Dat zijn tijden 💪👊quote:Op dinsdag 23 april 2019 04:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgen mag ik weer om 6 uur beginnen met werken.
Vandaag vrij?quote:Op dinsdag 23 april 2019 04:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgen mag ik weer om 6 uur beginnen met werken.
Lekker genieten in het zonnetjequote:Op dinsdag 23 april 2019 04:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
G E N O T
nog even het mooie weer meepakken.
Hoe lang blijft dit weer nog aan?quote:Op dinsdag 23 april 2019 04:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi man, nog even en het slaat weer om.
daar ben ik danquote:
Keuzes keuzes keuzes. Hoeveel heb je al geslapen dan?quote:Op dinsdag 23 april 2019 05:08 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb nu ook zin in koffie, maar dan pit ik helemaal niet meer
Uurtje of 3.quote:Op dinsdag 23 april 2019 05:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Keuzes keuzes keuzes. Hoeveel heb je al geslapen dan?
Ah okay. Dan zal ze sowieso niet nu hier komen denk ik.quote:Op dinsdag 23 april 2019 05:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is aan het oppassen in eindhoven, geen idee of die nog op fok zal komen vandaag
Daarom dat ik er nu nog even induikquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 05:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom dat ik er nu nog even induik![]()
Heb vanmiddag wel nog 2 uur getukt.
Gaat je dat nog lukken? Als ik eenmaal wakker ben, dan vind ik het lastig om weer in slaap te vallenquote:Op dinsdag 23 april 2019 05:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom dat ik er nu nog even induik![]()
Heb vanmiddag wel nog 2 uur getukt.
Ik denk dat wanneer het nu weer licht zou zijn het wel een stuk lastiger zal worden weer in slaap te komen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 05:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaat je dat nog lukken? Als ik eenmaal wakker ben, dan vind ik het lastig om weer in slaap te vallen
Beetje in bed liggen en serie kijken. Zie wel of ik nog in slaap val.quote:Op dinsdag 23 april 2019 05:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaat je dat nog lukken? Als ik eenmaal wakker ben, dan vind ik het lastig om weer in slaap te vallen
Dat laatste zegt iedereen hierquote:Op dinsdag 23 april 2019 05:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje in bed liggen en serie kijken. Zie wel of ik nog in slaap val.
Anders vanavond maar extra vroeg mijn nest in.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |