abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186387037

/plaatje gefixt

[ Bericht 79% gewijzigd door Blues op 23-04-2019 22:19:41 ]
pi_186387111
Geen Pipo -O-
pi_186387207
Huldiging geweest. Toch een beetje een troostprijs.

En ik denk dat onze burgemeester zich vannacht in slaap huilt. :x
Sterkheidsbaas van alles.
pi_186387295
JoostDijkgraaf twitterde op dinsdag 23-04-2019 om 20:51:18 Geen warm onthaal voor burgemeester Onno van Veldhuizen. Zal oa te maken hebben met sluiting Vak P-home https://t.co/eJ5BACivwU reageer retweet
Maar hij KWAM wel EN hij maakte zn speech af.
pi_186387299
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:28 schreef Lonaa het volgende:
Huldiging geweest. Toch een beetje een troostprijs.

En ik denk dat onze burgemeester zich vannacht in slaap huilt. :x
Wat is er dan voorgevallen? Of van blijdschap?
We have far more in common than that which devides us..
pi_186387400
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat is er dan voorgevallen? Of van blijdschap?
Klik maar op de tweet en kijk het filmpje. Hij kreeg een best fluitconcert.
Zo'n beetje vanaf dat zn naam omgeroepen werd tot 30 seconde nadat hij van het podium was...

Hij heeft wat beslissingen gemaakt die niet goed vielen bij Twente. Zoals het sluiten van het supportershome van Vak P.
pi_186387463
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Klik maar op de tweet en kijk het filmpje. Hij kreeg een best fluitconcert.
Zo'n beetje vanaf dat zn naam omgeroepen werd tot 30 seconde nadat hij van het podium was...

Hij heeft wat beslissingen gemaakt die niet goed vielen bij Twente. Zoals het sluiten van het supportershome van Vak P.
Klinkt volwassen. Van de fluiters dan.
Wat was de reden voor hem om het home te sluiten?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186387536
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Klinkt volwassen. Van de fluiters dan.
Wat was de reden voor hem om het home te sluiten?

:7

Mja, Vak P en iedere vorm van gezag gaat gewoon niet zo lekker. Er is destijds wat coke gevonden in het supportershome.
https://www.tubantia.nl/e(...)r-en-tegen~ab203435/
pi_186387563
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:7

Mja, Vak P en iedere vorm van gezag gaat gewoon niet zo lekker. Er is destijds wat coke gevonden in het supportershome.
https://www.tubantia.nl/e(...)r-en-tegen~ab203435/
Arme popjes :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186387673
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Arme popjes :')
Vak P had, opzich, juridisch wel een punt. Vak P heeft wel zn charme. O+
pi_186387829
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Vak P had, opzich, juridisch wel een punt. Vak P heeft wel zn charme. O+
Ik zie weinig charme in drugsdealende, ageressieve, tijd en geld van politie en andere diensten eisende hooligans. :N

Of ze nu uit vak P of uit een ander vak (of andere stad) komen.

Betaald foebal :') ‘Fans’ :') :')
pi_186387912
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik zie weinig charme in drugsdealende, ageressieve, tijd en geld van politie en andere diensten eisende hooligans. :N

Of ze nu uit vak P of uit een ander vak (of andere stad) komen.

Betaald foebal :') ‘Fans’ :') :')
De Ultras, onderdeel van Vak P, doet de sfeeracties, dat is de defintie van charme. :Y Rotte appels heb je altijd. Agressie eigenlijk maar weinig. Drugsdealers ook niet meer of anders dan in de binnenstad. Ze balanseren wel eens op de grens, ja, maar dat vind ik niet zo erg. Daar hou ik wel van :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 april 2019 @ 22:01:48 #14
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_186388056
Ajax klaart inmiddels de klus tegen Vitesse w/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_186388078
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

De Ultras, onderdeel van Vak P, doet de sfeeracties, dat is de defintie van charme. :Y Rotte appels heb je altijd. Agressie eigenlijk maar weinig. Drugsdealers ook niet meer of anders dan in de binnenstad. Ze balanseren wel eens op de grens, ja, maar dat vind ik niet zo erg. Daar hou ik wel van :P
Natuurlijk zijn er veel nette fans.
Maar die hele operatie die betaald voetbal heet, met dure stadions, pelotons politie en hulpdiensten die uit moeten rukken om alleen al de massa mensen te begeleiden die komen kijken naar overbetaalde kerels die achter een bal aan rennen.....
En dan daarbij die rotte appels. Blegh. Spelletje zou voor mij zo afgeschaft mogen worden.

Houd het maar bij amateurs. Al worden daar van tijd tot tijd ook koppen geklapt. Sukkels.
pi_186388162
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:00 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Nee. Ik kwam er nooit, ondertussen ook al 20-25 jaar geen contact meer. Heb alleen nog contact met 1 oom/tante van m'n vaders kant, maar die zie ik pff hooguit 1x in de 5 jaar. Van m'n moeders kant ken ik niemand, ik weet niet eens of haar moeder nog leeft. Ze kent zelf haar vader niet, heeft in ieder geval 1 broer en 1 (half)zusje waar we van weten. Die is 1 jaar ouder dan ik, 2 jaar jonger dan m'n zus.

Ze woont hemelsbreed 75 meter van m'n ouders :+ (en loopt al schuimend dagelijks voorbij). Triest mens wel.
Schuimend?

Ik had 1 oma en heb 1 tante. Er is nog een handvol familieleden die ik wel ken maar geen band mee heb. Ik heb een oom en tante die ik jaarlijks zag op een verjaardag en daar wisselen we verjaardags- en kerstkaarten mee uit.
Ik heb ook nog veel familie die ik niet ken maar ja, mijn moeder is nogal van de conflicten en dat betekent automatisch dat je als kind ook geen contact hebt of houdt. Ik vind het wel jammer, ik heb ook al geen broers of zussen.
Spoilers!
pi_186388203
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar die hele operatie die betaald voetbal heet, met dure stadions, pelotons politie en hulpdiensten die uit moeten rukken om alleen al de massa mensen te begeleiden die komen kijken naar overbetaalde kerels die achter een bal aan rennen.....
En dan daarbij die rotte appels. Blegh. Spelletje zou voor mij zo afgeschaft mogen worden.

Houd het maar bij amateurs. Al worden daar van tijd tot tijd ook koppen geklapt. Sukkels.
Je bent vast nog nooit bij een voetbalwedstrijd geweest, of wel?
pi_186388269
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Je bent vast nog nooit bij een voetbalwedstrijd geweest, of wel?
Jawel.

Twee keer meegeweest naar PSV ivm fans in de familie.
Daar live het hele circus eromheen meegemaakt, was verder een rustige wedstrijd. Maar het hele gedoe kon me niet echt bekoren. Het spelletje ook niet, maar dat heeft het ook nooit echt gedaan voor me.
pi_186388344
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jawel.

Twee keer meegeweest naar PSV ivm fans in de familie.
Daar live het hele circus eromheen meegemaakt, was verder een rustige wedstrijd. Maar het hele gedoe kon me niet echt bekoren. Het spelletje ook niet, maar dat heeft het ook nooit echt gedaan voor me.
Er gebeurt bijna nooit wat joh. Dat idee, dat Engelse idee waarbij er vooraf op geheime plekken geknokt wordt, dat is hier niet joh. Een gemiddelde westrijd is qua agressie beter te doen dan een gemiddelde avond in de binnenstad. :') Al was het maar om dat persoonlijke dingen er tijdens zo een wedstrijd niet toe doen.
Dat het je spelletje niet is, is natuurlijk prima.
pi_186388404
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Er gebeurt bijna nooit wat joh. Dat idee, dat Engelse idee waarbij er vooraf op geheime plekken geknokt wordt, dat is hier niet joh. Een gemiddelde westrijd is qua agressie beter te doen dan een gemiddelde avond in de binnenstad. :') Al was het maar om dat persoonlijke dingen er tijdens zo een wedstrijd niet toe doen.
Niet als aanval bedoeld, maar vind je het niet treurig dat dit de maatstaf is?
Dat er een aantal gelegenheden zijn waarbij agressie haast als normaal wordt gezien? En dat we dat als maatschappij lijken te accepteren?
pi_186388408
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Schuimend?
Doordringend naar binnen starend :7
pi_186388475
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ze zouden hier eens de methode uit Engeland moeten introduceren. Dat werkt alweer sinds de jaren 90 heel goed daar, dat lijkt me wel voldoende bewijs.

Clubs worden zelf financieel verantwoordelijk voor hun beveiliging. Als ze zelf geen adequaat personeel kunnen leveren, krijgen ze gewoon een rekening. Bij onjuist gedrag van de supporters krijgt de club met boetes en/of puntenverlies te maken. Tickets verkopen met plaatsnummer. Tientallen camera's in het stadion zodat raddraaiers er gelijk uitgepikt kunnen worden en eventueel een stadionverbod krijgen.
Met zulke extreme maatregelen gaan supporters elkaar vanzelf op wangedrag aanspreken. Het wordt gezelliger in stadions dus de markt voor supporters wordt groter. Die nieuwe supporters zijn meestal ook rijker en geven meer uit aan merchandise. Mensen durven hun kinderen er weer aan bloot te stellen dus voor de supporters van de toekomst wordt ook al gezorgd. Grotere markt dus meer winst dus betere spelers dus hoger niveau dus grotere markt, etc.

Probleem opgelost.
Spoilers!
pi_186388481
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Niet als aanval bedoeld, maar vind je het niet treurig dat dit de maatstaf is?
Dat er een aantal gelegenheden zijn waarbij agressie haast als normaal wordt gezien? En dat we dat als maatschappij lijken te accepteren?
Ik vind het niet de maatstaaf, maar zeggen dat voetbalwedstrijden agressief zijn is gewoon nie helemaal waar.
Dat wordt niet geaccepteerd, zeker niet door mij. We kunnen gewoon allemaal lief doen tegen elkaar. En bij de supporters van Twente zie ik eigenlijk niet anders. :)
Sowieso niet, in mijn omgeving.
  dinsdag 23 april 2019 @ 22:16:30 #24
63722 z80
I fink you freaky
pi_186388490
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Als je ziet wat de inzet van de politie kost voor 1 avondje voetbal denk je er wel anders over.
Inzet voor een avondje stappen vallen in het niet bij een voetbalwedstrijd.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_186388542
Toen ik hier met Engelsen naar PSV-Arsenal ging, zeiden ze stuk voor stuk dat ze nooit meer naar Nederland zouden komen. Overal ME, overal paarden, overal politie. We werden als criminelen behandeld, ik schaamde me rot.
Spoilers!
pi_186388554
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
We werden als criminelen behandeld, ik schaamde me rot.
Ik snap je wel hoor. :)
pi_186388603
Zeg het gaat hier toch niet over de Formule 1 he :B
pi_186388610
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik snap je wel hoor. :)
We konden die wedstrijd niet eens zien ook, we werden bovenin in het stadion in een kooi gestopt. Nog steeds als ik de mensen waarmee we die avond was zie, spreken ze er schande van. Het heeft echt diepe indruk gemaakt. Sommigen durven sowieso niet meer naar buitenlandse wedstrijden te gaan omdat ze de angst van die avond niet meer willen. Alsof we in een fucking oorlogsgebied liepen.
Spoilers!
pi_186388661
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

We konden die wedstrijd niet eens zien ook, we werden bovenin in het stadion in een kooi gestopt. Nog steeds als ik de mensen waarmee we die avond was zie, spreken ze er schande van. Het heeft echt diepe indruk gemaakt. Sommigen durven sowieso niet meer naar buitenlandse wedstrijden te gaan omdat ze de angst van die avond niet meer willen. Alsof we in een fucking oorlogsgebied liepen.
Ik herken dit niet zo, eigenlijk. Wel de politieinzet en de paarden, waarvan ik zou willen dat het niet hoeft, maar het voelt nooit als een oorlogsgebied. De agenten zijn ook wel ontspannen eigenlijk. Ik heb zelfs wel eens politiepaarden geaaid. :7
  dinsdag 23 april 2019 @ 22:24:21 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_186388668
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:21 schreef Bluezz het volgende:
Zeg het gaat hier toch niet over de Formule 1 he :B
Golfen. Ook al zo'n sport met agressieve fans en veel rellen. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_186388830
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik herken dit niet zo, eigenlijk. Wel de politieinzet en de paarden, waarvan ik zou willen dat het niet hoeft, maar het voelt nooit als een oorlogsgebied. De agenten zijn ook wel ontspannen eigenlijk. Ik heb zelfs wel eens politiepaarden geaaid. :7
Wel als je de relaxte sfeer in Engeland gewend bent.

Ik denk dat ze het in Eindhoven erg verkeerd hebben ingeschat. Omg Engelsen, laten we alles inzetten, zoiets. We werden echt door een soort tunnel van politie, ME en paarden geleid. Ver weg van de PSV supporters waarmee we die middag gezellig in de stad hadden geborreld.
Spoilers!
pi_186389347
He @Lonaa, hoe is het met Alex?
Spoilers!
pi_186389364
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
He @:Lonaa, hoe is het met Alex?
Goed! Lekker op z'n plek, slim, vriendjes met de lab.

Ze hebben m wel Amigo genoemd ;(
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 april 2019 @ 23:02:27 #34
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_186389399
Heb dan wel al even de OnePlus6.. Maar moest nog steeds mijn ouwe ringtone overzetten.
De Eve of War klinkt weer als ik telefoon gaat :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_186389463
Ik kijk nog even het laatste kwartiertje Ewoud over homogenezing terug en dan ga ik lekker in bed liggen. F. is er voorlopig niet, die is Marvel-fanboy spelen in de bioscoop. :7
pi_186389547
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2019 23:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Amigo :')
Spoilers!
pi_186389569
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 23:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Amigo :')
:')
pi_186389575
Gelukkig is 't geen Amerigo :+
pi_186389634
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 23:13 schreef FranticDJ het volgende:
Gelukkig is 't geen Amerigo :+
Dat las ik eerst ja. Maar goed, ze hebben het wel Spaans gehouden dua dat is niet slecht. Het kan erger.
Spoilers!
pi_186390042
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2019 23:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

En dan luistert Alex daarnaar? Of reageert hij op een stem?
kWeet niks van honden.
Kom je Alex / Amigo wel eens tegen dan?

Gut, we gaan een weekje weg. Moet nog even doordringen... B-)
pi_186390068
Sorry Krakke - als je hier nog bent - het is lastig reageren op je posten...
Volgende keer war duidelijker...hoort wie het zegt. :7
pi_186390137
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 23:43 schreef AnneX het volgende:

[..]

En dan luistert Alex daarnaar? Of reageert hij op een stem?
Reageren meestal op een klank/intonatie. Als ik een hond roep op dezelfde toon als z'n naam, maar 'rotte vis' roep, komt ie ook :7

daarbij is 't bij jonge honden nog makkelijk om de naam te veranderen naar iets compleet anders.. kwestie van consequent aanleren.
pi_186390142
Gewoon fluiten naar honden! Wietwiewwwww :7
pi_186390164
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 23:49 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Reageren meestal op een klank/intonatie. Als ik een hond roep op dezelfde toon als z'n naam, maar 'rotte vis' roep, komt ie ook :7
Vermoedde al zoiets.

Wietwiewww :D
pi_186390188
Nog nooit een hond gehad waar naar gefloten werd :7

De laatste Duitse dog reageerde heel goed op hand symbolen. Wat wel eens handig was als meneer achter de deur in de startblokken stond om je met de volle 85kg om de nek te vliegen.

Even teken voor zitten en blijven doen en hij deed dat dan keurig.

Om je vervolgens, zodra je goed en wel binnen was, alsnog met 85kg aan te vliegen en welkom thuis te heten :+
pi_186390202
Wij hadden toen ik nog een bloesje was een zwart poedeltje.
Die heette Gentleman _O-
Koosnaampje Gentje. Lag altijd voor de zaak van mijn vader midden op de weg te pitten, kwam heeeeeeel langzaam overeind als er een auto aankwam (nooit aangereden, iedereen wist dit). Luisterde alleen naar namen met een è.
Dus werd het Krentje, Dementje etc etc.
Klanken doen 't 'm denk ik.
  dinsdag 23 april 2019 @ 23:55:19 #47
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_186390230
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 23:43 schreef AnneX het volgende:

Gut, we gaan een weekje weg. Moet nog even doordringen... B-)
Geboekt bij waar we het over hadden?
Wanneer gaan jullie?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_186390450
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 april 2019 23:55 schreef golfer het volgende:

[..]

Geboekt bij waar we het over hadden?
Wanneer gaan jullie?
Ja. vertrek 29 mei ( dag later is ticket > ¤100 duurder ! Retour 5 juno.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thx voor je suggesties en meedenken👍
  woensdag 24 april 2019 @ 01:14:20 #49
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_186391093
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 00:12 schreef AnneX het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^
Wij gaan een dagje eerder naar Lefkas.
Poef.....gone! ©golfer
pi_186391892
Lekker Anne, eindelijk weer eens op vakantie O+
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_186391939
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 06:14 schreef Lot_1 het volgende:
Lekker Anne, eindelijk weer eens op vakantie O+
Dat ^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_186392060
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind het niet de maatstaaf, maar zeggen dat voetbalwedstrijden agressief zijn is gewoon nie helemaal waar.
Dat wordt niet geaccepteerd, zeker niet door mij. We kunnen gewoon allemaal lief doen tegen elkaar. En bij de supporters van Twente zie ik eigenlijk niet anders. :)
Sowieso niet, in mijn omgeving.
Late reactie, ik was het bed in gedoken.
Oké, bij jou dan geen agressie, maar bij de lieverdjes uit vak P (of in ieder geval in het gebouw van een deel van lieverdjes uit vak P) werd wel drugs in redelijk flinke hoeveelheden aangetroffen las ik in het linkje wat je postte. Blijkbaar zijn er mensen in die groep die dat normaal vinden.
Vind ik niet normaal. En ik vind het ook niet normaal dat een wetshandhaver die daar actie op onderneemt wordt uitgefloten.
Als er bij die toespraak vakP-ers waren die niks met de drugsvangst te maken hadden zouden ze blij moeten zijn dat die rotzooi de wereld uit is. En snappen dat men de cyclus van gebruik/handel in dat pand wil doorbreken.
Maar het is vast allemaal de schuld van anderen en als eigenaar/beheerder/gebruiker van het pand heb je geen enkele verantwoordelijkheid op het naleven van wettelijke regels. Maar hebt wel de plicht om boos te worden op buitenstaanders die dat dan wel gaan doen.

Ik vind het raar. En Twente is niet de enige foebalclub waarbij dit gebeurt.
pi_186392064
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 00:12 schreef AnneX het volgende:

[..]

SPOILER
Je bent er druk mee geweest :D
Lekkere op-maat vakantie nu ^O^
pi_186392087
Ik had me zo verheugd op een beetje uitslapen. Faal :')
Kan ik straks alsnog eerder naar het werk dan gepland. Dan morgenmiddag maar wat uurtjes pakken :+
pi_186392246
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
Geen Pipo -O-
Zie ik nu pas -O-
Kanniemeer nu -O-

Oh dagje werken! :W
pi_186392411
Vanochtend eerst practica embryologie, en vanmiddag taart eten. Kan beroerder :p
pi_186392415
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 08:22 schreef Candaasje het volgende:
Vanochtend eerst practica embryologie, en vanmiddag taart eten. Kan beroerder :p
Goede volgorde ook ^O^
pi_186392421
quote:
Is er een speciale gelegenheid voor de taart, of gewoon omdat taart? :9
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_186392468
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 08:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Goede volgorde ook ^O^
:D

Het is een vrij 'droog' practicum geloof ik (dus niet zelf aan alles mogen zitten...) omdat ze niet veel preparaten hebben. Embryo's in vruchtvliezen zijn nogal lastig om te verzamelen, begreep ik. :)

Maar ik kan gelukkig wel tegen wat ranzigheid. In de praktijk heb ik wel eens een stuk placenta uit de muil van een net bevallen hond moeten trekken, omdat het arme dier het niet weggekauwd kreeg en er half in stikte. Dat spul is nog best taai en elastisch :') .

quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 08:24 schreef mjan het volgende:

[..]

Is er een speciale gelegenheid voor de taart, of gewoon omdat taart? :9
Ik ga vandaag mijn laatste jaar als twintiger in. Of zoals een vriendin hier fijntjes opmerkte: m'n 30ste levensjaar :P
(Het is dat ze zelf morgen ook jarig is en uit hetzelfde bouwjaar komt...)
  woensdag 24 april 2019 @ 08:34:27 #60
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186392484
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 08:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D

Het is een vrij 'droog' practicum geloof ik (dus niet zelf aan alles mogen zitten...) omdat ze niet veel preparaten hebben. Embryo's in vruchtvliezen zijn nogal lastig om te verzamelen, begreep ik. :)

Maar ik kan gelukkig wel tegen wat ranzigheid. In de praktijk heb ik wel eens een stuk placenta uit de muil van een net bevallen hond moeten trekken, omdat het arme dier het niet weggekauwd kreeg en er half in stikte. Dat spul is nog best taai en elastisch :') .
[..]

Ik ga vandaag mijn laatste jaar als twintiger in. Of zoals een vriendin hier fijntjes opmerkte: m'n 30ste levensjaar :P
Gefeliciteerd! *O* 🍾🎂
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186392547
Wakker geworden met hoofdpijn ;(
pi_186392623
Pronto. ( voorpret).
Nu even bedenken wat er tegen die tijd níet in de handbagage meehoeft.
Want ruimbagage is een prijzig ticket mét de gemakkelijke vlieger als easyjet.
Klopt wel met de naam: easy en géen ruimbagage.

Leuk dat jullie meeleven! Na ruim vier jaar ónder voorbehoud afspraken maken gaan we zomaar weg.
( waarvan dus 2 x eens een lang weekend weg inderdaad niet kon doorgaan).
Affijn.

Lot: hoe is het met beeb en voorbereidingen voor verhuizen?
Heb je al een zwembadje uitgezocht? B-)

En mjan: gefeliciteerd ...je bent over. Heb je ook een nieuw huis voor de motor gevonden?
Beetje schilderen als je er woont, ach. Niet meer hoeven reizen daarvoor is nu winst voor schildertijd.
Je mist wel een ijssalon voor de deur. -O-

Wat een materiaal ging erdoor trouwens bij die schilder- en laminaatsessies bij iedereen.

Straks met een doos Rendang onder de arm op weg naar een brunch met indonesische gerechten en 14 gezellige mensen. Tot later.
  woensdag 24 april 2019 @ 08:57:07 #63
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_186392659
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 07:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Late reactie, ik was het bed in gedoken.
Oké, bij jou dan geen agressie, maar bij de lieverdjes uit vak P (of in ieder geval in het gebouw van een deel van lieverdjes uit vak P) werd wel drugs in redelijk flinke hoeveelheden aangetroffen las ik in het linkje wat je postte. Blijkbaar zijn er mensen in die groep die dat normaal vinden.
Vind ik niet normaal. En ik vind het ook niet normaal dat een wetshandhaver die daar actie op onderneemt wordt uitgefloten.
Als er bij die toespraak vakP-ers waren die niks met de drugsvangst te maken hadden zouden ze blij moeten zijn dat die rotzooi de wereld uit is. En snappen dat men de cyclus van gebruik/handel in dat pand wil doorbreken.
Maar het is vast allemaal de schuld van anderen en als eigenaar/beheerder/gebruiker van het pand heb je geen enkele verantwoordelijkheid op het naleven van wettelijke regels. Maar hebt wel de plicht om boos te worden op buitenstaanders die dat dan wel gaan doen.

Ik vind het raar. En Twente is niet de enige foebalclub waarbij dit gebeurt.
Het is ook wel een kwestie van wat je wil zien. Voetbalstadions zijn een behoorlijke doorsnede van de normale bevolking. Ken ook meer dan genoeg mensen die gewoon relaxed met partner en/of kinderen naar stadion gaan.
Grootste deel van het publiek is helemaal niets mis mee en er loopt een aantal volslagen debielen tussen helaas. En ja, in de massa gedragen ze zich soms te kinderachtig voor woorden (altijd uitfluiten van bestuurders om maar eens een onschuldig voorbeeld te noemen), maar dat is ook niet bepaald uniek voor voetbalsupporters helaas.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_186392796
Mogge!

Gefeliciteerd Candaasje. Tweede deel van je programma lijkt me een stuk smakelijker dan het eerste deel.

Oeh, AnneX je hebt al geboekt ook! Ik dacht dat je aan het kijken was. Wat heerlijk, naar welke plaats gaan jullie? Of rondreizen?
Het is jullie zo gegund, eindelijk weer weg kunnen.
pi_186392911
We vliegen op Catania en rijden naar het zuiden een uur verderop, naar Syracuse.
En we verblijven 1 week in een agriturismo, even buiten Syracuse.
( wij waren er eerder, ik weet niet eens meer wanneer en vonden daar per ongeluk en ongepland een heerlijke plek. Zouden éen nacht blijven en het werd een week, want veel te zien daar).
Eens kijken of het er nog allemaal ligt.😜
Ben niet zo van rondreizen, vind het erg onrustig. Dan liever op 2 verschillende plekken en van daaruit
kijken én relaxen.
Pronto.
pi_186393002
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 09:22 schreef AnneX het volgende:
We vliegen op Catania en rijden naar het zuiden een uur verderop, naar Syracuse.
( wij waren er eerder, ik weet niet eens meer wanneer en vonden daar per ongeluk en ongepland een heerlijke plek. Zouden éen nacht blijven en het werd een week, want veel te zien daar).
Ben niet zo van rondreizen, vind het erg onrustig. Dan liever op 2 verschillende plekken en van daaruit
kijken én relaxen.
Pronto.
Heerlijk hoor.
Rondreizen vond ik vroeger helemaal prima (vond 2 nachten op 1 plek was al een *O* ), maar ik heb er gewoon geen zin meer in, iedere nacht wennen aan een ander bed (wat niet lukt), en hoe handig je ook ingepakt hebt na een paar dagen ben je toch dingen kwijt.
Dit jaar heb ik niet eens een overnachtingshotel. Da's helemaal lekker. Aankomen, beetje uitpakken en een week later weer inpakken.
Alleen voor een Afrikareis zou ik wel weer willen rondreizen.
pi_186393155
quote:
Interessant weer!
Het eerste :+
pi_186393179
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 09:22 schreef AnneX het volgende:
kijken én relaxen.
Pronto.
Prego :) :D
Zo leuk O+
pi_186393185
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 08:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
pi_186393186
Rondreizen idd wat onrustig, maar je ziet wel veel en je bent echt 'op reis'!
pi_186393197
Gefeliciteerd Candaasje! *O*
pi_186393210
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 09:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heerlijk hoor.
Rondreizen vond ik vroeger helemaal prima (vond 2 nachten op 1 plek was al een *O* ), maar ik heb er gewoon geen zin meer in, iedere nacht wennen aan een ander bed (wat niet lukt), en hoe handig je ook ingepakt hebt na een paar dagen ben je toch dingen kwijt.
Dit jaar heb ik niet eens een overnachtingshotel. Da's helemaal lekker. Aankomen, beetje uitpakken en een week later weer inpakken.
Alleen voor een Afrikareis zou ik wel weer willen rondreizen.
Ook @AnneX: jullie moeten gaan cruisen :P
Nooit hoeven uitpakken en wel elke dag andere dingen zien. Heerlijk O+
Ik vind zelf ook haast niets leuker dan het inrichten van de kastjes in de kajuit :@

Komende vakantie gaan we rondreizen met de auto. Hebben overal minimaal twee nachten en soms drie. Maar blijft toch gedoe en rondslepen. Aan de andere kant hebben we nooit lange reisdagen, ook fijn.
pi_186393214
Ik heb gedroomd over het woord ‘riesen-knacker’

:’)
pi_186393303
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 09:44 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb gedroomd over het woord ‘riesen-knacker’

:’)
Die is voor Molo om op te antwoorden. :D

Never en het allerlaatste Cat: drijvend flatgebouw met pensionado’s. No offence.
Kennissen zijn er helemaal weg van.
* griezelt.
pi_186393456
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 09:49 schreef AnneX het volgende:

[..]

Never en het allerlaatste Cat: drijvend flatgebouw met pensionado’s. No offence.
Kennissen zijn er helemaal weg van.
* griezelt.
De flatgebouwen zijn er, en je moet er inderdaad van houden, Ik vind ze wel oké, maar meer dan 2000 passagiers wordt ook voor mij te massaal. Ik ben geen pensionado en tegenwoordig zijn die echt niet meer vet in de meerderheid op zulke schepen.
Maar als je je er een beetje in verdiept zul je zien dat er ook kleinere schepen zijn.
Met https://www.hurtigruten.com zat ik op een middelgroot schip: maximale bezetting 500 mensen dus echt geen flatgebouw. ;) Daar trouwens wel weer bovengemiddeld veel pensionados :P Ik had er geen last van.

Het is wel prijzig, dus als je niet zo van schepen houdt is een weekje op één plek een net zo leuke (voor jou waarschijnlijk leukere) en zeker goedkopere oplossing. :)
pi_186393555
Gefeliciteerd Candaasje,geniet van je citroentaart en de embryo's :*
Spoilers!
  woensdag 24 april 2019 @ 10:15:53 #77
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186393704
Ik vind het altijd zo grappig dat Nederlanders niet op vakantie willen in gebieden waar veel Nederlanders zijn (maar er vervolgens wel hutjemutje zitten) EN dat pensionados zo'n hekel hebben aan andere pensionados.. wat is dat toch?

On a CUL note: ik heb zaterdag een wijnproeverij thuis.. 1 ronde rosé, 1 ronde wit, 1 ronde rood en 1 ronde port.. dat gaat al met al de hele middag en avond on beslag nemen.. dus er moet ook bij gegeten worden..

Wat serveer ik er bij??
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_186393891
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 10:15 schreef Barreltje het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig dat Nederlanders niet op vakantie willen in gebieden waar veel Nederlanders zijn (maar er vervolgens wel hutjemutje zitten) EN dat pensionados zo'n hekel hebben aan andere pensionados.. wat is dat toch?

On a CUL note: ik heb zaterdag een wijnproeverij thuis.. 1 ronde rosé, 1 ronde wit, 1 ronde rood en 1 ronde port.. dat gaat al met al de hele middag en avond on beslag nemen.. dus er moet ook bij gegeten worden..

Wat serveer ik er bij??
Ik herken dat dus helemaal niet. Ga al jaren met groepsreizen met vakantie en over het algemeen was het een mengeling van jong, werkend en pensionado's (Djoser, SRC, Oad, De Jong etc)
De laatste 3 keer met een wat "grijziger" organisatie mee (bolderman) omdat vooral het tempo goed past bij wat mijn lijf wel/niet kan, en de omschrijving van de reizen klopt met wat ze zijn (dat wil nog wel eens niet kloppen). Maar op reis willen met geen pensionado's, geen idee of dat (nog) bestaat maar dan moet je naar jongerencampings of hotels. Weet wel van een vriendin (toen alleenstaand met een kind) dat zij regelmatig met Djoser familie meeging omdat je daar ook kunt kiezen in welke leeftijdsgroep de kinderen vallen, maar zij ging ook naar alleenstaande ouders vakantielocaties. Dus dan zoek je elkaar ook op.

En vwb wijnproeverij. Misschien allemaal bijpassende hapjes maken, maar dan geen amuses maar voorgerechtformaat?
pi_186394116
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 09:49 schreef AnneX het volgende:

[..]

@Molo spreekt geen Duits -O-
pi_186394140
Waar is Molo eigenlijk, die heb ik al een tijdje niet gezien?
pi_186394248
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 10:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Waar is Molo eigenlijk, die heb ik al een tijdje niet gezien?
Heeft CULSC uit myat geflikkert
  woensdag 24 april 2019 @ 11:05:04 #82
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186394456
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 10:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En vwb wijnproeverij. Misschien allemaal bijpassende hapjes maken, maar dan geen amuses maar voorgerechtformaat?
Ghehe
. Ja maar WAT dan? Wat is nou lekker bij " rose" of " witte wijn" ?
  woensdag 24 april 2019 @ 11:05:36 #83
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186394461
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 10:51 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Heeft CULSC uit myat geflikkert
Waarom dat nou weer? Heeft krea een nieuwe trend gezet ofzo? :+
  woensdag 24 april 2019 @ 11:11:52 #84
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_186394532
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 11:05 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Dat denk ik sowieso ja.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_186394572
quote:

[..]

:'(

Vaak klagen pensionado’s over PHPD en erger en het gaat maar door.
Dan kap ik het af door te zeggen dat er 5 minuten geklaagd mag worden en dan dat het buiten mooi weer is of iets dergl.
Uitzonderingen daargelaten.
Gelukkig / daarom verwacht ik dat geklaag vanmiddag niet en verheug mij erop.

Candaasje heb ik opgeslagen als morgen jarig? w/

Note: Pijntje hier Pijntje daar.
pi_186394581
quote:

[..]

Ghehe
Olijven.
Verder kom ik niet.
pi_186394595
Ik moet bij wijn aan paté denken maar ik heb er echt geen verstand van. Ik vind dit wel een prachtig onderwerp voor een apart topic eigenlijk, er zijn ongetwijfeld CULlers die goede tips hebben.
Spoilers!
  woensdag 24 april 2019 @ 11:20:12 #88
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_186394616
quote:

[..]

Ghehe
Heeft die baardmans van die slurpwijn niet wat leuke dingen op zijn site staan?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_186394678
quote:

[..]

Ghehe
https://anderewijn.nl/inf(...)erij_Organiseren.php (even zoeken naar hapjes)
pi_186394686
quote:

[..]

Iets met de teergevoelige sneeuwvlokjes.
  woensdag 24 april 2019 @ 11:30:25 #91
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_186394760
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 11:15 schreef AnneX het volgende:

[..]

Note: Pijntje hier Pijntje daar.
Krijg je daar notes voor? :D
  woensdag 24 april 2019 @ 11:38:11 #92
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_186394869
quote:

[..]

Ghehe
Deze bijvoorbeeld, werkt ook vast bij niet La Tulipe wijntjes:
https://www.tulipe.nl/hotnews/gravadlax
pi_186394942
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 11:24 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Iets met de teergevoelige sneeuwvlokjes.
Daar zijn er te weinig van hier :?
Spoilers!
  woensdag 24 april 2019 @ 11:43:58 #94
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186394945
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 11:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moet bij wijn aan paté denken maar ik heb er echt geen verstand van. Ik vind dit wel een prachtig onderwerp voor een apart topic eigenlijk, er zijn ongetwijfeld CULlers die goede tips hebben.
Goed idee! Ga ik straks mee aan de slag.. ^O^
pi_186395026
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Daar zijn er te weinig van hier :?
Eerder te veel.. maar stuur haar een dm als je t wil weten :7
pi_186395051
Dankjulliewel allemaal! :*

Practicum was kort maar wel leuk; we mochten dus wel alles aanraken (alleen niet slopen/snijden).
Grappig om de verschillen te zien tussen de diersoorten :)

Sorry Barrel, aan mij heb je niet zoveel. Ik eet tegenwoordig alles met hummus :+
(En laatst dan ook een 'eiersalade zonder ei'. Smaakte wel naar ei, dus vandaar toch de soort van zelfde benaming..)

Wat vakantie betreft; ik vermijd medeNL-ers vaak toch wel hoor, als ik in het buitenland ben. Of althans, ik hoef er niet teveel om me heen te hebben. En dan is het ook nog wel type-afhankelijk.
Één vakantie een camping vol met mensen van het soort SBS6 gehad - inclusief Frans Bauer muziek en kroketten bij de frituur - en dat was één keer teveel. Maar ik wil sowieso niet teveel mensen om me heen :P .
pi_186395217
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 11:49 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Eerder te veel.. maar stuur haar een dm als je t wil weten :7
Nee hoor, het is wel goed. Niet elk topic is voor iedereen.

Even los van Molo want zij moet helemaal zelf weten waar ze post. Ik vind het wel fascinerend dat er steeds meer mensen zijn die anderen wegzetten als sneeuwvlokje oid als ze het er niet mee kunnen vinden. Alles moet maar in het extreme getrokken worden, iedereen is een sneeuwvlok, extreem links of rechts, een borderliner, een autist. Het ergens mee oneens zijn betekent dat je demoniseert.
Spoilers!
pi_186395348
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

Nee hoor, het is wel goed. Niet elk topic is voor iedereen.

Even los van Molo want zij moet helemaal zelf weten waar ze post. Ik vind het wel fascinerend dat er steeds meer mensen zijn die anderen wegzetten als sneeuwvlokje oid als ze het er niet mee kunnen vinden. Alles moet maar in het extreme getrokken worden, iedereen is een sneeuwvlok, extreem links of rechts, een borderliner, een autist. Het ergens mee oneens zijn betekent dat je demoniseert.
*;
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 24 april 2019 @ 12:15:07 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_186395372
Hier is het wachten op 'maakmannetjes' van Liander die de energiemeter(s) komen vervangen door 'slimme'(??) exemplaren.
Komen ergens tussen 12:30 en 14:30.
Poef.....gone! ©golfer
pi_186395403
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben hier te weinig om alles mee te krijgen, dus ik weet niet wat de aanleiding is geweest voor het vertrek van een aantal mensen. Maar ik vind het vooral jammer als er mensen vertrekken. Het zou toch maar een saaie bende zijn als hier alleen maar mensen zouden zitten die het altijd met elkaar eens zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')