Dat is fijn. Gelukkig maar. Ik doelde meer op het feit dat er bij een ongeval bijna niemand helpt en ze wel allemaal staan te filmen. En in het verkeer, als je iets, per ongeluk, verkeerd doet in een ander zijn/haar ogen, dan zijn de rapen gaar.quote:Op zondag 21 april 2019 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op een enkeling na heb ik gelukkig ondanks een groot complex, in mijn deel, in het algemeen nette buren.
Ik bedoelde ook in het algemeen, maar dat begint naast je eigen deur al.quote:Op zondag 21 april 2019 16:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is fijn. Gelukkig maar. Ik doelde meer op het feit dat er bij een ongeval bijna niemand helpt en ze wel allemaal staan te filmen. En in het verkeer, als je iets, per ongeluk, verkeerd doet in een ander zijn/haar ogen, dan zijn de rapen gaar.
Chuf, zit ik wel stil genoeg nu, op de bank?quote:Op zondag 21 april 2019 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het blijft afwachten en ik hoop idd dat er geen ongelukken gebeuren ..
Dat !quote:Op zondag 21 april 2019 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
@:Amp, als ik iemand een biertje uit zijn handen stoot, per ongeluk met mijn zatte kop, of zoals bij SBE iemand zijn haring, dan krijg je van mij een nieuwe en een hand, even goede vrienden, meestal zeggen ze dan , joh, dat hoeft niet.
Maar goed, dit zijn andere contreien.
Zelf verwacht ik op zijn minst een sorry.quote:
Geen idee...quote:Op zondag 21 april 2019 16:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Chuf, zit ik wel stil genoeg nu, op de bank?
Ik woon op de hoek, ze zijn nu aan het straatwerk bezig. Denk je dat de automobilisten daar rekening mee houden? Nee, zij rijden je gewoon de sokken uit je broek, ook bij de werklieden. En dan is dit een dorpje met overal 30km max.quote:Op zondag 21 april 2019 16:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zelf verwacht ik op zijn minst een sorry.
Oh, dat is voor mij al lang geleden.quote:Op zondag 21 april 2019 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben zelf overigens zeer behendig in het manoeuvreren van vier biertjes door een volle zaal.![]()
Dat het je moge bekomen. Net lekker twee eitjes op.quote:
Ik ga komende mnd weer, verheug mij al lang, en ik krijg 3 logees.quote:Op zondag 21 april 2019 16:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, dat is voor mij al lang geleden.
Lekker toch, genieton.quote:Op zondag 21 april 2019 16:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga komende mnd weer, verheug mij al lang, en ik krijg 3 logees.
Dat zijn precies vier biertjes.![]()
geen 1 , ik ben niet van dat soort broodquote:Op zondag 21 april 2019 16:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoeveel paasstollen zijn er doorheen gegaan?
quote:
10 uur rusten of staat het aan als je slaapt?quote:Op zondag 21 april 2019 16:37 schreef Amphorapotje het volgende:
Dit draai ik als ik lekker wil rusten. Wel zacht natuurlijk.
Henk is familie/vriend begrijp ik?quote:Op zondag 21 april 2019 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verheug mij ook op het biertje drinken en jonko met Henk na afloop, vorige keer ook gedaan, Henk is de gitarist links, die als laatste opkomt.
Ik rust en soms val ik ermee in slaap. Ik slaap nooit meer dan 3 uur.quote:Op zondag 21 april 2019 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
10 uur rusten of staat het aan als je slaapt?
Hij begint niet bij mij, maar zal de VPN wel zijnquote:Op zondag 21 april 2019 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verheug mij ook op het biertje drinken en jonko met Henk na afloop, vorige keer ook gedaan, Henk is de gitarist links, die als laatste opkomt.
2 grote, maar ik had genoeg al op, 2 eggmuffins, 3 haas pannekoeken, 2 sandwich, broodjes zalm en 2 moorkoppen als dessertquote:Op zondag 21 april 2019 16:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoeveel paasstollen zijn er doorheen gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |