Je bent me voor.quote:
Of gewoon samen dansen in de dancing waarbij al je contact toch bestaat uit fysiek contact en je elkaar verder niet kunt verstaan. Uiteindelijk ben je dan toch meer fysiek georiënteerd dan kennis maken met een kopje thee.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:19 schreef Fascination het volgende: [..] Drink je ook geen alcohol dan? Want alcohol brengt de boel wel op gang bij mij.
Lekker samen zwetenquote:Op woensdag 24 april 2019 20:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Of gewoon samen dansen in de dancing waarbij al je contact toch bestaat uit fysiek contact en je elkaar verder niet kunt verstaan. Uiteindelijk ben je dan toch meer fysiek georiënteerd dan kennis maken met een kopje thee.
Samzz, maak dat topic weer eens openquote:
Ja dat mis ik.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Of gewoon samen dansen in de dancing waarbij al je contact toch bestaat uit fysiek contact en je elkaar verder niet kunt verstaan. Uiteindelijk ben je dan toch meer fysiek georiënteerd dan kennis maken met een kopje thee.
Ik heb nog nooit iemand uit een kroeg of dancing meegenomen na een avondje dansen. Dát dan weer nietquote:Op woensdag 24 april 2019 20:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Ook met dikkertjes?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Lekker samen zweten![]()
Zwemmen is ook leuk als date
Ja maar jij had ook 450 maanden een relasiequote:Op woensdag 24 april 2019 20:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand uit een kroeg of dancing meegenomen na een avondje dansen. Dát dan weer niet
Ja hoe is dat nou afgelopen?quote:
Ben jij zo'n twee erwtjes op een plankje figuur?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een dikkertje gedate
Hoiquote:Op woensdag 24 april 2019 20:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
Slank maar wel wat rondingen hoorquote:Op woensdag 24 april 2019 20:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben jij zo'n twee erwtjes op een plankje figuur?
Wat vetfobisch van je.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
als je ons maar niet de rest van de week lastigvalt met welke bloemenjurk je nu aanmoetquote:Op woensdag 24 april 2019 20:26 schreef Samzz het volgende:
Verdorie ik heb zaterdag een date. Hoe dan.
Je hebt er zin in, zie ik.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ook niet. Maar kan me het wel voorstellen.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand uit een kroeg of dancing meegenomen na een avondje dansen. Dát dan weer niet
voor de rest, veel plezierquote:Op woensdag 24 april 2019 20:27 schreef MCH het volgende:
[..]
als je ons maar niet de rest van de week lastigvalt met welke bloemenjurk je nu aanmoet
Oh goed dat je t zegt. Wat moet ik in godsnaam aanquote:Op woensdag 24 april 2019 20:27 schreef MCH het volgende:
[..]
als je ons maar niet de rest van de week lastigvalt met welke bloemenjurk je nu aanmoet
Gewoon naakt, altijd succesquote:Op woensdag 24 april 2019 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh goed dat je t zegt. Wat moet ik in godsnaam aan.
Chanel no. 5 toch?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh goed dat je t zegt. Wat moet ik in godsnaam aan.
quote:
Met die lieve dierenarts?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:26 schreef Samzz het volgende:
De date is niet in bed. Geloof ik. Kan er wel eindigen.quote:
Wie is het?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ja, best wel. Ik snap alleen nog steeds niet hoe dat nu gebeurd is
. Anywho. Yay. En het wordt kutweer geloof ik
.
Fort bouwen van dekens en kussens danquote:Op woensdag 24 april 2019 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..].
.
Ik had wel meerdere relaties gehad zelfsquote:Op woensdag 24 april 2019 20:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja maar jij had ook 450 maanden een relasie
Was t maarquote:
Lekker handig, op Koningsdagquote:Op woensdag 24 april 2019 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..].
.
Die vakantiehuisjes hebben toch altijd van die dunne wandjesquote:Op woensdag 24 april 2019 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
De date is niet in bed. Geloof ik. Kan er wel eindigen.
Kan ook een Belg zijn.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:29 schreef MCH het volgende:
Het is koningsdag, straks komt ie met een megakater aankakken
Alles kan kapot.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was t maar. Die is getrouwd en heeft vijf kinderen geloof ik.
Mijn poesje is niet racistisch, wel fatphobicquote:Op woensdag 24 april 2019 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet genoeg, ik zal je niet lastig vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |