
Oh. Is hier standaard in t seizoen.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Knetterdruk en overal dronken mensen.
Dat is voor mij meestal wel hoe het is gelopen jaquote:Op woensdag 24 april 2019 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pfffff.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is voor mij meestal wel hoe het is gelopen ja
Het hing erom. Wil nog al eens afbuigen. Maar nu de volle ladingquote:
Wat is een pokkel?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Misschien als je je pokkel eens in zou trekken
Even die l eraf trekken huehuequote:Op woensdag 24 april 2019 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja goede vraag. Aan het af en toe kletsen gebleven, interval van t kletsen werd verhoogd en van t een kwam t ander.
Boks.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:40 schreef Samzz het volgende:
Hier gaat t ook weer even verkeerd. Maar weer even op de food intake letten.
Zelfde verhaal hier.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:40 schreef Samzz het volgende:
Hier gaat t ook weer even verkeerd. Maar weer even op de food intake letten.
Wel cru dat je dat hier zo zegt terwijl Vinnie zwaar verliefd op je is.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..].
.
Watquote:Op woensdag 24 april 2019 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel cru dat je dat hier zo zegt terwijl Vinnie zwaar verliefd op je is.
Wie is er nou niet heimelijk verliefd op Samzzquote:Op woensdag 24 april 2019 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je klinkt jaloers, heb je nog een keer gekegeld met die meid van laatst?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
Oh wacht, zeeland. Eén boerenkar met wat jongens erop.
Hup, in het ravijnquote:Op woensdag 24 april 2019 20:42 schreef Halimede het volgende:
ik ben sinds ik aan de pil ben 1,5kg aangekomen!
Nu zit ik op 53,5het schiet niet op
Ik maar een klein beetje en alleen op haar kontjequote:Op woensdag 24 april 2019 20:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wie is er nou niet heimelijk verliefd op Samzz
quote:Op woensdag 24 april 2019 20:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wie is er nou niet heimelijk verliefd op Samzz
Wie, Lot?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Je klinkt jaloers, heb je nog een keer gekegeld met die meid van laatst?
Waar baseer je dit nu weer op?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kontjequote:Op woensdag 24 april 2019 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik maar een klein beetje en alleen op haar kontje
Zekerquote:Op woensdag 24 april 2019 20:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Je klinkt jaloers, heb je nog een keer gekegeld met die meid van laatst?
Dino materiaal!quote:Op woensdag 24 april 2019 20:42 schreef Halimede het volgende:
ik ben sinds ik aan de pil ben 1,5kg aangekomen!
Nu zit ik op 53,5het schiet niet op
Zaterdag nog. En zondag ook nog met een ander meisje.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, vinnie had laatst een date zei die
Ja maar jij noemt je real doll je vriendin.quote:
Dan zou ik sammz toch liever wel hebben johquote:Op woensdag 24 april 2019 20:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja maar jij noemt je real doll je vriendin.
sletquote:Op woensdag 24 april 2019 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zaterdag nog. En zondag ook nog met een ander meisje.
Slet!quote:Op woensdag 24 april 2019 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
slet!quote:Op woensdag 24 april 2019 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jellyquote:Op woensdag 24 april 2019 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan ook al niet tellen. Wat kun je wel?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De ongeveer 5 zure opmerkingen over Samzz leuke date.
Gast, wat zit je toch de hele tijd met je lekkages en regenbuien terwijl het over sletten en sammz gaatquote:Op woensdag 24 april 2019 20:47 schreef DrMarten het volgende:
Binnenkort echt eens aan het werk met die lekkage
Weer een water ballet op de slaapkamer
‘Managen’quote:Op woensdag 24 april 2019 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan ook al niet tellen. Wat kun je wel?
WoWquote:Op woensdag 24 april 2019 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sletten met Sammz? Weet je hoever fietsen dat is in het weekendquote:Op woensdag 24 april 2019 20:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Gast, wat zit je toch de hele tijd met je lekkages en regenbuien terwijl het over sletten en sammz gaat
quote:Op woensdag 24 april 2019 20:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja maar jij noemt je real doll je vriendin.
Niet de boot pakkenquote:Op woensdag 24 april 2019 20:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sletten met Sammz? Weet je hoever fietsen dat is in het weekend
Ik heb net mijn WC gefixt waar de storbak niet meer van volliep. Klote inbouwspul.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:47 schreef DrMarten het volgende:
Binnenkort echt eens aan het werk met die lekkage
Weer een water ballet op de slaapkamer
Komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 24 april 2019 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een collega van mij was vandaag in het vertellen dat hij bij Samzz in het dorp geweest was afgelopen weekend.
Mag ik jouw collega aanraken?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een collega van mij was vandaag in het vertellen dat hij bij Samzz in het dorp geweest was afgelopen weekend.
Jezus. Ik ben ook nergens veilig.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een collega van mij was vandaag aan het vertellen dat hij bij Samzz in het dorp geweest was afgelopen weekend.
Goeie snor MCHquote:
Doe normaal gek. (Is ie single?)quote:Op woensdag 24 april 2019 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stond op het punt om uit te leggen dat ik iemand ken via FOK! die daar woont.
Je bent een toeristische attractiequote:
Je krijgt een handkusje.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je bent een toeristische attractie
Krijg ik commissie als ik langskom met een touringcar vol fans?
Wordt t fruit dan niet zompig?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ook
Ik heb de havermout met fruit voor morgen al klaar staan
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Beter spreid je eens je benen voor tenminste 1
Wat een tegenstrijdige signalen zeg. Dan kies je zo een topictitel en dan ga je lopen slutshamenquote:
Die tt ging alweer over iets andersquote:Op woensdag 24 april 2019 20:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat een tegenstrijdige signalen zeg. Dan kies je zo een topictitel en dan ga je lopen slutshamen
Weet je dat niet eens van iemand aan wie je wilde verklappen dat je op FOK! zit?quote:Op woensdag 24 april 2019 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga ik morgen eens vragen voor je!
Een note.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Antwoord op je vraag gekregen?
Ik bedacht net op tijd dat ik dat niet openbaar moet maken.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je dat niet eens van iemand aan wie je wilde verklappen dat je op FOK! zit?
Ik kwam er door een dm achter dat diegene waar jullie het over hadden Hestia is, slome sukkel die ik benquote:Op woensdag 24 april 2019 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Antwoord op je vraag gekregen?
Ik vind dit een belangrijk ding. Ik denk dat alleen mensen die ook op fok zitten weten dat ik op fok zit. Voor de rest schaam ik me voor julliequote:Op woensdag 24 april 2019 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je dat niet eens van iemand aan wie je wilde verklappen dat je op FOK! zit?
Gelukkig. Onherstelbare schade anders.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik bedacht net op tijd dat ik dat niet openbaar moet maken.
Dat wist ik dan weer niet; totdat ik het topic teruglas.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik kwam er door een dm achter dat diegene waar jullie het over hadden Hestia is, slome sukkel die ik ben
Ik mij ook voor jouquote:Op woensdag 24 april 2019 21:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind dit een belangrijk ding. Ik denk dat alleen mensen die ook op fok zitten weten dat ik op fok zit. Voor de rest schaam ik me voor jullie
Ik ook. Maakt niet uit als t van boven komt.quote:
En terechtquote:
Zeker als hij ook op FOK! zou zitten.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig. Onherstelbare schade anders.
Dat zou awkward zijnquote:Op woensdag 24 april 2019 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker als hij ook op FOK! zou zitten.
Dan kent ie sammz alquote:Op woensdag 24 april 2019 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker als hij ook op FOK! zou zitten.
Dus die heb je nu een DM gestuurd met verzoek om de review?quote:Op woensdag 24 april 2019 21:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik kwam er door een dm achter dat diegene waar jullie het over hadden Hestia is, slome sukkel die ik ben
nee, post is weggehaald door een modquote:Op woensdag 24 april 2019 21:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Dus die heb je nu een DM gestuurd met verzoek om de review?
No way dat mijn IRL vrienden er achter gaan komen dat ik hier post, dan komen ze achter alle stomme dingen die ik doe en zegquote:Op woensdag 24 april 2019 21:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind dit een belangrijk ding. Ik denk dat alleen mensen die ook op fok zitten weten dat ik op fok zit. Voor de rest schaam ik me voor jullie
En bedankt hèquote:Op woensdag 24 april 2019 21:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mag havermout met pindakaas.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ook
Ik heb de havermout met fruit voor morgen al klaar staan
Praat jij met anders mensen als Air?quote:Op woensdag 24 april 2019 21:06 schreef MissMSX het volgende:
Hahaha, ik ga echt niet tegen mensen zeggen dat ik hier uithang
Hoe ging het bij de dierenarts?quote:Op woensdag 24 april 2019 21:06 schreef MissMSX het volgende:
Hahaha, ik ga echt niet tegen mensen zeggen dat ik hier uithang
In mijn hoofd zegt zij dit.quote:
Morgen terugkomen. Dan gaan ze hem onder narcose onderzoekenquote:
Sterktequote:Op woensdag 24 april 2019 21:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Morgen terugkomen. Dan gaan ze hem onder narcose onderzoeken
Nog geen idee wat het is?quote:Op woensdag 24 april 2019 21:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 april 2019 21:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh dat is wel spannendquote:Op woensdag 24 april 2019 21:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hebben ze geen vermoeden?quote:Op woensdag 24 april 2019 21:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Arm poesje!quote:Op woensdag 24 april 2019 21:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Skye is toch zon eilandje bij Ierland ?quote:Op woensdag 24 april 2019 21:15 schreef Joosie200 het volgende:
De tour op Skye was tof. Alle toeristische trekpleisters heb ik gezien. De fairy pools, talisker distillery, neist point, dungevan castle, fairy glen, the quirang, kilt rock en old man of storr.
De fairy pools en quirang was nog een aardige klim om boven te gerakenEn ja na de Talisker distillery had ik wss whisky moeten inslaan maar ik zag geen drambuie en scotch on the rocks vind ik meh.
Dus dit maar ingeslagen:
[ afbeelding ]
Tijd voor een tasting
Isle of Skyequote:Op woensdag 24 april 2019 21:15 schreef Joosie200 het volgende:
De tour op Skye was tof. Alle toeristische trekpleisters heb ik gezien. De fairy pools, talisker distillery, neist point, dungevan castle, fairy glen, the quirang, kilt rock en old man of storr.
De fairy pools en quirang was nog een aardige klim om boven te gerakenEn ja na de Talisker distillery had ik wss whisky moeten inslaan maar ik zag geen drambuie en scotch on the rocks vind ik meh.
Dus dit maar ingeslagen:
[ afbeelding ]
Tijd voor een tasting
Schotlandquote:Op woensdag 24 april 2019 21:20 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Skye is toch zon eilandje bij Ierland ?
Eilandje van Schotland. Morgen door naar Inverness en dan terug op Edinburgh aan. Zit nu aan het bier met een fantastisch uitzicht zo voor mijn hostelquote:Op woensdag 24 april 2019 21:20 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Skye is toch zon eilandje bij Ierland ?
Naast Isle of Mull/Oban toch wel mijn favoriet van mijn Schotland reis. Edinburgh is nice, Glasgow meh,Fort William meh (maar wel duidelijk wandelmekka van het land) Oban/Mallaig beide tof als kustplaatsje. De eilanden thoughquote:
Mooi joossie geniet er maar van danquote:Op woensdag 24 april 2019 21:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eilandje van Schotland. Morgen door naar Inverness en dan terug op Edinburgh aan. Zit nu aan het bier met een fantastisch uitzicht zo voor mijn hostel
Regent het niet veel ?quote:Op woensdag 24 april 2019 21:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naast Isle of Mull/Oban toch wel mijn favoriet van mijn Schotland reis. Edinburgh is nice, Glasgow meh,Fort William meh (maar wel duidelijk wandelmekka van het land) Oban/Mallaig beide tof als kustplaatsje. De eilanden though
Niks, nada, noppes.quote:
Hoop ik ook op. Sinds de invoering van de Premier League nog nooit gewonnen.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:16 schreef MCH het volgende:
[..]
United nog meer maar zou leuk zijn als Liverpool weer eens kampioen werd.
Hier geniet ik vanquote:Op woensdag 24 april 2019 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop ik ook op. Sinds de invoering van de Premier League nog nooit gewonnen.
Hoelang kan je hier nog blijven wonen dan?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:28 schreef Californium het volgende:
Een gedeelte van mijn teringbende opgeruimd![]()
Morgen even was opvouwen en een nieuw wasje erin doen, oud papier wegbrengen en even wat meuk in bakken organiseren en dan ben ik zo goed als klaar om te verhuizen
Zonder werk en zonder plek om heen te gaan nog maar het gaat om het idee
Tottttt..... Het einde der tijden?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoelang kan je hier nog blijven wonen dan?
Gore slet!quote:Op woensdag 24 april 2019 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bedankt.quote:
Die kans acht ik zeer kleinquote:Op woensdag 24 april 2019 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wisten de vrouwen het ook nog van elkaar.
Er is niks plezierigs aan datenquote:Op woensdag 24 april 2019 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje plezier hebben is niks mis mee.
Een lekkere shemale zou ik overwegenquote:Op woensdag 24 april 2019 23:04 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Of probeer het eens in de herenliefde, inderdaad.
Da's waar.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje plezier hebben is niks mis mee.
Flink op gefapt zeker?quote:Op woensdag 24 april 2019 23:12 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Het staat mij nog helder op het netvlies.
Omdat het kanquote:Op woensdag 24 april 2019 23:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waarom ga ik weer zo laat slapen.
Ik ookquote:Op woensdag 24 april 2019 23:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waarom ga ik weer zo laat slapen.
Oh, je klinkt zo depri de laatste tijd hahaquote:
Het valt wel mee hoorquote:Op woensdag 24 april 2019 23:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh, je klinkt zo depri de laatste tijd haha
Want je bent 70?quote:Op woensdag 24 april 2019 23:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben oud en heb mijn slaap nodig
Dan ben je toch nog gewoon jong. Naar mijn mening dan.quote:
In jullie ogen wel ja.quote:
Wat let je?quote:Op donderdag 25 april 2019 00:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier wel zin in een durum doner
Nu moet ik met honger naar bed net zoals de kindjes in Afrikaquote:Op donderdag 25 april 2019 00:37 schreef O_o_ het volgende:
O ja, sociaal...
Had dat gezegd, dan had ik meebesteld!!!!
Die hebben ook een bol buikie, iets om je aan vast te houden (zo niet af te trekken!!).quote:Op donderdag 25 april 2019 00:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu moet ik met honger naar bed net zoals de kindjes in Afrika
Mwah, zonder jas en korte mouwen prima te doen.quote:
Vind ik niet.quote:Op donderdag 25 april 2019 07:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah, zonder jas en korte mouwen prima te doen.
Waarom zou je jezelf dat aandoenquote:Op donderdag 25 april 2019 07:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah, zonder jas en korte mouwen prima te doen.
Het is nog geen 10 graden. Dus dat is logisch.quote:Op donderdag 25 april 2019 07:40 schreef Samzz het volgende:
Ik vind t met blote armen echt niet prima te doen vandaag.
Ja toch.quote:Op donderdag 25 april 2019 07:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is nog geen 10 graden. Dus dat is logisch.
Sorry babe, jij ook goedemorgenquote:Op donderdag 25 april 2019 08:06 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom krijgt alleen hij een speciale groet?
quote:Op donderdag 25 april 2019 08:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik besefte zojuist dat mensen die in 1990 zijn geboren volgend jaar al 30 worden.
Zo, cougar.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]damn. Oh wacht dit wist ik want KM word 30 volgend jaar
Zo’n zadel met uitpuilende vulling uit een scheurquote:Op donderdag 25 april 2019 08:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beste fiets. Met zo'n zadel dat helemaal naar je kont is gevormd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |