Waar laat je zoveel kinderen?quote:Op maandag 22 april 2019 20:28 schreef Lokasenna het volgende: Mijn pa is er een van 9, ze hebben het wel altijd erg gezellig met elkaar.
Gelijk een drielingquote:Op maandag 22 april 2019 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Als het me gegund wordt wil ik er het liefste 3.
De eerste paar jaar na mijn operatie verdroeg ik totaal geen rauwkost. Later kon ik hele bakken sla wegvreten zonder ergens last van te hebben. Nu verdraag ik alleen ijsbergsla. Gewone kropsla moet ik net meer hebben.quote:Op maandag 22 april 2019 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mja, andere rauwkost verteert ook moeilijk maar daar ga ik niet van aan de spetter en ga ik me niet ziek van voelen.
Mijn moeder ook... Maar ik heb daar nou niet de beste herinneringen aan. Ik heb welgeteld 1 tante gehad die ik vaker dan 1 keer per jaar zag. Sommige ooms en tantes nooit gezien ookquote:Op maandag 22 april 2019 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn pa is er een van 9, ze hebben het wel altijd erg gezellig met elkaar.
Wel jammer, als het zo uit elkaar groeit. In de familie van mijn oma is dat ook zo.quote:Op maandag 22 april 2019 20:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn moeder ook... Maar ik heb daar nou niet de beste herinneringen aan. Ik heb welgeteld 1 tante gehad die ik vaker dan 1 keer per jaar zag. Sommige ooms en tantes nooit gezien ook. Zoveel ruzie, haat en nijd en "skeletons in the closet" . Waar ik er waarschijnlijk de helft nog niet van weet...
Maar goed. Ik kom uit een tokkiefamilie dus dat is sowieso anders
M'n oma had vroeger ook iets van acht broers en zussen, zat inderdaad 20 jaar tussen.quote:Op maandag 22 april 2019 20:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze hadden een boerderij, en tussen de oudste en jongste zit >20 jaar dus dat helpt ook.
Afkes tiental. Minus éénquote:Op maandag 22 april 2019 20:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze hadden een boerderij, en tussen de oudste en jongste zit >20 jaar dus dat helpt ook.
Eén te weinig om ze Jan, Pier, Tjores en Corneel te noemen.quote:Op maandag 22 april 2019 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Als het me gegund wordt wil ik er het liefste 3.
Een jongenskamer met 6 en een meisjeskamer met 3. En de ouderslaapkamerquote:Op maandag 22 april 2019 20:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Afkes tiental. Minus één
Maar serieus: dan nog. Wat een berg mensen in één huis. Je zou maar autist zijn
Mijn echte oma is ook vroeg overleden (tenminste, dat zeggen ze, er gaan geruchten dat ze vertrokken is en mijn opa met 9 kinderen achter liet) en mijn opa is toen hertrouwd met een voormalig non (no joke) en niet iedereen vond dat wat.quote:Op maandag 22 april 2019 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel jammer, als het zo uit elkaar groeit. In de familie van mijn oma is dat ook zo.
Ik kom ook uit n ehhh, vrij bijzonder gezin en qua broers en zussen van mn ouders nooit gedoe mee gehad (6 en 4, dus geen 9)quote:Op maandag 22 april 2019 20:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn moeder ook... Maar ik heb daar nou niet de beste herinneringen aan. Ik heb welgeteld 1 tante gehad die ik vaker dan 1 keer per jaar zag. Sommige ooms en tantes nooit gezien ook. Zoveel ruzie, haat en nijd en "skeletons in the closet" . Waar ik er waarschijnlijk de helft nog niet van weet...
Maar goed. Ik kom uit een tokkiefamilie dus dat is sowieso anders
Gewoon een jongere vrouw datenquote:Op maandag 22 april 2019 20:33 schreef Belsezar het volgende:
De TT* 1000000
Tja kids, ik ga ze niet meer krijgen denk ik. Wel jammer, had geweldige hoofdpijn voor de moeder kunnen zijn, ik en junior die kattenkwaad uithalen
Samen kopen?quote:Op maandag 22 april 2019 20:33 schreef Belsezar het volgende:
De TT* 1000000
Tja kids, ik ga ze niet meer krijgen denk ik. Wel jammer, had geweldige hoofdpijn voor de moeder kunnen zijn, ik en junior die kattenkwaad uithalen
Mooiste verhalenquote:Op maandag 22 april 2019 20:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn echte oma is ook vroeg overleden (tenminste, dat zeggen ze, er gaan geruchten dat ze vertrokken is en mijn opa met 9 kinderen achter liet) en mijn opa is toen hertrouwd met een voormalig non (no joke) en niet iedereen vond dat wat.
Dat is nog maar het begin van de ellende
Het is dan toch Jan, Pier Tjores en Kaneel.quote:Op maandag 22 april 2019 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén te weinig om ze Jan, Pier, Tjores en Corneel te noemen.
Wn de meisjes dan?quote:Op maandag 22 april 2019 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén te weinig om ze Jan, Pier, Tjores en Corneel te noemen.
Moet er niet aan denkenquote:Op maandag 22 april 2019 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een jongenskamer met 6 en een meisjeskamer met 3. En de ouderslaapkamer
Die stopt Kaneel in zijn kelder. Die gaat hij echt niet vrijlaten in deze verdorven, oversekste wereld.quote:
Ik vind dat helemaal geen mooie verhalenquote:Op maandag 22 april 2019 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooiste verhalenm'n moeders familie zit daar ook vol mee. En er is nog steeds ruzie her en der.
Oja mijn vaders kant is ook tegenovergestelde op het enge afquote:Op maandag 22 april 2019 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kom ook uit n ehhh, vrij bijzonder gezin en qua broers en zussen van mn ouders nooit gedoe mee gehad (6 en 4, dus geen 9)
Dus t kan ook anders.
quote:Op maandag 22 april 2019 20:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is dan toch Jan, Pier Tjores en Kaneel.
O wij kunnen nu wel om de oude verhalen lachen. De ruzies die nu spelen niet zo.quote:Op maandag 22 april 2019 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal geen mooie verhalen
Doorgegeven of ceremonieel overgedragen?quote:Op maandag 22 april 2019 20:38 schreef Californium het volgende:
Oja mijn vaders kant is ook tegenovergestelde op het enge af. Die hebben een familievlag die wordt doorgegeven aan de volgende persoon die een feestje geeft
![]()
Ik wou dat ik daar eerder aan had gedachtquote:Op maandag 22 april 2019 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die stopt Kaneel in zijn kelder. Die gaat hij echt niet vrijlaten in deze verdorven, oversekste wereld.
En dan ook gewoon die namen geven als het meisjes zijn hè.quote:
Miss en ik willen je wel adopteren. Krijg je een kamer vlak bij de wasmachine. Kun je lekker autistisch naar de raaiende was staren in je eentje,quote:Op maandag 22 april 2019 20:39 schreef Californium het volgende:
Ik heb gewoon met niemand uit mijn familie contact
Eenzaamleef beste leef
Het is gelukkig niet al te ceremonieel. Dat zou helemaal eng zijnquote:Op maandag 22 april 2019 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doorgegeven of ceremonieel overgedragen?
Ik ken horrorfilms die zo beginnen.
Jantje, Pietje en Tjoresje.quote:Op maandag 22 april 2019 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan ook gewoon die namen geven als het meisjes zijn hè.
Bij mijn vader in de familie gaat het over erfstukken en land dat na de dood van oma ineens veel meer waard werd.quote:Op maandag 22 april 2019 20:40 schreef MissMSX het volgende:
Ik snap familieruzies nooit zo. Dan trek je toch gewoon de deur achter je dicht en klaar?
Gewoon nummeren.quote:Op maandag 22 april 2019 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wou dat ik daar eerder aan had gedacht![]()
Maar dan moeten ze nog wel een naam hebben toch?
Mijn moeders kant heeft met 1 broer geen contact, maar zelf alleen wat van gemerkt toen mn opa op sterven lag.quote:Op maandag 22 april 2019 20:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja mijn vaders kant is ook tegenovergestelde op het enge af. Die hebben een familievlag die wordt doorgegeven aan de volgende persoon die een feestje geeft
![]()
Jannetje, Pieternel en Tjitske.quote:Op maandag 22 april 2019 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan ook gewoon die namen geven als het meisjes zijn hè.
Eensquote:Op maandag 22 april 2019 20:40 schreef MissMSX het volgende:
Ik snap familieruzies nooit zo. Dan trek je toch gewoon de deur achter je dicht en klaar?
quote:Op maandag 22 april 2019 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Miss en ik willen je wel adopteren. Krijg je een kamer vlak bij de wasmachine. Kun je lekker autistisch naar de raaiende was staren in je eentje,
Het zal inderdaad meestal wel om geld / spullen gaan. Maar dan nog. Fuck die shitquote:Op maandag 22 april 2019 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij mijn vader in de familie gaat het over erfstukken en land dat na de dood van oma ineens veel meer waard werd.
Weer eens wat anders dan de rubberen kip die traditioneel rondging bij verjaardagen in mijn studententijd.quote:Op maandag 22 april 2019 20:41 schreef Californium het volgende:
Het is gelukkig niet al te ceremonieel. Dat zou helemaal eng zijn
Nee, dat is ook nooit leuk.quote:Op maandag 22 april 2019 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O wij kunnen nu wel om de oude verhalen lachen. De ruzies die nu spelen niet zo.
"Je hebt toch een bloedband he". Gelukkig voel ik daar niks van.quote:Op maandag 22 april 2019 20:42 schreef Californium het volgende:
EensMaar sommige mensen hebben het geloof dat je elkaar moet blijven zien " omdat het familie is"
Onzin
Niks mis met een beetje familietrouw, maar er zijn grenzen.quote:Op maandag 22 april 2019 20:42 schreef Californium het volgende:
[..]
EensMaar sommige mensen hebben het geloof dat je elkaar moet blijven zien " omdat het familie is"
Onzin
[..]![]()
Als je veel van iemand houdt, doe je dat niet zomaar. En zo begint het vaak wel toch?quote:Op maandag 22 april 2019 20:40 schreef MissMSX het volgende:
Dat is het ideequote:Op maandag 22 april 2019 20:40 schreef MissMSX het volgende:
Wij waren ook een beetje de " afvalligen" (ik en mijn zus) omdat mijn vader de enige was die gescheiden was, en ze mijn moeder de schuld gavenquote:Op maandag 22 april 2019 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn moeders kant heeft met 1 broer geen contact, maar zelf alleen wat van gemerkt toen mn opa op sterven lag.
En dat is wel ernstig ja![]()
Wij waren overigens wel van vaders kant een beetje de afvallige helft ofzo, die hebben allemaal (op 1 andere nicht na) veel contact met elkaar en wij zien ze nooit, maar dat is nooit een probleem geweest.
Tot je door je ook geswaffeld wordt met z'n bloedlulquote:Op maandag 22 april 2019 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Je hebt toch een bloedband he". Gelukkig voel ik daar niks van.
Het is ook niet dat ze armlastig zijn, hebben allemaal goed geboerd (2 letterlijk) in het leven. Het is volgens mij vooral dat ze het gevoel hebben dat het 'niet eerlijk' is. Tja, bij de erfenis heeft iedereen akkoord gegeven. En 15 jaar later was het ineens een probleem bij een paarquote:Op maandag 22 april 2019 20:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zal inderdaad meestal wel om geld / spullen gaan. Maar dan nog. Fuck die shit
Die familieruzies klinken mij nooit echt als houden van in de oren.quote:Op maandag 22 april 2019 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je veel van iemand houdt, doe je dat niet zomaar. En zo begint het vaak wel toch?
Ehehehequote:Op maandag 22 april 2019 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan de rubberen kip die traditioneel rondging bij verjaardagen in mijn studententijd.
Jupquote:Op maandag 22 april 2019 20:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje familietrouw, maar er zijn grenzen.
Dat soort dingen ja. Waar je je maar druk over wilt makenquote:Op maandag 22 april 2019 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ze armlastig zijn, hebben allemaal goed geboerd (2 letterlijk) in het leven. Het is volgens mij vooral dat ze het gevoel hebben dat het 'niet eerlijk' is. Tja, bij de erfenis heeft iedereen akkoord gegeven. En 15 jaar later was het ineens een probleem bij een paar
Het begint met dat je wel van iemand houdt zei ik al, dat groeit dan uit tot niet meer van elkaar houden.quote:Op maandag 22 april 2019 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die familieruzies klinken mij nooit echt als houden van in de oren.
En ik bedoelde juist dat ik het idee heb dat dat houden van er nooit geweest is. Juist je familie kies je niet uit en vaak klikt het ook gewoon niet tussen broers en zussen, maar hebben ze contact omdat het nu eenmaal familie is.quote:Op maandag 22 april 2019 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het begint met dat je wel van iemand houdt zei ik al, dat groeit dan uit tot niet meer van elkaar houden.
Ik lees daar nog altijd Tweakers inquote:
Dat weet ik niet, je groeit toch niet al op met een hekel aan je zus bv? Dat komt dan toch later pas?quote:Op maandag 22 april 2019 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ik bedoelde juist dat ik het idee heb dat dat houden van er nooit geweest is. Juist je familie kies je niet uit en vaak klikt het ook gewoon niet tussen broers en zussen, maar hebben ze contact omdat het nu eenmaal familie is.
En dan kijk je net een beetje leuk uit over zee en dan zie je de haven alweer terug.quote:Op maandag 22 april 2019 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
En je kan van iemand houden en hem/haar haten tegelijk.
Ja dit ja. Ik en mijn familie was zo water en vuur. Loslaten dat ik van ze moest houden heeft mij erg geholpenquote:Op maandag 22 april 2019 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ik bedoelde juist dat ik het idee heb dat dat houden van er nooit geweest is. Juist je familie kies je niet uit en vaak klikt het ook gewoon niet tussen broers en zussen, maar hebben ze contact omdat het nu eenmaal familie is.
Tijdens het opgroeien had ik jaren wel echt het land aan mijn zusje.quote:Op maandag 22 april 2019 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, je groeit toch niet al op met een hekel aan je zus bv? Dat komt dan toch later pas?
Zoveel broers en zussen die minimaal niks met elkaar hebben tijdens het opgroeien. Soms verandert dat nog een positieve, maar soms ook niet.quote:Op maandag 22 april 2019 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, je groeit toch niet al op met een hekel aan je zus bv? Dat komt dan toch later pas?
De rest van de familie is er ook een beetje "quote:Op maandag 22 april 2019 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat soort dingen ja. Waar je je maar druk over wilt maken
Jij had duidelijk niet mijn zusquote:Op maandag 22 april 2019 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond haar toen ze klein was echt irritant, maar later ging ik me alleen maar zorgen om haar maken. Das nooit over gegaanquote:Op maandag 22 april 2019 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tijdens het opgroeien had ik jaren wel echt het land aan mijn zusje.
Ik heb wel wat met mijn zus en zie haar ook echt vaak maar ik ben blij dat ik er niet meer mee onder één dak hoef te levenquote:Op maandag 22 april 2019 20:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoveel broers en zussen die minimaal niks met elkaar hebben tijdens het opgroeien. Soms verandert dat nog een positieve, maar soms ook niet.
Dat is sowieso wel hoe jij bent.quote:Op maandag 22 april 2019 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vond haar toen ze klein was echt irritant, maar later ging ik me alleen maar zorgen om haar maken. Das nooit over gegaan
Ik ken dat uit mijn omgeving echt helemaal niet, dat is dan wel weer fijnquote:Op maandag 22 april 2019 20:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoveel broers en zussen die minimaal niks met elkaar hebben tijdens het opgroeien. Soms verandert dat nog een positieve, maar soms ook niet.
Gemaakt om te zorgenquote:
Het wás wel heel erg, maar ik zorg steeds meer ook voor mezelf, op zich goed, maar soms wat lastig voor anderenquote:
Het is je hier redelijk goed gelukt andersquote:Op maandag 22 april 2019 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
0 familie ruzies hier, mijn broertje en zusje zie ik niet vaak maar net vaak genoeg.![]()
Maar wat wil je ook met zo'n toffe peer als ik. Kun je geen ruzie mee krijgen.
Als je ze niet al te vaak ziet is het ook moeilijker ruzie krijgen.quote:Op maandag 22 april 2019 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
0 familie ruzies hier, mijn broertje en zusje zie ik niet vaak maar net vaak genoeg.![]()
Maar wat wil je ook met zo'n toffe peer als ik. Kun je geen ruzie mee krijgen.
Sommige anderen meer dan andere anderen.quote:Op maandag 22 april 2019 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het wás wel heel erg, maar ik zorg steeds meer ook voor mezelf, op zich goed, maar soms wat lastig voor anderen
Neem mijn pa en broertje binnenkort een week mee van mijn centen. Bergklimmen in de Dolomieten. Als je dan wat doet is het tenminste quality time.quote:Op maandag 22 april 2019 20:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je ze niet al te vaak ziet is het ook moeilijker ruzie krijgen.
Dat sowiesoquote:Op maandag 22 april 2019 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige anderen meer dan andere anderen.
Ik wilde ook altijd een zusje. Ik was altijd hetgeen waar mijn zus haar agressie op uitte en ik wilde graag een klein zusje met wie ik de fijne dingen kon delenquote:Op maandag 22 april 2019 21:03 schreef Belsezar het volgende:
Dammit dat lurken en niet posten gaat me lastig af
Ja, ik had wel een broertje gewild, een partner in crime
Dat is wel heel tof, vorig jaar met zusje en pa weekje weg geweest, vond ik ook heel fijn.quote:Op maandag 22 april 2019 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neem mijn pa en broertje binnenkort een week mee van mijn centen. Bergklimmen in de Dolomieten. Als je dan wat doet is het tenminste quality time.
PS dat irritante heb ik van mijn pa. Die man kan dus de hele dag onafgebroken praten en kom je niet eens tussen en luistert nooit als je wat zegt.
Maar alla nu kan het nog voordat ie de pijp uit is.
Dat heb ik dus met mijn zus, die is na een paar uur ook vermoeiend.quote:Op maandag 22 april 2019 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is wel heel tof, vorig jaar met zusje en pa weekje weg geweest, vond ik ook heel fijn.
Alleen is mn vader dan wel vermoeiend op den duur
Dat heb ik met heel veel mensen.quote:Op maandag 22 april 2019 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat heb ik dus met mijn zus, die is na een paar uur ook vermoeiend.
Dat is ook wel heel fijnquote:Op maandag 22 april 2019 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga soms met mijn pa een paar dagen wandelen in de Ardennen of Duitsland. Is altijd erg leuk, maar daarna is het ook wel weer even mooi geweest en heb ik ook wel weer zin om thuis te zijn
Ja een broertje om de mooie dingen mee te delen en te wijzen op valkuilen e.d. Had ik ook gewild, enig kind zijn was aan de ene kant leuk maar ook weer niet.quote:Op maandag 22 april 2019 21:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wilde ook altijd een zusje. Ik was altijd hetgeen waar mijn zus haar agressie op uitte en ik wilde graag een klein zusje met wie ik de fijne dingen kon delen![]()
Ja dat ja! Ik mis dat wel. Nu ben ik ook maar alleen. Misschien had ik nog wel een zusje gehad waar ik "iets" mee had en die een beetje op mij leek en dan was ik niet helemaal alleen geweestquote:Op maandag 22 april 2019 21:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja een broertje om de mooie dingen mee te delen en te wijzen op valkuilen e.d. Had ik ook gewild, enig kind zijn was aan de ene kant leuk maar ook weer niet.
Precies, je bent super zelfstandig opgevoed en met volle aandacht maar hebt geen eeuwig maatje.quote:Op maandag 22 april 2019 21:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja dat ja! Ik mis dat wel. Nu ben ik ook maar alleen. Misschien had ik nog wel een zusje gehad waar ik "iets" mee had en die een beetje op mij leek en dan was ik niet helemaal alleen geweest
Ik had ze wel en dat zijn ze niet voor mij hoor. Geen garanties dus, al kan ik mij de wens prima voorstellen.quote:Op maandag 22 april 2019 21:16 schreef Belsezar het volgende:
Precies, je bent super zelfstandig opgevoed en met volle aandacht maar hebt geen eeuwig maatje.
Nouja, DAT dan weer nietquote:Op maandag 22 april 2019 21:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies, je bent super zelfstandig opgevoed en met volle aandacht maar hebt geen eeuwig maatje.
Mijn kaas hatende broer, ik ben er altijd voor je, plechtig beloofd.quote:Op maandag 22 april 2019 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had ze wel en dat zijn ze niet voor mij hoor. Geen garanties dus, al kan ik mij de wens prima voorstellen.
Nou Cali, ik ben de oudste maar heb meer aan mijn vrienden dan aan mijn broertje, zusje. Nooit mee kunnen reflecteren, wel een redelijk goede band verder.quote:Op maandag 22 april 2019 21:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Nouja, DAT dan weer niet. Mijn zus was een kreng en kreeg daarom ook de meeste aandacht
en zelfstandig opgevoed werd ik al helemaal niet
![]()
Maar ik mis wel dat maatje...
Het is wederzijdsquote:Op maandag 22 april 2019 21:20 schreef MCH het volgende:
Ik vind mensen die ruzie hebben of niet praten hun broer/zus maar irritante wezens
Nog wel contact?quote:Op maandag 22 april 2019 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had ze wel en dat zijn ze niet voor mij hoor. Geen garanties dus, al kan ik mij de wens prima voorstellen.
Je uitspraak is gewaagd, als je broer nou Jos B is, wat dan?quote:Op maandag 22 april 2019 21:20 schreef MCH het volgende:
Ik vind mensen die ruzie hebben of niet praten hun broer/zus maar irritante wezens
Misschien omdat ik enig kind was? Geen idee hoor maar kan zijn.quote:Op maandag 22 april 2019 21:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Nouja, DAT dan weer niet. Mijn zus was een kreng en kreeg daarom ook de meeste aandacht
en zelfstandig opgevoed werd ik al helemaal niet
![]()
Maar ik mis wel dat maatje...
Ik heb ook meer aan mijn vrienden hoorquote:Op maandag 22 april 2019 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou Cali, ik ben de oudste maar heb meer aan mijn vrienden dan aan mijn broertje, zusje. Nooit mee kunnen reflecteren, wel een redelijk goede band verder.
Ligt ook aan de opvoeding denk ikquote:Op maandag 22 april 2019 21:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien omdat ik enig kind was? Geen idee hoor maar kan zijn.
Ik werd op mijn 16de anderhalf jaar alleen thuis gelaten want "want dat kon hij wel". Kon ik ook wel maar ik had liever zoals je aangeeft een maatje gehad
Maar ik.snap een beetje wat je bedoeld. Ik voed mijn kinderen op met respect naar elkaar en soms moet je je ego maar onder de wens van vechten zetten.quote:Op maandag 22 april 2019 21:20 schreef MCH het volgende:
Ongetwijfeld!quote:Op maandag 22 april 2019 21:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ligt ook aan de opvoeding denk ik
Zoveel sterker dan een bloedband.quote:Op maandag 22 april 2019 21:21 schreef Belsezar het volgende:
Mijn kaas hatende broer, ik ben er altijd voor je, plechtig beloofd.
Hoor ik daar een lama schijten?quote:
Jaquote:
Ik was boos?quote:Op maandag 22 april 2019 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar ik.snap een beetje wat je bedoeld. Ik voed mijn kinderen op met respect naar elkaar en soms moet je je ego maar onder de wens van vechten zetten.
Heb je niet veel met elkaar, prima. Maar je kunt dan eens per jaar respectvol naar elkaar blijven.
(Heb vast een Chia boos gemaakt met mijn oUDElullen opmerking)
Nee er werd met de strontemmer gerammeld.quote:
Oh boy.quote:Op maandag 22 april 2019 21:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik was boos?kruip je weer lekker in de slachtofferrol?
![]()
Jankerd
Zo is het maar net!quote:
quote:
Nou, dit klinkt wel op zn minst geïrriteerd zo hoor chia!quote:Op maandag 22 april 2019 21:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik was boos?kruip je weer lekker in de slachtofferrol?
![]()
Jankerd
Ja ik spiegel. Ik weet dat Lospedrosa van spiegels houdt.quote:Op maandag 22 april 2019 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, dit klinkt wel op zn minst geïrriteerd zo hoor chia!
Kortom, als dat geen neuken wordt tussen die twee.quote:Op maandag 22 april 2019 21:39 schreef MissMSX het volgende:
Hoe lang gaat deze pingpongwedstrijd nog door?
#JijNeeJij!
Liever ga je dit topic promoten en in posten: R&P / Beschrijf *hier* een user die je nog nooit ontmoet hebt. #2quote:Op maandag 22 april 2019 21:39 schreef MissMSX het volgende:
#JijNeeJij!
Tot er een winnaar is.quote:Op maandag 22 april 2019 21:39 schreef MissMSX het volgende:
#JijNeeJij!
Ik kan altijd nog stoppen en huisvrouw worden, het idee van een way out helpt wel.quote:Op maandag 22 april 2019 21:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet door dat je nog minimaal 40-45 jaar moet
Gewoon oordopjes in, dan kan je 4 uur geconcentreerd aan taken werken.quote:Op maandag 22 april 2019 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb wel een ideetje wat ik wil gaan proberen.
De pomodoro techniek als team toepassen.
Alle taken in 25min verdelen met 5 min pauze.
Dit allemaal op het scrumbord invullen, dan zelf weggaan naar een paar klanten en lunch en dan kijken wat er allemaal.gebeurd is.
Ik snap niet dat jij iets zover onder je hersencapaciteit doetquote:Op maandag 22 april 2019 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog stoppen en huisvrouw worden, het idee van een way out helpt wel.
Het andere dat helpt is dat ik morgen om 3 uur al thuis ben
Mag niet hé, dat weet je.quote:Op maandag 22 april 2019 21:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon oordopjes in, dan kan je 4 uur geconcentreerd aan taken werken.
Waarom niet, mijn pa doet dat al zijn hele leven en die is best gelukkig.quote:Op maandag 22 april 2019 21:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij iets zover onder je hersencapaciteit doet
En nog echt werk ook. Waar mensen wat aan hebben i.p.v. het verkopen van gebakken luchtquote:Op maandag 22 april 2019 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet, mijn pa doet dat al zijn hele leven en die is best gelukkig.
Steek je hoofd niet boven het maaiveld.quote:Op maandag 22 april 2019 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet, mijn pa doet dat al zijn hele leven en die is best gelukkig.
Zo bedoel ik het dus nietquote:Op maandag 22 april 2019 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En nog echt werk ook. Waar mensen wat aan hebben i.p.v. het verkopen van gebakken lucht
JA DIE ARME BRITTEN WORDEN HELEMAAL GEGIJZELD DOOR DE EU MAN VIND JE HET GEK!1!1!quote:
Ben ik met je eensquote:Op maandag 22 april 2019 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben wel een beetje allergisch voor die uitspraken dat het 'zonde is van je verstand' om iets te doen of laten in je leven.
Zonder uitdaging in mijn werk zou ik echt doodongelukkig worden. Begrijp ook niet hoe mensen jarenlang werk doen waar ze geen voldoening uithalen.quote:Op maandag 22 april 2019 22:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben ik met je eens
Maar ik denk dat ik zelf gillend gek zou worden zonder enige uitdaging. Het is goed dat ik nu ook alweer naar wat nieuws op zoek ga want echt uitdaging is er nu niet meer.
Maar goed dat iedereen anders is.
Er schijnen mensen te zijn die alleen maar Fokken.quote:Op maandag 22 april 2019 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zonder uitdaging in mijn werk zou ik echt doodongelukkig worden. Begrijp ook niet hoe mensen jarenlang werk doen waar ze geen voldoening uithalen.
Had Einstein ook.quote:Op maandag 22 april 2019 22:51 schreef Californium het volgende:
waarom moet ik altijd mijn epiphanies krijgen op dit soort rare tijdstippen
Gewoon bedanken en teruggevenquote:Op maandag 22 april 2019 22:51 schreef Californium het volgende:
waarom moet ik altijd mijn epiphanies krijgen op dit soort rare tijdstippen
https://www.nemokennislin(...)-dan-leef-je-langer/quote:Op dinsdag 23 april 2019 06:51 schreef Samzz het volgende:
Goodmorning.
Vanavond weer op tijd naar bed. Ik raak niet uitgerust.
Ik ben ook weer naar de tering, hele weekend rustig aan gedaan, daarna slaap je 1 nachtje beroerd en je bent weer bij af.quote:Op dinsdag 23 april 2019 06:51 schreef Samzz het volgende:
Goodmorning.
Vanavond weer op tijd naar bed. Ik raak niet uitgerust.
7-8 uur slaap dus, heb je alleen de link gelezen?quote:Op dinsdag 23 april 2019 07:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.nemokennislin(...)-dan-leef-je-langer/
Ik vind het sowieso een raar artikel, in het artikel.staat dat er compleet verkeerd gemeten is. En de conclusie klopt niet.quote:Op dinsdag 23 april 2019 07:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
7-8 uur slaap dus, heb je alleen de link gelezen?
Gm Geertquote:Op dinsdag 23 april 2019 07:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Voor het eerst van het weekend weer eens nieuws gelezen. Geruststellend om te zien dat onze vredelievende moslimbroeders nog steeds onschuldige mensen opblazen omdat ze een ander geloof hebben.
Jij begint ook achterlijk vroegquote:Op dinsdag 23 april 2019 07:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben ook weer naar de tering, hele weekend rustig aan gedaan, daarna slaap je 1 nachtje beroerd en je bent weer bij af.
Gelukkig hebben we onze ruimdenkende Christenbroeders nogquote:Op dinsdag 23 april 2019 07:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Voor het eerst van het weekend weer eens nieuws gelezen. Geruststellend om te zien dat onze vredelievende moslimbroeders nog steeds onschuldige mensen opblazen omdat ze een ander geloof hebben.
vlak de vredelievende boeddhisten niet uitquote:Op dinsdag 23 april 2019 07:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we onze ruimdenkende Christenbroeders nog
Kan iemand even een staafgrafiekje maken?quote:Op dinsdag 23 april 2019 07:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het een sluit het ander uitquote:Op dinsdag 23 april 2019 08:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Ah daar zijn die voorspelbare downplay dooddoeners weer
“Ja maar hullie behandelen import zielige moslims als import ipv volledig burger, dus dan is het minder erg”quote:
We hebben in mijn dorp heel mooi plakkaten hangen met in grote witte letters op rode achtergrond: "Jezus ja, EU nee"quote:Op dinsdag 23 april 2019 07:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja dan slaap je niet lekkerquote:Op dinsdag 23 april 2019 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Gisteravond laat nog naar bios geweest, sliep om 1 uur, om zes uur wakkeruiteindelijk weer in slaap gevallen, om 7 uur wakker van de bevoorrading van de winkel beneden, weer in slaap gevallen, om acht uur wakker van de wekker en jezus wat ben ik brak.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
“Ja maar hullie behandelen import zielige moslims als import ipv volledig burger, dus dan is het minder erg”
Darren Tilquote:Op dinsdag 23 april 2019 07:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze hadden een "hel of a night"![]()
Ook mooi dat vedergewichten er alles aan doen om.gewicht te verliezen.
Met een loopband in de sauna.![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)-taxibusje~afdb055a/
Met je vrouwtje?quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo stond ik vanmorgen ook beetje te boksen.
Moslims importerenquote:Op dinsdag 23 april 2019 08:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
“Ja maar hullie behandelen import zielige moslims als import ipv volledig burger, dus dan is het minder erg”
Engeltje! Heb jij je penispouch al gekochtquote:
Schatje, open je gift eens! Of stuur er 1. Doe iets in ieder gevalquote:
Maar we zijn toch al de max aan vrienden?quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Schatje, open je gift eens! Of stuur er 1. Doe iets in ieder geval.
M'n watte?quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Engeltje! Heb jij je penispouch al gekocht?
Hoooooiquote:Op maandag 22 april 2019 21:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ongetwijfeld!
Maar een broertje of zusje was leuk geweest
Wasdadantoch?quote:
Yes! Ik heb mij laten vertellen dat dat speciaal voor homo's is.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wasdadantoch?
Is dat t stomme asymetrische lelijke zwembroekje wat nu weer over social media vliegt?
Ik heb ze werkelijk waar nog nooit gezien (behalve elk jaar opnieuw op facebook als de zon begint te schijnen), en wil dat graag zo houdenquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes! Ik heb mij laten vertellen dat dat speciaal voor homo's is.
We kunnen lucky worden, als ik je dan mijn poes geef is 'ie sowieso beterquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar we zijn toch al de max aan vrienden?
Heeft t nog nut dan?
Gewoon bush, freebleeden en geen BH!quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:02 schreef Allures het volgende:
Dames hoe vaak doen jullie je benen met dit weer? Ik ben er nu al klaar mee
Oooooowdawissiknie.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
We kunnen lucky worden, als ik je dan mijn poes geef is 'ie sowieso beter
Ik draag doordeweeks geen jurkjes of rokjes dus niet zo vaak als dat wenselijk is waarschijnlijkquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:02 schreef Allures het volgende:
Ik moet nog beginnen. Met tegenzin. Het is een oerwoud.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:02 schreef Allures het volgende:
Gewoon panty aan, niemand die het zietquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:02 schreef Allures het volgende:
Ik ook niet gelukkigquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze werkelijk waar nog nooit gezien (behalve elk jaar opnieuw op facebook als de zon begint te schijnen), en wil dat graag zo houden
Dagelijks even t mes erover. Niet dat t echt iedere dag nodig is, maar als ik dan toch onder de douche sta neem ik oksels, bikinilijn en benen mee.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:02 schreef Allures het volgende:
panty met dit weer vind ik er echt gek uit zien... alsof je in een bodywarmer gaat lopen. Het is kei warm!quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:08 schreef Halimede het volgende:
[..]
Gewoon panty aan, niemand die het ziet
1x in de week ofzo.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:11 schreef Allures het volgende:
[..]
panty met dit weer vind ik er echt gek uit zien... alsof je in een bodywarmer gaat lopen. Het is kei warm!
En elke dag mes vind mijn huid niks
Brrrr, ligt dan wel aan mij. Veel te koud zo met blote benenquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:11 schreef Allures het volgende:
[..]
panty met dit weer vind ik er echt gek uit zien... alsof je in een bodywarmer gaat lopen. Het is kei warm!
En elke dag mes vind mijn huid niks
Ik ben blondquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
1x in de week ofzo.
Ben gezegend met goede genen.
Mijn beenhaar ook of doorzichtig ofzo. Maar dat zie je amper. Donderdag gedaan en tot nu toe niet meer. Alle dagen blote benen gehad. Kan primaquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn beenhaar ook of doorzichtig ofzo. Maar dat zie je amper. Donderdag gedaan en tot nu toe niet meer. Alle dagen blote benen gehad. Kan prima
De reden waarom ik een baard heb: Hekel aan scherenquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Scheer me ook elke dag even. Kleine moeite.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De reden waarom ik een baard heb: Hekel aan scheren
Als ik me in de ochtend scheer, heb ik om 1 uur alweer een turkenbaard.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik me in de ochtend scheer, heb ik om 1 uur alweer een turkenbaard.
Hier hooguit 2x in de week.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Scheer me ook elke dag even. Kleine moeite.
Niet. Ik epileerquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:02 schreef Allures het volgende:
Om de dag meestal, tenzij ik een afspraak met een klant heb, dan sowieso. Alleen als ik me echtbiedere dag ga scheren dan heb ik na een week geen huid meer overquote:
Had tot vorige week echt zo'n baard als de rechter meneer hier:quote:
dat vind ik eng. Dat deed mama vroeger. Als kind eens een papiertje in dat apparaat gestoken en dat was een slachtveld dus hell noquote:
Nice.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had tot vorige week echt zo'n baard als de rechter meneer hier:
[ afbeelding ]
je krijgt er minder verwondingen van dan een mes over je huid heen halen...?quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:36 schreef Allures het volgende:
[..]
dat vind ik eng. Dat deed mama vroeger. Als kind eens een papiertje in dat apparaat gestoken en dat was een slachtveld dus hell no
Maak. Me. Gek.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik me in de ochtend scheer, heb ik om 1 uur alweer een turkenbaard.
Ik snij mezelf echt nooit hoor? Echt al jaren niet meer gedaanquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:38 schreef Californium het volgende:
[..]
je krijgt er minder verwondingen van dan een mes over je huid heen halen...?
Da's een flinkequote:Op dinsdag 23 april 2019 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had tot vorige week echt zo'n baard als de rechter meneer hier:
[ afbeelding ]
Ik ook, maar heb ook geen mooie baardgroei dus loop eigenlijk altijd voor lul.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn baard is op zich best egaal en ok. Gelukkig.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb ook geen mooie baardgroei dus loop eigenlijk altijd voor lul.
Gewoon over het algemeen messen...quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik snij mezelf echt nooit hoor? Echt al jaren niet meer gedaan
En je zult je er vast niet mee open halen maar ik ben gewoon bang voor dat apparaat man
de eerste paar keer vond ik het pijnlijk. maar haartjes worden ook dunner en nu is het gewoon onprettig. Oksels zijn nogsteeds relatief pijnlijkquote:
Maar even afgeschoren vorige week, moest netter lijken.quote:
Ik maak je meer gek met mijn kookkunsten dan mijn uiterlijkquote:
Dat hoor ik wel vaker.quote:
Ik ben best wel slecht in scheren namelijkquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:49 schreef Californium het volgende:
[..]
de eerste paar keer vond ik het pijnlijk. maar haartje worden ook dunner en nu is het gewoon onprettig. Oksels zijn nogsteeds relatief pijnlijk
Kom maar op danquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:50 schreef Allures het volgende:
Ik vind het wel leuk om gewoon 1 voor 1 met een pincet haartjes uit te trekken![]()
Van die losse lapjes bij je enkelsquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben best wel slecht in scheren namelijkstandaard scheerwondjes. Misschien toch eens switchen.
Ik vind het echt een uitkomst. Doe het al zeker 10 jaarquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben best wel slecht in scheren namelijkstandaard scheerwondjes. Misschien toch eens switchen.
En bij m'n knieën. Plus andere random plekken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die losse lapjes bij je enkelsEn onder de douche lijkt het meteen op een slachting.
Mest.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik maak je meer gek met mijn kookkunsten dan mijn uiterlijk
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar even afgeschoren vorige week, moest netter lijken.
En 10 jaar jonger.
[..]
Ik maak je meer gek met mijn kookkunsten dan mijn uiterlijk
[..]
Dat hoor ik wel vaker.
Hahahaha, Ruud Lubbersbenen hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit ja. Na 1 dag al zwarte stoppeltjes
Yes!quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Op koningsdag wordt het weer gewoon kutweer
Geilquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:31 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb ook zulke ringetjes in mijn schaamhaar
Handig, kan je het met een klem aan de kant houdenquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:31 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb ook zulke ringetjes in mijn schaamhaar
dan vind ik er nooit iets aanquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:28 schreef CherryLips het volgende:
niemand die er last van heeftquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Handig, kan je het met een klem aan de kant houden
Soort Sesam Open U gordijn!quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Handig, kan je het met een klem aan de kant houden
Ik zit hier in mijn eentjr op een kamer voor 6. De wind maakt veel kabaal, de radio stoort (ja ouderwets radio want geen pc speakers), ik heb het koud, zit te snotteren en te rochelen.... wil naar huis en in foetushouding in bed gaan liggenquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Eerste mailtje dat ik onder ogen kreeg was hier al voldoende
Oké Gerda.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit hier in mijn eentjr op een kamer voor 6. De wind maakt veel kabaal, de radio stoort (ja ouderwets radio want geen pc speakers), ik heb het koud, zit te snotteren en te rochelen.... wil naar huis en in foetushouding in bed gaan liggen
Arm kind.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:36 schreef DrMarten het volgende:
wil naar huis en in foetushouding in bed gaan liggen
.... ik gaf een beetje over aan de binnenkant van mijn mondquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.... ik gaf een beetje over aan de binnenkant van mijn mond
Ik ben toch in het buitenland dan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:28 schreef CherryLips het volgende:
?quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:41 schreef Faxie het volgende:
Amper gebak te vinden in de winkelZak van 10 worstenbroodjes 10,-
![]()
Tja fuck die shit, ik ga niet 5 winkels af
Waarom wil je gebak dan? Je bent toch klein en dik en wilt afvallen?quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:41 schreef Faxie het volgende:
![]()
?quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:41 schreef Faxie het volgende:
![]()
TR gemaakt, pestgedragquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:43 schreef Halimede het volgende:
[..]
Waarom wil je gebak dan? Je bent toch klein en dik en wilt afvallen?
Dat mag pas na voelenquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:44 schreef Halimede het volgende:
Faxie heeft mijn tetten gezien dus die mag ik pesten
Voor m'n collega'squote:Op dinsdag 23 april 2019 12:43 schreef Halimede het volgende:
[..]
Waarom wil je gebak dan? Je bent toch klein en dik en wilt afvallen?
quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:44 schreef Halimede het volgende:
Gewoon zeggen dat ze al dik genoeg zijn en geen taart krijgenquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor m'n collega's![]()
En bedankt voor de bevestiging he
"Sorry, je mag pas een gebakje bij 1 kin. Tot volgend jaar."quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:50 schreef Halimede het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze al dik genoeg zijn en geen taart krijgen
Bwahahahahaquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Sorry, je mag pas een gebakje bij 1 kin. Tot volgend jaar."
Neh. Heb al het idee dat steeds minder mensen de moeite nemen om te trakteren. Ik wil niet zo iemand zijn. 't Is geen ruilhandel wat mij betreft.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:50 schreef Halimede het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze al dik genoeg zijn en geen taart krijgen
quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:44 schreef Halimede het volgende:
Gelijk heb je.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neh. Heb al het idee dat steeds minder mensen de moeite nemen om te trakteren. Ik wil niet zo iemand zijn. 't Is geen ruilhandel wat mij betreft.
Geef ze fruit. Veel gezonderquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neh. Heb al het idee dat steeds minder mensen de moeite nemen om te trakteren. Ik wil niet zo iemand zijn. 't Is geen ruilhandel wat mij betreft.
Beter dan niets.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Hier kwam laatst iemand langs met een pak bastognekoeken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |