Ik moest er om lachen... mag dat ook?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, sorry. Minstens de helft van m’n posts hier gaat over m’n kinderen. Ik heb besloten dat als mensen zich eraan ergeren ze ermaar overheen moeten lezen.
Zeg, zou ik ook moeten weten wie jij bent?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik moest er om lachen... mag dat ook?
Nu mijn 11-jarige eens motiveren mee te gaan winkelen... ook zo’n ding 😂
Och erm. Kinderen op tijd in bed gooien en dan samen met de Duutser op het terras genieten van de warme asperges en koele witte wijn?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hadden gister asperges. Die we buiten op ons dakterras opaten. Het was bijna idyllisch. Alleen jammer dat de wind en de kinderen ervoor zorgde dat m’n asperges al koud waren voordat ik ze op kon eten.
Minder idylisch vanmorgen was m’n oudste, die me in z’n boosheid onderplaste.
Kinderen, zo leuk. Nu liggen ze allebei te slapen.
De volgende keer als het weer mooi weer is. Het wordt hier steeds bewolkter. Ik hoop dat m’n was nog even snel droog wordt....quote:Op woensdag 24 april 2019 15:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Och erm. Kinderen op tijd in bed gooien en dan samen met de Duutser op het terras genieten van de warme asperges en koele witte wijn?
volgens buienalarm krijgt Brussel om 16.30 een bui.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
De volgende keer als het weer mooi weer is. Het wordt hier steeds bewolkter. Ik hoop dat m’n was nog even snel droog wordt....
Ik vond ze vroeger ook niet te vreten, zo smerig. Maar toen kreeg ik ze ook tijdens een diner, en moah...best eetbaar en ik ben ze steeds lekkerder gaan vinden.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:22 schreef Sarabi het volgende:
Asperges, pas 1x gegeten
Was tijdens de high wine van mijn vrijgezellenfeest
Vond het niet zo bijzonder, maar dat kon ook aan de kok liggen (of aan de hoeveelheid wijn)
Ik mis dan wel steeds de andere helftquote:Op woensdag 24 april 2019 15:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, sorry. Minstens de helft van m’n posts hier gaat over m’n kinderen. Ik heb besloten dat als mensen zich eraan ergeren ze ermaar overheen moeten lezen.
Ik heb ook gewoon iemand nodig die er van alles lekkers mee kan makenquote:Op woensdag 24 april 2019 15:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vond ze vroeger ook niet te vreten, zo smerig. Maar toen kreeg ik ze ook tijdens een diner, en moah...best eetbaar en ik ben ze steeds lekkerder gaan vinden.
Dinsdag eetclub en degene die nu kookt maakt altijd de meest zalige asperge recepten
Vast omdat je dan over jouw kind postquote:Op woensdag 24 april 2019 15:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik mis dan wel steeds de andere helft
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 15:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Logisch toch, belangrijk deel van je leven. Iedereen deelt wat hem/haar meeste bezig houdt.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoe gaat het met jullie kleine?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Deze lijkt heel erg op die mijn kookvriendin maaktequote:Op woensdag 24 april 2019 15:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon iemand nodig die er van alles lekkers mee kan maken
En een zere teen?quote:
Witte. Al schijnt het tegenwoordig hip te zijn om te roepen dat de groene veel lekkerder zijn. Maar die krijg ik nooit lekker. Vaak wat hard of droog. Niet vies, maar ook niet het geld waard.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:49 schreef Sarabi het volgende:
En hebben jullie het trouwens over witte of groene asperges?
Ze zijn me beide even lief. Gisteren aten we groene, straks witte.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:49 schreef Sarabi het volgende:
foto!! En hoe is het trouwens met je mond?quote:
Ik zou ff niet weten waar je goede kwaliteit beenham nog kan kopen, bij de appie ofzo is het meestal goorquote:Op woensdag 24 april 2019 15:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik doe echt niks anders met asperges dan koken. Beetje zout erbij. Als ik me avontuurlijk voel, ham en gekookt eitje maar vaak ook niet. Heerlijk.
Nu over witte; groene eet ik het hele jaar door met plezierquote:Op woensdag 24 april 2019 15:49 schreef Sarabi het volgende:
Daarvoor moet je bij @Barreltje zijn.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Witte. Al schijnt het tegenwoordig hip te zijn om te roepen dat de groene veel lekkerder zijn. Maar die krijg ik nooit lekker. Vaak wat hard of droog. Niet vies, maar ook niet het geld waard.
Ik heb recent de yorkham van de Lidl ontdekt. Heel prima te eten en heel fijn geprijsd.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:52 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik zou ff niet weten waar je goede kwaliteit beenham nog kan kopen, bij de appie ofzo is het meestal goor
ik vind de casselerib vd aldi wel lekker ipv ham
Geen idee waar je woont, maar ik heb laatst bij de marktslager "groene horizon" beenham meegenomen. Dikker laten snijden en smullen maar. Ze staan op meerdere plekken in het land.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:52 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik zou ff niet weten waar je goede kwaliteit beenham nog kan kopen, bij de appie ofzo is het meestal goor
ik vind de casselerib vd aldi wel lekker ipv ham
trollingquote:
Witte in het seizoen.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:49 schreef Sarabi het volgende:
Wat erg voor jequote:
ik zal es kijken, ff het achterkantje lezen, ff denken, ik wil minimaal 95% vlees en 5% wat er niet in hoortquote:Op woensdag 24 april 2019 15:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb recent de yorkham van de Lidl ontdekt. Heel prima te eten en heel fijn geprijsd.
ga ik ook es naar kijken, thanxquote:Op woensdag 24 april 2019 15:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen idee waar je woont, maar ik heb laatst bij de marktslager "groene horizon" beenham meegenomen. Dikker laten snijden en smullen maar. Ze staan op meerdere plekken in het land.
Ik moet ze ook allemaal weer lezen he. Zware baan.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:03 schreef Myraela het volgende:
Ik kan geen teksten meer plakken op LinkedIn, beetje vreemd. Maar nu ben ik dus behalve teksten, ook lange linkjes aan het overtypen. Ik heb echt een zware baan.
Heb jij een berichtje naar een van de accounts waar ik voor werk gestuurd?quote:Op woensdag 24 april 2019 16:07 schreef fietsie het volgende:
Ik moet ze ook allemaal weer lezen he. Zware baan.
Over een digitaal drankje?quote:Op woensdag 24 april 2019 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb jij een berichtje naar een van de accounts waar ik voor werk gestuurd?
Het was een beetje eerder, maar de was is binnen. Helft in ieder geval droog.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
volgens buienalarm krijgt Brussel om 16.30 een bui.
Krijg je met zo’n baby in huisquote:Op woensdag 24 april 2019 15:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Weet ik niet eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Zeg, zou ik ook moeten weten wie jij bent?
Met ham en eitje... vind ik ze eigenlijk ook gewoon het lekkerst.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik doe echt niks anders met asperges dan koken. Beetje zout erbij. Als ik me avontuurlijk voel, ham en gekookt eitje maar vaak ook niet. Heerlijk.
Toen was jouw naam nog zonder die p. Die 2 maanden dat je moderator was.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:21 schreef Uhmmpie het volgende:
Weet ik niet eerlijk gezegd.
Ik ben OOK meer namen vergeten dan onthouden wat dat betreft.
Ik was f&f-mod en leefde vooral fanatiek binnen dat subforum ook.
Wn het is natuurlijk al lang geleden.
quote:Op woensdag 24 april 2019 15:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vast omdat je dan over jouw kind post
ik begrijp dat je moest googlen.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Toen was jouw naam nog zonder die p. Die 2 maanden dat je moderator was.
Niet volgens dit overzicht:quote:Op woensdag 24 april 2019 17:15 schreef Uhmmpie het volgende:
ik begrijp dat je moest googlen.
Maar het was wel ietsje langer hoor.
Oh ik had de post verwijderd toen.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:09 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, dat kittengate was toch één grote trol? Waar vervolgens wild serieus op werd gereageerd?
Asperges: soms zalig, maar ook wel een beetje niksig, saai. Wel hemelse aspergesoep gemaakt vorig jaar met de schillenWas een tip van hier.
Het hoorde ook niet in F&F natuurlijk, maar in ONZ, want dat is wat het wasquote:Op woensdag 24 april 2019 17:25 schreef Uhmmpie het volgende:
Oh ik had de post verwijderd toen.
Iets met dat dat niet echt binnen f&f thuis hoorde.
Vervolgens bleek diegene dikke vriendjes te zijn met bepaalde mensen en had ik daar kennelijk niks van mogen zeggen.
Ondanks dat normaal gesproken dat soort posts altijd werden verwijderd omdat het een vooral toch best serieus subforum was qua dierenliefde.
En dat vonden kennelijk niet alleen wij als f&f-mods zeer irritant... maar al snel had heel fok een mening en was er de “staking” waarbij heel veel mensen hun avatars op zwart gooiden uit protest.
Die hebben wij niet opgezet verder... het was echt een complete lawine aan reacties.
En werd ons natuurlijk wel in de achoenen geschoven 🤷♀
Snap dat ook wel... maar hadden we echt niet zo veel mee te maken.
(En onze avatars waren ook niet zwart dus)
Maar goed...
volgens mij zijn we echt wel heel wat jaar verder.. en toch als mensen vragen wat voorheen mn UN was... weten toch best nog wat mensen dat er toen toch wel iets aan de hand was.
En ondertussen ben ik door iemand anders weer hierheen gelokt.
Niet voor kittens... maar voor lekker eten 🥰
Klopt...quote:Op woensdag 24 april 2019 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het hoorde ook niet in F&F natuurlijk, maar in ONZ, want dat is wat het wasMaar ja, het liep nogal uit de hand
Ik kan me de details niet zo herinneren, alleen dat het vervolg allemaal nergens op sloeg.
Geen biefstuk?quote:Op woensdag 24 april 2019 17:20 schreef Anneloos het volgende:
Vanavond asperges met ham, ei, boter en eenaardappeltje erbij
Poah.. ik heb van het weekend 1 keer Entrecote op en de andere keer Tournedos op... man man man wat lekkerquote:
😭😭quote:
Wow dat is een mooie collectiequote:Op woensdag 24 april 2019 18:00 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
😭😭
Ik heb nog wel zaadjes... als je dat leuk vind kan ik er wel paar in een envelop stoppen.
moet je even googlen op bolivian rainbow peppers.
Heb ook nog plantjes met cajenne, white ghost, medusa en ben even de officiele naam kwijt.... pepers in de vorm van een eendekopje.
Maar dat is dit jaar de eerste lichting dus afhankelijk van het succesvol opgroeien... zijn de zaadjes nog onderweg 😂
Misschien kan ze je leren een Nieuwe Peperplant in leven te houdenquote:
In de winter naar binnen zetten zal in ieder geval al helpenquote:Op woensdag 24 april 2019 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan ze je leren een Nieuwe Peperplant in leven te houden
Nooit van gehoord, maar die zien er wel erg tof uitquote:Op woensdag 24 april 2019 18:00 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
😭😭
Ik heb nog wel zaadjes... als je dat leuk vind kan ik er wel paar in een envelop stoppen.
moet je even googlen op bolivian rainbow peppers.
Heb ook nog plantjes met cajenne, white ghost, medusa en ben even de officiele naam kwijt.... pepers in de vorm van een eendekopje.
Maar dat is dit jaar de eerste lichting dus afhankelijk van het succesvol opgroeien... zijn de zaadjes nog onderweg 😂
En water geven..quote:Op woensdag 24 april 2019 18:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In de winter naar binnen zetten zal in ieder geval al helpen
Daarom heb ik ze ooit genomen inderdaad.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar die zien er wel erg tof uit.
Blerf.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mag je hier ook je leed delen over het recyclen van eten?
Poes heeft het net weer klaargespeeld via het aanrecht op en over de kastdeurtjes te kotsen
Recyclen. Betekent dat dat ze het ook weer op likt?quote:Op woensdag 24 april 2019 18:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Poes heeft het net weer klaargespeeld via het aanrecht op en over de kastdeurtjes te kotsen
The gift that keeps giving.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Soms wel, soms niet.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Recyclen. Betekent dat dat ze het ook weer op likt?![]()
In CUL doen we natuurlijk ook heel fanatiek aan Flora & Fauna. De eetbare versie van beide
Nou ja, op de vegetariërs en veganisten na, die doen alleen eetbare Flora.
Gelukkig doen ze dat hier niet.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Blerf.
Hier wordt er nog steeds vrij veel gemiauwd.
Ik heb een Bengaalquote:Op woensdag 24 april 2019 18:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze dat hier niet.
Ooit een 1/4 tot 1/2e Siamees in de opvang gehad. Schat van een beest, maar dat geblčr
ughquote:Op woensdag 24 april 2019 18:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Soms wel, soms niet.
Ik heb de druipende strepen weggeveegd en hoop dat ik, als ik straks kom kijken, een ‘schoon’ aanrecht en ’schone’ vloer aantref.
Hetzelfde als Cat haar kat. Je stopt er eten in en het komt er uit. Tot aan de oksels. En het prachtige is, dat accepteer je gewoon als ouder.quote:
Siamezen, die staan er toch om bekend dat ze zo kletsen?quote:Op woensdag 24 april 2019 18:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gelukkig doen ze dat hier niet.
Ooit een 1/4 tot 1/2e Siamees in de opvang gehad. Schat van een beest, maar dat geblčr
quote:Op woensdag 24 april 2019 18:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Siamezen, die staan er toch om bekend dat ze zo kletsen?
Jaquote:Op woensdag 24 april 2019 18:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Siamezen, die staan er toch om bekend dat ze zo kletsen?
quote:Op woensdag 24 april 2019 15:04 schreef Myraela het volgende:
Mensen als we dan toch al onze irritaties onderling aan het uitspreken zijn.
IK VIND BOSKIPPEN ECHT EEN KUTWOORD.
Oooh, die naam is tof!quote:Op woensdag 24 april 2019 18:36 schreef Bluezz het volgende:
Ja
Ik had een sealpoint. Catootje. Meegegaan met ex
Hier abessijnen... praten wel heel gezellig.quote:
Haaaaaaaaaiquote:Op woensdag 24 april 2019 18:36 schreef Bluezz het volgende:
Hé andere exF&F modje!
Gezellig druk hier weer
quote:Op woensdag 24 april 2019 18:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier abessijnen... praten wel heel gezellig.
Maar heel zachtjes en beschaafd 😂
Recyclen van voedsel doen ze helaas ook.
Incl weer opeten dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |