Draait hier prima, is ook aangenaam te horen, niet loud ofzo. Jonko past er wel bijquote:Op zondag 21 april 2019 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij begint niet bij mij, maar zal de VPN wel zijn
quote:Op zondag 21 april 2019 16:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Henk is familie/vriend begrijp ik?
Zo ! Dan alleen nog maar een paassnack vandaag denk ik zo maar.quote:Op zondag 21 april 2019 16:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
2 grote, maar ik had genoeg al op, 2 eggmuffins, 3 haas pannekoeken, 2 sandwich, broodjes zalm en 2 moorkoppen als dessert
Ik jonko nietquote:Op zondag 21 april 2019 16:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Draait hier prima, is ook aangenaam te horen, niet loud ofzo. Jonko past er wel bij
Gaaf!quote:Op zondag 21 april 2019 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een leuke gast die ik ooit twee keer na een concert sprak en een biertje mee dronk, en we hadden alle tijd.
Ik ook niet.quote:
Oh, dat ben ik nooit geweest.quote:
Ja ik had Indisch gereserveerd, maar die schuif ik maar even door naar morgenquote:Op zondag 21 april 2019 16:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zo ! Dan alleen nog maar een paassnack vandaag denk ik zo maar.
Verstandig, maar ook erg lekkerquote:Op zondag 21 april 2019 16:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik had Indisch gereserveerd, maar die schuif ik maar even door naar morgen
Lijkt een beetje "laid back"quote:Op zondag 21 april 2019 16:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
![]()
Ik zag ze live, niet op die dag maar wel elders.
Henk is de zanger in het geel.
quote:
Geen enkele YT doet het meer... misschien eens ff rebootenquote:Op zondag 21 april 2019 16:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
![]()
Ik zag ze live, niet op die dag maar wel elders.
Henk is de zanger in het geel.
quote:Op zondag 21 april 2019 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen enkele YT doet het meer... misschien eens ff rebooten
zo danquote:Op zondag 21 april 2019 16:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
2 grote, maar ik had genoeg al op, 2 eggmuffins, 3 haas pannekoeken, 2 sandwich, broodjes zalm en 2 moorkoppen als dessert
Jiskefet, Koot en Bie, blijft heerlijk.quote:
quote:Op zondag 21 april 2019 17:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jiskefet, Koot en Bie, blijft heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Valt mee. Ik drie broodjes in de vorm van een paashaas met boter in de vorm van een haan en kaas in de vorm van een kuiken. Daarna stuk of acht paaseitjes. Daarna chips en beker melk. Anderhalf liter water.quote:Op zondag 21 april 2019 16:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 april 2019 15:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik voel mij nog jong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |