Je bent me voor.quote:
Of gewoon samen dansen in de dancing waarbij al je contact toch bestaat uit fysiek contact en je elkaar verder niet kunt verstaan. Uiteindelijk ben je dan toch meer fysiek georiënteerd dan kennis maken met een kopje thee.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:19 schreef Fascination het volgende: [..] Drink je ook geen alcohol dan? Want alcohol brengt de boel wel op gang bij mij.
Lekker samen zwetenquote:Op woensdag 24 april 2019 20:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Of gewoon samen dansen in de dancing waarbij al je contact toch bestaat uit fysiek contact en je elkaar verder niet kunt verstaan. Uiteindelijk ben je dan toch meer fysiek georiënteerd dan kennis maken met een kopje thee.
Samzz, maak dat topic weer eens openquote:
Ja dat mis ik.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Of gewoon samen dansen in de dancing waarbij al je contact toch bestaat uit fysiek contact en je elkaar verder niet kunt verstaan. Uiteindelijk ben je dan toch meer fysiek georiënteerd dan kennis maken met een kopje thee.
Ik heb nog nooit iemand uit een kroeg of dancing meegenomen na een avondje dansen. Dát dan weer nietquote:Op woensdag 24 april 2019 20:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Ook met dikkertjes?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Lekker samen zweten![]()
Zwemmen is ook leuk als date
Ja maar jij had ook 450 maanden een relasiequote:Op woensdag 24 april 2019 20:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand uit een kroeg of dancing meegenomen na een avondje dansen. Dát dan weer niet
Ja hoe is dat nou afgelopen?quote:
Ben jij zo'n twee erwtjes op een plankje figuur?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een dikkertje gedate
Hoiquote:Op woensdag 24 april 2019 20:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
Slank maar wel wat rondingen hoorquote:Op woensdag 24 april 2019 20:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben jij zo'n twee erwtjes op een plankje figuur?
Wat vetfobisch van je.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
als je ons maar niet de rest van de week lastigvalt met welke bloemenjurk je nu aanmoetquote:Op woensdag 24 april 2019 20:26 schreef Samzz het volgende:
Verdorie ik heb zaterdag een date. Hoe dan.
Je hebt er zin in, zie ik.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ook niet. Maar kan me het wel voorstellen.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand uit een kroeg of dancing meegenomen na een avondje dansen. Dát dan weer niet
voor de rest, veel plezierquote:Op woensdag 24 april 2019 20:27 schreef MCH het volgende:
[..]
als je ons maar niet de rest van de week lastigvalt met welke bloemenjurk je nu aanmoet
Oh goed dat je t zegt. Wat moet ik in godsnaam aanquote:Op woensdag 24 april 2019 20:27 schreef MCH het volgende:
[..]
als je ons maar niet de rest van de week lastigvalt met welke bloemenjurk je nu aanmoet
Gewoon naakt, altijd succesquote:Op woensdag 24 april 2019 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh goed dat je t zegt. Wat moet ik in godsnaam aan.
Chanel no. 5 toch?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh goed dat je t zegt. Wat moet ik in godsnaam aan.
quote:
Met die lieve dierenarts?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:26 schreef Samzz het volgende:
De date is niet in bed. Geloof ik. Kan er wel eindigen.quote:
Wie is het?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ja, best wel. Ik snap alleen nog steeds niet hoe dat nu gebeurd is
. Anywho. Yay. En het wordt kutweer geloof ik
.
Fort bouwen van dekens en kussens danquote:Op woensdag 24 april 2019 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..].
.
Ik had wel meerdere relaties gehad zelfsquote:Op woensdag 24 april 2019 20:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja maar jij had ook 450 maanden een relasie
Was t maarquote:
Lekker handig, op Koningsdagquote:Op woensdag 24 april 2019 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..].
.
Die vakantiehuisjes hebben toch altijd van die dunne wandjesquote:Op woensdag 24 april 2019 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
De date is niet in bed. Geloof ik. Kan er wel eindigen.
Kan ook een Belg zijn.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:29 schreef MCH het volgende:
Het is koningsdag, straks komt ie met een megakater aankakken
Alles kan kapot.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was t maar. Die is getrouwd en heeft vijf kinderen geloof ik.
Mijn poesje is niet racistisch, wel fatphobicquote:Op woensdag 24 april 2019 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet genoeg, ik zal je niet lastig vallen.
Iemand die ik een poosje terug heb ontmoet, maar verder niks achter zocht of bij voelde. Maar nu stiekem wel nieuwsgierig naar ben.quote:
Hoe kom je dan nu ineens aan het daten?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand die ik een poosje terug heb ontmoet, maar verder niks achter zocht of bij voelde. Maar nu stiekem wel nieuwsgierig naar ben.
Het oosten kwam toch goed weg?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:31 schreef DrMarten het volgende:
Oke, aardige wolkbreuk hier. Maar eens boven kijken of ik al last heb van lekkage en kijken hoelang het duurt voor de plee begint te borrelen
Echte grunneger ben je ook hequote:Op woensdag 24 april 2019 20:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Misschien als je je pokkel eens in zou trekken
Als je leuk genoeg bent, komt het je gewoon aanwaaien.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kom je dan nu ineens aan het daten?
Knetterdruk en overal dronken mensen.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft Koningsdag ermee te maken.
Oh...quote:Op woensdag 24 april 2019 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je leuk genoeg bent, komt het je gewoon aanwaaien.
Ik weet niet wat ik hierop moet zeggenquote:Op woensdag 24 april 2019 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja goede vraag. Aan het af en toe kletsen gebleven, interval van t kletsen werd verhoogd en van t een kwam t anderquote:Op woensdag 24 april 2019 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kom je dan nu ineens aan het daten?
Leuk!!quote:Op woensdag 24 april 2019 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja goede vraag. Aan het af en toe kletsen gebleven, interval van t kletsen werd verhoogd en van t een kwam t ander.
Oh. Is hier standaard in t seizoen.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Knetterdruk en overal dronken mensen.
Dat is voor mij meestal wel hoe het is gelopen jaquote:Op woensdag 24 april 2019 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pfffff.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is voor mij meestal wel hoe het is gelopen ja
Het hing erom. Wil nog al eens afbuigen. Maar nu de volle ladingquote:
Wat is een pokkel?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Misschien als je je pokkel eens in zou trekken
Even die l eraf trekken huehuequote:Op woensdag 24 april 2019 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja goede vraag. Aan het af en toe kletsen gebleven, interval van t kletsen werd verhoogd en van t een kwam t ander.
Boks.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:40 schreef Samzz het volgende:
Hier gaat t ook weer even verkeerd. Maar weer even op de food intake letten.
Zelfde verhaal hier.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:40 schreef Samzz het volgende:
Hier gaat t ook weer even verkeerd. Maar weer even op de food intake letten.
Wel cru dat je dat hier zo zegt terwijl Vinnie zwaar verliefd op je is.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..].
.
Watquote:Op woensdag 24 april 2019 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel cru dat je dat hier zo zegt terwijl Vinnie zwaar verliefd op je is.
Wie is er nou niet heimelijk verliefd op Samzzquote:Op woensdag 24 april 2019 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je klinkt jaloers, heb je nog een keer gekegeld met die meid van laatst?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
Oh wacht, zeeland. Eén boerenkar met wat jongens erop.
Hup, in het ravijnquote:Op woensdag 24 april 2019 20:42 schreef Halimede het volgende:
ik ben sinds ik aan de pil ben 1,5kg aangekomen!
Nu zit ik op 53,5het schiet niet op
Ik maar een klein beetje en alleen op haar kontjequote:Op woensdag 24 april 2019 20:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wie is er nou niet heimelijk verliefd op Samzz
quote:Op woensdag 24 april 2019 20:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wie is er nou niet heimelijk verliefd op Samzz
Wie, Lot?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Je klinkt jaloers, heb je nog een keer gekegeld met die meid van laatst?
Waar baseer je dit nu weer op?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kontjequote:Op woensdag 24 april 2019 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik maar een klein beetje en alleen op haar kontje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |