Gewoon netjes omheen maaien.quote:Op maandag 22 april 2019 13:47 schreef MaGNeT het volgende:
Ik moet het gras nodig maaien maar dan zijn de mooie paardenbloemen weg
quote:Op maandag 22 april 2019 13:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon netjes omheen maaien.
Ben je wel wat langer bezig, maar dan heb je ook wat.
* zoekt nagelschaartjequote:Op maandag 22 april 2019 13:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon netjes omheen maaien.
Ben je wel wat langer bezig, maar dan heb je ook wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom!! En inderdaad......Månsquote:Op maandag 22 april 2019 13:53 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Hoi! WebHawk dus, schrijf (of nouja schreef, tegenwoordig vooral wat typo fixjes) voor de Frontpage en loop al honderdmiljoen jaar te lang hier rond. Er zit mogelijk een nieuw project aan te komen.
Stiekem wel ESF liefhebber, maar dat is meer omdat mijn radio- en TV hart heel snel gaat kloppen van die mooie EBU productie
En Måns. Måns en zijn liedje
quote:Op maandag 22 april 2019 13:52 schreef MaGNeT het volgende:
LenteDe eerste bijen al gespot bij de paarse muurbloem (Erysimum). Het mooiste is dat ze bloeien tot oktober
Is dat jouw tuin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life can be a bitch, so like it..
Ja, gelukkig onderhoudt @naatje_1 hem, die is gek op tuinieren. En voor hem als 14-jarige een leuke bijverdienste.quote:
Welkomquote:Op maandag 22 april 2019 13:53 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Hoi! WebHawk dus, schrijf (of nouja schreef, tegenwoordig vooral wat typo fixjes) voor de Frontpage en loop al honderdmiljoen jaar te lang hier rond. Er zit mogelijk een nieuw project aan te komen.
Stiekem wel ESF liefhebber, maar dat is meer omdat mijn radio- en TV hart heel snel gaat kloppen van die mooie EBU productie
Mooi hoorquote:Op maandag 22 april 2019 13:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, gelukkig onderhoudt @:naatje_1 hem, die is gek op tuinieren.
Leuk! Hier zitten de echte ESF hooligans, maar we zijn niet gevaarlijkquote:Op maandag 22 april 2019 13:53 schreef WebHawk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 april 2019 13:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, gelukkig onderhoudt @:naatje_1 hem, die is gek op tuinieren. En voor hem als 14-jarige een leuke bijverdienste.
quote:Op maandag 22 april 2019 13:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, gelukkig onderhoudt @:naatje_1 hem, die is gek op tuinieren. En voor hem als 14-jarige een leuke bijverdienste.
Ik weet het!quote:
In de nabije omgeving van het Academietheater.quote:
Kom jij ook uit Utrecht?quote:Op maandag 22 april 2019 14:14 schreef WebHawk het volgende:
[..]
In de nabije omgeving van het Academietheater.
Ohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |