Maar hij KWAM wel EN hij maakte zn speech af.twitter:JoostDijkgraaf twitterde op dinsdag 23-04-2019 om 20:51:18Geen warm onthaal voor burgemeester Onno van Veldhuizen. Zal oa te maken hebben met sluiting Vak P-home https://t.co/eJ5BACivwU reageer retweet
Wat is er dan voorgevallen? Of van blijdschap?quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:28 schreef Lonaa het volgende:
Huldiging geweest. Toch een beetje een troostprijs.
En ik denk dat onze burgemeester zich vannacht in slaap huilt. :x
Klik maar op de tweet en kijk het filmpje. Hij kreeg een best fluitconcert.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat is er dan voorgevallen? Of van blijdschap?
Klinkt volwassen. Van de fluiters dan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Klik maar op de tweet en kijk het filmpje. Hij kreeg een best fluitconcert.
Zo'n beetje vanaf dat zn naam omgeroepen werd tot 30 seconde nadat hij van het podium was...
Hij heeft wat beslissingen gemaakt die niet goed vielen bij Twente. Zoals het sluiten van het supportershome van Vak P.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Klinkt volwassen. Van de fluiters dan.
Wat was de reden voor hem om het home te sluiten?
Arme popjesquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, Vak P en iedere vorm van gezag gaat gewoon niet zo lekker. Er is destijds wat coke gevonden in het supportershome.
https://www.tubantia.nl/e(...)r-en-tegen~ab203435/
Vak P had, opzich, juridisch wel een punt. Vak P heeft wel zn charme.quote:
Ik zie weinig charme in drugsdealende, ageressieve, tijd en geld van politie en andere diensten eisende hooligans.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vak P had, opzich, juridisch wel een punt. Vak P heeft wel zn charme.
De Ultras, onderdeel van Vak P, doet de sfeeracties, dat is de defintie van charme.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zie weinig charme in drugsdealende, ageressieve, tijd en geld van politie en andere diensten eisende hooligans.
Of ze nu uit vak P of uit een ander vak (of andere stad) komen.
Betaald foebal‘Fans’
![]()
Natuurlijk zijn er veel nette fans.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De Ultras, onderdeel van Vak P, doet de sfeeracties, dat is de defintie van charme.Rotte appels heb je altijd. Agressie eigenlijk maar weinig. Drugsdealers ook niet meer of anders dan in de binnenstad. Ze balanseren wel eens op de grens, ja, maar dat vind ik niet zo erg. Daar hou ik wel van
Schuimend?quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee. Ik kwam er nooit, ondertussen ook al 20-25 jaar geen contact meer. Heb alleen nog contact met 1 oom/tante van m'n vaders kant, maar die zie ik pff hooguit 1x in de 5 jaar. Van m'n moeders kant ken ik niemand, ik weet niet eens of haar moeder nog leeft. Ze kent zelf haar vader niet, heeft in ieder geval 1 broer en 1 (half)zusje waar we van weten. Die is 1 jaar ouder dan ik, 2 jaar jonger dan m'n zus.
Ze woont hemelsbreed 75 meter van m'n ouders(en loopt al schuimend dagelijks voorbij). Triest mens wel.
Je bent vast nog nooit bij een voetbalwedstrijd geweest, of wel?quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er veel nette fans.
Maar die hele operatie die betaald voetbal heet, met dure stadions, pelotons politie en hulpdiensten die uit moeten rukken om alleen al de massa mensen te begeleiden die komen kijken naar overbetaalde kerels die achter een bal aan rennen.....
En dan daarbij die rotte appels. Blegh. Spelletje zou voor mij zo afgeschaft mogen worden.
Houd het maar bij amateurs. Al worden daar van tijd tot tijd ook koppen geklapt. Sukkels.
Jawel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je bent vast nog nooit bij een voetbalwedstrijd geweest, of wel?
Er gebeurt bijna nooit wat joh. Dat idee, dat Engelse idee waarbij er vooraf op geheime plekken geknokt wordt, dat is hier niet joh. Een gemiddelde westrijd is qua agressie beter te doen dan een gemiddelde avond in de binnenstad.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jawel.
Twee keer meegeweest naar PSV ivm fans in de familie.
Daar live het hele circus eromheen meegemaakt, was verder een rustige wedstrijd. Maar het hele gedoe kon me niet echt bekoren. Het spelletje ook niet, maar dat heeft het ook nooit echt gedaan voor me.
Niet als aanval bedoeld, maar vind je het niet treurig dat dit de maatstaf is?quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er gebeurt bijna nooit wat joh. Dat idee, dat Engelse idee waarbij er vooraf op geheime plekken geknokt wordt, dat is hier niet joh. Een gemiddelde westrijd is qua agressie beter te doen dan een gemiddelde avond in de binnenstad.Al was het maar om dat persoonlijke dingen er tijdens zo een wedstrijd niet toe doen.
Dat het je spelletje niet is, is natuurlijk prima.
Ze zouden hier eens de methode uit Engeland moeten introduceren. Dat werkt alweer sinds de jaren 90 heel goed daar, dat lijkt me wel voldoende bewijs.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er veel nette fans.
Maar die hele operatie die betaald voetbal heet, met dure stadions, pelotons politie en hulpdiensten die uit moeten rukken om alleen al de massa mensen te begeleiden die komen kijken naar overbetaalde kerels die achter een bal aan rennen.....
En dan daarbij die rotte appels. Blegh. Spelletje zou voor mij zo afgeschaft mogen worden.
Houd het maar bij amateurs. Al worden daar van tijd tot tijd ook koppen geklapt. Sukkels.
Ik vind het niet de maatstaaf, maar zeggen dat voetbalwedstrijden agressief zijn is gewoon nie helemaal waar.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet als aanval bedoeld, maar vind je het niet treurig dat dit de maatstaf is?
Dat er een aantal gelegenheden zijn waarbij agressie haast als normaal wordt gezien? En dat we dat als maatschappij lijken te accepteren?
Als je ziet wat de inzet van de politie kost voor 1 avondje voetbal denk je er wel anders over.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er gebeurt bijna nooit wat joh. Dat idee, dat Engelse idee waarbij er vooraf op geheime plekken geknokt wordt, dat is hier niet joh. Een gemiddelde westrijd is qua agressie beter te doen dan een gemiddelde avond in de binnenstad.Al was het maar om dat persoonlijke dingen er tijdens zo een wedstrijd niet toe doen.
Dat het je spelletje niet is, is natuurlijk prima.
Ik snap je wel hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
We werden als criminelen behandeld, ik schaamde me rot.
We konden die wedstrijd niet eens zien ook, we werden bovenin in het stadion in een kooi gestopt. Nog steeds als ik de mensen waarmee we die avond was zie, spreken ze er schande van. Het heeft echt diepe indruk gemaakt. Sommigen durven sowieso niet meer naar buitenlandse wedstrijden te gaan omdat ze de angst van die avond niet meer willen. Alsof we in een fucking oorlogsgebied liepen.quote:
Ik herken dit niet zo, eigenlijk. Wel de politieinzet en de paarden, waarvan ik zou willen dat het niet hoeft, maar het voelt nooit als een oorlogsgebied. De agenten zijn ook wel ontspannen eigenlijk. Ik heb zelfs wel eens politiepaarden geaaid.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We konden die wedstrijd niet eens zien ook, we werden bovenin in het stadion in een kooi gestopt. Nog steeds als ik de mensen waarmee we die avond was zie, spreken ze er schande van. Het heeft echt diepe indruk gemaakt. Sommigen durven sowieso niet meer naar buitenlandse wedstrijden te gaan omdat ze de angst van die avond niet meer willen. Alsof we in een fucking oorlogsgebied liepen.
Golfen. Ook al zo'n sport met agressieve fans en veel rellen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:21 schreef Bluezz het volgende:
Zeg het gaat hier toch niet over de Formule 1 he
Wel als je de relaxte sfeer in Engeland gewend bent.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik herken dit niet zo, eigenlijk. Wel de politieinzet en de paarden, waarvan ik zou willen dat het niet hoeft, maar het voelt nooit als een oorlogsgebied. De agenten zijn ook wel ontspannen eigenlijk. Ik heb zelfs wel eens politiepaarden geaaid.
Goed! Lekker op z'n plek, slim, vriendjes met de lab.quote:
Amigoquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goed! Lekker op z'n plek, slim, vriendjes met de lab.
Ze hebben m wel Amigo genoemd
Dat las ik eerst ja. Maar goed, ze hebben het wel Spaans gehouden dua dat is niet slecht. Het kan erger.quote:
En dan luistert Alex daarnaar? Of reageert hij op een stem?quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goed! Lekker op z'n plek, slim, vriendjes met de lab.
Ze hebben m wel Amigo genoemd
Reageren meestal op een klank/intonatie. Als ik een hond roep op dezelfde toon als z'n naam, maar 'rotte vis' roep, komt ie ookquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
En dan luistert Alex daarnaar? Of reageert hij op een stem?
Vermoedde al zoiets.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Reageren meestal op een klank/intonatie. Als ik een hond roep op dezelfde toon als z'n naam, maar 'rotte vis' roep, komt ie ook
Geboekt bij waar we het over hadden?quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:43 schreef AnneX het volgende:
Gut, we gaan een weekje weg. Moet nog even doordringen...
Ja. vertrek 29 mei ( dag later is ticket > ¤100 duurder ! Retour 5 juno.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Geboekt bij waar we het over hadden?
Wanneer gaan jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx voor je suggesties en meedenken👍
quote:Op woensdag 24 april 2019 00:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja. vertrek 29 mei ( dag later is ticket > ¤100 duurder ! Retour 5 juno.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx voor je suggesties en meedenken👍![]()
Wij gaan een dagje eerder naar Lefkas.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Datquote:Op woensdag 24 april 2019 06:14 schreef Lot_1 het volgende:
Lekker Anne, eindelijk weer eens op vakantie
Late reactie, ik was het bed in gedoken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het niet de maatstaaf, maar zeggen dat voetbalwedstrijden agressief zijn is gewoon nie helemaal waar.
Dat wordt niet geaccepteerd, zeker niet door mij. We kunnen gewoon allemaal lief doen tegen elkaar. En bij de supporters van Twente zie ik eigenlijk niet anders.![]()
Sowieso niet, in mijn omgeving.
quote:Op woensdag 24 april 2019 00:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja. vertrek 29 mei ( dag later is ticket > ¤100 duurder ! Retour 5 juno.Je bent er druk mee geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx voor je suggesties en meedenken👍
Lekkere op-maat vakantie nu
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Goede volgorde ookquote:Op woensdag 24 april 2019 08:22 schreef Candaasje het volgende:
Vanochtend eerst practica embryologie, en vanmiddag taart eten. Kan beroerder :p
Is er een speciale gelegenheid voor de taart, of gewoon omdat taart?quote:Op woensdag 24 april 2019 08:22 schreef Candaasje het volgende:
Vanochtend eerst practica embryologie, en vanmiddag taart eten. Kan beroerder :p
quote:
Ik ga vandaag mijn laatste jaar als twintiger in. Of zoals een vriendin hier fijntjes opmerkte: m'n 30ste levensjaarquote:Op woensdag 24 april 2019 08:24 schreef mjan het volgende:
[..]
Is er een speciale gelegenheid voor de taart, of gewoon omdat taart?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 april 2019 08:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Het is een vrij 'droog' practicum geloof ik (dus niet zelf aan alles mogen zitten...) omdat ze niet veel preparaten hebben. Embryo's in vruchtvliezen zijn nogal lastig om te verzamelen, begreep ik.
Maar ik kan gelukkig wel tegen wat ranzigheid. In de praktijk heb ik wel eens een stuk placenta uit de muil van een net bevallen hond moeten trekken, omdat het arme dier het niet weggekauwd kreeg en er half in stikte. Dat spul is nog best taai en elastisch.
[..]
Ik ga vandaag mijn laatste jaar als twintiger in. Of zoals een vriendin hier fijntjes opmerkte: m'n 30ste levensjaar![]()
(Het is dat ze zelf morgen ook jarig is en uit hetzelfde bouwjaar komt...)
Het is ook wel een kwestie van wat je wil zien. Voetbalstadions zijn een behoorlijke doorsnede van de normale bevolking. Ken ook meer dan genoeg mensen die gewoon relaxed met partner en/of kinderen naar stadion gaan.quote:Op woensdag 24 april 2019 07:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Late reactie, ik was het bed in gedoken.
Oké, bij jou dan geen agressie, maar bij de lieverdjes uit vak P (of in ieder geval in het gebouw van een deel van lieverdjes uit vak P) werd wel drugs in redelijk flinke hoeveelheden aangetroffen las ik in het linkje wat je postte. Blijkbaar zijn er mensen in die groep die dat normaal vinden.
Vind ik niet normaal. En ik vind het ook niet normaal dat een wetshandhaver die daar actie op onderneemt wordt uitgefloten.
Als er bij die toespraak vakP-ers waren die niks met de drugsvangst te maken hadden zouden ze blij moeten zijn dat die rotzooi de wereld uit is. En snappen dat men de cyclus van gebruik/handel in dat pand wil doorbreken.
Maar het is vast allemaal de schuld van anderen en als eigenaar/beheerder/gebruiker van het pand heb je geen enkele verantwoordelijkheid op het naleven van wettelijke regels. Maar hebt wel de plicht om boos te worden op buitenstaanders die dat dan wel gaan doen.
Ik vind het raar. En Twente is niet de enige foebalclub waarbij dit gebeurt.
Heerlijk hoor.quote:Op woensdag 24 april 2019 09:22 schreef AnneX het volgende:
We vliegen op Catania en rijden naar het zuiden een uur verderop, naar Syracuse.
En we verblijven 1 week in een agriturismo, even buiten Syracuse.
( wij waren er eerder, ik weet niet eens meer wanneer en vonden daar per ongeluk en ongepland een heerlijke plek. Zouden éen nacht blijven en het werd een week, want veel te zien daar).
Eens kijken of het er nog allemaal ligt.😜
Ben niet zo van rondreizen, vind het erg onrustig. Dan liever op 2 verschillende plekken en van daaruit
kijken én relaxen.
Pronto.
Interessant weer!quote:Op woensdag 24 april 2019 08:22 schreef Candaasje het volgende:
Pregoquote:Op woensdag 24 april 2019 09:22 schreef AnneX het volgende:
We vliegen op Catania en rijden naar het zuiden een uur verderop, naar Syracuse.
En we verblijven 1 week in een agriturismo, even buiten Syracuse.
( wij waren er eerder, ik weet niet eens meer wanneer en vonden daar per ongeluk en ongepland een heerlijke plek. Zouden éen nacht blijven en het werd een week, want veel te zien daar).
Eens kijken of het er nog allemaal ligt.😜
Ben niet zo van rondreizen, vind het erg onrustig. Dan liever op 2 verschillende plekken en van daaruit
kijken én relaxen.
Pronto.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 april 2019 08:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ga vandaag mijn laatste jaar als twintiger in. Of zoals een vriendin hier fijntjes opmerkte: m'n 30ste levensjaar![]()
(Het is dat ze zelf morgen ook jarig is en uit hetzelfde bouwjaar komt...)
Ook @AnneX: jullie moeten gaan cruisenquote:Op woensdag 24 april 2019 09:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heerlijk hoor.
Rondreizen vond ik vroeger helemaal prima (vond 2 nachten op 1 plek was al een), maar ik heb er gewoon geen zin meer in, iedere nacht wennen aan een ander bed (wat niet lukt), en hoe handig je ook ingepakt hebt na een paar dagen ben je toch dingen kwijt.
Dit jaar heb ik niet eens een overnachtingshotel. Da's helemaal lekker. Aankomen, beetje uitpakken en een week later weer inpakken.
Alleen voor een Afrikareis zou ik wel weer willen rondreizen.
Die is voor Molo om op te antwoorden.quote:Op woensdag 24 april 2019 09:44 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb gedroomd over het woord ‘riesen-knacker’
:’)
De flatgebouwen zijn er, en je moet er inderdaad van houden, Ik vind ze wel oké, maar meer dan 2000 passagiers wordt ook voor mij te massaal. Ik ben geen pensionado en tegenwoordig zijn die echt niet meer vet in de meerderheid op zulke schepen.quote:Op woensdag 24 april 2019 09:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die is voor Molo om op te antwoorden.![]()
Never en het allerlaatste Cat: drijvend flatgebouw met pensionado’s. No offence.
Kennissen zijn er helemaal weg van.
* griezelt.
Ik herken dat dus helemaal niet. Ga al jaren met groepsreizen met vakantie en over het algemeen was het een mengeling van jong, werkend en pensionado's (Djoser, SRC, Oad, De Jong etc)quote:Op woensdag 24 april 2019 10:15 schreef Barreltje het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig dat Nederlanders niet op vakantie willen in gebieden waar veel Nederlanders zijn (maar er vervolgens wel hutjemutje zitten) EN dat pensionados zo'n hekel hebben aan andere pensionados.. wat is dat toch?
On a CUL note: ik heb zaterdag een wijnproeverij thuis.. 1 ronde rosé, 1 ronde wit, 1 ronde rood en 1 ronde port.. dat gaat al met al de hele middag en avond on beslag nemen.. dus er moet ook bij gegeten worden..
Wat serveer ik er bij??
@Molo spreekt geen Duitsquote:Op woensdag 24 april 2019 09:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die is voor Molo om op te antwoorden.![]()
Heeft CULSC uit myat geflikkertquote:Op woensdag 24 april 2019 10:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Waar is Molo eigenlijk, die heb ik al een tijdje niet gezien?
Ghehequote:Op woensdag 24 april 2019 10:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En vwb wijnproeverij. Misschien allemaal bijpassende hapjes maken, maar dan geen amuses maar voorgerechtformaat?
Waarom dat nou weer? Heeft krea een nieuwe trend gezet ofzo?quote:
Dat denk ik sowieso ja.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer? Heeft krea een nieuwe trend gezet ofzo?
quote:Op woensdag 24 april 2019 11:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Olijven.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ghehe
. Ja maar WAT dan? Wat is nou lekker bij " rose" of " witte wijn" ?
Heeft die baardmans van die slurpwijn niet wat leuke dingen op zijn site staan?quote:Op woensdag 24 april 2019 11:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ghehe
https://anderewijn.nl/inf(...)erij_Organiseren.php (even zoeken naar hapjes)quote:Op woensdag 24 april 2019 11:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ghehe
Iets met de teergevoelige sneeuwvlokjes.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Krijg je daar notes voor?quote:
Deze bijvoorbeeld, werkt ook vast bij niet La Tulipe wijntjes:quote:Op woensdag 24 april 2019 11:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ghehe
Daar zijn er te weinig van hierquote:Op woensdag 24 april 2019 11:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Iets met de teergevoelige sneeuwvlokjes.
Goed idee! Ga ik straks mee aan de slag..quote:Op woensdag 24 april 2019 11:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moet bij wijn aan paté denken maar ik heb er echt geen verstand van. Ik vind dit wel een prachtig onderwerp voor een apart topic eigenlijk, er zijn ongetwijfeld CULlers die goede tips hebben.
Eerder te veel.. maar stuur haar een dm als je t wil wetenquote:Op woensdag 24 april 2019 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daar zijn er te weinig van hier
Nee hoor, het is wel goed. Niet elk topic is voor iedereen.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eerder te veel.. maar stuur haar een dm als je t wil weten
quote:Op woensdag 24 april 2019 12:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee hoor, het is wel goed. Niet elk topic is voor iedereen.
Even los van Molo want zij moet helemaal zelf weten waar ze post. Ik vind het wel fascinerend dat er steeds meer mensen zijn die anderen wegzetten als sneeuwvlokje oid als ze het er niet mee kunnen vinden. Alles moet maar in het extreme getrokken worden, iedereen is een sneeuwvlok, extreem links of rechts, een borderliner, een autist. Het ergens mee oneens zijn betekent dat je demoniseert.
Ik ben hier te weinig om alles mee te krijgen, dus ik weet niet wat de aanleiding is geweest voor het vertrek van een aantal mensen. Maar ik vind het vooral jammer als er mensen vertrekken. Het zou toch maar een saaie bende zijn als hier alleen maar mensen zouden zitten die het altijd met elkaar eens zijn.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even los van Molo want zij moet helemaal zelf weten waar ze post. Ik vind het wel fascinerend dat er steeds meer mensen zijn die anderen wegzetten als sneeuwvlokje oid als ze het er niet mee kunnen vinden. Alles moet maar in het extreme getrokken worden, iedereen is een sneeuwvlok, extreem links of rechts, een borderliner, een autist. Het ergens mee oneens zijn betekent dat je demoniseert.
Ja, helemaal mee eens. Ik zou het ook wel fijn vinden als mensen zeggen wat ze dwars zit.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben hier te weinig om alles mee te krijgen, dus ik weet niet wat de aanleiding is geweest voor het vertrek van een aantal mensen. Maar ik vind het vooral jammer als er mensen vertrekken. Het zou toch maar een saaie bende zijn als hier alleen maar mensen zouden zitten die het altijd met elkaar eens zijn.
Wijsheidquote:Op woensdag 24 april 2019 12:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee hoor, het is wel goed. Niet elk topic is voor iedereen.
In plaats van kansloos blijven snerenquote:Op woensdag 24 april 2019 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens. Ik zou het ook wel fijn vinden als mensen zeggen wat ze dwars zit.
Heerlijk toch. Een abonnementquote:Op woensdag 24 april 2019 12:21 schreef golfer het volgende:
Hun vertrek was mij (nog) niet opgevallen.
Weet ook niet of dat altijd zoveel toevoegt. Soms hebben mensen gewoon niets met bepaalde andere posters oid. Dat is dan al duidelijk gemaakt en uiteindelijk kun je daar dan ook niets mee.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, helemaal mee eens. Ik zou het ook wel fijn vinden als mensen zeggen wat ze dwars zit.
Ja dat is ook zo. Er zijn users weg gegaan vanwege de harde sfeer hier destijds. Dan hou je minder harde users over en dat heeft als gevolg dat dat niet aantrekkelijk is voor hardere users. Gelukkig zijn veel van de users die destijds weggingen wel weer terug.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet ook niet of dat altijd zoveel toevoegt. Soms hebben mensen gewoon niets met bepaalde andere posters oid. Dat is dan al duidelijk gemaakt en uiteindelijk kun je daar dan ook niets mee.
Ik kon even niet op een beter woord komenquote:Op woensdag 24 april 2019 12:30 schreef Isabeau het volgende:
wtf zijn 'harde users'Is dat een ander woord voor de mensen die regelmatig onvriendelijk zijn? (maar zelf niet kunnen incasseren? - hoe 'hard' ben je dan?)
Het kon in bijvoorbeeld de periode van LHO en Isegrim ook wel voor een bepaalde diepgang zorgen. Nu blijven gesprekken vaak meer op de oppervlakte hier.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:34 schreef Myraela het volgende:
Ik mis de harde sfeer wel hoor.
Ben zelf misschien pussy, maar een beetje rellen is wel het mooiste aan FOK!.
Nou ja, diepgang is ook wat veel gezegd hoor. Er zat ook heel veel doordrammen tussen. Maar een mooie mix tussen koetjes & kalfjes en wat meer diepgang is wel fijnquote:Op woensdag 24 april 2019 12:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het kon in bijvoorbeeld de periode van LHO en Isegrim ook wel voor een bepaalde diepgang zorgen. Nu blijven gesprekken vaak meer op de oppervlakte hier.
Spijker/kop.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, diepgang is ook wat veel gezegd hoor. Er zat ook heel veel doordrammen tussen. Maar een mooie mix tussen koetjes & kalfjes en wat meer diepgang is wel fijn
Dat was wel een gevalletje overdaad schaadt. Erg interessante discussies die ook echt wel geholpen hebben bij het ontwikkelen van een iets andere kijk op dingen. Maar het doordrammen zorgde er uiteindelijk alleen maar voor dat ik me er tegen ging verzetten. Beetje als m'n moeder die in m'n puberteit zeurde dat ik m'n kamer op moest ruimen en dat ik het dan zo lang mogelijk uitstelde puur omdat ik haar niet haar zin wilde geven.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het kon in bijvoorbeeld de periode van LHO en Isegrim ook wel voor een bepaalde diepgang zorgen. Nu blijven gesprekken vaak meer op de oppervlakte hier.
Dit.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:37 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, diepgang is ook wat veel gezegd hoor. Er zat ook heel veel doordrammen tussen. Maar een mooie mix tussen koetjes & kalfjes en wat meer diepgang is wel fijn
Die meldplicht hebben ze in OUD nog wel geloof ikquote:Op woensdag 24 april 2019 12:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit.
Maar het weggaan en erbij komen is van alle tijden toch.
Soms ben je de gesprekken onderwerpen mensen zat of je hebt er niks mee dan hoef je ook niet te reageren.
Of je bent heel fok ff zat/geen tijd. Dan ook.
Vrijblijvendheid is een groot goed hier hoor, je moet niemand verplichten zich hier te melden bij afwezigheid, dat zou absurd zijn.
Zelfs daar en dan!quote:Op woensdag 24 april 2019 12:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die meldplicht hebben ze in OUD nog wel geloof ik![]()
(Ok ok, iets andere gedachte erachter)
Het weg gaan en nieuwe mensen die komen en oudgedienden die terug komen is inderdaad gewoon van alle tijdenquote:Op woensdag 24 april 2019 12:42 schreef Bluezz het volgende:
Dit.
Maar het weggaan en erbij komen is van alle tijden toch.
Soms ben je de gesprekken onderwerpen mensen zat of je hebt er niks mee dan hoef je ook niet te reageren.
Of je bent heel fok ff zat/geen tijd. Dan ook.
Vrijblijvendheid is een groot goed hier hoor, je moet niemand verplichten zich hier te melden bij afwezigheid, dat zou absurd zijn.
Ik probeer daar wel wat meer afstand van te nemen en dat lukt primaquote:Op woensdag 24 april 2019 12:44 schreef Isabeau het volgende:
Het weg gaan en nieuwe mensen die komen en oudgedienden die terug komen is inderdaad gewoon van alle tijden
Maar sommige mensen mis ik oprecht best wel. Eerst deel je zo enorm lang lief en leed en dan ineens, geen teken van leven meerDat vind ik echt heel jammer. Je hebt toch een beetje emotioneel geïnvesteerd in zo iemand en hoopt op het beste in diens leven.
Jij bent gewoon wat ouder ende wijzer?quote:Op woensdag 24 april 2019 12:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik probeer daar wel wat meer afstand van te nemen en dat lukt prima
Dankjewel!quote:Op woensdag 24 april 2019 12:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zelfs daar en dan!
En feli!Fijne dag
Ja, dat is wel waar. Ik mis de users uit de F&F SC eigenlijk ook wel. Daar kende ik best wat mensen (ook een aantal in real life gezien) en daar werd ook echt veel gedeeld.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het weg gaan en nieuwe mensen die komen en oudgedienden die terug komen is inderdaad gewoon van alle tijden
Maar sommige mensen mis ik oprecht best wel. Eerst deel je zo enorm lang lief en leed en dan ineens, geen teken van leven meerDat vind ik echt heel jammer. Je hebt toch een beetje emotioneel geïnvesteerd in zo iemand en hoopt op het beste in diens leven.
Snap ikquote:Op woensdag 24 april 2019 12:45 schreef Bluezz het volgende:
Het is zo stil hier in het zkh!
Ook de spreekuren zitten maar halfvol en de tel gaat ook niet.
Dán ben ik echt fan van fok
Dat had ik met de Dieetclubquote:Op woensdag 24 april 2019 12:46 schreef Candaasje het volgende:
Ja, dat is wel waar. Ik mis de users uit de F&F SC eigenlijk ook wel. Daar kende ik best wat mensen (ook een aantal in real life gezien) en daar werd ook echt veel gedeeld.
Dat is alleen compleet uit elkaar geknald(en waarom weet ik eigenlijk niet eens echt meer...)
nee 's nachts niet denk ik idd.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:46 schreef Isabeau het volgende:
Snap ikIk heb dan vaak bar weinig aan fok. De nachtbaggertopics zijn niet helemaal mijn ding.
Ja, ik baal nog steeds dat dat zo gelopen is. Dat was zo veel meer dan af willen vallen.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat had ik met de DieetclubWat was dat een leuke groep mensen, jaren geleden. We deden ook heel veel toffe dingen samen. Ook zo enorm mee gelachen. Op bruiloften geweest, kraamvisites, verjaardagen etc. En nu is dat voorbij.
Ja, dat laatste heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 24 april 2019 12:48 schreef Bluezz het volgende:
nee 's nachts niet denk ik idd.
Vroegah wel
Ik heb ook heel veel forum(onderdelen) uit mijn actives gesloopt.
Lekker overzichtelijk geworden en geen ruis meer op mijn foklijn
Preciesquote:Op woensdag 24 april 2019 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat laatste heb ik ook gedaanIk kom er toch niet, ik erger me alleen maar aan bepaalde onderdelen. Want FOK is wel degelijk verhard. En negatiever geworden en daar heb ik helemaal geen ruimte voor in mijn hoofd. Zonde van de tijd.
Ik heb dat ook wel met wat groepjes. Sowieso de AVNZMG-groep (Als versieren niet zo makkelijk gaat), echt genieten dat topic en de meets.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:47 schreef Isabeau het volgende:
Dat had ik met de DieetclubWat was dat een leuke groep mensen, jaren geleden. We deden ook heel veel toffe dingen samen. Ook zo enorm mee gelachen. Op bruiloften geweest, kraamvisites, verjaardagen etc. En nu is dat voorbij.
Misschien dat het harde ook meer opvalt door de soms lage aantallen posts. In sommige subfora is het gewoon wekenlang stil. Zodra er dan 2 of 3 wat beginnen te kletsen en er valt 1 stukje kritiek springt dat er wel meteen erg uit.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat laatste heb ik ook gedaanIk kom er toch niet, ik erger me alleen maar aan bepaalde onderdelen. Want FOK is wel degelijk verhard. En negatiever geworden en daar heb ik helemaal geen ruimte voor in mijn hoofd. Zonde van de tijd.
Ik zie dat ook niet meer eigenlijk, meets met mensen van all over fok. Ik denk dat het nu vooral groepjes zijn geworden per subforum. Veel slowchatgroepjes. Of kliekjes, hoe je het maar wilt benoemen.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:54 schreef Myraela het volgende:
Ik heb dat ook wel met wat groepjes. Sowieso de AVNZMG-groep (Als versieren niet zo makkelijk gaat), echt genieten dat topic en de meets.
Maar ook de wat algemenere groep die wel vaak op meets kwam. Ik weet eigenlijk niet vanuit waar die meets kwamen, de drankjes voor/na de bios. Meets waar mensen vanuit alle subfora kwamen. Maar ik weet nooit of dat gewoon niet meer bestaat, of dat er nu een nieuwe kliek is die dat nog wel doet.
Dat waren de échte rellen. Daarna eigenlijk nooit meer zoiets meegemaakt hier.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dankjewel!
[..]
Ja, dat is wel waar. Ik mis de users uit de F&F SC eigenlijk ook wel. Daar kende ik best wat mensen (ook een aantal in real life gezien) en daar werd ook echt veel gedeeld.
Dat is alleen compleet uit elkaar geknald(en waarom weet ik eigenlijk niet eens echt meer...)
Ik vind dat wel jammer, vond juist die meets echt tof. Altijd wel wat mensen die ik al wel kende, maar ook weer nieuwe mensen. Maarja, wel echt toffe herinneringen aan. In R&P had iemand een kroeg waar we een paar keer in overnacht hebben, geniaal. Of ergens in het oosten van het land iemand met voldoende grond, zodat iedereen dronken tentjes op kon zetten.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie dat ook niet meer eigenlijk, meets met mensen van all over fok. Ik denk dat het nu vooral groepjes zijn geworden per subforum. Veel slowchatgroepjes. Of kliekjes, hoe je het maar wilt benoemen.
Die meets heb ik altijd gemist, denk ik.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie dat ook niet meer eigenlijk, meets met mensen van all over fok. Ik denk dat het nu vooral groepjes zijn geworden per subforum. Veel slowchatgroepjes. Of kliekjes, hoe je het maar wilt benoemen.
Oeh! Wie!? #durftevragenquote:Op woensdag 24 april 2019 13:02 schreef Myraela het volgende:
F&F leek me ook altijd een toffe slowchat. Maar daar postte iemand waarmee ik ooit gezoend heb, dus toen vond ik het te ongemakkelijk om daar te gaan posten.Volgens mij heb ik voor de rest best wel wat slowchats afgestreept.
quote:Op woensdag 24 april 2019 13:04 schreef Myraela het volgende:
Een van m'n eerst posts was zelfs in de [HOMO] slowchat. Toen snapte ik FOK! nog niet, en wilde ik gewoon meepraten over de knappe mannen die ze aan het posten waren.
quote:Op woensdag 24 april 2019 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haha, dat ga ik natuurlijk niet zeggen.
Sigme, sigme, sigme, sigme, sigme, sigme?quote:Op woensdag 24 april 2019 13:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nu gaan alle usernames van F&F dus door mijn hoofd
quote:Op woensdag 24 april 2019 13:07 schreef Bluezz het volgende:
Myra
Mijn eerste post werd meteen weggehaald door Cynix.
Offtopic in een Big Brother topic
Dat is echt jouw hoofdquote:Op woensdag 24 april 2019 13:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sigme, sigme, sigme, sigme, sigme, sigme?
Of is dat nou mijn hoofd?
Dat dus. Meestal die VBL-meets in Utrecht in de Ierse pub.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:12 schreef borisz het volgende:
In VBL waren vroegah veel meets. De Cupfinal was een jaarlijkse en vaak nog één in het najaar. Maar de laatste was al weer meer dan tien jaar geleden.
Daarna eigenlijk alleen CUL-meets gehad en de laatste jaren ook wel wat meets achter de schermen.
De fok-dodenlijst is helaas best langquote:Op woensdag 24 april 2019 13:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat is echt jouw hoofd![]()
Ik wilde vragen of de user in kwestie nog leeftDe dodenlijst in F&F is best lang...
Echt?quote:Op woensdag 24 april 2019 13:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik wilde vragen of de user in kwestie nog leeftDe dodenlijst in F&F is best lang...
Ik geloof dat dat wel mijn 'ergste' meets waren betreffende drank en zo.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:15 schreef golfer het volgende:
En in de begintijd van Fok! nog wat crewmeets die meestal gierend uit de hand liepen.
Zekerquote:Op woensdag 24 april 2019 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De fok-dodenlijst is helaas best lang
Wat houdt jullie eigenlijk tegen om die SC dan weer nieuw leven in te blazen?quote:Op woensdag 24 april 2019 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zeker
Mij valt het de laatste twee jaar of zo op. Het forum en echte leven raakt steeds meer vervlochten of zo waardoor ziektes gedeeld worden en nabestaanden of FOK!vrienden na een (onverwacht) overlijden het komen melden.
Maar in F&F was het bizar. Relatief kleine groep users, veel jongeren ook en in een paar jaar kwamen er drie in memoriams in de OP. Die is nu al tijden niet meer bijgewerkt want de SC is haske deaud.
Meteen even gekeken of hij er tussen staat, maar nee. Ook niet tussen de stamgasten overigens. Maar drie is wel veel, joh.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar in F&F was het bizar. Relatief kleine groep users, veel jongeren ook en in een paar jaar kwamen er drie in memoriams in de OP. Die is nu al tijden niet meer bijgewerkt want de SC is haske deaud.
Voor mezelf sprekend is er weinig ‘jullie’ meer over.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat houdt jullie eigenlijk tegen om die SC dan weer nieuw leven in te blazen?
Dat heb ik idd ook gedaan. Overigens met alle fora en sociale media, stuk beter voor me. Vind het leuk mensen hier af en toe te volgen en me er af en toe in te mengen, maar ik blijf als het even kan buiten echte discussies. Als ik me echt ergens in meng voel ik me direct teveel betrokken en ga ik me nog druk zitten maken ook. Online totaal ander gedrag vertonen dan ik irl doe zit niet zo in me.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik probeer daar wel wat meer afstand van te nemen en dat lukt prima
Ja, heel veel. Één van die users heeft zelfs weken dood in huis gelegen, zo geïsoleerd leefde hij. We hadden geen ideequote:Op woensdag 24 april 2019 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meteen even gekeken of hij er tussen staat, maar nee. Ook niet tussen de stamgasten overigens. Maar drie is wel veel, joh.
Jeetje, dat is wel heel erg heftig. Was dat in het topic wel een sociaal iemand? Wat dat betreft toch ook wel mooi dat het forum voor veel mensen zo'n plek kan zijn.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ja, heel veel. Één van die users heeft zelfs weken dood in huis gelegen, zo geïsoleerd leefde hij. We hadden geen ideeDe twee anderen waren al tijden chronisch ziek, waarbij het opeens helemaal mis ging.
Hmm ik nog wel... iets met zeggen dat kittens verzuipen niet in F&F hoort...quote:Op woensdag 24 april 2019 12:46 schreef Candaasje het volgende:
quote:
Soms heeft dat ook helemaal geen zin. Dan krijg je alleen maar meer gezeik.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ken er nog wel een paar.quote:
Ja, heb met fokkers gedatequote:Op woensdag 24 april 2019 13:34 schreef Myraela het volgende:
Hebben jullie ook wel eens met FOK!kers gedate? Als pubermeisje was FOK! wat dat betreft ook wel een goede plek.Was nooit bewust op zoek, maar je leert wel een hoop mensen kennen.
Nope, nooit.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:34 schreef Myraela het volgende:
Hebben jullie ook wel eens met FOK!kers gedate? Als pubermeisje was FOK! wat dat betreft ook wel een goede plek.Was nooit bewust op zoek, maar je leert wel een hoop mensen kennen.
Nu voel ik me ineens echt oud.... 😂quote:Op woensdag 24 april 2019 13:34 schreef fietsie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kom je vertellen van rellen in de antieke oudheid van Fok?![]()
Ik stoor me wel aan bepaalde mensen, maar dat probeer ik dan maar bij mezelf te zoeken en die ander zoveel mogelijk te negeren.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:38 schreef Kreator het volgende:
En als verder niemand het stoort, dan blijf je weg.
*grijnst*quote:Op woensdag 24 april 2019 13:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nu voel ik me ineens echt oud.... 😂
Ik denk dat dat een wat voorbarige conclusie is. Ik denk dat wel meer mensen zich daaraan storen, maar tegelijkertijd valt er eigenlijk niets aan te doen.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:38 schreef Kreator het volgende:
En dan kun je daar wat van zeggen. 3x subtiel, 3x direct. En als verder niemand het stoort, dan blijf je weg.
Ja, net als golfer een abonnement afsluiten en die persoon/personen op negeren zettenquote:Op woensdag 24 april 2019 13:44 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat dat een wat voorbarige conclusie is. Ik denk dat wel meer mensen zich daaraan storen, maar tegelijkertijd valt er eigenlijk niets aan te doen.
quote:Op woensdag 24 april 2019 13:43 schreef Isabeau het volgende:
En mensen die nooit op een ander reageren en alleen over zichzelf en hun eigen wereldje praten zijn idd knap ruk. Ga twitteren of zo.
Welnee, dat is me van jou nou nog nooit opgevallen. Dus zo erg kan het niet zijn.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:46 schreef Myraela het volgende:
![]()
![]()
Ik doe dat heel erg, vooral als ik weinig tijd heb. Dan wil ik even mijn verhaal dumpen, en dan ga ik weer. Soms probeer ik nog wel te lezen zodat ik nog op wat andere mensen kan reageren, maar als die onderwerpen me niet liggen moet ik toch even mijn verhaal kwijt.
Ik heb dat ook.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:46 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik doe dat heel erg, vooral als ik weinig tijd heb. Dan wil ik even mijn verhaal dumpen, en dan ga ik weer. Soms probeer ik nog wel te lezen zodat ik nog op wat andere mensen kan reageren, maar als die onderwerpen me niet liggen moet ik toch even mijn verhaal kwijt.
Hee jijquote:Op woensdag 24 april 2019 13:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En jij bent????quote:
Volgens mij ben je daar helemaal niet uniek in en dat is niet wat Krea bedoeldequote:Op woensdag 24 april 2019 13:49 schreef Myraela het volgende:
Oh nou gelukkig, ik voel me wel regelmatig een egocentrische trut. Als ik zie hoe begaan veel mensen met elkaar zijn, terwijl ik nooit teruglees, veel verhalen mis en zelfs van de verhalen die ik wel volg soms vergeet van wie ze ook al weer afkwamen.
Kaatje, nu willen we natuurlijk wel weten aan wie jij je regelmatig stoort. Want jij lijkt me een van de minst haatdragende personen ooit. Volgens mij kan jij iedereen wel prima hebben.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:49 schreef Kaatje1 het volgende:
En als ik me stoor aan mensen, scroll ik door als ik de naam zie staan.
Haha ik had toen ook een subtiel andere naam...quote:Op woensdag 24 april 2019 13:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hee jij
Geeeeen idee wie je bent al zal ik je vast kennen![]()
Als jij vertelt met wie je gezoend hebtquote:Op woensdag 24 april 2019 13:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kaatje, nu willen we natuurlijk wel weten aan wie jij je regelmatig stoort. Want jij lijkt me een van de minst haatdragende personen ooit. Volgens mij kan jij iedereen wel prima hebben.
Heb dat ook wel eens. Soms moet je even je ei kwijt. En dan is dat toch goed.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb dat ook.
Niks mis mee op zijn tijd maar ik snap de irritatie wel als een topic alleen maar mini-monoloogjes bestaat. Beetje interactie is fijn. Maar soms heb je daar geen tijd/ruimte voor of zin in en dat is toch niet erg?
Mensen op fok die hun naam veranderen of een nieuw account beginnen en dan ergens ooit hebben geroepen wie ze waren op fok en dan verwachten dat dat onthouden wordt. Ik geloof dat ik op 2 na, van iedereen ben vergeten wie ze waren.quote:
Jij woont/woonde toch niet in mijn stadje hequote:Op woensdag 24 april 2019 13:51 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Haha ik had toen ook een subtiel andere naam...
Maar insgelijks.
Oh god, haha, ik ga er zeker spijt van krijgen dat ik dit heb laten vallen?quote:Op woensdag 24 april 2019 13:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als jij vertelt met wie je gezoend hebt
Prima!quote:Op woensdag 24 april 2019 13:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb dat ook wel eens. Soms moet je even je ei kwijt. En dan is dat toch goed.
Hoe is het met het gespuis bij jou?
Yeschquote:Op woensdag 24 april 2019 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh god, haha, ik ga er zeker spijt van krijgen dat ik dit heb laten vallen?
Het is niet gezegd dat jij de enige bent die je daar aan stoort. Maar je stoort je er wel het meest aan denk ikquote:Op woensdag 24 april 2019 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Soms heeft dat ook helemaal geen zin. Dan krijg je alleen maar meer gezeik.
En de reden dat ik weg ben is 98% DjFrantic. Ik werd schijtberoerd van zijn Twittergedrag over E./boot/kuthond/kneuzenhuis en het gebrek aan meeposten met een ander. Er zijn er wel meer die dat doen (alleen over zichzelf praten), maar die posten geen 120x per topic.
Dat kun je negeren, maar als het 50% van alle posts in een topic zijn met een CUL achtergrond, dan valt er niet meer langs te lezen.
En dan kun je daar wat van zeggen. 3x subtiel, 3x direct. En als verder niemand het stoort, dan blijf je weg.
Het had verder nergens mee te maken, ondanks dat dat werd gesuggereerd. Op een gegeven moment past een SC kennelijk niet meer bij je. En om te voorkomen dat ik 'weer iemand wegjaag' blijf ik zelf weg. Ik merkte dat mensen vonden dat het mijn schuld was dat Robinook hier verdween en dat is nooit mijn bedoeling geweest (ik heb haar nog privéberichten gestuurd dat ze van mij niet weg hoeft te blijven).
ik lees nog wel af en toe mee, maar meeposten is niet zo mijn ding meer.
[..]
Ik ken er nog wel een paar.
Die van mij nog wel toch?quote:Op woensdag 24 april 2019 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik op 2 na, van iedereen ben vergeten wie ze waren.
Hallo! Kennen we elkaar of ben je echt zo oud?quote:Op woensdag 24 april 2019 13:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Jij bent 1 van die tweequote:
QFTquote:Op woensdag 24 april 2019 13:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb niet het idee dat jij er alleen debet aan bent dat Robin weg is hoor. Dat hebben we zo'n beetje met zijn allen gedaan en Robin nog het meest.
Truste, niet te veel dromen van WoW he, anders wordt je nog gestressed wakkerquote:Op woensdag 24 april 2019 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Tegen beter weten in ga ik even een dutje doen![]()
#omawordtoud
Mja ik kwam hier even actief doen nadat iemand me zei dat ik dat even “moest” doen.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen op fok die hun naam veranderen of een nieuw account beginnen en dan ergens ooit hebben geroepen wie ze waren op fok en dan verwachten dat dat onthouden wordt. Ik geloof dat ik op 2 na, van iedereen ben vergeten wie ze waren.
Maar ik hou mijn preutse imago graag nog even in stand.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:55 schreef minilot het volgende:
@:Myra, als ik overal weg zou moeten blijven waar lui komen waarmee ik gezoend heb dan kwam ik nooit meer online!![]()
Zoenen.
Dit moest ik quoten, op het fan-tas-ti-sche nieuwe woordquote:
Ah, in dat geval begrijpelijk.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik vond hem destijds leuk en wilde geen stalker lijken.
Amateur-FOK!ker, die tellen we niet mee. Mijn vriend is een oldbie, daarom vond ik hem leuk.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik date met een FOK!ker maar hij is zin login kwijt.
Hij lukt alleen nog maar. Ook wel eens hier, de stalkerquote:Op woensdag 24 april 2019 13:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Amateur-FOK!ker, die tellen we niet mee. Mijn vriend is een oldbie, daarom vond ik hem leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Dramatisch en kansloos vooralquote:Op woensdag 24 april 2019 13:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kittengate, hoe zat dat toch ook alweer?
quote:Op woensdag 24 april 2019 14:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hij lukt alleen nog maar. Ook wel eens hier, de stalker
Die man van die steekvlammen?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op woensdag 24 april 2019 14:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hij lukt alleen nog maar. Ook wel eens hier, de stalker
Snap ik wel, hij moet je toch een beetje controleren. Ik zie je soms ook wel een beetje flowen met Golfer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je het water in de plaatselijke zwem-waal al getrotseerd? Of is dat nog te koud?quote:Op woensdag 24 april 2019 14:00 schreef minilot het volgende:
(Oh ja @:Kaatje, het pakje is zo knuffelzacht!Je hebt nog een foto tegoed, maar ik verzaak FOK! momenteel een beetje wegens eerst veel J. thuis en daarna wanstaltig lekker weer
)
Onder andere ja.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Snap ik wel, hij moet je toch een beetje controleren. Ik zie je soms ook wel een beetje flowen met Golfer.
Toevallig gister! IJzig koud ja. Onvoldoende bikkelig voor.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je het water in de plaatselijke zwem-waal al getrotseerd? Of is dat nog te koud?
Ik onthou verjaardagen vaak wel... maar er op de juiste datum aan denken... die functie zit bij mij kennelijk niet ingebouwd.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:02 schreef Barreltje het volgende:
bijvoorbeeld dat mensen weten wanneer de verjaardag van iemand is of wanneer en waarheen ze op vakantie gaan..dat soort dingen kan ik echt niet onthouden....
Kindlief werd door oma ook meegesleept naar Zuid-Hollands zoetwaterquote:Op woensdag 24 april 2019 14:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Toevallig gister! IJzig koud ja. Onvoldoende bikkelig voor.
Dat kan ik van m'n vrienden en familie niet eens onthouden.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:02 schreef Barreltje het volgende:
bijvoorbeeld dat mensen weten wanneer de verjaardag van iemand is of wanneer en waarheen ze op vakantie gaan..dat soort dingen kan ik echt niet onthouden....
Geef maar een gil als er meer moeten komen (met maat erbij graag), die dingen heb ik ondertussen in een halve dag in elkaar gezet. Grootste uitdaging om aan stof te komen is niet vergeten op vrijdag af te stappen bij de stoffenmarkt ipv als een zombie door naar kantoor te fietsenquote:Op woensdag 24 april 2019 14:00 schreef minilot het volgende:
(Oh ja @:Kaatje, het pakje is zo knuffelzacht!Je hebt nog een foto tegoed, maar ik verzaak FOK! momenteel een beetje wegens eerst veel J. thuis en daarna wanstaltig lekker weer
)
Ik merk dat mensen hier nog wat moeite mee hebben. Ik geef 2 voorbeelden:quote:Op woensdag 24 april 2019 14:02 schreef Barreltje het volgende:
Ik merk dat ik het ook vaak doe, het over mezelf hebben.. maar dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik niet weet hoe het anders kanik vind het erg lastig om bij te houden wie wat doet en waar mee zit.. sommigen blijven wel hangen en anderen of delen van het leven van anderen gaan volledig aan me voorbij .. bijvoorbeeld dat mensen weten wanneer de verjaardag van iemand is of wanneer en waarheen ze op vakantie gaan..
dat soort dingen kan ik echt niet onthouden....
Ik moet hier echt verschrikkelijk hard om lachen. Dat was vast de bedoeling nietquote:Op woensdag 24 april 2019 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik merk dat mensen hier nog wat moeite mee hebben. Ik geef 2 voorbeelden:
1.
[user a] ik heb een ongeneeslijke ziekte.
[user b] Wat erg!
[user c] sterkte.
[user a] Dankje
[user e] KUT ZEG. Verschrikkelijk. Ik heb trouwens dit en dat. Ook niet fijn.
[user b] Dat is idd ook erg zeg.
2.
[user b] Wat erg!
[user c] sterkte.
[kutuser] ik heb een nieuwe bril.
[user a] ik voel me erg kut nu.
[user b] dat snappen we.
[user c] sterkte.
[kutuser] het is een zwarte bril.
[kutuser]haha mijn hond.
[kutuser]E. is ziek, ze heeft een teen gestoten.
[kutuser] filmpje over boot
[kutuser] ik zit op de boot
De meeste mensen vallen in categorie 1.
quote:Op woensdag 24 april 2019 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
1.
[user b] Wat erg!
[user c] sterkte.
[user a] Dankje
2.
[user b] Wat erg!
[user c] sterkte.
[user b] dat snappen we.
[user c] sterkte.
[kutuser]haha mijn hond.
quote:Op woensdag 24 april 2019 14:06 schreef Myraela het volgende:
Zelfs de tom kha kai cup-a-soup heeft nog meer smaak.
Dat was ook een van de redenen waarom ik hier gestopt ben met postenquote:Op woensdag 24 april 2019 14:02 schreef Barreltje het volgende:
ik vind het erg lastig om bij te houden wie wat doet en waar mee zit.. sommigen blijven wel hangen en anderen of delen van het leven van anderen gaan volledig aan me voorbij ..
Dit.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik moet hier echt verschrikkelijk hard om lachen. Dat was vast de bedoeling niet
Hier nog zo iemand. Blij met FB die je een berichtje sturen wanneer er iemand jarig is.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik onthou verjaardagen vaak wel... maar er op de juiste datum aan denken... die functie zit bij mij kennelijk niet ingebouwd.
Superhandig 😒
Net als het onthouden van namen.. en van gezichten. Maar niet welke naam bij welk gezicht hoort.
Werd het bitter?quote:Op woensdag 24 april 2019 14:18 schreef minilot het volgende:
Inzake CUL. Gisteren voor het eerst een Ottolenghi-recept dat ik erg matig vond. Geroosterde kip met venkel en mandarijnen en mosterd en yeni raki. Theoretisch uitstekende onderdelen maar was samen een dikke meh.
ik hoop dat ik 1 van die 2 ben!quote:Op woensdag 24 april 2019 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen op fok die hun naam veranderen of een nieuw account beginnen en dan ergens ooit hebben geroepen wie ze waren op fok en dan verwachten dat dat onthouden wordt. Ik geloof dat ik op 2 na, van iedereen ben vergeten wie ze waren.
Was het maar zo'n feest. Het werd vooral niksig!quote:
Maar je hoeft toch niet alles te onthouden? Dat lukt toch niemand (tenzij je een lijstje bij gaat houdenquote:Op woensdag 24 april 2019 14:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat was ook een van de redenen waarom ik hier gestopt ben met posten
Er kwamen zo veel nieuwe mensen waar ik niet alles van bij kon houden en dat voelde ook niet goed
Ik ben volgens mij in het oude 'kliekje' Steer, P, FFT, Aure, Uniek, Sun & TAV blijven hangen
Zelfs de duutser haar ooit een account hiet. Pre duutser heb ik met een paar fokkers 'gedate'. Eentje kwam uit de cul sc. Ook een aantal super leuke meets gehad toen. Dat is al wel tien Plus jaar geleden..quote:Op woensdag 24 april 2019 13:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik date met een FOK!ker maar hij is zin login kwijt.
Met jou is het wel handiger omdat ik soms op FB dingen voorbij zie komenquote:Op woensdag 24 april 2019 14:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch niet alles te onthouden? Dat lukt toch niemand (tenzij je een lijstje bij gaat houden)
Blijf toch gezellig! Gewoon meepraten over wat er op dat moment ter sprake/schrijve komt
Oja dat is lang geledenquote:
Haha same here.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier nog zo iemand. Blij met FB die je een berichtje sturen wanneer er iemand jarig is.
En regelmatig kom ik mensen tegen waarvan ik denk "ik ken je, echt, ik ken je" (en dan ook WIE BEN JE OOK AL WEER???)
Huh, why?quote:Op woensdag 24 april 2019 14:24 schreef Sarabi het volgende:
Oja dat is lang geleden
Ik ben op zich ook weer toe aan een naamsverandering op Fok is een naam die eindigt op -bi niet altijd even handig.
quote:Op woensdag 24 april 2019 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
1.
[user b] Wat erg!
[user c] sterkte.
[user a] Dankje
2.
[user b] Wat erg!
[user c] sterkte.
[user b] dat snappen we.
[user c] sterkte.
[kutuser]haha mijn hond.
Omdat Sara ook bi kan zijn. Maar dat lijkt me eigenlijk alleen een sekschat-ding. Eigenlijk.quote:
Wat zij zegtquote:Op woensdag 24 april 2019 14:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch niet alles te onthouden? Dat lukt toch niemand (tenzij je een lijstje bij gaat houden)
Blijf toch gezellig! Gewoon meepraten over wat er op dat moment ter sprake/schrijve komt
Slaapt jouw kleine monster nu beter? En jij dan ook?quote:Op woensdag 24 april 2019 14:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Verder lees ik veel mee maar post ik maar weinig op het moment, druk net achter de monsters aanrennen..
De dm/pm's die ik krijg van mannen die denken dat ik Sara heet en bi benquote:
Ik had een tijd geleden zoiets... met een collega.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier nog zo iemand. Blij met FB die je een berichtje sturen wanneer er iemand jarig is.
En regelmatig kom ik mensen tegen waarvan ik denk "ik ken je, echt, ik ken je" (en dan ook WIE BEN JE OOK AL WEER???)
Meestal slaapt hij ok. Beetje jammer dat hij tussen 5 en 5.30 klaar is om de dag te beginnen. Maar goed., je kunt niet alles hebben...quote:Op woensdag 24 april 2019 14:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Slaapt jouw kleine monster nu beter? En jij dan ook?
Maar heeft ie nu het lek verholpen, of heeft ie gewoon gezorgd zelf op veilige afstand te komen?quote:Op woensdag 24 april 2019 14:26 schreef golfer het volgende:
In het kader van de kutuser spelen: we hebben nu 2 nieuwe slimme meters en het maakmannetje ging uit z'n plaat, want er bleek een gaslek bij de gasmeter te zitten. Wij hebben nooit iets daarvan gemerkt en hij bleef maar herhalen dat het brand- en ontploffingsgevaarlijk was.
Hij vond mij daar te laconiek op reageren en liep, nadat alles opnieuw aangesloten was vervolgens mopperend en scheldend ons huis weer uit.
Hahahahahahahahahhahahahahahhaa, echt?quote:Op woensdag 24 april 2019 14:27 schreef Sarabi het volgende:
De dm/pm's die ik krijg van mannen die denken dat ik Sara heet en bi ben
Waar ze dan wel weer iets 'grappigs' over weten te zeggen
Je kent Fok! toch.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahhahahahahahhaa, echt?![]()
![]()
Dat was ook het enige dat ik kon bedenken, maar ik was naief en dacht dat hier geen mensen rond zouden hangen die dat doen.
Dat had mijn schoonmoeder ook maar daar ging het mannetje mooi weg en wilde pas terugkomen nadat de leidingen vervangen waren. Ik zei al jaren als ik daar kwam dat ik af en toe gas rook. Ik had toen zo'n hormonale supersonische neus. Niemand geloofde me want mijn schoonvader zei dat alles ok was. Ja, makkelijk praten. Als je een pakje shag per dag rookt, ruik je niets.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:26 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
In het kader van de kutuser spelen: we hebben nu 2 nieuwe slimme meters en het maakmannetje ging uit z'n plaat, want er bleek een gaslek bij de gasmeter te zitten. Wij hebben nooit iets daarvan gemerkt en hij bleef maar herhalen dat het brand- en ontploffingsgevaarlijk was.
Hij vond mij daar te laconiek op reageren en liep, nadat alles opnieuw aangesloten was vervolgens mopperend en scheldend ons huis weer uit.
#eigen verhaalquote:Op woensdag 24 april 2019 14:26 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Lek is verholpen en nieuwe meters zijn aangesloten.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:28 schreef fietsie het volgende:
Maar heeft ie nu het lek verholpen, of heeft ie gewoon gezorgd zelf op veilige afstand te komen?
Ah dat is dan beter. Nu nog een loodslabbetje erom om uitlezen te verhinderenquote:Op woensdag 24 april 2019 14:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Lek is verholpen en nieuwe meters zijn aangesloten.
Oja dat heb ik alleen van horen zeggenquote:Op woensdag 24 april 2019 14:29 schreef Myraela het volgende:
Al was er een poosje iemand die alle vrouwen in R&P DM's ging sturen.Was heel ongemakkelijk. Ook allemaal letterlijk hetzelfde bericht.
Even teruggezocht. Het was minder ongemakkelijk dan ik had onthouden. Het begon gewoon met "Kan ik je een digitaal drankje aanbieden misschien?" en daarna alle cliché vragen die je kan verzinnen.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:32 schreef Sarabi het volgende:
Oja dat heb ik alleen van horen zeggen
Zelf geen dm gehad
Oef...en dan niet meer in slaap vallen zeker.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Meestal slaapt hij ok. Beetje jammer dat hij tussen 5 en 5.30 klaar is om de dag te beginnen. Maar goed., je kunt niet alles hebben...
Ben benieuwd of ie er bij iemand een date aan heeft overgehoudenquote:Op woensdag 24 april 2019 14:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even teruggezocht. Het was minder ongemakkelijk dan ik had onthouden. Het begon gewoon met "Kan ik je een digitaal drankje aanbieden misschien?" en daarna alle cliché vragen die je kan verzinnen.
Ik krijg nooit meer DM's of PM's, eigenlijk. Waar is m'n online populariteit heen.Wat een gemis.
Vast wel.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ie er bij iemand een date aan heeft overgehouden
Ik vraag gewoon in het openbaar of je met mij wilt neucken. Scheelt weer een DM/PM.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:36 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg nooit meer DM's of PM's, eigenlijk. Waar is m'n online populariteit heen.Wat een gemis.
Dat is ook extra fijn voor m'n ego. Dan ziet iedereen hoe gewild ik ben.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:39 schreef golfer het volgende:
Ik vraag gewoon in het openbaar of je met mij wilt neucken. Scheelt weer een DM/PM.
quote:Op woensdag 24 april 2019 14:40 schreef Myraela het volgende:
Dat is ook extra fijn voor m'n ego. Dan ziet iedereen hoe gewild ik ben.
Jaaaa, die kreeg ik ookquote:Op woensdag 24 april 2019 14:29 schreef Myraela het volgende:
Al was er een poosje iemand die alle vrouwen in R&P DM's ging sturen.Was heel ongemakkelijk. Ook allemaal letterlijk hetzelfde bericht.
En bedankt he. Nu kan ik je UN nooit meer op een andere manier lezenquote:Op woensdag 24 april 2019 14:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kwam je daarachter voor of nadat je met hem op date was geweest?quote:Op woensdag 24 april 2019 14:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jaaaa, die kreeg ik ook![]()
Grote teleurstelling toen bleek dat hij ze aan IEDEREEN stuurde/nolife
Zijn er serieus mensen die dan ook nog denken dat ze leuk zijnquote:Op woensdag 24 april 2019 14:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sorryquote:Op woensdag 24 april 2019 14:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En bedankt he. Nu kan ik je UN nooit meer op een andere manier lezen
quote:Op woensdag 24 april 2019 13:43 schreef Isabeau het volgende:
En mensen die nooit op een ander reageren en alleen over zichzelf en hun eigen wereldje praten zijn idd knap ruk. Ga twitteren of zo.
Tja.. ze hebben niet voor niks die metertjes bij.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Lek is verholpen en nieuwe meters zijn aangesloten.
Vertelt ik als jij vertelt met wie je hebt gezoennnnnddddddquote:Op woensdag 24 april 2019 14:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kwam je daarachter voor of nadat je met hem op date was geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Zijn het alleen grapjes, of proberen ze je ook te versieren?quote:Op woensdag 24 april 2019 14:47 schreef Sarabi het volgende:
Sorry
@:Kaatje helaas wel. Hopelijk zijn diegene pas 15.
quote:Op woensdag 24 april 2019 14:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vertelt ik als jij vertelt met wie je hebt gezoennnnnddddddGodverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wilde ik maken voor vanavond.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh mensen, ik heb tomatensoepDat had ik al veel te lang niet meer op.
Dat heb ik nooit doorquote:Op woensdag 24 april 2019 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zijn het alleen grapjes, of proberen ze je ook te versieren?
Wij vanavond ookquote:Op woensdag 24 april 2019 14:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh mensen, ik heb tomatensoepDat had ik al veel te lang niet meer op.
Die van mij was gewoon zo'n pureersoep van de AH. In de aanbieding met een 35% sticker dus ik was een dief van mijn eigen portemonnee als ik dat niet zou kopen.quote:
Hmm ik wil niet doen alsof dochterlief de baas in huis is qua avondeten....quote:Op woensdag 24 april 2019 14:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die van mij was gewoon zo'n pureersoep van de AH. In de aanbieding met een 35% sticker dus ik was een dief van mijn eigen portemonnee als ik dat niet zou kopen.
Lidl heeft ook buitenbeentjes. Minder geld, meer etenquote:Op woensdag 24 april 2019 14:59 schreef fietsie het volgende:
Ik moet zo nog op zoek naar asperges, want uk is morgen weer thuis en die houdt er niet zo van.
Dus vanavond nog even een kans.
Helaas is de grote AH nog dicht (verbouwing) dus maar even zien of de Lidl fatsoenlijke heeft.
Straks ff kijken bij de vestiging die claimt "de grootste laidol van NL" te zijnquote:Op woensdag 24 april 2019 15:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lidl heeft ook buitenbeentjes. Minder geld, meer eten
quote:Op woensdag 24 april 2019 15:00 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm ik wil niet doen alsof dochterlief de baas in huis is qua avondeten....
Maar ik mag geen kant en klare soep meer kopen 😎
(Want mama kan dat veel beter 😁👍)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |