2 grote, maar ik had genoeg al op, 2 eggmuffins, 3 haas pannekoeken, 2 sandwich, broodjes zalm en 2 moorkoppen als dessertquote:Op zondag 21 april 2019 16:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoeveel paasstollen zijn er doorheen gegaan?
Draait hier prima, is ook aangenaam te horen, niet loud ofzo. Jonko past er wel bijquote:Op zondag 21 april 2019 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij begint niet bij mij, maar zal de VPN wel zijn
quote:Op zondag 21 april 2019 16:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Henk is familie/vriend begrijp ik?
Zo ! Dan alleen nog maar een paassnack vandaag denk ik zo maar.quote:Op zondag 21 april 2019 16:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
2 grote, maar ik had genoeg al op, 2 eggmuffins, 3 haas pannekoeken, 2 sandwich, broodjes zalm en 2 moorkoppen als dessert
Ik jonko nietquote:Op zondag 21 april 2019 16:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Draait hier prima, is ook aangenaam te horen, niet loud ofzo. Jonko past er wel bij
Gaaf!quote:Op zondag 21 april 2019 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een leuke gast die ik ooit twee keer na een concert sprak en een biertje mee dronk, en we hadden alle tijd.
Ik ook niet.quote:
Oh, dat ben ik nooit geweest.quote:
Ja ik had Indisch gereserveerd, maar die schuif ik maar even door naar morgenquote:Op zondag 21 april 2019 16:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zo ! Dan alleen nog maar een paassnack vandaag denk ik zo maar.
Verstandig, maar ook erg lekkerquote:Op zondag 21 april 2019 16:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik had Indisch gereserveerd, maar die schuif ik maar even door naar morgen
Lijkt een beetje "laid back"quote:Op zondag 21 april 2019 16:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
![]()
Ik zag ze live, niet op die dag maar wel elders.
Henk is de zanger in het geel.
quote:
Geen enkele YT doet het meer... misschien eens ff rebootenquote:Op zondag 21 april 2019 16:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
![]()
Ik zag ze live, niet op die dag maar wel elders.
Henk is de zanger in het geel.
quote:Op zondag 21 april 2019 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen enkele YT doet het meer... misschien eens ff rebooten
zo danquote:Op zondag 21 april 2019 16:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
2 grote, maar ik had genoeg al op, 2 eggmuffins, 3 haas pannekoeken, 2 sandwich, broodjes zalm en 2 moorkoppen als dessert
Jiskefet, Koot en Bie, blijft heerlijk.quote:
quote:Op zondag 21 april 2019 17:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jiskefet, Koot en Bie, blijft heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Valt mee. Ik drie broodjes in de vorm van een paashaas met boter in de vorm van een haan en kaas in de vorm van een kuiken. Daarna stuk of acht paaseitjes. Daarna chips en beker melk. Anderhalf liter water.quote:Op zondag 21 april 2019 16:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 april 2019 15:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik voel mij nog jong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Kostte best wat moeite, maar SBE was de held van de dag.quote:
Ik heb een Sante Fé Loc gehad van Marklin hoor.quote:
Weer gewonnen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 21 april 2019 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kostte best wat moeite, maar SBE was de held van de dag.
Gehad?quote:Op zondag 21 april 2019 17:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb een Sante Fé Loc gehad van Marklin hoor.
Jouwe was kleiner qua data dan de mijne, je was domweg iets sneller, maar hey, ik was stoont als een garnaal.quote:
Laatst ook heel sterk weer, jammer dat hij viel, anders zeker gewonnen.quote:Op zondag 21 april 2019 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar vanuit een verloren positie .... echt heel heel knap
Alles moeten verkopen, voor een Puch, destijds.quote:
Het zit wel in zn bloed , met zn opa ook en zoquote:Op zondag 21 april 2019 17:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Laatst ook heel sterk weer, jammer dat hij viel, anders zeker gewonnen.
Laatst zijn trainingen gezien door zijn vader Adri, was mooi om te zien.
Welke mijne?quote:Op zondag 21 april 2019 17:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jouwe was kleiner qua data dan de mijne, je was domweg iets sneller, maar hey, ik was stoont als een garnaal.
Zonde, die loc is nu best wel geld waard.quote:Op zondag 21 april 2019 17:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Alles moeten verkopen, voor een Puch, destijds.
Was lang geleden en ach wat is geld, no offence mended.quote:Op zondag 21 april 2019 17:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zonde, die loc is nu best wel geld waard.
Wie is dat dan...quote:
Vandaag zou mijn hobbykamer gestuct worden.quote:
Ja, maar Pasen....oh zal wel een maatje/vriend zijn.quote:Op zondag 21 april 2019 17:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag zou mijn hobbykamer gestuct worden.
Nope een klusser hier, hij had de afspraak voor vandaag bevestigt.quote:Op zondag 21 april 2019 17:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, maar Pasen....oh zal wel een maatje/vriend zijn.
quote:Op zondag 21 april 2019 17:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope een klusser hier, hij had de afspraak voor vandaag bevestigt.
Net nog in de herhaling gezien, was knap en heel snel.!!quote:Op zondag 21 april 2019 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar vanuit een verloren positie .... echt heel heel knap
Minder vuur is wel beter met dit weer.quote:
Echt wel!quote:Op zondag 21 april 2019 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kostte best wat moeite, maar SBE was de held van de dag.
Voor hem 10 anderen.quote:
Ooh ja, ik weet het weer. Niet van die garnaal enzo maar die avond met mijn UI.quote:Op zondag 21 april 2019 17:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jouwe was kleiner qua data dan de mijne, je was domweg iets sneller, maar hey, ik was stoont als een garnaal.
Ik weet alleen nog niet waarom.quote:
Omdat je me toen nog aardig vond.quote:Op zondag 21 april 2019 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog niet waarom.
Het is Pasen.quote:Op zondag 21 april 2019 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paar KM terug zat ie nog op een min achterstand of zo ...quote:Op zondag 21 april 2019 17:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Net nog in de herhaling gezien, was knap en heel snel.!!
Ik steek gewoon een bong op.quote:Op zondag 21 april 2019 17:32 schreef Marsani het volgende:
Heb hier ook nog veel takken in de tuin. Kan wel een privé mini paasvuur gaan maken. Valt om 9 uur toch niet op.
Bel hem. 100 keer.quote:Op zondag 21 april 2019 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doet ie goed ..quote:Op zondag 21 april 2019 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Baardaap zit lekker aan de BBQ in Frankrijk.
quote:
Veel plezier vanaaf !quote:
Ja het is hier gortdroog.quote:Op zondag 21 april 2019 17:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Minder vuur is wel beter met dit weer.
Ik vind je nog steeds aardig.quote:Op zondag 21 april 2019 17:31 schreef Marsani het volgende:
[..]
Omdat je me toen nog aardig vond.Of medelijden had omdat het mij niet lukte. Ik weet het niet meer.
quote:Op zondag 21 april 2019 17:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nooit achter je gezocht dat hooliganesque
Met een fles dropshot aan de mondquote:Op zondag 21 april 2019 17:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 april 2019 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met een fles dropshot aan de mond
Hoolenikkanquote:Op zondag 21 april 2019 17:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat is een feit die hier altijd van toepassing is.quote:
Ingezoomd, paar honderd meter. En jaquote:
Flinke foto trouwensquote:
OK .. duurde ff voordat die foto goed geladen erd hier.. Maar ik weet niet hoe de wind staat ten opzichte van het vuur ..quote:
quote:
Ik ga hem spottenquote:Op zondag 21 april 2019 17:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt als je nog een beetje inzoomt Recce zien staan in de tuin van z'n moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |