Sorry JC. Ik wilde al stoppen maar het is wel zo netjes om antwoord te geven op vragen, maar nu stop ik er mee hoorquote:
???quote:Op woensdag 24 april 2019 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry JC. Ik wilde al stoppen maar het is wel zo netjes om antwoord te geven op vragen, maar nu stop ik er mee hoor
heb ik geen last van hoorquote:Op woensdag 24 april 2019 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Over zo'n onderwerp praten terwijl jij lekker aan de chips zit..
Meestal zit ik ook gewoon te lunchen als ik het categorie filmpjes wat ik wel eens in DE APP gooi zit te kijken.quote:
die van vandaag was wel leukquote:Op woensdag 24 april 2019 19:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meestal zit ik ook gewoon te lunchen als ik het categorie filmpjes wat ik wel eens in DE APP gooi zit te kijken.
Vreetzak.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:31 schreef Doublepain het volgende:
Ik werp weer een strepsil naar binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2019 19:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
lol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu pas dringt het door wat het doel is van Caland zijn post.quote:
Dat idee heb ik ook.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mark kan het niet zo managen allemaal.
Ik dacht eerst dat ik een spelfout gemaakt had.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu pas dringt het door wat het doel is van Caland zijn post.
Leuk dat jij dat wel direct oppikt.
[..]
Dat idee heb ik ook.
Hopelijk verliest PSV morgen en wordt Mark érg boos.
quote:Op woensdag 24 april 2019 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Dat idee heb ik ook.
Caland en ik zitten vaak op één lijn.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Dat idee heb ik ook.
Heb jij ooit een blind iemand zien snuiven?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Caland en ik zitten vaak op één lijn.
Vind jij de lama's ook grappig?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Caland en ik zitten vaak op één lijn.
Nee, ik ken sowieso geen blinde mensen. Lijkt mij ook lastig.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb jij ooit een blind iemand zien snuiven?
Absoluut niet.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind jij de lama's ook grappig?
(nee, weer niet)
Daley Blindquote:Op woensdag 24 april 2019 20:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb jij ooit een blind iemand zien snuiven?
Noemde jij mij nou vandaag een lesbo?quote:Op woensdag 24 april 2019 21:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hopelijk overleef je het lieve schat.
M’n zoontje wees naar z’n grote stoel op de kamer net: ‘mama op stoel zitten?’quote:
Dat was satirequote:Op woensdag 24 april 2019 21:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Noemde jij mij nou vandaag een lesbo?
Heeft ze nog een vriendinquote:Op woensdag 24 april 2019 23:36 schreef KingRoland het volgende:
@:doublepain volgende week tinderdate met koreaans studente
fijne dromen over alle mooie dingen die we samen nog gaan doenquote:
Oh? Dagje Efteling?quote:Op donderdag 25 april 2019 03:20 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
fijne dromen over alle mooie dingen die we samen nog gaan doen
Zeker. Lekker wel hoor.quote:Op donderdag 25 april 2019 08:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Lekker hoor. Genieten van het mooie weer met de kleine?
Er is toch een zwaar tekort aan leerkrachten? Is een relevant diploma nog een harde eis dat je weet?quote:
Zeker.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er is toch een zwaar tekort aan leerkrachten? Is een relevant diploma nog een harde eis dat je weet?
Onbevoegd en ongeschikt. Dat zou perfect voor me zijn.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker.
Nou er staan zeker een aantal onbevoegden voor de klas.
Ook veel stagiaires?quote:Op donderdag 25 april 2019 09:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker.
Nou er staan zeker een aantal onbevoegden voor de klas.
Toch wel een voordeel van het platteland, hier gooien ze het gewoon in de garage of geven ze het aan de buren als het iets van meer waarde is.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:09 schreef Tarado het volgende:
en nog even over de pakketjes, het late pakket is op tijd afgeleverd, het vroege pakket niet, komt vandaag en ik ben er niet
Vorige zomer was het nog van juni tot september non stop 30 gradenquote:Op donderdag 25 april 2019 10:08 schreef Tarado het volgende:
toch jammer dat we steeds maar een dag of 3 mooi weer hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |